Να σπουδάσω φυσική;

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Aεροπαπατζολογίες σε μεγάλες εταιρίες για το βασικό μισθό μέχρι να αποκτήσεις εργασιακή παρουσία. Βέβαια κανείς δεν λέει ότι για πας σε μια ΙΝΤEL θέλει να είσαι τοπ του είδους σου και όχι απλά απόφοιτος του ΗΜΜΥ. Οι φοιτητές δεν γίνεται να είναι όλοι τοπ οπότε εκεί η συζήτηση γίνεται κώλος. Σε εταιρίες με τυπικό εργασιακό προφίλ γύρω από τεχνολογίες, καινοτομίες, data, μάπα και άλλα ωραία, η εργασιακή μέρα είναι λίγο μια από τα ίδια 8ωρο σε υπολογιστή. Δεν υπάρχει "κάνω αυτό που σπούδασα στην πράξη" αλλά αυτό που έμαθα στην πρακτική και πόσες εταιρίες άλλαξα σε διάστημα 2 ετών.

Παντού έτσι γίνεται, πρέπει στην αρχή να ξεκινήσεις από τα χαμηλά.
Αυτό που λέω είναι ότι ένας απόφοιτος ΗΜΜΥ/πληροφορικής δεν θα δυσκολευτεί να βρει την πρώτη του δουλεία.
Είναι εύκολο να κάνεις το πρώτο βήμα.
Από κει και πέρα είναι στο χέρι του πως θα κινηθεί και εξελιχθεί που βασίζεται και στις δυνατότητες που έχει ο ίδιος.

Επίσης, αυτού του είδους τα επαγγέλματα έχουν από τα πιο ευέλικτα ωράρια εργασίας.
Οι περισσότερες πλέον ομάδες ανάπτυξης δουλεύουν σε agile processes (π.χ. Scrum), και δίνεται έμφαση στο να βγει η δουλειά
και όχι πότε και πως θα βγει.

Επίσης, προφάνως και αυτό που σπούδασαν το κάνουν πράξη.
ΟΚ, μπορεί σε κάθε εταίρια να μαθαίνουν μια νέα τεχνολογία (π.χ. να χρησιμοποιούν Python αντί για Java που έμαθαν στο πανεπιστήμιο) αλλά δεν σημαίνει ότι οι γνώσεις που έμαθαν γυρώ από τις γλώσσες προγραμματισμού π.χ. στο πανεπιστήμιο αλλάζουν ή είναι άχρηστες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Παντού έτσι γίνεται, πρέπει στην αρχή να ξεκινήσεις από τα χαμηλά.
Αυτό που λέω είναι ότι ένας απόφοιτος ΗΜΜΥ/πληροφορικής δεν θα δυσκολευτεί να βρει την πρώτη του δουλεία.
Είναι εύκολο να κάνεις το πρώτο βήμα.
Από κει και πέρα είναι στο χέρι του πως θα κινηθεί και εξελιχθεί που βασίζεται και στις δυνατότητες που έχει ο ίδιος.

Επίσης, αυτού του είδους τα επαγγέλματα έχουν από τα πιο ευέλικτα ωράρια εργασίας.
Οι περισσότερες πλέον ομάδες ανάπτυξης δουλεύουν σε agile processes (π.χ. Scrum), και δίνεται έμφαση στο να βγει η δουλειά
και όχι πότε και πως θα βγει.

Επίσης, προφάνως και αυτό που σπούδασαν το κάνουν πράξη.
ΟΚ, μπορεί σε κάθε εταίρια να μαθαίνουν μια νέα τεχνολογία (π.χ. να χρησιμοποιούν Python αντί για Java που έμαθαν στο πανεπιστήμιο) αλλά δεν σημαίνει ότι οι γνώσεις που έμαθαν γυρώ από τις γλώσσες προγραμματισμού π.χ. στο πανεπιστήμιο αλλάζουν ή είναι άχρηστες.

Αυτό που περιγράφεις δεν φαντάζει τόσο "ελκυστικό" μέχρι την υποτιθέμενη καταξίωση. Στον καπιταλισμό που ζούμε, η αγορά εργασίας δεν είναι τόσο friendly-user. Εδώ βλέπεις ότι ζητάνε αναλυτή δεδομένων με γνώσεις SAP, Excel και όχι Matlab...και ο λόγος είναι ότι η Matlab κοστίζει ή δεν υπάρχει προσωπικό μέσα από την εταιρία που να τη γνωρίζει. Η δουλειά και αυτοί που διατυπώνουν τη θέση εργασίας ζητάει συγκεκριμένα πράγματα. Η επιστήμη διδάσκεται σε άλλο μοτίβο. Μεταξύ επιστήμης και δουλειάς επικρατεί ένα κενό. Είναι ο ρεαλισμός και η τεχνολογική εξέλιξη με κίνητρο τον τζίρο των επιχειρήσεων και όχι τι θα διδάξει το κάθε Μετσόβιο.

