Πρέπει η συμπεριφορά να συνυπολογίζεται στο βαθμό;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Και πολύ καλά θα έκανε... :D


Κι εγω βγαζω 18 φιλε qwerty αλλα δεν θεωρω καθολου δικαιη την ελαστικη αντιμετωπιση που εχω στο θεμα των απουσιων...Δεν ισχυει βασικα το 50αρι για μενα. Και 60 να κανω με περνανε, οπως και αλλους με καλη βαθμολογια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
φυσικα και πρεπει να υπολογιζεται η συμπεριφορα στο βαθμο.ενας καλος βαθμος ειναι απαραιτητο να συνοδευεται και με καλη διαγωγη.δεν μιλαμε για περιπτωσεις που καποιος καθηγητης αντιπαθει χωρις καποιο σοβαρο λογο καποιον μαθητη αυτο ειναι εμπαθεια και δεν δικαιολογητε η χαμηλη βαθμολογια.παιδεια δεν ειναι μονο η μορφωση....
πχ αν ειμουνα καθηγητης και ειχα ενα μαθητη του 19 αλλα ειχε προβληματα συμπεριφορας θα το σκεφτομουνα πολυ αν θα του εβαζα τελικα 19.αλλα αν ειχα εναν μαθητη του 14 αλλα εξαιρετικο χαρακτηρα που δεν θα ειχε δωσει ποτε δικαιωμα και εβλεπα οτι προσπαθει και δεν ειναι τεμπελης θα του εβαζα ενα 16:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το συστημα ειναι εξετασεοκεντρικο, συνεπως θεωρω υποκρισια να μου λενε οι καθηγητες οτι ενδιαφερεται η Παιδεια για να κανει τους μαθητες ανθρωπους, τουλαχιστον σε ανωτερες βαθμιδες εκπαιδευσης. Αυτο για το οποιο ενδιαφερεται ειναι να τους κανει επιστημονες συνεπως δεν κολλανε αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
θα σας πώ ένα πράγμα: φανταστείτε τι θα γινόταν μες στην τάξη αν η συμπεριφορά δεν μετρούσε για το βαθμο....!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
θα σας πώ ένα πράγμα: φανταστείτε τι θα γινόταν μες στην τάξη αν η συμπεριφορά δεν μετρούσε για το βαθμο....!

Γιατι περναει εστω και σκεψη απο το μυαλο σας οτι για να κατσει καποιος φρονιμα πρεπει να εχει μπαμπουλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
γιατί αυτή είναι η πικρή αλήθεια...μπορεί εσύ να μη σκέφτεσαι έτσι όμως οι περισσότεροι μαθητές έτσι σκέφτονται...θα σου δώσω ένα παράδειγμα: πέρσυ στην 3η γυμνασίου κάναμε ΣΕΠ....δεν παίρνουμε βαθμό σε αυτό το μάθημα....το τι γινόταν στην τάξη δεν μπορείς να φανταστέις....ενώ στα άλλα μαθήματα σαν τάξη είμασταν σχετικά ησυχοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Babalu

Νεοφερμένος

Η Λουιζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 63 μηνύματα.
γιατι-επανερχομαι στην κλασικη ατακα- ειμαστε ελληνες και πραγματικα δεν μπορουμε να υπακουσουμε σε κανονες εκτος κ αν μας απειλησουν μας βαλουν ποινη κλπ κλπ
κ καλα ειμαστε τοσο εξυπνοι κ υπερανω κανονισμοων που φυσικα μπορουμε να κανουμε ο,τι θελουμε.... πφφφφ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Βλακείες...Φταίνε πολλά πράγματα γι'αυτό, φυσικά όχι η εθνικότητα...Πάντως για κανένα λόγο δεν δέχομαι μπαμπούλες πάνω από ανθρώπους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
γιατι-επανερχομαι στην κλασικη ατακα- ειμαστε ελληνες και πραγματικα δεν μπορουμε να υπακουσουμε σε κανονες εκτος κ αν μας απειλησουν μας βαλουν ποινη κλπ κλπ

Ένας από τους λόγους που πολλές φορές ντρέπομαι που είμαι Έλληνας!

