Πανελλήνιες 2023 - Κουβεντούλα

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,633 μηνύματα.
Καλώς ή κακώς, η έκθεση είναι λίγο κουμάρι (τζόγος) με την έννοια ότι από την μια είναι εντελώς υποκειμενικό μάθημα και από την άλλη δεν μπορώ να αντιληφθώ πως γίνεται κάποιος να "γίνει καλύτερος" σε αυτή. Ίσως όλο αυτό να είναι τέχνασμα των φροντιστηρίων.

Για τη δική μου περίπτωση: έκθεση δεν έκανα σε φροντιστήριο και παρακολουθούσα μόνο ό,τι έπιανα από το σχολείο μαζί με κάποιες περιστασιακές αναγνώσεις σε δικό μου χρόνο. Έγραψα 17 στο τέλος έχοντας γράψει το πολύ 15 εκθέσεις το έτος πριν.
Η έκθεση πράγματι είναι και λίγο μάθημα τύχης. Το έχω δει σε ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις. Απλά σίγουρα πρέπει να ξέρεις να χειρίζεσαι άρτια τα Β θέματα και να ξέρεις πως να γράφεις ερμηνευτικό, πως να δομήσεις την έκθεση ανάλογα με το τι σου ζητείται, να μένεις μέσα στα πλαίσια που πρέπει και να μην ξεφευγεις, να είσαι συγκεκριμένος. Το πιο δύσκολο θεωρώ πλέον είναι η περίληψη. Μας το έχει πει και η καθηγήτρια δηλαδή. Θέλει να αφιερώσεις ΠΟΛΥ χρόνο, ΠΟΛΥ εξάσκηση και ειδικά όταν έχεις να κάνεις με περίληψη που δεν σου παραθέτει παράγραφο ή χωρίο. Να το ψάξεις μόνος σου δηλαδή και μπορεί να πέσεις έξω αν δεν έχεις κατανοήσει πλήρως το κείμενο. Γενικά στην έκθεση σου ζητούν ΠΟΛΛΑ πράγματα και σύνθετα για να μπορέσεις να τα χωρέσεις σε 3 ώρες εξέτασης.
 

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Καλώς ή κακώς, η έκθεση είναι λίγο κουμάρι (τζόγος) με την έννοια ότι από την μια είναι εντελώς υποκειμενικό μάθημα και από την άλλη δεν μπορώ να αντιληφθώ πως γίνεται κάποιος να "γίνει καλύτερος" σε αυτή. Ίσως όλο αυτό να είναι τέχνασμα των φροντιστηρίων.

Για τη δική μου περίπτωση: έκθεση δεν έκανα σε φροντιστήριο και παρακολουθούσα μόνο ό,τι έπιανα από το σχολείο μαζί με κάποιες περιστασιακές αναγνώσεις σε δικό μου χρόνο. Έγραψα 17 στο τέλος έχοντας γράψει το πολύ 15 εκθέσεις το έτος πριν.
Ισχύει αυτό που λες, ωστόσο, καλό είναι να υπάρχει κάποιος που να διορθώνει τις ασκησεις
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.
Η έκθεση πράγματι είναι και λίγο μάθημα τύχης. Το έχω δει σε ΠΟΛΛΕΣ περιπτώσεις. Απλά σίγουρα πρέπει να ξέρεις να χειρίζεσαι άρτια τα Β θέματα και να ξέρεις πως να γράφεις ερμηνευτικό, πως να δομήσεις την έκθεση ανάλογα με το τι σου ζητείται, να μένεις μέσα στα πλαίσια που πρέπει και να μην ξεφευγεις, να είσαι συγκεκριμένος. Το πιο δύσκολο θεωρώ πλέον είναι η περίληψη. Μας το έχει πει και η καθηγήτρια δηλαδή. Θέλει να αφιερώσεις ΠΟΛΥ χρόνο, ΠΟΛΥ εξάσκηση και ειδικά όταν έχεις να κάνεις με περίληψη που δεν σου παραθέτει παράγραφο ή χωρίο. Να το ψάξεις μόνος σου δηλαδή και μπορεί να πέσεις έξω αν δεν έχεις κατανοήσει πλήρως το κείμενο. Γενικά στην έκθεση σου ζητούν ΠΟΛΛΑ πράγματα και σύνθετα για να μπορέσεις να τα χωρέσεις σε 3 ώρες εξέτασης.
Και να συμπληρώσω σε αυτά που λες: ίσως να έχει περισσότερο νόημα κάποιος να ακούει τους καθηγητές του σχολείου ως προς την έκθεση γιατί απλούστατα αυτοί διορθώνουν τα γραπτά και έχουν την εμπειρία να σταθμίσουν τι υποψήφιος είναι κάποιος.

