Να σπουδάσω φυσική;

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Γτ δεν θέλω να φάω τα χρόνια μου κι αλλο στις σχολές και στο διάβασμα

Μα, αν σου αρέσει αυτό που μελετάς θα περνάς καλά. Τουλάχιστον, έτσι είναι στη γενική περίπτωση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Χωρίς Μεταπτυχιακό και πάλι μπορείς να σπουδάσεις Φυσική αλλά ίσως δυσκολευτείς να βρείς δουλειά ως Καθηγήτρια σε Δημόσιο Σχολείο.

Μπορείς όμως να ανοίξεις Φροντιστήριο ή να κάνεις Ιδιαίτερα σε Μαθητές.

Τα ιδιαίτερα έχουν λεφτά όσο είναι μαύρα, άρα 0 ένσημα και άρα 0 σύνταξη. Ας μην ρίχνουμε κι άλλο κόσμο στον λάκκο μας. :Ρ
 

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Γτ δεν θέλω να φάω τα χρόνια μου κι αλλο στις σχολές και στο διάβασμα

Συγγνώμη που στο λέω, αλλά δεν είναι σωστή προσέγγιση αυτή.
Ίσως επειδή είσαι μαθήτρια ακόμα να τα βλέπεις από άλλη οπτική γωνία.

Εσύ οφείλεις να κάνεις το καλύτερο δυνατό για σένα.
Κάτι που θα σε εξελίξει.
Αν αυτό λέγεται μεταπτυχιακό γιατί όχι.
Μη αποκλείεις κάτι, επειδή θα έχεις 1-2 χρόνια περισσότερο διάβασμα.
Τα οφέλη που θα πάρεις μπορεί να είναι πολύ περισσότερα από το κόπο και το χρήμα που θα ξοδέψεις.

Επίσης, συζήταμε κάτι που θα γίνει μετά από 5 χρόνια στην καλύτερη.
Σε 5 χρόνια θα έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, πρώτα από όλα έσυ.
Ένα-ένα να κοιτάμε τα πράγματα τη φορά.
 

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η σχολή στο Αιγάλεω μηχανικών πληροφορικήσ και υπολογιστών έχει προοπτικές;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Η σχολή στο Αιγάλεω μηχανικών πληροφορικήσ και υπολογιστών έχει προοπτικές;

Μόνο εαν θες να εστιάσεις αρκετά στην μηχανική υπολογιστών. Δηλαδή να ασχοληθείς με τον σχεδιασμό,την μελέτη και την υλοποίηση υλικού & λογισμικού που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη υπολογιστικών συστημάτων.

Εαν θες να εστιάσεις αποκλειστικά στις πιο υψηλού επιπέδου λειτουργίες των υπολογιατών όπως π.χ. η ανάπτυξη περίπλοκων προγραμμάτων και εφαρμογών,τότε ένα τμήμα πληροφορικής θα σε εξυπηρετούσε καλύτερα κατά την γνώμη μου. Πάνω κάτω τα ίδια πράγματα είναι βέβαια και μεταπηδάς απο την μια περιοχή στην άλλη εύκολα. Απλά ανάλογα που θες να εστιάσεις επιλέγεις κατάλληλα μεταξύ των δυο.
 

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ λεπτές οι διαφορές μεταξύ πληροφορικής και ΗΜΜΥ.
Για να σε βοηθήσω, στη φάση που είσαι τώρα που δεν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου για το τι θες να κάνεις
στη πορεία, είτε πληροφορική είτε ΗΜΜΥ διαλέξεις είναι πάνω κάτω το ίδιο.
Διδάσκεσαι τον *βασικό* κορμό της επιστήμης των υπολογιστών εξίσου το ίδιο και στις δύο αυτές σχολές.

Αντε να έχεις κανα δύο μαθήματα που να διδάσκεσαι πιο προχωρημένα θέματα σε αρχιτεκτονική υπολογιστών κτλ στους ΗΜΜΥ ή να χεις κάνα προχωρημένο μάθημα σε γλώσσες προγραμματισμού, τεχνολογία λογισμικού, βάσεις δεδομένων κτλ στην Πληροφορική.
Επί της ουσίας δεν νομίζω να αλλάζει κάτι.
Σημείωσε επίσης ότι όταν τελειώσεις ΗΜΜΥ έχεις τον τίτλο MEng (Master of Engineering), ενώ όταν τελειώσεις πληροφορική εχείς τον τίτλο BSc.

