Γενικό -  [Παλιό Σύστημα] Θετική ή Τεχνολογική;

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Συμφωνώ για το βοήθημα του Σαλτερή, αλλά πρέπει να διαβάζετε με δικό σας πρόγραμμα, γιατί αν πάτε με το σχολείο (αν δεν πηγαίνετε σε φροντιστήριο) θα σας κάνουν την οργανική χημεία μέσα σε μία εβδομάδα, ενώ του Σαλτερή είναι 1 ολόκληρο βιβλίο μόνο για την οργανική και πιθανόν να μην προλάβετε να βγάλετε την ύλη και να τρέχετε τελευταία μέρα... (όπως ο γραφών...).
Για την ιστορία... Εγώ έκανα ολόσωστα το 1ο,2ο,4ο θέμα, αλλά επειδή είχα ξημερωθεί και ήμουν κουρασμένος δεν κατάλαβα ότι είχε περάσει η ώρα και δεν πρόλαβα να κάνω σχεδόν ολόκληρο το ευκολότερο θέμα... το 3ο... και έτσι έπεσα αρκετά κάτω από το σίγουρο 20 της χημείας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NatasaMyk

Νεοφερμένος

Η Νατασα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Ναι, ειναι αληθεια αυτο, απο την αρχη να αρχισετε να διαβαζετε μεθοδικα , μην αφησετε κενα. Ειναι ευκολη η Χημεια, αλλα δεν πρεπει να την υποτιμησετε. Εγω αυτο εκανα, και στην αρχη δεν εκανα τιποτα. Τα Χριστουγεννα ομως ξεσκιστηκα στο διαβασμα, εβγαλα ολο τον πρωτο τομο του Σαλτερη, κανοντας ολες τις ασκησεις ανεξαιρετως. Δεν σας το συνιστω ομως.. Μετα απο αυτο εκανα ενα μηνα ++ να διαβασω χημεια.. Αλλα οκ..

Το λαθος που εκανα εγω ηταν τραγικο.. Μετετρεψα στο μυαλο μου τον ογκο, και αντι να τον βαλω 1,6 , το εκανα 0,16. Και μου βγαιναν κατι 10^-9,5.. Ειχα λυσει σχεδον ολο το 4ο ετσι. Τελικα, το εντοπισα, αλλα δεν καθισα να ξαναλυσω το 4ο, τα διορθωνα απο πανω, αν και ειχα χρονο, με αποτελεσμα καπου να μου ξεφυγει κατι.. Τεμπελια ακομη και στις πανελληνιες.

Για την ιστορία... Εγώ έκανα ολόσωστα το 1ο,2ο,4ο θέμα, αλλά επειδή είχα ξημερωθεί και ήμουν κουρασμένος δεν κατάλαβα ότι είχε περάσει η ώρα και δεν πρόλαβα να κάνω σχεδόν ολόκληρο το ευκολότερο θέμα... το 3ο... και έτσι έπεσα αρκετά κάτω από το σίγουρο 20 της χημείας...


Εγω κατι τετοιο επαθα στα μαθηματικα.. Ειχα αφησει πολλα ερωτηματα για το τελος, και ετσι μετα αρχισα να τα σκεφτομαι ολα μαζι, εκει που ημουν στο ενα, πηγαινα αμεσως στο αλλο.. Κ ετσι γινοταν ενας αχταρμας, με συνεπεια να κανω ανεπιτρεπτα λαθη. ΓΙ αυτο , εσεις οι καινουριοι:P , να γραφετε πολλα διαγωνισματα σαν των Πανελληνιων, ωστε να μαθετε να οργανωνετε τον χρονο σας. Ειναι πολυ σημαντικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

potentilla.anserina

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Δανάη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Εγώ κάτι είχα πάθει με τη χημεία όλη τη χρονιά και δεν μπορούσα να καταλάβω τίποτα και 15 μέρες πριν αρχίσουν οι εξετάσεις άρχισα να τα ξεκαθαρίζω... Φανταστείτε ότι τα ρυθμιστικά τα ξεκαθάρισα την πέμπτη και την παρασκευή πριν τις εξετάσεις και τότε έμαθα και όλες τις αντιδράσεις (τις δύσκολες) του 5ου κεφαλαίου... Όσο τα θυμάμαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

