Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Με αφορμη το οτι αυριο γραφω και εκθεση σε οτι θεματα εχουμε κανει, ηθελα να ρωτησω , πως τα πατε στην εκθεση ; στο φροντιστηριο που πηγαινω εχω κανει πολυ καλη δουλεια αν και η καθηγητρια μας βαζει να μαθαινουμε τα θεματα απ'εξω. Για αυριο εχω να διαβασω 30 θεματα και ασχετως αν και ειναι παπαγαλια, βοηθαει αρκετα. Η δικια σας μεθοδολογια; επισης για το τελος ειναι πιστευω αν μου κατσει το θεμα. Τι λετε να βαλουν φετος; εγω ψηφιζω ή ελγινεια ή τουρισμο.
Αυτό το "μαθαίνω απ'έξω" στην έκθεση δεν μου αρέσει καθόλου για να πω την αλήθεια :P Εντάξει, εννοείται πως θα μάθεις απ'έξω κάποιες κεντρικές ιδέες, αλλά αν παπαγαλίζεις προτάσεις μπορεί να μπερδευτείς και να γράψεις κάτι διαφορετικό από αυτό που ήθελες. Επιπλέον, γιατί η έκθεσή σου να είναι πανομοιότυπη με κάποιου άλλου; :P Εμάς ο καθηγητής μας δίνει κάποιες ιδέες πριν γράψουμε μια έκθεση, τη γράφουμε, και μετά τη συζητάμε μέσα στη τάξη. Μετά μας δίνει έναν πρόλογο για το θέμα, ιδέες για το κύριο μέρος, επίλογο. Δεν τα μαθαίνουμε απ'έξω, αλλά όσο τα διαβάζουμε, τόσο περισσότερο μας μένουν στο μυαλό και τα εκφράζουμε με δικό μας τρόπο.

Εγώ στην έκθεση γράφω καλά γενικά, αλλά όταν αγχώνομαι δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, ούτε καν να γράψω καλή περίληψη δεν μπορώ. Οπότε φοβάμαι κυρίως το άγχος :D Aντί να σκέφτομαι τι να γράψω, σκέφτομαι ότι περνάει ο χρόνος και θα αργήσω... Τέλος πάντων,εδώ (στον Βόλο),απ'οσα έχω ακούσει, λένε πως μπορεί να πέσει θέμα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τον λαικισμό, αλλά και εμένα μου φαίνεται πιθανό ένα θέμα για τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Και γιατί πήρες βιολογία αφού τη μισείς; Ας έπαιρνες μαθηματικά ή φυσική! :P

Δεν ήταν και τόσο πολύ επιλογή μου. Πάω σε μικρό σχολείο βλέπεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, αλλά το έκτο μάθημα είναι γενικής παιδείας... :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Δεν μαθαινω ολοκληρα κατετεβατα απ'εξω γιατι αρχικα τα θεματα ειναι πολλα και δευτερον αν τυχον βαλουν ενα θεμα το οποιο λιγο πολυ πρεπει να το βγαλεις μονο σου δεν θα εχεις την ικανοτητα να το βγαλεις γιατι θα εχεις μαθει να μην σκεφτεσαι σε αυτο το μαθημα. Μαθαινουμε επιγραμματικα καποια πραγματα , σαν να λεμε τα υπογραμμισμενα και μπορω να πω οτι αυτο με βοηθαει αρκετα γτ δεν ξεμενω απο ιδεες οτι θεμα και αν μου πεσει:P . Ο καθενας το αναπτυσσει με τον δικο του τροπο, βεβαια ξερω φροντιστηρια τα οποια σου δινουν μεχρι και ενα προτυπο εκθεσης και σου λενε ετσι πρεπει να το γραφεις. Περιληψη μπορω να πω οτι παλια εγραφα 16/25 και τωρα το εχω φτασει περιπου στο 22/25 και οτι κουλο κειμενο και αν μου βαλεις. Οχι δεν αγχωνομαι με την εκθεση , μαλιστα εχω φτιαξει ετσι το χρονο μου εν ωρα διαγωνισματων ωστε να μου βγαινουν ακριβως. Μπορω να πω οτι στο μονο μαθημα που δεν μου φτανει ο χρονος ειναι η φυσικη. Δεν ξερω , αν και ειμαι αρκετα καλη ο καθηγητης μου παντα μου βαζει πολυ δυσκολα θεματα που ολα θελουν αρκετη σκεψη μεχρι να μου βγουν . Ισως για αυτο δεν προλαβαινω. Εκει που ειμαι σχετικα ανετα ειναι μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Η αποστήθιση ενοτήτων στην έκθεση μπορεί να μην είναι ηθικό από παιδαγωγικης άποψης, αλλά είναι αρκετά αποδοτικό. Ο εξεταστής εξετάζει απλώς γραπτά. Αν ένα γραπτό έχει δομή, περιεχόμενο και έκφραση δεν τον ενδιαφέρει η πρωτοτυπία των ιδεών. Σίγουρα μια έκθεση που θα είναι πρωτότυπη θα τον παρακινήσει να βάλει έναν μεγαλύτερο βαθμό, αλλά άμα έχεις 18-19αρακι σιγουρο στην έκθεση χαρη στην αποστήθιση, δε νομίζω να σε ενδιαφέρει να κερδίσεις 1-2 μονάδες παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Δεν ήταν και τόσο πολύ επιλογή μου. Πάω σε μικρό σχολείο βλέπεις.
So what?:P