Προφανώς και ό,τι και να διαλέξεις μεταξύ των δύο έχει πρόοπτικες για το μέλλον, είτε θες να ασχοληθείς ερευνητικά είτε όχι.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Δεν θυμάμαι ακριβώς. Στο φροντιστήριο αφού έχεις τελειώσει την χειμια κάνεις πληροφορική
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Δεν ξέρω Ένα παιδί που ξέρω θέλει προγραμματισμό και του ειπε ο καθηγητής πήγαινε οικονομικά

Μάλλον ο Καθηγητής αντιλήφθηκε την λέξη προγραμματισμός με άλλη έννοια. (πχ προγραμματισμός δράσης επιχειρήσεων)
 

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ λεπτές οι διαφορές μεταξύ πληροφορικής και ΗΜΜΥ.
Για να σε βοηθήσω, στη φάση που είσαι τώρα που δεν έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου για το τι θες να κάνεις
στη πορεία, είτε πληροφορική είτε ΗΜΜΥ διαλέξεις είναι πάνω κάτω το ίδιο.
Διδάσκεσαι τον *βασικό* κορμό της επιστήμης των υπολογιστών εξίσου το ίδιο και στις δύο αυτές σχολές.

Αντε να έχεις κανα δύο μαθήματα που να διδάσκεσαι πιο προχωρημένα θέματα σε αρχιτεκτονική υπολογιστών κτλ στους ΗΜΜΥ ή να χεις κάνα προχωρημένο μάθημα σε γλώσσες προγραμματισμού, τεχνολογία λογισμικού, βάσεις δεδομένων κτλ στην Πληροφορική.
Επί της ουσίας δεν νομίζω να αλλάζει κάτι.
Σημείωσε επίσης ότι όταν τελειώσεις ΗΜΜΥ έχεις τον τίτλο MEng (Master of Engineering), ενώ όταν τελειώσεις πληροφορική εχείς τον τίτλο BSc.

Προφανώς και ό,τι και να διαλέξεις μεταξύ των δύο έχει πρόοπτικες για το μέλλον, είτε θες να ασχοληθείς ερευνητικά είτε όχι.
Ευχαριστω για τις πληροφορίες
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Δεν ξέρω Ένα παιδί που ξέρω θέλει προγραμματισμό και του ειπε ο καθηγητής πήγαινε οικονομικά

Ο Καθηγητής είχε δίκιο τελικά.

Screenshot (41).png



Πάντως Πληροφορική μπορείς να πάς και μέσω θετικών σπουδών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Λοιπόν, εάν σε ενδιαφέρει η απασχόληση και θες να είσαι εξασφαλισμένη θα μπεις χωροφυλάκων θα κάτσεις στη σχολή 2 χρόνια και
1)Αν είχες γράψει καλά στις πανελλήνιες, θα κάνεις 4% και θα πιάσεις σίγουρα φυσικό, σε κάποια πόλη με πολύ λίγα μόρια. Μετά θα πάρεις αυτόματα μεταγραφή για την πόλη που υπηρετείς.
2)Αν δεν είχες γράψει πολύ καλά κάνεις τη βάρδιά σου και θα δώσεις πανελλήνιες και θα μπεις φυσικό.

On a more serious note, άκου αυτά που έγραψαν τα παιδιά πιο πάνω έδωσαν πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Ίσως να γράψεις και σε ένα χαρτί τις προτεραιότητές σου (οικογένεια, εργασιακό περιβάλλον, σίγουρη απασχόληση κλπ). Βοηθάει.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Λοιπόν, εάν σε ενδιαφέρει η απασχόληση και θες να είσαι εξασφαλισμένη θα μπεις χωροφυλάκων θα κάτσεις στη σχολή 2 χρόνια και
1)Αν είχες γράψει καλά στις πανελλήνιες, θα κάνεις 4% και θα πιάσεις σίγουρα φυσικό, σε κάποια πόλη με πολύ λίγα μόρια. Μετά θα πάρεις αυτόματα μεταγραφή για την πόλη που υπηρετείς.
2)Αν δεν είχες γράψει πολύ καλά κάνεις τη βάρδιά σου και θα δώσεις πανελλήνιες και θα μπεις φυσικό.

