Γενικό -  Πώς νιώθετε που θα πάτε Α' Λυκείου;

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
αχα... δηλαδή κάθε μάθημα έχει διαφορετικούς συντελεστές? στην θετική, τα μαθήματα πως εξισώνονται μεταξύ τους?
Δες παραπάνω τον υπολογισμό των μορίων ;)

Κάθε πεδίο έχει 2 μαθήματα αυξημένης βαρύτητας:
1ο πεδίο: Αρχαία Κατεύθυνσης (συντελεστής βαρύτητας 1.3), Ιστορία Κατεύθυνσης (συντελεστής βαρύτητας 0.7)
2ο πεδίο: Μαθηματικά Κατεύθυνσης (1.3), Φυσική Κατεύθυνσης (0.7)
3ο πεδίο: Βιολογία Κατεύθυνσης (1.3), Χημεία Κατεύθυνσης (0.7)
4ο πεδίο: Μαθηματικά κατεύθυνσης (1.3), Φυσική Κατεύθυνσης (0.7)
5ο πεδίο: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (1.3), Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής (Γενικής Παιδείας) (0.7)

Η Θεωρητική δεν έχει απώλεια μορίων στο 1ο πεδίο (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)
Η Θετική δεν έχει απώλεια μορίων στα 2ο, 3ο και 4ο πεδία (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)
Η Τεχνολογική δεν έχει απώλεια μορίων στα 2ο και 4ο πεδία (και στο 5ο αν επιλεγούν Μαθηματικά Γενικής και ΑΟΘ)

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος θέλει να έχει πρόσβαση σε πεδία μη προσβάσιμα από την κατεύθυνσή του, τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας αλλάζουν.

1ο πεδίο: Νεοελληνική Γλώσσα (0.9), Ιστορία Γενικής παιδείας (0.4)
2ο και 4ο πεδίο: Μαθηματικά Γενικής (0.9), Νεοελληνική Γλώσσα (0.4)
3ο πεδίο: Βιολογία Γενικής (0.9), Νεοελληνική γλώσσα (0.4)

Έτσι, όμως, θα υπάρξει απώλεια μορίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Προφορικών (σε ποσοστό 30%) και γραπτών (σε ποσοστό 70%) για τον Γενικό Βαθμό πρόσβασης, ο οποίος έπειτα πολλαπλασιάζεται με τους συντελεστές βαρύτητας του πεδίου. Περίμενε να βρω τον ακριβή τύπο, γιατί δεν το θυμάμαι:P

Για αυτό και λέμε ότι καλό είναι οι καθηγητές, έτσι όπως ξέπεσε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, καλό είναι να βάζουν 20αρια στην Γ Λυκείου, έτσι ώστε ο συναγωνισμός να λαμβάνει χώρα μόνο στα γραπτά.
Γιατί, πχ.Ο μαθητής (Α) γράφει στις πανελλήνιες ακριβώς ίδιους βαθμούς στα ίδια μαθήματα με τον μαθητή (Β) που πηγαίνει σε διπλανό σχολείο. Στο σχολείο του (Β) ο καθηγητής των μαθηματικών βάζει τα 20άρια με το κιλό (να το πούμε λαϊκά), ενώ ο μαθηματικός στο σχολείο του (Α) κρατά τους τύπους και βάζει 19 στον επίσης αριστούχο μαθητή του. Αποτέλεσμα: Ο μαθητής (Α) να πάρει χονδρικά 0,4/20 μονάδες κάτω του (Β) στον βαθμό πρόσβασης τους, κάτι που μπορεί άνετα να τον κρατήσει εκτός της σχολής που επιθυμεί αν τα μόρια είναι στο όριο. Αυτό μπορεί να γίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαρτήτως μαθητή, κατεύθυνσης ή βαθμού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Για αυτό και λέμε ότι καλό είναι οι καθηγητές, έτσι όπως ξέπεσε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, καλό είναι να βάζουν 20αρια στην Γ Λυκείου, έτσι ώστε ο συναγωνισμός να λαμβάνει χώρα μόνο στα γραπτά.
Γιατί, πχ.Ο μαθητής (Α) γράφει στις πανελλήνιες ακριβώς ίδιους βαθμούς στα ίδια μαθήματα με τον μαθητή (Β) που πηγαίνει σε διπλανό σχολείο. Στο σχολείο του (Β) ο καθηγητής των μαθηματικών βάζει τα 20άρια με το κιλό (να το πούμε λαϊκά), ενώ ο μαθηματικός στο σχολείο του (Α) κρατά τους τύπους και βάζει 19 στον επίσης αριστούχο μαθητή του. Αποτέλεσμα: Ο μαθητής (Α) να πάρει χονδρικά 0,4/20 μονάδες κάτω του (Β) στον βαθμό πρόσβασης τους, κάτι που μπορεί άνετα να τον κρατήσει εκτός της σχολής που επιθυμεί αν τα μόρια είναι στο όριο. Αυτό μπορεί να γίνει σε όλα τα μαθήματα ανεξαρτήτως μαθητή, κατεύθυνσης ή βαθμού.