Στο σχολείο σου κάνετε όλα τα μαθήματα, πιστεύω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Και μας μικρό είναι αλλά σχετικά καλύπτονται όλοι οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
4 ατομα σε ολο το λυκειο. Keep talkin'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Η αποστήθιση ενοτήτων στην έκθεση μπορεί να μην είναι ηθικό από παιδαγωγικης άποψης
Δεν είναι ηθικό απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό.
Το να πουλάς τις ιδέες σου για να γράφεις απόψεις τρίτων και για να πάρεις ένα 19 (που σπανίζουν τέτοιοι βαθμοί) είναι προσβολή απέναντι στην ίδια σου την ευφυία.

Πάντα πίστευα πάντως ότι στην έκθεση ο πραγματικά καλός αδικείται.
Οι εκτενείς αποδεικτικοί συλλογισμοί των ιδεών εκλαμβάνονται συχνά ως φλυαρίες από τους άσχετους φιλολόγους.
Η πρωτοτυπία των ιδεών δεν έχει χώρο στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ειδικά στην έκθεση οπού κάθε έκθεση έχει τα must της και αν παραλείψεις κάποιο σε τσεκουρώνουν. Πολύ πιθανό να μη πέσεις σε άνθρωπο που να χει τη διάθεση να ασχοληθεί και πολύ για να καταλάβει την πρωτότυπη σκέψη σου.
Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στους φιλολόγους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Δεν είναι ηθικό απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό.
Το να πουλάς τις ιδέες σου για να γράφεις απόψεις τρίτων και για να πάρεις ένα 19 (που σπανίζουν τέτοιοι βαθμοί) είναι προσβολή απέναντι στην ίδια σου την ευφυία.

Πάντα πίστευα πάντως ότι στην έκθεση ο πραγματικά καλός αδικείται.
Οι εκτενείς αποδεικτικοί συλλογισμοί των ιδεών εκλαμβάνονται συχνά σαν φλυαρία από τους άσχετους φιλολόγους.
Η πρωτοτυπία των ιδεών δεν έχει χώρο στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ειδικά στην έκθεση οπού κάθε έκθεση έχει τα must της και αν παραλείψεις κάποιο σε τσεκουρώνουν. Πολλές φορές δε θα πέσεις σε άνθρωπο που να χει τη διάθεση να ασχοληθεί και πολύ για να καταλάβει την πρωτότυπη σκέψη σου.
Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στους φιλολόγους.

Με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,419 μηνύματα.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν είναι ηθικό απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό.
Το να πουλάς τις ιδέες σου για να γράφεις απόψεις τρίτων και για να πάρεις ένα 19 (που σπανίζουν τέτοιοι βαθμοί) είναι προσβολή απέναντι στην ίδια σου την ευφυία.

