Πρέπει η συμπεριφορά να συνυπολογίζεται στο βαθμό;

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Το φαινόμενο είναι λίγο πολύ γνωστό: ο καθηγητής μπορεί να δώσει σ' ένα μαθητή μειωμένο βαθμό γιατί είναι αυθάδης ή είρωνας και αντίθετα κάποιος που κάθεται μπροστά, προσέχει και δεν ενοχλεί τους συμμαθητές του να επιβραβεύεται γι' αυτό. Τραγική ειρωνεία, μπορεί ο μαθητής με την κακή συμπεριφορά να έχει καλύτερες επιδόσεις από τον δεύτερο μαθητή. Φαινόμενο συνηθέστερο στο Γυμνάσιο που οι καθηγητές βαθμολογούν όπως να 'ναι.

Προφανώς αναφέρομαι σε βαθμό τριμήνων/τετραμήνων, ο λεγόμενος "προφορικός βαθμός".


Θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να βαθμολογείται ο μαθητής βάση της συμπεριφοράς του ή αποκλειστικά βάση των επιδόσεών του; Εάν θα έπρεπε να βαθμολογείται και βάση τη συμπεριφοράς, κατά τη γνώμη σας, παρακαλώ να μου δικαιολογήσετε την αναγκαιότητα του πεδίου "Διαγωγή" που υπάρχει στον τελικό έλεγχο / απολυτήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Philip007

Νεοφερμένος

Ο Φίλιππος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Οχι δεν ειναι σωστο αλλα ειναι ενας τροπος να τιμωρηθουν οι θρασεις μαθητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Οχι δεν ειναι σωστο αλλα ειναι ενας τροπος να τιμωρηθουν οι θρασεις μαθητες
Ο νόμος ορίζει κατά σειρά προφορική επίπληξη, ποινολόγιο, αποβολή, απομάκρυνση απ' το σχολικό περιβάλλον για παραβατικές συμπεριφορές. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemw

Νεοφερμένος

Η artemw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Σε καποιο βαθμο εχουν δικιο οι καθηγητες, κατα τη γνωμη μου φυσικα. Μπες στη θεση τους λιγο, σεβασμος χρειαζεται! Με τετοιες συμπεριφορες πως να τα καταφερει ο καθηγητακος? Με τοσα νευρα που φευγουν απο την ταξη (δεν ξερω για εσας απο τη δικη μας παντως φευγουν τρεχοντας) πως να μην ξεσπασουν στο βαθμο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
εγω πιστευω οτι ενας μαθητης που κανει φασαρια δε γινεται να παρει υψηλο βαθμο γιατι κανοντας φασαρια δε μπορει να προσεξει!οσο για το σεναριο του να εισαι ησυχος και να πρεσεχεις αλλα να εχεις μειωμενο βαθμο,εξαρταται απο την επιδοση σου.το να εισαι φρονιμος και να παρακολουθεις ειναι η υποχρεωση του καθενος μας αλλα που δεν το κανουμε:D.η φιλη μου που ειναι αυτο ακριβως το πραγμα και καθεται πρωτο θρανιο πιστα(:Pδικη μου δημιουργια)βγαζει 13 Γ.Μ.Ο. ακριβως επειδη εχει κενα σε καποια μαθηματα ή σε αλλα δεν τα καταφερνει.παντως,οσον αφορα τη διαγωγη στον ελεγχο παιζει καθοριστικο ρολο,καθως,οπως μας εχουν πει,αν στην υ'λυκειου δεν εχεις κοσμιοτατος θα το σκεφτουν να σε παρουν για δουλεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Πιστεύω ότι πρέπει να είναι κριτήριο για μείωση του βαθμού και όχι για αύξησή του.

Παράδειγμα:

Μαθητής του 18, που κάνει φασαρία παίρνει 17 ή 16.
Μαθητής του 18, που είναι παναγίτσα, παίρνει 18.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Πιστεύω ότι πρέπει να είναι κριτήριο για μείωση του βαθμού και όχι για αύξησή του.
Και το πεδίο "διαγωγή" το πετάμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Και το πεδίο "διαγωγή" το πετάμε;

Tσου...

