Johnnaousa
Επιφανές μέλος


όλοι αυτό σκεφτόμαστανΚαι εγώ που σα μικρός και αθώος που είμαι σκεφτόμουνα ότι θα περνάω όλα τα μαθήματα με βαθμό πάνω από 7.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
OoOkoβοldOoO
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Και εγώ που σα μικρός και αθώος που είμαι σκεφτόμουνα ότι θα περνάω όλα τα μαθήματα με βαθμό πάνω από 7.![]()
Μια χαρά γίνεται αν το προσπαθήσεις. Για ρίξε μια ματιά στο thread "εξεταστική" να δεις παιδιά σε δύσκολες σχολές που έχουν πάρει κάτι εξαιρετικούς βαθμούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_catalonia_
Δραστήριο μέλος


Καλα εδω γενικα ολοι παιρνουν εξαιρετικους βαθμους.Ακομη και στις πανελληνιες οι περισσοτεροι εχουν βγαλει πανω απο 17,κι ας παραπονιουνται για τα θεματα...Μια χαρά γίνεται αν το προσπαθήσεις. Για ρίξε μια ματιά στο thread "εξεταστική" να δεις παιδιά σε δύσκολες σχολές που έχουν πάρει κάτι εξαιρετικούς βαθμούς.
Παντως και εγω θα προτιμουσα σε ενα μαθημα να παρω 4 για να το ξαναδωσω και πιθανον να εχω καλυτερο βαθμο,παρα να γραψω 5 να το περασω μεν,αλλα να με ακολουθουν τα 5αρια(βεβαια νομιζω πως εδω παιζουν ρολο και οι σχολες και ο βαθμος δυσκολιας της καθεμιας).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pizza1993
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Καλα εδω γενικα ολοι παιρνουν εξαιρετικους βαθμους.Ακομη και στις πανελληνιες οι περισσοτεροι εχουν βγαλει πανω απο 17,κι ας παραπονιουνται για τα θεματα...
Παντως και εγω θα προτιμουσα σε ενα μαθημα να παρω 4 για να το ξαναδωσω και πιθανον να εχω καλυτερο βαθμο,παρα να γραψω 5 να το περασω μεν,αλλα να με ακολουθουν τα 5αρια(βεβαια νομιζω πως εδω παιζουν ρολο και οι σχολες και ο βαθμος δυσκολιας της καθεμιας).
Πολύ σωστά. Το έχεις πιάσει το νόημα. Φίλη μου που έβγαλε πτυχίο με 6,5 ζήτησε συστατικές από καθηγητές και αυτοί δεν καταδέχτηκαν να της δώσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemaki
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Λένω δεν είναι απόλυτο αυτό που λες για τη φίλη σου. Γνωρίζω παιδιά ακόμη και με βαθμό πτυχίου κοντά στο 6 και τώρα σπουδάζουν στο ΕΤΗ της Ελβετίας. Ο βαθμός πτυχίου είναι μια αλγεβρική τιμή και τίποτε άλλο. Μόνο στο Ελλαδιστάν δίνουμε μεγάλη βαρύτητα επειδή μεταπτυχιακό κάνει και η κουτσή μαρία για να έχει κάτι να ασχολείται εν καιρώ ανεργίας, ασχέτως αν δεν λάβει ποτέ τον τίτλο σπουδών. Μόνο το 1/3 των εγγεγραμμένων μεταπτυχιακών φοιτητών σε κάθε πρόγραμμα τελειώνει ασχέτως αν οι αιτήσεις συμμετοχής πέφτουν βροχή και ο ανταγωνισμός συμμετοχής είναι μεγάλος. Στο εξωτερικό υπάρχει άλλη φιλοσοφία σπουδών. Ο βαθμός πτυχίου εξαρτάται από το είδος των μαθημάτων (αν ήταν εύκολα ή δύσκολα) ή/και την πιθανή δυσκολίας της κατεύθυνσης που επέλεξε ο υποψήφιος. Σε μια επιστήμη, δεν είναι όλες οι "κατευθύνσεις" της, εξίσου εύκολες ή δύσκολες. Παίζουν ρόλο και αυτά. Πολλοί φοιτητές κινούνται στην γραμμή του "εύκολου" πτυχίου με ανάλαφρες επιλογές μόνο για τον βαθμό και από γνώση μηδέν.
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
Ναι έχω ακούσει τέτοια περιστατικά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.
Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν; Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cookies&chips
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης


Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.
Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν; Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.
Συμφωνούμε απόλυτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GlobalMiNd
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.
Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν; Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.
Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους γιατι γραφονται ανακριβειες.
1)Ο βαθμος πτυχιου εννοειται πως μετραει στην αιτηση για μεταπτυχιακο.Οποτε,npb κανεις λαθος.Το να αναφερεις παραδειγματα ατομων που κανουν μεταπτυχιακα με βαθμο 6+ δειχνει μεμονωμενα ατομα.Η σοβαρη πλειοψηφια εχει βαθμο πτυχιου αριστα ή εστω λιαν καλως (μ.ο >8 ).Οσο και ''μπατε σκυλοι αλεστε'' και να θεωρουνται τα ελληνικα πανεπιστημια απο μας,δεν σημαινει οτι τοσο χαλια θεωρουνται και απο τους ξενους.Το ποσο μετραει σιγουρα διαφοροποιειται αναλογα με αντικειμενο/περιοχη κλπ
2)Τη συστατικη επιστολη αγαπητη dogie γιατι να μην στη δωσει ο καθηγητης;Εκτος αν πιστευεις οτι ΕΣΥ θα κανεις ολες τις παραδοσεις με τον ιδιο τον καθηγητη ωστε να σε μαθει..Ισως αν σπουδασεις σε ενα πανεπιστημιο τοσο μικρο ωστε τα τμηματα και οι φοιτητες του ειναι μετρημενοι στα δακτυλα (κοινως αποκλειονται μεγαλουπολεις αθηνα,θεσ/νικη,πατρα)
ΦΥΣΙΚΟ ειναι να μην σε ξερει ο καθε καθηγητης αφου εσυ το 99,9% των φορων κανεις μαθημα με μελη ΔΕΠ και η μοναδικη σχεση σου με τον καθηγητη ενος συγκεκριμενου μαθηματος ειναι το γραπτο σου που κοιταζει για 6'.Αν εισαι τυχερος/η και πεσεις σε εναν καθηγητη που σου δωσει και εργασια για μια δημοσιευση (πατεις με,πατω σε γινεται σημερα) αντε τοτε να σε γνωρισει και σε επιπεδο ικανοτητας.
Οποτε,λογω της δομης του συστηματος,οι περισσοτεροι δινουν επιστολες συστατικες.Προυποθεση:Ενας αριστος βαθμος στο μαθημα τους (εξ'αλλου η συστατικη θα γραφεί χρονια μετα για να θυμαται με ακριβεια την ικανοτητα σας).Κατα προτιμηση επιλεξτε εναν καθηγητη που να εχει κανει και κατι στο εξωτερικο.Ειναι συνηθως πιο δεκτικοι.Αν γραψω πχ 5 σε ενα μαθημα και μετα εχω αξιωσεις για συστατικη,οκ,απλα δεν πατω στη γη καν.
Υγ Και να σε στειλει εκτος και να αποτυχεις,ΑΛΙΜΟΝΟ αν ο καθε καθηγητης θεωρουνταν υπολογος για τη δικια σου αποτυχια.Πανε οι εποχες που ο κυριος Χ εστελνε στο εξωτερικο τον λαμπρο μαθητη του Ψ.Μπορει να συμβαινει κατι τετοιο αλλα σε ποσοστο <1%.Μ'αρεσει που εχετε μια εικονα''οικογενειας'' για το ελληνικο πανεπιστημιο του στυλ α εγω ειμαι καλος,αρα ο καθηγητης θαμε ξεχωρισει και θα με στειλει στα καλυτερα.Τις περισσοτερες φορες κυριαρχει ο νεποτισμος,η αναξιοκρατια,καθηγητες που οχι μονο να βοηθησουν αλλα και να σου κοψουν τα φτερα προσπαθουν για να μην γυρισεις εσυ μετα ως πιθανο μελος δεπ και φας τη θεση απο το γιο/κορη τους.
Τελος οπως ειπα δεν τσουβαλιαζω τα παντα.Δυστυχως,ομως σε ενα μεγαλο βαθμο ισχυουν τα οσα προανεφερα σε πολλα τμηματα πολλων επιστημων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


1)Ο βαθμος πτυχιου εννοειται πως μετραει στην αιτηση για μεταπτυχιακο.Οποτε,npb κανεις λαθος.Το να αναφερεις παραδειγματα ατομων που κανουν μεταπτυχιακα με βαθμο 6+ δειχνει μεμονωμενα ατομα.Η σοβαρη πλειοψηφια εχει βαθμο πτυχιου αριστα ή εστω λιαν καλως (μ.ο >8 )...
