Οδηγός σύμβουλος προς πρωτοετείς φοιτητές

Johnnaousa

New member

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 13,939 μηνύματα.

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,692 μηνύματα.
Και εγώ που σα μικρός και αθώος που είμαι σκεφτόμουνα ότι θα περνάω όλα τα μαθήματα με βαθμό πάνω από 7.:P
Μια χαρά γίνεται αν το προσπαθήσεις. Για ρίξε μια ματιά στο thread "εξεταστική" να δεις παιδιά σε δύσκολες σχολές που έχουν πάρει κάτι εξαιρετικούς βαθμούς.
 

_catalonia_

New member

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Μια χαρά γίνεται αν το προσπαθήσεις. Για ρίξε μια ματιά στο thread "εξεταστική" να δεις παιδιά σε δύσκολες σχολές που έχουν πάρει κάτι εξαιρετικούς βαθμούς.
Καλα εδω γενικα ολοι παιρνουν εξαιρετικους βαθμους.Ακομη και στις πανελληνιες οι περισσοτεροι εχουν βγαλει πανω απο 17,κι ας παραπονιουνται για τα θεματα...
Παντως και εγω θα προτιμουσα σε ενα μαθημα να παρω 4 για να το ξαναδωσω και πιθανον να εχω καλυτερο βαθμο,παρα να γραψω 5 να το περασω μεν,αλλα να με ακολουθουν τα 5αρια(βεβαια νομιζω πως εδω παιζουν ρολο και οι σχολες και ο βαθμος δυσκολιας της καθεμιας).
 

pizza1993

New member

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών . Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Αν μπεις σε ευκολη σχολη ανετα βγαζεις βαθμαρες και χωρις διαβασμα.Παιζει ρολο και η σχολη παντα!
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,692 μηνύματα.
Καλα εδω γενικα ολοι παιρνουν εξαιρετικους βαθμους.Ακομη και στις πανελληνιες οι περισσοτεροι εχουν βγαλει πανω απο 17,κι ας παραπονιουνται για τα θεματα...
Παντως και εγω θα προτιμουσα σε ενα μαθημα να παρω 4 για να το ξαναδωσω και πιθανον να εχω καλυτερο βαθμο,παρα να γραψω 5 να το περασω μεν,αλλα να με ακολουθουν τα 5αρια(βεβαια νομιζω πως εδω παιζουν ρολο και οι σχολες και ο βαθμος δυσκολιας της καθεμιας).
Πολύ σωστά. Το έχεις πιάσει το νόημα. Φίλη μου που έβγαλε πτυχίο με 6,5 ζήτησε συστατικές από καθηγητές και αυτοί δεν καταδέχτηκαν να της δώσουν.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,533 μηνύματα.
Λένω δεν είναι απόλυτο αυτό που λες για τη φίλη σου. Γνωρίζω παιδιά ακόμη και με βαθμό πτυχίου κοντά στο 6 και τώρα σπουδάζουν στο ΕΤΗ της Ελβετίας. Ο βαθμός πτυχίου είναι μια αλγεβρική τιμή και τίποτε άλλο. Μόνο στο Ελλαδιστάν δίνουμε μεγάλη βαρύτητα επειδή μεταπτυχιακό κάνει και η κουτσή μαρία για να έχει κάτι να ασχολείται εν καιρώ ανεργίας, ασχέτως αν δεν λάβει ποτέ τον τίτλο σπουδών. Μόνο το 1/3 των εγγεγραμμένων μεταπτυχιακών φοιτητών σε κάθε πρόγραμμα τελειώνει ασχέτως αν οι αιτήσεις συμμετοχής πέφτουν βροχή και ο ανταγωνισμός συμμετοχής είναι μεγάλος. Στο εξωτερικό υπάρχει άλλη φιλοσοφία σπουδών. Ο βαθμός πτυχίου εξαρτάται από το είδος των μαθημάτων (αν ήταν εύκολα ή δύσκολα) ή/και την πιθανή δυσκολίας της κατεύθυνσης που επέλεξε ο υποψήφιος. Σε μια επιστήμη, δεν είναι όλες οι "κατευθύνσεις" της, εξίσου εύκολες ή δύσκολες. Παίζουν ρόλο και αυτά. Πολλοί φοιτητές κινούνται στην γραμμή του "εύκολου" πτυχίου με ανάλαφρες επιλογές μόνο για τον βαθμό και από γνώση μηδέν.
 

