halvas
Πολύ δραστήριο μέλος



Μπράβο καλή δουλειά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariza_93
Δραστήριο μέλος


παντος οντως ειναι αρκετα σημαντικο να υπαρχει αξιολογηση στους καθηγητες γιατι δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν λαθος εικονα για τον εαυτο τους.....και ισως καταφερουν να γινουν καλυτεροι..το κακο ομως ειναι οτι μονο οι καλοι καθηγητες φτιαχνουν τέτοιου ειδους ερωτηματολογια με αποτελεσμα οταν παμε να απαντησουμε σε αυτα να λεμε μονο θετικα......και οι αλλοι να συνεχειζουν ακάθεκτοι το άθλιο μαθημα τους..............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


παντως οντως ειναι αρκετα σημαντικο να υπαρχει αξιολογηση στους καθηγητες γιατι δεν ειναι λιγοι αυτοι που εχουν λαθος εικονα για τον εαυτο τους.....και ισως καταφερουν να γινουν καλυτεροι..το κακο ομως ειναι οτι μονο οι καλοι καθηγητες φτιαχνουν τέτοιου ειδους ερωτηματολογια με αποτελεσμα οταν παμε να απαντησουμε σε αυτα να λεμε μονο θετικα......και οι αλλοι να συνεχειζουν ακάθεκτοι το άθλιο μαθημα τους..............
Αυτό που λές είναι σχετικό. Δεν νομίζω ότι ένας καθηγητής μπορεί να είναι αρεστός σε όλους. Το "καλός" είναι σχετικό. Μπορεί να είναι καλός για κάποιον, ενώ για κάποιον άλλον όχι.
Το ερωτηματολόγιο δεν το φτιάχνω για να μου χαιδεύουν τα παιδιά τα αυτια, ούτε για να αυτοεπιβεβαιώνομαι και να λέω α κοίτα τι καλός που είμαι! Δεν θα είχε νόημα αυτό...
Το κάνω γιατί πάντα με ενδιαφέρει η γνώμη των μαθητών και πάντα εντοπίζουν σημεία που εμένα μου διαφεύγουν, και που θα προσπαθήσω να διορθώσω στο μέλλον.
Δεν σου κρύβω ότι εισπράττω και αρνητικά και θετικά σχόλια. Λογικό είναι. Οι μαθητές είναι πάρα πολλοί. Ο καθένας έχει τα δικα του standards για τον "σωστό" καθηγητή.
Εδώ να τονίσω, ότι στην αξιολόγηση δεν έχω ερωτήσεις μόνο για μένα ως καθηγητή, αλλά και άλλες ερωτήσεις από τις οποίες βγάζω συμπεράσματα για το πως να οργανώνω το μάθημα, πχ έχω ερωτήσεις του στυλ "το μάθημα το θεωρώ εύκολο, δύσκολο κλπ", "Ο φόρτος εργασίας του μαθήματος για το σπίτι είναιπολύς, λίγος", "Το μάθημα μου είναι ενδιαφέρον, αδιάφορο"! εδώ ρωτάω εξηγείστε τους λόγους γιατί. Δηλαδή προσπαθώ μέσα από την αξιολόγηση να καταλάβω γιατί για έναν μαθητή το μάθημα είναι αδιάφορο... και να δω αν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Λόγου χάρη μπορεί να έχω στην ''μπούκα'' έναν καθηγητή που μου έβαλε 12 στο τετράμηνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akiroskirios
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JoJoanna
Νεοφερμένο μέλος


Kάθε λογικός καθηγητής δε θα ήθελε την εποικοδομητική κριτική των μαθητών του για να βελτιώσει τη δουλεία του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ίσως μια αξιολόγηση από τη διεύθυνση να ήταν πιο αποτελεσματική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JoJoanna
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria....
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προσωπικά στο τέλος της χρονιάς μοιράζω ερωτηματολόγιο στους μαθητές (πάντα ανώνυμο), όπου πέρα από τις στανταρτ ερωτήσεις υπάρχει και χώρος να γράψουν ελεύθερα οτιδήποτε άλλο νομίζουν.
Πιστεύω επίσης ότι οι μαθητές είναι ειλικρινείς. Αν κάποιος έχει 12 , όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και νομίζει ότι κακώς το έχει και αδικήθηκε, τότε ναι μπορεί να τα "χώσει" κανονικά στον καθηγητή. Εγώ είχα μαθητες που είχαν 9 στο τετράμηνο και όμως έγραψαν τα καλύτερα λόγια. Αν κάποιος είναι ειλικρινής με το εαυτό του και δεν θεωρεί ότι για όλα φταίει ο καθηγητής τότε, είναι αντικειμενική η αξιολόγηση.
Μέσα από την αξιολόγηση βελτιώνομαι και εγώ ως καθηγητής. Έχω διορθώσει πολλά "στραβα"!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος


