Ο ιδανικός καθηγητής

minouki

New member

Η Μίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Χαίρομαι πολύ aurora που έκανες αυτό το θέμα. Συγχαρητήρια για την φιλολογία (και εγώ εκεί θέλω να περάσω:D)
ο ιδανικός καθηγητής για μένα είναι αυτός που έχει μεράκι για τη δουλειά του και αντιλαμβάνεται τον παιδαγωγικό του ρόλο. Μην βάλεις ποτέ στους μαθητές σου "γραπτή εξέταση στο μάθημα της ημέρας". Μου τη δίνει στα νεύρα γιατί φαίνεται λες και έχεις καχυποψία και θες να "πιάσεις" το μαθητή σου αδιάβαστο. Ειδικά στο γυμνάσιο το έχουν παρακάνει με αυτά τα τεστ! :nono: Οι προφορική εξετάση είναι επαρκείς.
 

roseberry

New member

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 484 μηνύματα.
ο ιδανικος καθηγητης για εμενα ειναι
-δικαιος
-εξυπνος
-νεος(για να τε εξηγει καλυτερα οχι τιποτα αλλο:P)
-και να μας βοηθαει πολυ
 

The_Doctor

New member

Ο The_Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Ο ιδανικος καθηγητης ειναι αυτος που πειθει τους μαθητες του να πιστευουν στον εαυτο τους και ξερει πως να διδασκεται απο αυτους.
 

vagia79

New member

Η vagia79 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών , Καθηγητής και μας γράφει απο Πτολεμαΐδα (Κοζάνη). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ο ιδανικός καθηγητής στέκεται πλάι στα παιδιά, τους ενθαρρρύνει, τους κινητοποιεί, τους προβληματίζει.

Προβληματίζεται και διαβάζει συνεχώς, συσσωρεύει όσο μπορεί γνώσεις και τις μεταδίδει στους μαθητές μέσα από την ενεργή και συμμετοχική διδασκαλία.

Για τον ιδανικό καθηγητή δεν υπάρχει "μαθητής που δε διαβάζει". Υπάρχει ο μαθητής, που ο καθηγητής δεν έχει καταφέρει να του διδάξει πώς να διαβάζει.....
 

giannis dog

New member

Ο giannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 74 μηνύματα.
για μενα 1ο και κυριοτερο να μην κανει διακρισεις και ουτε να περνει καποιον με <<στραβο>> ματι λογω και καλα κακης φημης αλλα να εχει δικια του αποψη....και να μην αφηνει κανεναν στην "ακρη" επειδη δεν τον παει...
 

paparounas

New member

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
για μενα 1ο και κυριοτερο να μην κανει διακρισεις και ουτε να περνει καποιον με <<στραβο>> ματι λογω και καλα κακης φημης αλλα να εχει δικια του αποψη....και να μην αφηνει κανεναν στην "ακρη" επειδη δεν τον παει...
Ναι, και ουτε επειδη σε καποιο αλλο μαθημα εκανε φασαρια και μπορει να γραφτηκε και στο ποινολογιο, να του λεει "θα σου δειξω εγω" και να τον ειρωνευεται ολη την ωρα. (μου εχει τυχει για αυτο το λεω :P)
 

FairyTale45402

New member

Η Σοφια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Βασικα να ειναι κοντα στους μαθητες....
Προσωπικα εχω μια καθηγητρια η οποια "ειρωνευτε" τα παιδια βριζει φωναζει.... Αμα χρειαστει μας στηνει στον τοιχο.... Μιλαει εξω απο τα δοντια..... Και την λατρευουμε ΟΛΟΙ!!! Γιατι ειναι κοντα στην ηλικια μας.... Δεν προσποιειτε.... Μας προσεγκυει.... Καθε φορα γελαμε.... Κανει σωστα το μαθημα της και την καταλαβαινουμε ολοι.... Ειναι κοντα μας.... Ξερουμε οτι αν παμε στο γραφειο π.χ. και εχουμε δικιο θα μας στιριξει με κινδυνο την δουλεια της..... Τσακωνετε με τους αλους καθηγητες για το "καλο μας".... Μας στιριζει στις συνελευσεις καθηγητων.... Ειναι με το μερος μας οπου μπορει να βρει δικιο.... Δεν κανει διακρισεις...... Μιλαει με τους μαθητες για οτιδηποτε.... Μπορεις να της εμπιστευτεις τα παντα.... Ακομα και τα οικογενειακα σου..... Συζηταει μεσα στην ταξη για πολλα θεματα, ακουει αποψεις, προβληματιζεται και δεν ακολουθει πιστα τα βιβλια..... Μας πηγαινει εκδρομες ακομα και βολτες τα Σαββατοκυριακα..... Και ομως στους βαθμους ειναι δικαιη.....
Και εμεις ομως ενω σε ολους τους καθηγητες ειμαστε κυριολεκτικα hooligans
σε αυτην αγγελουδια.....

