Πόσο αληθινή είναι η Ιστορία που διδασκόμαστε;

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ρε παιδιά, η Ιστορία που διδασκόμαστε σε όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, είναι προϊόν της Κυβέρνησης Πασοκ (με την υπάρχουσα γνωστή αντιπολίτευση) με το απαρχαιωμένο αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας του 1980...:fss:
Δλδ για όλα φταίει το Πασόκ? Πολύ εύκολη απάντηση. Και η νέα δημοκρατία 6 χρόνια κυβέρνηση γιατί δεν έκανε τπτ? Εγώ πιστεύω ότι και Πασόκ και νέα δημοκρατία δεν διαφέρουν. Και οι 2 στο θέμα της ιστορίας όταν γίνεται κάτι και φωνάζουν οι φασίστες και οι παπάδες αυτοί κάνουν την πάπια μην χάσουν ψήφους.

Στη φωτό: Οι ναζί του Χίτλερ (που κάποιοι θαυμάζουν) καίνε βιβλία!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Δλδ για όλα φταίει το Πασόκ? Πολύ εύκολη απάντηση. Και η νέα δημοκρατία 6 χρόνια κυβέρνηση γιατί δεν έκανε τπτ? Εγώ πιστεύω ότι και Πασόκ και νέα δημοκρατία δεν διαφέρουν. Και οι 2 στο θέμα της ιστορίας όταν γίνεται κάτι και φωνάζουν οι φασίστες και οι παπάδες αυτοί κάνουν την πάπια μην χάσουν ψήφους.

Δεν λέω ότι και η ΝΔ δεν έχει ευθύνες για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά το Πασόκ κυβέρνησε ν-ετία, ν>10 χρόνια...Γενικά, και τα δυο κόμματα εξουσίας φέρουν ευθύνη για την διδασκαλία στρατευμένης "κομματικής" ιστορικής γνώσης με την ευγενική συμμετοχή των κομμάτων αντιπολίτευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν λέω ότι και η ΝΔ δεν έχει ευθύνες για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά το Πασόκ κυβέρνησε ν-ετία, ν>10 χρόνια...Γενικά, και τα δυο κόμματα εξουσίας φέρουν ευθύνη για την διδασκαλία στρατευμένης "κομματικής" ιστορικής γνώσης με την ευγενική συμμετοχή των κομμάτων αντιπολίτευσης.
Δεν συμφωνώ. Δεν πρόκειται για *διδασκαλία στρατευμένης "κομματικής" ιστορικής γνώσης* αλλά για συνέχιση του ψευτοεθνικού ελληνοκεντρικού συστήματος ξεπερασμένων εποχών που συντηρούν φασίστες και παπάδες.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ. Δεν πρόκειται για *διδασκαλία στρατευμένης "κομματικής" ιστορικής γνώσης* αλλά για συνέχιση του ψευτοεθνικού ελληνοκεντρικού συστήματος ξεπερασμένων εποχών που συντηρούν φασίστες και παπάδες.


Πρώτον μην ποστάρεις συνέχεια φωτογραφίες. Είναι ενοχλητικό για αυτούς που διαβάζουν το τόπικ εδώ και 5-6 σελίδες.

Δεύτερον, η αποστασία κατά τη γνώμη σου ποιους συντηρεί;
Την Εκκλησία και τους Φασίστες ή τα πολιτικά κόμματα και πολιτικούς που ζουν ακόμα όπως το Μητσοτάκη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Πρώτον μην ποστάρεις συνέχεια φωτογραφίες. Είναι ενοχλητικό για αυτούς που διαβάζουν το τόπικ εδώ και 5-6 σελίδες.
:P Βάζω τις φωτογραφίες σαν συμπλήρωμα του κειμένου. Νομίζω ότι η εικονογράφηση ομορφαίνει το φόρουμ. Αν είναι ενοχλητικό μπορώ να τις λιγοστέψω ή να τις μικραίνω ή να μη βάζω καθόλου. Ας μου το πουν οι διαχειριστές και θα το κάνω. Για μένα είναι πολύ πιο ενοχλητικό να βλέπω την ίδια διαρκώς τεράστια υπογραφή με την ίδια πάντα εικόνα, αλλά δεν διαμαρτύρομαι αφού αρέσει σε αυτόν που την έχει. :)