patcher

Νεοφερμένος

Ο patcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου παντα στην θετικη γινεται καλυτερο μαθημα στο σχολειο!κ αν προσεχεις θα παρεις πολλα!αν κ απο παντα ηθελα να παω σε σχολες του 4ου πεδιου(ΗΜΜΥ η πληροφορικη) πηγα θετικη κ χαρηκα πολυ με την επιλογη μου!η χημεια πιστευω οτι ειναι ευκολο μαθημα αρκει να θυμασαι καποια πραγματακια αντιδρασεις κτλ οχι κατι τρελο!η βιολογια βγηκε αρκετα αρκετα ευκολα χωρις παπαγαλια!απλα να καταλαβαινεις τι διαβαζεις χρειαζετε!οι ασκησεις της συνηθως ειναι ευκολες,ειδικα αν δν παρασυρθεις απο ορισμενες μπουρδες απο βοηθηματα!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nickzor

Νεοφερμένος

Ο nickzor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου παντα στην θετικη γινεται καλυτερο μαθημα στο σχολειο!κ αν προσεχεις θα παρεις πολλα!αν κ απο παντα ηθελα να παω σε σχολες του 4ου πεδιου(ΗΜΜΥ η πληροφορικη) πηγα θετικη κ χαρηκα πολυ με την επιλογη μου!η χημεια πιστευω οτι ειναι ευκολο μαθημα αρκει να θυμασαι καποια πραγματακια αντιδρασεις κτλ οχι κατι τρελο!η βιολογια βγηκε αρκετα αρκετα ευκολα χωρις παπαγαλια!απλα να καταλαβαινεις τι διαβαζεις χρειαζετε!οι ασκησεις της συνηθως ειναι ευκολες,ειδικα αν δν παρασυρθεις απο ορισμενες μπουρδες απο βοηθηματα!:D

Υποθέτω οτι αυτό που λες οτι στη θετική γίνεται το καλύτερο μάθημα το στηρίζεις στο οτι συνήθως όσοι πάνε θετική θέλουν ιατρικές επιστήμες που έχουν υψηλές βάσεις και συνεπώς διαβάζουν περισσότερο και οτι οι θετικοί μαζεύει όλους τους άλλους (άτομα του 10-12 κτλ.)
Αλλά είναι πολύ γενικευμένο αυτό, στο σχολείο μου οι περισσότεροι αριστούχοι (19+) ήταν απο την τεχνολογική και όχι απο τη θετική.
Και η ΑΕΠΠ γελοία είναι, στην τεχνολογική το μόνο που θα σε ζορίσει είναι το ΑΟΔΕ αλλά και στη θετική έχεις βιολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Σιγά το ζόρι που είναι το ΑΟΔΕ. Χωρίς καθηγητή το έχω μελετήσει και είναι, εκτός απο ελάχιστο, πραγματικά εύκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εχω ακουσει απο μαθητες της τεχνολογικης (και καλους ακομα), οτι το ζορι στο ΑΟΔΕ δεν ειναι τοσο το περιεχομενο οσο το γεγονος οτι πρεπει να το μαθουν αυτολεξει και παπαγαλια. Πανω κατω οτι συμβαινει και με τη Βιολογια εμας των "θετικων".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nickzor

Νεοφερμένος

Ο nickzor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Σιγά το ζόρι που είναι το ΑΟΔΕ. Χωρίς καθηγητή το έχω μελετήσει και είναι, εκτός απο ελάχιστο, πραγματικά εύκολο.
γιατί νομίζεις οτι οι υπόλοιποι κάνανε ιδιαίτερο στο ΑΟΔΕ;;

Εντάξει μεγιά σου με χαρά σου αν μπορείς να παπαγαλίσεις τόσο εύκολα. Έδωσες πανελλήνιες φέτος;;

