Πανεπιστήμια vs TEI

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,935 μηνύματα.
γεια samael ,
ναι δεν εκπαιδευει ο Χ τον Υ ,
τον εκπαιδευει ενας καλος γνωστης της θεωριας και ταυτοχρονα καλα καταρτισμενος στη τεχνολογια υλοποιησης
[& η υλοποιηση ενος σχεδιου σε μια τεχνολογια εχει σημαντικες δυσκολιες της αλλα ειναι λιγοτερες απο αυτες του σχεδιασμου].
Συμφωνω οτι αυτος που εκπαιδευει μπορει να ειναι αριστος γνωστης και της θεωριας,ειδικα εαν εχει εργαστει σε τετοια project(Ουτως η αλλως ολοι οι καθηγητες στα ΤΕΙ,εκτος του οτι εχουν PhD εχουν και πρακτικη εμπειρια,κατι που στα πανεπιστημια δεν ειναι απαραιτητο).

Θα διαφωνησω ομως δυστυχως οτι ο σχεδιασμος εχει περισσοτερες δυσκολιες απο αυτες της υλοποιησης ενος σχεδιου . Θα παρω και παλι ως παραδειγμα το γεγονος οτι εξελιξεις στο fibraction process,συγκεκριμενα στις φωτολιθογραφιες (που ειναι καθαρα κομματι υλοποιησης και πειραματισμου και οχι σχεδιασμου) ειναι αυτο που εχει επιτρεψει στην μικροηλεκτρονικη να περασει το φραγμα των 22 nm και 10 nm στα ολοκληρωμενα κυκλωματα .Υπαρχουν βεβαια και σχεδιαστικες καινοτομιες οπως το HBM για τις μνημες.Τα δυο αυτα κατορθωματα στοχευουν στον ιδιο σκοπο(αυξηση επιδοσεων προιοντος) αλλα απο διαφορετικες σκοπιες,με διαφορετικες γνωσεις και διαφορετικες εμπειριες.

Κανενας δεν υπερτερει του αλλου,και οι δυο δουλευουν για να καταφερουν το βελτιστο αποτελεσμα οχι μονο σε ενα απαραιτητα τεχνολογικο πλαισιο αλλα και οικονομικο,κατι που ειναι χαρακτηριστικο του αντικειμενου του μηχανικου.Ο επιστημονας ασχολειται μονο με το τι ειναι εφικτο απο θεωρητικης αποψης,ο μηχανικος ασχολειται με το τι ειναι υλοποιησιμο με παραπανω παραμετρους οπως οι τεχνολογικοι περιορισμοι,οι οικονομικοι περιορισμοι,ο σκοπος και οι στοχοι του τελικου καταναλωτη αλλα και αλλες παραμετροι οπως η σχετικη ευκολια χρησιμοποιησης του προιοντος. Αξιζει να ληφθει υποψην ποση πειρα και εργατοωρες χρειαστηκαν για να γινει ο κοσμος μας καλυτερος απο τα μικρα μονο πραγματα,οπως οι συσκευασιες των αναψυκτικων, το ανατομικο σχεδιο μιας καρεκλας και αλλα.Δεν πρεπει να υποβαθμιζουμε τιποτα ολα εχουν μεγαλη αξια,ακομα και τα φαινομενικα απλα η μικρα πραγματα.

Το φασμα λοιπον του μηχανικου περιλαμβανει πολλα πραγματα,οποτε το εαν καποιος θεωρει πιο ενδιαφερον τον σχεδιασμο η τα τεχνικα προβληματα που προκυπτουν στην υλοποιηση των σχεδιων ειναι καθαρα θεμα προτιμησης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Φίλε μου έχεις δείξει τόση ώρα πως έχεις τεράστιο κόμπλεξ έναντι των ατόμων που τέλειωσαν πολυτεχνικές σχολές. Θέλεις να πιστεύεις πως το χαρτί των ΤΕΙ Σερρών σου δίνει τις ίδιες δυνατότητες με το ΕΜΠ, οκ πίστεψέ το. Εγώ δεν θα ασχοληθώ άλλο γιατί ότι στοιχεία και να σου παραθέσω θα βρεις τρόπο κάνοντας mental gymnastics για να τα απαξιώσεις (τα QS rankings random, απλά γελάω).
Καταρχήν ποτέ και πουθενά δεν είπα, ούτε άφησα να εννοηθεί ότι πιστεύω πως η σχολή που τελείωσα εγώ είναι καλύτερη από την αντίστοιχη του Ε.Μ.Π.!
Αυτό εσύ το γράφεις, οπότε μάλλον εσύ έχεις κόμπλεξ άλλου τύπου!;)
Δεν ξέρω τι "δυνατότητες" μου δίνει το χαρτί που έχω και τι όχι, δεν έκατσα να τις «μετρήσω» ποτέ...ξέρω όμως ότι μ' αυτές τις (λίγες ή πολλές) δυνατότητες του χαρτιού και τις δικές μου ικανότητες έκανα σημαντικά βήματα κι ότι οι περισσότεροι (συνομήλικοι και μη) συνάδελφοι μου στην Ελλάδα θα ήθελαν να είναι στη θέση μου...οπότε γιατί να μ' ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις;
Ξέρεις, το πουλί τους το μετράνε αυτοί που ΔΕΝ πηδάνε...αυτοί που πηδάνε δεν ασχολούνται!;)
Εγώ δεν είμαι ούτε προκατειλημμένος, ούτε φαντασιόπληκτος να θεωρώ το Α.Ε.Ι. μου «κορυφαίο παγκοσμίως» ούτε κάθομαι να μετράω ποιος την έχει μεγαλύτερη και να ψάχνω κανέναν που την έχει μικρότερη να «του την πω» για να νιώσω καλύτερα, αυτά τα κάνουν κάτι μίζερα αποτυχημένα τυπάκια που δεν έχουν με τι άλλο να ασχοληθούν...και πάντα κοιτάω την ουσία!
Aν νομίζεις ότι μετά από 5 χρόνια στον όμιλο που σου επισύναψα και όντας πλέον στέλεχος σε έναν απ' τους «μεγάλους» TÜV μπορεί να έχω «κόμπλεξ» ή ζήλεια απέναντι σ' εσένα ή τον οποιονδήποτε Έλληνα συνάδελφο μου τότε πρέπει να πας να σε κοιτάξει κάνας γιατρός!:rolleyes:
Επίσης, άλλαξε πλευρό και ξεκαβάλα απ' το καλάμι σου αν νομίζεις ότι ο μέσος απόφοιτος του Α.Π.Θ. ή του Ε.Μ.Π. (και Έλληνας μηχανικός γενικότερα είτε από πολυτεχνείο είτε από Τ.Ε.Ι.) έχει κάτι το "αξιοζήλευτο" πάνω του...η πλειοψηφία αποτελείται από 25άρηδες+ χωρίς ένα ένσημο (μετά από 6-7 χρόνια Μ.Ο. σπουδών +1 στρατό αν δε βγουν γιωτάδες) που ψάχνουν δουλειές των 500€, τους τρώνε τις γκόμενες οι μάγειροι και οι μπαρμανάδες και γενικότερα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα!
Υπάρχουν βέβαια και μερικοί «τυχεροί» μαμάκηδες που τους χαρτζιλικώνουν ακόμη οι γονείς τους!
Κανένα κόμπλεξ λοιπόν, απλώς μ' αρέσει να γλεντάω κάτι τυπάκια σαν εσένα!:thumbup:

Υ.Γ.1 Το LinkedIn μου είναι στη διάθεση σου όποτε θέλεις!;)
Υ.Γ.2 Εσύ θα μας πεις ποιο από τα top Ελληνικά πανεπιστήμια έχεις τελειώσει;:rofl:
Υ.Γ.3 Για να τελειώνουμε με τα «στοιχεία» σου (που είναι αντίστοιχης αξιοπιστίας με τις δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα)...ακόμη και αν 2-3 τμήματα του Ε.Μ.Π. ή του Α.Π.Θ. είναι όντως στα πρώτα 200 ή 300, αυτό ΔΕΝ καθιστά αυτομάτως τα πανεπιστήμια αυτά "κορυφαία" ως ιδρύματα καθότι τα υπόλοιπα (τα περισσότερα δηλαδή) τμήματα τους έχουν πολύ χαμηλή βαθμολογία και φυσικά υπάρχουν και άλλα κριτήρια που όταν αξιολογείς τμήματα αντί ιδρυμάτων τα παραβλέπεις!;)
Ό,τι πιο χειροπιαστό και αξιόπιστο έχουμε στα χέρια μας είναι οι αξιολογήσεις της Α.ΔΙ.Π. που έγιναν από εξωτερικούς αξιολογητές επί σειρά μηνών κ.λπ.
Το ζουμί της όλης υπόθεσης είναι πως το πτυχίο από πολυτεχνικές σχολές (κυρίως τα ΑΕΙ που ανέφερα) σου δίνει πολύ μεγαλύτερη επαγγελματική ασφάλεια και προοπτικές από το οποιοδήποτε ΤΕΙ.
Χωρίς να χω βγει στην αγορά εργασίας, διαφωνώ :loltooth:
Εντάξει φίλε ο τύπος ζει στην κοσμάρα του απλά...full ανεργία, ο κλάδος των μηχανικών ρημαγμένος, οι περισσότεροι να δουλεύουν με μπλοκάκια για ψίχουλα και να τους απολύουν ανά πάσα στιγμή χωρίς αποζημίωση κι αυτός μιλάει για "επαγγελματική ασφάλεια", την οποία μάλιστα την παρέχουν τα Ελληνικά πολυτεχνεία που μέχρι να πάρεις πτυχίο από εκεί έχεις ήδη βγει στη σύνταξη!:rofl:
Και είναι και συνομήλικος μου, φαντάσου!
Τον φαντάζομαι να φεύγει από συνέντευξη όπου του έριξαν χυλόπιτα και να τους βρίζει που δεν τον διάλεξαν επειδή είναι απόφοιτος Ελληνικού πολυτεχνείου...και με καλό βαθμό μάλιστα!:lol:
Είναι να γελάς πραγματικά...
Ο λόγος που ξεκίνησα αυτήν την κουβέντα (και που κάποια άτομα θίχτηκαν λες και τους έκανα προσωπική επίθεση) είναι γιατί βλέπω συχνά ποστς εδώ που λένε πως δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ΤΕΙ και ΑΕΙ μηχανικών όσον αφορά την επαγγελματική πορεία. Κάτι τέτοιο απλά δεν ισχύει κατ' εμέ. Οι όποιοι μαθητές μπαίνουν εδώ καλό θα ήταν να ξέρουν πως έχουν τα πράγματα (ή τουλάχιστον να εκτεθούν στα δεδομένα και στις απόψεις που υποστηρίζουν κάτι άλλο), γιατί και εγώ αλλά και πάρα πολύ άλλοι παραπληροφορηθήκαμε όταν είμασταν πιτσιρικάδες με συνέπεια να κάνουμε κάποιες επιλογές που ειδάλλως δεν θα κάναμε.
Α.Ε.Ι.=Πανεπιστήμια & Τ.Ε.Ι.
Προσπάθησε, δεν είναι δύσκολο!
Κατά τ' άλλα ναι τι να σου πω, εσένα περίμεναν οι μαθητές να τους ανοίξεις τα μάτια και να καταλάβουν ότι οι βάσεις εισαγωγής σε κάθε τμήμα είναι σ' αυτά τα επίπεδα για κάποιο λόγο!:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziekr

New member

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών . Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Καταρχήν ποτέ και πουθενά δεν είπα, ούτε άφησα να εννοηθεί ότι πιστεύω πως η σχολή που τελείωσα εγώ είναι καλύτερη από την αντίστοιχη του Ε.Μ.Π.!
Αυτό εσύ το γράφεις, οπότε μάλλον εσύ έχεις κόμπλεξ άλλου τύπου!;)
Δεν ξέρω τι "δυνατότητες" μου δίνει το χαρτί που έχω και τι όχι, δεν έκατσα να τις «μετρήσω» ποτέ...ξέρω όμως ότι μ' αυτές τις (λίγες ή πολλές) δυνατότητες του χαρτιού και τις δικές μου ικανότητες έκανα σημαντικά βήματα κι ότι οι περισσότεροι (συνομήλικοι και μη) συνάδελφοι μου στην Ελλάδα θα ήθελαν να είναι στη θέση μου...οπότε γιατί να μ' ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις;
Ξέρεις, το πουλί τους το μετράνε αυτοί που ΔΕΝ πηδάνε...αυτοί που πηδάνε δεν ασχολούνται!;)
Εγώ δεν είμαι ούτε προκατειλημμένος, ούτε φαντασιόπληκτος να θεωρώ το Α.Ε.Ι. μου «κορυφαίο παγκοσμίως» ούτε κάθομαι να μετράω ποιος την έχει μεγαλύτερη και να ψάχνω κανέναν που την έχει μικρότερη να «του την πω» για να νιώσω καλύτερα, αυτά τα κάνουν κάτι μίζερα αποτυχημένα τυπάκια που δεν έχουν με τι άλλο να ασχοληθούν...και πάντα κοιτάω την ουσία!
Aν νομίζεις ότι μετά από 5 χρόνια στον όμιλο που σου επισύναψα και όντας πλέον στέλεχος σε έναν απ' τους «μεγάλους» TÜV μπορεί να έχω «κόμπλεξ» ή ζήλεια απέναντι σ' εσένα ή τον οποιονδήποτε Έλληνα συνάδελφο μου τότε πρέπει να πας να σε κοιτάξει κάνας γιατρός!:rolleyes:
Επίσης, άλλαξε πλευρό και ξεκαβάλα απ' το καλάμι σου αν νομίζεις ότι ο μέσος απόφοιτος του Α.Π.Θ. ή του Ε.Μ.Π. (και Έλληνας μηχανικός γενικότερα είτε από πολυτεχνείο είτε από Τ.Ε.Ι.) έχει κάτι το "αξιοζήλευτο" πάνω του...η πλειοψηφία αποτελείται από 25άρηδες+ χωρίς ένα ένσημο (μετά από 6-7 χρόνια Μ.Ο. σπουδών +1 στρατό αν δε βγουν γιωτάδες) που ψάχνουν δουλειές των 500€, τους τρώνε τις γκόμενες οι μάγειροι και οι μπαρμανάδες και γενικότερα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα!
Υπάρχουν βέβαια και μερικοί «τυχεροί» μαμάκηδες που τους χαρτζιλικώνουν ακόμη οι γονείς τους!
Κανένα κόμπλεξ λοιπόν, απλώς μ' αρέσει να γλεντάω κάτι τυπάκια σαν εσένα!:thumbup:

Υ.Γ.1 Το LinkedIn μου είναι στη διάθεση σου όποτε θέλεις!;)
Υ.Γ.2 Εσύ θα μας πεις ποιο από τα top Ελληνικά πανεπιστήμια έχεις τελειώσει;:rofl:
Υ.Γ.3 Για να τελειώνουμε με τα «στοιχεία» σου (που είναι αντίστοιχης αξιοπιστίας με τις δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα)...ακόμη και αν 2-3 τμήματα του Ε.Μ.Π. ή του Α.Π.Θ. είναι όντως στα πρώτα 200 ή 300, αυτό ΔΕΝ καθιστά αυτομάτως τα πανεπιστήμια αυτά "κορυφαία" ως ιδρύματα καθότι τα υπόλοιπα (τα περισσότερα δηλαδή) τμήματα τους έχουν πολύ χαμηλή βαθμολογία και φυσικά υπάρχουν και άλλα κριτήρια που όταν αξιολογείς τμήματα αντί ιδρυμάτων τα παραβλέπεις!;)
Ό,τι πιο χειροπιαστό και αξιόπιστο έχουμε στα χέρια μας είναι οι αξιολογήσεις της Α.ΔΙ.Π. που έγιναν από εξωτερικούς αξιολογητές επί σειρά μηνών κ.λπ.



Εντάξει φίλε ο τύπος ζει στην κοσμάρα του απλά...full ανεργία, ο κλάδος των μηχανικών ρημαγμένος, οι περισσότεροι να δουλεύουν με μπλοκάκια για ψίχουλα και να τους απολύουν ανά πάσα στιγμή χωρίς αποζημίωση κι αυτός μιλάει για "επαγγελματική ασφάλεια", την οποία μάλιστα την παρέχουν τα Ελληνικά πολυτεχνεία που μέχρι να πάρεις πτυχίο από εκεί έχεις ήδη βγει στη σύνταξη!:rofl:
Και είναι και συνομήλικος μου, φαντάσου!
Τον φαντάζομαι να φεύγει από συνέντευξη όπου του έριξαν χυλόπιτα και να τους βρίζει που δεν τον διάλεξαν επειδή είναι απόφοιτος Ελληνικού πολυτεχνείου...και με καλό βαθμό μάλιστα!:lol:
Είναι να γελάς πραγματικά...

Α.Ε.Ι.=Πανεπιστήμια & Τ.Ε.Ι.
Προσπάθησε, δεν είναι δύσκολο!
Κατά τ' άλλα ναι τι να σου πω, εσένα περίμεναν οι μαθητές να τους ανοίξεις τα μάτια και να καταλάβουν ότι οι βάσεις εισαγωγής σε κάθε τμήμα είναι σ' αυτά τα επίπεδα για κάποιο λόγο!:rolleyes:
Πραγματικά γελάω με όλες τις υποθέσεις που κάνεις για μένα και την ακαδημαική/επαγγελματική μου πορεία, αλλά και για την ψυχική μου κατάσταση επίσης. Πρέπει τα ποστς μου να χτύπησαν φλέβα έτσι? :cry_x:

Εσύ ο ίδιος είσαι τρομερά ανασφαλής που σπούδασες σε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ (και δη σε Μετσόβειο, για το οποίο φαίνεται ένα ιδιαίτερο κόμπλεξ). Αυτό βγάζει μάτι από αυτά που γράφεις, όσες διαβεβαιώσεις και αν δίνεις για το αντίθετο

Όσο για τα επί του θέματος, όπως είπα δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατί όπως είπα ότι στοιχεία και επιχειρήματα να σου παρατεθούν δεν θα αλλάξει κάτι. Συνέχισε να πιστεύεις πως η πλειοψηφία των αποφοίτων ΕΜΠ/ΑΠΘ/Πάτρα είναι άνεργοι ή ψωμολυσσάνε. Ίσως αυτό σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα για την δουλειά σου και για τις όποιες προοπτικές αυτή έχει :bye:
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Πραγματικά γελάω με όλες τις υποθέσεις που κάνεις για μένα και την ακαδημαική/επαγγελματική μου πορεία, αλλά και για την ψυχική μου κατάσταση επίσης. Πρέπει τα ποστς μου να χτύπησαν φλέβα έτσι? :cry_x:

Εσύ ο ίδιος είσαι τρομερά ανασφαλής που σπούδασες σε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ (και δη σε Μετσόβειο, για το οποίο φαίνεται ένα ιδιαίτερο κόμπλεξ). Αυτό βγάζει μάτι από αυτά που γράφεις, όσες διαβεβαιώσεις και αν δίνεις για το αντίθετο

