Ο ιδανικός καθηγητής

Γεωργία27227

New member

Η Γεωργία27227 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 26 μηνύματα.
ο χρηστος έχει δικιο γιατι δεν γινεται μια ωρα συνεχεια μάθημα ή μόνο χαβαλε...πρέπει να μοιράζονται αυτά!!!
 

lola_29

New member

Η Aγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά. Διδάσκω αρχαία ελληνική γλώσσα στη γ' γυμνασίου. Νομίζω ότι είμαι αρκετά μεταδοτική ως καθηγήτρια. Πώς θα καταφέρω παρ' όλ' αυτά να σας κάνω, εννοώ εσάς τους μαθητές, ν' αγαπήσετε τ' αρχαία ελληνικά και να τα ξε-φοβηθείτε;
Tα Αρχαία Ελληνικά είναι ένα δύσκολο μάθημα και συνήθως οι μαθητές αδιαφορούν και αγνοούν αυτό το μάθημα.Σαν μαθήτρια γνωρίζω πως οι περισσότεροι μαθητές δεν συμπαθούν τα Αρχαία,αλλά εγώ το θεωρώ πολύ ενδιαφέρον μάθημα.
Λοιπόν, θα σας συμβούλευα κάτι: Μην γίνετε ΠΟΤΕ κουραστική και βαρετή,αλλά προσθέστε διάφορες μεθόδους που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των παιδιών.Μην τους υπαγορεύετε μόνο και κυρίως μην κάνετε μόνη σας το μάθημα.Η φετινή μου καθηγήτρια (χωρίς να θέλω να ττην μειώσω) στα Αρχαία είναι πολύ κουραστική, με αποτέλεσμα όλα τα παιδιά να βρίσκουν ανιαρό το μάθημά της. Η καθηγήτρια αυτή εφαρμόζει μία απαράδεκτη μέθοδο: μιλάει μόνη της και δεν είναι καθόλου μεταδοτική. Είναι,επίσης, απαιτητική σχετικά με θέματα που δεν έχουμε αναλύσει στην τάξη. Τα Αρχαία,κατά τη γνώμη μου,βασίζονται στην επανάληψη και όχι στο γρήγορο πέρασμα των σελιδών,απλά και μόνο για να καλυπτεί η ύλη. Το μάθημα στα Αρχαία πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει διασκεδαστικό και ευχάριστο στα παιδιά. Σαν καθηγήτρια,πιστέυω πως θα ξέρετε τρόπους για την επίτευξη αυτού του θέματος.

Ιδανικός καθηγητής: αμερόληπτος,δίκαιος, μεταδοτικός, ευχάριστος, χαμογελαστός όσο μπορεί, φιλικός και με πραγματικό ενδιαφέρον για τα παιδιά και για την πραγματοποίηση των στόχων του...Αυτά...:)
 

johngreek_mad

New member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
να προσθεσω... πραγματικος! :)
 

merenwen9728

New member

Η ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
<<Ιδανικός καθηγητής: αμερόληπτος,δίκαιος, μεταδοτικός, ευχάριστος, χαμογελαστός όσο μπορεί, φιλικός και με πραγματικό ενδιαφέρον για τα παιδιά και για την πραγματοποίηση των στόχων του...Αυτά...:)[/quote]>>

Πολύ σωστά,αν και δύσκολα πρακτικά να τα εχει κανείς όλα...Στέκομαι πολύ στο τελευταίο!Σε ευχαριστώ πολύ! :D
-----------------------------------------
να προσθεσω... πραγματικος! :)
Πως ακριβώς το εννοείς αυτό;
-----------------------------------------
να προσθεσω... πραγματικος! :)
Πως ακριβώς το εννοείς αυτό;
 

fuela

New member

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου . Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Αυτό που θα ήθελα εγώ να προσθέσω είναι πως δεν πρέπει ποτέ ο καθηγητής να επηρρεάζεται από προσωπικά προβλήματα και να είναι αδιάθετος μέσα στην τάξη και προπάντων να μην ξεσπάει πάνω στα παιδιά γιατί έχει τύχει αρκετές φορές να γίνει αυτό...Όταν ο καθηγητής μπαίνει μέσα στην αίθουσα το καλύτερο θα ήταν να εβγαζε τον καλύτερό του εαυτό,χωρίς να παίζει το ρόλο κάποιου που δεν είναι...:D:D:D