Συμφωνώ απολύτως, κανονικά τα προφορικά δεν θα έπρεπε να μετράνε καθόλου...

Και κάτι ακόμα, στον βαθμό αποφοίτησης (απολυτηρίου) μετράνε μόνο τα μαθήματα της επιλεγμένης κατεύθυνσης ή όλα μαζί?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
όλα μαζι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Συμφωνώ απολύτως, κανονικά τα προφορικά δεν θα έπρεπε να μετράνε καθόλου...

Και κάτι ακόμα, στον βαθμό αποφοίτησης (απολυτηρίου) μετράνε μόνο τα μαθήματα της επιλεγμένης κατεύθυνσης ή όλα μαζί?

Για τον βαθμό απολυτηρίου νομίζω γίνεται ότι γινόταν πάντα: όλα τα μαθήματα μετράνε. Ειδάλλως μαθήματα όπως η γυμναστική κ.α δεν θα διδασκόντουσαν (πρακτικά) καν:P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
δε νομίζω η γυμναστική να μετράει στο μέσο όρο σε μας στην Α(λυκείου) δε μετρούσε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
δε νομίζω η γυμναστική να μετράει στο μέσο όρο σε μας στην Α(λυκείου) δε μετρούσε

Ω... Ε ναι τέλος πάντων, καταλαβαίνετε τι εννοώ :redface: :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panos27

Νεοφερμένος

Ο panos27 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
μια ερωτηση !! τα αρχαια ειναι ευκολα στην πρωτη λυκειου ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
μια ερωτηση !! τα αρχαια ειναι ευκολα στην πρωτη λυκειου ?

Με 5 ώρες την εβδομάδα, έχω ένα προαίσθημα ότι όχι, όχι δεν θα είναι...:hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
μια ερωτηση !! τα αρχαια ειναι ευκολα στην πρωτη λυκειου ?

Τα αρχαία πάντα είναι εύκολα, απλά είναι ΒΑΡΕΤΑ, απαιτούν να ξέρεις να παπαγαλίζεις καλύτερα και από παπαγάλο και να μπορείς να παρακολουθείς το μάθημα χωρίς να σκέφτεσαι για ούτε μια στιγμή "τι ωραία που θα ήταν αν γινόταν ένας σεισμός τώρα, πιο ενδιαφέρον θα είχε..". Αν λοιπόν μπορείς να τα κάνεις τα παραπάνω τότε με την ευχή μου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Τα αρχαία πάντα είναι εύκολα, απλά είναι ΒΑΡΕΤΑ, απαιτούν να ξέρεις να παπαγαλίζεις καλύτερα και από παπαγάλο και να μπορείς να παρακολουθείς το μάθημα χωρίς να σκέφτεσαι για ούτε μια στιγμή "τι ωραία που θα ήταν αν γινόταν ένας σεισμός τώρα, πιο ενδιαφέρον θα είχε..". Αν λοιπόν μπορείς να τα κάνεις τα παραπάνω τότε με την ευχή μου!!