Όσο για τα επί του θέματος, όπως είπα δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου γιατί όπως είπα ότι στοιχεία και επιχειρήματα να σου παρατεθούν δεν θα αλλάξει κάτι. Συνέχισε να πιστεύεις πως η πλειοψηφία των αποφοίτων ΕΜΠ/ΑΠΘ/Πάτρα είναι άνεργοι ή ψωμολυσσάνε. Ίσως αυτό σε κάνει να αισθανθείς καλύτερα για την δουλειά σου και για τις όποιες προοπτικές αυτή έχει :bye:
Αφού δε μας λες τίποτα και κρύβεσαι πίσω απ' το δάχτυλο σου μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε...απ' το περιεχόμενο των γραπτών σου πάντως θεωρώ πως μπορούμε να βγάλουμε αρκετά και ασφαλή συμπεράσματα για σένα!:rolleyes:
Υπάρχει μάλιστα ένας πρώην χρήστης του εν λόγω forum με τον οποίο κάλλιστα μπορώ να σε παρομοιάσω κι αν θες να στον γνωρίσω και από κοντά, πιστεύω θα γίνετε κολλητοί!:lol:
Είτε σου αρέσει είτε όχι το τι λέει ο καθένας γι' αυτά τα θέματα αποκτά βαρύτητα ΚΑΙ από την ακαδημαϊκή & επαγγελματική του ιδιότητα...και πίστεψε με, οι προσωπικές απόψεις και πεποιθήσεις ενός ανώνυμου χρήστη forum που ρέπει προς το trolling δεν ενδιαφέρουν απολύτως κανέναν!:yes:

Στο Ε.Μ.Π. στάθηκα γιατί μου έκανε μεγάλη εντύπωση το ότι δεν κατάφερε καν να πιάσει το «Worthy of Merit», είναι μεγάλο ρεζιλίκι αυτό για ένα πανεπιστήμιο που είναι από τα πρώτα που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα κι έχει στηριχτεί όσο κανένα άλλο από το Ελληνικό κράτος, τη στιγμή που τη βαθμολογία αυτή έχουν πάρει π.χ. το Διεθνές πανεπιστήμιο (που είναι μια σταλιά πανεπιστήμιο χωρίς καν προπτυχιακά) και πάνω από τα μισά Τ.Ε.Ι. της χώρας...don't flatter yourself!;)

Και για να σου λύσω κάθε περιέργεια: αν για κάτι μετανιώνω κοιτώντας πίσω είναι που δεν έφυγα κατευθείαν στο εξωτερικό να σπουδάσω κι έφαγα στη μάπα κάτι τύπους σαν εσένα ως φοιτητής, είτε ως καθηγητές, είτε ως "υποψήφιους" συναδέλφους, είτε ως απλούς χαχόλους...έλα όμως που μου τα 'φερε έτσι η ζωή που αν είχα κάνει τότε το βήμα για έξω ή είχα μπλέξει με καμιά 5ετή πολυτεχνική μακριά απ' τη Θεσσαλονίκη σήμερα μπορεί να ήμουν ακόμη "επί πτυχίω" και να έμπαινα στα forums να κάνω κήρυγμα για την «ανωτερότητα» μου!
Βλέπεις, όλα στη ζωή για κάποιο λόγο γίνονται...ορίστε, ακόμη κι εσύ ήταν γραφτό να μπεις εδώ για να μου γεμίσεις μια άδεια και βαρετή μέρα αδείας!:rolleyes:
Συνέχισε να πιστεύεις πως η πλειοψηφία των αποφοίτων ΕΜΠ/ΑΠΘ/Πάτρα είναι άνεργοι ή ψωμολυσσάνε.
Το πιο διασκεδαστικό πάντως με σένα είναι η επιμονή σου στις μπούρδες που γράφεις!:lol:
Πραγματικά ρε άνθρωπε, σε ποιο ηλιακό σύστημα ζεις εσύ;
Γιατί ακόμη και σε άλλο πλανήτη να ζούσες κάτι θα είχες ψιλιαστεί δε μπορεί...
Από τη στιγμή που δεν ισχύουν τα παραπάνω αυτό τα τμήματα δεν είναι ισοδύμανα. Οι νόμοι που λένε ΠΕ = ΤΕΙ = ΑΕΙ αναιρούνται στη πράξη.
Οι νόμοι όπως προανέφερα συντάσσονται έτσι ώστε να μπορούν να ερμηνεύονται κατά το δοκούν από τους δικαστές και λοιπούς ενδιαφερόμενους ανάλογα με την περίπτωση...π.χ. όπως έγραψα πιο πάνω δεν είναι τυχαίο ότι ο νόμος του 2001 μιλάει για «παράλληλους» τομείς και όχι για «ισότιμους»!
Αν γινόταν χρήση της λέξης «ισότιμους» τότε το δικαστήριο για τα επαγγελματικά δικαιώματα θα ήταν 100% υπέρ των πτυχιούχων Τ.Ε.Ι. και μετά την προσφυγή θα υποχρεώνονταν π.χ. να τους γράψουν στο Τ.Ε.Ε. και να τους δώσουν τα ίδια Ε.Δ. με τους διπλωματούχους, χωρίς περαιτέρω διαδικασίες και προϋποθέσεις...οπότε σου λέει βαλε τη λέξη «παράλληλοι» (που με βάση την κοινή λογική σημαίνει «ισότιμοι» αλλά μας δίνει την ευχέρεια να την ερμηνεύσουμε κι αλλιώς αν χρειαστεί;)) να έχουμε τον κώλο μας καλυμμένο, τους δηλώνουμε και κανονικά ως Α.Ε.Ι. όπου δε μας χαλάνε τη σούπα (π.χ. στο εξωτερικό ή εγχώρια σε ακαδημαϊκό επίπεδο κ.λπ.) κι όλα μέλι γάλα!
Δεν έχω ΚΑΜΙΑ αμφιβολία ότι παρόμοιες «πατέντες» έχουν ετοιμάσει και για το νέο σκηνικό που διαμορφώνεται με τους πρώην Τ.Ε. & νυν Π.Ε. μηχανικούς 4ετούς φοίτησης!;)
Καλό τα παιδιά που διαβάζουν αυτό το θεμα και θα αποφασίσουν για το μέλλον τους να το έχουν υπόψιν.
Άποψη μου είναι ότι καλά θα κάνουν όσα παιδιά έχουν την παραμικρή οικονομική δυνατότητα να φύγουν στο εξωτερικό για σπουδές να το κάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη (ακόμη κι αν χρειαστεί να δουλεύουν παράλληλα για να τα βγάλουν πέρα) και να μην κάτσουν να ασχοληθούν με πανελλήνιες, Ελληνικά Α.Ε.Ι. και παπαριές...
Θεωρώ ότι τα επόμενα χρόνια το Ελληνικό πτυχίο (και ειδικά στις ειδικότητες του μηχανικού) θα αποτελεί μεγάλο disadvantage και οι πτυχιούχοι θα είναι αρκετά πίσω και σε γνώσεις αιχμής και σε εμπειρία (καθότι οι εταιρίες με σοβαρό αντικείμενο που έχουν απομείνει είναι ελάχιστες και δύσκολο να τις προσεγγίσεις) αλλά και ηλικιακά...
Άλλο εγώ κι ο akikos π.χ. που φάγαμε τον «παπά» και μείναμε, όταν μπαίναμε εμείς το 2007 ή το 2008 δε διαφαινόταν ούτε ύφεση, ούτε μνημόνια ούτε τίποτα κι αν σου έλεγε κανείς ότι «θα έρθει το Δ.Ν.Τ. στην Ελλάδα» του φόραγες ζουρλομανδύα!:yes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,057 μηνύματα.
Το παράδοξο είναι ότι σε αυτή τη ζουρλοχώρα με κάτι ζουρλάρηδες, κάποιοι ελληνάκηδες επιμένουν να δίνουν πελατεία σε κοπρίτες ακαδημαϊκους για να έχουν αυτοί δουλειά, το κράτος να στηρίζει κάτι μισοδιαλυμμένα πανεπιστημιακά τμήματα με ανταλλάγματα ψήφους με το κιλό και ο κοσμάκης να νομίζει ότι σπουδάζει μέχρι να φάει στη μάπα, την ανεργία και να πει ...αν ήμουν 18 χρονών, να σηκωνόμουν να πήγαινα έξω. Νεοέλληνες συνεχίστε, έχετε πλάκα. Ακόμη δεν καταλαβαίνω γιατί η πλειονότητα των Ελλήνων νέων επιμένει να ωραιοποιεί και να εκθειάζει πανεπιστημιακά τμήματα που βρίθουν ανομίας, νεποτισμού και διαπλοκής; Γιατί; Πώς να αλλάξει αυτή η έρημη χώρα; Με μαγικό ραβδί;
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,853 μηνύματα.
Αρκετές φορές τα ΑΕΙ είναι σε αρκετά ανωτερα των ΤΕΙ.

