Πόσο αληθινή είναι η Ιστορία που διδασκόμαστε;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ε, κοίτα χαλάει όλο το concept. Άλλο είναι να ξέρεις ότι οι πρόγονοί μας ήταν Ελληνάρες, γεμάτοι βαρβατίλα και άλλο να μαθαίνεις ότι ήταν "παράξενοι".:lol:
Το "παράξενος" είναι διαφορετικό σε κάθε εποχή. Για την αρχαία εποχή δεν ήταν κακό η ομοφυλοφιλία. Μην κρίνουμε τα τότε με τη λογική του σήμερα. Εδώ οι ελληναράδες θέλησαν να σταματήσουν την ταινία για τον Αλέξανδρο γιατί είχε κάτι σχετικό!!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,800 μηνύματα.
Ε, κοίτα χαλάει όλο το concept. Άλλο είναι να ξέρεις ότι οι πρόγονοί μας ήταν Ελληνάρες, γεμάτοι βαρβατίλα και άλλο να μαθαίνεις ότι ήταν "παράξενοι".:lol:

έχω απορία πως θα έκαναν την διδασκαλία για το συγκεκριμένο θέμα (με αλλαγμένο το concept) κάτι θεοφοβούμενες καθηγήτριες φιλολογικών μαθημάτων...:hmm: :D :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Το "παράξενος" είναι διαφορετικό σε κάθε εποχή. Για την αρχαία εποχή δεν ήταν κακό η ομοφυλοφιλία. Μην κρίνουμε τα τότε με τη λογική του σήμερα. Εδώ οι ελληναράδες θέλησαν να σταματήσουν την ταινία για τον Αλέξανδρο γιατί είχε κάτι σχετικό!!!




νομίζω κάπου είχα δει τη photo από το bing bang theory με την ταμπέλα SARCASM όταν τη βρω θα τη βάλω.:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Η ιστορία που μαθαίνουμε είναι υποκειμενική και πρόκειται για μια ξεκάθαρη πλύση εγκεφάλου για την έκβαση των ιστορικών γεγονότων. Γνώμη μου πάντα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μπορεί να συμβαίνει όντως αυτό όμως, όπως και σε όλα τα πράγματα, δεν πιστεύω πως υπάρχει η δική σου και η δική μου αλήθεια. Η αλήθεια είναι μία. Από εκεί και πέρα υπάρχει η κριτική ανάλυση των αληθινών γεγονότων, η αληθινή ιστορία δηλαδή (αναφέρθηκε ο miv ή ο fasdag πριν νομίζω).

Η αλήθεια παραμένει μοναδική, οι ερμηνείες της ίσως να ποικίλουν.

Δεν θα το λεγα...οταν λέω οτι υπάρχουν πολλές οπτικές εννοώ ότι υπάρχουν πολλές αλήθειες. Και ειναι λογικό, στην πολιτική και την ιστορία της κάθε αλήθεια συνίσταται περισσότερο στην υποκειμενικότητα του εκφραστή της παρά στο αν κάτι έγινε με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο ή όχι. Αυτό πιστεύω εγώ τουλάχιστον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
Δηλαδή άμα μάθεις ότι μερικοί Αρχαίοι ήταν ομοφυλόφιλοι αλλάζει η ουσία;

Δεν αλλαζει ακριβως,αλλα γιατι να του κρυψουν;Τι εχουν να φοβηθουν.Αμα εγραφαν συνεχεια ο,τι ηθελαν αυτοι και ο,τι τουσ βολευε ,ουτε την μιση ιστορια δεν θα μαθαιναμε.Και δεν εχει αν κανει οτι χανεται η βαρβατιλα τους και η ανδρεια και λοιπα,απλα εγω θα προτιμουσα να μας τα λενε και αυτα.Οπως και καποια ειδυλλια,γιατι θα κινουσαν το ενδιαφερον των μαθητων οι οποιοι συνηθως ψοφανε για κατι τετοια.:)
-----------------------------------------
έχω απορία πως θα έκαναν την διδασκαλία για το συγκεκριμένο θέμα (με αλλαγμένο το concept) κάτι θεοφοβούμενες καθηγήτριες φιλολογικών μαθημάτων...:hmm: :D :lol:
κι εγω.
-----------------------------------------
Δεν θα το λεγα...οταν λέω οτι υπάρχουν πολλές οπτικές εννοώ ότι υπάρχουν πολλές αλήθειες. Και ειναι λογικό, στην πολιτική και την ιστορία της κάθε αλήθεια συνίσταται περισσότερο στην υποκειμενικότητα του εκφραστή της παρά στο αν κάτι έγινε με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο ή όχι. Αυτό πιστεύω εγώ τουλάχιστον.

Για μισο.Η ιστορια δεν ειναι φιλολογια.Σαν κλαδος της δηλαδη;Ε ,η φιλολογια δεν ειναι που δεν εχει μια σωστη απαντηση,αλλα πολλες;Οπως οταν σου δινεται ενα θεμα στην εκθεση και δεν μπορουν ολοι να χουν την ιδια απαντηση οπως στα Μαθηματικα ας πουμε,αλλα πολλες αποψεις οι οποιες μπορει κια ολες να ναι σωστες.Ε,ετσι πιστευω συμβαινει και εδω.Καλο θα 'ταν να παρεθεταν πιο πολλες πηγες και παραθεματα και στην ιστορια να μην αναπτυσσουν την κριτικη αλλα να λενε τα πραγματα οπως συνεβησαν.Αυτο στο σχολειο.Τωρα αν καποιος συγγραφεας θελησει να γραψει καποιο σχετικο βιβλιο ασ γραψει ο,τι κριτικες θελει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν ειναι τόσο απλός ο παραλληλισμός με τη φιλολογια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top