Πανελλήνιες 2011: Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Στο αόριστο ολοκλήρωμα έχω φτάσει και μου φαίνεται όμορφο, ευχάριστο και εύκολο. Θα είναι κρίμα να το κόψουν.
Αυτό με τον καθηγητή σου ή με το ατομικό σου διάβασμα?..Γιατί αν το καλοκαίρι σχεδόν τελειώνετε την ύλη μάλλον το τρέχετε λίγο το θέμα..Δεν θέλω να θίξω το πρόγραμμα σου αλλά μου φαίνεται ότι βιάζεσαι λίγο..Ειδικά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης πρέπει να βγούν αργά και αναλυτικά χωρίς βιασύνη γιατί υπάρχει ο κίνδυνος ο μαθητής να χάσει τον μπούσουλα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenbias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο lenbias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι εσύ που τελείωσες φέτος πού είχες φτάσει το καλοκαίρι???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

love 2 b hated

Νεοφερμένος

Η love 2 b hated αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αργοστόλι (Κεφαλλονιά). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Θεωρητικά σε όλα τα μαθήματα υποτίθεται ότι μπορούμε χωρίς φροντιστήριο. Το θέμα είναι πόσο είναι το ρίσκο σε μια τέτοια περίπτωση. Σίγουρα το πιο σημαντικό είναι η προσωπική μας δουλειά, αλλά δυστυχώς κάποια μικρή ή μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση χρειάζεται. Το σχολείο δεν αρκεί ακόμα και αν έχεις τους τέλειους καθηγητές. Ειδικά για το ΑΟΘ που είναι μάθημα βαρύτητας για το 5oπεδίο και έχει και ασκήσεις, δεν μπορείς να το διακινδυνεύσεις. (Μήπως εννοείς το ΑΟΔΕ που είναι ένα σκέτο παπαγαλομάθημα? Αυτό από όσο λένε όλοι γίνεται χωρίς φροντιστήριο, αλλά πρέπει να το μαθαίνεις απέξω κατά λέξη και να το λες στη μάνα σου όπως όταν ήσουν Α δημοτικού). Στο ΑΟΘ στο σχολείο υπάρχει έχω μάθει και άλλο πρόβλημα: είναι μάθημα επιλογής και για να τους βγει το πρόγραμμα σε πολλά σχολεία το βάζουν 7η ώρα και όλο χάνεται. Έτσι αναγκαστικά το ΑΟΘ θέλει και αυτό το φροντιστή του. Τώρα αν θα αρχίσει το καλοκαίρι μετά τη Β ή το Σεπτέμβριο μαζί με τη Γ μικρή η διαφορά.
βασικα η καθηγητρια π εχουμε ειναι παρα πολυ καλη..κανει ε3τρα μαθηματα αοθ στα παιδια ειδικα προς τ τελος που δεν παταει κανεις..θυμαμαι μια φορα που καναμε κενο γτ εκανε μαθημα στ τριτη...και μου εχουν πει πως δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο μα8ημα...θελω να ακουσω και αλλες αποψεις παρακαλω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lenbias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο lenbias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 155 μηνύματα.
Ούτε εγώ θα κάνω γιατί αφενώς έχουμε πολύ καλό καθηγητή σχολείο και αφετέρου μου αρέσει πάρα πολύ σαν μάθημα.Δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολο πια.Οι ασκήσεις του από όσο μου έχουν πει είναι αρκετά εύκολες αν έχεις στοιχειώδεις γνώσεις άλγεβρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι εσύ που τελείωσες φέτος πού είχες φτάσει το καλοκαίρι???
Αν θυμάμαι καλά τελείωνα τα όρια

