Πανελλήνιες 2023 - Κουβεντούλα

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,383 μηνύματα.
Νομιζω στους περισσότερους φιλόλογους αρέσει λίγο η "φλυαρία" αρκεί μην χάνεται το νόημα
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,564 μηνύματα.
ε πρέπει να βάζω 5-6 σε κάθε παράγραφο όταν έχω έμπνευση...οπότε μάλλον βρήκαμε το κυριότερο λάθος μου 😅 εντάξει λοιπόν, θα προσπαθήσω τις μειώσω εκεί γύρω στις 440 γιατί πιο κάτω μου είναι απλά αδύνατο. Σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα!
Ε για αυτό! 5-6 επιχειρήματα και με επαρκή αιτιολόγηση, προφανώς και ξεφεύγει. Προσπάθησε να τα κανεις 4 για αρχή! Νομίζω θα είσαι εντάξει!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,226 μηνύματα.
Νομιζω στους περισσότερους φιλόλογους αρέσει λίγο η "φλυαρία" αρκεί μην χάνεται το νόημα
Εαν αυτά που γράφεις δεν προσθέτουν νόημα αλλά προσπαθείς απλώς να γεμίσεις σελίδες τότε κάνει μπαμ και ερμηνεύεται αφενός ως αδυναμία να βάλεις τις σκέψεις σου σε μια τάξη , και αφετέρου ως έλλειψη λακωνικότητας που ενδεχομένως πηγάζει απο έλλειψη εκφραστικής ακρίβειας και σαφήνειας στον λόγο . Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που η spring day αναφέρει πως ξεκινάει την συγγραφή των εκθέσεων της χωρίς να έχει καμία ιδέα για το τι επιχειρήματα να χρησιμοποιήσει . Δηλαδή ξεκινάει με την πεποίθηση οτι δεν έχει να πει πολλά επί του θέματος , και λόγω αυτής της ανησυχίας καταλήγει να προσθέτει οτιδήποτε της έρθει στο μυαλό εκείνη την στιγμή καθώς γράφει , καθώς αυτό νιώθει πως αποτελεί μια εγγύηση οτι θα καλύψει επαρκώς το θέμα . Προφανώς το γραπτό στο τέλος μοιάζει λίγο με Φρακενστάϊν συνονθύλευμα σκόρπιων ιδεών και νιώθει οτι το "κούρασε" το θέμα .

Το πρόβλημα στο χαρτί είναι οτι δεν έχεις την δυνατότητα να γράψεις μπούρδες και αργότερα να διορθώνεις και να τροποποιείς την έκθεση ιδεών σου . Οπότε ίσως να είναι σκόπιμο να κάνει πρώτα ένα σκαρίφημα και καθώς σκέφτεται περαιτέρω το θέμα να κρατάει σημειώσεις επί αυτού , σβήνωντας και προσθέτωντας πράγματα που θεωρεί οτι ίσως δουλέψουν ή δεν δουλέψουν . Με αυτό τον τρόπο η διαδικασία της σύνθεσης της τελικής έκθεσης θα γίνεται σχεδόν απρόσκοπτα . Όπως στα μαθηματικά και την φυσική κάποια προβλήματα τα δουλεύουμε πρώτα στο πρόχειρο μας , όπου νιώθουμε ασφάλεια να δοκιμάσουμε διάφορα πράγματα , έτσι θα πρέπει να έχουμε ένα είδος πρόχειρου και στην έκθεση .
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,383 μηνύματα.
Εαν αυτά που γράφεις δεν προσθέτουν νόημα αλλά προσπαθείς απλώς να γεμίσεις σελίδες τότε κάνει μπαμ και ερμηνεύεται αφενός ως αδυναμία να βάλεις τις σκέψεις σου σε μια τάξη , και αφετέρου ως έλλειψη λακωνικότητας που ενδεχομένως πηγάζει απο έλλειψη εκφραστικής ακρίβειας και σαφήνειας στον λόγο . Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που η spring day αναφέρει πως ξεκινάει την συγγραφή των εκθέσεων της χωρίς να έχει καμία ιδέα για το τι επιχειρήματα να χρησιμοποιήσει . Δηλαδή ξεκινάει με την πεποίθηση οτι δεν έχει να πει πολλά επί του θέματος , και λόγω αυτής της ανησυχίας καταλήγει να προσθέτει οτιδήποτε της έρθει στο μυαλό εκείνη την στιγμή καθώς γράφει , καθώς αυτό νιώθει πως αποτελεί μια εγγύηση οτι θα καλύψει επαρκώς το θέμα . Προφανώς το γραπτό στο τέλος μοιάζει λίγο με Φρακενστάϊν συνονθύλευμα σκόρπιων ιδεών και νιώθει οτι το "κούρασε" το θέμα .

