Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Καλησπέρα αγαπητά μου μέλη,
Όπως είπα και στο παρελθόν χαίρομαι ιδιαιτέρως που αρκετά άτομα φέτος διαβάζουν μόνα τους, και είμαι βέβαιος πως ακόμα κι αν δεν επιτύχουν "αξιοθαύμαστο αποτέλεσμα" στις πανελλήνιες, θα αποκτήσουν είτε το καταλάβουν είτε όχι το πραγματικό ζητούμενο της εκπαίδευσης.
Λοιπόν θα ήθελα τώρα ωστόσο να σας παρακαλέσω (καθώς είδα ζωηρή συζήτηση γύρω από τα βοηθήματα ) , να διαβάσετε πρώτα από όλα ΠΛΗΡΩΣ τα σχολικά βιβλία, και να μην τα απαξιώσετε στην μελέτη σας. Εγώ στη μελέτη μου έδωσα στα σχολικά βιβλία την κύρια και αποκλειστική θέση, και τα θεωρώ τα περισσότερα ικανά συγγράμματα. Απλώς θέλω να σας επιστήσω την προσοχή στο πώς θα διαβάζετε ένα βιβλίο.. Κάθε βιβλίο όπως και κάθε τι που αγοράζετε έχει "οδηγίες χρήσεως" ακόμη κι αν δεν τις γράφει ξεκάθαρα.
Δηλαδή, όταν διαβάζουμε ένα εκπαιδευτικό τεύχος, ανεξαρτήτως του αντικειμένου που πραγματεύεται, δεν το διαβάζουμε σα να διαβάζουμε Harry Potter, ή Peter Pan... Αλλά νομίζω πως η μελέτη θα πρέπει να έχει την ακόλουθη περιγραφικά πορεία (κάπως έτσι κατέληξα διαβάζοντας μόνος μου):
1) Θα διαβάζετε τον πρόλογο, και τους συγγραφείς του βιβλίου, τον τίτλο και τα κεφάλαια.
2) Θα βλέπετε τη δομή κάθε ενότητας και Κεφαλαίου, ώστε να ξέρετε ποια πορεία θα ακολουθήσετε για κατακτήσετε ό,τι πραγματεύεται το κεφάλαιο.
3) Όταν τώρα αρχίζετε το διάβασμα των κεφαλαίων , έστω ας πούμε μαθηματικά:
α) Θα Βλέπετε τον τίτλο, και θα προσπαθείτε πριν διαβάσετε παρακάτω να βρείτε στοιχεία που νομίζετε πως θα σας χρειαστούν σε αυτό το κεφάλαιο.
β) Θα διαβάζετε την εισαγωγή και θα βρίσκετε κι άλλα στοιχεία από το διαδίκτυο (π.χ. για μιγαδικούς) και πως χρησιμοποιούνται στην επιστήμη, καθώς και πρόσθετο υλικό ή ασκήσεις.
γ) Θα διαβάζετε το κυρίως κείμενο, και σε κάθε απόδειξη , ή θεώρημα η σκέψη σας θα προηγείται της ανάγνωσης, και θα συμμετέχετε ζωτικά σε ό,τι διαβάζετε π.χ. θα λύνετε πρώτα την απόδειξη όπως φαντάζεστε ή με άλλους 2- 3 τρόπους πριν την δείτε τι έκανε ο συγγραφέας. Μάλιστα συνιστώ να βάζετε κι άλλα στοιχεία και να αλλάζετε (π.χ. μεταβλητές ή σκέψη) από αυτά του βιβλίου (ώστε να είστε σίγουροι πως εσείς γράφετε και δεν κάνετε "ανάγνωση".
δ)Θα λύνετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ έστω και με άλλους τρόπους ΟΛΕΣ τις εφαρμογές του βιβλίου και μετά θα λύνετε με διαβάθμιση όπως νομίζετε εσείς, πρώτα τις ασκήσεις (είτε από βιβλίο, είτε από sites) οι οποίες σας διεγείρουν το ενδιαφέρον και μετά άλλες.
ε) ΔΕΝ θα λύνετε ασκήσεις πολλές και παρόμοιες (γι αυτό τα σχολικά βιβλία που υποτιμάτε δεν έχουν πάρα πολλές και παρόμοιες ασκήσεις, δεν είναι τυχαίο!!!!) Μία άσκηση μπορεί να είναι πάρα πολύ μεγάλη και διδακτική, αν την λύσετε όπως πρέπει και διέλθετε από όλα τα στάδια γεμίζοντας το χώρο σας με σκισμένα φύλλα, πιο διδακτική από 50 ασκήσεις παρόμοιες τις οποίες θα βαριέστε να λύσετε και θα αντιγράψετε στο τέλος (φυσιολογικά άλλωστε) για να δείξετε στους φροντιστές σας...
στ)Θα ψάχνετε στο πέρας κάθε κεφαλαίου κι άλλες ασκήσεις και εφαρμογές στην καθημερινότητα και την επιστήμη.
ζ)ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Θα προσπαθείτε μετά το πέρας κάθε κεφαλαίου να φτιάξετε εσείς οι ίδιοι ασκήσεις... Μόνο αν μπορείς να δημιουργήσεις ο ίδιος από το μηδέν κάτι σημαίνει πως το κατέχεις...
η)Θα ψάχνετε κι άλλες πηγές, π,χ. βίντεο φυσικής χημείας (θα σας δώσω κι εγώ) τα οποία θα βλέπετε σε άσχετες στιγμές ελεύθερου χρόνου για διασκέδαση και υποσυνείδητο συλλογισμό.
4)Στο πέρας κάθε ενότητας θα λύνετε γενικές ασκήσεις ώστε να είστε σίγουροι πως ξέρετε πότε χρησιμοποιείτε τί, (πάλι όχι πολλες)!!!