Ούτε εγώ θα κάνω γιατί αφενώς έχουμε πολύ καλό καθηγητή σχολείο και αφετέρου μου αρέσει πάρα πολύ σαν μάθημα.Δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολο πια.Οι ασκήσεις του από όσο μου έχουν πει είναι αρκετά εύκολες αν έχεις στοιχειώδεις γνώσεις άλγεβρας.
Κατά τη γνώμη μου, επειδή είναι βαρύτητας για το 5ο πεδίο, απαιτείται αρκετή προσοχή και δεν πρέπει να το ρισκάρεις γενικά (χωρίς να εννοώ ότι πρέπει να κάνεις φροντιστήριο)
Αλλά καλό θα ήταν να σου προτείνουν ένα βοήθημα και να λύνεις ασκήσεις μόνος σου, και ότι απορίες έχεις να της πηγαίνεις σχολείο.
Και γενικά μην το υποτιμίσετε σαν μάθημα γιατί οι ασκήσεις του (όπως και σε όλα τα μαθήματα) μπορούν να πονηρέψουν και να δυσκολέψουν αρκετά...Παραδοσιακά βέβαια δεν χτυπάνε στις εξετάσεις αλλά το ίδιο νομίζαμε και για τη Φυσική (με εξαίρεση το 2005) και φέτος είχαμε λιιιιγο ανώμαλη προσγείωση:knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
εγω εδωσα περυσι πανελλαδικες και πηρα 99% (!@#$%^&*) στα μαθηματικα κατευθυνσης
το καλοκαιρι δεν ειχα αρχισει απο μιγαδικους πηγαμε κατευθειαν συναρτησεις και ορια
και απο σεπτμεβρη καναμε μιγαδικους συμβαδιζαμε με το σχολειο, για καλυτερη εμπεδωση και καλα μιας και μιγαδικους ξανασυναντας στην επαναληψη στο τελος.
την ύλη την τελειωσαμε τελος φεβρουαριου.
μια συμβουλη, το αν και ποσο καλα θα γραψετε μαθηματικα θα το καταλαβετε τελος οκτωβριου αρχες νοεμβριου (θα με θυμηθειτε) εκει ειναι ολο το παιχνιδι
οσο για τον φιλο που λεει οτι εχει φτασει στο αοριστο ολοκληρωμα, να φανταστω οτι εννοει πως ειναι στα ορια, και εριξε μια ματια στα ολοκληρωματα μιας και χρησιμοποιειται εκει η ενοια του οριου,,,,,,,,,γιατι αλλιώς...........:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά γενικής παιδείας είναι δύσκολα :worry:??Πάω θετική και είχα αποφασίσει να πάρω βιολογία γεν. γιατί πιστεύω οτι στα μαθηματικά το λάθος γίνεται πιο εύκολα ,αλλά όλοι μου λένε να πάρω μαθηματικά γιατί η βιολογία θα μου τρώει πάρα πολύ χρόνο, ότι θα πελαγώσω με δύο βιολογίες κι οτι η βιολογία γεν. είναι για τη θεωρητική που δεν πέρνει μαθηματικά....Επιπλέον σχεδόν όλοι οι συμμαθητές μου από θετική θα πάρουν Μαθηματικά γενικήσ.Αν μπορείτε να μου δώσετε κάποια σχετική πληροφορία θα μου είναι πολύ χρήσιμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
παρε οπωσδηποτε μαθηματικα γενικης σε βοηθανε παρα πολυ και για την κατευθυνση και να σου πω γιατι.
στα μαθηματικα γενικης εχει το κεφαλαιο των παραγωγων το οποιο το εχετε και στην κατευθυνση, βασικα ολη η κατευθυνση στηριζεται πανω στις παραγωγους.
στα μαθηματικα γ.π. λοιπον τις παραγωγους τις κανετε νωριτερα απο'τι στην κατευθυνση και ετσι λοιπον οταν στην κατευθνση φτασετε στις παραγωγους εχεις ηδη μαθει τα βασικα αυτών, δηλαδη κανονες παραγωγισης κτλ. πιστεψε με σου γλιτωνει παρα πολ χρονο αυτο που σου λεω. ρωτα και τον μαθηματικο σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
παρε οπωσδηποτε μαθηματικα γενικης σε βοηθανε παρα πολυ και για την κατευθυνση και να σου πω γιατι.
στα μαθηματικα γενικης εχει το κεφαλαιο των παραγωγων το οποιο το εχετε και στην κατευθυνση, βασικα ολη η κατευθυνση στηριζεται πανω στις παραγωγους.
στα μαθηματικα γ.π. λοιπον τις παραγωγους τις κανετε νωριτερα απο'τι στην κατευθυνση και ετσι λοιπον οταν στην κατευθνση φτασετε στις παραγωγους εχεις ηδη μαθει τα βασικα αυτών, δηλαδη κανονες παραγωγισης κτλ. πιστεψε με σου γλιτωνει παρα πολ χρονο αυτο που σου λεω. ρωτα και τον μαθηματικο σου
Ναι το θέμα με το χρόνο είναι σημαντικό και ο καθηγητής μου μου το 'χει τονίσει.Τελικά τα μαθηματικα γενικής νομιζω οτι θα επιλέξω...Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
μια συμβουλη, το αν και ποσο καλα θα γραψετε μαθηματικα θα το καταλαβετε τελος οκτωβριου αρχες νοεμβριου (θα με θυμηθειτε) εκει ειναι ολο το παιχνιδι
Μπα..εγώ τουλάχιστον άρχισα να αισθάνομαι σιγουριά στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης έχοντας τελειώσει τις παραγώγους..όχι ότι πριν έλεγα "σιγά μην γράψω" ..αλλά θέλω να πω ότι έχοντας δει σχεδόν τι παίζει με την ύλη αρχίζεις να αξιολογείς τις δυνατότητες σου..

