jj!
Τιμώμενο Μέλος


Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην Τεχνολογική (call me ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠΣου λέω με κενά. Να πάει παιδί Γ λυκείου χωρίς να έχει καταλάβει γρι από φυσική στην ζωή του, να μην ξέρει ταυτότητες, επιμεριστική, δυσκολία σε πολλαπλασιασμούς (πράξεις γενικά, ναι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι θετικό-τεχνολογικοί) και γενικά, άτομα που δεν καταπόνεσαν τον εαυτό τους να ανοίξουν βιβλίο ή να προσέξουν στο σχολείο. Θεωρώ πως στην θεωρητική θα βγάζουν πιο πολλά μόρια, αφού στην ιστορία, λογοτεχνεία, δεν γίνεται να χεις κενά. Τα λατινικά είναι μάθημα 2 ετών, οπότε τα κενά καλύπτονται. Έκθεση είναι κοινή, δεν λέω τίποτα. Επιλογής, βιολογία που δεν έχουν σημασία πάλι τα κενά. Μόνο τ αρχαία θέλουν πολύ διάβασμα/πάθος για να τα πας καλά.
Δηλαδή, βγάζοντας απ έξω την έκθεση και αρχαία, πιστεύω πως 4/6 μαθήματα μπορούν να τα πάνε περίφημα![]()

Πάντως, ναι, ένας "αδύναμος" μαθητής θα προτιμήσει Θεωρητική

(Απορώ γιατί σχεδόν κανένα σχολείο δεν έχει Τεχνολογική Κατεύθυνση -1 [Τομέας Τεχνολογίας και Παραγωγής]. Είναι χίλιες φορές πιο ενδιαφέρουσα από την τεχνολογική -2 [Τομέας Πληροφορικής και Υπηρεσιών])
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


yep 3/6 στην τέχνο, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ και βιο γεν. άρα η θεωρητική καλύτερα.Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην Τεχνολογική (call me ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ).
Πάντως, ναι, ένας "αδύναμος" μαθητής θα προτιμήσει Θεωρητική
(Απορώ γιατί σχεδόν κανένα σχολείο δεν έχει Τεχνολογική Κατεύθυνση -1 [Τομέας Τεχνολογίας και Παραγωγής]. Είναι χίλιες φορές πιο ενδιαφέρουσα από την τεχνολογική -2 [Τομέας Πληροφορικής και Υπηρεσιών])

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος


Αν διαλέξει πάντως θετική, τα πράγματα είναι πολύυυ πιο δύσκολα.-
Εκτος αν ΤΟ ΧΕΙ και στρωθει!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Αύριο θα μάθεις από τα media ποιος ήταν ο πρώτος των πρώτων.Μόλις έμαθα μέσω Facebook για δυο γνωστές μου που έχω καιρό να δω και να μιλήσω, οι οποίες έβγαλαν 19.685 και 19.999 μόρια στην θετική και ευριο περιμένουν αποτελέσματα. Κοινώς, έχω μείνει! Τώρα δεν ξέρω αν το λένε στα σοβαρά στα σχόλια ή αν απλώς κάνουν πλάκα για το πόσο έχουν στο τσεπάκι τους την ιατρική σχολή, ανυπομονώ να δω που θα περάσουν. Έχω πάθει σοκ. Τα 19.685 μόρια, οκ, τρώγονται, αλλά 19.999?!?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Συγκεκριμένα, είχαμε μόνο στο τμήμα μου 6/12 με βαθμό >18.000. Να σημειώσω ότι χτυπήσαμε και 19.200 περίπου. Στην τεχνολογική μας τέτοιος βαθμός δεν υπήρξε. Στην θετική είχαμε γύρω στο 19.650.