Συμφωνώ με όλες τις προηγούμενες παρατηρήσεις .:iagree:

Θέλω να τονίσω πως το πιο σημαντικό είναι το μάθημα να μην στηρίζεται μόνο στο βιβλίο και στη διδακτέα ύλη αλλά να γίνεται συζήτηση και να λύνονται όλες οι απορίες των μαθητών ακόμα και αν είναι εντελώς εκτός μαθήματος και θέματος,αρκεί βέβαια να είναι μια σοβαρή ερώτηση...Επίσης ότι λέγεται πάνω στο μάθημα να εξηγείται με παραδείγματα και όχι μόνο με λόγια του βιβλίου ,γιατί είχα ως τώρα πολλούς καθηγητές που δυστυχώς μάθαιναν οι ίδιοι απ'έξω το μάθημα και το παρέδιδαν αυτούσιο...Έτσι το μάθημα όχι μόνο καταντάει βαρετό αλλά σκοτώνει και το ενδιαφέρον των μαθητών...

Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο γιατί θεωρώ πολύ σημαντικό ένας καθηγητής να ενημερώνεται γαι το πως να προσεγγίσει με το σωστό τρόπο τους μαθητές του ώστε να τους μεταφέρει γνώσεις και εκτιμώ αφάνταστα την προσπάθεια σου αυτή ...Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές έτσι...:D:):D
 

Σοφακι29785

New member

Η Σοφια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Απλα να εισαι διπλα στους μαθητες και να τους κατανοεις....αυτο θελουμε ολοι....κατανοηση απ'τους καθηγητες.....
 

merenwen9728

New member

Η ... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Αυτό που θα ήθελα εγώ να προσθέσω είναι πως δεν πρέπει ποτέ ο καθηγητής να επηρρεάζεται από προσωπικά προβλήματα και να είναι αδιάθετος μέσα στην τάξη και προπάντων να μην ξεσπάει πάνω στα παιδιά γιατί έχει τύχει αρκετές φορές να γίνει αυτό...Όταν ο καθηγητής μπαίνει μέσα στην αίθουσα το καλύτερο θα ήταν να εβγαζε τον καλύτερό του εαυτό,χωρίς να παίζει το ρόλο κάποιου που δεν είναι...:D:D:D

Συμφωνώ με όλες τις προηγούμενες παρατηρήσεις .:iagree:

Θέλω να τονίσω πως το πιο σημαντικό είναι το μάθημα να μην στηρίζεται μόνο στο βιβλίο και στη διδακτέα ύλη αλλά να γίνεται συζήτηση και να λύνονται όλες οι απορίες των μαθητών ακόμα και αν είναι εντελώς εκτός μαθήματος και θέματος,αρκεί βέβαια να είναι μια σοβαρή ερώτηση...Επίσης ότι λέγεται πάνω στο μάθημα να εξηγείται με παραδείγματα και όχι μόνο με λόγια του βιβλίου ,γιατί είχα ως τώρα πολλούς καθηγητές που δυστυχώς μάθαιναν οι ίδιοι απ'έξω το μάθημα και το παρέδιδαν αυτούσιο...Έτσι το μάθημα όχι μόνο καταντάει βαρετό αλλά σκοτώνει και το ενδιαφέρον των μαθητών...

Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο γιατί θεωρώ πολύ σημαντικό ένας καθηγητής να ενημερώνεται γαι το πως να προσεγγίσει με το σωστό τρόπο τους μαθητές του ώστε να τους μεταφέρει γνώσεις και εκτιμώ αφάνταστα την προσπάθεια σου αυτή ...Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές έτσι...:D:):D
Σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες για να με βοηθήσεις:thanks:Ειλικρινά βρίσκω πολύ σωστές τις απόψεις σου και σε συγχαίρω που αν και είσαι σχετικά μικρή ακόμα,έχεις τόσο ώριμες ιδέες πάνω σε ένα τέτοιο θέμα και δε φοβάσαι να τις μοιραστείς!:no1:Αν και δε διδάσκω ακόμη,βλέπω πολύ σοβαρά αυτό το λειτούργημα και γι'αυτό ξεκίνησα το θέμα...συμφωνώ μαζί σου για τη στάση που πρέπει να τηρεί ένας καθηγητής και έτσι προσπαθώ να βρω ένα τρόπο,ώστε να γίνω καλή στο μέλλον!Θα χαρώ να τα ξαναπούμε!:bye:
-----------------------------------------
Απλα να εισαι διπλα στους μαθητες και να τους κατανοεις....αυτο θελουμε ολοι....κατανοηση απ'τους καθηγητες.....
Σωστή!ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ-λέξη κλειδί...το έχω νιώσει κι εγώ προσωπικά αυτό!Σε ευχαριστώ!:)
 