Το αν κάποιος τελείωσε ΗΜΜΥ, Πληροφορική, Μαθηματικός, Θεολόγος λίγο τους ενδιαφέρει.
 

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Αυτό που περιγράφεις δεν φαντάζει τόσο "ελκυστικό" μέχρι την υποτιθέμενη καταξίωση. Στον καπιταλισμό που ζούμε, η αγορά εργασίας δεν είναι τόσο friendly-user. Εδώ βλέπεις ότι ζητάνε αναλυτή δεδομένων με γνώσεις SAP, Excel και όχι Matlab...και ο λόγος είναι ότι η Matlab κοστίζει ή δεν υπάρχει προσωπικό μέσα από την εταιρία που να τη γνωρίζει. Η δουλειά και αυτοί που διατυπώνουν τη θέση εργασίας ζητάει συγκεκριμένα πράγματα. Η επιστήμη διδάσκεται σε άλλο μοτίβο. Μεταξύ επιστήμης και δουλειάς επικρατεί ένα κενό. Είναι ο ρεαλισμός και η τεχνολογική εξέλιξη με κίνητρο τον τζίρο των επιχειρήσεων και όχι τι θα διδάξει το κάθε Μετσόβιο.

Το αν κάποιος τελείωσε ΗΜΜΥ, Πληροφορική, Μαθηματικός, Θεολόγος λίγο τους ενδιαφέρει.

Συνήθως τέτοια requirements (πχ να έχεις γνώση Matlab) είναι soft και όχι hard σε αγγελίες εργασιών.
Το να μάθεις μια νέα τεχνολογία είναι το μόνο εύκολο.
Οι τεχνολογίες αλλάζουν από την μια στιγμή στην άλλη.
Νέες τεχνολογίες και εργαλεία έρχονται, άλλες σημειώνουν πτώση.
Μια εταιρία μπορεί να υιοθετεί άλλες τεχνολογίες κάθε χρόνο κτλ.

Το θέμα είναι να ξέρεις την επιστήμη και το πώς κινείται η πληροφορία.
 

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Εγώ κοιτάω την επαγγελματική αποκατάσταση. Δυστυχώς στην Ελλάδα πρέπει πρώτα να κοιτάμε αυτό αντί να κοιτάμε την σχολή που μας αρέσει περισσότερο. Και φυσικά δεν θα έλεγε την νοσηλευτικη, πληρορικη, φυσική αν δεν με ενδιέφεραν
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Εγώ κοιτάω την επαγγελματική αποκατάσταση. Δυστυχώς στην Ελλάδα πρέπει πρώτα να κοιτάμε αυτό αντί να κοιτάμε την σχολή που μας αρέσει περισσότερο. Και φυσικά δεν θα έλεγε την νοσηλευτικη, πληρορικη, φυσική αν δεν με ενδιέφεραν
Την προοπτικη του εξωτερικου για εργασια την απορριπτεις;
 

Mariap.

Νεοφερμένος

Η Mariap. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 61 μηνύματα.

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Ο γιατρός κάνει συγκεκριμένα πράγματα και το μυαλό του πέρα απο ένα σημείο δεν θα εξελιχθεί. Εξάλλου για αυτό έχει άμεση αποκατάσταση,όλοι οι απόφοιτοι έχουν ίδιες ικανότητες,το που μπορούν να εργαστούν και ποιος θα είναι ο ρόλος τους είναι συγκεκριμένος. Οι ημμυ απο την άλλη έχουν τεράστια ευελιξία στο πως θα προσαρμόσουν την επιστημονική τους φυσιογνωμία,και για αυτό υπάρχουν τόσες κοινότητες :

1599825733391.png


Δεν νομίζω οτι ένα ιδιαίτερα δημιουργικό και πολυμήχανο άτομο θα άντεχε να περιοριστεί στον τομέα της υγείας ,ενώ μπορεί να μελετάει ή να αναπτύσσει τεχνολογίες και συστήματα με εύρος εφαρμογών(π.χ. υπολογιστής). Ακόμα και εαν τον πλήρωναν άμεσα.

