jj!
Τιμώμενο Μέλος


Δες παραπάνω τον υπολογισμό των μορίωναχα... δηλαδή κάθε μάθημα έχει διαφορετικούς συντελεστές? στην θετική, τα μαθήματα πως εξισώνονται μεταξύ τους?

Κάθε πεδίο έχει 2 μαθήματα αυξημένης βαρύτητας:
1ο πεδίο: Αρχαία Κατεύθυνσης (συντελεστής βαρύτητας 1.3), Ιστορία Κατεύθυνσης (συντελεστής βαρύτητας 0.7)
2ο πεδίο: Μαθηματικά Κατεύθυνσης (1.3), Φυσική Κατεύθυνσης (0.7)
3ο πεδίο: Βιολογία Κατεύθυνσης (1.3), Χημεία Κατεύθυνσης (0.7)
4ο πεδίο: Μαθηματικά κατεύθυνσης (1.3), Φυσική Κατεύθυνσης (0.7)
5ο πεδίο: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1.3), Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (Γενικής Παιδείας) (0.7)
Η Θεωρητική δεν έχει απώλεια μορίων στο 1ο πεδίο (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)
Η Θετική δεν έχει απώλεια μορίων στα 2ο, 3ο και 4ο πεδία (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)
Η Τεχνολογική δεν έχει απώλεια μορίων στα 2ο και 4ο πεδία (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)
Σε περίπτωση που ο υποψήφιος θέλει να έχει πρόσβαση σε πεδία μη προσβάσιμα από την κατεύθυνσή του, τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας αλλάζουν.
1ο πεδίο: Νεοελληνική Γλώσσα (0.9), Ιστορία Γενικής παιδείας (0.4)
2ο και 4ο πεδίο: Μαθηματικά Γενικής (0.9), Νεοελληνική Γλώσσα (0.4)
3ο πεδίο: Βιολογία Γενικής (0.9), Νεοελληνική γλώσσα (0.4)
Έτσι, όμως, θα υπάρξει απώλεια μορίων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


Προφορικών (σε ποσοστό 30%) και γραπτών (σε ποσοστό 70%) για τον Γενικό Βαθμό πρόσβασης, ο οποίος έπειτα πολλαπλασιάζεται με τους συντελεστές βαρύτητας του πεδίου. Περίμενε να βρω τον ακριβή τύπο, γιατί δεν το θυμάμαι![]()
Για αυτό και λέμε ότι καλό είναι οι καθηγητές, έτσι όπως ξέπεσε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, καλό είναι να βάζουν 20αρια στην Γ Λυκείου, έτσι ώστε ο συναγωνισμός να λαμβάνει χώρα μόνο στα γραπτά.
Γιατί, πχ.Ο μαθητής (Α) γράφει στις πανελλήνιες ακριβώς ίδιους βαθμούς στα ίδια μαθήματα με τον μαθητή (Β) που πηγαίνει σε διπλανό σχολείο. Στο σχολείο του (Β) ο καθηγητής των μαθηματικών βάζει τα 20άρια με το κιλό (να το πούμε λαϊκά), ενώ ο μαθηματικός στο σχολείο του (Α) κρατά τους τύπους και βάζει 19 στον επίσης αριστούχο μαθητή του. Αποτέλεσμα: Ο μαθητής (Α) να πάρει χονδρικά 0,4/20 μονάδες κάτω του (Β) στον βαθμό πρόσβασης τους, κάτι που μπορεί άνετα να τον κρατήσει εκτός της σχολής που επιθυμεί αν τα μόρια είναι στο όριο. Αυτό μπορεί να γίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαρτήτως μαθητή, κατεύθυνσης ή βαθμού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Για αυτό και λέμε ότι καλό είναι οι καθηγητές, έτσι όπως ξέπεσε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, καλό είναι να βάζουν 20αρια στην Γ Λυκείου, έτσι ώστε ο συναγωνισμός να λαμβάνει χώρα μόνο στα γραπτά.
Γιατί, πχ.Ο μαθητής (Α) γράφει στις πανελλήνιες ακριβώς ίδιους βαθμούς στα ίδια μαθήματα με τον μαθητή (Β) που πηγαίνει σε διπλανό σχολείο. Στο σχολείο του (Β) ο καθηγητής των μαθηματικών βάζει τα 20άρια με το κιλό (να το πούμε λαϊκά), ενώ ο μαθηματικός στο σχολείο του (Α) κρατά τους τύπους και βάζει 19 στον επίσης αριστούχο μαθητή του. Αποτέλεσμα: Ο μαθητής (Α) να πάρει χονδρικά 0,4/20 μονάδες κάτω του (Β) στον βαθμό πρόσβασης τους, κάτι που μπορεί άνετα να τον κρατήσει εκτός της σχολής που επιθυμεί αν τα μόρια είναι στο όριο. Αυτό μπορεί να γίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαρτήτως μαθητή, κατεύθυνσης ή βαθμού.
Συμφωνώ απολύτως, κανονικά τα προφορικά δεν θα έπρεπε να μετράνε καθόλου...
Και κάτι ακόμα, στον βαθμό αποφοίτησης (απολυτηρίου) μετράνε μόνο τα μαθήματα της επιλεγμένης κατεύθυνσης ή όλα μαζί?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


