Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Είμαι κάθετος σε αυτό, τα καλλιτεχνικά είναι από τα καλύτερα μαθήματα του γυμνασίου. Κρίμα που δεν γίνεται πιο "σοβαρά" το μάθημα. Επίσης το γυμνάσιο πρέπει να προσφέρει μουσική παιδεία. Γενικά πιστεύω πως αυτή την αηδία, το να ασχολείσαι μόνο με βαρύγδουπα μαθήματα (μαθηματικά, φυσική, αρχαία ή οτινάνε), καλύτερα να μείνει για το λύκειο :P.
Το ελληνικό κράτος ξέρεις τι λέει; Θες μουσική παιδεία; Τρέχα στο μουσικό και στα Ωδεία. Αν κρίνω από τη δική μου πόλη στην οποία μένω το Μουσικό κάνει άριστη δουλειά.Είναι το μοναδικό σχολείο εντός πόλης που κάνει δουλειά και όχι όπως τα υπόλοιπα που είναι επιεικώς απαράδεκτα.
πιεσ: Γράφε ρε και καμιά ορθογραφία. Εγκεφαλικό κόντεψα να πάθω.:P

Ἡ γνώμη μου γιὰ τὶς ξένες γλῶσσες τοῦ σχολείου εἶναι ὅτι θὰ ἔπρεπε στὸ τέλος τῶν σπουδῶν νὰ δίνουν ἔγκυρη πιστοποίηση ἡ ὁποία βέβαια γιὰ νὰ ἀποκτηθῇ θὰ δίνονταν ἀπαιτητικὲς ἐξετάσεις ὅπως τοῦ CPE. Δὲν καταλαβαίνω γιατί νὰ μὴν μπορῇ κάποιος ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει τὴ δυνατότητα νὰ πάῃ σὲ σχολεῖο ξένων γλωσσῶν (ὁ ὅρος «φροντιστήρια» εἶναι λανθασμένος στὴ συγκεκριμένη περίπτωση καθὼς δὲ διδάσκουν ὕλη σχολείου), νὰ πάρῃ πιστοποίηση ἀπὸ τὸ σχολεῖο. Βέβαια ἔτσι θὰ «χαλοῦσε ἡ πιάτσα» αὐτῶν οἱ ὁποῖοι ἔχουν αὐτὰ τὰ σχολεῖα καθῶς ἐπίσης καὶ οἱ καθηγητὲς Ἀγγλικῶν στὰ σχολεῖα θὰ ἔπρεπε νὰ μποῦν στὴ διαδικασία νὰ κάνουν σωστὸ μάθημα. Μὲ λίγα λόγια, πιάσ' τὸ αὐγὸ καὶ κούρευ' το...
Αν θεωρείς ότι οι μοναδικές απαιτητικές εξετάσεις είναι του CPE πλανάσαι πλάνην οικτράν.Μια χαρά επίπεδο είναι και το ECPE.Δεν ήξερα ότι οι απαιτητικές εξετάσεις είναι αυτές διάρκειας 6 ωρών.:whistle:
Επίσης,αν είναι τα πτυχία που θα πιστοποιούν μία ξένη γλώσσα να είναι αυτά που ονομάζουν ΚΠγ,να μου λείπει το βύσσινο. Στην τελική,αντί να κάθονται να αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο τις Πανελλήνιες και τα του Λυκείου ας δημιουργήσουν και C2 επίπεδο και να δουν πώς θα μπορέσουν να κάνουν το KΠγ ισάξιο με άλλα πτυχία.