Τώρα απο εκεί και πέρα ας κρίνει ο καθένας τι είναι καλύτερο για εκείνον.
Εγώ πιστεύω οτι το mindset ενος γιατρού και ενός ημμυ είναι τελείως διαφορετικά και ο ένας δεν θα μπορούσε να κάνει εύκολα την δουλειά του άλλου. Οπότε το θέμα θεωρώ οτι τελειώνει εκεί. Τι σημασία έχει πόση αποκατάσταση έχει ένα επάγγελμα εαν το απεχθάνεσαι ή δεν ταιριάζει στο στυλ σου;
 
Τελευταία επεξεργασία:

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Ο γιατρός κάνει συγκεκριμένα πράγματα και το μυαλό του πέρα απο ένα σημείο δεν θα εξελιχθεί. Εξάλλου για αυτό έχει άμεση αποκατάσταση,όλοι οι απόφοιτοι έχουν ίδιες ικανότητες,το που μπορούν να εργαστούν και ποιος θα είναι ο ρόλος τους είναι συγκεκριμένος. Οι ημμυ απο την άλλη έχουν τεράστια ευελιξία στο πως θα προσαρμόσουν την επιστημονική τους φυσιογνωμία,και για αυτό υπάρχουν τόσες κοινότητες :

View attachment 71093

Δεν νομίζω οτι ένα ιδιαίτερα δημιουργικό και πολυμήχανο άτομο θα άντεχε να περιοριστεί στον τομέα της υγείας ,ενώ μπορεί να μελετάει ή να αναπτύσσει τεχνολογίες και συστήματα με εύρος εφαρμογών(π.χ. υπολογιστής). Ακόμα και εαν τον πλήρωναν άμεσα.

Τώρα απο εκεί και πέρα ας κρίνει ο καθένας τι είναι καλύτερο για εκείνον.
Εγώ πιστεύω οτι το mindset ενος γιατρού και ενός ημμυ είναι τελείως διαφορετικά και ο ένας δεν θα μπορούσε να κάνει εύκολα την δουλειά του άλλου. Οπότε το θέμα θεωρώ οτι τελειώνει εκεί. Τι σημασία έχει πόση αποκατάσταση έχει ένα επάγγελμα εαν το απεχθάνεσαι ή δεν ταιριάζει στο στυλ σου;
σωστος εισαι φιλε μπραντ πιτ ομως το διευκρινησα και μιλησα για αποκατασταση,δεν μιλησα για ενδιαφερον σχολης
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Και ο Νοσηλευτής έχει την ίδια αποκατάσταση που έχει και ο Γιατρός ή κάνω λάθος;

Απλά ο Γιατρός μπορεί να ανοίξει και δικό του Ιατρείο που ο Νοσηλευτής δεν μπορεί.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Στην Ελβετία αποφασίζουν ακόμα πιο νωρίς ποιος θα σπουδάσει.
Ακόμα, στην Αγγλία εαν κοπείς δεύτερη φορά σε μάθημα,σε πετάνε απο την τριτοβάθμια μια για πάντα.

Αντίθετα στην Ελλάδα έχουμε φοιτητές που διαμαρτύρονται συνεχώς για την δυσκολία.
Φοιτητές οι οποίοι προσπαθούν να πάρουν απλά το 5 μαθαίνοντας μηχανικά όσα χρειάζεται στο κάθε μάθημα για να το εξασφαλίσουν. Φοιτητές οι οποίοι κόβονται και 1 και 2 και 3 και 4 και 5 κ.ο.κ. φορές στο ίδιο μάθημα ενώ μπορεί να σπουδάζουν ακόμα και 8 έτη. Πολλοί απο αυτούς εαν πάρουν εν τέλει πτυχίο έχουν αντιγράψει σε αρκετά μαθήματα,απαξιώνοντας τον κόπο των υπόλοιπων συμφοιτητών τους εφόσον αύριο μεθαύριο θα διεκδικούν τις ίδιες θέσεις μαζί τους.Εαν και τι λεω,οι περισσότεροι απο αυτούς θα έχουν βύσματα ούτως η άλλως.