Νομίζω πως αυτά εμένα (που εγώ εξ' άλλου κατέληξα σε αυτά μέσα από τη δική μου ατομική δουλειά δεν ξέρω αν θα σας κάνουν να χτυπίσετε 19 - 20 στις εξετάσεις, αλλά θα σας κάνουν επιστήμονες με την πραγματική σημασία της λέξης (έρευνα προσωπική, με βάση ένα έστω βιβλίο και ορίζοντες και εφαρμογές άπειρες)... Να διαφωνείτε με τους τρόπους του βιβλίου, αλλά για να το κάνετε αυτό οφείλετε πρώτα να τους δείτε (να το διαβάσετε!!!)
Τώρα επειδή όπως ξέρουμε καθώς μία μόνο πηγή μπορεί να είναι επικίνδυνη σας είπα να ψάχνετε , αλλά μπορώ και εγώ να φτιάχνω ασκήσεις ή να σας στέλνω url με βίντεο και θεωρία... Ας πούμε εδώ σας έχω όλη τη μηχανική από τον καθηγητή του ΜΙΤ Walter Lewin, σε διαλέξεις... :
https://ocw.mit.edu/courses/physics/8-01-physics-i-classical-mechanics-fall-1999/video-lectures/

Επίσης κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως έτυχε και είχα στην δευτέρα λυκείου στο σχολείο για λίγο μόνο πριν πάρει σύνταξη έναν από τους συγγραφείς του βιβλίου μαθηματικών θετικής κατεύθυνσης και μας είπε φεύγοντας "ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ"...
καλή συνέχεια στην αξιοθαύμαστη προσπάθειά σας,
ο φίλος σας,
thinkpad.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,415 μηνύματα.
thinkpad560z, που πέρασες εσύ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgia.94