Για να δει ο εργοδότης σου πόσο μαϊμούνι είσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Γιατί να επηρεάζει ένα πράγμα τότε 2 πεδία του ελέγχου σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
θα σου πω κάτι το οποίο έχω ακούσει πολλάκις από τον παππού και τη γιαγιά μου:

"Πρώτα καλό παιδί και μετά καλός μαθητής"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Φυσικα και οχι. Για τη συμπεριφορα υπαρχει ειδικο πεδιο "Διαγωγη" και ο βαθμος εχει να κανει μονο με την επιδοση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
θα σου πω κάτι το οποίο έχω ακούσει πολλάκις από τον παππού και τη γιαγιά μου:

"Πρώτα καλό παιδί και μετά καλός μαθητής"

Συμφωνω απολυτα και γι αυτο ακριβως ο νομος τα ξεχωριζει τελειως και καλα κανει. Αλλο η ακαδημαικη επιδοση, αλλο η προσωπικη συμπεριφορα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από qwertyuiop2:
θα σου πω κάτι το οποίο έχω ακούσει πολλάκις από τον παππού και τη γιαγιά μου:

"Πρώτα καλό παιδί και μετά καλός μαθητής"


Και εφαρμοζεις το αντιθετο εσυ ε; :P

Εγω πιστευω πως η συμπεριφορα δεν θα πρεπει να ειναι κριτηριο, δηλαδη αν ενας μαθητης που κανει φασαρια αλλα ταυτοχρονα ειναι πολυ καλος στο μαθημα, για οποιονδηποτε λογο, γιατι να μην εχει υψηλο βαθμο; Εχω και παραδειγματα, στην ταξη μου, στην κατευθυνση κιολας, αρκετες φορες τα αγορια χτυπιουνται μεταξυ τους κτλ, αλλα ειναι ολοι τους πολυ καλοι, γιατι να παρουν χαμηλο βαθμο λοιπον;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Και εφαρμοζεις το αντιθετο εσυ ε; :P

Εγω πιστευω πως η συμπεριφορα δεν θα πρεπει να ειναι κριτηριο, δηλαδη αν ενας μαθητης που κανει φασαρια αλλα ταυτοχρονα ειναι πολυ καλος στο μαθημα, για οποιονδηποτε λογο, γιατι να μην εχει υψηλο βαθμο; Εχω και παραδειγματα, στην ταξη μου, στην κατευθυνση κιολας, αρκετες φορες τα αγορια χτυπιουνται μεταξυ τους κτλ, αλλα ειναι ολοι τους πολυ καλοι, γιατι να παρουν χαμηλο βαθμο λοιπον;

Από που το συμπέρανες ότι εφαρμόζω το αντίθετο? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
καλα δεν ισχιουν νομιζω αυτα που λεγεται περι οτι ο καλος ειναι μαθητης ειναι και καλο παιδι γιατι εγω περσι εβγαλα 19 με 15 ωριαιες αποβολες!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Και εφαρμοζεις το αντιθετο εσυ ε; :P

Εγω πιστευω πως η συμπεριφορα δεν θα πρεπει να ειναι κριτηριο, δηλαδη αν ενας μαθητης που κανει φασαρια αλλα ταυτοχρονα ειναι πολυ καλος στο μαθημα, για οποιονδηποτε λογο, γιατι να μην εχει υψηλο βαθμο; Εχω και παραδειγματα, στην ταξη μου, στην κατευθυνση κιολας, αρκετες φορες τα αγορια χτυπιουνται μεταξυ τους κτλ, αλλα ειναι ολοι τους πολυ καλοι, γιατι να παρουν χαμηλο βαθμο λοιπον;

Όντως εμείς έχουμε μία που έβγαλε 19 & 12/13 πέρσυ και στην τάξη όλο φασαρία κανεί και τα ακούει από τους καθηγητές. Πιστεύω ότι η συμπεριφορά θα έπρεπε να παίζει ρόλο μόνο για αύξηση του βαθμού σε πριπτώσεις που το παιδία είναι ήσυχο και έχει προβλήματα κατανόησης και π.χ αν βγάζει 9 να το κάνουν να περάσει. Φυσικά σε στυλ ότι είναι στο 19 να του βάλει 20 το θεωρώ υπερβολικό και άδικο, όπως και να του μειώσει βαθμό.

Από που το συμπέρανες ότι εφαρμόζω το αντίθετο? :hmm:

Όλο και κάτι θα ξέρει :P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasa92

Νεοφερμένος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Νομίζω ότι ακόμα και χωρίς να το καταλάβουμε πολλοί καθηγητές συνυπολογίζουν στο βαθμό και την συμπεριφορά! :xixi: Βέβαια δεν πιστεύω ότι κάποιος καθηγητής θα έκοβε μονάδα από κάποιον καλό μαθητή που είναι κάπως ζωηρούλης... ;) Πιο εύκολα θα έκοβε από κάποιον του 15... :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Νομίζω ότι ακόμα και χωρίς να το καταλάβουμε πολλοί καθηγητές συνυπολογίζουν στο βαθμό και την συμπεριφορά! :xixi: Βέβαια δεν πιστεύω ότι κάποιος καθηγητής θα έκοβε μονάδα από κάποιον καλό μαθητή που είναι κάπως ζωηρούλης... ;) Πιο εύκολα θα έκοβε από κάποιον του 15... :mad:

Και πολύ καλά θα έκανε... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ok , ok

don't shoot :giveup: :giveup: :giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top