Πάντως αν δεν έχεις δώσει πανελλήνιες καλό θα ήταν να μην λες ότι είναι πραγματικά εύκολο γιατί εγώ και οι συμμαθητές μου δεν το βρήκαμε τόσο εύκολο. Αν και τελικά όλοι γράψαμε, γράψαμε μετά απο συστηματικό καθημερινό διάβασμα και αρκετά test και διαγωνίσματα. Όταν για την επόμενη μέρα στο σχολείο είχα ΑΟΔΕ αφιέρωνα σχεδόν όλο μου το χρόνο διαβάσματος σε αυτό. Ειδικά σε μερικά κεφάλαια που ήταν δύσκολα συχνά νευριάζαμε αρκετά (ίσως για αυτό όλα τα βιβλία αοδε να είναι διαλυμένα :P)

Και αυτό είναι η γνώμη μαθητών που μαζέψανε 19.000+ στις πανελλήνιες.

Ελπίζω να μην τρόμαξα όσους σκέφτονται να πάνε τεχνολογική:D και η θετική τα ίδια έχει παιδία, το ΑΟΔΕ μαθαίνετε απλά σου βγάζει την πίστη. Στο τέλος όμως όλοι γράφουν:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γιατί νομίζεις οτι οι υπόλοιποι κάνανε ιδιαίτερο στο ΑΟΔΕ;;

Εντάξει μεγιά σου με χαρά σου αν μπορείς να παπαγαλίσεις τόσο εύκολα. Έδωσες πανελλήνιες φέτος;;

Πάντως αν δεν έχεις δώσει πανελλήνιες καλό θα ήταν να μην λες ότι είναι πραγματικά εύκολο γιατί εγώ και οι συμμαθητές μου δεν το βρήκαμε τόσο εύκολο. Αν και τελικά όλοι γράψαμε, γράψαμε μετά απο συστηματικό καθημερινό διάβασμα και αρκετά test και διαγωνίσματα. Όταν για την επόμενη μέρα στο σχολείο είχα ΑΟΔΕ αφιέρωνα σχεδόν όλο μου το χρόνο διαβάσματος σε αυτό. Ειδικά σε μερικά κεφάλαια που ήταν δύσκολα συχνά νευριάζαμε αρκετά (ίσως για αυτό όλα τα βιβλία αοδε να είναι διαλυμένα :P)

Και αυτό είναι η γνώμη μαθητών που μαζέψανε 19.000+ στις πανελλήνιες.

Ελπίζω να μην τρόμαξα όσους σκέφτονται να πάνε τεχνολογική:D και η θετική τα ίδια έχει παιδία, το ΑΟΔΕ μαθαίνετε απλά σου βγάζει την πίστη. Στο τέλος όμως όλοι γράφουν:lol:

σωστος
εξω απο το χορο πολλα τραγουδια ακους:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μιλώντας για καθηγητή, εννοώ οτι απλώς γνωρίζω την ύλη και τη διαβάζω ήδη μόνος μου χωρις καν να έχω αρχίσει τη Γ' Λυκείου. Εννοείται οτι δεν θα πεφτα τόσο χαμηλά ώστε να κάνω ιδιαίτερα σε ένα εύκολο μάθημα με ύλη 50 σελίδες. Εγώ δεν παπαγαλίζω, απλώς δεν θεωρώ οτι οι έννοιες που περιέχονται ειναι τόσο δύσκολες ώστε να μη μπορώ να τις κατανοήσω και να πρέπει να τις μάθω παπαγαλία μόνο και μόνο για να γράψω.

