Ομιλείτε γαλλικά! / French Track of the Day

KonstantinaF.

Νεοφερμένο μέλος

Η KonstantinaF. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.874 μηνύματα.

KonstantinaF.

Νεοφερμένο μέλος

Η KonstantinaF. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.874 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

PanMoonlight

Νεοφερμένο μέλος

Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά.
C'était sûr que cela arriverait...

juste un instant

Επιφανές μέλος

@PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν.
Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής :
Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής !
Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα.

PanMoonlight

Νεοφερμένο μέλος

Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
@PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν.
Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής :

Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα.
Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου.
Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία.
Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. :P

PanMoonlight

Νεοφερμένο μέλος

ultraviolence

Συντονιστής

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16.037 μηνύματα.
Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ?
Allez-y les gars! Soyez pas timide :)

KonstantinaF.

Νεοφερμένο μέλος

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.571 μηνύματα.
Bonjour, bonjour mes amis !

Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ?

ultraviolence

Συντονιστής

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 16.037 μηνύματα.
Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi?

Bonjour, bonjour mes amis !

Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ?
Coucou le chéri doudou de la lectrice!
On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr.
Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ?

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.571 μηνύματα.
Coucou le chéri doudou de la lectrice!
On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr.
Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ?
Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé.

Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ?

Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? :flowers:

ultraviolence

Συντονιστής

Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé.
Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc
. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ?
Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ?
Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école.
Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? :flowers:
Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera :yes:

Poirot

Περιβόητο μέλος

Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ?
Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école.
Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance.
ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc
Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera :yes:
Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. :worry: T'as trouvé quelque chose méritable ?

Χρήστες Βρείτε παρόμοια