Μπορεί ένας "κακός" μαθητής να γίνει γιατρός;

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
το να ειναι καποιος "κακος" μαθητης, η αλλλιως μαθητης του δωδεκα σημαινει
1)δεν ειναι υπευθυνος...δεν ειναι συνεπεις με τις ευθυνες που του αναλογουν και αρνειται να τις αναλαβει η αδυνατει να τις αναλαβει
2)δεν εχει υπομονη και επιμονη στην ενασχοληση του με ενα αντικειμενο ακομη και αν δεν ειναι το πιο ενδιαφερον για αυτον...δεν ξερει τι θα πει "πρεπει"
3)δεν μπορει να επιβληθει στον εαυτο του και να τον πιεσει να μεινει προσηλωμενος στην ενασχοληση με συγκεκριμενο αντικειμενο για αρκετες ωρες
4)δεν εχει καλλιεργησει συνειδητα την απαιτηση (απο τον εαυτο του) της τελειοτητας...αδιαφορει για τις σχολικες του επιδοσεις και κατε επεκταση αδιαφορει για τις επιδοσεις σου γενικα, για τα επιτευγματα του, ενω δεν εχει μεγαλες απαιτησεις απο τον εαυτο του
5)αδυνατει να προσαρμοστει στις αναγκες ενος συστηματος,μιας μικρης η και μεγαλης ομαδας,να ακολουθησει κανονες, να τηρησει υποχρεωσεις να μπει σε καλουπια(οχι με την αρνητικη εννοια..με την εννοια της αναληψης ρολων)
6)δεν κατεχει θεμελιωδεις γνωσεις σε αρκετα αντικειμενα
7)αδυνατει η αδιαφορει για την κατανοηση και εφαρμογη των πραγματων που ακουει απο αλλους (πχ το δασκαλο)

Γενικεύεις πάρα πολύ. Η ζωή δεν είναι μόνο το σχολείο. Το να βγάλεις 19 και όχι 12 δεν είναι υποχρέωση ή καθήκον. Είναι επιλογή. Αν κάποιος δεν παίρνει καλούς βαθμούς στο σχολείο δεν σημαίνει ούτε ότι είναι ανεύθυνος, ούτε ότι δεν έχει υπομονή ή επιμονή, ούτε ότι δεν έχει αυτοέλεγχο, ούτε ότι είναι ανίκανος σε κάτι. Σημαίνει απλά ότι δεν θέλει. Δεν θέλει να κάθεται σπίτι να διαβάζει περισσότερο ή να γλύψει, ή να προσποιηθεί για να γράφει το χαρτί στο τέλος του τετραμήνου απλά έναν αριθμό μεγαλύτερο.
Επίσης για το 4). Αν κάποιος αδιαφορεί για τις σχολικές του επιδόσεις δεν σημαίνει ότι αδιαφορεί γενικά. Σημαίνει ( captain obvious ) ότι αδιαφορεί για τις σχολικές του επιδόσεις. Μπορεί κάποιος να βγάζει στο σχολείο 12 και παράλληλα να κάνει πρωταθλητισμό σε κάποιο άθλημα, μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Επίτευγμα θεωρείται και να ανεβώ ως την κορυφή του Έβερεστ αν δεν το κάνω σημαίνει ότι αδιαφορώ;
Ο καθένας βάζει τις προτεραιότητές του, σε κάποιους οι σχολικοί βαθμοί είναι ψηλά σε αυτές, και σε κάποιους άλλους όχι. Τίποτα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
το να ειναι καποιος "κακος" μαθητης, η αλλλιως μαθητης του δωδεκα σημαινει
1)δεν ειναι υπευθυνος...δεν ειναι συνεπεις με τις ευθυνες που του αναλογουν και αρνειται να τις αναλαβει η αδυνατει να τις αναλαβει
2)δεν εχει υπομονη και επιμονη στην ενασχοληση του με ενα αντικειμενο ακομη και αν δεν ειναι το πιο ενδιαφερον για αυτον...δεν ξερει τι θα πει "πρεπει"
3)δεν μπορει να επιβληθει στον εαυτο του και να τον πιεσει να μεινει προσηλωμενος στην ενασχοληση με συγκεκριμενο αντικειμενο για αρκετες ωρες
4)δεν εχει καλλιεργησει συνειδητα την απαιτηση (απο τον εαυτο του) της τελειοτητας...αδιαφορει για τις σχολικες του επιδοσεις και κατε επεκταση αδιαφορει για τις επιδοσεις σου γενικα, για τα επιτευγματα του, ενω δεν εχει μεγαλες απαιτησεις απο τον εαυτο του
5)αδυνατει να προσαρμοστει στις αναγκες ενος συστηματος,μιας μικρης η και μεγαλης ομαδας,να ακολουθησει κανονες, να τηρησει υποχρεωσεις να μπει σε καλουπια(οχι με την αρνητικη εννοια..με την εννοια της αναληψης ρολων)
6)δεν κατεχει θεμελιωδεις γνωσεις σε αρκετα αντικειμενα
7)αδυνατει η αδιαφορει για την κατανοηση και εφαρμογη των πραγματων που ακουει απο αλλους (πχ το δασκαλο)