παρε οπωσδηποτε μαθηματικα γενικης σε βοηθανε παρα πολυ και για την κατευθυνση και να σου πω γιατι.
στα μαθηματικα γενικης εχει το κεφαλαιο των παραγωγων το οποιο το εχετε και στην κατευθυνση, βασικα ολη η κατευθυνση στηριζεται πανω στις παραγωγους.
στα μαθηματικα γ.π. λοιπον τις παραγωγους τις κανετε νωριτερα απο'τι στην κατευθυνση και ετσι λοιπον οταν στην κατευθνση φτασετε στις παραγωγους εχεις ηδη μαθει τα βασικα αυτών, δηλαδη κανονες παραγωγισης κτλ. πιστεψε με σου γλιτωνει παρα πολ χρονο αυτο που σου λεω. ρωτα και τον μαθηματικο σου
Τα Μαθηματικά Γενικής βγαίνουν αρκετά χαλαρά.. Εμείς δεν το κάναμε καθόλου το 1ο κεφάλαιο και χωρίς καλοκαιρινά, με 1 ώρα τη βδομάδα μες τη χρονιά ,τη βγάλαμε πολύ άνετα την ύλη..Επειδή το επίπεδο δυσκολίας των παραγώγων στη Γενική είναι κλάσεις κατώτερο απο αυτό της Κατεύθυνσης νομίζω ότι αν δεις παραγώγους πρώτα στη Γενική απλα θα έχεις μια ιδέα όταν μπεις στην κατεύθυνση και τίποτα παραπάνω..Αντίθετα αν κάνεις αναλυτικά τις παραγώγους στην Κατεύθυνση δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς στη Γενική..Αυτό κάναμε εμείς και λιώσαμε όλη τη χρονιά τη Στατιστική και τις Πιθανότητες και νομίζω ότι αυτός ο τρόπος με διευκόλυνε, καθώς είναι 2 κεφάλαια που, άσχετα με το επίπεδο δυσκολίας τους,δεν τα έχουμε ξαναδει

Τα Μαθηματικά γενικής παιδείας είναι δύσκολα :worry:??Πάω θετική και είχα αποφασίσει να πάρω βιολογία γεν. γιατί πιστεύω οτι στα μαθηματικά το λάθος γίνεται πιο εύκολα ,αλλά όλοι μου λένε να πάρω μαθηματικά γιατί η βιολογία θα μου τρώει πάρα πολύ χρόνο, ότι θα πελαγώσω με δύο βιολογίες κι οτι η βιολογία γεν. είναι για τη θεωρητική που δεν πέρνει μαθηματικά
Μπορεί το λάθος να γίνεται πιο εύκολα στα Μαθηματικά αλλά με λίγη προσοχή στον έλεγχο διορθώνεται ακόμα πιο εύκολα..Αντίθετα στα μαθήματα που πρέπει να θυμάσαι απ'έξω, άμα κολλήσεις υπάρχει περίπτωση να μην ξεκολλήσεις ποτέ,κυρίως λόγω άγχους..
Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι είσαι καλή στην αποστίθηση και δεν θα σε κουράσει το παπαγάλισμα πάρε βιολογία..προσωπική μου άποψη πάντως ότι το 20αρι γράφεται πιο εύκολα στα Μαθηματικά απ'ότι στη Βιολογία (όλο και κάτι μπορεί να ξεχάσεις εκεί)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
πραγματι και εμεις χωρις καλοκαιρινο με μια ωρα τη βδομαδα βγαινει ανετα η ύλη. αλλα μεσα σε αυτη τη βδομαδα να αφιερωνεις χρονο στις ασκησεις απλη εφαρμογη μεθοδολογιας ειναι τπτ παραπανω ισα ισα για εξασκηση να μαθαινει γρηγορα το χερι και οντως αμα στοχευεις ψηλα το 20αρι γραφεται ευκολα. στις πανελλαδικες 20 λεπτα υποθεση ειναι :P
σε αυτο με τις παραγωγους λεω οτι εχοντας τα δει στην γπ, εχει ηδη λυθει το χερι σου στο να βρισκεις παραγωγους- απλες εφαρμογες των κανονω δλδ- ουτως ωστε στην κατευθυνση να επικεντρωθεις στα πιο "ζουμερα" που εκει παιζεται το παιχνιδι και γλιτωνεις ετσι κανα 2 βδομαδες τουλαχιστον.
γενικα τα μαθηματικα γπ ειναι μαθημα που ευκολα γραφεις.