Για αυτο ειναι λαθος κατα τη γνωμη μου ενας καθηγητης να λεει π.χ. "τι παλιοπαιδα".... Ειναι πως θα μας προσεγισουν.... Απο τη στιγμη που θα μας προσεγγισουν σωστα και κανουν καλα την δουλεια τους δεν εχουν να φοβουντε τιποτα....


Αυτα απο μενα.....
 

teh

New member

Ο teh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Β' λυκείου . Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Λοιπον...απο,τι εχω καταλαβει εγω, οταν ο καθηγητης φωναζει στην ταξη το χει χασει το παιχνιδι.
Επισης κατι που ισχυει γενικα με τα παιδια. Αντι να ρωτας κατι, να το λες. Πχ.
"Παιδια θα κανουμε μαθημα τωρα ή οχι;" Σιγουρα ολοι οι μαθητες σκεφτονται οχι απο μεσα τους και συνεχιζουν το βιολι τους. Αντιθετως να τους ενημερωνεις πως εσυ εχεις σκοπο να κανεις μαθημα.
Οταν καποιος μαθητης εντοπιζει αποφασιστικοτητα σε εναν καθηγητη τον σεβεται περισσοτερο.
Επιπλεον, μεσα στο μαθημα να κανεις μικρες παυσεις για καποια πλακα ή να σχολιασεις καποιον μαθητη καλοπροαιρετα χωρις να ξεπερνιεται το οριο ωστε να περναει ευχαριστα η ωρα.

Θυμαμαι μια φορα που ρωτησα μια καθηγητρια στα μαθηματικα κατι για το μαθημα και μου απανταει: "η ερωτηση σου ειναι βλακωδες και δεν ξερεις τιποτα". Απο κατι τετοιο εχασα καθε σεβασμο προς τον ανθρωπο.

Οπτικη επαφη βοηθαει παντα. Οταν λες κατι, πες το αργα, ηρεμα και σταθερα κοιτωντας στα ματια τον μαθητη.

Και τελος ενα χαμογελο παντα βοηθαει, απλα να κοβεις μαχαιρι τις κακες συμπεριφορες με ηρεμια και να επιβαλλεσαι με την εμπειρια που ξεχωριζει εναν μαθητη απο εναν δασκαλο.
Αν κατεχεις το αντικειμενο καλα μια επιδειξη δε βλαπτει. Θυμαμαι τον μαθηματικο μου που μας ελυνε κατι εξισωσεις σε δευτερολεπτα.
Οι τιμωριες δεν βοηθανε. Δεν πρεπει να δωσεις δικαιωματα στους μαθητες να φτασουν στο σημειο ωστε να κανουν κατι για να αξιζουν τιμωρια.

Αυτα εχω να πω, κυρια μελλοντικη καθηγητρια. Καλη επιτυχια!;)
-----------------------------------------
Α! Μην ξεχασω...οταν διαφωνεις με καποιον μαθητη, "υπενθυμιζε" του το ονομα του.
Ο μαθητης το παιρνει πιο προσωπικα και σοβαρα μολις ακουει το ονομα του.
 

vera94

New member

Η vera94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Κυριότερο...να μην ξεχάσεις ότι και εσύ υπήρξες στην ίδια θέση!
Αλλά μην τους δώσεις πολύ θάρρος... είμαστε αχάριστα... κακα τα ψέματα!!!
 

kate! =]

New member

Η kate! =] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 247 μηνύματα.
the perfect teacher:
1.να ειναι ικανος να κανει μια ταξη να τον ακουσει-ανεξαρτητα το μαθημα
2.να μπορει να καιρδισει τον σεβασμο-γιατι τον σεβασμο τον καιρδιζεις δεν τον απαιτεις!
3.να μπορει να κανει το μαθημα του αρεστο
4.να μπορει να "κατεβει"στο μαθησιακο μας επιπεδο και να μας διδαξει
5.να μπορει να κανει μια πιο χαλαρη συζητηση με τους μαθητες του
6.ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ!!!!
 