Πχ. όταν η καθηγήτριά μου στο σχολείο έλεγε ότι "γράφω καλά την έκθεση, θέλω δουλειά στα λεξιλογικόερμηνευτικά" κατευθείαν πήγαινα και το διόρθωνα στην προσωπική μου μελέτη γιατί ήξερα ότι κάτι ξέρει και λέει ό,τι λέει.

Οι καθηγητές στο φροντιστήριο μπορεί να μην έχουν πατήσει καν σε λύκειο. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ελπίζω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για παράδειγμα το ότι που χρησιμοποιήσες εσύ δε θέλει κόμμα.
Είσαι σίγουρος; Είσαι πολύ σίγουρος;
 

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Και να συμπληρώσω σε αυτά που λες: ίσως να έχει περισσότερο νόημα κάποιος να ακούει τους καθηγητές του σχολείου ως προς την έκθεση γιατί απλούστατα αυτοί διορθώνουν τα γραπτά και έχουν την εμπειρία να σταθμίσουν τι υποψήφιος είναι κάποιος.

Πχ. όταν η καθηγήτριά μου στο σχολείο έλεγε ότι "γράφω καλά την έκθεση, θέλω δουλειά στα λεξιλογικόερμηνευτικά" κατευθείαν πήγαινα και το διόρθωνα στην προσωπική μου μελέτη γιατί ήξερα ότι κάτι ξέρει και λέει ό,τι λέει.