Σε κάποια πράγματα τα ΤΕΙ υπερτερουν γενικσ, πχ πρακτική.

Υπάρχουν καλά ΤΕΙ και κακά ΑΕΙ.

Νιωστε λίγο γενικά, δε μετράει μονο αν εισαι ΠΕ η ΤΕ αλλα κι αλλα μετα.
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Ακόμη δεν καταλαβαίνω γιατί η πλειονότητα των Ελλήνων νέων επιμένει να ωραιοποιεί και να εκθειάζει πανεπιστημιακά τμήματα που βρίθουν ανομίας, νεποτισμού και διαπλοκής; Γιατί;
Υπάρχει το «αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει» το οποίο είναι θεμιτό, κατανοητό κ.λπ. κι εφαρμόζεται από όλους τους φοιτητές όλων των κρατών του κόσμου...και φυσικά δε χρειάζεται να ισοπεδώνουμε και τα πάντα, ούτε «καταστράφηκαν» όσοι σπούδασαν Ελλάδα, ούτε στερήθηκαν γνώσεις κ.α.
Αλλά να σου λέει ο άλλος για «top Ελληνικά πανεπιστήμια παγκοσμίως», για «Fortune 500 εταιρίες που περιμένουν τους πτυχιούχους Ελληνικών Α.Ε.Ι.» κ.λπ. εεε εντάξει, εκεί μιλάμε για ανάγκη άμεσου εγκλεισμού σε ψυχιατρείο!:yes:
 

Dim1234

Member

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 49 μηνύματα.
γιατι υπαρχει αυτο το θεμα..πραγματικα δεν καταλαβαινω τι εννοει ο ποιητης με τον ορο vs??? εχουν κατι να χωρισουν τα αει και τα τει??? πραγματικα μεσα απο ολο αυτο μονο κομπλεξ μπορει να βγει και απο τις δυο μεριες οπως παρατηρηθηκε παραπανω.
 

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,514 μηνύματα.
γιατι υπαρχει αυτο το θεμα..πραγματικα δεν καταλαβαινω τι εννοει ο ποιητης με τον ορο vs??? εχουν κατι να χωρισουν τα αει και τα τει??? πραγματικα μεσα απο ολο αυτο μονο κομπλεξ μπορει να βγει και απο τις δυο μεριες οπως παρατηρηθηκε παραπανω.
Φυσικα εμεις των ΑΕΙ ειμασατε ανω...χαχαχα γελαει και το παρδαλο κατσικι.Πραγματικα δεν εχει νοημα ο διαχωρισμος,απλα βγαζουμε το κομπλεξ μας!

Υπάρχει το «αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει» το οποίο είναι θεμιτό, κατανοητό κ.λπ. κι εφαρμόζεται από όλους τους φοιτητές όλων των κρατών του κόσμου...και φυσικά δε χρειάζεται να ισοπεδώνουμε και τα πάντα, ούτε «καταστράφηκαν» όσοι σπούδασαν Ελλάδα, ούτε στερήθηκαν γνώσεις κ.α.
Αλλά να σου λέει ο άλλος για «top Ελληνικά πανεπιστήμια παγκοσμίως», για «Fortune 500 εταιρίες που περιμένουν τους πτυχιούχους Ελληνικών Α.Ε.Ι.» κ.λπ. εεε εντάξει, εκεί μιλάμε για ανάγκη άμεσου εγκλεισμού σε ψυχιατρείο!:yes:

Μα ειναι γνωστο οτι οταν τελειωνεις ενα ΑΕΙ της Ελλαδας σε περιμενουν ολοι εξω για δουλεια σαν να βρηκαν εναν κλωνο του αινσταιν.Τι οχι;
.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

AL7

New member

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Το παράδοξο είναι ότι σε αυτή τη ζουρλοχώρα με κάτι ζουρλάρηδες, κάποιοι ελληνάκηδες επιμένουν να δίνουν πελατεία σε κοπρίτες ακαδημαϊκους για να έχουν αυτοί δουλειά, το κράτος να στηρίζει κάτι μισοδιαλυμμένα πανεπιστημιακά τμήματα με ανταλλάγματα ψήφους με το κιλό και ο κοσμάκης να νομίζει ότι σπουδάζει μέχρι να φάει στη μάπα, την ανεργία και να πει ...αν ήμουν 18 χρονών, να σηκωνόμουν να πήγαινα έξω. Νεοέλληνες συνεχίστε, έχετε πλάκα. Ακόμη δεν καταλαβαίνω γιατί η πλειονότητα των Ελλήνων νέων επιμένει να ωραιοποιεί και να εκθειάζει πανεπιστημιακά τμήματα που βρίθουν ανομίας, νεποτισμού και διαπλοκής; Γιατί; Πώς να αλλάξει αυτή η έρημη χώρα; Με μαγικό ραβδί;
Μια χαρά τα λες, απλά και όλος ο κόσμος δεν θέλει να αλλάξει κάτι. Οι φοιτητές οποιουδήποτε ιδρύματος θεωρούν ότι είναι κορυφαίο ώστε να τοποθετήσουν τον εαυτό τους σε μια εικονική κορυφαία θέση. Κάνουν τα στραβά μάτια σε όσα ενδεχομένως δουν ή ακούσουν και κάνουν ότι δεν ξέρουν τίποτα. Και αυτό είναι το καλό σενάριο.