Φυσικά και οι μαθητες πρέπει να αξιολογούν τους καθηγητές τους. Απορώ γιατί αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
Προσωπικά στο τέλος της χρονιάς μοιράζω ερωτηματολόγιο στους μαθητές (πάντα ανώνυμο), όπου πέρα από τις στανταρτ ερωτήσεις υπάρχει και χώρος να γράψουν ελεύθερα οτιδήποτε άλλο νομίζουν.
Πιστεύω επίσης ότι οι μαθητές είναι ειλικρινείς. Αν κάποιος έχει 12 , όπως αναφέρθηκε παραπάνω, και νομίζει ότι κακώς το έχει και αδικήθηκε, τότε ναι μπορεί να τα "χώσει" κανονικά στον καθηγητή. Εγώ είχα μαθητες που είχαν 9 στο τετράμηνο και όμως έγραψαν τα καλύτερα λόγια. Αν κάποιος είναι ειλικρινής με το εαυτό του και δεν θεωρεί ότι για όλα φταίει ο καθηγητής τότε, είναι αντικειμενική η αξιολόγηση.
Μέσα από την αξιολόγηση βελτιώνομαι και εγώ ως καθηγητής. Έχω διορθώσει πολλά "στραβα"!!
με καλυψες πληρως
παντως εγω θαυμαζω και συγχαιρω τη γενναιοτητα, το θαρρος, τον τσαμπουκα (πειτε το οπως θελετε) καποιων μαθητων που δεν αρκουνται/βολευονται στην ανωνυμια και εκφραζουν επωνυμα την αποψη τους, οποια και αν ειναι αυτη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas P.
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα "Ο Κασιδιάρης επιτίθεται στην Κανέλλη on air!".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος


ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και είστε μαθητές οι περισσότεροι,πιστεύετε οτι ολοι οι καθηγητές σας είναι εξίσου καλοί και δε πρέπει να αξιολογούνται από εσάς τους ιδιους σε καποιο βαθμό !!! ΔΕ θα έπρεπε να ανταμοιβεται αυτός που κανει καλό μαθημα ; Πόσες φορές μαθητές μου στο φροντιστήριο ή σε ιδιαίτερο μου έχουν πει για το σχολείο τους "ωχχ θα έχουμε αυτόν/ην φέτος που δε καταλαβαίνουμε τίποτα ο αλλός/η θα αναλάβει το δίπλα τμήμα,τους τυχερους "
Ναι, όμως δεν ξέρω αν οι μαθητές έχουν την ωριμότητα να αξιολογήσουν τον καλό καθηγητή και να μην βάλουν μεγάλο βαθμό μόνο σε αυτούς που βάζουν βαθμούς (που θα βάζουν επίτηδες μεγάλους βαθμούς) και όχι στους αυστηρότερους. Η βαθμοθηρία σπέρνει στην Ελλάδα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και είστε μαθητές οι περισσότεροι,πιστεύετε οτι ολοι οι καθηγητές σας είναι εξίσου καλοί και δε πρέπει να αξιολογούνται από εσάς τους ιδιους σε καποιο βαθμό !!! ΔΕ θα έπρεπε να ανταμοιβεται αυτός που κανει καλό μαθημα ; Πόσες φορές μαθητές μου στο φροντιστήριο ή σε ιδιαίτερο μου έχουν πει για το σχολείο τους "ωχχ θα έχουμε αυτόν/ην φέτος που δε καταλαβαίνουμε τίποτα ο αλλός/η θα αναλάβει το δίπλα τμήμα,τους τυχερους "
Και πως θα το κρίνει αυτό ένα μπούγιο 13-18 ετών; Αυτός που κάνει καλό μάθημα, μπορεί να είναι αυτός που μας χάρισε 4 βαθμούς στο τετράμηνο, αυτός που μας αφήνει να κάνουμε μλκιες μες στην τάξη, αυτός που αφήνει άνετα την αντιγραφή στα διαγωνίσματα, ή αυτός που βάζει δύσκολες ασκήσεις. Βλέπεις, δεν γίνεται να αμοίβονται παραπάνω ανάλογα με το πόσο αρεστοί είναι στα παιδιά, αλλιώς το σχολείο θα γίνει ακόμα περισσότερο παιδική χαρά απ ότι είναι (Θα μας χαϊδεύουν ακόμα περισσότερο τ αυτιά οι καθηγητές).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
infinity
Εκκολαπτόμενο μέλος