Λοιπόν, αφού έχω είδη τελείωσει με το σχολείο, θα έλεγα πώς τα πιο άχρηστα μαθήματα για μένα ήταν ,
1) Γυμναστική (πάντα θυμάμαι ο καθηγητής μας έδινε μια μπάλα και μετά εξαφανιζόταν!).. Όπως και να χει πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να γυμναστεί και σπίτι του, στο δρόμο, στη θάλασσα, στο πάρκο κλπ!
2) Θρησκευτικά
3) Οικιακή οικονομία, διότι τα ίδια μπορούν να δειδαχθούν και μέσα απο το μάθημα της βιολογίας, και με πιο επιστημονικό τρόπο
4) ΚΠΑ -Δεν θυμαμαι τίποτα απο το συγκεκριμμένο μάθημα!
Πρώτον,θεωρείς ότι ένας μαθητής που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να συγκρεντρώνει 38 για να περνάει την τάξη θα κάτσει να μάθει τις γνώσεις που προσφέρει η Βιολογία;:whistle: Δε θα το΄λεγα.
Επίσης,αν έψαχνες λίγο θα διαπίστωνες και ο ίδιος ότι παλιότερα (19ος αι.) δίνονταν βάση στο μάθημα της ΚΠΑ. Ο τρόπος με τον οποίο έγραψες την άποψή σου (εμένα τουλάχιστον) μου έδωσε να καταλάβω ότι έχεις μία απέχθεια σε Θεωρητικά μαθήματα.:PΝταξ,και΄γω μισώ τα Θετικά αλλά κάνω υπομονή.
(Αν λέω αρλούμπες,συγχώρεσέ με.)

Νομίζω το ζήτημα δεν είναι η αύξηση των ωρών αλλά ουσιαστικές αλλαγές στη διάρθρωση του μαθήματος(η πλειονότητα των γυμναστών απλά δίνει μια μπάλα στα παιδιά να παίξουν και δεν ασχολείται παραπάνω).
Προσδιορίζεις λίγο το πώς να "ασχοληθεί παραπάνω";
Με το να τους βάλει με το ζόρι να παίξουν μπάσκετ;:confused:

Αν και θεωρητικός θα συμφωνήσω. Να μειωθούν ώρες (όχι ώρα) απ' τα αρχαία, επειδή κάνουμε παραπάνω αρχαία απ' ότι Νέα Ελληνικά! Μου λέει κάποιος να του πω τις εγκλίσεις και του λέω δοτική! Έχω ξεχάσει, και δεν είμαι ο μόνος, τη γλώσσα μου και μιλάω καλύτερα (λιιιιγοο overstatement) τη γλώσσα των αρχαίων!
Θα συμφωνήσω μαζί σου.Όμως το μάθημα της Ν. Γλώσσας με τη μορφή που υπάρχει στο Γυμνάσιο δεν πρόκεται να το ξαναδείς στο Λύκειο μου΄χουν πει.. Επομένως,μου φαίνεται άτοπο να αυξήσουν τις ώρες της Ν. Γλώσσας. Οκ,μία ώρα ακόμα παραπάνω δε θα'κανε κακό,όμως επιμένω πως είναι μάθημα που το βλέπουμε τελευταία χρονιά με αυτή τη μορφή.
Έτσι όπως είναι φτιαγμένο το εκπαιδευτικό σύστημα (όλα τα μαθήματα 45λεπτα) και με τις αντιλήψεις που έχουν οι μαθητές είναι αδύνατο για έναν γυμναστή να κάνει σωστά το μάθημά του.
Και το να δίνει απλά μπάλες να λέει στους μαθητές να παίξουν δεν το βρίσκω και τόσο κακό, αρκεί να γίνεται προθέρμανση πριν..
Αν έχεις τη θέληση όλα γίνονται. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αν θες κάτι,το κάνεις.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Δεν πιάσατε το πνεύμα μου. Αναφέρθηκε κανείς σε καταναγκαστικά έργα? Αν δεν επιθυμείς να γυμναστείς, πάρε απαλλαγή. Εγώ μίλησα για αυτούς που ενδιαφέρονται να αθληθούν έστω και τις λίγες εβδομαδιαίες ώρες. Δυστυχώς ή ευτυχώς μέσω της γυμναστικής προσφέρονται αρκετοί τρόποι να ασκηθείς, ο καθένας μπορεί να βρει αυτόν που του ταιριάζει καλύτερα. Στα σχολεία αυτό συνήθως δεν γίνεται, είτε λόγω αδιαφορίας καθηγητή, είτε λόγω έλλειψης χώρου/υποδομών με αποτέλεσμα να υπάρχουν 2 "συμβατικές" λύσεις: βόλλευ και μπάσκετ. Κάπως έτσι πιστεύω το σύστημα καταφέρνει να απωθήσει τα παιδιά αντί να τα ωθήσει στο να ενδιαφερθούν για την άσκηση.

