Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που σας οδήγησαν στην επιλογή της σχολής σας;

Για ποιον λόγο σπουδάζετε/θέλετε να σπουδάσετε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 235)
  • Με ενδιαφέρει το αντικείμενο της σχολής

    Ψήφοι: 181 77.0%
  • Λόγο κύρους της σχολής

    Ψήφοι: 9 3.8%
  • Επιθυμώ να αποκτήσω χρήματα/δόξα

    Ψήφοι: 14 6.0%
  • Γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση

    Ψήφοι: 17 7.2%
  • Mε πιέσαν οι γονείς μου

    Ψήφοι: 6 2.6%
  • Πέρασα τυχαία

    Ψήφοι: 6 2.6%
  • Πέρασα επειδή ήταν κοντά στον τόπο κατοικίας μου

    Ψήφοι: 2 0.9%

Cherchez

Νεοφερμένος

Ο Cherchez αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Δεν τίθεται θέμα επιθετικότητας απλά ο nPb αναφέρει σε κάθε θρεντ το γεγονός ότι οι φοιτητές Ιατρικής δεν ξέρουν γιατί έχουν επιλέξει τη σχολή τους και προσπαθώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η εμπάθεια...

δεν φταιει ο npb φταινε τ ξενα πανεπιστημια ,οι ξενες χωρες , ο σταν ,αυτοι που ειναι γυμνασμενοι και οι σημερινες κοπελες:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Αν θελει φυσικο γτ να βγαλει 19? μακακας ειναι? δε του φταει κανενας αφου ξερει οτι το φυσικο αποκλειεται να παει στο 19μισο.

Αυτό με ποιο λογικό σχήμα το εξήγαγες; :hmm:

Συμφωνώ με την life12. Με κάλυψε σχετικά με τα λανθασμένα κοινωνικά στερεότυπα. Όπως και να το κάνουμε ισχύει:


Όμως σίγουρα υπάρχουν πολλοί που δεν επέλεξαν οι ίδιοι τη Σχολή τους, αλλά τους τη διάλεξαν τα μόρια. Η Φιλοσοφική είναι γεμάτη από άτομα που είχαν όνειρο τη Νομική, το Φυσικό από αυτούς που ήθελαν ΗΜΜΥ, ίσως κάποιος ήθελε Ιατρική και βρέθηκε στο Μαθηματικό και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ακόμα δεν είναι καθόλου λίγοι εκείνοι που μέχρι την τελευταία διορία του μηχανογραφικού δεν ξέρουν τι θέλουν, οπότε ψάχνουν τις Σχολές που μπορούν να μπουν με τα μόρια που έχουν.


Δήλωσα οικονομικής επιστήμης στο ΟΠΑ επειδή συνδυάζει οικονομικά και μαθηματικά (τα δυο αντικείμενα που μ'ενδιαφέρουν) και με ένα M.Sc στην εφαρμοσμένη οικονομική και χρηματοοικονομική θα έχω μια πολύ καλή επαγγελματική αποκατάσταση αν και σ'αυτή τη χώρα είναι πιο πιθανό να καταλήξω να δουλεύω στα Goody's.

Η δουλειά φίλε μου δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι να τρως από τα έτοιμα. Αυτό που κάνει ένα μεγάλο κομμάτι των Ελλήνων φοιτητών ακόμη και εν καιρώ κρίσης. Όμως σε κάθε περίπτωση μπορείς να κυνηγάς το όνειρό σου. Όμως καλό είναι να βλέπεις σε πρώτη φάση μέχρι το ισόγειο. Διότι μέχρι το ρετιρέ έχει πολλά σκαλοπάτια. ;)