Συμφωνώ απολύτως, κανονικά τα προφορικά δεν θα έπρεπε να μετράνε καθόλου...
Και κάτι ακόμα, στον βαθμό αποφοίτησης (απολυτηρίου) μετράνε μόνο τα μαθήματα της επιλεγμένης κατεύθυνσης ή όλα μαζί?
Για τον βαθμό απολυτηρίου νομίζω γίνεται ότι γινόταν πάντα: όλα τα μαθήματα μετράνε. Ειδάλλως μαθήματα όπως η γυμναστική κ.α δεν θα διδασκόντουσαν (πρακτικά) καν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


δε νομίζω η γυμναστική να μετράει στο μέσο όρο σε μας στην Α(λυκείου) δε μετρούσε
Ω... Ε ναι τέλος πάντων, καταλαβαίνετε τι εννοώ


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


μια ερωτηση !! τα αρχαια ειναι ευκολα στην πρωτη λυκειου ?
Με 5 ώρες την εβδομάδα, έχω ένα προαίσθημα ότι όχι, όχι δεν θα είναι...


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


μια ερωτηση !! τα αρχαια ειναι ευκολα στην πρωτη λυκειου ?
Τα αρχαία πάντα είναι εύκολα, απλά είναι ΒΑΡΕΤΑ, απαιτούν να ξέρεις να παπαγαλίζεις καλύτερα και από παπαγάλο και να μπορείς να παρακολουθείς το μάθημα χωρίς να σκέφτεσαι για ούτε μια στιγμή "τι ωραία που θα ήταν αν γινόταν ένας σεισμός τώρα, πιο ενδιαφέρον θα είχε..". Αν λοιπόν μπορείς να τα κάνεις τα παραπάνω τότε με την ευχή μου!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


Τα αρχαία πάντα είναι εύκολα, απλά είναι ΒΑΡΕΤΑ, απαιτούν να ξέρεις να παπαγαλίζεις καλύτερα και από παπαγάλο και να μπορείς να παρακολουθείς το μάθημα χωρίς να σκέφτεσαι για ούτε μια στιγμή "τι ωραία που θα ήταν αν γινόταν ένας σεισμός τώρα, πιο ενδιαφέρον θα είχε..". Αν λοιπόν μπορείς να τα κάνεις τα παραπάνω τότε με την ευχή μου!!
+1 . Η δυσκολία όσον αφορά τα μαθήματα είναι κάτι το σχετικό. Κάποιοι προτιμούν το μυαλό να δουλεύει σε ρυθμούς εξόντωσης και έτσι προτιμούν θετικά μαθήματα θεωρώντας τα ευκολότερα, και κάποιοι επιλέγουν να το εξοντώνουν έτσι και αλλιώς στην παπαγαλία

Η διαφορά πιστεύω ότι είναι αυτή: Είτε θα ξοδέψεις φαιά ουσία για να μάθεις την επιστήμη σου καλύτερα και στην συνέχεια να βάλεις και εσύ το λιθαράκι σου σε αυτή, είτε να αναμασήσεις έτοιμη τροφή χωρίς τίποτα καινούργιο. Τί θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει στα αρχαία

Δεν θέλω να θίξω κανένα, προσωπική άποψη και μόνο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rabo97
Νεοφερμένο μέλος