Το πρόβλημα στο χαρτί είναι οτι δεν έχεις την δυνατότητα να γράψεις μπούρδες και αργότερα να διορθώνεις και να τροποποιείς την έκθεση ιδεών σου . Οπότε ίσως να είναι σκόπιμο να κάνει πρώτα ένα σκαρίφημα και καθώς σκέφτεται περαιτέρω το θέμα να κρατάει σημειώσεις επί αυτού , σβήνωντας και προσθέτωντας πράγματα που θεωρεί οτι ίσως δουλέψουν ή δεν δουλέψουν . Με αυτό τον τρόπο η διαδικασία της σύνθεσης της τελικής έκθεσης θα γίνεται σχεδόν απρόσκοπτα . Όπως στα μαθηματικά και την φυσική κάποια προβλήματα τα δουλεύουμε πρώτα στο πρόχειρο μας , όπου νιώθουμε ασφάλεια να δοκιμάσουμε διάφορα πράγματα , έτσι θα πρέπει να έχουμε ένα είδος πρόχειρου και στην έκθεση .
Σωστά είναι αυτά που λες αλλά η spring απ'ότι είδα έγραψε σχεδόν 19 έκθεση πέρυσι :jumpy: , δεν νομίζω να έχει εκφραστικά λάθη . φαντάζομαι πιο πολύ την ενδιαφέρει μην βαθμολογηθεί αρνητικα για υπέρβαση
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,226 μηνύματα.
Σωστά είναι αυτά που λες αλλά η spring απ'ότι είδα έγραψε σχεδόν 19 έκθεση πέρυσι :jumpy: , δεν νομίζω να έχει εκφραστικά λάθη . φαντάζομαι πιο πολύ την ενδιαφέρει μην βαθμολογηθεί αρνητικα για υπέρβαση
Όχι δεν λεω οτι έχει εκφραστικό θέμα προς Θεού , δεν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο εφόσον δεν έχω δει και ποτέ έκθεση της . Λεω τι μπορεί να βγάλει αυτή η εικόνα συνήθως σε αυτόν που διορθώνει . Για κάποιους όντως υφίσταται θέμα εκφραστικότητας ενώ για άλλους όχι . Πάντως και κατά 30% να ξεφύγει , μην πω και 40% δεν σημαίνει οτι υπάρχει θέμα εαν κατά τα άλλα έχει γράψει ουσιαστικά πράγματα . Το όριο είναι κυρίως ενδεικτικό χωρίς να συνεπάγεται τυχόν παράβαση απόρριψη της έκθεσης . Στην χειρότερη ακόμα και απο τον πιο στρυφνό το πολύ πολύ να έχεις ένα μικρό βαθμολογικό penalty πράγματι , αλλά νομίζω τίποτα το σοβαρό .
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Εαν αυτά που γράφεις δεν προσθέτουν νόημα αλλά προσπαθείς απλώς να γεμίσεις σελίδες τότε κάνει μπαμ και ερμηνεύεται αφενός ως αδυναμία να βάλεις τις σκέψεις σου σε μια τάξη , και αφετέρου ως έλλειψη λακωνικότητας που ενδεχομένως πηγάζει απο έλλειψη εκφραστικής ακρίβειας και σαφήνειας στον λόγο . Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που η spring day αναφέρει πως ξεκινάει την συγγραφή των εκθέσεων της χωρίς να έχει καμία ιδέα για το τι επιχειρήματα να χρησιμοποιήσει . Δηλαδή ξεκινάει με την πεποίθηση οτι δεν έχει να πει πολλά επί του θέματος , και λόγω αυτής της ανησυχίας καταλήγει να προσθέτει οτιδήποτε της έρθει στο μυαλό εκείνη την στιγμή καθώς γράφει , καθώς αυτό νιώθει πως αποτελεί μια εγγύηση οτι θα καλύψει επαρκώς το θέμα . Προφανώς το γραπτό στο τέλος μοιάζει λίγο με Φρακενστάϊν συνονθύλευμα σκόρπιων ιδεών και νιώθει οτι το "κούρασε" το θέμα .