αν πιστευεται οτι ολα αυτα αποτελουν εφοδια και χαρακτηριστικα ενος ΚΑΛΟΥ γιατρου τοτε ναι ενας μαθητης του 12 μπορει να γινει καλος γιατρος! ας μη γελιομαστε


Actually,what I believe είναι ότι αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αποτελούν attributes κανενός καλού επαγγελματία.Σε κανέναν τομέα της ζωής μου δεν θα ήθελα να πέσω σε άτομα ανεύθυνα,επιπόλαια,αδιάφορα κλπ.Δεν καταλαβαίνω γιατί ο γιατρός είναι κάτι το ξεχωριστό.It is a fact though,ότι τα διάφορα επαγγέλματα κατά κανόνα στελεχώνονται από άτομα που βρίσκονται κοντά στη βάση των αντίστοιχων σχολών στα σχολεία.I mean,σπάνια θα δεις κάποιον με βαθμούς 19-20 σε μια σχολή που έχει για βάση το 12.Ακολουθώντας τον συλλογισμό σου,προκύπτουν δύο πιθανότητες:
ή α) η πλειοψηφία των ανθρώπων οι οποίοι εξασκούν επαγγέλματα των οποίων τα δικαιώματα άσκησης αποκτάς αποφοιτώντας από χαμηλόβαθμες σχολές,είναι άτομα ανεύθυνα,ανώριμα κλπ,in which case προσβάλλεις σωρηδόν διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και είσαι nothing but a filthy racist scum,
ή β),εξ'αρχής μας λες μπαρούφες.

Pick one.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 επειδή δεν έχει λεφτά για φροντιστήρια αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορέι να γίνει καλός ιατρός
Ένα παιδί μπορέι να βγάλει 12 επειδή θεωρεί τους καθηγητές του σχολείου ανάξιους και τους σνομπάρει αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορέι να γίνει καλός ιατρός
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 γιατί έχει σκουλαρικία, μαλλιά, ακούει μεταλλιές, κάνει απουσίες αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει ιατρός
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 γιατί δε διάβασε ποτέ στην ζωή του μαθηματικά, κύματα κρούσεις στην φυσική ,έκθεση, ιστορία κοκ αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει καλός ιατρός

το να ειναι καποιος "κακος" μαθητης, η αλλλιως μαθητης του δωδεκα σημαινει
1)δεν ειναι υπευθυνος...δεν ειναι συνεπεις με τις ευθυνες που του αναλογουν και αρνειται να τις αναλαβει η αδυνατει να τις αναλαβει
2)δεν εχει υπομονη και επιμονη στην ενασχοληση του με ενα αντικειμενο ακομη και αν δεν ειναι το πιο ενδιαφερον για αυτον...δεν ξερει τι θα πει "πρεπει"
3)δεν μπορει να επιβληθει στον εαυτο του και να τον πιεσει να μεινει προσηλωμενος στην ενασχοληση με συγκεκριμενο αντικειμενο για αρκετες ωρες
4)δεν εχει καλλιεργησει συνειδητα την απαιτηση (απο τον εαυτο του) της τελειοτητας...αδιαφορει για τις σχολικες του επιδοσεις και κατε επεκταση αδιαφορει για τις επιδοσεις σου γενικα, για τα επιτευγματα του, ενω δεν εχει μεγαλες απαιτησεις απο τον εαυτο του
5)αδυνατει να προσαρμοστει στις αναγκες ενος συστηματος,μιας μικρης η και μεγαλης ομαδας,να ακολουθησει κανονες, να τηρησει υποχρεωσεις να μπει σε καλουπια(οχι με την αρνητικη εννοια..με την εννοια της αναληψης ρολων)
6)δεν κατεχει θεμελιωδεις γνωσεις σε αρκετα αντικειμενα
7)αδυνατει η αδιαφορει για την κατανοηση και εφαρμογη των πραγματων που ακουει απο αλλους (πχ το δασκαλο)