Κάτι τέτοιο βέβαια θα χρειαζόταν ριζική αναδιάρθρωση και λεφτά που το κράτος δεν είναι διατεθειμένο να δώσει.
Πάντα σε θεωρητικό επίπεδο μιλώντας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Αν θεωρείς ότι οι μοναδικές απαιτητικές εξετάσεις είναι του CPE πλανάσαι πλάνην οικτράν.Μια χαρά επίπεδο είναι και το ECPE.Δεν ήξερα ότι οι απαιτητικές εξετάσεις είναι αυτές διάρκειας 6 ωρών.:whistle:
Επίσης,αν είναι τα πτυχία που θα πιστοποιούν μία ξένη γλώσσα να είναι αυτά που ονομάζουν ΚΠγ,να μου λείπει το βύσσινο. Στην τελική,αντί να κάθονται να αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο τις Πανελλήνιες και τα του Λυκείου ας δημιουργήσουν και C2 επίπεδο και να δουν πώς θα μπορέσουν να κάνουν το KΠγ ισάξιο με άλλα πτυχία.

Μᾶλλον δὲν τὸ ἐξέφρασα σωστά ὁπότε θὰ τὸ ἐπαναδιατυπώσω. Ἐφ' ὅσον ἡ διδασκαλία τῶν Ἀγγλικῶν στὸ σχολεῖο ἀρχίζει ἀπὸ τὴν Τρίτη Δημοτικοῦ (διορθῶστε με ἂν κάνω λάθος), ἂν γίνεται ἡ διδασκαλία τους μεθοδικὰ καὶ σοβαρά, τότε δὲ βρίσκω τὸν λόγο γιατί μέχρι τὴν Γ΄ Λυκείου νὰ μὴν ἔχῃ μπορέσει κάποιος νὰ ἔχῃ πάρει πιστοποίηση ἐπιπέδου CPE . Ἁπλῶς εἶπα ὅτι οἱ ἐξετάσεις θὰ πρέπῃ νὰ εἶναι σοβαρὲς καὶ ὄχι μπακαλίστικες οὕτως ὥστε νὰ εἶναι ἔγκυρη ἡ πιστοποίηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
οικιακη οικονομια ευτηχοσ την διδακτικα στην 3 γυμνασιου και 1 ωρα μονο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Αὐτὸ τὸ ὁποῖο λὲς δὲν ἰσχύει· τὸ γεγονὸς ὅτι κάνετε περισσότερες ὧρες Ἀρχαῖα ἀπὸ Ἔκθεση δὲ λέει κάτι. Ἄλλωστε καὶ ἡ Λογοτεχνία Νέα Ἑλληνικὰ εἶναι καὶ ἡ Ἀρχαία Γραμματεία ἀπὸ μετάφραση νεοελληνικὸ κείμενο εἶναι. Κατ' ἐμὲ τὰ Ἀρχαῖα διδάσκονται πολὺ λιγώτερο ἀπὸ ὅ,τι θὰ ἔπρεπε. Μπράβο σου πάντως ποὺ ἔχεις μάθει τόσο καλὰ Ἀρχαῖα!

Δεν θα ήταν καλύτερο να κάνουμε περισσότερες ώρες νέα σε σχέση με αρχαία; Και τα αρχαία σε τι βοηθάνε?

Υ.Γ.: Φιλόλογος ε; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Δεν θα ήταν καλύτερο να κάνουμε περισσότερες ώρες νέα σε σχέση με αρχαία; Και τα αρχαία σε τι βοηθάνε?

Υ.Γ.: Φιλόλογος ε; :P

Αὐτὸ σοῦ ἐξηγῶ κι ἐγώ. Περισσότερες εἶναι συνολικὰ οἱ ὧρες τῶν Νέων ἀπὸ τὰ Ἀρχαῖα.

Τὸ σὲ τί βοηθοῦν τὰ Ἀρχαῖα, σὲ παραπέμπω στὸ (ἀκόμα) κλειστὸ θέμα στὸ ὁποῖο ἔχει συζητηθεῖ ἐκτενέστατα ἡ σημασία τῶν Ἀρχαίων καὶ ἔχω τοποθετηθεῖ ἐκτενῶς ἐπὶ τοῦ θέματος...