vaggeliss

New member

Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
:smartass:ο σωστος καθηγητης πρωτα απο ολα να ειναι υπευθυνος, συνεσθηματικος, σχετικα προβλεψιμος, με χιουμορ, εβελκτικος και οχι πολλη αυστιρος
 

CiNeFiL

Well-known member

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,843 μηνύματα.
Ο ιδανικος καθηγητης ειναι αυτος που κανει μεχρι και τον χειροτερο μαθητη να παρακολυθει το μαθημα. θα πρεπει πρωτα απ'ολα να σεβεται τους μαθητες και να τους αντιμετοπιζει ολους σωστα και να τους βοηθαει να νιωθουν πως δεν τους υποχρεωνει να παρακολουθουν το μαθημα αλλα τους βοηθα να καλλιεργησουν τις κλισεις τους. Δεν πρεπει να εχει καταταξει τους μαθητες σε καλους ,κακους και μετριους. Επισης, το χιουμορ ειναι κατι που ολοι οι μαθητες θελουν απο τον καθηγητη. Τελος, φυσικα ο καθηγητης πρεπει να κανει ολο και πιο ενδιαφερον το μαθημα (να βλεπουν καμια φορα ταινιες με τους μαθητες, να βαζει ενδιαφερουσες εργασιες κ.τ.λ)
 

xr.pa.

New member

Ο xr.pa. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
o σωστος καθηγητης πρεπει να εχει χιουμουρ μεχρι ενα οριο και να κανει ενδιαφερον το μαθημα,ωστε και οι μαθητες που δεν ενδιαφερονται και πηγαινουν για να κοιμουνται,να μαγνητιστουν.Ετσι κατα την αποψη μου ειναι ο ιδανικος καθηγητης.Αν το καταφερεις,μπραβο σου.
 

A_myrto

New member

Η A_myrto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 68 μηνύματα.
ένας αξιολόγος καθηγητής πρέπει να εμπνέει τους μαθητές του,να είναι πρότυπο γι'αυτούς.θα πρέπει να τους σέβεται,να εκτιμά την προσπθειά τους και όχι μόνο τις σωστές απαντήσεις,να είναι δίπλα τους σε ότι και αν χρειαστούν ακόμα και αν δεν ανφέρεται στο μαθήμα αλλά σε προσωπικά ζητήματα.επίσης, μην δημιουργήσεις συγκρούσεις ,τουλάχιστον χωρίς λόγο.αν πάλι αδικήσεις έναν μαθητή με κάποια σχόλια σου ζήτα του συγνώμη,οι μαθητές εκτιμούν αφάνταστα τους καθηγητές που αναγνωρίζουν τα λάθη τους κι απολογούνται για αυτά.κατόπιν,αν έχεις πρόβλημα με έναν μαθητή ,μη το λύσεις μες την τάξη κι κυρίως μην εμπλέξεις τρίτους.επιπλέον,θα πρέπει να έχεις πρωτοποριακούς τρόπους διδασκαλίας,έτσι ώστε να μην βαριόνται τα παιδιά των άλλων κατευθύνσεων.επίσης,πρέπει να πιστεύεις πριν μπεις μέσα σε μία τάξη ότι ακόμα και αν υπάρχει ΕΝΑΣ μαθητής που θέλει να παρακολουθήσει αξίζει το σάλιο σου και την προσπάθεια σου για να διδάξεις.τέλος,μέσα στο μάθημα μην φοράς "μάσκα",πρέπει να είσαι ο ευατός σου και να πρέπει να δείξεις στους μαθητές σου ότι μπορούν να στηριχθούν πάνω σου.

Υ.Γ.συγγνώμη για το μονόλογο,αλλά έχω πέσει σε πολλούς καλούς και σε λίγους κακούς καθηγητές,με αποτέλεσμα μιας και θέλω να γίνω και εγώ καθηγήτρια να έχω ξεκινήσει ήδη να σκέφτομαι ποια πρότυπα θέλω να ακολουθήσω και ποια όχι
 

betoni

New member

Η Bέτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Να μην ξεχωρίσεις ποτέ κάποιο μαθητή απο τους υπόλοιπους για οποιοδήποτε λόγο (Δυστυχώς ειμαι από τους αυτούς που τους ξεχώρισαν ανάμεσα στο γενικό σύνολο της τάξης λόγω των καλων τους επιδόσεων και τώρα οι συμμαθητές μου με έχουν στην μπούκα του κανονιού:() να λές πάντα οτι όλοι πρέπει να λειτουργούν σαν μια ομάδα και όχι να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον
 

Boom

New member

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,123 μηνύματα.
Όταν ένας καθηγητής δεν κάνει καλό μάθημα ή βαριέται ή οτιδήποτε άλλο τον κατηγορούμε, όταν πάλι ένας καθηγητής μας πιέζει να διαβάσουμε, βάζει τεστ, πολλές ασκήσεις τον βρίζουμε. :P
Τελικά, ποια χαρακτηριστικά πρέπει να διέπουν έναν καθηγητή προκειμένου να μην τον κατηγορούμε και να μην τον βρίζουμε;
Για πείτε!