Σόρρυ λοιπόν αλλά όχι,δεν πρέπει να σπουδάζουν όλοι.Μόνο όσοι έχουν σκοπό να πάρουν τις σπουδές τους σοβαρά.Επίσης εαν θες πες το ψυχολογικό ναρκισσισμό. Αλλά αυτά έχει η ζωή κάποιοι κοιτάνε να επιβιώσουν,άλλοι στοχεύουν σε κάτι πέρα απο αυτό όπως να ζήσουν. Άλλοι έχουν μεγαλώσει πιστεύοντας οτι στην ζωή πρέπει να δουλεύεις για τα ελάχιστα και άλλοι για τα μέγιστα. Άλλοι έχουν μάθει να βάζουν τον λιγότερο δυνατό κόπο και άλλοι έχουν μάθει να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους σε ότι κάνουν.

Τέλος πάντων,το να είσαι πολύ αυστηρός δεν είναι τόσο κακό όσο το να είσαι πολύ χαλαρός,κατά την γνώμη μου πάντα. Πάντως αυτό που περιγράφεις για τον μέσο φοιτητή δεν το έχω δει. Υπάρχουν "νησίδες" ικανών,αλλά η κακομοιριά του χείριστου είναι αυτή που επικρατεί στην πλειοψηφία των ΑΕΙ.


Αν νομίζεις ότι στην Αγγλία όταν κοπείς δευτερη φορά σε μάθημα σε πετάνε από όλη την τριτοβάθμια εκπαίδευση κάνεις λάθος. Άνετα βρίσκεις άλλο Πανεπιστήμιο να σε δεχτεί και να μεταφέρεις και ορισμένα μαθήματα. Εξάλλου το επίπεδο δεν συγκρίνεται με την Ελλάδα. Σε μαθηματικό τμήμα σου δίνουν στις εξετάσεις τυπολόγιο με όλους τους τύπους του βιβλίου, δεν τους ενδιαφέρει να έχεις αποστιθήσει αλλά να ξέρεις να τους εφαρμόζεις. Αλήθεια στην δουλειά όταν με το καλό θα δουλεύεις θα θυμάσαι τα πάντα απ έξω??

Αν νομίζετε ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις, οι εξετάσεις μέσα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, και το ότι κάποιος έβγαλε 8 και όχι 5 τον κάνει καλύτερο φοιτητή .... λυπάμαι αλλά πλανάστε. Ο Stephen Hawking κάποτε είχε μια σημαντική ερργασία να κάνει και να λύσει 10 παν-δύσκολες ασκήσεις, και εκείνος αντί να διαβάσει πήγαινε στα πάρτυ κάθε μέρα, μεθούσε και ξύπναγε αργά την άλλη μέρα. Τελικά έκατσε την τελευταία μέρα και έλυσε τις 9 από τις 10 ασκήσεις ενώ οι άλλοι που τις πάλευαν ομαδικά από την 1η ημέρα είχαν πετύχει να λύσουν 1,5 άσκηση. Αυτός ήταν κακός φοιτητής λοιπόν που τα άφησε όλα τελευταία στιγμή.

Αυτό κάνουν και οι περισσότεροι φοιτητές σε πολλά Πανεπιστήμια σήμερα, όχι όμως με την απαίτηση να πάρουν 9 και 10, αλλά να πάρουν ένα 5ράκι να περάσουν γιατί το πτυχίο το θέλουν μόνο και μόνο επειδή είναι <<αναγκαίο>> να βρεις μια δουλειά. <<Κακοί>> φοιτητές. Υπάρχουν και φοιτητές όμως που διαβάζουν όλο το εξάμηνο, κουράζονται, πηγαίνουν στην βιβλιοθήκη, κάνουν εργασίες, στερούνται τα πάρτυ, τις κοπέλες, το σεξ για να πετύχουν ένα καλό βαθμό στο τέλος τους εξαμήνου. Φοιτητές που ζηλεύουν τους κακούς φοιτητές και την ζωή που κάνουν και ελπίζουν μια φορά στην ζωή τους να απολαύσουν τα νιάτα τους και αυτοί όπως οι άλλοι. Και είναι καλοί φοιτητές αυτοί? Όχι βέβαια. Αν είναι να στερηθεί ο άλλος την νεανική του ζωή για να πάρει 8 και 9 στο τέλος του εξαμήνου τον θεωρώ ήδη αποτυχημένο.

Οι καλοί φοιτητές είναι αυτοί που σπαταλούν την ώρα τους στα πάρτυ, στις γκόμενες, στις εκδρομές, διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8 και 9. Και αυτοί είναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα δεν είναι ο κανόνας. Αυτοί είναι οι ιδιοφυίες. Οι υπόλοιποι είναι απλά αποτυχημένα φυτά.