Το κακό σενάριο είναι αυτοί οι νέοι και οι οικογενειές τους που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα αλλά να αλλάξει μόνο η θέση τους σε αυτό τον βούρκο. Να βρεθούν πιο ψηλά με μεγαλύτερα εισοδήματα και μια πλαστή εικόνα επιτυχίας. Αυτοί βλέπουν την δυνατότητα να πετύχουν μόνο σε αυτή την κατάσταση γιαυτό και τους συμφέρει που ορισμένοι φεύγουν στο εξωτερικό. Μένουν οι "καλές" θέσεις γιαυτούς. Αυτοί υπό άλλες προϋποθέσεις δεν θα σπούδαζαν καθόλου όχι μόνο διότι ίσως να μην μπορούσαν αλλά δεν θα τους ενδιέφερε κιόλας.

Είναι και θέμα κουλτούρας. Ο πρωθυπουργός της Σουηδίας προκειμένου να πάει κάπου πέρνει το τραίνο της γραμμής και κουβαλάει μόνος του τις βαλίτσες.

https://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/5051391/ta-mi-pronomia-ton-voyleyton-kai-ypoyrgon-sti-soyidia#article-container
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Για να δούμε (μια που σήμερα βαράω μύγες κι έχω μπόλικο χρόνο για χάσιμο:lol:) τι γίνεται με τις "συγχωνεύσεις Γαβρόγλου" και με αυτό το θέμα γενικότερα, 6+ μήνες μετά το τελευταίο post και 1+ χρόνο μετά και την τελευταία συγχώνευση (κατάργηση κι ενσωμάτωση καθηγητών, φοιτητών και λοιπών "παγίων" σε πανεπιστήμια ("νέα" ή προϋπάρχοντα) στα χαρτιά, συγχώνευση στην πράξη)...

Καταρχήν να εκφράσω τη βαθύτατη θλίψη μου που το εν λόγω θρυλικό thread το οποίο έχει γεννήσει αμέτρητες τιτανομαχίες και ξεκατινιάσματα, έχει γαλουχήσει επικά "παρατράγουδα" σχολιαστές (Πάτση κουφάλα λείπεις:rolleyes:), έχει παράξει από απλή ψυχολογική υποστήριξη έως τροφή για σκέψη και προβληματισμούς για την ίδια τη ζωή και για το οποίο κι εγώ προσωπικά έχω βάλει από το 2012 το δικό μου λιθαράκι (ή μάλλον...ογκόλιθο:lol:) πλέον μαραζώνει στα αζήτητα του ischool λόγω της εξαφάνισης των Τ.Ε.Ι. (πλην της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. αν δεν απατώμαι, που κι αυτή λογικά κάποια στιγμή θα καταργηθεί)...

Πάμε τώρα στο "ζουμί" ξεκινώντας από μια μικρή ιστορική αναδρομή:
Ποιος ήταν από το 1983 και μετά ο διακαής πόθος του Τεχνικού επιμελητηρίου (του "βαθέως κράτους" όπως έλεγε και μια ψυχή, καλή της ώρα) όπως και άλλων ισχυρών εγχωρίων επιμελητηρίων και συντεχνιών;Η κατάργηση των Τ.Ε.Ι. (οι πρώην σχολές υπομηχανικών κι έπειτα τα Κ.Α.Τ.Ε. δεν τους ένοιαζαν γιατί δεν είχαν την προοπτική που είχαν τα Τ.Ε.Ι., να γίνουν δηλαδή σχολές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που θα έδιναν πτυχία bachelor)...έλα όμως που ήταν στη μέση αφενός οι καφετεριάδες, σουβλατζήδες, ενοικιατζήδες κ.λπ. κι αφετέρου και οι ίδιοι οι φοιτητές και απόφοιτοι Τ.Ε.Ι. κι οι οικογένειές τους!;)
Οπότε σου λέει το κράτος (προς το τέλος της δεκαετίας του 1990 που έφτασε ο κόμπος στο χτένι) "κάνω Α.Ε.Ι. τα Τ.Ε.Ι. αλλά συνεχίζω να μην δίνω Ε.Δ. σε ειδικότητες που κάνουν "τζιζ", οπότε Τ.Ε.Ε. και λοιπά επιμελητήρια συνεχίστε ελεύθερα να μην τους δίνετε άδειες ασκήσεως επαγγέλματος κ.λπ."...ευχαριστημένοι ως ένα βαθμό και οι μεν και οι δε από τη μεσοβέζικη "λύση" και πάμε παρακάτω!
Και φτάσαμε στο τέλος της δεκαετίας που κλείνει σε λίγους μήνες, όπου εκτός από το ότι έπρεπε να εφευρεθεί νέα μεσοβέζικη "λύση" για να συνεχιστεί το παραμύθι έπρεπε να περιοριστούν και οι δαπάνες στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (μνημονιακές δεσμεύσεις γαρ)...οπότε σου λέει "πως θα "γλυκάνω" την κατάργηση δεκάδων τμημάτων περιφερειακών Τ.Ε.Ι. (μια που αυτά παρουσίαζαν τα περισσότερα προβλήματα βιωσιμότητας, λόγω της υποχρηματοδότησης (σε σχέση με τα αντίστοιχου γνωστικού αντικειμένου πανεπιστημιακά τμήματα) που λάμβαναν από το ίδιο το κράτος που τα ίδρυσε);…εύρηκα!Θα εξαγγείλω ότι "θα τα κάνω πανεπιστήμια", λες και πριν δεν ήταν (το κλασικό παιχνίδι των λέξεων στη Μπανανία, το οποίο όμως είναι διαχρονική αξία και αποδίδει;)) έτσι ώστε όχι απλά να μην αντιδράσει κανένας απ' τα Τ.Ε.Ι. αλλά να φτάσουν σε σημείο να το θέλουν κιόλας (οι καθηγητές όχι άδικα όπως αποδείχθηκε απ' αυτά που τελικά πήραν ως αντάλλαγμα) κι από εκεί και πέρα η "συνταγή" θα παραμείνει η ίδια όπως το 2001 "συνεχίζω να μην δίνω Ε.Δ. σε ειδικότητες που κάνουν "τζιζ", οπότε Τ.Ε.Ε. και λοιπά επιμελητήρια συνεχίστε ελεύθερα να μην τους δίνετε άδειες ασκήσεως επαγγέλματος κ.λπ."...