Elpis13

New member

Η Ελπιδα ή Ελπις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Δεν ξερω αν θα θελατε την γνωμη μου αλλα ο ιδανικος καθηγητης ειναι-->
Αυτος που δεν θα μας ειρωνευτει
Θα υπερασπιστει τον μαθητη οταν γινονται κοροιδευτικα σχολια εις βαρος του
Θα πρεπει να κανει τους μαθητες να καταλαβουν πως ΜΠΟΡΟΥΝ να εμπιστευτουν στον καθηγητη τα προβληματα τους και πως δεν θα γινουν βουκινο σε ολο το γραφειο των καθηγητων
Οταν θα μιλησει στο παιδι για καποιο συγκεκριμενο θεμα αργοτερα να μην αναφερει αυτο το θεμα μπροστα σε ολη την ταξη κανοντας τον μαθητη ρεζιλι.Το μονο που καταφερνει ετσι ειναι να κανει τον μαθητη να τον μισει περισσοτερο
Αυτα που λεει να ειναι ξεκαθαρα και οχι παπαγαλιες απο το βιβλιο
Να καταλαβαινει πως τα παιδια εχουν και αλλα πραγματα(φροντιστηρια κτλ) και δεν μπορουν μερικες φορες να αποδωσουν.Ο καθηγητης να δειχνει κατανοηση
Ελπιζω να βοηθησα!Ο,τι ειπα ειναι απο πλευρας μαθητη!
 

astathmitos

New member

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 650 μηνύματα.
Λοιπον ψαχνουμε ενα καθηγητη:
Να μην ειναι βαρετος,να εχει μεταδοτικοτητα και απειρες γνωσεις,να μην ειναι ποτε αδιαθετος και στεναχωρημενος να ειναι αμεροληπτος να μην εχει συμπαθειες και να κανει διασκεδαστικο το μαθημα του και ειδικα τα αρχαια!Επισης να ειναι ευχαριστος επιεικης με τους μαθητες να μην προσβαλει και να μην τους μαλωνει να μην δειχνει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλος να χρησιμοποιει και δικες του μεθοδους στο μαθημα γενικα να μην εχει και πολλες απαιτησεις.Ακομα να βαζει καλους βαθμους να μην βαζει πολλα τεστ και διαγωνισματα να ειναι συνοδος-παιδαγωγος-παιδονομος-ψυχολογος ψυχοκοινωνικος συμβουλος να κανει και τον διαιτητη-υπερασπιστη των αδικημενων μαθητων οταν χρειαστει.....Επισης πρεπει να διαπνεεται απο απολυτη εχεμυθεια και μυστικοτητα λες και ειναι πρακτορας πχ της Μοσαντ!
Εγω θα ελεγα να φοραει και μια στολη την νυχτα σαν τον μπατμαν και να κυνηγαει το εγκλημα και την αδικια αυτου του κοσμου.....
Σορρυ αλλα τετοιο καθηγητη η μαλλον ανθρωπο δεν θα βρειτε ΠΟΤΕ....:bye:
Εγω η μονη απαιτηση που εχω απο ενα καθηγητη ειναι να ειναι σοβαρος και να εχει γνωσεις....Τωρα αν εχει μια μερα κακη διαθεση αν ειναι αυστηρος η δεν σκυβει ευλαβικα πανω απο τον μαθητη για καθε λογο η αν δεν ειναι πρωτοποριακος ο τροπος που διδασκει και αλλα τετοια δεν με απασχολησαν ποτε στην μαθητικη μου ζωη....Ουτως η αλλως οποιος θελει να μαθει μαθαινει ας μην ψαχνουμε για δικαιολογιες
 