Δραστήριο μέλος

Η georgia.94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 559 μηνύματα.
Καλησπέρα αγαπητά μου μέλη,
Όπως είπα και στο παρελθόν χαίρομαι ιδιαιτέρως που αρκετά άτομα φέτος διαβάζουν μόνα τους, και είμαι βέβαιος πως ακόμα κι αν δεν επιτύχουν "αξιοθαύμαστο αποτέλεσμα" στις πανελλήνιες, θα αποκτήσουν είτε το καταλάβουν είτε όχι το πραγματικό ζητούμενο της εκπαίδευσης.
Λοιπόν θα ήθελα τώρα ωστόσο να σας παρακαλέσω (καθώς είδα ζωηρή συζήτηση γύρω από τα βοηθήματα ) , να διαβάσετε πρώτα από όλα ΠΛΗΡΩΣ τα σχολικά βιβλία, και να μην τα απαξιώσετε στην μελέτη σας. Εγώ στη μελέτη μου έδωσα στα σχολικά βιβλία την κύρια και αποκλειστική θέση, και τα θεωρώ τα περισσότερα ικανά συγγράμματα. Απλώς θέλω να σας επιστήσω την προσοχή στο πώς θα διαβάζετε ένα βιβλίο.. Κάθε βιβλίο όπως και κάθε τι που αγοράζετε έχει "οδηγίες χρήσεως" ακόμη κι αν δεν τις γράφει ξεκάθαρα.
Δηλαδή, όταν διαβάζουμε ένα εκπαιδευτικό τεύχος, ανεξαρτήτως του αντικειμένου που πραγματεύεται, δεν το διαβάζουμε σα να διαβάζουμε Harry Potter, ή Peter Pan... Αλλά νομίζω πως η μελέτη θα πρέπει να έχει την ακόλουθη περιγραφικά πορεία (κάπως έτσι κατέληξα διαβάζοντας μόνος μου):
1) Θα διαβάζετε τον πρόλογο, και τους συγγραφείς του βιβλίου, τον τίτλο και τα κεφάλαια.
2) Θα βλέπετε τη δομή κάθε ενότητας και Κεφαλαίου, ώστε να ξέρετε ποια πορεία θα ακολουθήσετε για κατακτήσετε ό,τι πραγματεύεται το κεφάλαιο.
3) Όταν τώρα αρχίζετε το διάβασμα των κεφαλαίων , έστω ας πούμε μαθηματικά:
α) Θα Βλέπετε τον τίτλο, και θα προσπαθείτε πριν διαβάσετε παρακάτω να βρείτε στοιχεία που νομίζετε πως θα σας χρειαστούν σε αυτό το κεφάλαιο.
β) Θα διαβάζετε την εισαγωγή και θα βρίσκετε κι άλλα στοιχεία από το διαδίκτυο (π.χ. για μιγαδικούς) και πως χρησιμοποιούνται στην επιστήμη, καθώς και πρόσθετο υλικό ή ασκήσεις.
γ) Θα διαβάζετε το κυρίως κείμενο, και σε κάθε απόδειξη , ή θεώρημα η σκέψη σας θα προηγείται της ανάγνωσης, και θα συμμετέχετε ζωτικά σε ό,τι διαβάζετε π.χ. θα λύνετε πρώτα την απόδειξη όπως φαντάζεστε ή με άλλους 2- 3 τρόπους πριν την δείτε τι έκανε ο συγγραφέας. Μάλιστα συνιστώ να βάζετε κι άλλα στοιχεία και να αλλάζετε (π.χ. μεταβλητές ή σκέψη) από αυτά του βιβλίου (ώστε να είστε σίγουροι πως εσείς γράφετε και δεν κάνετε "ανάγνωση".
δ)Θα λύνετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ έστω και με άλλους τρόπους ΟΛΕΣ τις εφαρμογές του βιβλίου και μετά θα λύνετε με διαβάθμιση όπως νομίζετε εσείς, πρώτα τις ασκήσεις (είτε από βιβλίο, είτε από sites) οι οποίες σας διεγείρουν το ενδιαφέρον και μετά άλλες.
ε) ΔΕΝ θα λύνετε ασκήσεις πολλές και παρόμοιες (γι αυτό τα σχολικά βιβλία που υποτιμάτε δεν έχουν πάρα πολλές και παρόμοιες ασκήσεις, δεν είναι τυχαίο!!!!) Μία άσκηση μπορεί να είναι πάρα πολύ μεγάλη και διδακτική, αν την λύσετε όπως πρέπει και διέλθετε από όλα τα στάδια γεμίζοντας το χώρο σας με σκισμένα φύλλα, πιο διδακτική από 50 ασκήσεις παρόμοιες τις οποίες θα βαριέστε να λύσετε και θα αντιγράψετε στο τέλος (φυσιολογικά άλλωστε) για να δείξετε στους φροντιστές σας...
στ)Θα ψάχνετε στο πέρας κάθε κεφαλαίου κι άλλες ασκήσεις και εφαρμογές στην καθημερινότητα και την επιστήμη.
ζ)ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Θα προσπαθείτε μετά το πέρας κάθε κεφαλαίου να φτιάξετε εσείς οι ίδιοι ασκήσεις... Μόνο αν μπορείς να δημιουργήσεις ο ίδιος από το μηδέν κάτι σημαίνει πως το κατέχεις...
η)Θα ψάχνετε κι άλλες πηγές, π,χ. βίντεο φυσικής χημείας (θα σας δώσω κι εγώ) τα οποία θα βλέπετε σε άσχετες στιγμές ελεύθερου χρόνου για διασκέδαση και υποσυνείδητο συλλογισμό.
4)Στο πέρας κάθε ενότητας θα λύνετε γενικές ασκήσεις ώστε να είστε σίγουροι πως ξέρετε πότε χρησιμοποιείτε τί, (πάλι όχι πολλες)!!!