Πάντα πίστευα πάντως ότι στην έκθεση ο πραγματικά καλός αδικείται.
Οι εκτενείς αποδεικτικοί συλλογισμοί των ιδεών εκλαμβάνονται συχνά ως φλυαρίες από τους άσχετους φιλολόγους.
Η πρωτοτυπία των ιδεών δεν έχει χώρο στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ειδικά στην έκθεση οπού κάθε έκθεση έχει τα must της και αν παραλείψεις κάποιο σε τσεκουρώνουν. Πολύ πιθανό να μη πέσεις σε άνθρωπο που να χει τη διάθεση να ασχοληθεί και πολύ για να καταλάβει την πρωτότυπη σκέψη σου.
Σαφώς υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στους φιλολόγους.

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Αλλά θα ρωτήσω και το εξής:
Πόσο ηθικό, προς τον ίδιο σου τον εαυτό, θεωρείς την αποστήθιση ολόκληρου του βιβλίου του ΑΟΔΕ, χωρίς να γνωρίζεις τι περιέχει, τι πραγματεύεται, τι λέει? Να μην έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται, αλλά να ξέρεις, στεγνά και ξερά, τι "λέει", για να πας να το γράψεις στις εξετάσεις και να τελειώσεις.

Δυστυχώς, στην έκθεση δεν καλείσαι να παραθέσεις άποψη, επ' ουδενός θέματος. Καλείσαι να γράψεις για να αξιολογηθείς. Θα σε ρωτήσουν αν είναι θετική ή όχι η εξειδίκευση της εργασίας, της στιγμή που δεν έχεις εργαστεί (πιθανώς) ούτε μία μέρα στη ζωή σου. Πόσο σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας μας αποτελεί η παράδοση, τη στιγμή που δεν έχουμε καμία επαφή με αυτή. Τι ηθικά διλήμματα προκύπτουν από την διαδικασία της κλονωποίησης, άσχετα που δεν γνωρίζεις καλά-καλά τι ακριβώς γίνεται κατά την διαδικασία αυτή. Θα σε ρωτήσουν, υποκριτικά, τι άποψη έχεις για ένα θέμα και εσύ θα παραστήσεις (πάλι υποκριτικά) ότι, όχι μόνο γνωρίζεις 5-10 πράγματα, άλλα έχεις ολοκληρωμένη άποψη,στα 18 σου, ακόμα και για το αν υπάρχει ζωή μετά το θάνατο.
Για μένα, η παραπάνω τακτική (αποστήθιση εκθέσεων) δεν είναι ξεπούλημα ιδεών. Το σύστημα σε κοροϊδεύει κατάμουτρα και εσύ, απλώς, ανταποδίδεις τη χάρη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Tώρα DumeNuke, χαλάς τη "σούπα" πολλών που πασχίζουν για ένα ταπεινό 19,5 στις πανελλήνιες. :P Αφού έτσι πουλάει το μαγαζί. Το λύκειο έχει μετατραπεί σε σε φύλαξη μαθητών μέχρι τις 2 το μεσημέρι και μετά το ανάλογο σχολείο, το φροντιστήριο ετοιμάζει για εξετάσεις, όπως γίνεται στις ξένες γλώσσες. Κοροϊδευόμαστε όλοι μαζί. Το κράτος γελάει με τη ματαιοδοξία των Ελλήνων γονέων για πανεπιστημιακές σπουδές των παιδιών τους και τα παιδιά αποτελούν έναν "σάκο του μποξ" των πολιτικών αποφάσεων. Σήμερα λέγονται πανελλήνιες, αύριο θα λέγονται κάπως αλλιώς. Σημασία έχει, να υπάρχουν μαθήματα ΑΟΔΕ για να πέφτουν τα 20άρια βροχή. Στο τέλος της χρονιάς, το έθιμο επιβάλλει την τηλεοπτική προβολή των πρώτων των πρώτων από τις πανελλήνιες. Άρα πρέπει το έθιμο να τελεστεί σωστά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Πόσο ηθικό, προς τον ίδιο σου τον εαυτό, θεωρείς την αποστήθιση ολόκληρου του βιβλίου του ΑΟΔΕ, χωρίς να γνωρίζεις τι περιέχει, τι πραγματεύεται, τι λέει? Να μην έχεις ιδέα περί τίνος πρόκειται, αλλά να ξέρεις, στεγνά και ξερά, τι λέει, για να πας να το γράψεις στις εξετάσεις και να τελειώσεις.