**ασε δε που οταν με το καλο μπεις στο πανεπιστημιο, ειναι πολυ χρησιμο να εχεις καποιες βασικες γνωσεις στατιστικης και πιθανοθεωριας. σχεδον σε ολες τις σχολες στο πρωτο ετος υπαρχει στατιστικη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pasipoy

Νεοφερμένος

Ο Pasipoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
H στατιστική είναι δύσκολη ? Δεν γνωρίζω καθόλου για το κεφάλαιο αυτό .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Florenc

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Florenc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
5 τυποι ειναι (με 3 μεταβλητες ο καθενας) τους εφαρμοζεις και γεμιζεις μερικα πινακακια
εχει και 3-4 διαγραμματα που μαθαινεις να τα σχεδιζεις απο τα πινακακια :p
αυτό ήταν.
πολυ ευκολο ειναι.
αλλα και δυσκολο να ηταν ολοι ξεκινατε απο το ιδιο επιπεδο οποτε.....
δεν θελει καποια προηγουμενη γνωση (μονο απλη αλγεβρα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pasipoy

Νεοφερμένος

Ο Pasipoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
5 τυποι ειναι (με 3 μεταβλητες ο καθενας) τους εφαρμοζεις και γεμιζεις μερικα πινακακια
εχει και 3-4 διαγραμματα που μαθαινεις να τα σχεδιζεις απο τα πινακακια :p
αυτό ήταν.
πολυ ευκολο ειναι.
αλλα και δυσκολο να ηταν ολοι ξεκινατε απο το ιδιο επιπεδο οποτε.....
δεν θελει καποια προηγουμενη γνωση (μονο απλη αλγεβρα)
Ωραια τ ίδιο ισχύει κ για τις πιθανότητες κ εδω πινακάκια ? Πιο δύσκολα ή τ ίδιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Ωραια τ ίδιο ισχύει κ για τις πιθανότητες κ εδω πινακάκια ? Πιο δύσκολα ή τ ίδιο
Οι πιθανότητες είναι ένα κλικ πιο έξυπνες..όχι απαραίτητα δύσκολες..προσωπικά τις βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες..και δεν έχουν καμία σχέση με τους τύπους της στατιστικής αλλά μπορούν να συνδιαστούν σε μια άσκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pasipoy

Νεοφερμένος

Ο Pasipoy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Οι πιθανότητες είναι ένα κλικ πιο έξυπνες..όχι απαραίτητα δύσκολες..προσωπικά τις βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες..και δεν έχουν καμία σχέση με τους τύπους της στατιστικής αλλά μπορούν να συνδιαστούν σε μια άσκηση
Ενδιαφέρον μ ακούγεται . Ευχαριστώ παιδιά για τις πληροφορίες . Εκέι που ήμουν πεπεισμένος ότι θα πάρω βιολογία τελικά αποφάσισα να πάρω μαθηματικά γενικής . Άντε ν δούμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Phoenix91