Με μαθήματα που δεν διδάσκονται όπως πρέπει, υπάρχει αναντιστοιχία ύλης-θεμάτων εξετάσεις, αυστηρότητα καθηγητών, απρόσωπη σχέση που δεν βοηθάει στην επίλυση αποριών, ...κ.α. φαινόμενα πώς γίνεται να θεωρούνται δεδομένοι οι Μ.Ο. >8; Ποια Τμήματα είναι αυτά; Δηλαδή όσοι έφτυσαν αίμα για ένα 6 μαλάκες είναι; Δεν θέλω να γενικεύσω λέγοντας ότι όσοι πήραν ένα βαθμό πτυχίου 6-6.5 είναι αρκετά καλά, όμως για κάποια Τμήματα η άλλη επιλογή είναι η αιώνια φοίτηση χωρίς πτυχίο! Ας δούμε και αυτή την πραγματικότητα. Πολλά Τμήματα έχουν διδακτικό προσωπικό παλαιάς κοπής με ιδιοτροπίες και αδιαφορία για το μάθημα, αφού τόσα χρόνια διδάσκουν τα ίδια με νοοτροπία κακού δημοσίου υπαλλήλου. Αυτό δεν είναι στο χέρι ούτε του μαθητή που εισάγεται στο Τμήμα ούτε του φοιτητή. Είναι θέμα τύχης σε τι Τμήμα θα "πέσει". Η αξιολόγηση των Τμημάτων αποτελεί ακόμη αγκάθι κομματικών αντιπαραθέσεων. Συμφέρει κόσμο να είναι ακόμη η κατάσταση μπάχαλο..Αν το σύστημα λειτουργούσε καλύτερα, ένα 25% των φοιτητών θα ήταν στα Πανεπιστήμια.
Με ποια κριτήρια θεωρούμε έναν καλό φοιτητή, από τη στιγμή που η μόνη αξιολόγηση του μαθήματος είναι το 2.5ωρο γραπτό ΠΥΚΝΗΣ αναλυτικής ανάπτυξης (χωρίς θέματα Σ-Λ) και φυσικά, όπως λες με δεδομένη υπάρχουσα ευνοιοκρατία;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GlobalMiNd
Εκκολαπτόμενο μέλος


Με μαθήματα που δεν διδάσκονται όπως πρέπει, υπάρχει αναντιστοιχία ύλης-θεμάτων εξετάσεις, αυστηρότητα καθηγητών, απρόσωπη σχέση που δεν βοηθάει στην επίλυση αποριών, ...κ.α. φαινόμενα πώς γίνεται να θεωρούνται δεδομένοι οι Μ.Ο. >8; Ποια Τμήματα είναι αυτά; Δηλαδή όσοι έφτυσαν αίμα για ένα 6 μαλάκες είναι; Δεν θέλω να γενικεύσω λέγοντας ότι όσοι πήραν ένα βαθμό πτυχίου 6-6.5 είναι αρκετά καλά, όμως για κάποια Τμήματα η άλλη επιλογή είναι η αιώνια φοίτηση χωρίς πτυχίο! Ας δούμε και αυτή την πραγματικότητα. Πολλά Τμήματα έχουν διδακτικό προσωπικό παλαιάς κοπής με ιδιοτροπίες και αδιαφορία για το μάθημα, αφού τόσα χρόνια διδάσκουν τα ίδια με νοοτροπία κακού δημοσίου υπαλλήλου. Αυτό δεν είναι στο χέρι ούτε του μαθητή που εισάγεται στο Τμήμα ούτε του φοιτητή. Είναι θέμα τύχης σε τι Τμήμα θα "πέσει". Η αξιολόγηση των Τμημάτων αποτελεί ακόμη αγκάθι κομματικών αντιπαραθέσεων. Συμφέρει κόσμο να είναι ακόμη η κατάσταση μπάχαλο..Αν το σύστημα λειτουργούσε καλύτερα, ένα 25% των φοιτητών θα ήταν στα Πανεπιστήμια.