Το πρόβλημα στο χαρτί είναι οτι δεν έχεις την δυνατότητα να γράψεις μπούρδες και αργότερα να διορθώνεις και να τροποποιείς την έκθεση ιδεών σου . Οπότε ίσως να είναι σκόπιμο να κάνει πρώτα ένα σκαρίφημα και καθώς σκέφτεται περαιτέρω το θέμα να κρατάει σημειώσεις επί αυτού , σβήνωντας και προσθέτωντας πράγματα που θεωρεί οτι ίσως δουλέψουν ή δεν δουλέψουν . Με αυτό τον τρόπο η διαδικασία της σύνθεσης της τελικής έκθεσης θα γίνεται σχεδόν απρόσκοπτα . Όπως στα μαθηματικά και την φυσική κάποια προβλήματα τα δουλεύουμε πρώτα στο πρόχειρο μας , όπου νιώθουμε ασφάλεια να δοκιμάσουμε διάφορα πράγματα , έτσι θα πρέπει να έχουμε ένα είδος πρόχειρου και στην έκθεση .
Όντως ξεκινάω με αυτή την πεποίθηση αλλά ένα σχεδιάγραμμα το κάνω πάντα και βάζω σε μια σειρά τα επιχειρήματα μου εκεί πέρα πρώτα. Απλά μάλλον εξαρχής ανησυχώ και μου δημιουργείται αυτή η πεποίθηση επειδή τυφλώνομαι από το άγχος. Έτσι, με το που δω ένα θέμα που είναι κάπως πιο ειδικό πχ αντί για τέχνη να αναφέρεται συγκεκριμένα στα graffiti, ε τρομάζω γιατί όταν διαβάζω διάφορες θεματικές είναι πιο γενικά τα πράγματα. Τώρα μπορεί να μου πεις, αφού είναι απλά μια υποκατηγορία ενός ευρύτερου θέματος γιατί σκαλώνεις εκεί; Ειλικρινά δεν ξέρω, ίσως είναι επειδή έχω μάθει στην τυποποίηση και με το που δω μια μικρή διαφορά κάτι δεν μου κάθεται καλά. Εν τέλη μου βγαίνουν συνήθως τα επιχειρήματα απλά όπως είπα μπορεί τελικά να μου έρθουν περισσότερα από όσα μου επιτρέπει το όριο να γράψω και μετά έχω τις άλλες δύο ανησυχίες: ανέλυσα το καθένα αρκετά; μήπως δεν πρέπει να παραλείψω κανένα; Μέχρι πριν λίγο νόμιζα ότι έπρεπε να γράφω 5-6 αλλά από ότι φαίνεται είναι πολλά για τα δεδομένα αυτά. Οπότε μάλλον εκεί είναι το βασικό πρόβλημα.

Πάντως το γραπτό στο τέλος όντως μοιάζει με Φρακενστάϊν, δεν είναι και πολύ φιλικά στο μάτι τα γράμματά μου + τις μουτζούρες αλλά υπάρχουν και χειρότερα :lol:

(Τώρα εδώ είμαι όντως φλύαρη αλλά είχα αυτές τις σκέψεις στο κεφάλι μου πόσο καιρό και τώρα που άρχισα να τις βγάζω προς τα έξω δεν λένε να σταματήσουν, οπότε συγγνώμη αν γίνομαι κουραστική)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου :happy:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σωστά είναι αυτά που λες αλλά η spring απ'ότι είδα έγραψε σχεδόν 19 έκθεση πέρυσι :jumpy: , δεν νομίζω να έχει εκφραστικά λάθη . φαντάζομαι πιο πολύ την ενδιαφέρει μην βαθμολογηθεί αρνητικα για υπέρβαση
Έτσι όπως τα λες ακριβώς, έχω αυτή την πίεση να διατηρήσω και φέτος αυτόν τον βαθμό ή τουλάχιστον να μείνω εκεί κοντά, οπότε ναι με προβληματίζει αυτή η ενδεχόμενη βαθμολογική ποινή, γιαυτό και προσπαθώ να βρω την αιτία και να την αποφύγω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,383 μηνύματα.
Όντως ξεκινάω με αυτή την πεποίθηση αλλά ένα σχεδιάγραμμα το κάνω πάντα και βάζω σε μια σειρά τα επιχειρήματα μου εκεί πέρα πρώτα. Απλά μάλλον εξαρχής ανησυχώ και μου δημιουργείται αυτή η πεποίθηση επειδή τυφλώνομαι από το άγχος. Έτσι, με το που δω ένα θέμα που είναι κάπως πιο ειδικό πχ αντί για τέχνη να αναφέρεται συγκεκριμένα στα graffiti, ε τρομάζω γιατί όταν διαβάζω διάφορες θεματικές είναι πιο γενικά τα πράγματα. Τώρα μπορεί να μου πεις, αφού είναι απλά μια υποκατηγορία ενός ευρύτερου θέματος γιατί σκαλώνεις εκεί; Ειλικρινά δεν ξέρω, ίσως είναι επειδή έχω μάθει στην τυποποίηση και με το που δω μια μικρή διαφορά κάτι δεν μου κάθεται καλά. Εν τέλη μου βγαίνουν συνήθως τα επιχειρήματα απλά όπως είπα μπορεί τελικά να μου έρθουν περισσότερα από όσα μου επιτρέπει το όριο να γράψω και μετά έχω τις άλλες δύο ανησυχίες: ανέλυσα το καθένα αρκετά; μήπως δεν πρέπει να παραλείψω κανένα; Μέχρι πριν λίγο νόμιζα ότι έπρεπε να γράφω 5-6 αλλά από ότι φαίνεται είναι πολλά για τα δεδομένα αυτά. Οπότε μάλλον εκεί είναι το βασικό πρόβλημα.

Πάντως το γραπτό στο τέλος όντως μοιάζει με Φρακενστάϊν, δεν είναι και πολύ φιλικά στο μάτι τα γράμματά μου + τις μουτζούρες αλλά υπάρχουν και χειρότερα :lol:

(Τώρα εδώ είμαι όντως φλύαρη αλλά είχα αυτές τις σκέψεις στο κεφάλι μου πόσο καιρό και τώρα που άρχισα να τις βγάζω προς τα έξω δεν λένε να σταματήσουν, οπότε συγγνώμη αν γίνομαι κουραστική)

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου :happy:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Έτσι όπως τα λες ακριβώς, έχω αυτή την πίεση να διατηρήσω και φέτος αυτόν τον βαθμό ή τουλάχιστον να μείνω εκεί κοντά, οπότε ναι με προβληματίζει αυτή η ενδεχόμενη βαθμολογική ποινή, γιαυτό και προσπαθώ να βρω την αιτία και να την αποφύγω
Κοίτα εγω πιστεύω είναι ταλέντο να ξεκινάς να γράφεις μια έκθεση και αβίαστα να "ξεφεύγεις" χωρίς να υστερεί εκφραστικά . Στην θέση σου δεν θα προσπαθούσα να το περιορίσω , στην παρούσα φάση ίσως μην έχεις και τον χρόνο να το περιορίσεις . Είναι πολλοί φιλόλογοι που τους αρέσει αυτή η ελευθερία στο λόγο και τα γεμάτα κείμενα . Σίγουρα όμως υπάρχουν και αυτοί που θέλουν τυποποιημένες εκθέσεις πιο εύκολες στη διόρθωση. Η βαθμολόγηση στην έκθεση ανέκαθεν είχε ρίσκο
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Κοίτα εγω πιστεύω είναι ταλέντο να ξεκινάς να γράφεις μια έκθεση και αβίαστα να "ξεφεύγεις" χωρίς να υστερεί εκφραστικά . Στην θέση σου δεν θα προσπαθούσα να το περιορίσω , στην παρούσα φάση ίσως μην έχεις και τον χρόνο να το περιορίσεις . Είναι πολλοί φιλόλογοι που τους αρέσει αυτή η ελευθερία στο λόγο και τα γεμάτα κείμενα . Σίγουρα όμως υπάρχουν και αυτοί που θέλουν τυποποιημένες εκθέσεις πιο εύκολες στη διόρθωση. Η βαθμολόγηση στην έκθεση ανέκαθεν είχε ρίσκο
Αμφιβάλλω γι'αυτό αλλά ακόμη και να είναι, στην παρούσα φάση μου δημιουργεί ένα πρόβλημα έστω και μικρό. Αλλά έχεις δίκιο τώρα μέσα σε δύο μήνες δύσκολο να το διορθώσω ειδικά αφού γράφω έτσι πολύ καιρό. Θα κάνω μια προσπάθεια βέβαια αλλά και να μην πετύχει, ε εντάξει, τουλάχιστον θα ξέρω ότι δεν μπορούν να με πετσοκοψουν μόνο και μόνο γιαυτόν τον λόγο. Σε ευχαριστώ :)
 