Ναί, φιλόλογος, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν ἔχει νὰ πῇ... Μὴ νομίζῃς ὅτι ὅλοι οἱ φιλόλογοι ἔχουν τὰ ἴδια μυαλά...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
οικιακη οικονομια ευτηχοσ την διδακτικα στην 3 γυμνασιου και 1 ωρα μονο

Εγω Οικιακη Οικονομια εκανα μονο στη Β'Γυμνασιου..Αυτο που θυμαμαι ηταν ο υπολογισμος θερμιδων των τροφιμων πραγμα που χρησιμευει στην καθημερινη ζωη μου.
Ολα τα μαθηματα ειναι χρησιμα , ολα εχουν κατι να προσφερουν.Αν ο καθηγητης ο τροπος διδασκαλιας δεν ειναι σωστος αυτο ειναι αλλο θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Αὐτὸ σοῦ ἐξηγῶ κι ἐγώ. Περισσότερες εἶναι συνολικὰ οἱ ὧρες τῶν Νέων ἀπὸ τὰ Ἀρχαῖα.

Τὸ σὲ τί βοηθοῦν τὰ Ἀρχαῖα, σὲ παραπέμπω στὸ (ἀκόμα) κλειστὸ θέμα στὸ ὁποῖο ἔχει συζητηθεῖ ἐκτενέστατα ἡ σημασία τῶν Ἀρχαίων καὶ ἔχω τοποθετηθεῖ ἐκτενῶς ἐπὶ τοῦ θέματος...

Ναί, φιλόλογος, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν ἔχει νὰ πῇ... Μὴ νομίζῃς ὅτι ὅλοι οἱ φιλόλογοι ἔχουν τὰ ἴδια μυαλά...:P

όχι αυτό που εννοούσα είναι π.χ για την Α Λυκείου, αντί να κάνουμε 5 ώρες αρχαία και 2 ώρες έκθεση καλύτερα δεν θα ήταν να κάναμε 2 ώρες αρχαία και 5 ώρες έκθεση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
όχι αυτό που εννοούσα είναι π.χ για την Α Λυκείου, αντί να κάνουμε 5 ώρες αρχαία και 2 ώρες έκθεση καλύτερα δεν θα ήταν να κάναμε 2 ώρες αρχαία και 5 ώρες έκθεση?

Ὄχι. Ἡ Ἔκθεση μιὰ χαρὰ διδάσκεται σὲ δύο ὧρες· ἄλλωστε ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ τὴν ὁμιλουμένη γλῶσσα. Δὲν εἶναι τόσο δύσκολο νὰ διδαχθῇ σὲ δύο ὧρες. Τὰ Ἀρχαῖα εἶναι πιὸ δύσκολα καὶ χρειάζονται περισσότερες ὧρες διδασκαλίας γιὰ νὰ διδαχθοῦν σωστά.