αν πιστευεται οτι ολα αυτα αποτελουν εφοδια και χαρακτηριστικα ενος ΚΑΛΟΥ γιατρου τοτε ναι ενας μαθητης του 12 μπορει να γινει καλος γιατρος! ας μη γελιομαστε
σε καμια περιπτωση δνε σημαινει οτι ο καλος μαθητης θα γινει καλος γιατρος...αλλα γιατρος δεν σημαινει επλα επαγγελματιας...σημειναι λειτουργος και η ευθυνη μιας ζωης ειναι τοσο μεγαλη που οχι απλα δεν μπορει να την αναλαβει ο καθενας αλλα πραγματικα αναρωτιεμαι αν μπορει να την αναλαβει κανενας! λυπαμαι αλλα τη ζωη μου δνε θα την εμπιστευομουν σε εναν γιατρο που απο παιδι δεν ξερει τι θα πει ΕΥΘΥΝΗ !

Ωραίες οι θεωρίες αλλά αυτά είναι γενικολόγα, έχουμε από την μία τα κακομαθημένα που πάνε σε φροντιστήρια, σχολεία, έχουν χυμούς και φαί από την μαμά. Παιδιά που νομίζουν ότι κουράζονται και αγχώνονται για ασήμαντους λόγους, παιδια΄που όταν πάρουν 18 ή όταν χάσουν το απουσιολόγιο κλαίνε γιατί δε πήρανε παραπάνω ή γιατί πήρε άλλος το απουσιολόγιο.

και από την άλλη παιδιά που δουλεύουν από τα 16 πολλες φορές χωρίς οικογένειες και πάνε νυχτερινό και βγάζουν ένα αξιοπρεπές βαθμό π.χ. 12 χωρίς φροντιστηρια, βιταμίνες, παρηγοριές κοκ.

για μένα το δεύτερο παιδί έχει περισσότερες προοπτικές να γίνει καλός ιατρός αλλά η κοινωνία μας θελει πρότυπο το πρώτο παιδί το κακομαθημένο.

βρες μου ένα πράγμα που υπάρχει στην ύλη των Πανελλαδικών που είναι σημαντικο ώστε η μη γνώση του σε εξισώνει στο ΤΕΛΟΣ να μην γίνεις καλός ιατρός.

:/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 επειδή δεν έχει λεφτά για φροντιστήρια αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορέι να γίνει καλός ιατρός
Ένα παιδί μπορέι να βγάλει 12 επειδή θεωρεί τους καθηγητές του σχολείου ανάξιους και τους σνομπάρει αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορέι να γίνει καλός ιατρός
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 γιατί έχει σκουλαρικία, μαλλιά, ακούει μεταλλιές, κάνει απουσίες αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει ιατρός
Ένα παιδί μπορεί να βγάλει 12 γιατί δε διάβασε ποτέ στην ζωή του μαθηματικά, κύματα κρούσεις στην φυσική ,έκθεση, ιστορία κοκ αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορεί να γίνει καλός ιατρός
Ωραίες οι θεωρίες αλλά αυτά είναι γενικολόγα, έχουμε από την μία τα κακομαθημένα που πάνε σε φροντιστήρια, σχολεία, έχουν χυμούς και φαί από την μαμά. Παιδιά που νομίζουν ότι κουράζονται και αγχώνονται για ασήμαντους λόγους, παιδια΄που όταν πάρουν 18 ή όταν χάσουν το απουσιολόγιο κλαίνε γιατί δε πήρανε παραπάνω ή γιατί πήρε άλλος το απουσιολόγιο.

και από την άλλη παιδιά που δουλεύουν από τα 16 πολλες φορές χωρίς οικογένειες και πάνε νυχτερινό και βγάζουν ένα αξιοπρεπές βαθμό π.χ. 12 χωρίς φροντιστηρια, βιταμίνες, παρηγοριές κοκ.