Δεύτερον, η αποστασία κατά τη γνώμη σου ποιους συντηρεί; Την Εκκλησία και τους Φασίστες ή τα πολιτικά κόμματα και πολιτικούς που ζουν ακόμα όπως το Μητσοτάκη;
Φαντάζομαι αποστασία εννοείς τα γεγονότα του 1960 με το Μητσοτάκη. Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες για αυτά. Επίσης εδώ λέμε για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο σχολείο. Δεν βλέπω σχέση. Αν δεν κατάλαβα καλά μου εξηγείς. :(

:DΤώρα με βάζεις σε πειρασμό για εικόνα... :P

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Η Ιστορία που διδασκόμαστε θα μπορούσε να είναι πολύ πιο αληθινή, κι ακόμη περισσότερο αντικειμενική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
:P Βάζω τις φωτογραφίες σαν συμπλήρωμα του κειμένου. Νομίζω ότι η εικονογράφηση ομορφαίνει το φόρουμ. Αν είναι ενοχλητικό μπορώ να τις λιγοστέψω ή να τις μικραίνω ή να μη βάζω καθόλου. Ας μου το πουν οι διαχειριστές και θα το κάνω. Για μένα είναι πολύ πιο ενοχλητικό να βλέπω την ίδια διαρκώς τεράστια υπογραφή με την ίδια πάντα εικόνα, αλλά δεν διαμαρτύρομαι αφού αρέσει σε αυτόν που την έχει. :)


Φαντάζομαι αποστασία εννοείς τα γεγονότα του 1960 με το Μητσοτάκη. Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες για αυτά. Επίσης εδώ λέμε για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο σχολείο. Δεν βλέπω σχέση. Αν δεν κατάλαβα καλά μου εξηγείς. :(

:DΤώρα με βάζεις σε πειρασμό για εικόνα... :P


Πρώτον η υπογραφή υπόκειται και αυτή σε κάποιους συγκεκριμένους περιορισμούς.
Ας το λήξουμε εδώ όμως, άλλο είναι το θέμα μας.



Θες να μου πεις ότι ίσως το μοναδικό γεγονός που οδήγησε τη χώρα μας σε χούντα δε είναι άξιο αντικειμενικής και λεπτομερούς αναφοράς από τα σχολικά μας βιβλία;
Προσωπικά ό,τι ξέρω το ξέρω από τη Βικιπαίδεια και από 2-3 ιστοσελίδες.
Το θέμα είναι ότι σχεδόν κανένας μας δεν ξέρει τι έγινε τότε.
Δεν ξέρουμε ούτε τη μισή αλήθεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θες να μου πεις ότι ίσως το μοναδικό γεγονός που οδήγησε τη χώρα μας σε χούντα δε είναι άξιο αντικειμενικής και λεπτομερούς αναφοράς από τα σχολικά μας βιβλία; Προσωπικά ό,τι ξέρω το ξέρω από τη Βικιπαίδεια και από 2-3 ιστοσελίδες. Το θέμα είναι ότι σχεδόν κανένας μας δεν ξέρει τι έγινε τότε. Δεν ξέρουμε ούτε τη μισή αλήθεια.
:) Έχεις δίκιο. Δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για το θέμα. Μου δίνεις τώρα το ερέθισμα να το ψάξω. Στο ίντερνετ, σε βιβλία, να ρωτήσω τον πατέρα μου. Όταν μάθω το συζητάμε.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ο Ρήγας Φεραίος είπε ότι "εθνικό είναι ότι είναι αλήθεια". Κάπου διάβασα ότι εμείς "ονομάζουμε αλήθεια ότι θεωρούμε εθνικό". Αυτό μου έδωσε αφορμή να σκεφτώ για το πόσα από αυτά που διδασκόμαστε στο μάθημα της Ιστορίας δεν είναι αληθινά αλλά πλασμένα για να εξυπηρετήσουν κάποιους σκοπούς.
Άλλα γεγονότα παραποιούνται και άλλα κρύβονται. Π.χ. η δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας που τόσο θαυμάζουμε ήταν δημοκρατία των ελάχιστων καθώς σ κάθε Αθηναίο αντιστοιχούσαν δέκα δούλοι. Η αρχαία Σπάρτη που ήταν το πιο μιλιταριστικό δικτατορικό φασιστικό κράτος. Υπερθαυμάζουμε τον Αλέξανδρο αλλά κρύβουμε ότι ήταν ένας υπερφιλόδοξος αιμοσταγής κατακτητής. Η βυζαντινή αυτοκρατορία που ποτέ δεν λεγόταν βυζαντινή αλλά ανατολική ρωμαική. Το κρυφό σχολειό που δεν υπήρξε ποτέ. Η Ελλάδα απόκτησε ανεξαρτησία μόνον όταν το αποφάσισαν οι μεγάλες δυνάμεις και νίκησαν στη ναυμαχία του Ναυαρίνου. Και άλλα πολλά που μας γράφουν τα σχολικά βιβλία και δεν είναι η πραγματικότητα.
Ποια είναι η γνώμη σας? Συμφωνείται με το πως διδάσκεται η Ιστορία στο σχολείο? Ή (όπως εγώ) πιοστευετε ότι πρέπει να διδασκόμαστε την αλήθεια όποια και νάναι?