Ἄλλωστε ἐπαναλαμβάνω ὅτι στὰ Νέα Ἑλληνικὰ ἀνήκει καὶ ἡ διδασκαλία τῆς Λογοτεχνίας. Ἁπλῶς στὰ Ἀρχαῖα εἶναι σὲ ἕνα μάθημα καὶ ἡ γλωσσικὴ καὶ ἡ λογοτεχνικὴ διδασκαλία σὲ ἀντίθεση μὲ τὰ Νέα τὰ ὁποῖα εἶναι χωριστὰ μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Εγω Οικιακη Οικονομια εκανα μονο στη Β'Γυμνασιου..Αυτο που θυμαμαι ηταν ο υπολογισμος θερμιδων των τροφιμων πραγμα που χρησιμευει στην καθημερινη ζωη μου.
Ολα τα μαθηματα ειναι χρησιμα , ολα εχουν κατι να προσφερουν.Αν ο καθηγητης ο τροπος διδασκαλιας δεν ειναι σωστος αυτο ειναι αλλο θεμα.
Δικαιο εχεις στη β γυμνασιου ειναι εγω παντως δεν θυμαμε να καναμε κατι με θερμιδες αλλα εμεις καναμε μονο μια ωρα γιατι δεν εβγενε το προγραμμα(ημουν αθλητικο και δεν καναμε ολα τα μαθηματα η καποια τα καναμε μειωμενα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Μᾶλλον δὲν τὸ ἐξέφρασα σωστά ὁπότε θὰ τὸ ἐπαναδιατυπώσω. Ἐφ' ὅσον ἡ διδασκαλία τῶν Ἀγγλικῶν στὸ σχολεῖο ἀρχίζει ἀπὸ τὴν Τρίτη Δημοτικοῦ (διορθῶστε με ἂν κάνω λάθος), ἂν γίνεται ἡ διδασκαλία τους μεθοδικὰ καὶ σοβαρά, τότε δὲ βρίσκω τὸν λόγο γιατί μέχρι τὴν Γ΄ Λυκείου νὰ μὴν ἔχῃ μπορέσει κάποιος νὰ ἔχῃ πάρει πιστοποίηση ἐπιπέδου CPE . Ἁπλῶς εἶπα ὅτι οἱ ἐξετάσεις θὰ πρέπῃ νὰ εἶναι σοβαρὲς καὶ ὄχι μπακαλίστικες οὕτως ὥστε νὰ εἶναι ἔγκυρη ἡ πιστοποίηση.
Ο λόγος είναι απλός.
Γιατί ζούμε σε'να κράτος διεφθαρμένων όπου όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο και εξακολουθούν να μας ταΐζουν παραμύθια.
Γι'αυτό.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Θα γινω κακια αν πω οτι ειναι περιττα τα αρχαια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Ὄχι. Ἡ Ἔκθεση μιὰ χαρὰ διδάσκεται σὲ δύο ὧρες· ἄλλωστε ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ τὴν ὁμιλουμένη γλῶσσα. Δὲν εἶναι τόσο δύσκολο νὰ διδαχθῇ σὲ δύο ὧρες. Τὰ Ἀρχαῖα εἶναι πιὸ δύσκολα καὶ χρειάζονται περισσότερες ὧρες διδασκαλίας γιὰ νὰ διδαχθοῦν σωστά.

Σίγουρα οι 2 ώρες δεν είναι αρκετές για την έκθεση. Βλέπω την καθηγητριά μας που αγωνίζεται να βγάλει την ύλη. Επίσης είναι και ένα άλλο βιβλίο "Γλωσσικές Ασκήσεις" το οποίο είναι γεμάτο λεξιλόγιο και ασκήσεις και δεν θα το διδαχθούμε ποτέ λόγω έλλειψης χρόνου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Σίγουρα οι 2 ώρες δεν είναι αρκετές για την έκθεση. Βλέπω την καθηγητριά μας που αγωνίζεται να βγάλει την ύλη. Επίσης είναι και ένα άλλο βιβλίο "Γλωσσικές Ασκήσεις" το οποίο είναι γεμάτο λεξιλόγιο και ασκήσεις και δεν θα το διδαχθούμε ποτέ λόγω έλλειψης χρόνου.

Τὸ ἂν θὰ βγῇ ἡ ὕλη καὶ πῶς θὰ βγῇ εἶναι θέμα ἐπιλογῶν καὶ προτεραιοτήτων τοῦ κάθε διδάσκοντα καὶ προφανῶς ἡ δική σας καθηγήτρια ἔδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα σὲ κάποια ἄλλα ζητήματα οὕτως ὥστε νὰ μείνουν πίσω αὐτὲς οἱ ἀσκήσεις. Ἀκόμα ὅμως κι ἂν ἡ Ἔκθεση εἶναι διδάσκεται λίγες ὧρες, δὲν καταλαβαίνω γιατί θὰ πρέπῃ νὰ μειωθοῦν οἱ ὧρες τῶν Ἀρχαίων καὶ ὄχι π.χ. τῶν Μαθηματικῶν τὰ ὁποῖα κατ' ἐμὲ διδάσκονται ὑπερβολικὰ πολλὲς ὧρες καὶ ἔχουν πολὺ μεγάλη ὕλη χωρὶς προφανῆ γιὰ μένα λόγο.