(Νι, βαρέθηκα τα άλλα:P)
 

summer life

New member

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 111 μηνύματα.
ο καθηγητης πρεπει να κατεχει ενα συνδυασμο απο χαρακτηριστικα. πρεπει απ τη μια να ειναι κοντα στα παιδια που και που να κανει χαβαλε μαζι τους και να τους δειχνει οτι δεν ειναι ο παλιος καθηγητης οπως κατι ταινιες που οι μαθητες φοβοντουσαν και να κουνηθουν. να κατανοει οτι εχει να κανει με παιδια και οχι με στρατιωτακια. να προσπαθει να ειναι μεσα στα πραγματα να ξερει δηλαδη τι αρεσει στους νεους και τι οχι ποιες ειναι οι εκφρασεις τους και που και που να τις πεταει. οι μαθητες να τον νιωθουν σαν δικο τους. να νιωθουν οτι δεν ειναι μονο ενας καθηγητης που μεταδιδει γνωση αλλα ειναι και φιλος και το τονιζω αυτο. αν κατι τους στεναχωρει να μπορουν να μιλησουν μαζι του και οχι να τον αποφευγουν. αμαλαχει να βγει και μια φορα με τους μαθητες του για καφε ε και τι εγινε θα τον κραξει κανεις???(θα τον κραξουν πολυ αλλα δεν πειραζει αυτα ειναι λεπτομερειες, ασημαντα στη καθημερινοτητα που βρισκομαστε). Απ την αλλη οταν λεμε μαθημα μαθημα. θα πρεπει ο καθηγητης να καλυπτει καθε απορια τω μαθητων ακομη και γελοια. να γινεται πληρως κατανοητος να μη βιαζεται. να μην θεωρει δεδομενο το φροντιστηριο και να επαναπαυεται. να αφηνει τους μαθητες να συμμετεχουν και να λενε τις ιδεες τους. να μην παραλειπει κανεναν. ακομη και αν πεσει σε αδιαφορη ταξη ας βρει το κουμπι των μαθητων. ας παει με το γελιο και την πλακα τους περνωντας ομως και γνωση με εναν πιο χαβαλετζιδικο τροπο. αυτο ειναι ο καθηγητης για εμενα γονιος-φιλος-προστατης-καλαμπουρτζης-πειθαρχημενος-ψυχολογος-μορφωμενος-εξυπνος-εργατικος. Μεσα σε ολα:)
 

Italian dream...

Well-known member

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,660 μηνύματα.
Γραφω λίγο καθυστερημένα αλλά ελπίζω να σε βοηθήσω :) καταρχήν να εχεις οικειότητα με τους μαθητές, και να γνωρίζεις καθέναν προσωπικα. Μην τους αντιμετωπίζεις ως ''ενας ακόμα μαθητής''. Καθε παιδι είναι ενας ξεχωριστός κόσμος, με τις δικές του σκέψεις, τις δικές του ιδιαιτερότητες, τα δικα του ελλατώματα. Είναι σημαντικό οι μαθητές να ξέρουν ότι μπορούν να σε εμπιστευτούν. Να συζητας μαζι τους για θέματα που τους αφορουν και τους προβληματίζουν, να δίνεις συμβουλές και να ζητάς την γνώμη τους. Επίσης ότι και να γίνει να σεβεσαι τους μαθητες γιατί μόνο έτσι θα ρε σέβονται κι αυτοί. Να σεβεσαι την διαφορετικότητα τους, την γνώμη τους, να μην τους κρίνεις και ΠΟΤΈ να μην κάνεις παρατηρήσεις δημοσίως! Μάθε να εισαι διακριτική, να ενδιαφέρεσαι για τους μαθητες σου και προς θεού ποτέ μην ειρωνευτεις παιδί! Και να θυμάσαι ότι ο ιδανικός καθηγητής που ζητάς δεν υπάρχει. Ελπίζω να βοήθησα αν και λίγο καθυστερημένα :-/
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top