Υ.Γ. Σε εποχές μη-κρίσης θυμάμαι ότι το θέμα της εργασίας ήταν «καπιταλιστικό» τερτίπι για τους Αριστερούς του γλυκού νερού, των παρατάξεων και λογής συνδικαλιστών σχετιζόμενων με δημόσιους φορείς. Ήταν ντροπή και ενάντιο στο συμφέρον του εργαζόμενου να επιδιώκει ο κάθε άνθρωπος, ανώτερη μόρφωση με «υλικές» προεκτάσεις. Αντ' αυτού υπήρχε το βόλεμα στο δημόσιο ως απάντηση στην ανεργία. Τώρα με την ανεργία (και των ίδιων) στο 70% δεν ξέρω τι λένε. Στην Ελλάδα πρέπει να μάθουμε να πληρώνουμε τις ιδιαιτερότητες που ανεχόμαστε να διαφεντεύουν τις ζωές μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
λογω μοριων και κυρους αν και απο τοτε το ηξερα οτι ηταν λαθος.δυστυχως αυτη η χωρα δεν εχει γιατρεια με τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Δυστυχως ο nPb εχει δικιο, τουλαχιστον οταν αναφερεται σε φοιτητες πολυτεχνικων σχολων. Η μεγαλη πλειοψηφια περναει για το ονομα, για το καλο χαρτι, για να μην πανε τσαμπα τα μορια κλπ. Πολλα απο τα παιδια που καταληγουν σε πολυτεχνικες σχολες ειδικα υψηλοβαθμες ειχαν ορεξη να ασχοληθουν με τη Φυσικη, τα Μαθηματικα ή την Πληροφορικη και δεν διαλεξαν τα αντιστοιχα τμηματα επειδη απλα εγραψαν καλα. Και ετσι εφαγαν στη μαπα καμια 50αρια μαθηματα τουλαχιστον για τα οποια δεν τους καιγεται καρφι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Εγώ πάντως ρε παιδιά βλέποντας τις επιλογές των παιδιών από τη σχολή μου μπορώ να πω πως τελικά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μπαίνει απλά γιατί του αρέσει η ιατρική σαν αντικείμενο και οι προοπτικές που προσφέρει... 2ή σε ποσοστό έρχεται η αμεσοτατη επαγγελματίκη αποκατάσταση (γονείς γιατροι) και 3ο το κύρος της σχολής. Πολλές φορές βέβαια υπάρχει και ο συνδυασμός των πρώτων 2 η και των 3 στοιχείων. Επιπλέον άτομα τα οποία έχουν πιέσθει για να μπουν στη σχολή συνήθως χρωστάνε τα μαλλιοκεφαλα τους δηλαδη οχι 4 και 5 αλλα περισσότερα από τα μισά μαθήματα (και δεν είναι μόνο γιατί δεν διαβάζουν). Πιστέψτε με αν καποιος δεν εχει ορεξη να ασχοληθει με τη σχολη δεν ειναι και το πιο ευκολο να ανταπεξελθει. Ξερω επισης παραδειγματα ατομων που πιεσθηκαν να μπουν στη σχολη και τελικα την παρατησαν στη μεση για να ξαναδωσουν πανελλαδικες! Ο christosxanthi θα μπορούσε να με επιβεβαιώσει η να με διορθώσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Ρε strato θες να μου πεις ότι τα παιδιά στα 18 τους ξέρουν τις προοπτικές που έχει η επιστήμη της Ιατρικής (χωρίς να έχουν ιδέα για την Ιατρική), ενώ δεν ξέρουν τις προοπτικές που έχει η Γεωλογία, η Φυσική,...κτλ;

δυστυχως αυτη η χωρα δεν εχει γιατρεια με τιποτα.