artemaki

New member

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 899 μηνύματα.
Eνταξει επειδη το θεμα εχει καταληξει "Μακρια απο παραταξεις." και "Δυσκολοι καθηγητες.", εχετε να πειτε τιποτα για το τι χρειαζεται ο φοιτητης στα μαθηματα ; :P
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,692 μηνύματα.
Λένω δεν είναι απόλυτο αυτό που λες για τη φίλη σου. Γνωρίζω παιδιά ακόμη και με βαθμό πτυχίου κοντά στο 6 και τώρα σπουδάζουν στο ΕΤΗ της Ελβετίας. Ο βαθμός πτυχίου είναι μια αλγεβρική τιμή και τίποτε άλλο. Μόνο στο Ελλαδιστάν δίνουμε μεγάλη βαρύτητα επειδή μεταπτυχιακό κάνει και η κουτσή μαρία για να έχει κάτι να ασχολείται εν καιρώ ανεργίας, ασχέτως αν δεν λάβει ποτέ τον τίτλο σπουδών. Μόνο το 1/3 των εγγεγραμμένων μεταπτυχιακών φοιτητών σε κάθε πρόγραμμα τελειώνει ασχέτως αν οι αιτήσεις συμμετοχής πέφτουν βροχή και ο ανταγωνισμός συμμετοχής είναι μεγάλος. Στο εξωτερικό υπάρχει άλλη φιλοσοφία σπουδών. Ο βαθμός πτυχίου εξαρτάται από το είδος των μαθημάτων (αν ήταν εύκολα ή δύσκολα) ή/και την πιθανή δυσκολίας της κατεύθυνσης που επέλεξε ο υποψήφιος. Σε μια επιστήμη, δεν είναι όλες οι "κατευθύνσεις" της, εξίσου εύκολες ή δύσκολες. Παίζουν ρόλο και αυτά. Πολλοί φοιτητές κινούνται στην γραμμή του "εύκολου" πτυχίου με ανάλαφρες επιλογές μόνο για τον βαθμό και από γνώση μηδέν.
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,533 μηνύματα.
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
Ναι έχω ακούσει τέτοια περιστατικά. :/:
 

Dogie

Well-known member

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σου τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται ότι το έχεις ψάξει το θέμα. Πάντως το παράδειγμα με τη φίλη μου είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη σε θεωρητική σχολή του ΕΚΠΑ. Η κοπέλα καλώς ή κακώς (για μένα κακώς) πήρε το πτυχίο της χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτέ ιδιαίτερα με τις σπουδές της. Ξέρεις τώρα ελλιπείς παρακολουθήσεις, πασαλείμματα στις εξεταστικές κτλ. Θέλησε μετά να πάει για μεταπτυχιακό στην Αγγλία (δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο πανεπιστήμιο) και ήταν απαραίτητο να προσκομίσει 2 συστατικές επιστολές από καθηγητές. Κανείς καθηγητής δεν δέχτηκε να της δώσει και μάλιστα ένας την προσέβαλε λέγοντάς της " Δεν σας γνωρίζω δεσποινίς".
Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.

Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν;
Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

cookies&chips

New member

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Είναι και πρακτικό το θέμα, στη συστατική πρέπει ο άλλος να γράψει δυο λόγια για σένα, άμα το μόνο που ξέρει είναι οι βαθμοί που σου δωσε που κι αυτούς ακόμα θα πρέπει να τους θυμηθεί από τις καταστάσεις, τι να γράψει ο άνθρωπος.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,533 μηνύματα.
Aπλά είναι λιγάκι δύσκολο να θυμάται ο καθηγητής "καταστάσεις" επειδή η διδασκαλία είναι συνήθως απρόσωπη διαδικασία. Οι περισσότεροι Έλληνες φοιτητές συμμετέχουν παθητικά στον "ρόλο" τους. Έτσι είναι οι πανεπιστημιακές σπουδές στην Ελλάδα: η καθ' έδρας διδασκαλία ως μια συνέχεια από το λύκειο. Ελάχιστοι καθηγητές μπορεί να θυμούνται κάποιον φιλότιμο, ήσυχο και καλό φοιτητή τουλάχιστον εμφανισιακά, επειδή πιθανόν να ερχόταν στο μάθημά τους. Επίσης οι καλύτερες γνωριμίες φοιτητών-καθηγητών σε επιστημονικό πλαίσιο, γίνονται συνήθως σε μαθήματα κατεύθυνσης ή επιλογής, όπου τα επιλέγει μικρότερος αριθμός φοιτητών και τα παρακολουθούν από 2 μέχρι 15-20 φοιτητές το πολύ. Εκεί το μάθημα αποκτά περισσότερο φροντιστηριακό χαρακτήρα και ο καθηγητής ανοίγεται περισσότερο σε απορίες, συζητήσεις, βάζει εργασίες,..και φυσικά άμα κάποιος φοιτητής συμμετέχει με έξυπνο τρόπο στο μάθημα ή εκπονεί και τις εργασίες του μαθήματος, ακόμη καλύτερα. Dogie είναι λιγάκι πολύπλοκο το σύστημα εκπαίδευσης στη χώρα μας. Όσο περνάνε τα έτη ελάχιστοι φοιτητές συνεχίζουν με την ίδια ηδονή των 18 ετών. Επίσης σε Τμήματα χωρίς εργαστήρια, τα μαθήματα είναι μόνο "ψυχρές" παραδόσεις και άντε κάποια μαθήματα να έχουν κανένα εργαστήριο εξάσκησης στους Η/Υ (αν μιλάμε για θετικές επιστήμες). Με την πάροδο των χρόνων, έρχεται η ρουτίνα στην ιδιότητα του φοιτητή. Ο καθηγητής από την άλλη, πλην εξαιρέσεων συμπεριφέρεται και αυτός το ίδιο: ψυχρή διδασκαλία αφού βιώνει την μαζική αδιαφορία. Είναι όλα θέμα νοοτροπιών..Δεν φταίει 100% η φοιτήτρια..ας ήταν λιγάκι πιο ανθρωποκεντρικό το σύστημα παιδείας που έχουμε. Δυστυχώς η κακή δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία αναπαράγει τέτοια φαινόμενα.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,692 μηνύματα.
Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.

Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν;
Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.
Συμφωνούμε απόλυτα.
 

GlobalMiNd

New member

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 145 μηνύματα.
Αν της έδιναν τις συστατικές επιστολές, ίσως οι καθητητές να εξέθεταν ανεπανόρθωτα τους εαυτούς τους γιατί η εν λόγω φοιτήτρια είναι πιθανό να συνέχιζε κατά τον ίδιο τρόπο και σε μεταπτυχιακιακό επίπεδο.

Πώς είναι δυνατόν να χορηγείς συστατικές επιστολές στον ενδιαφερόμενο όταν ουσιαστικά δεν τον γνωρίζεις καν;
Πως θα του δώσεις την συστατική επιστολή όταν ο ενδιαφερόμενος δεν μπήκε στον «κόπο» να παρακολουθεί τα μαθήματα; Τι στο καλό; Τώρα τον έπιασε η φιλομάθεια και θέλει να πάει και στο εξωτερικό για να συνεχίσει τις σπουδές του; Δε καταλαβαίνω το λόγο να ζητήσει τέτοιου είδους έγγραφο όταν δεν ήταν σωστός απέναντι στους καθηγητές του.

Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους γιατι γραφονται ανακριβειες.
1)Ο βαθμος πτυχιου εννοειται πως μετραει στην αιτηση για μεταπτυχιακο.Οποτε,npb κανεις λαθος.Το να αναφερεις παραδειγματα ατομων που κανουν μεταπτυχιακα με βαθμο 6+ δειχνει μεμονωμενα ατομα.Η σοβαρη πλειοψηφια εχει βαθμο πτυχιου αριστα ή εστω λιαν καλως (μ.ο >8 ).Οσο και ''μπατε σκυλοι αλεστε'' και να θεωρουνται τα ελληνικα πανεπιστημια απο μας,δεν σημαινει οτι τοσο χαλια θεωρουνται και απο τους ξενους.Το ποσο μετραει σιγουρα διαφοροποιειται αναλογα με αντικειμενο/περιοχη κλπ
2)Τη συστατικη επιστολη αγαπητη dogie γιατι να μην στη δωσει ο καθηγητης;Εκτος αν πιστευεις οτι ΕΣΥ θα κανεις ολες τις παραδοσεις με τον ιδιο τον καθηγητη ωστε να σε μαθει..Ισως αν σπουδασεις σε ενα πανεπιστημιο τοσο μικρο ωστε τα τμηματα και οι φοιτητες του ειναι μετρημενοι στα δακτυλα (κοινως αποκλειονται μεγαλουπολεις αθηνα,θεσ/νικη,πατρα)
ΦΥΣΙΚΟ ειναι να μην σε ξερει ο καθε καθηγητης αφου εσυ το 99,9% των φορων κανεις μαθημα με μελη ΔΕΠ και η μοναδικη σχεση σου με τον καθηγητη ενος συγκεκριμενου μαθηματος ειναι το γραπτο σου που κοιταζει για 6'.Αν εισαι τυχερος/η και πεσεις σε εναν καθηγητη που σου δωσει και εργασια για μια δημοσιευση (πατεις με,πατω σε γινεται σημερα) αντε τοτε να σε γνωρισει και σε επιπεδο ικανοτητας.
Οποτε,λογω της δομης του συστηματος,οι περισσοτεροι δινουν επιστολες συστατικες.Προυποθεση:Ενας αριστος βαθμος στο μαθημα τους (εξ'αλλου η συστατικη θα γραφεί χρονια μετα για να θυμαται με ακριβεια την ικανοτητα σας).Κατα προτιμηση επιλεξτε εναν καθηγητη που να εχει κανει και κατι στο εξωτερικο.Ειναι συνηθως πιο δεκτικοι.Αν γραψω πχ 5 σε ενα μαθημα και μετα εχω αξιωσεις για συστατικη,οκ,απλα δεν πατω στη γη καν.