arko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 172 μηνύματα.
Αμφιβάλλω γι'αυτό αλλά ακόμη και να είναι, στην παρούσα φάση μου δημιουργεί ένα πρόβλημα έστω και μικρό. Αλλά έχεις δίκιο τώρα μέσα σε δύο μήνες δύσκολο να το διορθώσω ειδικά αφού γράφω έτσι πολύ καιρό. Θα κάνω μια προσπάθεια βέβαια αλλά και να μην πετύχει, ε εντάξει, τουλάχιστον θα ξέρω ότι δεν μπορούν να με πετσοκοψουν μόνο και μόνο γιαυτόν τον λόγο. Σε ευχαριστώ :)
Δες πόσες λέξεις είναι η κάθε σειρά, και με το μολύβι σημείωσε ,πριν γράψεις, τη σειρά μέχρι την οποία πρέπει να εκτείνεται η παράγραφος ή το επιχείρημά σου. Οι βαθμολογητές προτιμούν πυκνά, απλά επιχειρήματα, με τις σωστές λέξεις. Αρχίζεις πρώτα με το να γράφεις μεμονωμένες πυκνές παραγράφους, δεν χρειάζεται να πας κατευθείαν σε ολόκληρη έκθεση. Ακόμη κι αν έχεις 6 επιχειρήματα, κατάταξέ τα με σειρά φθίνουσας σημασίας. Κι ας μη χωρέσουν όλα, το χαρτί του βαθμολογητή θα λέει ότι θέλει 3-4 το πολύ, άρα τις μονάδες τις έχεις πάρει (που αυτό έχει σημασία).
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Ποιο είναι το χειρότερο κομμάτι της ύλης στην φυσική και γιατί είναι η αυτεπαγωγή :dash1: Διαβάζω κάτι λυμένα παραδείγματα και μου έχει καεί ότι εγκεφαλικό κύτταρο έχω και δεν έχω
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,226 μηνύματα.
Ποιο είναι το χειρότερο κομμάτι της ύλης στην φυσική και γιατί είναι η αυτεπαγωγή :dash1: Διαβάζω κάτι λυμένα παραδείγματα και μου έχει καεί ότι εγκεφαλικό κύτταρο έχω και δεν έχω
Γιατί σας δυσκολεύει τόσο η αυτεπαγωγή ρε παιδιά ; Έχετε ασχοληθεί με άλλες πολύ πιο δύσκολες έννοιες , εδώ θα κολλήσετε ;
 

augustine

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η augustine αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Ίσως και να έχει συζητηθεί ξανά αυτό, αλλά τι πίστευετε ότι θα πέσει γνωστό;
 