αυτό! ...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Ρε strato θες να μου πεις ότι τα παιδιά στα 18 τους ξέρουν τις προοπτικές που έχει η επιστήμη της Ιατρικής (χωρίς να έχουν ιδέα για την Ιατρική), ενώ δεν ξέρουν τις προοπτικές που έχει η Γεωλογία, η Φυσική,...κτλ
Δηλαδή θες να μου πεις ότι η λύκειακη φυσική έχει καμία σχέση με αυτή του πανεπιστημίου; Συνήθως τα παιδιά δεν λαμβάνουν ερεθίσματα μόνο από το σχολείο (σίγουρα αυτό αποτελεί έναν παράγοντα επιρροής) ωστόσο αρκετοί έχουν την διάθεση να ψάξουν και να ενημερωθούν τόσο από το διαδίκτυο όσο και από τον κοινωνικό τους περίγυρο. Εν κατακλείδι σίγουρα οι απόφοιτοι λυκείου γνωρίζουν μέσω του σχολείου καλύτερα το αντικείμενο σπουδών της φυσικής (παραδειγμα), εντούτοις αυτοί που ενδιαφέρονται λόγω "ερωτα" να μάθουν περισσότερα περί του αντικειμένου της Ιατρικής σίγουρα θα ψάξουν και πέρα από το σχολείο και τη λυκειακη βιολογια (το μόνο ίσως ελάχιστα ιατρικό μάθημα). Και αυτό είναι ένα καλό έναυσμα για να ρωτήσω: πιστεύετε ότι στα λύκειακα μαθήματα θα ηταν καλο να ενταχθεί ίσως ως επιλογής κάποιο "Ιατρικο μαθημα" πχ γενικές γνώσεις ανατομικης και πολύ βασική φυσιολογία; Εγώ θεωρώ ότι θα έδινε ένα επιπλέον κίνητρο για έρευνα στα παιδιά που ενδιαφέρονται για την Ιατρικη!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Καλα τα λεει ο Στρατος. Παντως , η βιολογια που κανουν πλεον στην πρωτη λυκειου, ιδια με αυτην που ειχαμε εμεις ως επιλεγομενο στη δευτερα, παρεχει πεντε ´´ ιατρικες ´´ γνωσεις. Περαν αυτου, στην εποχη του διαδικτυου, προφανως και θα ψαξεις για το επαγγελμα που σε ενδιαφερει, οπως θα ρωτησεις και τον κοινωνικο σου περιγυρο που σχετιζεται με αυτο το επαγγελμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Ναι αλλά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί είναι ότι το "παραμυθάκι" της Βιολογίας κατεύθυνσης είναι πιο ελκυστικό από τα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης που απαιτούν περισσότερη δουλειά. Αν η Φυσική και τα Μαθηματικά παρουσιαστούν ως «παραμυθάκια» αρκετά εκλαϊκευμένα, τότε παύουμε να μιλάμε για Μαθηματικά ή Φυσική (αντίστοιχα). Προσοχή, δεν μειώνω τη Βιολογία ως επιστήμη. Και ένας φοιτητής Βιολογίας μπορεί να μας διαπιστώσει πόσο δύσκολη είναι η Πανεπιστημιακή Βιολογία. Αναφέρομαι στην αντικειμενική δυσκολία των σχολικών μαθημάτων. Τα σχολικά μαθήματα: Μαθηματικά ή/και η Φυσική κατεύθυνσης, δεν αποτελούν ισχυρά κίνητρα για κάποιον μαθητή να θέλει να σπουδάσει αυτές τις επιστήμες. Πάντα αποτελούν έναν "βραχνά" και η Ελληνική κοινωνία μάλλον τα αντιπαθεί (γενικότερα και ως επιστήμες). Παρά μόνο να συναντούμε πολύ συχνά παραμονές πανελληνίων εξετάσεων απόψεις του στυλ: «με ενδιαφέρουν τα Μαθηματικά, θέλω να ασχοληθώ με Μαθηματικά (επειδή λύνω 5-6 Ολοκληρώματα) και γι' αυτό θα σπουδάσω ΗΜΜΥ». Παιδιά, κάπου η λογική πάει περίπατο έτσι;

Υ.Γ. Δεν βλέπω το διαδίκτυο να δίνει επαρκή ενημέρωση στους ενδιαφερομένους, πάντως. Κουκουνάρες μας λένε (ακόμη και ως φοιτητές κάποιοι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Ναι αλλά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί είναι ότι το "παραμυθάκι" της Βιολογίας κατεύθυνσης είναι πιο ελκυστικό από τα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης που απαιτούν περισσότερη δουλειά. Αν η Φυσική και τα Μαθηματικά παρουσιαστούν ως «παραμυθάκια» αρκετά εκλαϊκευμένα, τότε παύουμε να μιλάμε για Μαθηματικά ή Φυσική (αντίστοιχα). Προσοχή, δεν μειώνω τη Βιολογία ως επιστήμη. Και ένας φοιτητής Βιολογίας μπορεί να μας διαπιστώσει πόσο δύσκολη είναι η Πανεπιστημιακή Βιολογία. Αναφέρομαι στην αντικειμενική δυσκολία των σχολικών μαθημάτων. Τα Μαθηματικά ή/και η Φυσική κατεύθυνσης, δεν αποτελούν ισχυρά κίνητρα για κάποιον μαθητή να θέλει να σπουδάσει αυτές τις επιστήμες. Παρά μόνο να συναντούμε πολύ συχνά παραμονές πανελληνίων εξετάσεων απόψεις του στυλ: «με ενδιαφέρουν τα Μαθηματικά, θέλω να ασχοληθώ με Μαθηματικά (επειδή λύνω 5-6 Ολοκληρώματα) και γι' αυτό θα σπουδάσω ΗΜΜΥ». Παιδιά, κάπου η λογική πάει περίπατο έτσι;