Sozi, επέτρεψέ μου να γνωρίζω καλά την ύλη που πρέπει να βγάλω και πως θα το επιτύχω αυτό. Το σίγουρο είναι οτι σε 10 μήνες δίνω πανελλήνιες και μόνο "έξω απ'το χορό" δε μπορείς να με χαρακτηρίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
προς το παρων ομως αυτοι που εχουν δωσει πανελληνιες σιγουρα ξερουν κατι παραπανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Δυστυχως η ευτυχως για να επιτυχει καποιος το απολυτο 100 σε μαθηματα οπως ειναι το ΑΟΔΕ και η Βιολογια, πρεπει να τα γραψει ακριβως οπως τα λεει το βιβλιο. Δεν εχει σημασια για τους διορθωτες αν τα εχεις κατανοησει η οχι, φτανει τα τα γραφεις ακριβως οπως τα λεει το βιβλιο. Αυτο τουλαχιστον αποκομισα απο την φετινη μου εμπειρια στις πανελληνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HearTEyeD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HearTEyeD αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Δυστυχως η ευτυχως για να επιτυχει καποιος το απολυτο 100 σε μαθηματα οπως ειναι το ΑΟΔΕ και η Βιολογια, πρεπει να τα γραψει ακριβως οπως τα λεει το βιβλιο. Δεν εχει σημασια για τους διορθωτες αν τα εχεις κατανοησει η οχι, φτανει τα τα γραφεις ακριβως οπως τα λεει το βιβλιο. Αυτο τουλαχιστον αποκομισα απο την φετινη μου εμπειρια στις πανελληνιες.


Εγώ δεν έδωσα ιδιαίτερη βαρύτητα στην ΑΟΔΕ μέσα στην χρονιά και την διάβασα πολύ την τελευταία εβδομάδα πριν τις πανελλήνιες και τις μέρες πριν δώσουμε. Αν και δεν κατάφερα να βγάλω ποτέ κάποια κομμάτια (καθολική εφαρμογή του management, Χρηματοοικονομική, Διοίκηση ανθρωπινων πόρων έβγαλα λίγα κομμάτια) τελικά με λίγη τύχη έγραψα 20.

Βασικά αυτό το αναφέρω γιατί κάποια κομμάτια δεν τα έγραψα ακριβώς όπως τα έλεγε το βιβλίο, πχ τα δίκτυα-κανάλια διανομής έγραψα το μισό με δικά μου λόγια και στην προώθηση περίπου τα 3/5 όπως είναι στο βιβλίο και τα 2/5 όπως τα θυμόμουν και είχα καταλάβει.

Μην αγχώνεστε λοιπόν και να τα καταλαβαίνετε πριν τα αποστηθίσετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nickzor

Νεοφερμένος

Ο nickzor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
σίγουρα δεν γίνεται να τα γράψεις ακριβώς όπως το βιβλίο αλλά όσο πιο κοντά τόσο πιο καλά.

Όσοι ελπίζετε να μάθετε ΑΟΔΕ/βιολογία σαν ιστορία λυκείου που μάθαινες 2 ημερομηνίες και τα άλλα τα έλεγες παραμυθάκι μην περιμένετε να γράψετε 100. Όταν διαβάζεις το μάθημα της ημέρας θα πρέπει να είσαι σε θέση να το πεις όπως το λέει το βιβλίο. Όχι απλά να θυμάσαι μερικές έννοιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν έμαθα την Ιστορία έτσι όπως τη λες, δηλαδή παπαγαλιστί, συνεπώς δεν πρόκειται να μάθω κι έτσι το ΑΟΔΕ. Προφανώς επειδή οι οικονομικοί όροι δεν ειναι ελεύθεροι, θα τους γνωρίζω, αλλά αυτο θα γίνει επειδή πρώτα και κύρια θα τους έχω κατανοήσει, όχι επειδη θα τους έχω μάθει απ'εξω. Και νομίζω οτι αν επι 9 μήνες διαβάζεις και κατανοείς, το μόνο εύκολο είναι να θυμηθείς τη λέξη. Πχ να σου δώσω παράδειγμα που έπεσε φέτος και το γνώριζα χωρίς να έχω ανοίξει το βιβλίο του ΑΟΔΕ ποτέ στη ζωή μου. Η παραγωγικότητα νομίζω ήταν. Κατανοώντας τι σημαίνει η λέξη, είπα οτι μεγαλύτερη ειναι όταν μεγαλώνει η παραγωγή και μειώνονται τα απαιτούμενα χέρια. Συνεπώς απο μόνος μου έβγαλα τον τύπο: Παραγωγικότητα=μονάδες παραγωγής/προσωπικό που απαιτήθηκε, ή κάτι τέτοιο...Εγώ πιστεύω οτι η Οικονομία έρχεται απ΄την καθημερινότητα, οπότε λίγο-πολύ ειναι ξεκάθαρες και κατανοητές οι έννοιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nickzor