Κι έτσι φτάσαμε στο σήμερα, όπου έχουμε:
-Πανεπιστημιακές σχολές (πρώην Τ.Ε.Ι.) που δεν αντιστοιχίζονται για μεταγραφή με άλλες πανεπιστημιακές ίσης ακριβώς διάρκειας σπουδών, ίδιου ακριβώς γνωστικού αντικειμένου κ.λπ.
-Πανεπιστημιακές σχολές 5ετούς φοίτησης (μηχανικών) οι οποίες ΚΑΙ δεν αντιστοιχίζονται για μεταγραφή με τις άλλες, προϋπάρχουσες πανεπιστημιακές σχολές μηχανικών 5ετούς φοίτησης ΚΑΙ δεν δίνουν integrated master όπως ΟΛΕΣ οι άλλες προϋπάρχουσες σχολές 5ετούς φοίτησης ΚΑΙ οι απόφοιτοι των πρώτων παραμένουν χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα κ.λπ.
-Την κοροϊδία με τα Τ.Ε.Ι. να συνεχίζεται και με τα "νέα" πανεπιστημιακά τμήματα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό (λόγω μείωσης των "θυμάτων", άρα και των αντιδράσεών τους σε αυτή) και χωρίς το παραμικρό πλέον πρόσχημα ή "δικαιολογία", έστω και ηλίθια ...
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Να προσθέσω στο παραπάνω ότι, πέρα από την όποια αντιστοίχιση σε επαγγελματικά δικαιώματα κ.λπ., δε γίνεται και κάποια ουσιαστική προσπάθεια στο να εξισωθούν τα προγράμματα σπουδών ως προς το περιεχόμενό τους - τουλάχιστον όχι ως προς τα μαθήματα που έχει τύχει να κάνω σε παιδιά από αντίστοιχα τμήματα των νέων και των «παραδοσιακών» τμημάτων. Αν θέλουμε να εξισώσουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα - που μου φαίνεται λογικό, αν σκεφτούμε ότι τους έχουμε δώσει σχεδόν τα ίδια ονόματα και πρόγραμμα σπουδών (κατ' όνομα) - πρέπει να τρέξουμε λίγο και την αντιστοίχιση του περιεχομένου.
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Να προσθέσω στο παραπάνω ότι, πέρα από την όποια αντιστοίχιση σε επαγγελματικά δικαιώματα κ.λπ., δε γίνεται και κάποια ουσιαστική προσπάθεια στο να εξισωθούν τα προγράμματα σπουδών ως προς το περιεχόμενό τους - τουλάχιστον όχι ως προς τα μαθήματα που έχει τύχει να κάνω σε παιδιά από αντίστοιχα τμήματα των νέων και των «παραδοσιακών» τμημάτων. Αν θέλουμε να εξισώσουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα - που μου φαίνεται λογικό, αν σκεφτούμε ότι τους έχουμε δώσει σχεδόν τα ίδια ονόματα και πρόγραμμα σπουδών (κατ' όνομα) - πρέπει να τρέξουμε λίγο και την αντιστοίχιση του περιεχομένου.
Τα τμήματα αυτά (όπως και τα τμήματα των πρώην Τ.Ε.Ι.) το κράτος όφειλε κι οφείλει να τα κατοχυρώσει επαγγελματικά με νομοθετική ρύθμιση και να δώσει τη δυνατότητα στους πτυχιούχους τους να βγάλουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (όπου αυτή απαιτείται)...αλλά είπαμε, στο Μπανανιστάν τα συμφέροντα των συντεχνιών πάνω απ' όλα!
Τα περί "περιεχομένου" κ.λπ. που λες δεν έχουν καμία σχέση μ' αυτό...
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Τα τμήματα αυτά (όπως και τα τμήματα των πρώην Τ.Ε.Ι.) το κράτος όφειλε κι οφείλει να τα κατοχυρώσει επαγγελματικά με νομοθετική ρύθμιση και να δώσει τη δυνατότητα στους πτυχιούχους τους να βγάλουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (όπου αυτή απαιτείται)...αλλά είπαμε, στο Μπανανιστάν τα συμφέροντα των συντεχνιών πάνω απ' όλα!
Τα περί "περιεχομένου" κ.λπ. που λες δεν έχουν καμία σχέση μ' αυτό...
Συμφωνώ με την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, αλλά το να βγάζεις εκ προοιμίου επαγγελματίες δύο ταχυτήτων είναι επίσης προβληματικό. Βέβαια, όλα αυτά συμβαίνουν όταν σε μία ήδη στρεβλή κατάσταση πας και κάνεις «μεταρρυθμίσεις» μέσα σε μία νύχτα. Ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος...
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.
Συμφωνώ με την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, αλλά το να βγάζεις εκ προοιμίου επαγγελματίες δύο ταχυτήτων είναι επίσης προβληματικό. Βέβαια, όλα αυτά συμβαίνουν όταν σε μία ήδη στρεβλή κατάσταση πας και κάνεις «μεταρρυθμίσεις» μέσα σε μία νύχτα. Ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε κι ο γάιδαρος...
Δεν υπάρχουν "επαγγελματίες δύο ταχυτήτων", υπάρχουν επαγγελματίες πολλών ταχυτήτων μια που ο καθένας από εμάς έχει τη δική του "ταχύτητα" (τις δικές του γνώσεις, πιστοποιητικά, εμπειρία κ.λπ.) και μ' αυτή πορεύεται, με το ανάλογο αποτέλεσμα...
Το θέμα είναι ότι σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται δημοκρατικό κ.λπ. υπάρχουν ομάδες συμφερόντων που καθορίζουν με το έτσι θέλω το ποιος θα ασκήσει το επάγγελμα και ποιος όχι, ανάλογα με την προέλευση του τίτλου σπουδών (π.χ. εμείς που είμαστε απ' τα 5-6 Ελληνικά πολυτεχνεία να παίρνουμε άδεια ασκήσεως απ' το Τ.Ε.Ε. με ένα "καλημέρα" στην επιτροπή κι όλοι οι άλλοι (Τ.Ε.Ι., πανεπιστήμια πρώην Τ.Ε.Ι., εγχώρια ιδιωτικά, εξωτερικού) να πάνε να πνιγούν)...
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν "επαγγελματίες δύο ταχυτήτων", υπάρχουν επαγγελματίες πολλών ταχυτήτων μια που ο καθένας από εμάς έχει τη δική του "ταχύτητα" (τις δικές του γνώσεις, πιστοποιητικά, εμπειρία κ.λπ.) και μ' αυτή πορεύεται, με το ανάλογο αποτέλεσμα...
Το θέμα είναι ότι σε ένα κράτος που θέλει να λέγεται δημοκρατικό κ.λπ. υπάρχουν ομάδες συμφερόντων που καθορίζουν με το έτσι θέλω το ποιος θα ασκήσει το επάγγελμα και ποιος όχι, ανάλογα με την προέλευση του τίτλου σπουδών (π.χ. εμείς που είμαστε απ' τα 5-6 Ελληνικά πολυτεχνεία να παίρνουμε άδεια ασκήσεως απ' το Τ.Ε.Ε. με ένα "καλημέρα" στην επιτροπή κι όλοι οι άλλοι (Τ.Ε.Ι., πανεπιστήμια πρώην Τ.Ε.Ι., εγχώρια ιδιωτικά, εξωτερικού) να πάνε να πνιγούν)...
Δε διαφωνώ, αλλά η εστίασή μου είναι στο «εκ προοιμίου» όχι στο... πλήθος των ταχυτήτων. :Ρ

Όπως και να έχει, η κατάσταση όντως είναι βλακωδώς νοσηρή και προβληματική.
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,690 μηνύματα.