On a more serious note, άκου αυτά που έγραψαν τα παιδιά πιο πάνω έδωσαν πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Ίσως να γράψεις και σε ένα χαρτί τις προτεραιότητές σου (οικογένεια, εργασιακό περιβάλλον, σίγουρη απασχόληση κλπ). Βοηθάει.
Παντως ειναι τραγικο αυτο που γίνεται στην Ελλαδα. Να μπαινεις πρωτα σε σχολη στρατου/αστυνομιας μονο και μονο για την εξασφαλιση και μετα να κανεις 4% ή να δινεις πανελληνιες/κατατακτηριες για τη σχολη που πραγματικα σε ενδιαφερει (διοτι υπο νορμαλ συνθηκες απειροελεχιστοι θα επελεγαν τα ενστολα επαγγελματα). 😆 Το χουν κανει παρα πολλοι παντως, αν οχι σχεδον ολοι πλεον.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Παντως ειναι τραγικο αυτο που γίνεται στην Ελλαδα. Να μπαινεις πρωτα σε σχολη στρατου/αστυνομιας μονο και μονο για την εξασφαλιση και μετα να κανεις 4% ή να δινεις πανελληνιες/κατατακτηριες για τη σχολη που πραγματικα σε ενδιαφερει (διοτι υπο νορμαλ συνθηκες απειροελεχιστοι θα επελεγαν τα ενστολα επαγγελματα). 😆 Το χουν κανει παρα πολλοι παντως, αν οχι σχεδον ολοι πλεον.

Οι πανελληνιες ειναι ενα παιχνιδι που καθε χρονο παιζεται υπο διαφορετικες συνθηκες και με διαφορετικους κανονες.Οι υποψηφιοι απο την πλευρα τους προσπαθουν να προσαρμοστουν οσο καλυτερα γινεται στις αλλαγες, ωστε να εξασφαλισουν μια καλη σχολη(με αποκατασταση).

Ειλικρινα πιστευεις οτι οι περισσοτεροι σπουδαζουν γενικα επειδη τους αρεσει η επιστημη τους ; Νοπ,οι περισσοτεροι θα προτιμουσαν να κανουν ταξιδια και να πληρωνονται για αυτο. Σπουδαζουν εξαιτιας της αναγκη που δημιουργει η πεποιθηση οτι για να βρεις καλη δουλεια χρειαζεται να εχεις πτυχιο η λογω του εγωισμου και της ματαιοδοξιας να παρουσιαζονται σπουδαιοι και πετυχημενοι.
 

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Ειλικρινα πιστευεις οτι οι περισσοτεροι σπουδαζουν γενικα επειδη τους αρεσει η επιστημη τους ; Νοπ,οι περισσοτεροι θα προτιμουσαν να κανουν ταξιδια και να πληρωνονται για αυτο. Σπουδαζουν εξαιτιας της αναγκη που δημιουργει η πεποιθηση οτι για να βρεις καλη δουλεια χρειαζεται να εχεις πτυχιο η λογω του εγωισμου και της ματαιοδοξιας να παρουσιαζονται σπουδαιοι και πετυχημενοι.

Δεν είναι ο μόνος λόγος ο εγωισμός και η ματαιοδοξία, είσαι πολύ αυστηρός. Όταν η ανεργία των αποφοίτων Λυκείου είναι μεγαλύτερη από αυτή των αποφοίτων ΑΕΙ και οι αμοιβές για αυτούς που δουλεύουν είναι της πείνας τι θέλετε να κάνει ένας νέος? Μπαίνει σε ένα ΑΕΙ και σπουδάζει για να πάρει ένα πτυχίο και μετά στην χειρότερη περίπτωση να πάει στο εξωτερικό και να βρει μια θέση στο επιστημονικό του αντικείμενο. Και καλά κάνει. Δηλαδή αν έμενε στην Ελλάδα να κάνει το γκαρσόνι θα ήταν καλύτερα? Ή θα έκανε αυτή την δουλειά για όλη την ζωή του.