Νεοφερμένος

Ο nickzor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά ποτέ δεν έμαθα την Ιστορία έτσι όπως τη λες, δηλαδή παπαγαλιστί, συνεπώς δεν πρόκειται να μάθω κι έτσι το ΑΟΔΕ. Προφανώς επειδή οι οικονομικοί όροι δεν ειναι ελεύθεροι, θα τους γνωρίζω, αλλά αυτο θα γίνει επειδή πρώτα και κύρια θα τους έχω κατανοήσει, όχι επειδη θα τους έχω μάθει απ'εξω. Και νομίζω οτι αν επι 9 μήνες διαβάζεις και κατανοείς, το μόνο εύκολο είναι να θυμηθείς τη λέξη. Πχ να σου δώσω παράδειγμα που έπεσε φέτος και το γνώριζα χωρίς να έχω ανοίξει το βιβλίο του ΑΟΔΕ ποτέ στη ζωή μου. Η παραγωγικότητα νομίζω ήταν. Κατανοώντας τι σημαίνει η λέξη, είπα οτι μεγαλύτερη ειναι όταν μεγαλώνει η παραγωγή και μειώνονται τα απαιτούμενα χέρια. Συνεπώς απο μόνος μου έβγαλα τον τύπο: Παραγωγικότητα=μονάδες παραγωγής/προσωπικό που απαιτήθηκε, ή κάτι τέτοιο...Εγώ πιστεύω οτι η Οικονομία έρχεται απ΄την καθημερινότητα, οπότε λίγο-πολύ ειναι ξεκάθαρες και κατανοητές οι έννοιες.
εγώ δεν είπα οτι έμαθα ή πρέπει να μάθεις την ιστορία παπαγάλια. Ακριβώς το αντίθετο είπα μάλιστα...

Το παράδειγμα με την παραγωγικότητα δεν μου λέει κάτι.
Όταν σε ρωτάει για παράδειγμα ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την εργασία του ατόμου και περι κινήτρων εσύ θα σκεφτείς λεφτά,περιβάλλον,παροχές κτλ. αλλά αν γράψεις αυτά στο υπογράφω οτι θα σου δώσουν 2 μόρια max.

Τέσπα όσοι έχουν δώσει πανελλήνιες ξέρουν τι εννοώ.
Όταν γράψετε τα πρώτα διαγωνίσματα στο σχολείο αν ο καθηγητής σας δεν είναι στην κοσμάρα του θα δεις πως βαθμολογούνται τα γραπτά στο ΑΟΔΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregoire

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γρηγόρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 145 μηνύματα.
miv πρέπει να σου επιστήσω την προσοχή σε κάτι. Το ΑΟΔΕ είναι μόνο ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ. Αν καταφέρεις και κατανοήσεις τις έννοιες και τις κωδικοποιήσεις στο μυαλό σου ακόμα καλύτερα για σένα αλλά -προς θεού- πρέπει να τα γράψεις με τη μεγαλύτερη προσέγγιση του σχολικού βιβλίου. Εσύ μπορείς να λες τα ίδια ακριβώς πράγματα-ίσως και καλύτερα διατυπωμένα μιας και το παρόν βιβλίο αποτελεί μια άθλια επιτομή ενός πανεπιστημιακού βιβλίου πολλών τόμων-αλλά ο διορθωτής όσο παράλογο και αν ακούγεται διορθώνει με βάση το βιβλίο και όχι με βάση τη λογική. Αν μπορείς να φωτοτυπήσεις το βιβλίο στο μυαλό σου καν'το. Αλλά να ξέρεις πως ένας παπαγάλος που έχει τη μισή ευφυία από τη δική σου και τα γράψει όλα αυτολεξεί έχει πλεονέκτημα. Άλλωστε, δεν ξέρεις πόσοι στόκοι διορθωτές κυκλοφορούν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Το ΑΟΔΕ είναι μόνο ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ. Αν καταφέρεις και κατανοήσεις τις έννοιες και τις κωδικοποιήσεις στο μυαλό σου ακόμα καλύτερα για σένα αλλά -προς θεού- πρέπει να τα γράψεις με τη μεγαλύτερη προσέγγιση του σχολικού βιβλίου. Εσύ μπορείς να λες τα ίδια ακριβώς πράγματα-ίσως και καλύτερα διατυπωμένα μιας και το παρόν βιβλίο αποτελεί μια άθλια επιτομή ενός πανεπιστημιακού βιβλίου πολλών τόμων-αλλά ο διορθωτής όσο παράλογο και αν ακούγεται διορθώνει με βάση το βιβλίο και όχι με βάση τη λογική.