Υ.Γ. Ελπίζω να μην παρεξηγηθώ! Ξέρετε ένα στοίχο του Αγγελάκα... πατρίδα μου είναι εκεί που μίσησα και με μισήσαν περισσότερο από οπουδήποτε αλλού...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Κι εγω συμφωνω με αυτο το χαρακτηριστικο των Ελληνων, αφου το ζω και στην ταξη μου. Οχι τοσο πια, νταξ μεγαλωσαμε λιγακι, αλλα σιγουρα ισχυει. Εγω παντως οταν μπηκα στο λυκειο ξεφυγα απο αυτο, κυριως γιατι συνηδειτοποιησα ποσο προσβλητικο ηταν και για τους καθηγητες να πρεπει να κανουν τους μπαμπουλες για να γινει μαθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Astraxan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Αν δεν μετρήσει ρε παιδιά η διαγωγεί στο τετράμηνο αυτό εγώ πάνω από 12 δεν πρόκειται να βγάλω..Βασικά σε αυτές τις κλειστές κοινωνίες όπως είμαι εγώ π.χ ξέρεις τον άλλο και μπορείς να το κάνεις με την συμπεριφορά σου να σε συμπαθήσει και να σου βάλει κανένα βαθμό!
Από κει και πέρα αν θα πρέπει να συνυπολογίζεται στο βαθμό είναι και στον καθηγητή...Άλλος μπορεί να το κάνει και άλλος όχι,,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giwrgos

Νεοφερμένος

Ο Giwrgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Προσωπικά ως μαθητής του 16 μπορώ να πω ένα πράγμα καθηγητής της φυσικής μου βάζει 15 ενώ η απαντήσεις υπάρχουν. Όταν λοιπόν τον ρώτησα μπροστά στα παιδιά γιατί μου έβαλε 15 μου ανταποκρίνεται ότι κάποιες από τις απαντήσεις βρίσκονται πάνω από το πεδίο που γράφει Απαντήσεις. Εγώ όμως παρατηρώ ότι ένας συμμαθητής έχει κάνει το ίδιο και δεν συνεχίζω το θέμα εντός της τάξης. Σε ένα διάλειμμα πήγα και τον βρήκα για να μου δώσει κάποιες εξηγήσεις. Το λέω δεν νομίζω ότι το βάλατε γι'αυτό και ότι θα πρέπει να είστε πιο αντικειμενικός και γυρίζει και μου κάνει "Το ξέρω αλλά λέει δεν έχεις καλή συμπεριφορά στην τάξη και έπρεπε να δικαιολογήσω των βαθμό που θα σου βάλω. Η στάση μου μες τη τάξη είναι αδιάφορη μιας και ο καθηγητής, δεν είναι μόνο δικιά μου άποψη αλλά όλης της τάξης, κάνει μάθημα βιαστικό ακαταλαβίστικο έτσι ώστε να μπορεί να γράψει μετά στο βιβλίο ύλης και να λέει ότι διδάσκει. Στην αρχή προσπαθούσα να προσέχω αλλά μια μέρα που του είπα να πάμε στη βιβλιοθήκη για απορίες και μου απάντησε άσε με θέλω να κάνω το διάλειμμα μου και εγώ αποφάσισα να έχω αυτή τη στάση μέσα στην τάξη όταν διδάσκει.

Τώρα μπορείτε να συμπεράνετε τη γίνεται...

Ώσο για την άποψη μου πιστεύω πως εφόσον απαγορεύετε από το νόμο δεν πρέπει να γίνεται.