Νεοφερμένος

Ο Phoenix91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
5 τυποι ειναι (με 3 μεταβλητες ο καθενας)
Kαι μάλιστα, 2 τύπους στην διακύμανση τους δίνουν στην εκφώνηση των θεμάτων στις Πανελλήνιες, αν τους χρειάζεται ο εξεταζόμενος για να λύσει την άσκηση.
Η αλήθεια είναι ότι τα Μαθηματικα Γεν αποτελουν την καλυτερη και ευκολη επιλογη για τους θετικούς και τεχνολογικούς, με το ενα κεφαλαιο να ειναι ο φτωχός συγγενής των παραγώγων της κατεύθυνσης.
Γενικά με τα μαθηματικά γενικης πετυχαίνεις πολυ πιο ευκολα 20αρι, εκτός αν είσαι άσσος στην αποστήθιση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

milanopassion

Νεοφερμένος

Ο milanopassion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά γενικής παιδείας είναι δύσκολα :worry:??Πάω θετική και είχα αποφασίσει να πάρω βιολογία γεν. γιατί πιστεύω οτι στα μαθηματικά το λάθος γίνεται πιο εύκολα ,αλλά όλοι μου λένε να πάρω μαθηματικά γιατί η βιολογία θα μου τρώει πάρα πολύ χρόνο, ότι θα πελαγώσω με δύο βιολογίες κι οτι η βιολογία γεν. είναι για τη θεωρητική που δεν πέρνει μαθηματικά....Επιπλέον σχεδόν όλοι οι συμμαθητές μου από θετική θα πάρουν Μαθηματικά γενικήσ.Αν μπορείτε να μου δώσετε κάποια σχετική πληροφορία θα μου είναι πολύ χρήσιμη!
Kοίτα,εγώ ήμουν θετική και επέλεξα βιολογία.Δεν είναι καθόλου δύσκολη και βγαίνει πολύ εύκολα η ύλη.Απλά θέλει πάρα πολλές επαναλήψεις.;)Τελικά, όμως, νομίζω καλύτερη επιλογή είναι τα μαθηματικά.Και αυτό γιατί λίγο ή πολύ αν είσαι θετική θα ασχοληθείς με αυτά(τουλάχιστον εγώ στο φροντιστήριο τις παραγώγους του και τα προβλήματα τα είχα λιώσει).Αν κάποιος ξέρει καλά μαθηματικά το 20 είναι παιχνίδι.Και η βιολογία μη νομίζεις ότι είναι πιο βατή στις εξετάσεις.Ειδικά φέτος τα θέματα μας θύμισαν ότι χρειάζεται και κριτική σκέψη.Και είναι κρίμα που ενώ θα μπορούσαν να μπουν τόσο εύκολες ασκήσεις για εμάς με απλή θεωρία άλγεβρας, η μεγάλη συμμετοχή της θεωρητικής υποχρέωνει τους καθηγητές να βάζουν συνδυαστικές ερωτήσεις θεωρίας στις οποίες δεν υπάρχει απόλυτα σωστή απάντηση και τα πάντα εξαρτώνται από το βαθμολογητή.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Πιστέψτε με, τα μαθηματικά Γεν είναι η πιο εύκολη επιλογή.. Ούτε αποστηθίσεις ούτε τίποτα. Ούτε διάβασμα χρειάζονται. Αν μάθεις την ελάχιστη θεωρία και λύσεις τα θέματα πανελληνίων-ΟΕΦΕ είσαι έτοιμος για 20. Παρακολουθείτε στο σχολείο, στο φροντηστίριο, κάντε ελάχιστες καλές ασκήσεις (στις περισσότερες δεν χρειάζεται καν να γράψετε, με το μυαλό κάντε τις) και μετά αφιερώστε στις επαναλήψεις προς τα τέλη λίγες μερούλες να λύσετε θέματα ΟΕΦΕ/Παναλληνίων/ΕΠαναληπτικών και νατο το 20αράκι. Μόνο με ηλιθιότητα βιασύνης γίνεται να χάσεις μόρια μετά. Εγώ έχασα 2 μόρια από βλακεία σε πράξη ενώ τα θέματα τα είχα λύσει στο πρόχειρο σε περίπου 40 λεπτά χωρίς καμία δυσκολία.