Και πως θα το κρίνει αυτό ένα μπούγιο 13-18 ετών; Αυτός που κάνει καλό μάθημα, μπορεί να είναι αυτός που μας χάρισε 4 βαθμούς στο τετράμηνο, αυτός που μας αφήνει να κάνουμε μλκιες μες στην τάξη, αυτός που αφήνει άνετα την αντιγραφή στα διαγωνίσματα, ή αυτός που βάζει δύσκολες ασκήσεις. Βλέπεις, δεν γίνεται να αμοίβονται παραπάνω ανάλογα με το πόσο αρεστοί είναι στα παιδιά, αλλιώς το σχολείο θα γίνει ακόμα περισσότερο παιδική χαρά απ ότι είναι (Θα μας χαϊδεύουν ακόμα περισσότερο τ αυτιά οι καθηγητές).
Εδώ θα συμφωνήσω, ο "καλός" καθηγητής πολύ συχνά κρίνεται από το πόσο χαιδεύει τα αυτιά των μαθητών και όχι από την ποιότητα του μαθήματος..Εμείς έτυχε να έχουμε έναν φυσικό που γαμούσε φέτος, αλλά ακριβώς επειδή είχε την τάση να μην μασάει τα λόγια του και να λέει τα πράγματα με το όνομά τους η πλειοψηφία των μαθητών πλέον τον σιχαίνεται, παρ'ότι κάνει γαμάτο μάθημα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Εδώ θα συμφωνήσω, ο "καλός" καθηγητής πολύ συχνά κρίνεται από το πόσο χαιδεύει τα αυτιά των μαθητών και όχι από την ποιότητα του μαθήματος..Εμείς έτυχε να έχουμε έναν φυσικό που γαμούσε φέτος, αλλά ακριβώς επειδή είχε την τάση να μην μασάει τα λόγια του και να λέει τα πράγματα με το όνομά τους η πλειοψηφία των μαθητών πλέον τον σιχαίνεται, παρ'ότι κάνει γαμάτο μάθημα..
Ετσι είναι οι φυσικοί. Παρεξηγημένες προσωπικότητες

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τίτης
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πωπω και μεις έχουμε έναν φυσικό,παλιός ΟΥΚας,πολύ τεράστιος,τον οποίο τον τρέμουμε γιατί είναι τέρμα αυστηρός και έχει μια φωνή...σπάει πέτρες.Αλλά ταυτόχρονα τον αγαπάμε γιατί είναι απ'τους πιο έντιμους και εντάξει καθηγητές.Ετσι είναι οι φυσικοί. Παρεξηγημένες προσωπικότητες![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas P.
Νεοφερμένο μέλος


Κοίταξε να δεις αυτός που κάνει πραγματικά ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ και ΕΜΠΝΕΕΙ τους μαθητές του αργά ή γρήγορα θα φανεί και θα δικαιωθεί στο τέλος της χρονιάς ! Μην ΥΠΟΤΙΜΑΣ τη κριτική ικανότητα ενός 16χρονου . Εγώ όταν πρωτοέπιασα δουλειά και κάποιοι μαθητές ζήτησαν να τους κάνει άλλος μάθημα μετά από ένα μήνα, είτε γιατί δε με καταλαβαίνανε είτε γιατί δεν υπήρχε καλή επικοινωνία μεταξύ μας ,ήξερα οτι είχαν δίκιο και οτι επρεπε να βελτιώσω τη διδασκαλία μου και τις διαπροσωπικές μου σχέσεις με τους μαθητές , γιατι δεν θα είχε νόημα να κάνω αυτή τη δουλειά αν δεν είμαι καλός και φυσικά γιατί ο ιδιώτης δεν χαρίζει λεφτά ... ΑΠΟΛΥΕΙ . Βέβαια πρέπει να απαλλαγεί και το λύκειο από τη βαθμοθηρία και τις Πανελλήνιες εξετάσεις και να αλλάξει ο τρόπος ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στο πανεπιστήμιο ,ώστε το σχολείο και οι καθηγητές πλεον να κάνουν αυτό για το οποίο υπάρχουν, να βγάζουν πλέον πραγματικά μορφωμένους ανθρώπους .Ανθρώπους που θα ξέρουν οτι το μέλλον ΔΕΝ μπορεί να το προβλέψεις ,αλλά μόνο να το ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ!Και πως θα το κρίνει αυτό ένα μπούγιο 13-18 ετών; Αυτός που κάνει καλό μάθημα, μπορεί να είναι αυτός που μας χάρισε 4 βαθμούς στο τετράμηνο, αυτός που μας αφήνει να κάνουμε μλκιες μες στην τάξη, αυτός που αφήνει άνετα την αντιγραφή στα διαγωνίσματα, ή αυτός που βάζει δύσκολες ασκήσεις. Βλέπεις, δεν γίνεται να αμοίβονται παραπάνω ανάλογα με το πόσο αρεστοί είναι στα παιδιά, αλλιώς το σχολείο θα γίνει ακόμα περισσότερο παιδική χαρά απ ότι είναι (Θα μας χαϊδεύουν ακόμα περισσότερο τ αυτιά οι καθηγητές).
ΥΓ: όσων αφορά το θέμα, προτείνω να το κλειδώσετε, δεν έχει νόημα να κάνουμε την ίδια συζήτηση 1000 φορές σ αυτό το φόρουμ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.