who

New member

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
Λοιπον ψαχνουμε ενα καθηγητη:
Να μην ειναι βαρετος,να εχει μεταδοτικοτητα και απειρες γνωσεις,να μην ειναι ποτε αδιαθετος και στεναχωρημενος να ειναι αμεροληπτος να μην εχει συμπαθειες και να κανει διασκεδαστικο το μαθημα του και ειδικα τα αρχαια!Επισης να ειναι ευχαριστος επιεικης με τους μαθητες να μην προσβαλει και να μην τους μαλωνει να μην δειχνει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλος να χρησιμοποιει και δικες του μεθοδους στο μαθημα γενικα να μην εχει και πολλες απαιτησεις.Ακομα να βαζει καλους βαθμους να μην βαζει πολλα τεστ και διαγωνισματα να ειναι συνοδος-παιδαγωγος-παιδονομος-ψυχολογος ψυχοκοινωνικος συμβουλος να κανει και τον διαιτητη-υπερασπιστη των αδικημενων μαθητων οταν χρειαστει.....Επισης πρεπει να διαπνεεται απο απολυτη εχεμυθεια και μυστικοτητα
Πολυμημάνημα είναι αυτό που περιγράφεις, όχι καθηγητής. Καφέ θα κάνει;
 

SoZi

New member

Η Αλέκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 2,623 μηνύματα.
Εναν καθηγητη που οταν δεν εκανες τη ρημαδοεργασια για την Τριτη να σου δινει την ευκαιρια να την παραδωσεις την τεταρτη τη πεμπτη τη παρασκευη (ως εκει)
 

aggel A4 forever

New member

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου . Έχει γράψει 221 μηνύματα.
να μην βαζεις απουσιες με το παραμικρο π.χ. εχω μια γυμναστρια που επειδη δν εκανα σωστα την ασκηση σωστα μου εβαλε απουσια.στα κειμενα να μην λες παρα πλυ γρηγορα τις ερωτησεις ωστε να προλαβαινουνε τα παιδι να γραφουν τις σημειωσεις (αν και εγω δεν παρουσιαζω προβλημα απλα ο διπλανος μ δεν κραταει πολλες σημειωσεις διοτι δεν προλαβαινει αλλα τα πηγαινει μια χαρα ) και ναμην κατακρινεις τους μαθητες και ιδικοτερα ναμην εκμεταλλευεσαι τα παιδι γιατι σε ενα τμημα μια ηλιθια καθηγητρια εβαλε τα παιδι να κανουν δυο αλλες καθηγητριες μου και να εισαι μετα-δοτικη χιχιχι .Επιπροσθετως να δινεις σημειωσεις .Τελος να προσπαθεις να κανεις να σε αγαπησουν τα παιδια οπως εμας η φιλολογος μας μεχρι και ενας παιδακι που δεντα παει τοσο καλα στα αρχαια και την οδδυσεια την αγαπαει δλδ σαν μια οικογενεια ειμαστε στο μαθημα της

αυτα απο δικες μου εμπειριες στο γυμνασιο τα 2 τριμηνα αυτααααα!!!

καλη συνεχεια σε οτι κι αν κανεις!!!
 

astathmitos

New member

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 650 μηνύματα.

beautiful loser

New member

Ο ---- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Πολυμημάνημα είναι αυτό που περιγράφεις, όχι καθηγητής. Καφέ θα κάνει;
χα πραγματι ,μονο με το να διαβασεις αυτες τις συμβουλες θα πελαγωσεις.
Οποιος προσπαθει να ικανοποιει τους παντες σε ολους τους τομεις τις διδασκαλιας θα γινει τιποτα για κανεναν
 

SODAW

New member

Η SODAW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Tα Αρχαία Ελληνικά είναι ένα δύσκολο μάθημα και συνήθως οι μαθητές αδιαφορούν και αγνοούν αυτό το μάθημα.Σαν μαθήτρια γνωρίζω πως οι περισσότεροι μαθητές δεν συμπαθούν τα Αρχαία,αλλά εγώ το θεωρώ πολύ ενδιαφέρον μάθημα.
Λοιπόν, θα σας συμβούλευα κάτι: Μην γίνετε ΠΟΤΕ κουραστική και βαρετή,αλλά προσθέστε διάφορες μεθόδους που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των παιδιών.Μην τους υπαγορεύετε μόνο και κυρίως μην κάνετε μόνη σας το μάθημα.Η φετινή μου καθηγήτρια (χωρίς να θέλω να ττην μειώσω) στα Αρχαία είναι πολύ κουραστική, με αποτέλεσμα όλα τα παιδιά να βρίσκουν ανιαρό το μάθημά της. Η καθηγήτρια αυτή εφαρμόζει μία απαράδεκτη μέθοδο: μιλάει μόνη της και δεν είναι καθόλου μεταδοτική. Είναι,επίσης, απαιτητική σχετικά με θέματα που δεν έχουμε αναλύσει στην τάξη. Τα Αρχαία,κατά τη γνώμη μου,βασίζονται στην επανάληψη και όχι στο γρήγορο πέρασμα των σελιδών,απλά και μόνο για να καλυπτεί η ύλη. Το μάθημα στα Αρχαία πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει διασκεδαστικό και ευχάριστο στα παιδιά. Σαν καθηγήτρια,πιστέυω πως θα ξέρετε τρόπους για την επίτευξη αυτού του θέματος.