Με ποια κριτήρια θεωρούμε έναν καλό φοιτητή, από τη στιγμή που η μόνη αξιολόγηση του μαθήματος είναι το 2.5ωρο γραπτό ΠΥΚΝΗΣ αναλυτικής ανάπτυξης (χωρίς θέματα Σ-Λ) και φυσικά, όπως λες με δεδομένη υπάρχουσα ευνοιοκρατία;Δεν μπορώ να βάζω το χέρι στο ευαγγέλιο για την αξιοκρατία των βαθμών, από τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλά περιστατικά νεποτισμού και διαφθοράς. Θα μπορούσε αντ' αυτού το Ελληνικό Πανεπιστήμιο να έχει εξετάσεις με επίπεδο ασφαλείας και διαφάνειας όπως στις εξετάσεις ξενόγλωσσων πιστοποιητικών π.χ. C.P.E. Εκεί θα βλέπαμε πόσοι θα έπιαναν μέσο όρο πτυχίου 8..για πλάκα. Δεν μπορεί, να γράφεις ένα θέμα και για ένα μικρό λαθάκι απροσεξίας λόγω ταχύτητας..να μηδενίζεται η άσκηση!
Kαταλαβαινω την αγανακτηση σου σε σχεση με το ελληνικο συστημα.Δεν θα διαφωνησω σε τιποτα.
Αν κρινω απο αυτα που γνωριζω εγω,τα ατομα που βρισκονται στο εξωτερικο δεν νομιζω οτι προκειται για περιπτωσεις ευνοιοκρατιας.Απλα σκληρου κοπου και ακαδημαικης προσπαθειας.Θα ηταν κριμα να υποβαθμιζω τον κοπο τους λεγοντας πως οι βαθμοι τους ηταν χαριστικοι.Το ιδιο δε θα ηθελα να συμβει και σε μενα.
Δεν μπορω να σε διαφωτισω για το τι κοπο κατεβαλλαν,ποσο πολυ 'ελιωσαν' στα φοιτητικα τους χρονια για να βγαλουν αυτο το βαθμο και φυσικα δεν μπορω να γνωριζω την ιδιοσυγκρασια,τις πραγματικες τους ικανοτητες κλπ και μαλιστα σε φασμα επιστημων.Αυτο το γραφω γιατι το συγκεκριμενοποιεις για θετικες{;} επιστημες (μιλας για ασκησεις στο ποστ σου ).Το γεγονος ομως οτι βλεπω και υψηλους βαθμους φανταζει ελπιδοφορο,που καποιοι τα καταφεραν ισως υπο αντιξοες συνθηκες.
Υγ οσον αφορα τα ατομα που χαιρονται ευνοικων μεταχειρισεων,η θεσουλα τους στην Ελλαδα εχει στρωθει πιθανοτατα απο τη γεννηση τους ειτε λογω κομματικο προσανατολισμου γονεων ειτε λογω επαγγελματικης θεσης γονεων.Κοινως δεν τους κουναει τιποτα.Δεν νομιζω καν να θελουν να ξειτευθουν με λιγοτερα χρηματα απο οσα θα απομυζησουν..
Οσον αφορα στο ΠΟΣΟ μετραει ο βαθμος πτυχιου,σου ειπα οτι διαφοροποιειται αναλογα με την επιστημη,την ανταγωνιστικοτητα γυρω απο μια θεση.Δεν νομιζω οτι ειναι βασικο στοιχειο,αλλα θα ηταν αδικια να πω οτι δεν μετραει Καθολου.Εξ'αλλου αν εσυ εχεις πτυχιο 10 και οι ακαδημαικες γνωσεις ειναι σε επιπεδο 5 θα σε ξαποστειλουν και θα κρατησουν εναν με 6 και μεγαλυτερες δυνατοτητες εξελιξης.Δεν ειναι χαζοι οι ανθρωποι οπως εδω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Νηρηίς_
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GlobalMiNd
Εκκολαπτόμενο μέλος



Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι ο βαθμος πτυχιου μπαινει στο cv.Τωρα το ποσο μετραει σε καθε επαγγελματικο κλαδο,δεν δυναμαι να το γνωριζω.
Για ευρωπη μιλαω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 45 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- tomftw
- Reader
- Entropy24
- kalhkardia
- BiteTheDust
- Cat lady
- Eirinakiii8
- Τρελας123
- Γιώτα Γιαννακού
- Hased Babis
- g59
- phoni
- Wonderkid
- ladybookworm
- Philologist
- Vminkook
- GeorgePap2003
- Paraskevoula_5
- air_fish
- Freddys
- Panos_02
- Nikoleta_Giann
- Αννα1
- EcoBill
- dim6
- stefan
- Jocaste
- Criplim
- StudyFreak04
- Natassa02
- nicole1982
- Athens2002
- Arvacon
- louminis
- Nefh_
- foteiniandr
- Tina02
- Γιώργος - Κόρινθος
- MIkeTr123
- Panagiotis849
- rekcoR
- Alma Libre
- hecktors
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.