Πρωτον, τα μαθηματικα και η φυσικη του λυκειου ειναι εκλαικευμενα σε σχεση με τα πανεπιστημιακα. Δευτερον, μονο ελκυστικο δεν λες το παπαγαλισμα. Τριτον, κανενα λυκειακο μαθημα απο μονο του δεν ειναι κινητρο, ποσο μαλλον η φυσικη , μαθηματικα κτλ κατευθυνσης, αν κατι μπορει να σου κινησει το ενδιαφερον ειναι η σειρα των μαθηματων στο συνολο τους. Δηλαδη η φυσικη γενικα, μαθηματικα απο ολες τις ταξεις κλ κλπ . Το τελευταιο ειναι επιχειρημα ή αντανάκλαση του λυκειακου σου εαυτου; ( δεν ειναι επιχειρημα απο λογικη αποψη καημενε μου)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Ναι αλλά το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί είναι ότι το "παραμυθάκι" της Βιολογίας κατεύθυνσης είναι πιο ελκυστικό από τα Μαθηματικά και τη Φυσική κατεύθυνσης που απαιτούν περισσότερη δουλειά. Αν η Φυσική και τα Μαθηματικά παρουσιαστούν ως «παραμυθάκια» αρκετά εκλαϊκευμένα, τότε παύουμε να μιλάμε για Μαθηματικά ή Φυσική (αντίστοιχα). Προσοχή, δεν μειώνω τη Βιολογία ως επιστήμη. Και ένας φοιτητής Βιολογίας μπορεί να μας διαπιστώσει πόσο δύσκολη είναι η Πανεπιστημιακή Βιολογία. Αναφέρομαι στην αντικειμενική δυσκολία των σχολικών μαθημάτων. Τα Μαθηματικά ή/και η Φυσική κατεύθυνσης, δεν αποτελούν ισχυρά κίνητρα για κάποιον μαθητή να θέλει να σπουδάσει αυτές τις επιστήμες. Παρά μόνο να συναντούμε πολύ συχνά παραμονές πανελληνίων εξετάσεων απόψεις του στυλ: «με ενδιαφέρουν τα Μαθηματικά, θέλω να ασχοληθώ με Μαθηματικά (επειδή λύνω 5-6 Ολοκληρώματα) και γι' αυτό θα σπουδάσω ΗΜΜΥ». Παιδιά, κάπου η λογική πάει περίπατο έτσι;