Φιλικά,
Γιώργος:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Προσωπικά ως μαθητής του 16 μπορώ να πω ένα πράγμα καθηγητής της φυσικής μου βάζει 15 ενώ η απαντήσεις υπάρχουν. Όταν λοιπόν τον ρώτησα μπροστά στα παιδιά γιατί μου έβαλε 15 μου ανταποκρίνεται ότι κάποιες από τις απαντήσεις βρίσκονται πάνω από το πεδίο που γράφει Απαντήσεις. Εγώ όμως παρατηρώ ότι ένας συμμαθητής έχει κάνει το ίδιο και δεν συνεχίζω το θέμα εντός της τάξης. Σε ένα διάλειμμα πήγα και τον βρήκα για να μου δώσει κάποιες εξηγήσεις. Το λέω δεν νομίζω ότι το βάλατε γι'αυτό και ότι θα πρέπει να είστε πιο αντικειμενικός και γυρίζει και μου κάνει "Το ξέρω αλλά λέει δεν έχεις καλή συμπεριφορά στην τάξη και έπρεπε να δικαιολογήσω των βαθμό που θα σου βάλω. Η στάση μου μες τη τάξη είναι αδιάφορη μιας και ο καθηγητής, δεν είναι μόνο δικιά μου άποψη αλλά όλης της τάξης, κάνει μάθημα βιαστικό ακαταλαβίστικο έτσι ώστε να μπορεί να γράψει μετά στο βιβλίο ύλης και να λέει ότι διδάσκει. Στην αρχή προσπαθούσα να προσέχω αλλά μια μέρα που του είπα να πάμε στη βιβλιοθήκη για απορίες και μου απάντησε άσε με θέλω να κάνω το διάλειμμα μου και εγώ αποφάσισα να έχω αυτή τη στάση μέσα στην τάξη όταν διδάσκει.

Τώρα μπορείτε να συμπεράνετε τη γίνεται...

Ώσο για την άποψη μου πιστεύω πως εφόσον απαγορεύετε από το νόμο δεν πρέπει να γίνεται.

Φιλικά,
Γιώργος:thanks:

Αφού απαγορεύεται από τον νόμο μπορείς να κάνεις μέχρι και μήνυση, ειδικά αν δείξεις το τεστ. Φυσικά είναι λίγο ακραίο. Προσωπική γνώμη Χ3στ0ν τον $&*#@.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
Πιστευω δεν πρεπει να συνυπολογιζεται παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις ,οχι επειδη κανεις φασαρια ή επειδη μιλησες στο διπλανο σου κλπ..Αλλωστε για αυτα υπαρχουν οι επιπληξεις ,οι παρατηρησεις κλπ..Ειναι επισης ανοητο να επιβραβευεται η μουγκαμαρα ,η απολυτα ευγενικη συμπεριφορα(ταυτιζεται με το γλειψιμο)...Αν δεν υπαρχει μια αντιπαραθεση σε τι σοι σχολειο ειμαστε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ηλίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 880 μηνύματα.
Αν μετρούσε θα είχα κάτω από τη βάση εφόσον κάθε μέρα είμαι στο γραφειό του διευθυντή με τον οποίο έχω μεγάλη οικειότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Προσωπικά ως μαθητής του 16 μπορώ να πω ένα πράγμα καθηγητής της φυσικής μου βάζει 15 ενώ η απαντήσεις υπάρχουν. Όταν λοιπόν τον ρώτησα μπροστά στα παιδιά γιατί μου έβαλε 15 μου ανταποκρίνεται ότι κάποιες από τις απαντήσεις βρίσκονται πάνω από το πεδίο που γράφει Απαντήσεις. Εγώ όμως παρατηρώ ότι ένας συμμαθητής έχει κάνει το ίδιο και δεν συνεχίζω το θέμα εντός της τάξης. Σε ένα διάλειμμα πήγα και τον βρήκα για να μου δώσει κάποιες εξηγήσεις. Το λέω δεν νομίζω ότι το βάλατε γι'αυτό και ότι θα πρέπει να είστε πιο αντικειμενικός και γυρίζει και μου κάνει "Το ξέρω αλλά λέει δεν έχεις καλή συμπεριφορά στην τάξη και έπρεπε να δικαιολογήσω των βαθμό που θα σου βάλω. Η στάση μου μες τη τάξη είναι αδιάφορη μιας και ο καθηγητής, δεν είναι μόνο δικιά μου άποψη αλλά όλης της τάξης, κάνει μάθημα βιαστικό ακαταλαβίστικο έτσι ώστε να μπορεί να γράψει μετά στο βιβλίο ύλης και να λέει ότι διδάσκει. Στην αρχή προσπαθούσα να προσέχω αλλά μια μέρα που του είπα να πάμε στη βιβλιοθήκη για απορίες και μου απάντησε άσε με θέλω να κάνω το διάλειμμα μου και εγώ αποφάσισα να έχω αυτή τη στάση μέσα στην τάξη όταν διδάσκει.