Υγ Και να σε στειλει εκτος και να αποτυχεις,ΑΛΙΜΟΝΟ αν ο καθε καθηγητης θεωρουνταν υπολογος για τη δικια σου αποτυχια.Πανε οι εποχες που ο κυριος Χ εστελνε στο εξωτερικο τον λαμπρο μαθητη του Ψ.Μπορει να συμβαινει κατι τετοιο αλλα σε ποσοστο <1%.Μ'αρεσει που εχετε μια εικονα''οικογενειας'' για το ελληνικο πανεπιστημιο του στυλ α εγω ειμαι καλος,αρα ο καθηγητης θαμε ξεχωρισει και θα με στειλει στα καλυτερα.Τις περισσοτερες φορες κυριαρχει ο νεποτισμος,η αναξιοκρατια,καθηγητες που οχι μονο να βοηθησουν αλλα και να σου κοψουν τα φτερα προσπαθουν για να μην γυρισεις εσυ μετα ως πιθανο μελος δεπ και φας τη θεση απο το γιο/κορη τους.
Τελος οπως ειπα δεν τσουβαλιαζω τα παντα.Δυστυχως,ομως σε ενα μεγαλο βαθμο ισχυουν τα οσα προανεφερα σε πολλα τμηματα πολλων επιστημων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,533 μηνύματα.
1)Ο βαθμος πτυχιου εννοειται πως μετραει στην αιτηση για μεταπτυχιακο.Οποτε,npb κανεις λαθος.Το να αναφερεις παραδειγματα ατομων που κανουν μεταπτυχιακα με βαθμο 6+ δειχνει μεμονωμενα ατομα.Η σοβαρη πλειοψηφια εχει βαθμο πτυχιου αριστα ή εστω λιαν καλως (μ.ο >8 )...
Με μαθήματα που δεν διδάσκονται όπως πρέπει, υπάρχει αναντιστοιχία ύλης-θεμάτων εξετάσεις, αυστηρότητα καθηγητών, απρόσωπη σχέση που δεν βοηθάει στην επίλυση αποριών, ...κ.α. φαινόμενα πώς γίνεται να θεωρούνται δεδομένοι οι Μ.Ο. >8; Ποια Τμήματα είναι αυτά; Δηλαδή όσοι έφτυσαν αίμα για ένα 6 μαλάκες είναι; Δεν θέλω να γενικεύσω λέγοντας ότι όσοι πήραν ένα βαθμό πτυχίου 6-6.5 είναι αρκετά καλά, όμως για κάποια Τμήματα η άλλη επιλογή είναι η αιώνια φοίτηση χωρίς πτυχίο! Ας δούμε και αυτή την πραγματικότητα. Πολλά Τμήματα έχουν διδακτικό προσωπικό παλαιάς κοπής με ιδιοτροπίες και αδιαφορία για το μάθημα, αφού τόσα χρόνια διδάσκουν τα ίδια με νοοτροπία κακού δημοσίου υπαλλήλου. Αυτό δεν είναι στο χέρι ούτε του μαθητή που εισάγεται στο Τμήμα ούτε του φοιτητή. Είναι θέμα τύχης σε τι Τμήμα θα "πέσει". Η αξιολόγηση των Τμημάτων αποτελεί ακόμη αγκάθι κομματικών αντιπαραθέσεων. Συμφέρει κόσμο να είναι ακόμη η κατάσταση μπάχαλο..Αν το σύστημα λειτουργούσε καλύτερα, ένα 25% των φοιτητών θα ήταν στα Πανεπιστήμια.

Με ποια κριτήρια θεωρούμε έναν καλό φοιτητή, από τη στιγμή που η μόνη αξιολόγηση του μαθήματος είναι το 2.5ωρο γραπτό ΠΥΚΝΗΣ αναλυτικής ανάπτυξης (χωρίς θέματα Σ-Λ) και φυσικά, όπως λες με δεδομένη υπάρχουσα ευνοιοκρατία; :confused: Δεν μπορώ να βάζω το χέρι στο ευαγγέλιο για την αξιοκρατία των βαθμών, από τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλά περιστατικά νεποτισμού και διαφθοράς. Θα μπορούσε αντ' αυτού το Ελληνικό Πανεπιστήμιο να έχει εξετάσεις με επίπεδο ασφαλείας και διαφάνειας όπως στις εξετάσεις ξενόγλωσσων πιστοποιητικών π.χ. C.P.E. Εκεί θα βλέπαμε πόσοι θα έπιαναν μέσο όρο πτυχίου 8..για πλάκα. Δεν μπορεί, να γράφεις ένα θέμα και για ένα μικρό λαθάκι απροσεξίας λόγω ταχύτητας..να μηδενίζεται η άσκηση!
 