Κοίτα τα μαθηματικά ανέκαθεν μου άρεσαν ως ιδέα ως επιστήμη, ως ενασχόληση! Επίσης υπήρξαν ο λόγος που γραφηκα στο συγκεκριμένο σαιτ στην δευτέρα λυκείου ψάχνοντας πληροφορίες για την ΣΕΜΦΕ παρακαλώ (σχολή όχι με ιδιαίτερο κύρος). Όπως βλέπεις πάντα μου άρεσε να ψάχνω πληροφορίες γι ότι μου κέντριζε το ενδιαφέρον, το ίδιο έκανα και με τη σχολη μου που αποτελούσε παιδικό όνειρο. Τώρα όσο για το "παραμυθακι" της Βιολογίας. Κοίτα δεν είναι ακριβώς έτσι. Ναι μεν η βιολογία ως λύκειακα μάθημα απαιτούσε στειρα αποστηθιση, ωστόσο σου δίνει αρκετά ενδιαφερουσες πληροφορίες για την βάση της Ιατρικής επιστήμης. Δε θα πω ότι ήταν το αγαπημένο μου μάθημα στην 3 η λυκείου γιατί θα είναι ψέμα. Δεν μου άρεσε και μένα να αναγκάζομαι να παπαγάλιζω 10αδες φορές κάτι που ήδη είχα κατανοήσει. Μου άρεσαν και μένα τα μαθηματικά ωστόσο η ιδέα του γιατρού, του να μάθω πράγματα σχετικά με την Ιατρική επιστήμη (ειδικά χειρουργικη που ακόμα δεν έχω δει εκ των έσω και περιμένω με αγωνία) μου κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Μα κανένα σχολικό μάθημα δεν αντανακλά την Πανεπιστημιακή συνέχεια σε αντίστοιχες επιστήμες, όμως μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο επιλογών. Καλώς ή κακώς η Βιολογία ή η Χημεία, αποτελούν καλούς "κράχτες". Το θέμα έχει λιγάκι λεπτές γραμμές. Τι εννοούμε όταν λέμε μ' αρέσουν τα Μαθηματικά ή μ' αρέσει η Χημεία ή μ' αρέσουν οι γκόμενες ή μ' αρέσουν τα γλυκά; Ως τι μας αρέσουν και ως τι δεν μας αρέσουν; Τα Μαθηματικά και η Φυσική έχουν υποσυνείδητη γοητεία. Η χρησιμότητα είναι λιγάκι αφηρημένη και έμμεση έννοια. Με πολύ ψάξιμο μπορεί κάποιος να δει τι ρόλο παίζουν. Η Βιολογία λόγω δομής, έχει σχέση με περισσότερο άμεσα αποτελέσματα της ζωής. Αυτό ίσως είναι πιο "ελκυστικό" από τη λογική σύνταξη γραμματικών συμβόλων x,y,z,... Όμως αν το πάμε από αυτήν την οδό, χάσαμε το παιχνίδι. Θα ήταν πολύ επικίνδυνο για την κοινωνική εξέλιξη να αποκλείουμε ότι δεν μας κάθεται αισθητικά στο μάτι. Καλώς ή κακώς, υπάρχει πρόχειρη εξέταση πολλών πραγμάτων και επιπόλαιη κριτική. Όλοι θυμούνται άσχημα βαθμολογικά περιστατικά, δύσκολα διαγωνίσματα στα Μαθηματικά και στη Φυσική και όχι στη...Βιολογία. Παπαγαλία ξεπαπαγαλία, περισσότερη παπαγαλία ήθελε η Βιολογία από τη Φυσική.

Κοίτα τα μαθηματικά ανέκαθεν μου άρεσαν ως ιδέα ως επιστήμη, ως ενασχόληση! Επίσης υπήρξαν ο λόγος που γραφηκα στο συγκεκριμένο σαιτ στην δευτέρα λυκείου ψάχνοντας πληροφορίες για την ΣΕΜΦΕ παρακαλώ (σχολή όχι με ιδιαίτερο κύρος). Όπως βλέπεις πάντα μου άρεσε να ψάχνω πληροφορίες γι ότι μου κέντριζε το ενδιαφέρον, το ίδιο έκανα και με τη σχολη μου που αποτελούσε παιδικό όνειρο. Τώρα όσο για το "παραμυθακι" της Βιολογίας. Κοίτα δεν είναι ακριβώς έτσι. Ναι μεν η βιολογία ως λύκειακα μάθημα απαιτούσε στειρα αποστηθιση, ωστόσο σου δίνει αρκετά ενδιαφερουσες πληροφορίες για την βάση της Ιατρικής επιστήμης. Δε θα πω ότι ήταν το αγαπημένο μου μάθημα στην 3 η λυκείου γιατί θα είναι ψέμα. Δεν μου άρεσε και μένα να αναγκάζομαι να παπαγάλιζω 10αδες φορές κάτι που ήδη είχα κατανοήσει. Μου άρεσαν και μένα τα μαθηματικά ωστόσο η ιδέα του γιατρού, του να μάθω πράγματα σχετικά με την Ιατρική επιστήμη (ειδικά χειρουργικη που ακόμα δεν έχω δει εκ των έσω και περιμένω με αγωνία) μου κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον!