Θεωρώ αθέμιτη κάθε μορφή άκριτης αποδοχής πληροφοριών.
Εκεί πάνω στηρίζονται όλοι οι μηχανισμοί προπαγάνδας, παραπλάνησης.
Αν δε μάθει ο νέος να σκέφτεται τα εισερχόμενα και να τα αξιολογεί κριτικά και λογικά, αργά η γρήγορα θα γίνει υποχείριο τρίτων. Και δυστυχώς έχουμε συνηθίσει σε τέτοιες καταστάσεις αβουλίας, από το σχολείο κιόλας (ΑΟΔΕ, παπαγαλιά γενικά).
Ένα μεγάλο κομμάτι της ευθύνης το έχουν οι καθηγητές.
Δυστυχώς, στην έκθεση δεν καλείσαι να παραθέσεις άποψη, επ' ουδενός θέματος. Καλείσαι να γράψεις για να αξιολογηθείς. Θα σε ρωτήσουν αν είναι θετική ή όχι η εξειδίκευση της εργασίας, της στιγμή που δεν έχεις εργαστεί (πιθανώς) ούτε μία μέρα στη ζωή σου. Πόσο σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας μας αποτελεί η παράδοση, τη στιγμή που δεν έχουμε καμία επαφή με αυτή. Τι ηθικά διλήμματα προκύπτουν από την διαδικασία της κλονωποίησης, άσχετα που δεν γνωρίζεις καλά-καλά τι ακριβώς γίνεται κατά την διαδικασία αυτή. Θα σε ρωτήσουν, υποκριτικά, τι άποψη έχεις για ένα θέμα και εσύ θα παραστήσεις (πάλι υποκριτικά) ότι, όχι μόνο γνωρίζεις 5-10 πράγματα, άλλα έχεις ολοκληρωμένη άποψη,στα 18 σου, ακόμα και για το αν υπάρχει ζωή μετά το θάνατο.
Δεν πιστεύω ότι για να διατυπώσεις άποψη επι ενός θέματος πρέπει να το έχεις ζήσει.
Μία βιωματική προσέγγιση κινδυνέυει να γίνει συναισθηματική.
Ο ορθολογισμός εφαρμόζεται από όλους (τους νοήμονες) ακόμα κι όταν δεν υπάρχουν βιώματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι για να διατυπώσεις άποψη επι ενός θέματος πρέπει να το έχεις ζήσει.
Μία βιωματική προσέγγιση κινδυνέυει να γίνει συναισθηματική.
Ο ορθολογισμός εφαρμόζεται από όλους (τους νοήμονες) ακόμα κι όταν δεν υπάρχουν βιώματα.

Άμα δεν το έχεις ζήσει όμως, πώς θα διατυπώσεις άποψη? Αφού οι απόψεις δεν θα προέρχονται από προσωπική εμπειρία, τότε από πού? Η μόνη άλλη λύση είναι η αναμετάδοση "γνωστών" γνώσεων, κάτι που ισχύει και τώρα. Δεν έχουμε ιδεά για περισσότερο από 50% των θεματικών κύκλων της έκθεσης και καταφεύγουμε, οι περισσότεροι, στις έτοιμες ιδέες από σχολεία,φροντιστήρια και λυσάρια. Άμα η "προσωπική βίωση" δεν είναι απαραίτητη και η "αναμετάδοση γνώσεων από τρίτους" δεν είναι επιθυμητή, από πού αλλού μπορούμε να αντλήσουμε στοιχεία για πάρουμε 30-35 από τις 40 αυτές τις ρημάδες τις μονάδες? :P