+1 . Η δυσκολία όσον αφορά τα μαθήματα είναι κάτι το σχετικό. Κάποιοι προτιμούν το μυαλό να δουλεύει σε ρυθμούς εξόντωσης και έτσι προτιμούν θετικά μαθήματα θεωρώντας τα ευκολότερα, και κάποιοι επιλέγουν να το εξοντώνουν έτσι και αλλιώς στην παπαγαλία:whistle: . Γιατί και η παπαγαλία (προσωπικά μιλώντας) εξουθενωτική είναι.

Η διαφορά πιστεύω ότι είναι αυτή: Είτε θα ξοδέψεις φαιά ουσία για να μάθεις την επιστήμη σου καλύτερα και στην συνέχεια να βάλεις και εσύ το λιθαράκι σου σε αυτή, είτε να αναμασήσεις έτοιμη τροφή χωρίς τίποτα καινούργιο. Τί θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει στα αρχαία :hmm: ?
Δεν θέλω να θίξω κανένα, προσωπική άποψη και μόνο :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Η πλάκα είναι ότι η παπαγαλία δίνει και παίρνει τόσο στα θεωρητικά όσο και στα θετικά μαθήματα, ενώ επίσης και στα δύο αναμασάμε έτοιμη τροφή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rabo97

Νεοφερμένος

Ο Rabo97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Ωραιόκαστρο (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Η πλάκα είναι ότι η παπαγαλία δίνει και παίρνει τόσο στα θεωρητικά όσο και στα θετικά μαθήματα, ενώ επίσης και στα δύο αναμασάμε έτοιμη τροφή.

Τα πάντα που έχουν να κάνουν με την εκμάθηση ενός αντικειμένου απαιτούν είτε λίγο είτε πολύ παπαγαλία. Το θέμα είναι το πως την προσδιορίζεις την παπαγαλία. Δηλαδή: Στην Φυσική, η εκμάθηση των τύπων μπορεί να θεωρηθεί παπαγαλία, εκτός και αν ο εκάστοτε τύπος κατανοηθεί εκ βάθος και ο μαθητής καταλήξει από μόνος του στο συμπέρασμα που τον οδηγεί ο τύπος. Αντίθετα, στα Αρχαία(συγνώμη που χρησιμοποιώ μονίμως το ίδιο μάθημα για την θεωρητική, απλώς μόνο για τα αρχαία έχω μια ολοκληρωμένη άποψη), το να μάθεις όλα τα ρήματα σε όλες τις φωνές σε όλες τις εγκλίσεις σε όλα τα πρόσωπα και σε ότι άλλο τέλος πάντων, είναι παπαγαλία και μόνο παπαγαλία, διότι δεν μπορείς να οδηγηθείς από καποιο λογικό συμπέρασμα στο αποτέλεσμα. Είναι σαν τα χρώματα της φύσης. Ξέρουμε από καρδιάς τι λέμε κίτρινο, ξέρουμε από καρδιάς και τι λέμε πράσινο. Όμως δεν υπάρχει τίποτα στο κίτρινο που να μας υποδεικνύει ότι το πράσινο το λένε πράσινο.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Η α' λυκειου ειναι η αρχη μιας νεας εποχης για καθε νεο. Μεσα στο λυκειο θα διευρυνει τους πνευματικους οριζοντες του,και θα αναπλασει την ιδιοσυγκρασια του.Επομενως, η α' λυκειου ειναι σταθμος για τη ζωη καθε νεου.Ετσι,θα πρεπει να αντιμετωπισετε την α'λυκειου μελλοντικα λυκειακια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Η παπαγαλία είναι λάθος του συστήματος και μόνο αυτού:P

Ακόμη και στα Ιστορικά τμήματα σχολών, οι καθηγητές δεν απαιτούν από εσένα να παπαγαλίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Μπορείς να είσαι άριστος στα μαθηματικά-φυσική-χημεία απλά μαθαίνοντας τις μεθοδολογίες και την θεωρία, το σχολείο έχει πολύ μικρή ποικιλία ασκήσεων και σίγουρα δεν είναι ανέφικτο, ούτε καν δύσκολο θα λεγα. Όταν σας λύνει ασκήσεις ο καθηγητής στην ουσία σας δίνει την μεθοδολογία για τις περισσότερες, αν όχι όλες ασκήσεις που μπορεί να πέσουν. Επίσης, κάποιος μπορεί να γίνει πολύ καλός στ αρχαία διαβάζοντάς τα εξωσχολικά, τα πουλάνε στα περισσότερα βιβλιοπωλεία κάτι άσπρα βιβλιαράκια που είναι κείμενα σε αρχαία ελληνική με μετάφραση δίπλα. Δεν κάνει να τσουβαλιάζουμε.