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Ποιο είναι το "εκ προοιμίου";
Εννοώ ότι, όταν από μέσα από τη σχολή βάζεις εμπόδια στα παιδιά - η ύλη σε κάποια μαθήματα μαθηματικών είναι, δυστυχώς, η μέρα με τη νύχτα - εκ προοιμίου είναι σαν να βάζεις πιο χαμηλά τον πήχη. Για να μην τους κακολογούμε μόνο τους ανθρώπους, από το πρώτο στο δεύτερο έτος λειτουργίας σοβάρεψαν τα πράγματα σε κάποια μαθήματα, αλλά, και πάλι, μένει απόσταση να καλυφθεί. Είναι λογικό, βέβαια, να συμβαίνει αυτό, όταν πρώτα ιδρύθηκαν τα τμήματα και μετά σκέφτηκαν όλα τα υπόλοιπα...
 

VouDou

Active member

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 973 μηνύματα.
Υπάρχει θέμα (ακόμα μεγαλύτερο πια): άτομα σε τμήματα με βάση +/- το "10" δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στα μαθήματα δυσκολίας πανεπιστημιακού επιπέδου (δεν αναφέρομαι για π.χ. λίγους ή αρκετούς, αλλά -σχεδόν- σε όλους). Δεν θέλω να αναλογιστώ σε τμήματα με βάσεις τύπου το 4-5-6 στα 20 τι γίνεται...

Έχουν έρθει με τη (σχολική) νοοτροπία ότι "διαβάζουμε λίγο ή πασάλειμμα" (έτσι πέρασαν και στις πανελλήνιες, δηλαδή κατάλαβαν ότι "ανταμείφθηκαν" και πέτυχαν σε Πανεπιστήμιο πλέον), αλλά στο Πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν αυτά (έστω και για το 5). Αναφέρομαι σε θετικούς κλάδους και ξέρουμε, ότι σε μαθηματικά-φυσική-χημεία-βιολογία είναι με γνώσεις χαμηλά και λίγο καλή έκθεση (που για να πάρεις έκθεση <10, πρέπει να βγεις εκτός θέματος). Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο γνωσιακού επιπέδου.

Η τριτοβάθμια πια έχει "ξεχειλώσει" τραγικά (που χρόνια τώρα μπαίνουν όλοι). Και αριθμητικά να το δούμε, οι <<100.000 υποψήφιοι (με >10ετή οικονομική κρίση, πρέπει να έχουμε πέσει και από τους 90.000/έτος συνολικά) και, παράλληλα, με τις ~80.000 διαθέσιμες θέσεις στα ΑΕΙ, ουσιαστικά δεν μπαίνουν μόνο αυτοί που δεν καταθέτουν μηχανογραφικό). Και ταλαιπωρούν αδίκως μαθητές, που θα είχαν πολύ καλύτερη εξέλιξη σπουδαστικά και εργασιακά αν πήγαιναν π.χ. σε ΣΕΚ ή ΙΕΚ εξαρχής.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,195 μηνύματα.
Υπάρχει θέμα (ακόμα μεγαλύτερο πια): άτομα σε τμήματα με βάση +/- το "10" δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στα μαθήματα δυσκολίας πανεπιστημιακού επιπέδου (δεν αναφέρομαι για π.χ. λίγους ή αρκετούς, αλλά -σχεδόν- σε όλους). Δεν θέλω να αναλογιστώ σε τμήματα με βάσεις τύπου το 4-5-6 στα 20 τι γίνεται...

Έχουν έρθει με τη (σχολική) νοοτροπία ότι "διαβάζουμε λίγο ή πασάλειμμα" (έτσι πέρασαν και στις πανελλήνιες, δηλαδή κατάλαβαν ότι "ανταμείφθηκαν" και πέτυχαν σε Πανεπιστήμιο πλέον), αλλά στο Πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν αυτά (έστω και για το 5). Αναφέρομαι σε θετικούς κλάδους και ξέρουμε, ότι σε μαθηματικά-φυσική-χημεία-βιολογία είναι με γνώσεις χαμηλά και λίγο καλή έκθεση (που για να πάρεις έκθεση <10, πρέπει να βγεις εκτός θέματος). Δεν είναι απόλυτο αυτό, αλλά αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο γνωσιακού επιπέδου.

Η τριτοβάθμια πια έχει "ξεχειλώσει" τραγικά (που χρόνια τώρα μπαίνουν όλοι). Και αριθμητικά να το δούμε, οι <<100.000 υποψήφιοι (με >10ετή οικονομική κρίση, πρέπει να έχουμε πέσει και από τους 90.000/έτος συνολικά) και, παράλληλα, με τις ~80.000 διαθέσιμες θέσεις στα ΑΕΙ, ουσιαστικά δεν μπαίνουν μόνο αυτοί που δεν καταθέτουν μηχανογραφικό). Και ταλαιπωρούν αδίκως μαθητές, που θα είχαν πολύ καλύτερη εξέλιξη σπουδαστικά και εργασιακά αν πήγαιναν π.χ. σε ΣΕΚ ή ΙΕΚ εξαρχής.
οντως αυτο γινοταν παντα την τελευταια εικοσαετια βεβαια.μονο την τετραετια 2006-2010 ξεκαθαρισε καπως το τοπιο αλλα οι φωνες αυτων που μεναν εξω επανεφερε αυτην την ξεφτιλα.και πες παλια ενταξει με κατω απο τη βαση μπαινανε σε ιερατικων σπουδων,ιερατικων κειμηλιων και κατι αγραφες τετοιες σχολες.πλεον ειδικα και με την ιδρυση νεων τμηματων μπαινουν σε μαθηματικο και φυσικο με 6000 μορια!!!δεν ξερω τι πρεπει να γινει αλλα νομιζω ειναι θλιβερα αυτα τα γεγονοτα.δηλαδη αν αυτοι παρουν ποτε πτυχιο που λογικα δε θα παρουν αλλα λεμε τωρα θα γινουν μαθηματικοι??πως θα διδαξουν??
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top