Τέλος η εκπαίδευση πρέπει να ανοιχτή για όλους. Αυτό πιστεύουν οι ικανοί, οι μνησίκακοι και ολίγοι ζηλεύουν τους διπλανούς τους και τους βλέπουν ανταγωνιστικά γι' αυτό θέλουν να τους βάλουν δυσκολίες για να μην σπουδάσουν και αυτοί.

Οι πραγματικά ανώτεροι άνθρωποι δεν ασχολούνται παρά μόνο με τον εαυτό τους και δεν ζηλεύουν τις επιτυχίες των άλλων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΥΓ. Αλίμονο σε αυτούς που είναι καλοί διότι δεν μπορούν να είναι κακοί, και σε αυτούς που είναι ηθικοί διότι δεν μπορούν να είναι ανήθικοι.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Οι καλοί φοιτητές είναι αυτοί που σπαταλούν την ώρα τους στα πάρτυ, στις γκόμενες, στις εκδρομές, διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8 και 9. Και αυτοί είναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα δεν είναι ο κανόνας. Αυτοί είναι οι ιδιοφυίες. Οι υπόλοιποι είναι απλά αποτυχημένα φυτά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΥΓ. Αλίμονο σε αυτούς που είναι καλοί διότι δεν μπορούν να είναι κακοί, και σε αυτούς που είναι ηθικοί διότι δεν μπορούν να είναι ανήθικοι.

Το τελικό συμπέρασμα σου :
Οι άνθρωποι που επενδύουν χρόνο όλο το εξάμηνο και είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, είναι αποτυχημένοι φύτουκλες παρθένοι, και αυτοί που παρτάρουν νυχθημερόν με γκόμενες και πάνε εκδρομές ενώ διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8-9 είναι ιδιοφυΐες .

Είσαι κατά κάποιο τρόπο η νοοτροπία ντροπή των Ελλήνων φοιτητών στην οποία αναφερόμουν...
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Γειά,
Η φυσική για εμένα έκανε την διαφορά φέτος και ειναι το μοναδικό μάθημα που πραγματικά έχω αγαπήσει και με ενδιαφέρει πολύ. Το σκέφτομαι πάρα πολύ και πρέπει να πάρω μια απόφαση πολύ σύντομα. Εσείς τι λετε αξίζει;
Εγώ πιστεύω ότι είναι καλύτερο να δηλώσεις το μαθηματικό του Μετσόβιου που μέσα έχει και φυσική. Έτσι σου ανοίγει η πόρτα και ως μαθηματικός και ως φυσικός και φυσικά περισσότερα μεταπτυχιακά
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Αν νομίζεις ότι στην Αγγλία όταν κοπείς δευτερη φορά σε μάθημα σε πετάνε από όλη την τριτοβάθμια εκπαίδευση κάνεις λάθος. Άνετα βρίσκεις άλλο Πανεπιστήμιο να σε δεχτεί και να μεταφέρεις και ορισμένα μαθήματα. Εξάλλου το επίπεδο δεν συγκρίνεται με την Ελλάδα. Σε μαθηματικό τμήμα σου δίνουν στις εξετάσεις τυπολόγιο με όλους τους τύπους του βιβλίου, δεν τους ενδιαφέρει να έχεις αποστιθήσει αλλά να ξέρεις να τους εφαρμόζεις. Αλήθεια στην δουλειά όταν με το καλό θα δουλεύεις θα θυμάσαι τα πάντα απ έξω??

Αν νομίζετε ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις, οι εξετάσεις μέσα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο, και το ότι κάποιος έβγαλε 8 και όχι 5 τον κάνει καλύτερο φοιτητή .... λυπάμαι αλλά πλανάστε. Ο Stephen Hawking κάποτε είχε μια σημαντική ερργασία να κάνει και να λύσει 10 παν-δύσκολες ασκήσεις, και εκείνος αντί να διαβάσει πήγαινε στα πάρτυ κάθε μέρα, μεθούσε και ξύπναγε αργά την άλλη μέρα. Τελικά έκατσε την τελευταία μέρα και έλυσε τις 9 από τις 10 ασκήσεις ενώ οι άλλοι που τις πάλευαν ομαδικά από την 1η ημέρα είχαν πετύχει να λύσουν 1,5 άσκηση. Αυτός ήταν κακός φοιτητής λοιπόν που τα άφησε όλα τελευταία στιγμή.