Εγώ πάντα ήμουν υπέρ στο να σπουδάζουν όλοι. Καλύτερα να έχεις πολλούς μορφωμένους πολίτες παρά να έχεις πολίτες ημιμαθείς που δεν έχουν προοπτικές. Έτσι και αλλιώς πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς (στα 17) κάποιος να χαρακτηρίζεται ότι δεν κάνει για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ότι μέσα στο Πανεπιστήμιο ο νέος διαμορφώνει την προσωπικότητα του. Ακόμα και αν δεν πάρει ποτέ πτυχίο πέρνει αξιόλογες εμπειρίες και μαθαίνει καλύτερα τον εαυτό του και για την αποτυχία του.

Όλες οι απόψεις που ακούγονται κατά καιρούς για επίπεδο σπουδών-σχολών και φοιτητών είναι απόψεις ανθρώπων που θέλουν να ανήκουν σε μια ελίτ για να καλύψουν τον δικό τους ψυχολογικό ναρκισσισμό. Όποιος θέλει στο Πανεπιστήμιο ακολουθεί την προσωπική του πορεία και δεν πρέπει να τον νοιάζει τι κάνει ο διπλανός του. Ο ένας μπορεί να ξεκινήσει για να πάρει νόμπελ, ο άλλος για να βρει μια θέση στην εκπαίδευση, στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα και ένας άλλος επειδή έτυχε και κάνει τον τουρίστα. Τι με νοιάζει αν τελικά ο τουρίστας αποφασίσει ότι δεν του αρέσει και το παρατήσει?

Κανονικά αυτό που θα πρεπε να κάναμε όλοι θα ήταν να ζητήσουμε να αλλάξουν οι πανελλαδικές εξετάσεις ώστε να αυξηθεί το ποσοστό των υποψηφίων που πετυχαίνουν τις 5 πρώτες τους επιλογές. Τότε θα είχαμε περισσότερους συμφοιτητές που τους αρέσει η σχολή και όχι βαριεστημένους φοιτητές που δεν ξέρουν γιατί σπουδάζουν κάτι που δεν τους αρέσει.

Μιλάμε εδώ και καιρό για τις βάσεις, γιατί το Μαθηματικό στην Σάμο απέκτησε 3 ως βάση εισαγωγής. Μα αφού δίνεις στον υποψήφιο δυνατότητα να επιλέξει όλες τις σχολές τι περιμένεις? Βάλε όριο 10 επιλογές και θα δεις που θα πάνε οι βάσεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και στο κάτω κάτω της γραφής ευθύνη των πολιτικών που κυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία 70 χρόνια είναι το γεγονός ότι έχουμε μια υποανάπτυκτη οικονομία, χωρίς βιομηχανία, χωρίς παραγωγή που δεν μπορεί να απορροφήσει τους πτυχιούχους επιστήμονες! Στην Αγγλία δεν μπορούν να βρουν καθηγητές Μαθηματικών και εδώ έχουμε ταυτίσει τα Μαθηματικά με το καθηγητικό επάγγελμα.

Αυτές είναι παρενέργειες άχρηστων πολιτικών που σπούδασαν στα καλύτερα και ακριβότερα Πανεπιστήμια του εξωτερικού παρακαλώ. Στα φημισμένα Yale, Harvard, Oxford κλπ. Στα ίδια Πανεπιστήμια που είχαν σπουδάσει και οι οικονομολόγοι που δεν μπόρεσαν να προβλέψουν την οικονομική κρίση του 2008, και είχαν δημιουργήσει την φούσκα των ακινήτων και των δανείων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Δεν είναι ο μόνος λόγος ο εγωισμός και η ματαιοδοξία, είσαι πολύ αυστηρός. Όταν η ανεργία των αποφοίτων Λυκείου είναι μεγαλύτερη από αυτή των αποφοίτων ΑΕΙ και οι αμοιβές για αυτούς που δουλεύουν είναι της πείνας τι θέλετε να κάνει ένας νέος? Μπαίνει σε ένα ΑΕΙ και σπουδάζει για να πάρει ένα πτυχίο και μετά στην χειρότερη περίπτωση να πάει στο εξωτερικό και να βρει μια θέση στο επιστημονικό του αντικείμενο. Και καλά κάνει. Δηλαδή αν έμενε στην Ελλάδα να κάνει το γκαρσόνι θα ήταν καλύτερα? Ή θα έκανε αυτή την δουλειά για όλη την ζωή του.