Οι καθηγητές στο φροντιστήριο μπορεί να μην έχουν πατήσει καν σε λύκειο. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ελπίζω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Είσαι σίγουρος; Είσαι πολύ σίγουρος;
Όχι, για αυτό το εξαφάνισα άρον αρον
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,633 μηνύματα.
Οι καθηγητές στο φροντιστήριο μπορεί να μην έχουν πατήσει καν σε λύκειο. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ελπίζω.
Ναι καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις σίγουρα. Εμένα η καθηγήτρια μου στην έκθεση τυχαίνει να έχει κάνει και μαθήματα σε λύκειο και μάλιστα έχει διορθώσει σε Πανελλαδικές. Είναι πολύ αυστηρή, έχει high expectations από εμάς και μας σπρώχνει to meet them. Τουλάχιστον έτσι πρέπει να κάνει ο καθένας. Εγώ προς το παρόν δεν τα πάω καλά στην περίληψη, στην έκθεση μέτρια (γιατί ξεφεύγω) αλλά στο ερμηνευτικό σπάνια τα πάω μέτρια. Εκεί μόνο θα μου πει τέρμα καλό λόγο και σπάνια θα πει καλό λόγο γενικότερα. Οπότε μου έχει δώσει κίνητρο ας πούμε να συνεχίσω και στα υπόλοιπα έτσι μόνο και μόνο για να ακούσω καλό της λόγο. Είναι απίστευτο το πως το κάνει. Είναι σαν να μην διαβάζω για Πανελλήνιες έκθεση, αλλά για αυτήν.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.
Ναι καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις σίγουρα. Εμένα η καθηγήτρια μου στην έκθεση τυχαίνει να έχει κάνει και μαθήματα σε λύκειο και μάλιστα έχει διορθώσει σε Πανελλαδικές. Είναι πολύ αυστηρή, έχει high expectations από εμάς και μας σπρώχνει to meet them. Τουλάχιστον έτσι πρέπει να κάνει ο καθένας. Εγώ προς το παρόν δεν τα πάω καλά στην περίληψη, στην έκθεση μέτρια (γιατί ξεφεύγω) αλλά στο ερμηνευτικό σπάνια τα πάω μέτρια. Εκεί μόνο θα μου πει τέρμα καλό λόγο και σπάνια θα πει καλό λόγο γενικότερα. Οπότε μου έχει δώσει κίνητρο ας πούμε να συνεχίσω και στα υπόλοιπα έτσι μόνο και μόνο για να ακούσω καλό της λόγο. Είναι απίστευτο το πως το κάνει. Είναι σαν να μην διαβάζω για Πανελλήνιες έκθεση, αλλά για αυτήν.
Αυτό είναι πολύ σπουδαίο γιατί σαφέστατα πρέπει ο ασκούμενος με τον μέντορα να διακατέχονται από μια πολύ καλή σχέση αφοσίωσης. Πέραν τούτου, όπως ξέρεις το name of the game των πανελληνίων είναι διάβασμα διάβασμα διάβασμα.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Και να συμπληρώσω σε αυτά που λες: ίσως να έχει περισσότερο νόημα κάποιος να ακούει τους καθηγητές του σχολείου ως προς την έκθεση γιατί απλούστατα αυτοί διορθώνουν τα γραπτά και έχουν την εμπειρία να σταθμίσουν τι υποψήφιος είναι κάποιος.

Πχ. όταν η καθηγήτριά μου στο σχολείο έλεγε ότι "γράφω καλά την έκθεση, θέλω δουλειά στα λεξιλογικόερμηνευτικά" κατευθείαν πήγαινα και το διόρθωνα στην προσωπική μου μελέτη γιατί ήξερα ότι κάτι ξέρει και λέει ό,τι λέει.

Οι καθηγητές στο φροντιστήριο μπορεί να μην έχουν πατήσει καν σε λύκειο. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ελπίζω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Είσαι σίγουρος; Είσαι πολύ σίγουρος;
Έχεις απόλυτο δίκιο . Οι καθηγητές στο σχολείο έχουν τεράστια εμπειρία , και η διδασκαλία της έκθεσης απαιτεί την εμπειρία , ενώ στα θετικά μαθήματα θεωρώ ότι οι νεότεροι σε ηλικία καθηγητές επικοινωνούν καλύτερα με τον μαθητή εγείροντας την φαντασία του με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιληφθεί πληρέστερα τα φαινόμενα. Πέρυσι όπου έδινα πρώτη φορά είχα μείνει έκπληκτος με την ικανότητα της καθηγήτριας στο σχολείο να αναγνωρίζει επιτόπου τις αδυναμίες μας χωρίς καν να χρειαστεί να δει γραπτό , ακόμα και προφορικά . Ωστόσο η δομή των τάξεων ( 25 + παιδιά ) + του γέγενοτος ότι οι αδιάφοροι μαθητές εμποδίζουν τη ροή του μαθήματος καθιστουν απαραίτητο το φροντιστήριο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,159 μηνύματα.
Έχεις απόλυτο δίκιο . Οι καθηγητές στο σχολείο έχουν τεράστια εμπειρία , και η διδασκαλία της έκθεσης απαιτεί την εμπειρία , ενώ στα θετικά μαθήματα θεωρώ ότι οι νεότεροι σε ηλικία καθηγητές επικοινωνούν καλύτερα με τον μαθητή εγείροντας την φαντασία του με αποτέλεσμα να μπορεί να αντιληφθεί πληρέστερα τα φαινόμενα. Πέρυσι όπου έδινα πρώτη φορά είχα μείνει έκπληκτος με την ικανότητα της καθηγήτριας στο σχολείο να αναγνωρίζει επιτόπου τις αδυναμίες μας χωρίς καν να χρειαστεί να δει γραπτό , ακόμα και προφορικά . Ωστόσο η δομή των τάξεων ( 25 + παιδιά ) + του γέγενοτος ότι οι αδιάφοροι μαθητές εμποδίζουν τη ροή του μαθήματος καθιστουν απαραίτητο το φροντιστήριο.
Έχεις απόλυτο δικιο, και η κουβέντα φτάνει σε ένα πρωταρχικό ζήτημα: την προσωπική προσπάθεια καθενός.