Αυτό κάνουν και οι περισσότεροι φοιτητές σε πολλά Πανεπιστήμια σήμερα, όχι όμως με την απαίτηση να πάρουν 9 και 10, αλλά να πάρουν ένα 5ράκι να περάσουν γιατί το πτυχίο το θέλουν μόνο και μόνο επειδή είναι <<αναγκαίο>> να βρεις μια δουλειά. <<Κακοί>> φοιτητές. Υπάρχουν και φοιτητές όμως που διαβάζουν όλο το εξάμηνο, κουράζονται, πηγαίνουν στην βιβλιοθήκη, κάνουν εργασίες, στερούνται τα πάρτυ, τις κοπέλες, το σεξ για να πετύχουν ένα καλό βαθμό στο τέλος τους εξαμήνου. Φοιτητές που ζηλεύουν τους κακούς φοιτητές και την ζωή που κάνουν και ελπίζουν μια φορά στην ζωή τους να απολαύσουν τα νιάτα τους και αυτοί όπως οι άλλοι. Και είναι καλοί φοιτητές αυτοί? Όχι βέβαια. Αν είναι να στερηθεί ο άλλος την νεανική του ζωή για να πάρει 8 και 9 στο τέλος του εξαμήνου τον θεωρώ ήδη αποτυχημένο.

Οι καλοί φοιτητές είναι αυτοί που σπαταλούν την ώρα τους στα πάρτυ, στις γκόμενες, στις εκδρομές, διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8 και 9. Και αυτοί είναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα δεν είναι ο κανόνας. Αυτοί είναι οι ιδιοφυίες. Οι υπόλοιποι είναι απλά αποτυχημένα φυτά.

Τέλος η εκπαίδευση πρέπει να ανοιχτή για όλους. Αυτό πιστεύουν οι ικανοί, οι μνησίκακοι και ολίγοι ζηλεύουν τους διπλανούς τους και τους βλέπουν ανταγωνιστικά γι' αυτό θέλουν να τους βάλουν δυσκολίες για να μην σπουδάσουν και αυτοί.

Οι πραγματικά ανώτεροι άνθρωποι δεν ασχολούνται παρά μόνο με τον εαυτό τους και δεν ζηλεύουν τις επιτυχίες των άλλων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ΥΓ. Αλίμονο σε αυτούς που είναι καλοί διότι δεν μπορούν να είναι κακοί, και σε αυτούς που είναι ηθικοί διότι δεν μπορούν να είναι ανήθικοι.
ποσες αρλουμπες μπορουσες να γραψεις φιλε μου??ενω το ξεκινησες καλα το μηνυμα,αρχισες κατι τρελες τρολιες μετα που μονο γελιο προκαλουν.μου μιλας για χοκινγκ και αινσταιν που ειναι 1/1.000.000.000.φανταζομαι και αυτοι ομως δεν καναν ανακαλυψεις το προηγουμενο βραδυ αφου πρωτα γυριζαν στα μπαρακια με γκομενες.λες καλος φοιτητης που θα κανει ζωη και ταυτοχρονα θα παιρνει 9 με διαβασμα το προηγουμενο βραδυ.οκ τι να συζητησουμε. εκτιθεσαι μονος σου.το περιεργο ειναι οτι δηλωνεις μεταπτυχιακος φοιτητης με αποψεις που θα τις ελεγε ουτε παιδι πρωτης λυκειου
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
@Mariap. Εγώ, από όσα βλέπω να γράφεις, νομίζω ότι είσαι μπερδεμένη. Σίγουρα σου αρέσει η φυσική, αλλά δεν είσαι και ερωτευμένη. Ή μπορεί και να είσαι, αλλά δεν ξέρω. Παρασύρεσαι από όσα σου λέμε και έτσι κατέληξες να σκέφτεσαι τη νοσηλευτική, για παράδειγμα.

Εγώ θα σου πρότεινα:
  1. Να ξεκινήσεις να διαβάζεις φυσική εκτός του σχολείου. Υπάρχουν πάρα πολλά blogs στα ελληνικά και στα αγγλικά. Δες αν σε συναρπάζουν.
  2. Να ξεκινήσεις να ασχολείσαι λίγο με πληροφορική. Μπορείς να πιάσεις την πληροφορική από τη μεριά του προγραμματισμού ή από πιο θεωρητική σκοπιά κ.λπ.
  3. Μπορείς επίσης όσα πράγματα νιώθεις ότι σε συνεπαίρνουν να τα διαβάζεις και λίγο παραπάνω, για να δεις αν όντως ενδιαφέρεσαι ή αν απλά είναι ένας ενθουσιασμός, επειδή είναι κάτι το καινούργιο.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Οι καλοί φοιτητές είναι αυτοί που σπαταλούν την ώρα τους στα πάρτυ, στις γκόμενες, στις εκδρομές, διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8 και 9. Και αυτοί είναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα δεν είναι ο κανόνας. Αυτοί είναι οι ιδιοφυίες. Οι υπόλοιποι είναι απλά αποτυχημένα φυτά.