Για να φανταστείτε, τα περισσότερα θέματα Παναλληνίων εγώ τα έλυσα χωρίς στυλό στην τουαλέτα.. Χωρίς πλάκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτό με τον καθηγητή σου ή με το ατομικό σου διάβασμα?..Γιατί αν το καλοκαίρι σχεδόν τελειώνετε την ύλη μάλλον το τρέχετε λίγο το θέμα..Δεν θέλω να θίξω το πρόγραμμα σου αλλά μου φαίνεται ότι βιάζεσαι λίγο..Ειδικά τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης πρέπει να βγούν αργά και αναλυτικά χωρίς βιασύνη γιατί υπάρχει ο κίνδυνος ο μαθητής να χάσει τον μπούσουλα..
Μαθηματικά κατεύθυνσης άρχισα με καθηγητή τον Φεβρουάριο. Δεν με τρέχει αυτός, μάλλον εγώ τον τρέχω και αυτός ακολουθεί. Τι να κάνει ο καημένος όταν π.χ. την πρώτη φορά που ήρθε για μάθημα με βρήκε να έχω διαβάσει τη θεωρία των μιγαδικών, να έχω λύσει τις ασκήσεις του βιβλίου, να έχω καταλάβει ξαναλύνοντας τις λυμένες του Μπάρλα και να έχω μόνον μερικές συγκεκριμένες απορίες? Μου έλυσε τις απορίες, μου συμπλήρωσε κάποια πράγματα, με διόρθωσε σε άλλα που δεν είχα καταλάβει σωστά, μου τόνισε κάποια πράγματα, μού έλυσε υποδειγματικά μερικές ενδιαφέρουσες ασκήσεις, και μου έβαλε να λύσω μόνος μου και άλλες ασκήσεις. Την επόμενη φορά τις έλεγξε, διόρθωσε τα λάθη μου, μου υπόδειξε πώς να λύσουμε μαζί κάποιες που δεν είχα καταφέρει, έκανε κάποιες παρατηρήσεις και μου έδωσε να γράψω διαγώνισμα. Την επόμενη φορά συνεχίσαμε έτσι για το επόμενο κομμάτι κλπ. Να πω εδώ ότι έτσι το θέλω το μάθημα: να είναι πρώτα η δική μου δουλειά και ο καθηγητής να είναι υποστήριξη και συμπλήρωμα. Με το ρυθμό αυτό μέχρι 30/7 τελειώνει η ύλη πρώτο χέρι και από τον Σεπτέμβριο ξανά από την αρχή σε άλλο επίπεδο όμως. Δεν βρίσκω υπερβολικό το ρυθμό αυτό, ούτε και με κούρασε. Και δεν είπα ότι με το πρώτο χέρι είμαι έτοιμος για πανελλήνιες, ξέρω ότι χρειάζομαι ακόμα δουλειά. Με τον ίδιο τρόπο δούλεψα και στη φυσική κατεύθυνσης. Στη φυσική όμως νομίζω ότι είμαι σε καλύτερο επίπεδο και γιατί με ευχαριστεί περισσότερο και γιατί είναι πολύ λίγη η ύλη.

......την ύλη την τελειωσαμε τελος φεβρουαριου.
.....οσο για τον φιλο που λεει οτι εχει φτασει στο αοριστο ολοκληρωμα, να φανταστω οτι εννοει πως ειναι στα ορια, και εριξε μια ματια στα ολοκληρωματα μιας και χρησιμοποιειται εκει η ενοια του οριου,,,,,,,,,γιατι αλλιώς...........
Ειρωνεία ελήφθη, όβερ. Όμως, αν μετρήσεις τον δικό μου χρόνο κάλυψης ύλης πρώτο χέρι (Φεβρουάριος-Ιούλιος) με τον δικό σου (καλοκαίρι-Φεβρουάριος) θα δεις ότι είναι περίπου ο ίδιος. (Και πού ξέρεις? Μπορεί να έχω διαβάσει και το κεφάλαιο: Πίνακες και γραμμικά συστήματα…)

....μαθηματικα γενικης σε βοηθανε παρα πολυ και για την κατευθυνση .....σου γλιτωνει παρα πολ χρονο αυτο που σου λεω....
...Επειδή το επίπεδο δυσκολίας των παραγώγων στη Γενική είναι κλάσεις κατώτερο απο αυτό της Κατεύθυνσης .... αν κάνεις αναλυτικά τις παραγώγους στην Κατεύθυνση δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς στη Γενική.......
Εδώ έχουμε δύο αντίθετες απόψεις που και οι δύο έχουν τα επιχειρήματα τους. Δεν ξέρω ποια είναι η πιο σωστή. Πάντως, ο μαθηματικός μου πρότεινε και κάναμε το 1oκεφάλαιο της γενικής πριν μπούμε συναρτήσεις στην κατεύθυνση και νομίζω ότι κύλισε πιο ωραία η δουλειά έτσι. Και αυτό παρά το ότι θα διαλέξω να δώσω (κατά 98%) φυσική γενικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top