Νὰ ὑπενθυμίσω ἀκόμα ὅτι καὶ στὰ Ἀρχαῖα ἡ ὕλη δύσκολα βγαίνει ἂν ὁ διδάσκων σταθῇ ἀρκετὰ σὲ κάποια σημεῖα, γιατὶ οἱ μεγάλοι «φωστῆρες» τοῦ Ὑπουργείου ἔχουν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ ὕλη πρέπει νὰ βγαίνῃ μὲ τοὺς ῥυθμοὺς ἀκαδημαϊκοῦ ἑξαμήνου. Αὐτὸ ὅμως εἶναι γενικώτερο πρόβλημα τῆς παιδείας καὶ ὄχι τῆς Ἔκθεσης.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
ΛΟΛ.
Η ύλη των μαθηματικών δεν είναι μεγάλη. Έλεος. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

istudent

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο istudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 135 μηνύματα.
ΛΟΛ.
Η ύλη των μαθηματικών δεν είναι μεγάλη. Έλεος. :P
Είναι και μεγάλη και αχρείαστη σε μεγάλο βαθμό. Εμένα μου άρεσαν τα Μαθηματικά και έπερνα πάντα άρστα, αλλά και πάλι θεωρώ πολλά θέματα άχρηστα και υπερβολικά για το λύκειο. Συγκριτικα με άλλες χώρες της ευρώπης όι ασκήσεις που κάνουμε στα κατεύθυνσης αποτελούν σε πολλές περιπτώσεις εκλαικεύσεις πανεπιστημιακών θεμάτων. Το βρήσκω αυτό αχρείαστο, εκτώς για κάποιο που θα ακολουθήσει μαθηματικό ή φυσικό έστω,,, Για παράδειγμα κάποια μεμονομένα θέματα που λύνονταν με ένα συγκεκριμένο τρόπο, και δεν είχε να κάνει με την εφαρμογή κάποιας μεθοδολογίας, αλλά αν ο μαθητής έκανε κάτι αντίστοιχο στο φροντηστηριο για παράδειγμα! και τα οποία κανείς δε θα θυμάταιμετά απο τρείς μήνες! Θα μπορούσαμε να άσχολούμαστα πιο επιπεδερμικα εώς και καθόλου για παράδειγμα με τους μιγαδικούς κλπ... ή καλύτερη λύση για μένα θα ήταν να υπάρχουν δύο επιλογές για μαθηματικά, μία για αυτους που στοχεύουν μηχανολογίες και άλλα παρεμφερή τμήμαυα, και μια για αυτούς που στοχέυουν βιολογικές επιστήμες, ιατρική κλπ

Σίγουρα οι 2 ώρες δεν είναι αρκετές για την έκθεση. Βλέπω την καθηγητριά μας που αγωνίζεται να βγάλει την ύλη. Επίσης είναι και ένα άλλο βιβλίο "Γλωσσικές Ασκήσεις" το οποίο είναι γεμάτο λεξιλόγιο και ασκήσεις και δεν θα το διδαχθούμε ποτέ λόγω έλλειψης χρόνου.

Τὸ ἂν θὰ βγῇ ἡ ὕλη καὶ πῶς θὰ βγῇ εἶναι θέμα ἐπιλογῶν καὶ προτεραιοτήτων τοῦ κάθε διδάσκοντα καὶ προφανῶς ἡ δική σας καθηγήτρια ἔδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα σὲ κάποια ἄλλα ζητήματα οὕτως ὥστε νὰ μείνουν πίσω αὐτὲς οἱ ἀσκήσεις. Ἀκόμα ὅμως κι ἂν ἡ Ἔκθεση εἶναι διδάσκεται λίγες ὧρες, δὲν καταλαβαίνω γιατί θὰ πρέπῃ νὰ μειωθοῦν οἱ ὧρες τῶν Ἀρχαίων καὶ ὄχι π.χ. τῶν Μαθηματικῶν τὰ ὁποῖα κατ' ἐμὲ διδάσκονται ὑπερβολικὰ πολλὲς ὧρες καὶ ἔχουν πολὺ μεγάλη ὕλη χωρὶς προφανῆ γιὰ μένα λόγο.