Οτι να'ναι...απορώ με τον @Ryuzaki που σου έβαλε like.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
@Hacker13 δεν σημαινει παντα μαν οτι συμφωνω με ολα αν κανω λαικ, και στον σαμαελ εβαλα πιο πριν που εχει αντιθετη αποψη.
Μου αρεσει ομως ο διαλογος κ να εκφερονται αποψεις.... απο τη σκοπια που το βλεπουν, σωστα πραγματα λενε και τα 2 παιδια... Στο συγκεκριμενο η αληθεια βρισκεται μαλλον καπου στη μεση για μενα..
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
@Hacker13 δεν σημαινει παντα μαν οτι συμφωνω με ολα αν κανω λαικ, και στον σαμαελ εβαλα πιο πριν που εχει αντιθετη αποψη.
Μου αρεσει ομως ο διαλογος κ να εκφερονται αποψεις.... απο τη σκοπια που το βλεπουν, σωστα πραγματα λενε και τα 2 παιδια... Στο συγκεκριμενο η αληθεια βρισκεται μαλλον καπου στη μεση για μενα..

OK αλλά ο @AL7 μόνο σωστά δεν έγραψε κατά 90%.

Δηλαδη τι να του πεις. Πως σε ορισμένες σχολές αν δεν στρώσεις τον κώλο σου κάτω θα είσαι Αιώνιος Φοιτητής; Πως ένας βαθμός 6.5 και πάνω θεωρείται Λίαν Καλώς;

Όσο για το σεξ με φοιτήτριες σε πάρτυ μάλλον πολύ American Pie βλέπει.

Βέβαια αυτό είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα σε σχέση με άλλα που έγραψε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Αν νομίζεις ότι στην Αγγλία όταν κοπείς δευτερη φορά σε μάθημα σε πετάνε από όλη την τριτοβάθμια εκπαίδευση κάνεις λάθος. Άνετα βρίσκεις άλλο Πανεπιστήμιο να σε δεχτεί και να μεταφέρεις και ορισμένα μαθήματα. Εξάλλου το επίπεδο δεν συγκρίνεται με την Ελλάδα. Σε μαθηματικό τμήμα σου δίνουν στις εξετάσεις τυπολόγιο με όλους τους τύπους του βιβλίου, δεν τους ενδιαφέρει να έχεις αποστιθήσει αλλά να ξέρεις να τους εφαρμόζεις. Αλήθεια στην δουλειά όταν με το καλό θα δουλεύεις θα θυμάσαι τα πάντα απ έξω??

Η Αγγλία σαν χώρα έχει πέσει πολύ αλλά βέβαια αυτό στην Ελλάδα δεν περνάει γιατί την έχουμε χώρα-εικόνισμα από την εποχή του Όθωνα. Οι Άγγλοι μας ευγνωμονούν για τόσο συνάλλαγμα που αφήνουν οι Έλληνες μένοντας σε κάτι καταγώγια από την εποχή της Ελισάβετ της Α' και φυσικά οι σπουδές είναι κάτι σαν ότι πληρώνεις παίρνεις. Το τυπολόγιο από όσο γνωρίζω ισχύει μόνο σε χώρες που έχουν το "Αγγλικό" σύστημα: Κάτω Χώρες και Σκανδιναβία. Η Κεντρική Ευρώπη δεν εξετάζει με τυπολόγιο (βλ. Γαλλία, Αυστρία, Ελβετία, Γερμανία, Ουγγαρία, Τσεχία κτλ) στις Φυσικομαθηματικές Επιστήμες.