Νομίζω πως αυτά εμένα (που εγώ εξ' άλλου κατέληξα σε αυτά μέσα από τη δική μου ατομική δουλειά δεν ξέρω αν θα σας κάνουν να χτυπίσετε 19 - 20 στις εξετάσεις, αλλά θα σας κάνουν επιστήμονες με την πραγματική σημασία της λέξης (έρευνα προσωπική, με βάση ένα έστω βιβλίο και ορίζοντες και εφαρμογές άπειρες)... Να διαφωνείτε με τους τρόπους του βιβλίου, αλλά για να το κάνετε αυτό οφείλετε πρώτα να τους δείτε (να το διαβάσετε!!!)
Τώρα επειδή όπως ξέρουμε καθώς μία μόνο πηγή μπορεί να είναι επικίνδυνη σας είπα να ψάχνετε , αλλά μπορώ και εγώ να φτιάχνω ασκήσεις ή να σας στέλνω url με βίντεο και θεωρία... Ας πούμε εδώ σας έχω όλη τη μηχανική από τον καθηγητή του ΜΙΤ Walter Lewin, σε διαλέξεις... :
https://ocw.mit.edu/courses/physics/8-01-physics-i-classical-mechanics-fall-1999/video-lectures/

Επίσης κλείνοντας θα ήθελα να σας πω πως έτυχε και είχα στην δευτέρα λυκείου στο σχολείο για λίγο μόνο πριν πάρει σύνταξη έναν από τους συγγραφείς του βιβλίου μαθηματικών θετικής κατεύθυνσης και μας είπε φεύγοντας "ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ"...
καλή συνέχεια στην αξιοθαύμαστη προσπάθειά σας,
ο φίλος σας,
thinkpad.

Δεν νομιζω κανενας εδω μεσα να προτιμα να αγγιξει την ουσια της παιδειας και να γινει πραγματικος επιστημονας απο το να μπει στη σχολη που θελει...φιλικα και με ολο το σεβασμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Κύριε Χάος, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων δεν θα σας πω ακριβώς που πέρασα. Μπορώ να σας πώ ωστόσο πως οι βαθμοί που έγγραψα με προσωπική προσπάθεια στις εξετάσεις σας τους έδωσα σε προηγούμενη ανάρτηση, ενώ θα προσθέσω πως πέρασα στην πρώτη μου επιλογή (και στο μηχανογραφικό το οποίο μόνος μου συμπλήρωσα και στην πραγματική μου επιθυμία) . Θα προσθέσω ακόμη πως πέρασα στην Αθήνα στη σχολή Θετικών Επιστημών, αυτά και τίποτα για την ώρα παραπάνω...

Είμαι αρκετά πεπεισμένος και λυπάμαι γι' αυτό δεσποινίς Γεωργία μου, πως η πλειοψηφία απαξιώνει την ουσία της εκπαίδευσης... Ωστόσο είδα τελευταίως αρκετά παιδιά εδώ να παλεύουν μόνα τους και γι αυτό επανήλθα όπως είχα πει... Ας είναι λοιπόν όπως λέτε κι ας γράφω για μία θλιβερή μειοψηφία που με έργα θέλει να πετύχει μόνη της αυτό που οι πολλοί απαξιώνουν φιλικά ,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 121 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
ελα παιδια κουλαρετε,αφηστε τις αρλουμπες,ολα επιδεχονται βελτιωση και το πολυ διαβασμα καλο ειναι,αλλα το καλυτερο ειναι ο καθενας να κανει οτι νιωθει,μην καταπιεζεστε γιατι τιποτα που να σας ικανοποιει δε θα βγει. η κοινωνια αλλαζει(τυχαιο,εν μεσω κρισης??) και δεν τους θελει ολους με πτυχια και χαρτουρα και θεαθηναι,, και κλαδεμα να κανετε αν σας αρεσει επιστημη ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα φρίζστάιλερ ... Δεν είναι όλοι να γίνουν πτυχιούχοι!!! Και γι' αυτό άλλωστε και ευτελίστηκε και το πτυχίο σε "κωλόχαρτο" και άτομα με πραγματική αξία και ενδιαφέρον για την επιστήμη μένουν άνεργα , συνθλίβονται και παραιτούνται... Και μάλιστα στο εξωτερικό κάθε επάγγελμα φέρει κύρος και σεβασμό (π.χ. ο υδραυλικός θεωρείται σπουδαίο επάγγελμα με 2-3 χρόνια σπουδών σε κάποιες χώρες π.χ. Ελβετία και όχι κακοπληρωμένος Αλμπάνης όπως εδώ...)
Τουλάχιστον όμως θεωρώ πρέπον τελικά η κρίση αυτή να γίνει αφορμή ώστε όσοι σπουδάζουν να το θέλουν πάνω απ' όλα, και να το κάνουν σωστά !!! Και όχι για να πάρουν ένα κωλόχαρτο, να βρουν μία κωλοδουλειά με πολλά φράγκα και κοινωνική θέση χρησιμοποιώντας "μέσα και ρουσφέτια" να εκμεταλλεύονται όσους μοχθούν να παράξουν όσα εκείνοι θα επωμίζονται και να την κάνουν κατα τα 45 για να καλοτρώνε όσα σαβουρώνανε τόσα χρόνια...

