Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Απλώς να μην έχεις την εντύπωση ότι θα συναντήσεις κάτι από την ύλη της Α' μετά, που να είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση, ώστε να χρειάζεται να το δουλέψεις εντατικά από την Α'.αν δεν τα πάει πολύ κλ στα μαθηματικά, θέλει να ακολουθήσει θετική, υπάρχει οικονομική δυνατότητα, why not?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Εγώ πάλι υπογραμμίζω, τσαλακώνω και μουτζουρώνω
Μόνο έτσι αποκτάς πραγματική επαφή με το βιβλίο.. xD
Πες τα ρε φίλε το βιβλίο πρέπει να είναι τσαλακωμένο και μουτζουρωμένο για να σε εμπνεύσει. Χρειάζομαι ολόκληρη την χρονιά για να το κάνω όπως μου αρέσει

Ακριβως στο ιδιο σημειο μου κοπηκε και μενα.
και μένα εκεί μου κόπηκε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Απλώς να μην έχεις την εντύπωση ότι θα συναντήσεις κάτι από την ύλη της Α' μετά, που να είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση, ώστε να χρειάζεται να το δουλέψεις εντατικά από την Α'.
Εεε, ναι χαλαρά. Στην Β' ομως...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sydney96
Δραστήριο μέλος


και μένα εκεί μου κόπηκε![]()
Πλάκα κάνεις τώρα έτσι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Πλάκα κάνεις τώρα έτσι;lol
nope
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Πώς φαίνεται ότι είσαι θεωρητικός ως το κόκκαλοΑπλώς να μην έχεις την εντύπωση ότι θα συναντήσεις κάτι από την ύλη της Α' μετά, που να είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση, ώστε να χρειάζεται να το δουλέψεις εντατικά από την Α'.


Η Φυσική της Α' είναι πολύ σημαντική για να καταλάβεις τη Φυσική της Γ' Λυκείου κατεύθυνσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sydney96
Δραστήριο μέλος


Κοίτα να δεις...

Εμένα μου κόπηκε όταν διάβαζα για το διαγώνισμα.Είχε καιρό που κάτι είχε πάθει και το έπιανα περίεργα στο πίσω μέρος και μια μέρα πριν το διαγώνισμα κατέρρευσε τελείως


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggressive
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Και αυτό σημαίνει ότι η ύλη είναι τόσο δύσκολη, ώστε να χρειαστεί να κάνει φροντιστήριο για ν ατην κατανοήσεις; Γνώρισέ τα εκ των έσω πρώτα.Πώς φαίνεται ότι είσαι θεωρητικός ως το κόκκαλο
Η Φυσική της Α' είναι πολύ σημαντική για να καταλάβεις τη Φυσική της Γ' Λυκείου κατεύθυνσης.