Οπότε δεχόμαστε ότι υπάρχουν επιστήμες που έχουν "ξεθωριάσει" και άλλες που παίζουν σε καλύτερο "ρινγκ" στις προτιμήσεις. Θα ήθελα να ακούσω με επιχειρήματα σε τι υστερούν κάποιες επιστήμες σε αυστηρά επιστημονικά πλαίσια έναντι κάποιων άλλων...που οι Έλληνες μαθητές τις επιλέγουν με κλειστά μάτια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Μα κανένα σχολικό μάθημα δεν αντανακλά την Πανεπιστημιακή συνέχεια σε αντίστοιχες επιστήμες, όμως μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο επιλογών. Καλώς ή κακώς η Βιολογία ή η Χημεία, αποτελούν καλούς "κράχτες". Το θέμα έχει λιγάκι λεπτές γραμμές. Τι εννοούμε όταν λέμε μ' αρέσουν τα Μαθηματικά ή μ' αρέσει η Χημεία ή μ' αρέσουν οι γκόμενες ή μ' αρέσουν τα γλυκά; Ως τι μας αρέσουν και ως τι δεν μας αρέσουν; Τα Μαθηματικά και η Φυσική έχουν υποσυνείδητη γοητεία. Η χρησιμότητα είναι λιγάκι αφηρημένη και έμμεση έννοια. Με πολύ ψάξιμο μπορεί κάποιος να δει τι ρόλο παίζουν. Η Βιολογία λόγω δομής, έχει σχέση με περισσότερο άμεσα αποτελέσματα της ζωής. Αυτό ίσως είναι πιο "ελκυστικό" από τη λογική σύνταξη γραμματικών συμβόλων x,y,z,... Όμως αν το πάμε από αυτήν την οδό, χάσαμε το παιχνίδι. Θα ήταν πολύ επικίνδυνο για την κοινωνική εξέλιξη να αποκλείουμε ότι δεν μας κάθεται αισθητικά στο μάτι. Καλώς ή κακώς, υπάρχει πρόχειρη εξέταση πολλών πραγμάτων και επιπόλαιη κριτική. Όλοι θυμούνται άσχημα βαθμολογικά περιστατικά, δύσκολα διαγωνίσματα στα Μαθηματικά και στη Φυσική και όχι στη...Βιολογία. Παπαγαλία ξεπαπαγαλία, περισσότερη παπαγαλία ήθελε η Βιολογία από τη Φυσική.

Ολοκληρο κατεβατο χωρις ξεκαθαρο ιδεολογικο αξονα, χωρις προσανατολισμο και με ατυχη παραδειγματα, ελπιζοντας να φανουν πειστικα.... :clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Μα κανένα σχολικό μάθημα δεν αντανακλά την Πανεπιστημιακή συνέχεια σε αντίστοιχες επιστήμες, όμως μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο επιλογών. Καλώς ή κακώς η Βιολογία ή η Χημεία, αποτελούν καλούς "κράχτες". Το θέμα έχει λιγάκι λεπτές γραμμές. Τι εννοούμε όταν λέμε μ' αρέσουν τα Μαθηματικά ή μ' αρέσει η Χημεία ή μ' αρέσουν οι γκόμενες ή μ' αρέσουν τα γλυκά; Ως τι μας αρέσουν και ως τι δεν μας αρέσουν; Τα Μαθηματικά και η Φυσική έχουν υποσυνείδητη γοητεία. Η χρησιμότητα είναι λιγάκι αφηρημένη και έμμεση έννοια. Με πολύ ψάξιμο μπορεί κάποιος να δει τι ρόλο παίζουν. Η Βιολογία λόγω δομής, έχει σχέση με περισσότερο άμεσα αποτελέσματα της ζωής. Αυτό ίσως είναι πιο "ελκυστικό" από τη λογική σύνταξη γραμματικών συμβόλων x,y,z,... Όμως αν το πάμε από αυτήν την οδό, χάσαμε το παιχνίδι. Θα ήταν πολύ επικίνδυνο για την κοινωνική εξέλιξη να αποκλείουμε ότι δεν μας κάθεται αισθητικά στο μάτι. Καλώς ή κακώς, υπάρχει πρόχειρη εξέταση πολλών πραγμάτων και επιπόλαιη κριτική. Όλοι θυμούνται άσχημα βαθμολογικά περιστατικά, δύσκολα διαγωνίσματα στα Μαθηματικά και στη Φυσική και όχι στη...Βιολογία. Παπαγαλία ξεπαπαγαλία, περισσότερη παπαγαλία ήθελε η Βιολογία από τη Φυσική.



Οπότε δεχόμαστε ότι υπάρχουν επιστήμες που έχουν "ξεθωριάσει" και άλλες που παίζουν σε καλύτερο "ρινγκ" στις προτιμήσεις. Θα ήθελα να ακούσω με επιχειρήματα σε τι υστερούν κάποιες επιστήμες σε αυστηρά επιστημονικά πλαίσια έναντι κάποιων άλλων...που οι Έλληνες μαθητές τις επιλέγουν με κλειστά μάτια.