"εθνικό είναι ότι είναι αλήθεια".

η ιστορία που μαθαίνουμε είναι μονόπλευρη και αυτό που μας προσπαθεί είναι να μας στρατεύσει παράδειγμα.
https://history-of-macedonia.com/

ιστορία των σκοπιανών αναφέρεται στην σφαγή που έκαναν εναντίων τους ο Ελληνικός στρατός (παραθετουν και φωτογραφίες). Δηστυχώς στην ιστορία που διδάσκονται στην ΄Έλλάδα δεν αναφέρεται πουθενά κατι ΄τετοιο.


Στην κυπριακή ιστορία (και στην ελληνική) παρουσιάζεται ο αγώνας της ΕΟΚΑ. Όμως αν το δούμε από την άλλη σκοπιά των Τούρκων η ΕΟΚΑ ήταν τρομοκρατική οργάνωση που σκότωνε άμοχο πληθυσμών Μουσουλμάνων.

δεν υιοθετώ την άποψη των Τούρκων (ή των Σκοπιανών) αλλά ούτε και αυτή των Ελλήνων η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Ένας άλλος μύθος που μας λένε είναι η περίφημη βυζαντινή αυτοκρατορία. (1)Πρώτον ποτέ δεν την λέγανε βυζαντινή αλλά ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία και οι αυτοκράτορες ρωμαίοι αυτοκράτορες και κάισαρες. (2)Την πρωτεύουσα δεν την λέγανε Κωνσταντινούπολη αλλά Νέα Ρώμη και ο κόσμος σκέτο Πόλη και το πήραν οι τουρκοι και το κάνανε Ισταμπούλ (εις την πόλη)!! (3)Μας λένε ότι ήταν αυτοκρατορία ελληνική αλλά πολλοί αυτοκράτορες όπως ο Ιουστινιανός δεν ήξεραν λέξη ελληνικά!!! Τότε το να λες τη λέξη Έλληνας ήταν έγκλημα γιατί σήμαινε όχι χριστιανός!!! (4)Κι όμως για χαζούς υποτίθεται εθνικούς λόγους μας λένε ότι το βυζάντιο ήταν συνέχεια της αρχαίας Ελλάδας και τέτοια μπαρμπούτσαλα περί ελληνοχριστιανικού πολιτισμού κλπ.Και μαθαίνουμε τόσες άσχετες΄λεπτομέρειες για την εποχή αυτή και δεν μαθαίνουμε τη σύγχρονη ελληνική και παγκόσμια Ιστορία.