Η πλάκα είναι ότι η παπαγαλία δίνει και παίρνει τόσο στα θεωρητικά όσο και στα θετικά μαθήματα, ενώ επίσης και στα δύο αναμασάμε έτοιμη τροφή.
Τα πάντα που έχουν να κάνουν με την εκμάθηση ενός αντικειμένου απαιτούν είτε λίγο είτε πολύ παπαγαλία. Το θέμα είναι το πως την προσδιορίζεις την παπαγαλία. Δηλαδή: Στην Φυσική, η εκμάθηση των τύπων μπορεί να θεωρηθεί παπαγαλία, εκτός και αν ο εκάστοτε τύπος κατανοηθεί εκ βάθος και ο μαθητής καταλήξει από μόνος του στο συμπέρασμα που τον οδηγεί ο τύπος. Αντίθετα, στα Αρχαία(συγνώμη που χρησιμοποιώ μονίμως το ίδιο μάθημα για την θεωρητική, απλώς μόνο για τα αρχαία έχω μια ολοκληρωμένη άποψη), το να μάθεις όλα τα ρήματα σε όλες τις φωνές σε όλες τις εγκλίσεις σε όλα τα πρόσωπα και σε ότι άλλο τέλος πάντων, είναι παπαγαλία και μόνο παπαγαλία, διότι δεν μπορείς να οδηγηθείς από καποιο λογικό συμπέρασμα στο αποτέλεσμα. Είναι σαν τα χρώματα της φύσης. Ξέρουμε από καρδιάς τι λέμε κίτρινο, ξέρουμε από καρδιάς και τι λέμε πράσινο. Όμως δεν υπάρχει τίποτα στο κίτρινο που να μας υποδεικνύει ότι το πράσινο το λένε πράσινο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος



Ακόμη και στα Ιστορικά τμήματα σχολών, οι καθηγητές δεν απαιτούν από εσένα να παπαγαλίσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


ΥΓ: Κι εγώ από παρατηρήσεις πιστεύω πως η θεωρητική αποτελείται κυρίως από παπαγάλους ή απλά ξύστες, που νομίζουν πως επειδή όταν έχεις πολλά κενά, τα περισσότερα μόρια μπορείς να τα βγάλεις από θεωρητική, συνεπάγεται πως αυτά τα παραπάνω μόρια θα σε βάλουν σε κάποια σχολή. Όμως έλα ντε που η θεωρητική έχει λίγες σχολές, ενώ αυτές που αξίζουν μετριούνται στα δάχτυλα του χεριού

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος




Στη θετική/τεχνολογική είναι πιο standart τα πράγματα. Δεν κουράζεσαι πολύ με το διάβασμα, αλλά εξασκήσαι. Παίρνεις ευκολότερα άριστους βαθμούς, όπως παίρνεις ευκολότερα χαμηλούς βαθμούς, γιατί όλα είναι fixed.
Όσα και να λέμε, όλες οι κατευθύνσεις έχουν τα καλώς και κακώς κείμενά τους

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος


Ναι αλλα για να μπεις στου βγαινει το λαδι στην παπαγαλια..Η παπαγαλία είναι λάθος του συστήματος και μόνο αυτού
Ακόμη και στα Ιστορικά τμήματα σχολών, οι καθηγητές δεν απαιτούν από εσένα να παπαγαλίσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelofdarnknes
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Στη θεωρητική πρέπει να φτύσεις αίμα για άριστους βαθμούς, πάντωςΟι "ξύστες" βγάζουν το πολύ 15.000 μόρια, από 'κει και μετά...
Στη θετική/τεχνολογική είναι πιο standart τα πράγματα. Δεν κουράζεσαι πολύ με το διάβασμα, αλλά εξασκήσαι. Παίρνεις ευκολότερα άριστους βαθμούς, όπως παίρνεις ευκολότερα χαμηλούς βαθμούς, γιατί όλα είναι fixed.
Όσα και να λέμε, όλες οι κατευθύνσεις έχουν τα καλώς και κακώς κείμενά τους![]()
Σου λέω με κενά. Να πάει παιδί Γ λυκείου χωρίς να έχει καταλάβει γρι από φυσική στην ζωή του, να μην ξέρει ταυτότητες, επιμεριστική, δυσκολία σε πολλαπλασιασμούς (πράξεις γενικά, ναι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι θετικό-τεχνολογικοί) και γενικά, άτομα που δεν καταπόνεσαν τον εαυτό τους να ανοίξουν βιβλίο ή να προσέξουν στο σχολείο. Θεωρώ πως στην θεωρητική θα βγάζουν πιο πολλά μόρια, αφού στην ιστορία, λογοτεχνεία, δεν γίνεται να χεις κενά. Τα λατινικά είναι μάθημα 2 ετών, οπότε τα κενά καλύπτονται. Έκθεση είναι κοινή, δεν λέω τίποτα. Επιλογής, βιολογία που δεν έχουν σημασία πάλι τα κενά. Μόνο τ αρχαία θέλουν πολύ διάβασμα/πάθος για να τα πας καλά.
Δηλαδή, βγάζοντας απ έξω την έκθεση και αρχαία, πιστεύω πως 4/6 μαθήματα μπορούν να τα πάνε περίφημα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.