Να σπουδάσουν δηλαδή όσοι θέλουν να γίνουν επιστήμονες, όχι όσοι θέλουν απλώς να λέγονται "επαγγελματίες"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σημείωση Συντονιστή:

Παρακαλώ μείνετε μέσα στο θέμα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giogWgiog

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο giogWgiog αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα φρίζστάιλερ ... Δεν είναι όλοι να γίνουν πτυχιούχοι!!! Και γι' αυτό άλλωστε και ευτελίστηκε και το πτυχίο σε "κωλόχαρτο" και άτομα με πραγματική αξία κα ενδιαφέρον για την επιστήμη μένουν άνεργα , συνθλίβονται και παραιτούνται... Και μάλιστα στο εξωτερικό κάθε επάγγελμα φέρει κύρος και σεβασμό (π.χ. ο υδραυλικός θεωρείται σπουδαίο επάγγελμα με 2-3 χρόνια σπουδών σε κάποιες χώρες π.χ. Ελβετία και όχι κακοπληρωμένος Αλμπάνης όπως εδώ...)
Τουλάχιστον όμως θεωρώ πρέπον τελικά η κρίση αυτή να γίνει αφορμή ώστε όσοι σπουδάζουν να το θέλουν πάνω απ' όλα, και να το κάνουν σωστά !!! Και όχι για να πάρουν ένα κωλόχαρτο, να βρουν μία κωλοδουλειά με πολλά φράγκα και κοινωνική θέση χρησιμοποιώντας "μέσα και ρουσφέτια" να εκμεταλλεύονται όσους μοχθούν να παράξουν όσα εκείνοι θα επωμίζονται και να την κάνουν κατα τα 45 για να καλοτρώνε όσα σαβουρώνανε τόσα χρόνια...

Να σπουδάσουν δηλαδή όσοι θέλουν να γίνουν επιστήμονες, όχι όσοι θέλουν απλώς να λέγονται "επαγγελματίες"...


Καταρχάς όταν κανείς παίρνει ένα πτυχίο δεν γίνεται αυτομάτως και επιστήμονας..Αναφέρεις σωστά τα στερεότυπα της ελληνικής κοινωνίας στα πτυχία και το πανεπιστήμιο και από την άλλη λες, όποιος δεν θέλει ή δεν το κατέχει να μην σπουδάζει..Πόσο εύκολο είναι για ένα παιδί όταν βγαίνει απο ένα λύκειο,που σε κατευθύνει άμεσα στη τριτοβάθμια ακόμα και αν πατώσεις στις πανελλήνιες, και ένα κλοιό φροντιστηρίων και οικογένειας που τρία χρόνια του λένε να διαβάζει, να πει δεν θέλω να σπουδάσω; Διαβάζω πιο πάνω και λένε όλοι αν δεν μπορεί και δεν θέλει να μην σπουδάσει αλλά πάντα βγάζουν τον εαυτό τους έξω και δεν θα ήθελαν καν να σκεφτούν ότι αυτός ο κάποιος μπορεί να είναι ο εαυτός ή μελλοντικά το παιδί τους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

My last minutes

Νεοφερμένος

Η Ισμήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Ας καταθέσω και εγώ την (πρόσφατη) εμπειρία μου μιας και είμαι στη μεριά της μειοψηφίας.

Ήμουν Θεωρητική και έχω μάνα φιλόλογο.Συμφωνήσαμε και οι δύο ότι το φροντ. θα ήταν τζάμπα χρόνος και χρήμα και αποφασίασαμε να το παλέψουμε μαζί.

Το "μαζί" βέβαια όπως αποδείχτηκε ήταν πολύ σχετικό.

