KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:12 Η KonstantinaF.: #1.321 14-11-21 23:12 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Ecouter des chansons et aider les gens à comprendre qu'il faut être vacciné. Click για ανάπτυξη... Oui, vous - êtes un docteur? juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:13 Ο juste un instant: #1.322 14-11-21 23:13 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Oui, vous - êtes un docteur? Click για ανάπτυξη... J'ai des proches qui sont médecins. KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:22 Η KonstantinaF.: #1.323 14-11-21 23:22 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: J'ai des proches qui sont médecins. Click για ανάπτυξη... Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:23 Ο juste un instant: #1.324 14-11-21 23:23 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! Click για ανάπτυξη... Bonne nuit à toi aussi. Moi aussi, j'ai à me lever tôt demain matin. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 08:14 Ο juste un instant: #1.325 22-04-22 08:14 C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Ecouter des chansons et aider les gens à comprendre qu'il faut être vacciné. Click για ανάπτυξη... Oui, vous - êtes un docteur?
juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:13 Ο juste un instant: #1.322 14-11-21 23:13 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Oui, vous - êtes un docteur? Click για ανάπτυξη... J'ai des proches qui sont médecins. KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:22 Η KonstantinaF.: #1.323 14-11-21 23:22 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: J'ai des proches qui sont médecins. Click για ανάπτυξη... Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:23 Ο juste un instant: #1.324 14-11-21 23:23 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! Click για ανάπτυξη... Bonne nuit à toi aussi. Moi aussi, j'ai à me lever tôt demain matin. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 08:14 Ο juste un instant: #1.325 22-04-22 08:14 C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Oui, vous - êtes un docteur? Click για ανάπτυξη... J'ai des proches qui sont médecins.
KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:22 Η KonstantinaF.: #1.323 14-11-21 23:22 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: J'ai des proches qui sont médecins. Click για ανάπτυξη... Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:23 Ο juste un instant: #1.324 14-11-21 23:23 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! Click για ανάπτυξη... Bonne nuit à toi aussi. Moi aussi, j'ai à me lever tôt demain matin. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 08:14 Ο juste un instant: #1.325 22-04-22 08:14 C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: J'ai des proches qui sont médecins. Click για ανάπτυξη... Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures!
juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 14 Νοεμβρίου 2021 στις 23:23 Ο juste un instant: #1.324 14-11-21 23:23 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! Click για ανάπτυξη... Bonne nuit à toi aussi. Moi aussi, j'ai à me lever tôt demain matin. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 08:14 Ο juste un instant: #1.325 22-04-22 08:14 C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaFain: Ok! Je vous souhaite une bonne nuit! Je vais me lever à 7 heures! Click για ανάπτυξη... Bonne nuit à toi aussi. Moi aussi, j'ai à me lever tôt demain matin.
juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 08:14 Ο juste un instant: #1.325 22-04-22 08:14 C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr
PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 16:35 Ο PanMoonlight: #1.326 22-04-22 16:35 Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη... juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Πιστεύω σημασία έχει να μην προσπαθούμε να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλο (Εκπαιδευτικοί γαλλικών με γερμανικών) αλλά παράλληλα έιναι καλό να χρησιμοποιούμε στοιχεία σε ότι λέμε. Το άρθρο που αναδείκνυε την πρωτιά των γερμανικών προσπαθούσε κάπως να μας παραπληφορήσει γιατί ανέφετε τι γίνοταν στην δευ. εκπαίδευση και έδινε την εντύπωση ότι αυτό αφορά την εκπαίδευση γενικά (αγνοώντας την άυξηση στα γαλλικά που υπάρχει στην πρω.) και την σύγκριση και των δύο μαζί όπου τα γαλλικά βρίσκονται μπροστά. Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: C'était sûr que cela arriverait... Η Γαλλική πρώτη σε προτίμηση ξένη γλώσσα μετά την Αγγλική La réponse de l'AMOPA-HELLAS à l'article de Kathimerini, car le français sera toujours la première langue choisie par les Grecs! Η Γαλλική γλώσσα παραμένει. www.xeniglossa.gr Click για ανάπτυξη...
juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 17:06 Ο juste un instant: #1.327 22-04-22 17:06 @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
@PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Στον ιδιωτικό τομέα η Γαλλική γλώσσα στην Αττική έχει την πρωτοκαθεδρία σε ποσοστό 72,47% μεταξύ 5 προτεινόμενων γλωσσών επιλογής ! Click για ανάπτυξη... Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα.
PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:56 Ο PanMoonlight: #1.328 22-04-22 19:56 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: @PanMoonlight Έψαξα και κατάλαβα σε τι αναφερόσουν. Εμένα αυτό που μου φάνηκε πιο αξιοπρόσεκτο είναι το εξής : Πιστεύω πάντως πως τα ισπανικά θα αρχίσουν να ανεβαίνουν και τα γερμανικά να πέφτουν κυρίως στην Β. Ελλάδα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι άχρηστα. Click για ανάπτυξη... Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου.
juste un instant Επιφανές μέλος Ο Βασίλης δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.876 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 19:59 Ο juste un instant: #1.329 22-04-22 19:59 Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από PanMoonlight: Γιατί να ανεβαίνουν τα Ισπανικά αφου δεν υπάρχουν καν στην δημόσια εκπαίδευση? Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 22 Απριλίου 2022 Επίσης καμία γλώσσα δεν είναι άχρηστη και δεν έχω κάτι με τα Γερμανικά ή με κάποια άλλη γλώσσα απλώς δεν μου άρεσε ο τρόπος που παρουσίασαν τα στοιχεία τους. Ειδικά στον τίτλο του άρθρου. Click για ανάπτυξη... Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση.
PanMoonlight Νεοφερμένο μέλος Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα. 22 Απριλίου 2022 στις 20:05 Ο PanMoonlight: #1.330 22-04-22 20:05 Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη. ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Αρχική Δημοσίευση από juste un instant: Αναφερομουν γενικά αλλά βασικα στα ιδιωτικά σχολεία. Τεσπά, δεν έθιξα τα γαλλικά. Πιστεύω ότι κι αυτά θα έχουν ανοδική τάση. Click για ανάπτυξη... Οκ, συγγνώμη.
ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 12 Σεπτεμβρίου 2025 στις 21:56 Ο ultraviolence: #1.331 12-09-25 21:56 Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας. Συμφωνώ Περισσότερα... Back Top
Je suis tombé par hasard (no) sur ce fil de discussion.Y’a quelqu’un qui voudrait parler de quelque chose en français ? Allez-y les gars! Soyez pas timide
ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:16 Ο ultraviolence: #1.332 13-09-25 14:16 @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
KonstantinaF. Νεοφερμένο μέλος Η KonstantinaF. δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω). Έχει γράψει 32 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:30 Η KonstantinaF.: #1.333 13-09-25 14:30 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça. Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: @Poirot @KonstantinaF. Je vous invite à participer (si vous en avez envie) Click για ανάπτυξη... J'aimerais ça.
Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:35 Ο Poirot έγραψε: #1.334 13-09-25 14:35 Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ?
ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 14:47 Ο ultraviolence: #1.335 13-09-25 14:47 Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αρχική Δημοσίευση από KonstantinaF.: J'aimerais ça. Click για ανάπτυξη... Chouette ! Comment t'as appris cette belle langue ? C'était pour tes études ou un loisir quoi? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Bonjour, bonjour mes amis ! Oui, ça serait une bonne idée. Alors, de quoi voulez-vous qu' on discute ? Click για ανάπτυξη... Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ?
Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:00 Ο Poirot έγραψε: #1.336 13-09-25 15:00 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Coucou le chéri doudou de la lectrice! On peut parler de tout. Nos projets, nos souhaits, nos problèmes du quotidien etc. On pourrait commencer par rapport à la rentrée. Franchement les rues étaient tranquilles et j'ai beaucoup apprécié le calme de l'été. Mais à partir de septembre les rues me soûlent. Peut-être à cause de l'école qui se trouve près de chez moi mdr. Alors, les universités s'ouvrent quand exactement ? T'es prêt ? Click για ανάπτυξη... Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Mon université ouvre le 29 septembre. Oui, je suis prêt! Hier, j'ai eu un examen en droit constitutionnel. Je l'avais passé pendant le premier semestre, mais je voulais améliorer ma note. Maintenant, je m'ennuie un peu. Aujourd'hui j'ai commencé des révisions sur le droit civil. Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ?
ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 15:21 Ο ultraviolence: #1.337 13-09-25 15:21 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ. Χρήστες Βρείτε παρόμοια Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα: Tα παρακάτω 91 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα: Searching Annoulito alex08 Δημήτρης Ρ Sotiris.Y m.b. nickpatras st.krf Natsuko Corfu kitty AggelikiGr zoed koykoyvagiaaa Sotiris 12 foxypup Scandal abyssiniancat korlef charmander Drscientist Natalia_12302 FNC_Sophia bibliofagos shuuu andreouk giannhs2001 ang12_012 Martheos fortheloveofshizaya BillyTheKid Butterfly1234 Vicky13 mpapa Εριφύλη GeoCommand augustine Unboxholics Nala Appolon oups Meow PanMoonlight panosveki spring day Joji theodoraooo Giii Fanimaid123 Φωτεινη Τζα. physicscrazy Viedo Dora140303 nicole1982 louminis Memetchi constansn antigone77 eirinipap Κλημεντίνη Fanimaid Wrong Φορτώνει... Μοιραστείτε: Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Μοιραστείτε Link ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Ah oui. Les rues sont un vrai cauchemar à Athènes aussi. Les transports en commun sont toujours bondés. Le seul avantage de rester ici en août était la tranquillité. Maintenant, cela appartient au passé. Click για ανάπτυξη... Franchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Αρχική Δημοσίευση από Poirot: . Le prochain semestre j'ai un sujet qui s'appelle 'Applications de droit civil' - c'est-à-dire six sujets des années précédentes, ensemble ! Oof, c'est ma dernière année à l'université. Les années passent trop vite, n'est-ce pas ? Click για ανάπτυξη... Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Et toi ? Comment ça va ? T'es prêt à monter l' escalier de la mairie ? Click για ανάπτυξη... Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera
Poirot Περιβόητο μέλος Ο Poirot δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.965 μηνύματα. 13 Σεπτεμβρίου 2025 στις 16:35 Ο Poirot έγραψε: #1.338 13-09-25 16:35 Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi. Προηγούμενη 1 ... Πήγαινε στη σελίδα Πάμε 65 66 67 First Προηγούμενη 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Σελίδα: 67 από 67 Πήγαινε στη σελίδα Πάμε Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να απαντήσετε εδώ.
Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Et tu le trouves intéressant ? Bien sûr tu n' y as pas déjà assisté mais qu'est que tu en penses ? Ouais, elles passent trop vite. Il me semble que c'était hier que toi, tu as eu tes examens d'école. Click για ανάπτυξη... Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: ranchement, heureusement que je déménage dans quelques semaines dans un endroit où il n'a pas d'écoles, pas d'enfants etc Click για ανάπτυξη... Αρχική Δημοσίευση από ultraviolence: Tout a fait, je suis prêt. Il me manquait un seul papier dont l'acquisition était une mésaventure. Mais voilà, c'est presque fini, la semaine prochaine on les montera Click για ανάπτυξη... Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ?
ultraviolence Συντονιστής Ο ultraviolence δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά του. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 17.719 μηνύματα. 14 Σεπτεμβρίου 2025 στις 11:55 Ο ultraviolence: #1.339 14-09-25 11:55 Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi.
Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Le droit civil n'est ni le plus intéressant, ni le plus ennuyant pour moi. J'aime quelques domaines (droit familial, droit d'obligations). Je me sens en sécurité avec ces sujets parce que j'ai la meilleure performance. Click για ανάπτυξη... Du coup ça va aller ! Par rapport aux cours, il y a quoi d'autre ? Αρχική Δημοσίευση από Poirot: Je suis très heureux pour toi, mon ami! Le déménagement et le marriage, tous les deux sont une opportunité d'un nouveau départ. Je souhaite que ta vie professionnelle s'améliore aussi. T'as trouvé quelque chose méritable ? Click για ανάπτυξη... Merci c'est gentil Malheureusement, non j'ai rien trouvé. Un étudiant a exprimé son souhait de suivre des cours particuliers avec moi pour le baccalauréat grec mais c'est tout. C'est pas facile de joindre les deux bouts comme ça. Malgré les empêchements, je essai de rester optimiste quoi.