Τίποτα, λοιπόν, δεν είναι δεδομένο. Σε εμάς έτυχε να είναι όλοι οι σκράπες στην Τεχνολογική.
Αλλού μπορεί να τύχει να πάνε στην Θεωρητική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αύριο θα μάθεις από τα media ποιος ήταν ο πρώτος των πρώτων.![]()
τατιάνα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Κανείς δεν κρύβεται από την τοπική εφημερίδα με τα ονόματα των επιτυχόντων, η οποία εκδίδεται την επομένη των βάσεωνΑύριο θα μάθεις από τα media ποιος ήταν ο πρώτος των πρώτων.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος


Τα πάντα που έχουν να κάνουν με την εκμάθηση ενός αντικειμένου απαιτούν είτε λίγο είτε πολύ παπαγαλία. Το θέμα είναι το πως την προσδιορίζεις την παπαγαλία. Δηλαδή: Στην Φυσική, η εκμάθηση των τύπων μπορεί να θεωρηθεί παπαγαλία, εκτός και αν ο εκάστοτε τύπος κατανοηθεί εκ βάθος και ο μαθητής καταλήξει από μόνος του στο συμπέρασμα που τον οδηγεί ο τύπος. Αντίθετα, στα Αρχαία(συγνώμη που χρησιμοποιώ μονίμως το ίδιο μάθημα για την θεωρητική, απλώς μόνο για τα αρχαία έχω μια ολοκληρωμένη άποψη), το να μάθεις όλα τα ρήματα σε όλες τις φωνές σε όλες τις εγκλίσεις σε όλα τα πρόσωπα και σε ότι άλλο τέλος πάντων, είναι παπαγαλία και μόνο παπαγαλία, διότι δεν μπορείς να οδηγηθείς από καποιο λογικό συμπέρασμα στο αποτέλεσμα. Είναι σαν τα χρώματα της φύσης. Ξέρουμε από καρδιάς τι λέμε κίτρινο, ξέρουμε από καρδιάς και τι λέμε πράσινο. Όμως δεν υπάρχει τίποτα στο κίτρινο που να μας υποδεικνύει ότι το πράσινο το λένε πράσινο.![]()
Κανείς δεν λέει το αντίθετο για τα Αρχαία...η γραμματική κ.ο.κ είναι ένα αγγούρι που το τρώμε όλοι (εγώ, αν και έχω ένα μνημονικό καταλήξεων απ' την τόση τριβή με αυτά ακόμα δεν ξέρω π.χ. πώς να τονίζω σωστά μερικές λέξεις), πάντως η 'λογική' δεν εκλείπει απ' το μάθημα...το συντακτικό είναι ό,τι πιο κοντινό έχει να μας προσφέρει το ελληνικό σύστημα σε σκέψη δομημένη καθαρά σε κανόνες λογικής (εκτός ίσως από την Φιλοσοφία, όπου δεν ξέρω τι παίζει, και το Μάθημα Επιλογής Λογικής στη Γ' Λυκείου, που το παίρνουν καμιά 30ρια άτομα από όλη την Ελλάδα φαντάζομαι). Κάτι κάνανε και στην Άλγεβρα Α' λυκείου, με το να βάλουν ένα bonus κεφάλαιο στις λογικές προτάσεις / σύνολα, αλλά το υπόλοιπο κομμάτι των λυκειακών μαθηματικών είναι ισοδυναμίες, ισοδυναμίες, ισοδυναμίες.
Άντε να ρίξουμε μέσα στο πλαίσιο [λογικά βήματα -> αποτέλεσμα] και τη Γεωμετρία, την οποία έχουν υποβαθμίσει και κάνει στην άκρη χρόνια τώρα (τρώμε την σκόνη ελληνικών βιβλίων γεωμετρίας του 1970, να φανταστείς. Και όχι μόνο εκείνοι που μένουν στα σχολικά πλαίσια, αλλά και εκείνοι που προσπαθούν να ασχοληθούν σοβαρά με αυτήν). Φαντάσου επίσης πόσο θα έφριτταν μανάδες και φροντιστηριακοί αν έμπαινε ποτέ η Γεωμετρία στις πανελλήνιες, αφού θα ήταν το μόνο μάθημα βασισμένο αποκλειστικά στην έμπνευση, φαντασία και αδέσμευτη λογική σκέψη των μαθητών.
Τώρα στη φυσική οι περισσότεροι τύποι (πλην ελάχιστων) προκύπτουν πολύ δύσκολα με χρήση ανώτερων μαθηματικών (δεν κρατιόντουσαν άλλο και το παραδέχτηκαν στα βιβλία της Β' Λυκείου[*]), οπότε αν καταλήξει μαθητής μόνος του σε αυτούς μάλλον δεν θα 'πρεπε να ήταν μαθητής...τώρα αν κάποιος σκεφτεί έξω απ' τον τύπο π.χ. PV = nRT 'ε να μην εξαρτάται η πίεση από τα πόσα άτομα βρίσκονται στο χώρο; Η πίεση ορίζεται [έτσι], άρα δεν μπορεί, θα εξαρτάται. Άρα ίσως εξαρτάται και από [...]', αυτό είναι ένα χ logical extension το οποίο όμως δεν είναι αποκλειστικότητα της Φυσικής, ή των Μαθηματικών, logical extension μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε που θέλει να σκεφτεί σχεδόν οτιδήποτε λίγο πιο 'πέρα'. Αλλά άμα ήθελα να γίνω κακός, θα ρωτούσα πόσοι μαθητές το κάνουν αυτό. Βάλε μέσα και τους ορισμούς που μας βομβαρδίζουν, τις διάφορες αντιδράσεις στη Χημεία ή τα θεωρήματα Μαθηματικών που τα 'τρέχουν' προκειμένου να προλάβουμε να γράψουμε κανάν βαθμό στο τέλος, και σιγά-σιγά το σκεπτικό κάποιες φορές σε αυτά τα μαθήματα δεν διαφέρει και πολύ από το σκεπτικό κατά τη συμπλήρωση κενών σε τεστ γραμματικής Αρχαίων.
Tl;dr Το "έτσι είναι γιατί έτσι πάει" δεν είναι μονοπώλιο των Αρχαίων.
[*] Άλλα 'ωραία' των βιβλίων Φυσικής Β' Λυκ. είναι ότι μας μαθαίνουν μαθηματικά πριν τα Μαθηματικά (χρησιμοποιούμε λογάριθμους και παραγώγους πριν καταλάβουμε τι είναι το καθένα στο αρμόδιο μάθημα), ενώ το βιβλίο Γενικής Παιδείας ορίζει διαφορετικά την ηλεκτρική δυναμική ενέργεια από το βιβλίο της Κατεύθυνσης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος


Υπαρχει ΑΠΟΤΥΧΙΑ για καποιους...σήμερα βγαίνουν οι βάσεις !! καλή επιτυχία στα παιδιά !!! Κάποτε θα είμαστε και εμείς στην θέση τους και θα ανχνομαστε όπως και αυτοί... ! Καλή επιτυχία παιδιά ! Να ξέρετε δεν υπάρχει αποτυχία![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Τότε να αλλάξεις τρόπο σκέψηςΥπαρχει ΑΠΟΤΥΧΙΑ για καποιους...

Ο κάθε υποψήφιος κέρδισε πολλές εμπειρίες πριν και κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών. Προσπάθησε. Μόνο γι' αυτό, αξίζει συγχαρητηρίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


Κανείς δεν λέει το αντίθετο για τα Αρχαία...η γραμματική κ.ο.κ είναι ένα αγγούρι που το τρώμε όλοι (εγώ, αν και έχω ένα μνημονικό καταλήξεων απ' την τόση τριβή με αυτά ακόμα δεν ξέρω π.χ. πώς να τονίζω σωστά μερικές λέξεις), πάντως η 'λογική' δεν εκλείπει απ' το μάθημα...το συντακτικό είναι ό,τι πιο κοντινό έχει να μας προσφέρει το ελληνικό σύστημα σε σκέψη δομημένη καθαρά σε κανόνες λογικής (εκτός ίσως από την Φιλοσοφία, όπου δεν ξέρω τι παίζει, και το Μάθημα Επιλογής Λογικής στη Γ' Λυκείου, που το παίρνουν καμιά 30ρια άτομα από όλη την Ελλάδα φαντάζομαι). Κάτι κάνανε και στην Άλγεβρα Α' λυκείου, με το να βάλουν ένα bonus κεφάλαιο στις λογικές προτάσεις / σύνολα, αλλά το υπόλοιπο κομμάτι των λυκειακών μαθηματικών είναι ισοδυναμίες, ισοδυναμίες, ισοδυναμίες.
Άντε να ρίξουμε μέσα στο πλαίσιο [λογικά βήματα -> αποτέλεσμα] και τη Γεωμετρία, την οποία έχουν υποβαθμίσει και κάνει στην άκρη χρόνια τώρα (τρώμε την σκόνη ελληνικών βιβλίων γεωμετρίας του 1970, να φανταστείς. Και όχι μόνο εκείνοι που μένουν στα σχολικά πλαίσια, αλλά και εκείνοι που προσπαθούν να ασχοληθούν σοβαρά με αυτήν). Φαντάσου επίσης πόσο θα έφριτταν μανάδες και φροντιστηριακοί αν έμπαινε ποτέ η Γεωμετρία στις πανελλήνιες, αφού θα ήταν το μόνο μάθημα βασισμένο αποκλειστικά στην έμπνευση, φαντασία και αδέσμευτη λογική σκέψη των μαθητών.
Τώρα στη φυσική οι περισσότεροι τύποι (πλην ελάχιστων) προκύπτουν πολύ δύσκολα με χρήση ανώτερων μαθηματικών (δεν κρατιόντουσαν άλλο και το παραδέχτηκαν στα βιβλία της Β' Λυκείου[*]), οπότε αν καταλήξει μαθητής μόνος του σε αυτούς μάλλον δεν θα 'πρεπε να ήταν μαθητής...τώρα αν κάποιος σκεφτεί έξω απ' τον τύπο π.