Τελευταία επεξεργασία:

GlobalMiNd

New member

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 145 μηνύματα.
Με μαθήματα που δεν διδάσκονται όπως πρέπει, υπάρχει αναντιστοιχία ύλης-θεμάτων εξετάσεις, αυστηρότητα καθηγητών, απρόσωπη σχέση που δεν βοηθάει στην επίλυση αποριών, ...κ.α. φαινόμενα πώς γίνεται να θεωρούνται δεδομένοι οι Μ.Ο. >8; Ποια Τμήματα είναι αυτά; Δηλαδή όσοι έφτυσαν αίμα για ένα 6 μαλάκες είναι; Δεν θέλω να γενικεύσω λέγοντας ότι όσοι πήραν ένα βαθμό πτυχίου 6-6.5 είναι αρκετά καλά, όμως για κάποια Τμήματα η άλλη επιλογή είναι η αιώνια φοίτηση χωρίς πτυχίο! Ας δούμε και αυτή την πραγματικότητα. Πολλά Τμήματα έχουν διδακτικό προσωπικό παλαιάς κοπής με ιδιοτροπίες και αδιαφορία για το μάθημα, αφού τόσα χρόνια διδάσκουν τα ίδια με νοοτροπία κακού δημοσίου υπαλλήλου. Αυτό δεν είναι στο χέρι ούτε του μαθητή που εισάγεται στο Τμήμα ούτε του φοιτητή. Είναι θέμα τύχης σε τι Τμήμα θα "πέσει". Η αξιολόγηση των Τμημάτων αποτελεί ακόμη αγκάθι κομματικών αντιπαραθέσεων. Συμφέρει κόσμο να είναι ακόμη η κατάσταση μπάχαλο..Αν το σύστημα λειτουργούσε καλύτερα, ένα 25% των φοιτητών θα ήταν στα Πανεπιστήμια.

Με ποια κριτήρια θεωρούμε έναν καλό φοιτητή, από τη στιγμή που η μόνη αξιολόγηση του μαθήματος είναι το 2.5ωρο γραπτό ΠΥΚΝΗΣ αναλυτικής ανάπτυξης (χωρίς θέματα Σ-Λ) και φυσικά, όπως λες με δεδομένη υπάρχουσα ευνοιοκρατία; :confused: Δεν μπορώ να βάζω το χέρι στο ευαγγέλιο για την αξιοκρατία των βαθμών, από τη στιγμή που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολλά περιστατικά νεποτισμού και διαφθοράς. Θα μπορούσε αντ' αυτού το Ελληνικό Πανεπιστήμιο να έχει εξετάσεις με επίπεδο ασφαλείας και διαφάνειας όπως στις εξετάσεις ξενόγλωσσων πιστοποιητικών π.χ. C.P.E. Εκεί θα βλέπαμε πόσοι θα έπιαναν μέσο όρο πτυχίου 8..για πλάκα. Δεν μπορεί, να γράφεις ένα θέμα και για ένα μικρό λαθάκι απροσεξίας λόγω ταχύτητας..να μηδενίζεται η άσκηση!
Kαταλαβαινω την αγανακτηση σου σε σχεση με το ελληνικο συστημα.Δεν θα διαφωνησω σε τιποτα.
Αν κρινω απο αυτα που γνωριζω εγω,τα ατομα που βρισκονται στο εξωτερικο δεν νομιζω οτι προκειται για περιπτωσεις ευνοιοκρατιας.Απλα σκληρου κοπου και ακαδημαικης προσπαθειας.Θα ηταν κριμα να υποβαθμιζω τον κοπο τους λεγοντας πως οι βαθμοι τους ηταν χαριστικοι.Το ιδιο δε θα ηθελα να συμβει και σε μενα.
Δεν μπορω να σε διαφωτισω για το τι κοπο κατεβαλλαν,ποσο πολυ 'ελιωσαν' στα φοιτητικα τους χρονια για να βγαλουν αυτο το βαθμο και φυσικα δεν μπορω να γνωριζω την ιδιοσυγκρασια,τις πραγματικες τους ικανοτητες κλπ και μαλιστα σε φασμα επιστημων.Αυτο το γραφω γιατι το συγκεκριμενοποιεις για θετικες{;} επιστημες (μιλας για ασκησεις στο ποστ σου ).Το γεγονος ομως οτι βλεπω και υψηλους βαθμους φανταζει ελπιδοφορο,που καποιοι τα καταφεραν ισως υπο αντιξοες συνθηκες.