spring day

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα.
Γιατί σας δυσκολεύει τόσο η αυτεπαγωγή ρε παιδιά ; Έχετε ασχοληθεί με άλλες πολύ πιο δύσκολες έννοιες , εδώ θα κολλήσετε ;
Δεν ξέρω, ίσως επειδή έχω συνηθίσει την "απλή" επαγωγή 2 χρόνια τώρα αυτό το concept μου κάθεται λίγο κάπως, μου φαίνεται πιο περίεργο. Επίσης δεν μου κάθεται καλά που θέλει σχεδόν παντού τον 2ο κανόνα του Kirchhoff τον οποίο γράφω μηχανικά χωρίς να καταλαβαίνω ουσιαστικά το τι γράφω. Ήταν η πρώτη επαφή μου τώρα με αυτή την ενότητα και μου έχουν δημιουργηθεί πολλά ερωτήματα αλλά λογικά θα τα ξεδιαλύνω στην πορεία, θα το συνηθίσω και αυτό που θα πάει.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,226 μηνύματα.
Δεν ξέρω, ίσως επειδή έχω συνηθίσει την "απλή" επαγωγή 2 χρόνια τώρα αυτό το concept μου κάθεται λίγο κάπως, μου φαίνεται πιο περίεργο. Επίσης δεν μου κάθεται καλά που θέλει σχεδόν παντού τον 2ο κανόνα του Kirchhoff τον οποίο γράφω μηχανικά χωρίς να καταλαβαίνω ουσιαστικά το τι γράφω. Ήταν η πρώτη επαφή μου τώρα με αυτή την ενότητα και μου έχουν δημιουργηθεί πολλά ερωτήματα αλλά λογικά θα τα ξεδιαλύνω στην πορεία, θα το συνηθίσω και αυτό που θα πάει.
Προσπαθώ να σκεφτώ τι εγκλήματα σας έχουν κάνει στην ύλη για να σας έχει δημιουργηθεί η πεποίθηση οτι υπάρχει μια "απλή" και μια πιο "περίεργη" εκδοχή της επαγωγής . Τώρα αυτό με τον νόμο του Κίρκοφ που λες δεν το ξέρω γιατί δεν γνωρίζω τι ακριβώς σας ζητάνε . Υπομονή πάντως , όλοι σας τα ίδια θέματα θα έχετε ως προς την δυσκολία της ύλης , και δεν φταίτε εσείς για αυτό .
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,572 μηνύματα.
Δεν ξέρω, ίσως επειδή έχω συνηθίσει την "απλή" επαγωγή 2 χρόνια τώρα αυτό το concept μου κάθεται λίγο κάπως, μου φαίνεται πιο περίεργο. Επίσης δεν μου κάθεται καλά που θέλει σχεδόν παντού τον 2ο κανόνα του Kirchhoff τον οποίο γράφω μηχανικά χωρίς να καταλαβαίνω ουσιαστικά το τι γράφω. Ήταν η πρώτη επαφή μου τώρα με αυτή την ενότητα και μου έχουν δημιουργηθεί πολλά ερωτήματα αλλά λογικά θα τα ξεδιαλύνω στην πορεία, θα το συνηθίσω και αυτό που θα πάει.
Και εγώ έτσι ήμουν, trust me. Απλά το κάνεις μηχανικά after some point. Εδώ μας έλεγαν πως θέλουμε παραγώγους κανονικά εμείς της υγείας για μερικές ασκήσεις οπότε πρέπει να μυρίσουμε πάνω κάτω τα νύχια μας για το πως προκύπτει ένας τύπος. Τον «μαθαίνουμε απ’έξω» Αυτό είπαν.
 

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 252 μηνύματα.
Γιατί σας δυσκολεύει τόσο η αυτεπαγωγή ρε παιδιά ; Έχετε ασχοληθεί με άλλες πολύ πιο δύσκολες έννοιες , εδώ θα κολλήσετε ;
Περιέργως φέτος τα πηγαίνω καλά στη φυσική και με δυσκολεύει η βιολογία που την 1η χρόνια το είχα σίγουρο το 20.
Τώρα αυτό με τον 2ο νόμο Kirchoff είναι όντως ένα θέμα, εμάς μας το εξήγησε λίγο για να το καταλαβαίνουμε καλύτερα, συνήθως ακολουθώ τη μεθοδολογία και βγαίνουν οι ασκήσεις.
Στην αρχή με είχε φοβίσει η κίνηση φορτισμένου σωματιδίου στις ασκήσεις με τριγωνομετρία αλλά νομίζω πώς το πιασα το νόημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Α επίσης να πω επειδή το ξανασυζητούσαμε σε αυτό το θέμα, ότι έκανα οργανική που δεν είχα κάνει την 1η χρόνια και εντάξει δεν ήταν τοσο χάλια όσο νόμιζα, μπορω ακόμα να πω ότι μου άρεσε?(σοκ). Απλώς πρέπει να κάνω κάθε βδομάδα επανάληψη όλες τις αντιδράσεις γιατί τις ξεχνάω 🥲
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,572 μηνύματα.