ΥΓ: Κι εγώ από παρατηρήσεις πιστεύω πως η θεωρητική αποτελείται κυρίως από παπαγάλους ή απλά ξύστες, που νομίζουν πως επειδή όταν έχεις πολλά κενά, τα περισσότερα μόρια μπορείς να τα βγάλεις από θεωρητική, συνεπάγεται πως αυτά τα παραπάνω μόρια θα σε βάλουν σε κάποια σχολή. Όμως έλα ντε που η θεωρητική έχει λίγες σχολές, ενώ αυτές που αξίζουν μετριούνται στα δάχτυλα του χεριού :P (για προοπτικές)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Στη θεωρητική πρέπει να φτύσεις αίμα για άριστους βαθμούς, πάντως:P Οι "ξύστες" βγάζουν το πολύ 15.000 μόρια, από 'κει και μετά...:P

Στη θετική/τεχνολογική είναι πιο standart τα πράγματα. Δεν κουράζεσαι πολύ με το διάβασμα, αλλά εξασκήσαι. Παίρνεις ευκολότερα άριστους βαθμούς, όπως παίρνεις ευκολότερα χαμηλούς βαθμούς, γιατί όλα είναι fixed.

Όσα και να λέμε, όλες οι κατευθύνσεις έχουν τα καλώς και κακώς κείμενά τους:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Η παπαγαλία είναι λάθος του συστήματος και μόνο αυτού:P

Ακόμη και στα Ιστορικά τμήματα σχολών, οι καθηγητές δεν απαιτούν από εσένα να παπαγαλίσεις.
Ναι αλλα για να μπεις στου βγαινει το λαδι στην παπαγαλια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelofdarnknes

Νεοφερμένος

Ο Sociopath αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 103 ετών και μας γράφει απο Άντισσα (Λέσβος). Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Σκατα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Στη θεωρητική πρέπει να φτύσεις αίμα για άριστους βαθμούς, πάντως:P Οι "ξύστες" βγάζουν το πολύ 15.000 μόρια, από 'κει και μετά...:P

Στη θετική/τεχνολογική είναι πιο standart τα πράγματα. Δεν κουράζεσαι πολύ με το διάβασμα, αλλά εξασκήσαι. Παίρνεις ευκολότερα άριστους βαθμούς, όπως παίρνεις ευκολότερα χαμηλούς βαθμούς, γιατί όλα είναι fixed.

Όσα και να λέμε, όλες οι κατευθύνσεις έχουν τα καλώς και κακώς κείμενά τους:)

Σου λέω με κενά. Να πάει παιδί Γ λυκείου χωρίς να έχει καταλάβει γρι από φυσική στην ζωή του, να μην ξέρει ταυτότητες, επιμεριστική, δυσκολία σε πολλαπλασιασμούς (πράξεις γενικά, ναι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι θετικό-τεχνολογικοί) και γενικά, άτομα που δεν καταπόνεσαν τον εαυτό τους να ανοίξουν βιβλίο ή να προσέξουν στο σχολείο. Θεωρώ πως στην θεωρητική θα βγάζουν πιο πολλά μόρια, αφού στην ιστορία, λογοτεχνεία, δεν γίνεται να χεις κενά. Τα λατινικά είναι μάθημα 2 ετών, οπότε τα κενά καλύπτονται. Έκθεση είναι κοινή, δεν λέω τίποτα. Επιλογής, βιολογία που δεν έχουν σημασία πάλι τα κενά. Μόνο τ αρχαία θέλουν πολύ διάβασμα/πάθος για να τα πας καλά.
Δηλαδή, βγάζοντας απ έξω την έκθεση και αρχαία, πιστεύω πως 4/6 μαθήματα μπορούν να τα πάνε περίφημα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top