Θυμάμαι όταν έδινα η καθηγήτρια της έκθεσής μου δεν ήταν κανένας φωστήρας, αλλά πήγαινα και της μιλούσα κατ ιδίαν και πολλές φορές μού έκανε ξεχωριστό μάθημα σε περιπάτους, εκδρομές, κενά κλπ. Δεν ήμουν μόνο εγώ βέβαια, είχε σχηματιστεί ένας πυρήνας 5 ατόμων που το κάναμε.

Θέλω να σου εξηγήσω ότι καλό το φροντιστήριο, καλά τα ιδιαίτερα, καλές οι γνώσεις αλλά οι ανταγωνιστικές εξετάσεις των πανελληνίων ανάγονται πάντα σε κωλοβάρεμα του βιβλίου (συγγνώμη για την έκφραση) με οργανωμένο τρόπο.
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Με την παλιά καθηγήτρια δεν γίνεται να ξανά κάνεις; :(
Μάλλον δεν παίζει τέτοιο ενδεχόμενο γιατί της εχω στείλει μήνυμα και ποτέ δεν έλαβα απάντηση
Καλά, αφού έκανες έκθεση κ πέρυσι, δεν έχεις κρατήσει όλες τις απαραίτητες σημειώσεις για να διαβάζεις μόνη σου?Εγω θα σου πρότεινα να βρεις άμεσα κάποιον καθηγητή που να σου κάνει, μόνο για διορθώσεις. Η έκθεση είναι ένα περίεργο μάθημα, σίγουρα χρειάζεται να αφιερώσεις πολύ χρόνο, εντούτοις, καθηγητής κατά την άποψή μου απαιτείται μόνο για διόρθωση των όσων γράφεις. Έχεις πολύ χρόνο ακόμα μέχρι την εξέταση.
Φυσικά, έχω κρατήσει όλες τις σημειώσεις και διαβάζω μόνη μου. Άλλα ότι σημειώσεις και να έχω, άμα δεν έχω και κάποιον να με διορθώνει νιώθω πως δεν θα υπάρξει καμία βελτίωση στην επίδοση μου. Οπότε ναι, θα επιχειρήσω μάλλον να βρω άλλον καθηγητή για τον σκοπό αυτό
 

giorgos78

Νεοφερμένος

Ο giorgos78 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για το πώς είναι η σχολή της δημόσιας διοίκησης στην Αθήνα επειδή είναι ο δεύτερος μου στόχος (είμαι θεωρητική κατεύθυνση)
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 305 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για το πώς είναι η σχολή της δημόσιας διοίκησης στην Αθήνα επειδή είναι ο δεύτερος μου στόχος (είμαι θεωρητική κατεύθυνση)
@GeorgePap2003 Γιώργοοοοο το παίδι θελει την βοήθεια σου.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για το πώς είναι η σχολή της δημόσιας διοίκησης στην Αθήνα επειδή είναι ο δεύτερος μου στόχος (είμαι θεωρητική κατεύθυνση)
Θα σου στειλω προσωπικο!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@giorgos78 για Πάντειο δεν λες?
 