Προσωπικά με βοήθησαν πολύ τα συγκεκριμένα βίντεο για το μέλαν σώμα. Όποιος θέλει, τους ρίχνει μια προβολή.
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,383 μηνύματα.
Και εγώ έτσι ήμουν, trust me. Απλά το κάνεις μηχανικά after some point. Εδώ μας έλεγαν πως θέλουμε παραγώγους κανονικά εμείς της υγείας για μερικές ασκήσεις οπότε πρέπει να μυρίσουμε πάνω κάτω τα νύχια μας για το πως προκύπτει ένας τύπος. Τον «μαθαίνουμε απ’έξω» Αυτό είπαν.
Εγώ σε όλη την κβαντομηχανική :laugh: είναι λίγο στενάχωρο αλλά μερικά κομμάτια της ύλης αν προσπαθήσουμε να τα κατανοήσουμε πλήρως νομίζω θα μπερδευτουμε περισσότερο
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,226 μηνύματα.
Περιέργως φέτος τα πηγαίνω καλά στη φυσική και με δυσκολεύει η βιολογία που την 1η χρόνια το είχα σίγουρο το 20.
Τώρα αυτό με τον 2ο νόμο Kirchoff είναι όντως ένα θέμα, εμάς μας το εξήγησε λίγο για να το καταλαβαίνουμε καλύτερα, συνήθως ακολουθώ τη μεθοδολογία και βγαίνουν οι ασκήσεις.
Στην αρχή με είχε φοβίσει η κίνηση φορτισμένου σωματιδίου στις ασκήσεις με τριγωνομετρία αλλά νομίζω πώς το πιασα το νόημα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Α επίσης να πω επειδή το ξανασυζητούσαμε σε αυτό το θέμα, ότι έκανα οργανική που δεν είχα κάνει την 1η χρόνια και εντάξει δεν ήταν τοσο χάλια όσο νόμιζα, μπορω ακόμα να πω ότι μου άρεσε?(σοκ). Απλώς πρέπει να κάνω κάθε βδομάδα επανάληψη όλες τις αντιδράσεις γιατί τις ξεχνάω 🥲
Έχω την αίσθηση ότι σας μαθαίνουν λάθος ότι εφαρμόζετε τον νόμο των τάσεων του Κιρκοφ σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κάποιο στοιχείο το οποίο εμφανίζει μεγάλη αυτεπαγωγή ( π.χ. κάποιο πηνίο ) . Τον νόμο του Faraday εφαρμόζετε , ο οποίος όταν δεν υπάρχει ρυθμος μεταβολής της μαγνητικής ροής διαμέσου της επιφάνειας ενός κυκλώματος , εκφυλίζεται στον νόμο των τάσεων του Κιρκοφ . Η διαφορά φαίνεται αμελητέα καθώς η άσκηση ακολουθώντας την μεθοδολογία βγαίνει , αλλά σε επίπεδο κατανόησης της ύλης κάνουν τεράστια ζημιά . Το υπουργείο ξέφυγε από το τσίρκο της κλασσικής μηχανικής και τώρα διεύρυνε το τσίρκο στους υπόλοιπους κλάδους .
 

littlefungi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο littlefungi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 252 μηνύματα.
Έχω την αίσθηση ότι σας μαθαίνουν λάθος ότι εφαρμόζετε τον νόμο των τάσεων του Κιρκοφ σε προβλήματα που περιλαμβάνουν κάποιο στοιχείο το οποίο εμφανίζει μεγάλη αυτεπαγωγή ( π.χ. κάποιο πηνίο ) . Τον νόμο του Faraday εφαρμόζετε , ο οποίος όταν δεν υπάρχει ρυθμος μεταβολής της μαγνητικής ροής διαμέσου της επιφάνειας ενός κυκλώματος , εκφυλίζεται στον νόμο των τάσεων του Κιρκοφ . Η διαφορά φαίνεται αμελητέα καθώς η άσκηση ακολουθώντας την μεθοδολογία βγαίνει , αλλά σε επίπεδο κατανόησης της ύλης κάνουν τεράστια ζημιά . Το υπουργείο ξέφυγε από το τσίρκο της κλασσικής μηχανικής και τώρα διεύρυνε το τσίρκο στους υπόλοιπους κλάδους .
Με έχασες λίγο😂 Εμάς μας έχει δείξει πώς βγαίνει ο τύπος της τάσης αυτεπαγωγής από τον νόμο faraday και πώς βγαίνει ο νόμος Kirchoff που χρησιμοποιούμε στις ασκήσεις για να έχουμε μια εικόνα αλλά όταν θα λύνουμε μια άσκηση παίρνουμε τον 2ο νόμο Kirchoff για το ρεύμα χωρίς εξήγηση

Αλλά γενικά ναι είναι ο,τι να ναι η ύλη ειδικά φέτος
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top