Εγώ πάντα ήμουν υπέρ στο να σπουδάζουν όλοι. Καλύτερα να έχεις πολλούς μορφωμένους πολίτες παρά να έχεις πολίτες ημιμαθείς που δεν έχουν προοπτικές. Έτσι και αλλιώς πιστεύω ότι είναι πολύ νωρίς (στα 17) κάποιος να χαρακτηρίζεται ότι δεν κάνει για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ότι μέσα στο Πανεπιστήμιο ο νέος διαμορφώνει την προσωπικότητα του. Ακόμα και αν δεν πάρει ποτέ πτυχίο πέρνει αξιόλογες εμπειρίες και μαθαίνει καλύτερα τον εαυτό του και για την αποτυχία του.

Όλες οι απόψεις που ακούγονται κατά καιρούς για επίπεδο σπουδών-σχολών και φοιτητών είναι απόψεις ανθρώπων που θέλουν να ανήκουν σε μια ελίτ για να καλύψουν τον δικό τους ψυχολογικό ναρκισσισμό. Όποιος θέλει στο Πανεπιστήμιο ακολουθεί την προσωπική του πορεία και δεν πρέπει να τον νοιάζει τι κάνει ο διπλανός του. Ο ένας μπορεί να ξεκινήσει για να πάρει νόμπελ, ο άλλος για να βρει μια θέση στην εκπαίδευση, στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα και ένας άλλος επειδή έτυχε και κάνει τον τουρίστα. Τι με νοιάζει αν τελικά ο τουρίστας αποφασίσει ότι δεν του αρέσει και το παρατήσει?

Κανονικά αυτό που θα πρεπε να κάναμε όλοι θα ήταν να ζητήσουμε να αλλάξουν οι πανελλαδικές εξετάσεις ώστε να αυξηθεί το ποσοστό των υποψηφίων που πετυχαίνουν τις 5 πρώτες τους επιλογές. Τότε θα είχαμε περισσότερους συμφοιτητές που τους αρέσει η σχολή και όχι βαριεστημένους φοιτητές που δεν ξέρουν γιατί σπουδάζουν κάτι που δεν τους αρέσει.

Μιλάμε εδώ και καιρό για τις βάσεις, γιατί το Μαθηματικό στην Σάμο απέκτησε 3 ως βάση εισαγωγής. Μα αφού δίνεις στον υποψήφιο δυνατότητα να επιλέξει όλες τις σχολές τι περιμένεις? Βάλε όριο 10 επιλογές και θα δεις που θα πάνε οι βάσεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και στο κάτω κάτω της γραφής ευθύνη των πολιτικών που κυβέρνησαν την χώρα τα τελευταία 70 χρόνια είναι το γεγονός ότι έχουμε μια υποανάπτυκτη οικονομία, χωρίς βιομηχανία, χωρίς παραγωγή που δεν μπορεί να απορροφήσει τους πτυχιούχους επιστήμονες! Στην Αγγλία δεν μπορούν να βρουν καθηγητές Μαθηματικών και εδώ έχουμε ταυτίσει τα Μαθηματικά με το καθηγητικό επάγγελμα.

Αυτές είναι παρενέργειες άχρηστων πολιτικών που σπούδασαν στα καλύτερα και ακριβότερα Πανεπιστήμια του εξωτερικού παρακαλώ. Στα φημισμένα Yale, Harvard, Oxford κλπ. Στα ίδια Πανεπιστήμια που είχαν σπουδάσει και οι οικονομολόγοι που δεν μπόρεσαν να προβλέψουν την οικονομική κρίση του 2008, και είχαν δημιουργήσει την φούσκα των ακινήτων και των δανείων.