giorgos78

Νεοφερμένος

Ο giorgos78 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Παιδιά σχετικά με τα λατινικά μήπως έχει κανείς κάποια συμβουλή,με δυσκολεύουν αφάνταστα κυρίως τα ρήματα ενώ προσπαθώ να μαθαίνω αρχικούς ,ενώ σε άλλους φαίνεται το εύκολο το 20...έχω απελπιστει με αυτό το μάθημα ..
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Έχετε και εσείς θέμα με το όριο λέξεων στην έκθεση ή μόνο εγώ υποφέρω; :rtfm: Οι περισσότερες εκθέσεις μου αγγίζουν (και κάποιες φορές ξεπερνούν) τις 500 λέξεις. Μου φαίνεται λίγο ανέφικτο να αναφέρω αρκετά επιχειρήματα και να τα αναπτύξω επαρκώς δίχως να ξεπεράσω το όριο αυτό. Και η πλάκα είναι ότι συνήθως με το που δω μια εκφώνηση λέω "πω δεν έχω επιχειρήματα δεν ξέρω τι να γράψω" και εν τέλη πάλι το περνάω το όριο :upside:Απλά ήθελα να πω λίγο τον πόνο μου that's all :hehe:
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Έχετε και εσείς θέμα με το όριο λέξεων στην έκθεση ή μόνο εγώ υποφέρω; :rtfm: Οι περισσότερες εκθέσεις μου αγγίζουν (και κάποιες φορές ξεπερνούν) τις 500 λέξεις. Μου φαίνεται λίγο ανέφικτο να αναφέρω αρκετά επιχειρήματα και να τα αναπτύξω επαρκώς δίχως να ξεπεράσω το όριο αυτό. Και η πλάκα είναι ότι συνήθως με το που δω μια εκφώνηση λέω "πω δεν έχω επιχειρήματα δεν ξέρω τι να γράψω" και εν τέλη πάλι το περνάω το όριο :upside:Απλά ήθελα να πω λίγο τον πόνο μου that's all :hehe:
Θα γίνω ο σπαστικός που προσπαθεί να σε συμβουλέψει.
Όταν είχα τέτοιο θέμα άρχισα το διάγραμμα. Όλη η δουλειά περί επιχειρημάτων γινόταν στην αρχη. Ότι χάνεις σε χρόνο διαγραμματικά, κερδίζεις στην ταχύτητα που θα γράψεις την έκθεση.
Ίσως χρειαστεί να πυκνώσεις και τον λόγο σου. Δοκίμασε να αποδίδεις ένα επιχείρημα με μία ή δύο περιόδους, όχι παραπάνω. Φάση, κύρια ιδέα και μια δευτερεύουσα που την τεκμηριώνει. Έτσι συνθέτεις απλές αλλά περιεκτικές παραγράφους των 3 ή 4ρων επιχειρημάτων.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,633 μηνύματα.
Έχετε και εσείς θέμα με το όριο λέξεων στην έκθεση ή μόνο εγώ υποφέρω; :rtfm: Οι περισσότερες εκθέσεις μου αγγίζουν (και κάποιες φορές ξεπερνούν) τις 500 λέξεις. Μου φαίνεται λίγο ανέφικτο να αναφέρω αρκετά επιχειρήματα και να τα αναπτύξω επαρκώς δίχως να ξεπεράσω το όριο αυτό. Και η πλάκα είναι ότι συνήθως με το που δω μια εκφώνηση λέω "πω δεν έχω επιχειρήματα δεν ξέρω τι να γράψω" και εν τέλη πάλι το περνάω το όριο :upside:Απλά ήθελα να πω λίγο τον πόνο μου that's all :hehe:
Πω πω μια φορά μια έκθεση μου είχε βγει ακριβώς 412 λέξεις νομίζω. Και είχα φρίξει, από που να βγάλω, αφού είχε ήδη δέσει. Και εν τέλη το καταφέρνω και βγάζω 12 λέξεις (είχα λυσσάξει να μείνουν ακριβώς 400) και το λέω στην καθηγήτρια και μου κάνει «δεν πρόκειται να τις μετρήσουν μια-μια, θα κοιτάξουν την έκταση και θα σιγουρευτούν ότι έχεις τεκμηριώσει πλήρως κάθε σου ισχυρισμό και θα είσαι εντάξει». Δεν ξέρω αν βοηθάει κάπως αυτό. Δηλαδή προσπάθησε να «κατεβάσεις» τις λέξεις σου σε 450 έστω, αν δεν μπορείς παρακάτω. Δεν νομίζω να έχεις μεγάλο θέμα να είσαι 50 λέξεις πάνω. 100 όμως, θα φανεί. Σίγουρα το ξέρεις αυτό βέβαια αφού έχεις ξανά δώσει και τα έχεις πάει καλά, απλά σου λέω και εγώ την εμπειρία μου και πως το είδε η καθηγήτρια για να χαλαρώσεις λίγο. It isn’t so big of a deal after all αν όλα τα άλλα είναι εντάξει.
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Θα γίνω ο σπαστικός που προσπαθεί να σε συμβουλέψει.
Ούτε καν καλέ, κάθε συμβουλή είναι καλοδεχουμενη.
Όταν είχα τέτοιο θέμα άρχισα το διάγραμμα. Όλη η δουλειά περί επιχειρημάτων γινόταν στην αρχη. Ότι χάνεις σε χρόνο διαγραμματικά, κερδίζεις στην ταχύτητα που θα γράψεις την έκθεση.
Ίσως χρειαστεί να πυκνώσεις και τον λόγο σου. Δοκίμασε να αποδίδεις ένα επιχείρημα με μία ή δύο περιόδους, όχι παραπάνω. Φάση, κύρια ιδέα και μια δευτερεύουσα που την τεκμηριώνει. Έτσι συνθέτεις απλές αλλά περιεκτικές παραγράφους των 3 ή 4ρων επιχειρημάτων.
Κάνω διάγραμμα αλλά μάλλον το δεύτερο που λες είναι το θέμα μου, γιατί έχω μια τάση να υπεραναλυω κάθε επιχείρημα. Αλλά το κάνω γιατί νιώθω ότι αν δεν το αναλύσω τόσο, θα είναι ανεπαρκές και θα δημιουργεί κάποια ερωτηματικά στον εξεταστή. Θα το δοκιμάσω αυτό που λες πάντως, σε ευχαριστώ πολύ :happy:
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,688 μηνύματα.
Έχετε και εσείς θέμα με το όριο λέξεων στην έκθεση ή μόνο εγώ υποφέρω; :rtfm: Οι περισσότερες εκθέσεις μου αγγίζουν (και κάποιες φορές ξεπερνούν) τις 500 λέξεις. Μου φαίνεται λίγο ανέφικτο να αναφέρω αρκετά επιχειρήματα και να τα αναπτύξω επαρκώς δίχως να ξεπεράσω το όριο αυτό. Και η πλάκα είναι ότι συνήθως με το που δω μια εκφώνηση λέω "πω δεν έχω επιχειρήματα δεν ξέρω τι να γράψω" και εν τέλη πάλι το περνάω το όριο :upside:Απλά ήθελα να πω λίγο τον πόνο μου that's all :hehe:
Έστω ότι έχεις μια εκφώνηση που ζητάει αίτια και τρόπους αντιμετώπισης μίας κατάστασης. Πόσα αίτια και πόσους τρόπους αντιμετώπισης βάζεις; Εμάς μας έλεγαν ότι 3 επιχειρήματα σε κάθε παράγραφο αρκούν.