Διάβαζα μόνη ιστορία,γνωστό,λογοτεχνία και βιολογία και λατινικά απ'τα Χριστούγεννα περίπου και μετά που τελειώσαμε τη ύλη.(Αν και μεταξύ μας ούτε στα λατινικά μου έκανε τίποτα.Απλά παρέδιδε το μάθημα, ό,τι δηλαδή κάναμε και σχολείο και εγώ μετά το "ξεκοκκάλιζα" μόνη μου)

Μαζί της ουσιαστικά έκανα άγνωστο και έκθεση.

Σημείωση:Στη βιολογία είχα Φοβερή καθηγήτρια σχολείο που είχε προθυμοποιηθεί και σε όσους ήθελαν έκανε extra,δωρεάν φυσικά.(Το ίδιο και στη Λογοτεχνία αν και κάναμε πιο σπάνια γιατί τα παιδιά την είχαν λίγο γραμμένη)Τώρα που το θυμήθηκα και άγνωστο γινόταν,αλλά εγώ δεν πήγαινα.

Θα μου πείτε,σιγά το μόνη σου,με τόσους ανθρώπους και θα σας πω ότι έχετε δίκιο εν μέρει.Απλά,τους ανθρώπους τους "εκμεταλλέυτηκα" απ'τη στιγμή που τους είχα,συνειδητοποίησα όμως ότι, με όχι πολύ παραπάνω δουλειά προσωπική, δε θα τους είχα ανάγκη.

Παρένθεση:Πήγαινα κάποιες Κυριακές σε φροντ. και έδινα τα διαγωνίσματα γιατί με βάζαν στη διαδικασία να βγάλω την ύλη και για να δω πώς τα πάω γιατί είχα ανασφάλεια για το αν τα καταφέρνω.

Με λίγα λόγια,πιστεύω ότι στη Θεωρητική άνετα μπορεί κάποιος αν όχι να μην κάνει φροντ. τουλάχιστον να μην κάνει όλα τα μαθήματα και να πάει μια χαρά.

Τώρα στις άλλες κατευθύνσεις δεν μπορώ να έχω άποψη,αλλά θεωρώ ότι και εκεί υπάρχουν περιθώρια για προσωπική δουλειά που για μένα είναι και η αποτελεσματικότερη.

Και νομίζω ότι είναι καιρός να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε τους καθηγητές του σχολείου.Μπορεί να ήμουν απλά τυχερή,αλλά στην κατεύθυνσή μου είχα ανθρώπους ικανούς,που ήξεραν το αντικείμενο και πρόθυμους να "θυσιάσουν" διαλείμματα,κενά,ώρες δικές τους γενικότερα για να λύσουν απορίες,να συζητήσουν και να διορθώσουν διαγωνίσματα (πέρα απ'τα προγραμματισμένα)που τους ζητούσαμε και μας έδιναν.

Άντε για να τελειώνω χρησιμοποίησα πολύ το study4exams του υπουργείου.Στο γνωστό,στη βιολογία και τα λατινικά βοήθησε πολύ.
Και ένας πρώτους μου ξάδερφος που πέρασε φέτος ιατρική (100 μαθηματικά 98 φυσική,δεν ξέρω πώς το έκανε)μού είπε ότι μαθηματικά και φυσική είχε πολύ καλά πράγματα.

Όρεξη να'χεις να λύνεις:Ρ

Όσο για το νόημα της εκπαίδευσης που αναφέρθηκε κάπου παραπάνω,σίγουρα δεν είναι οι Πανελλήνιες.Αλλά νομίζω ότι μπορείς να βρεις ερεθίσματα ειδικά αν υπάρχουν καθηγητές στο σχολείο που θα καταφέρουν να συνδυάσουν τις Πανελλήνιες με την ουσία της λογοτεχνίας π.χ.

Εμείς ας πούμε,βιολογία, ήμασταν κάθε φορά στο εργαστήριο (με powerpoint κλπ) και λογοτεχνία διαβάζαμε στο εισαγωγικό για κάθε κείμενο και άλλα έργα του ίδιου συγγραφέα,πήγαμε θέατρο (στον παπαδιαμάντη)και ο καθηγητής διατηρούσε blog που εκτός από extra υλικό για τις πανελλήνιες έκανε και ένα σωρό αναρτήσεις που απείχαν μίλια απ'τις εξετάσεις.

Πραγματικά τους ευχαριστώ αυτούς τους ανθρώπους.