Στην Ελβετία αποφασίζουν ακόμα πιο νωρίς ποιος θα σπουδάσει.
Ακόμα, στην Αγγλία εαν κοπείς δεύτερη φορά σε μάθημα,σε πετάνε απο την τριτοβάθμια μια για πάντα.

Αντίθετα στην Ελλάδα έχουμε φοιτητές που διαμαρτύρονται συνεχώς για την δυσκολία.
Φοιτητές οι οποίοι προσπαθούν να πάρουν απλά το 5 μαθαίνοντας μηχανικά όσα χρειάζεται στο κάθε μάθημα για να το εξασφαλίσουν. Φοιτητές οι οποίοι κόβονται και 1 και 2 και 3 και 4 και 5 κ.ο.κ. φορές στο ίδιο μάθημα ενώ μπορεί να σπουδάζουν ακόμα και 8 έτη. Πολλοί απο αυτούς εαν πάρουν εν τέλει πτυχίο έχουν αντιγράψει σε αρκετά μαθήματα,απαξιώνοντας τον κόπο των υπόλοιπων συμφοιτητών τους εφόσον αύριο μεθαύριο θα διεκδικούν τις ίδιες θέσεις μαζί τους.Εαν και τι λεω,οι περισσότεροι απο αυτούς θα έχουν βύσματα ούτως η άλλως.

Σόρρυ λοιπόν αλλά όχι,δεν πρέπει να σπουδάζουν όλοι.Μόνο όσοι έχουν σκοπό να πάρουν τις σπουδές τους σοβαρά.Επίσης εαν θες πες το ψυχολογικό ναρκισσισμό. Αλλά αυτά έχει η ζωή κάποιοι κοιτάνε να επιβιώσουν,άλλοι στοχεύουν σε κάτι πέρα απο αυτό όπως να ζήσουν. Άλλοι έχουν μεγαλώσει πιστεύοντας οτι στην ζωή πρέπει να δουλεύεις για τα ελάχιστα και άλλοι για τα μέγιστα. Άλλοι έχουν μάθει να βάζουν τον λιγότερο δυνατό κόπο και άλλοι έχουν μάθει να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους σε ότι κάνουν.

Τέλος πάντων,το να είσαι πολύ αυστηρός δεν είναι τόσο κακό όσο το να είσαι πολύ χαλαρός,κατά την γνώμη μου πάντα. Πάντως αυτό που περιγράφεις για τον μέσο φοιτητή δεν το έχω δει. Υπάρχουν "νησίδες" ικανών,αλλά η κακομοιριά του χείριστου είναι αυτή που επικρατεί στην πλειοψηφία των ΑΕΙ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Στην Ελβετία αποφασίζουν ακόμα πιο νωρίς ποιος θα σπουδάσει.
Ακόμα, στην Αγγλία εαν κοπείς δεύτερη φορά σε μάθημα,σε πετάνε απο την τριτοβάθμια μια για πάντα.

Στη Γερμανία υπάρχει το όριο 3 φορές το μάθημα ...σε δημόσιο Πανεπιστήμιο και μετά δρόμο. :P Κάνουν το γερμανό μετά. Αρκετά γερμανά φοιτηταριά διαγράφονται ετησίως λόγω ανωτέρας βίας. Λίγο το σκι, λίγο οι σάουνες, λίγο οι μπύρες, λίγο η καλή ζωή δεν αφήνουν χρόνο για τα εβδομαδιαία φυλλάδια ασκήσεων. Σε απλά Γερμανικά: προχωράνε μόνο όσοι στρώνονται και λιώνουν στο διάβασμα. Υπάρχει απίστευτη αξιοκρατία και λογική ότι θα προχωρήσει μόνο όποιος έχει τις βάσεις αλλά και την όρεξη να συνεχίσει.