Αυτό κάνουν και οι περισσότεροι φοιτητές σε πολλά Πανεπιστήμια σήμερα, όχι όμως με την απαίτηση να πάρουν 9 και 10, αλλά να πάρουν ένα 5ράκι να περάσουν γιατί το πτυχίο το θέλουν μόνο και μόνο επειδή είναι <<αναγκαίο>> να βρεις μια δουλειά. <<Κακοί>> φοιτητές. Υπάρχουν και φοιτητές όμως που διαβάζουν όλο το εξάμηνο, κουράζονται, πηγαίνουν στην βιβλιοθήκη, κάνουν εργασίες, στερούνται τα πάρτυ, τις κοπέλες, το σεξ για να πετύχουν ένα καλό βαθμό στο τέλος τους εξαμήνου. Φοιτητές που ζηλεύουν τους κακούς φοιτητές και την ζωή που κάνουν και ελπίζουν μια φορά στην ζωή τους να απολαύσουν τα νιάτα τους και αυτοί όπως οι άλλοι. Και είναι καλοί φοιτητές αυτοί? Όχι βέβαια. Αν είναι να στερηθεί ο άλλος την νεανική του ζωή για να πάρει 8 και 9 στο τέλος του εξαμήνου τον θεωρώ ήδη αποτυχημένο.

Η νεανική ζωή ορίζεται μόνο ως κοπέλες, πάρτι και σεξ; Το σεξ δίνει χαρά στον άνθρωπο μόνο;

Οι καλοί φοιτητές είναι αυτοί που σπαταλούν την ώρα τους στα πάρτυ, στις γκόμενες, στις εκδρομές, διαβάζουν λίγο πριν τις εξετάσεις και γράφουν 8 και 9. Και αυτοί είναι ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα δεν είναι ο κανόνας. Αυτοί είναι οι ιδιοφυίες. Οι υπόλοιποι είναι απλά αποτυχημένα φυτά.

Δεν ξέρω σε καμία σοβαρή χώρα του κόσμου (πλην Αγγλίας αλλά και στην Αγγλία) ανθρώπους που να διέπρεψαν σε βάθος χρόνου και διάβασαν πριν τις εξετάσεις γράφοντας 8 και 9. Από τη στιγμή που η διαδικασία εξέτασης δεν είναι με μια τελική δοκιμασία στο εξάμηνο αλλά με εβδομαδιαίες ασκήσεις, σεμινάρια, εργασίες, παρουσιάσεις, κτλ σημαίνει ότι ο μέσος φοιτητής που δεν θέλει να μείνει στο μάθημα και θέλει να τελειώσει τις σπουδές του χωρίς προβλήματα, απλά του φεύγει ο πάτος. Άγριο λιώσιμο και πειθαρχημένη εβδομαδιαία μελέτη. Αυτό και μόνο δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις σπουδάσει στο εξωτερικό ή διαστρεβλώνεις την πραγματικότητα σε ανίδεους στο φόρουμ.

Τέλος η εκπαίδευση πρέπει να ανοιχτή για όλους. Αυτό πιστεύουν οι ικανοί, οι μνησίκακοι και ολίγοι ζηλεύουν τους διπλανούς τους και τους βλέπουν ανταγωνιστικά γι' αυτό θέλουν να τους βάλουν δυσκολίες για να μην σπουδάσουν και αυτοί.

Η εκπαίδευση πρέπει να είναι ανοιχτή μόνο σε εκείνους που θέλουν. Αν έχουν πρόσβαση και εκείνοι που απλά τρολλάρουν τον εαυτό τους, το μόνο κακό που κάνουν είναι να ρίχνουν το επίπεδο του ακροατηρίου στο μάθημα. Οι περισσότεροι νέοι σε όλο τον κόσμο δυστυχώς κάνουν πασαρέλα στις σπουδές και γι' αυτό φεύγουν νύχτα. Βέβαια λένε διάφορα χαριτωμένα: ήθελα τελικά χημικό αλλά νόμιζα ότι από την ιατρική βγαίνεις και χημικός, αντί να πουν την αλήθεια ότι πήραν τον πούλο.

Εγώ πιστεύω ότι είναι καλύτερο να δηλώσεις το μαθηματικό του Μετσόβιου που μέσα έχει και φυσική. Έτσι σου ανοίγει η πόρτα και ως μαθηματικός και ως φυσικός και φυσικά περισσότερα μεταπτυχιακά

Θα μπορούσε να δηλώσει και τα κανονικά Μαθηματικά Τμήματα:

- Πάτρας ή Ιωαννίνων

που παρέχουν κατεύθυνση με Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, Διαφορικές Εξισώσεις και Μηχανική. Δεν παρέχει μόνο το ΕΜΠ τέτοια επιστημονική ειδίκευση.

Ψάξτε το λίγο πριν πείτε μια αρλούμπα. ;)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top