@nPb: Προσωπικά, και με ένα 18,5 στην έκθεση, ΠΟΛΥ καλά θα ήμουν. Το 19,5 είναι για λίγους καλούς της Θεωρητικής.:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Άμα δεν το έχεις ζήσει όμως, πώς θα διατυπώσεις άποψη? Αφού οι απόψεις δεν θα προέρχονται από προσωπική εμπειρία, τότε από πού?
Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:
Δεν γίνεται να έχεις ζήσει όλες τις καταστάσεις πάνω σε αυτόν εδώ τον πλανήτη.
Επίσης το βίωμα δεν είναι από μόνο του επαρκές, αλλά ούτε και αναγκαίο για το σχηματισμό άποψης.
Πιστεύω ότι η σωστή άποψη είναι αυτή που βασίζεται στον ορθολογισμό.
Έχεις κάποια δεδομένα, κάποια τεκμήρια, κάποιες θεωρητικές αξίες και αρχές, πάνω στις οποίες χτίζεις απόψεις.
Δε χρειάζεται να χω ζήσει τον πόλεμο για να περιγράψω τις ολέθριες επιπτώσεις που αυτός έχει.
Δε χρειάζεται να έχω υπηρετήσει ως εθελοντής για να περιγράψω την προσφορά του εθελοντισμού.
Δε χρειάζεται να έχω πετάξει σκουπίδια στο ποτάμι για να περιγράφω τις συνέπειες αυτού.
Δε χρειάζεται να έχω δεθεί σε μία σφαίρα που κυλίεται σε κεκλιμένο επίπεδο για να αποδείξω ποια θα είναι η επιτάχυνσή της.

Η άντληση στοιχείων που θα χρησιμεύσουν ως δεδομένα για συλλογισμούς και επιχειρήματα γίνεται από την ενημέρωση. Η ενημέρωση σου δείχνει ποια είναι η πραγματικότητα (ας ελπισουμε δλδ) και συ, με βάση ένα αξιακό σύστημα που έχεις χτίσει και το οποίο βασίζεται στη λογική, αξιολογείς τα δεδομένα.
Και επίσης, η λογική, σε αντίθεση με το συναίσθημα, μπορεί να γινει κατανοητή και από τρίτους.
Το βίωμα είναι προσωπικό αίσθημα που δύσκολα γίνεται απτό από κάποιον άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Όσο λείπει η κοινωνική εμπειρία έξω από τις σχολικές αίθουσες και έξω από τον γυάλινο κόσμο των εφήβων, τόσο η παράθεση ιδεών θα είναι απλή αντιγραφή διδαγμένων εκθέσεων. Όσο και αν μας κακοφαίνεται, στις πανελλήνιες οι μαθητές εξετάζονται σε διδαγμένες εκθέσεις. Νομίζω ότι είναι παράλογο να ζητάμε από τους μαθητές να έχουν βιωματική εμπειρία. Οπότε εδώ φαίνεται πόσο σαθρό είναι το σύστημα εισαγωγής!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι παράλογο να ζητάμε από τους μαθητές να έχουν βιωματική εμπειρία.
Κανείς δεν είπε ότι η βιωματική εμπειριά είναι κακή και οτι οι μαθητές πρέπει να ζουν σε μια γυαλα. Γι αυτό πρέπει το σχολείο να λειτουργεί κι εκτός των ορίων της τάξης.
Ίσα ίσα η βιωματική εμπειριά μπορεί να χρησιμεύσει και ως ένα αξιόπιστο υλικό, το οποίο, υπο αρκετές προυποθέσεις, οδηγεί στη δημιουργία λογικών απόψεων.
Παρ' όλα αυτά το βίωμα δεν είναι το μόνο υλικό προς αξιοποίηση για μια παραγωγική σκέψη. Δεν είναι δηλαδή αναγκαίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eagle09

Νεοφερμένος

Ο eagle09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ξαφνικά έχει αρχίσει να μου αρέσει το στερεό.Περίεργο!

Και εμένα μου αρέσει αλλά μισώ τις ταλαντώσεις!!!

Στην έκθεση μου την δίνει που δε μπορούμε να επιλέξουμε με ποιά πλευρά θέλουμε να είμαστε!!!
Ευχαριστώ πολύ για την δημοκρατία που μας προσφέρει το Κράτος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top