Πω,πολλά έγραψα.Σταματάω εδώ και ελπίζω να βοήθησα κάποιον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Βεβαίως και έχεις δίκιοgiogWgiog , αλλά και σε αυτό πάλι έχει αποκλειστική ευθύνη η Ελληνική οικογένεια που θέλει "ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ"... Θα πρέπει λοιπόν το παιδί να δείξει ωριμότητα και να πει "ΟΧΙ", "ξέρεις μαμά , θέλω να πάω σε τεχνικό"... Όπως ξέρω αρκετά παιδιά που το έκαναν, και έδωσαν με έργα στους γονείς τους να το καταλάβουν.. Δεν είναι δυνατόν να σπουδάζουν όλοι π.χ. διοίκηση επιχειρήσεων και να μην υπάρχουν πλέον στην Ελλάδα επιχειρήσεις!!! Θα πρέπει και οι γονείς να καταλάβουν επιτέλους το πραγματικό "καλό" για τα παιδιά τους κι όχι να τα σπρώχνουν το ρέμα...
Τέλος θα ήθελα να πω πως εγώ για την επιλογή μου να μην πάω φροντιστήριο, και να μπω στη σχολή που μπήκα επειδή έτσι ήθελα, καθώς και να δουλεύω όπως δουλεύω ήρθα και είμαι ακόμη σε σφοδρή σύγκρουση με τους δικούς μου, αλλά ποτέ δεν τους άφησα να αποφασίσουν αυτοί για εμένα, ακόμη κι αν δε μιλούσαμε βδομάδες μέσα στο ίδιο σπίτι και αν μου έκαναν όλο πόλεμο για ό,τι έκανα μόνος για να μου δείξουν πως τάχα χρειάζομαι φροντιστήριο τότε ενώ πως χρειάζομαι να χαλαρώσω στις σπουδές μου τώρα και να ξαναδώσω για να μπώ εκεί που θέλουν αυτοί... Και πάλι ΟΧΙ... και θα πρέπει τα παιδιά να επιμένουν στο όχι... Οι γονείς μπορεί να θέλουν το "καλό " μας, αλλά μόνο εμείς ξέρουμε αν αναλογιστούμε ποιό είναι και πώς να φτάσουμε σε αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 121 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
giorgwriog ας χρησιμοποιησω τον εαυτο μου ως παραδειγμα,εγω θα ημουν μια χαρα εδω στο χωριο να κανω τον αγροτη και τον κτηνοτροφο ισως και καμια επιχειρηση,αλλα εχω σχεδια που εχω κανει για το τι θα σπουδασω και τι θελω να κανω,παρα τα χρηματα που θα ειναι δυσευρετα.
οι πιο πολλοι που πανε στα πανεπιστημια ειναι ακριβως οπως το λες εσυ,δηλαδη δεν τους αφησαν αλλη επιλογη.
αυτο που λεμε εμεις -και δεν ειν εκτος θεματος-ειναι οτι ειτε μπορεις ειτε δε μπορεις να πας φροντιστηριο,πρεπει να 'σαι βεβαιος οτι αυτο που κανεις σου αρεσει,ειδαλλως υπαρχουν κι αλλοι τροποι να συνεισφερεις στο ΑΕΠ της χωρας και να παραμενεις και μορφωμενος ανθρωπος. πλεον η κοινωνια αυτο το αναγνωριζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
να σας ρωτήσω.... εσείς που δεν κάνετε φροντιστήριο- ιδιαίτερα. διαγωνίσματα δεν γράφετε? Ιστορία και βιολογία βρίσκεις στο ιντερνετ ή βάζεις μόνος σου ερωτήσεις και βλέπεις αν τις έγραψες όπως στο βιβλίο. εύκολη η διόρθωση. Στο γνωστό όμως?? Στην λογοτεχνία?? βρήκα διαγωνίσματα στο ιντερνετ στα αρχαία. τα έλυσα είδα και τις λύσεις που δίνουν στο σαιτ αλλά είναι σίγουρο ότι διαφέρουν κάπως. δεν ξες αν βρίσκεσαι στο 10 -15 -18. εδώ και οι βαθμολογίες των εξεταστών διαφέρουν σε αυτά τα μαθήματα. Μόνος δεν μπορείς να κρίνεις τον εαυτό σου βλέποντας μια ενδεικτική απάντηση. Πώς το αντιμετωπίζεται αυτό?? μπορεί να δεχτεί κάποιο φροντιστήριο με ένα χρηματικό ποσό να συμμετέχεις μόνο στα τρίωρα της Κυριακής??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rainbow.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η rainbow. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
να σας ρωτήσω.... εσείς που δεν κάνετε φροντιστήριο- ιδιαίτερα. διαγωνίσματα δεν γράφετε? Ιστορία και βιολογία βρίσκεις στο ιντερνετ ή βάζεις μόνος σου ερωτήσεις και βλέπεις αν τις έγραψες όπως στο βιβλίο. εύκολη η διόρθωση. Στο γνωστό όμως?? Στην λογοτεχνία?? βρήκα διαγωνίσματα στο ιντερνετ στα αρχαία. τα έλυσα είδα και τις λύσεις που δίνουν στο σαιτ αλλά είναι σίγουρο ότι διαφέρουν κάπως. δεν ξες αν βρίσκεσαι στο 10 -15 -18. εδώ και οι βαθμολογίες των εξεταστών διαφέρουν σε αυτά τα μαθήματα. Μόνος δεν μπορείς να κρίνεις τον εαυτό σου βλέποντας μια ενδεικτική απάντηση. Πώς το αντιμετωπίζεται αυτό?? μπορεί να δεχτεί κάποιο φροντιστήριο με ένα χρηματικό ποσό να συμμετέχεις μόνο στα τρίωρα της Κυριακής??
μπορεις να προτεινεις σε καποιον καθηγητη απο το σχολειο σου ειτε να σου δινει διαγωνισματα ειτε να σου διορθωνει αυτα που γραφεις.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Σωστό αλλά εάν πηγαίνεις σχολείο.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rainbow.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η rainbow. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Σωστό αλλά εάν πηγαίνεις σχολείο.....
σωστο και αυτο.μπορεις να βρεις καποιον καθηγητη που κανει ιδιαιτερα και απλα να σε βοηθησει με τα διαγωνισματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
σωστο και αυτο.μπορεις να βρεις καποιον καθηγητη που κανει ιδιαιτερα και απλα να σε βοηθησει με τα διαγωνισματα
Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη λύση. Τουλάχοστον για τα διαγωνίσματα χρειάζεσαι κάποιον να σε καθοδηγεί. :redface: Ευχαριστώ!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρεντροουζ13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μόσχα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ναύπλιο (Αργολίδα). Έχει γράψει 181 μηνύματα.
Σωστό αλλά εάν πηγαίνεις σχολείο.....