(1) Όπως είπε και ο Χρόνης, είναι γνωστό και διδάσκεται πως οι όροι "Βυζάντιο" και "Βυζαντινός" χρησιμοποιούνται για τη διευκόλυνση των σύγχρονων μελετητών. Δε νομίζω να διδάσκεται σε κανένα σχολείο κάτι άλλο.
(2) Μετά το 324, όταν και έγινε η μεταφορά της πρωτεύουσας, πήρε το όνομα Κωνσταντινούπολη (ο Κωνσταντίνος ήταν τότε μονοκράτορας) ή Νέα Ρώμη. Διδάσκονται και οι δύο ονομασίες.
(3) Ποιος το λέει αυτό; Απλώς μετά το θάνατο του Θεοδοσίου Α', ξεκίνησε η σταδιακή επικράτηση του ελληνικού στοιχείου στην αυτοκρατορία (π.χ. εξελληνισμός θέσεων). Ακόμα, δε διδάσκεται πως ο Ιουστινιανός μιλούσε Ελληνικά. Μην ξεχνάς όμως πως πολλά διατάγματα (επί Ιουστινιανού) γράφτηκαν στα Ελληνικά για τη διευκόλυνση των υπηκόων στην κατανόησή τους.
(4) Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (κακούς και καλούς) ο ελληνισμός είχε αρχίσει να εμπλέκεται με το Χριστιανισμό. Από τον 3ο αιώνα π.Χ ακόμα. Μήπως σε δίδαξε (όχι αποκλειστικά εσένα, αλλά τον οποιοδήποτε) το σχολείο πως ο ελληνισμός δέχθηκε με ανοιχτές αγκάλες τους χριστιανούς ή το αντίστροφο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
:) Έχεις δίκιο. Δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα για το θέμα. Μου δίνεις τώρα το ερέθισμα να το ψάξω. Στο ίντερνετ, σε βιβλία, να ρωτήσω τον πατέρα μου. Όταν μάθω το συζητάμε.



:P

Δυστυχώς είναι μία από τις πιο "σκοτεινές" εποχές της σύγχρονης νεώτερης ιστορίας με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Παρ' όλα αυτά αφού βλέπω έχεις και κάποιες αρχικές πηγές, να ευχηθώ (ως Μητσοτάκης) καλή επιτυχία στην έρευνά σου. :P


:hehe::hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Η αντιμετώπιση ενός προβλήματος, σε ατομικό ή συλλογικό επίπεδο, επιτυγχάνεται αρχικά όχι μόνο με την αναγνώριση της ύπαρξής του αλλά και με τον εντοπισμό των αιτιών του.

η ιστορία που μαθαίνουμε είναι μονόπλευρη και αυτό που μας προσπαθεί είναι να μας στρατεύσει

Αυτό είναι το πρόβλημα. Η ερώτηση που πρέπει αμέσως να θέσουμε τώρα είναι το γιατί. Γιατί η ιστορία μας στοχεύει λίγο έως πολύ στη ''στράτευση'' σε όλα τα επίπεδα;

Προσωπικά λοιπόν νομίζω πως για να απαντήσουμε - άρα και να ξεκινήσουμε να επιλύουμε το πρόβλημα - δεν αρκεί να εξετάσουμε μόνο τη δική μας σκοπιά* στα πράγματα. Για να καταλάβουμε ίσως την πιο ασήμαντη αιτία της νοθευμένης ιστορίας μας ας ρίξουμε μια ματιά στα βιβλία άλλων λαών, γειτόνων μας και μη. Μπορεί, υποθέτω εγώ, αυτή η διατήρηση μύθων από τη δική μας πλευρά (βλ. κρυφό σχολειό που αναφέρθηκε ήδη) να είναι, κατά κάποιον τρόπο, μέθοδος αντιμετώπισης ενός προφανούς διαφορετικού προβλήματος.

Προσοχή. Δεν λέω σε καμία περίπτωση πως συμφωνώ με ανάλογες ιδέες. Απλά νομίζω πως τυχόν λάθη ή παραλείψεις στα βιβλία του σχολείου δεν είναι πάντα προϊόντα αφέλειας.

Τι κάνουμε εμείς τώρα. Πάντως όχι μόνο ό,τι γίνεται εδώ γιατί οδηγούμαστε και σε λάθη (τα ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω, πηγές όμως δεν είδα). Θέλουμε να γίνουμε οι αλλαγές που επιθυμούμε να δούμε εκεί έξω; Ανοίγουμε λοιπόν και άλλα βιβλία, ψαχνόμαστε περισσότερο γενικώς. Είναι αστείο να ''κλαιγόμαστε'' σήμερα για την παροχή λανθασμένων πληροφοριών. Σήμερα που το πλήθος των πληροφοριών γύρω μας είναι μεγάλο όσο ποτέ άλλοτε.