Υγ οσον αφορα τα ατομα που χαιρονται ευνοικων μεταχειρισεων,η θεσουλα τους στην Ελλαδα εχει στρωθει πιθανοτατα απο τη γεννηση τους ειτε λογω κομματικο προσανατολισμου γονεων ειτε λογω επαγγελματικης θεσης γονεων.Κοινως δεν τους κουναει τιποτα.Δεν νομιζω καν να θελουν να ξειτευθουν με λιγοτερα χρηματα απο οσα θα απομυζησουν..
Οσον αφορα στο ΠΟΣΟ μετραει ο βαθμος πτυχιου,σου ειπα οτι διαφοροποιειται αναλογα με την επιστημη,την ανταγωνιστικοτητα γυρω απο μια θεση.Δεν νομιζω οτι ειναι βασικο στοιχειο,αλλα θα ηταν αδικια να πω οτι δεν μετραει Καθολου.Εξ'αλλου αν εσυ εχεις πτυχιο 10 και οι ακαδημαικες γνωσεις ειναι σε επιπεδο 5 θα σε ξαποστειλουν και θα κρατησουν εναν με 6 και μεγαλυτερες δυνατοτητες εξελιξης.Δεν ειναι χαζοι οι ανθρωποι οπως εδω :P Μετρουν και αν ανταποκρινεσαι σε αυτο που ζητουν πολυ συχνα,οχι διορισμος μια και καλη με ενα βαθμο πτυχιου οπως στην ελλαδιτσα.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,533 μηνύματα.
Όταν βλέπεις σε λίστες αποτελεσμάτων..1 ή 2 7άρια και άνω και από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι 200+ είναι από 5 και κάτω; Τότε τι λες; Κάτι δεν πάει καλά. Και δεν μιλάω για ένα μάθημα. Για μένα η αξιοκρατική αξιολόγηση έχει ως εξής: εργασίες με προθεσμία ανά βδομάδα, 2 προόδους και μια γραπτή εξέταση. Αντιθέτως, επικρατεί εκ του πονηρού μια απαρχαιωμένη τακτική: μια γραπτή εξέταση και αν ο καθηγητής θέλει να βοηθήσει κάνει 1-2 προόδους. Δείτε πόσο εύκολα μπορεί να "χρησιμοποιηθεί" η γραπτή εξέταση εφόσον αποτελεί μοναδικό κριτήριο επιτυχίας ή αποτυχίας στο μάθημα.
 

_Νηρηίς_

Well-known member

Η _Νηρηίς_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 852 μηνύματα.
Ορισμένα μαθήματα με τρόπο βαθμολόγησης που στηρίζεται στη τύχη και υπάρχουν σε όλες σχεδόν τις τύχες μπορούν να ρίξουν το μ.ο. και να χαλάσουν , ανάλογα την περίπτωση , τις υψηλές επιδόσεις που κατάφερες στα άλλα. Το θέμα είναι ορισμένοι καθηγητές(και όσοι τους βοηθούν στη βαθμολόγηση) να διόρθωναν σοβαρά τα γραπτά μας.:)
 

GlobalMiNd

New member

Ο GlobalMiNd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 145 μηνύματα.
Στελνεις και μια φωτοτυπια των βαθμων του ετους :P

Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι ο βαθμος πτυχιου μπαινει στο cv.Τωρα το ποσο μετραει σε καθε επαγγελματικο κλαδο,δεν δυναμαι να το γνωριζω.
Για ευρωπη μιλαω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top