Νὰ ὑπενθυμίσω ἀκόμα ὅτι καὶ στὰ Ἀρχαῖα ἡ ὕλη δύσκολα βγαίνει ἂν ὁ διδάσκων σταθῇ ἀρκετὰ σὲ κάποια σημεῖα, γιατὶ οἱ μεγάλοι «φωστῆρες» τοῦ Ὑπουργείου ἔχουν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ ὕλη πρέπει νὰ βγαίνῃ μὲ τοὺς ῥυθμοὺς ἀκαδημαϊκοῦ ἑξαμήνου. Αὐτὸ ὅμως εἶναι γενικώτερο πρόβλημα τῆς παιδείας καὶ ὄχι τῆς Ἔκθεσης.
Θα έπρεπε όντως η ώρες των νέων ελληνικών, όπως και των αρχαίων να αυξηθούν περετάιρω, ουτος ώστε οι μαθητές να μπορούσαν να γράφουν για κάθε θεματικό κύκλο αρκετές εκθέσεις εντως την τάξης και να μπορούσαν να εκφραστούν χωρίς να ανγκάζονται να παπαγαλίζουν τίποτα.


Θα γινω κακια αν πω οτι ειναι περιττα τα αρχαια;

όχι, και εγώ στην ηλικία σου την ίδια άποψη είχα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Τὸ ἂν θὰ βγῇ ἡ ὕλη καὶ πῶς θὰ βγῇ εἶναι θέμα ἐπιλογῶν καὶ προτεραιοτήτων τοῦ κάθε διδάσκοντα καὶ προφανῶς ἡ δική σας καθηγήτρια ἔδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα σὲ κάποια ἄλλα ζητήματα οὕτως ὥστε νὰ μείνουν πίσω αὐτὲς οἱ ἀσκήσεις. Ἀκόμα ὅμως κι ἂν ἡ Ἔκθεση εἶναι διδάσκεται λίγες ὧρες, δὲν καταλαβαίνω γιατί θὰ πρέπῃ νὰ μειωθοῦν οἱ ὧρες τῶν Ἀρχαίων καὶ ὄχι π.χ. τῶν Μαθηματικῶν τὰ ὁποῖα κατ' ἐμὲ διδάσκονται ὑπερβολικὰ πολλὲς ὧρες καὶ ἔχουν πολὺ μεγάλη ὕλη χωρὶς προφανῆ γιὰ μένα λόγο.

Νὰ ὑπενθυμίσω ἀκόμα ὅτι καὶ στὰ Ἀρχαῖα ἡ ὕλη δύσκολα βγαίνει ἂν ὁ διδάσκων σταθῇ ἀρκετὰ σὲ κάποια σημεῖα, γιατὶ οἱ μεγάλοι «φωστῆρες» τοῦ Ὑπουργείου ἔχουν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ ὕλη πρέπει νὰ βγαίνῃ μὲ τοὺς ῥυθμοὺς ἀκαδημαϊκοῦ ἑξαμήνου. Αὐτὸ ὅμως εἶναι γενικώτερο πρόβλημα τῆς παιδείας καὶ ὄχι τῆς Ἔκθεσης.


Γιατί δεν έχουν προφανή λόγο και γιατί να μειωθούν οι ώρες ξεχνάω εγώ τις ώρες των αρχαίων στην Α Λυκείου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kparas7

Νεοφερμένος

Ο kparas7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Το πιο ΑΧΡΗΣΤΟ μάθημα ήταν μαθήματα του τύπου καλλιτεχνικά, τεχνολογία κλπ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Το πιο ΑΧΡΗΣΤΟ μάθημα ήταν μαθήματα του τύπου καλλιτεχνικά, τεχνολογία κλπ!

Jesus, εγω πιστευω οτι τετοια μαθηματα διδασκουν την ομαδικοτητα. αλλο που διδασκονται με εντελως λαθος τροπο πια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Θα γινω κακια αν πω οτι ειναι περιττα τα αρχαια;

Απλα εισαι λαθος!!!Ειδικα και εσυ που μενεις στην Γερμανια θα πρεπε να ξερεις ποση μεγαλη αξια εχουν για ολους τα Αρχαια Ελληνικα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top