Ένας Γερμανός που παίρνει πτυχίο Γερμανικού δημοσίου Πανεπιστημίου είναι 99.9999999...999% διαβασμένος πάνω από το μέσον όρο του 7 (σε επίπεδο σκέψης και ανάλυσης) για την επιστήμη που σπούδασε. Το τονίζω αυτό για να δείτε τη διαφορά με την Ελλάδα, σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών δημοσίου Πανεπιστημίου και τι ανταμοιβή υπάρχει για όποιον καταφέρνει να εκπληρώσει αισίως τις απαιτήσεις του προγράμματος.

Στις εξετάσεις του εξαμήνου: η επαναληπτική εξέταση είναι περίπου ένα μήνα μετά την κανονική.

Δηλαδή, το ακαδημαϊκό έτος είναι χωρισμένο σε δυο εξάμηνα (15.5 εβδομάδες σερί / εξάμηνο) και αν υποθέσουμε ότι τον Ιανουάριο δίνουν εξέταση σε ένα συγκεκριμένο μάθημα, η επόμενη εξέταση του ίδιου μαθήματος θα γίνει ένα μήνα μετά άσχετα αν έχει ξεκινήσει το επόμενο εξάμηνο. Δηλαδή, παράλληλα με το νέο εξάμηνο γίνονται και επαναληπτικές εξετάσεις περασμένων μαθημάτων που υπάρχει αποτυχία ή κλείνονται ημερομηνίες για προφορικές εξετάσεις (αν ο καθηγητής εξετάζει με προφορική). Το ίδιο γίνεται και τον Σεπτέμβριο.

Η εξέταση του Σεπτεμβρίου είναι με αστερίσκο και εξαρτάται από το πόσοι φοιτητές έμειναν για να ξαναδώσουν. Αν είναι ελάχιστοι, ο καθηγητής δεν κατεβάζει εξέταση και έτσι οι φοιτητές καλούνται να ξαναπαρακολουθήσουν το μάθημα ή να πάρουν άλλο με το νέο εξάμηνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Έριξα μια ματιά στις σχολές και αυτες που μου κέρδισαν το ενδιαφέρον είναι η πληροφορική, ημμυ, νοσηλευτικη και πολιτικός μηχανικός. Λέτε να πάω νοσηλευτικη; Ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Έριξα μια ματιά στις σχολές και αυτες που μου κέρδισαν το ενδιαφέρον είναι η πληροφορική, ημμυ, νοσηλευτικη και πολιτικός μηχανικός. Λέτε να πάω νοσηλευτικη; Ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή;

για πυροσβέστης τι λές; έχει τρελά φράγκα και βόλεμα μια ζωή.. θα παντρευτείς κιόλας (όπως συνηθίζεται όταν βολεύεται κάποιος) :crazy:
 

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Εσείς τι λετε αξίζει;
Εγώ στην θέση σου θα έψαχνα για μία επιλογή που θα συνδύαζε την φυσική με την πληροφορική και τον προγραμματισμό για να αποφύγω τον κορεσμό των "καθαρών" τμημάτων Φυσικής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Που κολλάει η νοσηλευτική σε αυτό το θέμα, ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο η κοπέλα.


Εγώ στην θέση σου θα έψαχνα για μία επιλογή που θα συνδύαζε την φυσική με την πληροφορική και τον προγραμματισμό για να αποφύγω τον κορεσμό των "καθαρών" τμημάτων Φυσικής.
Και η επιλογή είναι η σχολή ημμυ;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,551 μηνύματα.
Έριξα μια ματιά στις σχολές και αυτες που μου κέρδισαν το ενδιαφέρον είναι η πληροφορική, ημμυ, νοσηλευτικη και πολιτικός μηχανικός. Λέτε να πάω νοσηλευτικη; Ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή;
Mariap νομιζω οτι μας τρολαρεις , απο ερωτευμενη με την φυσικη μας πηγες στην νοσηλευτικη , ας ειναι.
Κανε το εξεις , πες την μητερα σου να σου βρει μια αποκλειστικη νοσοκομα ,καποια θα ξερει, πηγαινε μαζι της 2 βραδυα ή μερα, στην βαρδια της στο νοσοκομειο. Αν το αντεξεις προχωρα για νοσηλευτικη. Λιγα τα τα λευτα , δυσκολη δουλεια αλλα οι ανθρωποι παντα θα αρωσταινουν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top