Δεν είναι απαραίτητο.. εγώ φέτος ξαναδίνω πανελλήνιες και θα συνεργαστώ με τους καθηγητές του σχολείου μου .. Θα πηγαίνω σίγουρα να γράφω διαγωνίσματα στο σχολείο μαζί με τα άλλα παιδιά και μπορώ να παρακολουθώ τις ώρες της κατ. όποτε θέλω.. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να το συζητήσεις με τη διεύθυνση του σχολείου που αποφοίτησες και να ζητήσεις να σε δέχονται ορισμένοι καθηγητές σαν ακροάτρια ..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akis95

Δραστήριο μέλος

Ο akis95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 535 μηνύματα.
Αν πήγαινες σε σχόλειο σε νησί)γενικότερα επαρχία) τότε ειναι εύκολο τώρα για τις πόλεις δεν ξέρω πάντως ενα παιδί απο εμάς δεν τον άφησαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annie_scott

Νεοφερμένος

Η annie_scott αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Μπορει καποιος να μ πει σας παρακαλω ..ποια κεφαλαια απο Β λυκειου στα μαθηματα κατευθυνσης και οχι μονο ειναι απαραιτητα για Γ λυκειου?
Τεχνολογικαριος εδω :/
Ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellla

Νεοφερμένος

Η stellla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Δεν είναι απαραίτητο.. εγώ φέτος ξαναδίνω πανελλήνιες και θα συνεργαστώ με τους καθηγητές του σχολείου μου .. Θα πηγαίνω σίγουρα να γράφω διαγωνίσματα στο σχολείο μαζί με τα άλλα παιδιά και μπορώ να παρακολουθώ τις ώρες της κατ. όποτε θέλω.. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να το συζητήσεις με τη διεύθυνση του σχολείου που αποφοίτησες και να ζητήσεις να σε δέχονται ορισμένοι καθηγητές σαν ακροάτρια ..!
έχω 5 χρόνια που τελείωσα. σαν την μύγα μέσα στο γάλα. άσε που τα πρωινά βρίσκομαι στην δουλειά καθημερινά. οι συνθήκες δεν ευνοούν. Ευχαριστώ πραγματικά παιδιά για την διάθεση να βοηθήσετε. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top