Τα παραλές λίγο, φίλε μου. Αποκλείεται να μη μπορείς να χρησιμοποιήσεις δικές σου λέξεις. Απλώς, υπάρχουν κάποιες λέξεις, τις οποίες δεν μπορείς να τις αλλάξεις ή να χρησιμοποιησεις άλλες στη θέση τους, γιατί έτσι αλλιώνεται το νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leftkox

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λευτέρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Παιδιά στο ΑΟΔΕ τα πράγματα όπως είπαν οι περισσότεροι είναι ΣΑΦΗ. ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ παπαγαλία, μαθαίνεις και τα σημεία στίξης. Τώρα αν το κατανοήσεις κιόλας καλώς, αν δεν το κατανοήσεις δεν τρέχει τίποτα απλά θα σε δυσκολέψει λίγο περισσότερο η αποστήθιση. Π.Χ. εγώ παραλίγο να χάσω 1% επειδή έγραψα "Η προώθηση συνδέεται στενά με τα υπόλοιπα 3-p του μίγματος μάρκετινγκ" και δεν έγραψα "δηλαδή την τιμή, το προϊόν και τη διανομή". Ο καθηγητής μου για αυτό έκοβε αν και δεν υπάρχει μαθητής που να μην ξέρει τα 4-p ονομαστικά. Ευτυχώς επειδή το γραπτό μου είχε καλή εικόνα στο ΑΟΔΕ δε μου το κοψαν. Η ουσία είναι ότι πρέπει πρωτίστως να το μάθετε παπαγαλία και μετά ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ να ξέρετε τι σημαίνουν αυτά που παπαγαλίζετε ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Απλώς, υπάρχουν κάποιες λέξεις, τις οποίες δεν μπορείς να τις αλλάξεις ή να χρησιμοποιησεις άλλες στη θέση τους, γιατί έτσι αλλιώνεται το νόημα.

Το πρόβλημα είναι ότι στο ΑΟΔΕ όλες οι λέξεις θεωρούνται ότι είναι αυτού του είδους, οποιαδήποτε απόκλιση από το βιβλίο όσο μικρή κι αν είναι μπορεί κάποιος διορθωτής να θεωρήσει ότι αλλάζει το νόημα. Οπότε αν μπορείς να αναπαράγεις στο γραπτό σου και τυχόν τυπογραφικά λάθη ή ακόμη και να βάλεις τα κόμματα ακριβώς στη θέση που τα έχει και το σχολικό βιβλίο, ακόμα καλύτερα. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό αλλά τα παιδιά πιο πάνω έχουν απόλυτο δίκιο. Στο ΑΟΔΕ εξετάζεσαι στο πόσο ικανός είσαι να μεταφέρεις στο γραπτό σου ατόφια αποσπάσματα του βιβλίου, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Όπως είπε κι ο nickzor:

Όταν γράψετε τα πρώτα διαγωνίσματα στο σχολείο αν ο καθηγητής σας δεν είναι στην κοσμάρα του θα δεις πως βαθμολογούνται τα γραπτά στο ΑΟΔΕ.

Πολλοί διορθωτές κόβουν από το παραμικρό, μη σας φανεί παράξενο. ;)
(Τώρα διάβασα και αυτά που έγραψε ο lefteris_91 και στην ουσία λέμε το ίδιο πράγμα.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top