Ιδανικός καθηγητής: αμερόληπτος,δίκαιος, μεταδοτικός, ευχάριστος, χαμογελαστός όσο μπορεί, φιλικός και με πραγματικό ενδιαφέρον για τα παιδιά και για την πραγματοποίηση των στόχων του...Αυτά...:)
εγώ δεν το θεωρώ βαρέτο αλλά μέχρι ενός σημείου!!!:(:)
 

giorgis_h

New member

Ο giorgis_h αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 51 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αυτή η συζήτηση φαίνεται να έχει ένα πρόβλημα:
Ξεχνούμε ότι η εύρυθμη λειτουργία του μαθήματος αλλά και του σχολείου γενικότερα δεν είναι ευθύνη του δασκάλου μόνο, αλλά οπωσδήποτε και των μαθητών, των γονέων, και όλων των εμπλεκομένων.

Μήπως αναζητώντας τον "ιδανικό καθηγητή", αυτό λειτουργεί ως άλλοθι έναντι των δικών μας ευθυνών; Μήπως έχουμε πρόβλημα με την δική μας ενηλικίωση;
 

MariaK

New member

Η MariaK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Παιδιά κακώς πελαγώνετε :) Ο καλός καθηγητής - ο καλός ΔΑΣΚΑΛΟΣ γενικότερα - αρκεί να σέβεται τον εαυτό του και τους μαθητές του σε όλες τις εκφάνσεις της εκπαιδευτικής δραστηριότητας. Όσο για τον ΙΔΑΝΙΚΟ, αυτός δεν γίνεται με συμβουλές και απόψεις........ Γεννιέται έτσι. Γι' αυτό σπανίζει το είδος και γι' αυτό αν τύχει να πέσουμε σε κάποιον έτσι τον θυμόμαστε για πάντα!
 

Hot Chic

New member

Η Hot Chic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γεια σ...φαινεται οτι 8 γινεις πλ καλη κα8ηγητρια γτ καταρχας εχεις τν δια8εση!(-προσεχε μονο ν μν τν χασεις μ τν παροδο τν χρονων...)Ετσι μν ανησυχεις...λλ οκ πρεπει ν προσεχεις καποια πραγματα..οπως π.χ:ν μν μιλας συνεχεια λλ ν κανεις διαλογο γτ οι περισσοτεροι μα8ητες πασχουμε απ βαρεμαρα-κ εν μερη φυσικα φταινε κ οι κα8ηγητες μ τν τροπο π διδασκουν τ μα8ημα...
 

psarakis.k

New member

Ο psarakis.k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 6 μηνύματα.
... όταν δεν απορρίπτεις μέσα σου τους μαθητές που σε απορρίπτουν
 

ποκαχοντας

New member

Η ΕΙΡΗΝΗ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 65 μηνύματα.
ο ιδανικος καθηγητης για μενα πιστευω πως ειναι ενας φιλοτιμος ανθρωπος,ο οποιος μπορει να καταλαβει τα συναισθηματα που νιωθει καθε παιδι,τις δυσκολιες που αντιμετωπιζει και εκεινη την αμηχανια που νιωθει οταν τον ρωταει ο καθηγητης και δυσκολευεται να απαντησει δεν σημαινει οτι δεν το ξερει ή δεν το εχει διαβασει απλως θελει λιγο το χρονο του.Αλλα οταν τα βλεματα των υπολειπων παιδιων που στρεφονται κατα πανω του του δημιουργουν αγχος και ετσι αυτοματως τα ξεχναει.:boom:
Και ετσι ο καθηγητης θα θεωρησει πως ο μαθητης ειναι αδιαβαστος!!!!!!!!!!!!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top