χ. PV = nRT 'ε να μην εξαρτάται η πίεση από τα πόσα άτομα βρίσκονται στο χώρο; Η πίεση ορίζεται [έτσι], άρα δεν μπορεί, θα εξαρτάται. Άρα ίσως εξαρτάται και από [...]', αυτό είναι ένα χ logical extension το οποίο όμως δεν είναι αποκλειστικότητα της Φυσικής, ή των Μαθηματικών, logical extension μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε που θέλει να σκεφτεί σχεδόν οτιδήποτε λίγο πιο 'πέρα'. Αλλά άμα ήθελα να γίνω κακός, θα ρωτούσα πόσοι μαθητές το κάνουν αυτό. Βάλε μέσα και τους ορισμούς που μας βομβαρδίζουν, τις διάφορες αντιδράσεις στη Χημεία ή τα θεωρήματα Μαθηματικών που τα 'τρέχουν' προκειμένου να προλάβουμε να γράψουμε κανάν βαθμό στο τέλος, και σιγά-σιγά το σκεπτικό κάποιες φορές σε αυτά τα μαθήματα δεν διαφέρει και πολύ από το σκεπτικό κατά τη συμπλήρωση κενών σε τεστ γραμματικής Αρχαίων.
Tl;dr Το "έτσι είναι γιατί έτσι πάει" δεν είναι μονοπώλιο των Αρχαίων.
[*] Άλλα 'ωραία' των βιβλίων Φυσικής Β' Λυκ. είναι ότι μας μαθαίνουν μαθηματικά πριν τα Μαθηματικά (χρησιμοποιούμε λογάριθμους και παραγώγους πριν καταλάβουμε τι είναι το καθένα στο αρμόδιο μάθημα), ενώ το βιβλίο Γενικής Παιδείας ορίζει διαφορετικά την ηλεκτρική δυναμική ενέργεια από το βιβλίο της Κατεύθυνσης...
Όταν μίλησα για τον μαθητή και τους τύπους, δεν εννοούσα τον μαθητή να κατανοεί αποκλειστικά και μόνος του όλη την φύση τον τύπων(γιαυτό το κράτος πληρώνει τους καθηγητές) σαν να τους ξανανακαλύπτει, απλώς να ξέρει πώς λειτουργεί σε βάθος και γιατί γίνεται το κάθε φυσικό φαινόμενο τόσο ξεχωριστά, όσο και σε αλληλεπίδραση με άλλα. Τώρα, για την Γεωμετρία, και συμφωνώ και διαφωνώ μαζί σου. Η αλήθεια είναι ότι η ουσιαστική γεωμετρία που διδασκόμαστε στο σχολείο, χάσκει σε σχέση με την γεωμετρία που διδασκόντουσαν 10 και 20 χρόνια πριν οι αντίστοιχοι μαθητές. Όμως η Γεωμετρία σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι απαιτεί "έμπνευση" και "φαντασία" από μέρος του μαθητή. ΤΟ αντίθετο θα έλεγα, σε σχέση με την Άλγεβρα, της οποίας το κάθε πρόβλημα έχει πολλαπλούς τρόπους επίλυσης και δεν έχεις κάτι περισσότερο απτό, όπως στην Γεωμετρία , που να σου υποδεικνύει τί πορεία να ακολουθήσεις. Όπως και να έχει, και με την Φυσική, την Άλγεβρα, την Γεωμετρία και με τα Αρχαία, πρέπει να έχεις ΥΠΟΜΟΝΗ