Αλλά όπως είπε και η αγαπητή Joji, έχεις περιθώριο για απόκλιση. Αυτό είναι κάπου στο +-10%, οπότε σε έκθεση 400 λέξεων φτάνεις τις 440 χωρίς πρόβλημα. Ε, τώρα... τι 440, τι 450!

Μόνο εγώ έγραφα πάντα τις λέξεις στο τέλος κάθε άσκησης που είχε συγκεκριμένο όριο;
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Πω πω μια φορά μια έκθεση μου είχε βγει ακριβώς 412 λέξεις νομίζω. Και είχα φρίξει, από που να βγάλω, αφού είχε ήδη δέσει. Και εν τέλη το καταφέρνω και βγάζω 12 λέξεις (είχα λυσσάξει να μείνουν ακριβώς 400) και το λέω στην καθηγήτρια και μου κάνει «δεν πρόκειται να τις μετρήσουν μια-μια, θα κοιτάξουν την έκταση και θα σιγουρευτούν ότι έχεις τεκμηριώσει πλήρως κάθε σου ισχυρισμό και θα είσαι εντάξει». Δεν ξέρω αν βοηθάει κάπως αυτό. Δηλαδή προσπάθησε να «κατεβάσεις» τις λέξεις σου σε 450 έστω, αν δεν μπορείς παρακάτω. Δεν νομίζω να έχεις μεγάλο θέμα να είσαι 50 λέξεις πάνω. 100 όμως, θα φανεί. Σίγουρα το ξέρεις αυτό βέβαια αφού έχεις ξανά δώσει και τα έχεις πάει καλά, απλά σου λέω και εγώ την εμπειρία μου και πως το είδε η καθηγήτρια για να χαλαρώσεις λίγο. It isn’t so big of a deal after all αν όλα τα άλλα είναι εντάξει.
Αχ άμα έγραφα εγώ 412 λέξεις θα πετούσα από την χαρά μου :lol: Ναι ισχύει και αυτό που λες για την έκταση και την τεκμηρίωση αλλά εγώ όντως ξεπερνάω κάθε όριο ανοχής που μπορούν λογικά να δείξουν. Στις πανελλήνιες έγραψα πάλι πάρα πολύ, όπως γράφω τώρα (3 σελίδες) και δεν φάνηκε να μου έκοψαν κάτι από εκεί. Αλλά υποθέτω ότι έτυχε απλά και ήταν ανεκτικοι οι άνθρωποι, υπάρχουν και πολύ ιδιότροποι βαθμολογητες και δεν ξέρω τι θα μου τύχει φέτος, γιαυτό λίγο άρχισα να αγχώνομαι. Σε ευχαριστώ πολύ :happy:<3
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έστω ότι έχεις μια εκφώνηση που ζητάει αίτια και τρόπους αντιμετώπισης μίας κατάστασης. Πόσα αίτια και πόσους τρόπους αντιμετώπισης βάζεις; Εμάς μας έλεγαν ότι 3 επιχειρήματα σε κάθε παράγραφο αρκούν.

Αλλά όπως είπε και η αγαπητή Joji, έχεις περιθώριο για απόκλιση. Αυτό είναι κάπου στο +-10%, οπότε σε έκθεση 400 λέξεων φτάνεις τις 440 χωρίς πρόβλημα. Ε, τώρα... τι 440, τι 450!

Μόνο εγώ έγραφα πάντα τις λέξεις στο τέλος κάθε άσκησης που είχε συγκεκριμένο όριο;
ε πρέπει να βάζω 5-6 σε κάθε παράγραφο όταν έχω έμπνευση...οπότε μάλλον βρήκαμε το κυριότερο λάθος μου 😅 εντάξει λοιπόν, θα προσπαθήσω τις μειώσω εκεί γύρω στις 440 γιατί πιο κάτω μου είναι απλά αδύνατο. Σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα!

Εγώ το κάνω μόνο όταν έχω όρεξη να μετρήσω, κάποιες φορές δεν έχω όρεξη ούτε να κάτσω να γράψω, που να κάτσω να τις μετρήσω κιόλας; :lol:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top