Δεν νομίζω πως είπα πουθενά ότι η επιστήμη των μαθηματικών ΥΣΤΕΡΕΙ... Αν το έκανα ασυνείδητα παρακαλώ να μου το τόνισεις. Δεύτερον ποιος είπε ότι έχει ξεθωριάσει η επιστήμη της φυσικής και των μαθηματικών. Τρίτον μιλάω πάντα για την προσωπική μου επιλογή και να σου υπενθυμίσω ότι απαντάω ακόμα στο πρώτο σου ποστ "μακάρι να ξέρανε οι φοιτητές Ιατρικής γιατί διάλεξαν τη σχολή τους". Και τέταρτον και τελευταίο πολλοί μετά από εμβάθυνση επέλεξαν την εκάστοτε επιστήμη, χαρακτηρίστικο παράδειγμα ο Δίας. Εγώ και πολλοί άλλοι για διάφορους λόγους επιλέξαμε την Ιατρική. Μετά από τόσα ποστ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποιος ήταν ο σκοπός του αρχικού σου ποστ! Και τελικά δεν μας είπες ποιες ήταν οι δυνατότητες επιλογής σου μετά τις πανελλήνιες, ήταν πραγματικά όνειρο σου το Μαθηματικό η λύση αναγκης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δηλαδή για να καταλάβω, το 78,85% δηλώνει πως πέρασε λόγω "ενδιαφέροντος αντικειμένου";
Χαίρομαι που το forum μας είναι υπεράνω χρημάτων!:rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
Σε αυτό θα συμφωνήσω και γω! Σε πρόσφατη συζήτηση που είχα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι σχεδόν το 90+% που διαλέγουν αστυνομία στρατό το κάνουν για την αποκατάσταση. Οποία τραγικοτις για το κράτος αν η μόνη διέξοδος για γρήγορη δουλειά είναι το χακί... Βέβαια υπάρχει και μικρό ποσοστό που έχουν κόλλημα ακόμα και με αυτές τις σχολες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Αν δε μπορούμε ούτε πίσω από μια οθόνη να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, κλάφτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Από τη μία το κατανοώ! όταν υπάρχει ανεργία σε όλα τα επαγγέλματα και μόνο οι στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές έχουν σίγουρα χρήματα και επαγγελματική αποκατάσταση τότε σίγουρα πολλοί θα είναι αυτοί που θα επιλέξουν τις σχολές αυτες μόνο και μόνο για να μείνουν "ήσυχοι" .
Από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται κάποιος που θέλει και αγαπά κάποιον κλάδο να τον παρατήσει επειδή η κοινωνία/γονείς/φίλοι του έχουν περάσει την ιδέα να στρατευτεί για τα σίγουρα χρήματα.

Μιας και μιλάμε για αριθμούς...νομίζω είναι αρκετό να συγκρίνουμε τα ποσοστά των τελειόφοιτων που επιλέγουν στα μηχανογραφικά τους τις στρατιωτικές/αστυνομικές σχολες πριν απο 10 χρόνια και σήμερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δημήτρη προσωπικά δεν κατακρίνω την επιλογή να αποκατασταθεί κανείς επαγγελματικά, το αντίθετο καλά κάνει γιατί η ζωή έχει δυσκολίες που μόνο το χρήμα και η σταθερή απασχόληση υπερνικάει...
Αυτό που "κατακρίνω" είναι το 179/15 της ψηφοφορίας μεταξύ "ενδιαφέροντος αντικειμένου"/"επαγγελματικής αποκατάστασης" το οποίο είναι πέρα για πέρα αναληθές!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
...δεν κατακρίνω την επιλογή να αποκατασταθεί κανείς επαγγελματικά, το αντίθετο καλά κάνει γιατί η ζωή έχει δυσκολίες που μόνο το χρήμα και η σταθερή απασχόληση υπερνικάει...
θεωρώ χαζό κάποιος στην ηλικία των 18-19 που βράζει το αίμα του να μην έχει τα κότσια να κυνηγήσει τα όνειρά του και να αρκείται απλά και μόνο στην τάση της εποχής...να φορέσω το χακί ενώ δεν μου αρέσει η νοοτροπία του στρατού επειδή έχει σίγουρο χρήμα! ;)

Δεν αναφέρομαι σε εκείνα τα άτομα που επιθυμούν και έχουν όνειρο ζωής να μπουν σε στρατιωτικές/αστυνομικές . . .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top