Υγ.
που να είναι τόσο δύσκολο στην κατανόηση, ώστε να χρειάζεται να το δουλέψεις εντατικά από την Α'
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Ρε παιδιά συζητούσα πριν λίγο με έναν συμμαθητή μου και με ρώτησε αν θα πάω φροντιστήριο φέτος που θα πάω Α' Λυκείου. Παραξενεύτηκε και μου είπε ότι αυτός και όλοι θα πάνε και μου πρότεινε να πάω και εγώ. Αξίζει; Δεν είναι πολύ νωρίς για φροντιστήρια από την Α' Λυκείου; Πιστεύω πως δεν είναι καθόλου απαραίτητα.
Προσωπικά είχα σκεφτεί το ενδεχόμενο να κάνω μαθηματικά και φυσική αλλά μόλις πήρα τα αντίστοιχα βοηθήματα είδα ότι τα πάντα είναι γελοία και αν έκανα θα ήταν σπατάλη χρημάτων. Είναι ανάλογα με τον μαθητή, αν νιώθεις ότι δεν τα μπορείς ή δεν τα καταλαβαίνεις μόνος σου (μην περιμένεις και πολλά απο τους καθηγητές) τότε σκέψου το το ενδεχόμενο φροντιστηρίου αλλιώς απλά πάρε ένα βοήθημα και είσαι κομπλέ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Το βιβλίο, όμως, έχει σημαντικές ελλείψεις (απ' ό,τι μου λένε τα αδέρφια μου), ειδικά από πλευράς θεωρίας.Και αυτό σημαίνει ότι η ύλη είναι τόσο δύσκολη, ώστε να χρειαστεί να κάνει φροντιστήριο για ν ατην κατανοήσεις; Γνώρισέ τα εκ των έσω πρώτα.
Υγ.
Πολλοί μαθητές ίσως να μην είναι σε θέση να καταλάβουν αυτό που διαβάζουν. Βέβαια, σε αυτό φαίνεται και ο καλός καθηγητής, ο οποίος θα δώσει στους μαθητές να καταλάβουν αυτά που λέει το βιβλίο. Π.χ. στο λύκειο που θα πάω, οι καθηγητές φυσικής συμπληρώνουν τη θεωρία του βιβλίου, δίνοντας φυλλάδια στους μαθητές.
Αν ο μαθητής δεν είναι πάλι σε θέση να κατανοήσει αυτά που διαβάζει, εγώ θα του πρότεινα να πάρει ένα βοήθημα (άκουσα ότι οι Αδελφοί Σαββάλα έκαναν ένα πλήρως κατανοητό βοήθημα, φέτος [Φυσική]).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Τις ελλείψεις της θεωρίας (που, προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχουν - κάπως κακογραμμένη θεωρία, ίσως) έρχεται να καλύψει ένα βοήθημα, όχι το φροντιστήριο.Το βιβλίο, όμως, έχει σημαντικές ελλείψεις (απ' ό,τι μου λένε τα αδέρφια μου), ειδικά από πλευράς θεωρίας.
Πολλοί μαθητές ίσως να μην είναι σε θέση να καταλάβουν αυτό που διαβάζουν. Βέβαια, σε αυτό φαίνεται και ο καλός καθηγητής, ο οποίος θα δώσει στους μαθητές να καταλάβουν αυτά που λέει το βιβλίο. Π.χ. στο λύκειο που θα πάω, οι καθηγητές φυσικής συμπληρώνουν τη θεωρία του βιβλίου, δίνοντας φυλλάδια στους μαθητές.
Αν ο μαθητής δεν είναι πάλι σε θέση να κατανοήσει αυτά που διαβάζει, εγώ θα του πρότεινα να πάρει ένα βοήθημα (άκουσα ότι οι Αδελφοί Σαββάλα έκαναν ένα πλήρως κατανοητό βοήθημα, φέτος).
Θα εξεταστείτε βάσει της θεωρίας που υπάρχει στο βιβλίο και μόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Τις ελλείψεις της θεωρίας (που, προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχουν - κάπως κακογραμμένη θεωρία, ίσως) έρχεται να καλύψει ένα βοήθημα, όχι το φροντιστήριο.
Θα εξεταστείτε βάσει της θεωρίας που υπάρχει στο βιβλίο και μόνο.
Πρόσθεσα κι αυτό πριν δημοσιεύσειςΑν ο μαθητής δεν είναι πάλι σε θέση να κατανοήσει αυτά που διαβάζει, εγώ θα του πρότεινα να πάρει ένα βοήθημα (άκουσα ότι οι Αδελφοί Σαββάλα έκαναν ένα πλήρως κατανοητό βοήθημα, φέτος [Φυσική]).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Α, δεν είδα το edit.Πρόσθεσα κι αυτό πριν δημοσιεύσεις![]()
Οι Σαββαλέοι έχουν παράδοση στη Φυσική.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Φροντιστήρια προτείνω να αρχίσει κανείς στην 2α λυκείου που επιλέγει και κατεύθυνση, αλλιώς δεν αξίζει.
Έχω μια ερώτηση, στις πανελλήνιες τα μόρια που βγάζει κανείς σε ένα μάθημα είναι συνδυασμός προφορικών + γραπτών ή μόνο των γραπτών?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Προφορικών (σε ποσοστό 30%) και γραπτών (σε ποσοστό 70%) για τον Γενικό Βαθμό πρόσβασης, ο οποίος έπειτα πολλαπλασιάζεται με τους συντελεστές βαρύτητας του πεδίου. Περίμενε να βρω τον ακριβή τύπο, γιατί δεν το θυμάμαιΈχω μια ερώτηση, στις πανελλήνιες τα μόρια που βγάζει κανείς σε ένα μάθημα είναι συνδυασμός προφορικών + γραπτών ή μόνο των γραπτών?

edit: Τελικά...

Τα μόρια υπολογίζονται ως εξής:
Για το κάθε μάθημα (πανελλαδικών εξεταζόμενο), χρειαζόμαστε το Βαθμό Πρόσβασής του, ο οποίος δίνεται από τον εξής τύπο:
Προφορικός βαθμός x 0.3 + Γραπτός βαθμός x 0.7 = Βαθμός πρόσβασης (ο προφορικός βαθμός παίρνει μέρος κατά 30% και ο Γραπτός κατά 70% στον τελικό βαθμό [Βαθμό Πρόσβασης]).
Έπειτα, πολλαπλασιάζονται όλοι οι Β.Π. των μαθημάτων και διαιρούνται με 6 ή 7 (σε περίπτωση εξέτασης στο ΑΟΘ). Έτσι έχουμε το γενικό βαθμό πρόσβασης.
Καταλήγουμε στη σχέση:
(1) = Γενικός Βαθμός Πρόσβασης x 0.8 + Βαθμός πρόσβασης 1ου μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 1.3 + Βαθμός πρόσβασης 2ου μαθήματος αυξημένης βαρύτητας x 0.7
Έτσι, τα μόρια προκύπτουν:
Μόρια = (1) * 100
(Αν κάνω λάθος, διορθώστε με)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Xaris SSSS
Διάσημο μέλος


Προφορικών (σε ποσοστό 30%) και γραπτών (σε ποσοστό 70%) για τον Γενικό Βαθμό πρόσβασης, ο οποίος έπειτα πολλαπλασιάζεται με τους συντελεστές βαρύτητας του πεδίου. Περίμενε να βρω τον ακριβή τύπο, γιατί δεν το θυμάμαι![]()
αχα... δηλαδή κάθε μάθημα έχει διαφορετικούς συντελεστές? στην θετική, τα μαθήματα πως εξισώνονται μεταξύ τους?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.