* Παράδοξο, το ξέρω. Σκοπιά και Ιστορία δεν πάνε μαζί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
.......................................
Αν πιστεύεις ότι όπως παρουσιάζεται η Ιστορία στα σχολικά βιβλία είναι η αλήθεια, θα σου πώ μόνον: ψάξε το.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Αν πιστεύεις ότι όπως παρουσιάζεται η Ιστορία στα σχολικά βιβλία είναι η αλήθεια, θα σου πώ μόνον: ψάξε το.

Δηλαδή ποιο από όσα είπα αμφισβητείς; Γιατί όλα είναι ιστορικά τεκμηριωμένα.
Edit: Δεν καταπίνω αμάσητο ό,τι μου προωθεί το εκάστοτε σχολικό βιβλίο Ιστορίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
:P, να ευχηθώ (ως Μητσοτάκης) καλή επιτυχία στην έρευνά σου. :P:hehe::hehe:
:PΩΧ!!!! Κατατράφηκε η έρευνα μου πριν την αρχίσω!!! :):):)


-----------------------------------------
όλα είναι ιστορικά τεκμηριωμένα.
:(??????????????????????????:D

Δεν καταπίνω αμάσητο ό,τι μου προωθεί το εκάστοτε σχολικό βιβλίο Ιστορίας.
;) μακάρι.... :P

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
??????????????????????????
Επειδή παρέλειψες τελείως την ανάρτηση του Shadowfax, ρίξε μια ματιά στην πηγή που παρατίθεται. Και για όποια απορία, ρώτα με.
(Θα προσπαθήσω να βρω και άλλες πηγές, εκτός της προαναφερθείσας)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
:PΩΧ!!!! Κατατράφηκε η έρευνα μου πριν την αρχίσω!!! :):):)


-----------------------------------------

:(??????????????????????????:D


;) μακάρι.... :P


Ακόμα χειρότερα είναι στο μάθημα τον θρησκευτικών στο οποίο όλα είναι δόγματα από μια πηγή και δεν ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να διαψευθούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Καλα, πηγε να κανει ενας ταινια για τον εμφυλιο και κανενας μα κανενας δεν εμεινε ικανοποιημενος. Φαντασου τι θα γινει αν αναλαβει ενας να γραψει για τον εμφυλιο και την αποψη του να τη διδασκουν στα σχολεια, θα πεσουν να τον φανε..
Αν και απαραιτητη, ειναι αδυνατη μια τετοια προοπτικη, αφου δεν εχουμε ακομα κατασταλαξει ως Ελλαδα για το ποιοι ηταν οι καλοι και ποιοι οι κακοι ωστε να μπορεσουμε να ασκησουμε χωρις προβληματα ιδεολογικα την προπαγανδα μας..;)

η ιστορια ειναι μονο ζητημα αποψεων;
-----------------------------------------
* Παράδοξο, το ξέρω. Σκοπιά και Ιστορία δεν πάνε μαζί.

η ιστορια ειναι ενα πρισμα.

η Σκοπια ειναι παιδι της ιστοριας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chronis_25

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΥΖΥΓΟ ΑΔΩΝΙ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,200 μηνύματα.
Ακόμα χειρότερα είναι στο μάθημα τον θρησκευτικών στο οποίο όλα είναι δόγματα από μια πηγή και δεν ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να διαψευθούν.

Δόγματα έχουν όλες οι επιστήμες.
Το Δόγμα το αποδέχεσαι όπως είναι.
Φυσικό είναι να μην μπορείς να το διαψεύσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Το Δόγμα το αποδέχεσαι όπως είναι.
αυτο ονομαζεται αξιωμα, θα ελεγα.

απο εκει και περα, δεν καταλαβα πως αναιρεις τα λογια του, αφου αν ενα δογμα αναιρεθει, τοτε παυει να ειναι δογμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top