Τώρα για το "έτσι είναι γιατί έτσι πάει"... hmm

Τέλος, αναρωτήθηκες για το ποιοί μαθητές μπαίνουν στον κόπο να ακολουθήσουν την Λογική για να οδηγηθούν σε ένα λογικό συμπέρασμα. Η απάντησή μου είναι , μάλλον μαθητές σαν αυτούς που διαβάζουν αυτό το forum. Αν δεν είχαν τέτοιο τρόπο σκέψης δεν θα είχαν μπεί στον κόπο να διαβάσουν την γνώμη σου και την γνώμη μου και την γνώμη του οποιουδήποτε μιλά για το εκπαιδευτικό σύστημα με τα δικά του όνειρα και ελπίδες, αλλά θα είχαν μείνει ικανοποιημένοι με το "έτσι είναι γιατί έτσι πάει"

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος


Τότε να αλλάξεις τρόπο σκέψης
Ο κάθε υποψήφιος κέρδισε πολλές εμπειρίες πριν και κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών. Προσπάθησε. Μόνο γι' αυτό, αξίζει συγχαρητηρίων.
Τι λες τωρα; Δηλαδη αν καποιος ξεσκιστηκε και λογω ατυχιας,αγχους,ή καποιων θεματων απετυχε ή απλα δεν διαβασε και απετυχε τι αποκομισε; Ειδικα ο δευτερος!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Την εμπειρίαΤι λες τωρα; Δηλαδη αν καποιος ξεσκιστηκε και λογω ατυχιας,αγχους,ή καποιων θεματων απετυχε ή απλα δεν διαβασε και απετυχε τι αποκομισε; Ειδικα ο δευτερος!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην Τεχνολογική (call me ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ).
Πάντως, ναι, ένας "αδύναμος" μαθητής θα προτιμήσει Θεωρητική
(Απορώ γιατί σχεδόν κανένα σχολείο δεν έχει Τεχνολογική Κατεύθυνση -1 [Τομέας Τεχνολογίας και Παραγωγής]. Είναι χίλιες φορές πιο ενδιαφέρουσα από την τεχνολογική -2 [Τομέας Πληροφορικής και Υπηρεσιών])
+1 απαιτούμε τεκνο1 σε ολα τα σχολεία

Άντε να ρίξουμε μέσα στο πλαίσιο [λογικά βήματα -> αποτέλεσμα] και τη Γεωμετρία, την οποία έχουν υποβαθμίσει και κάνει στην άκρη χρόνια τώρα (τρώμε την σκόνη ελληνικών βιβλίων γεωμετρίας του 1970, να φανταστείς. Και όχι μόνο εκείνοι που μένουν στα σχολικά πλαίσια, αλλά και εκείνοι που προσπαθούν να ασχοληθούν σοβαρά με αυτήν). Φαντάσου επίσης πόσο θα έφριτταν μανάδες και φροντιστηριακοί αν έμπαινε ποτέ η Γεωμετρία στις πανελλήνιες, αφού θα ήταν το μόνο μάθημα βασισμένο αποκλειστικά στην έμπνευση, φαντασία και αδέσμευτη λογική σκέψη των μαθητών.
επίσης +1. γεωμετρία πίσω στις πανελλήνιες να ξεχωρίσουν οι καλοί από τους παπαγάλους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.