Τώρα μπορείτε να συμπεράνετε τη γίνεται...

Ώσο για την άποψη μου πιστεύω πως εφόσον απαγορεύετε από το νόμο δεν πρέπει να γίνεται.

Φιλικά,
Γιώργος:thanks:

Η τάξη σου συμφωνεί! Καμιά φορά πάντως από μόνο μία τάξη δεν μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα! Στις υπόλοιπες τάξεις? Τι λένε τα παιδιά?

Η συμπεριφορά πάντως να σε αποφύγει όταν του ζήτησες βοήθεια (εφόσον έγινε με ευγενικό τρόπο από μέρους σου) είναι εντελώς απαράδεχτη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

conn-a

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
οταν η συμπεριφορα εχει να κανει με προσβολη ναι αν ο μαθητης ομως δειχνει αδιαφορος αλλα ειναι καταπληκτικος στα δαιγωνισματακαι μιλαμε λογω μυαλου οχψι λογω σκονακιου οχι δεν θα πρεπε παρολαυτα ειμαι υπερ της μεθοδου αυτης που χρησιμοποιουν καποιοι καθηγητες!απο τη στιγμη που δεν με σεβεσαι εμενα που θελω να παρακολουθησω απο τη στιγμη που βριζεις τον καθηγητη απο τη στιγμη που ξεφευγεις απο τα ορια ναι καλα θα κανει ο καθηγητης να σου μειωσει τον βαθμο ακουγεται ισως ρατσιστικο και κακια αλλα ετσι πρεπει να γινεται με καποιες καταστασεις!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Πρεπει να υπολογιζεται και η συμπεριφορα αλλα αντικειμενικα,το ιδιο για κάθε μαθητη…η διαγωγη παιζει σημαντικο ρολο..τι να το κανουμε αν ενας μαθητης είναι αριστος και αυθαδειαζει στους καθηγητες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
H διαγωγη ειναι μόνο για το πεδίο "διαγωγή", και ουδεμία σχέση πρέπει να έχει με τον βαθμό.

Από εκεί και πέρα τι σημαίνει: Κάνει φασαρία του βάζω 8, δεν με ενοχλεί του βάζω 13?

Ή τι σημαίνει "μου αντιμιλά", θα πάρει 18, αλλιώς θα πάρει 20?

Ντροπή σε αυτούς τους καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
H διαγωγη ειναι μόνο για το πεδίο "διαγωγή", και ουδεμία σχέση πρέπει να έχει με τον βαθμό.

Από εκεί και πέρα τι σημαίνει: Κάνει φασαρία του βάζω 8, δεν με ενοχλεί του βάζω 13?

Ή τι σημαίνει "μου αντιμιλά", θα πάρει 18, αλλιώς θα πάρει 20?

Ντροπή σε αυτούς τους καθηγητές.

ναι ομως το σχολειο ειναι υπευθυνο να μας δωσει καποιες αξιες και να μας διαπεδαγωγηση γενικοτερα και κατοπιν να μας μεταδωσει καποιες γνωσεις...

τωρα αυτο που λες με τους βαθμους δεν το καανουν ολοι οι καθηγητες αλλα και αυτοι που το κανουν δεν ενδιαφερονται βαθυτατα..θελουν αποκλειστηκα και μονο να μπουν στην ταξη,να παραδωσουν το μαθημα τους και αυτο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top