για μένα το δεύτερο παιδί έχει περισσότερες προοπτικές να γίνει καλός ιατρός αλλά η κοινωνία μας θελει πρότυπο το πρώτο παιδί το κακομαθημένο.

βρες μου ένα πράγμα που υπάρχει στην ύλη των Πανελλαδικών που είναι σημαντικο ώστε η μη γνώση του σε εξισώνει στο ΤΕΛΟΣ να μην γίνεις καλός ιατρός.

:/

Συμφωνω στο τελευταιο κομματι απλα μην εξισωνεις ουτε ολους τους μαθητες του 19 που πανε φροντ ουτε τους μαθητες του 12. Καποιοι του 12 ειναι οπως λες αλλα πολλοι ειναι απλα τεμπεληδες και αδιαφοροι. Ομοιως καποιοι απο τους αλλους ειναι οπως λες αλλα και καποιοι μαθητες του 19 ειναι οντως εξαιρετικοι και εχουν ονειρα για κατι σημαντικο στη ζωη τους.Συμπερασματικα εξαρταται την περιπτωση. Ο 2ος μαθητης που ανεφερες πιθανοτατα θα ειναι καλυτερος γιατρος απο το βουτυροπαιδο αλλα σκεψου πως καπως θα πρεπει να αξιολογηθουν οι μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Actually,what I believe είναι ότι αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αποτελούν attributes κανενός καλού επαγγελματία.Σε κανέναν τομέα της ζωής μου δεν θα ήθελα να πέσω σε άτομα ανεύθυνα,επιπόλαια,αδιάφορα κλπ.Δεν καταλαβαίνω γιατί ο γιατρός είναι κάτι το ξεχωριστό.It is a fact though,ότι τα διάφορα επαγγέλματα κατά κανόνα στελεχώνονται από άτομα που βρίσκονται κοντά στη βάση των αντίστοιχων σχολών στα σχολεία.I mean,σπάνια θα δεις κάποιον με βαθμούς 19-20 σε μια σχολή που έχει για βάση το 12.Ακολουθώντας τον συλλογισμό σου,προκύπτουν δύο πιθανότητες:
ή α) η πλειοψηφία των ανθρώπων οι οποίοι εξασκούν επαγγέλματα των οποίων τα δικαιώματα άσκησης αποκτάς αποφοιτώντας από χαμηλόβαθμες σχολές,είναι άτομα ανεύθυνα,ανώριμα κλπ,in which case προσβάλλεις σωρηδόν διάφορους επαγγελματικούς κλάδους και είσαι nothing but a filthy racist scum,
ή β),εξ'αρχής μας λες μπαρούφες.

Pick one.
ξαναδιάβασε το μηνυμα μου ειδιαιτερα το τελος του και δες τη λεξη ΕΥΘΥΝΗ! δεν νομιζω πως η ευθυνη για τα μαλλια καποιου (αν μιλαμε για κωμμωτρια) η για την πριζα ενος σπιτιου (αν μιλαμε για ηλεκτρολογου) συγκρινεται με τη νευθυνη μιας ΖΩΗΣ (οταν μιλαμε για γιατρο)...το θεμα δεν λεει αν μπορει να γινει καλος επαγγελματιας σε καποιον τομεα γενικα (σαφως και μπορει υπαρχε ιχωρος για ολους) αλλα για γιατρος...και γιατρος σημαινει υπευθυνος...σημαινει υπομονετικος γιατι θα καθεται ωρες ατελειωτες σε εφημεριες και χειρουργεια...σημαινει οργανωση στον τροπο διαβασματος γιατι θα χρειαστει να διαβασει ωρες και ωρες (αν δεν εχει συνηθισει τοτε πως??)...σημαινει καποιος που δεν παραιτειτε ευκολα στις δυσκολιες (ενας μαθητης του 12 εχει ηδη παραιτηθει απο τη δυσκολια του διαβασματος) και δεν πιστευω οτι αυτα τα χαρακτηριστικα τα εχει ενας "κακος" μαθητης :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,406 μηνύματα.
Και τέλος, μην θεωρείτε εναν που βγάζει 12 ή 16 οτι δε μπορεί να γίνει καλός γιατρός. Εσύ φίλε μου που βγάζεις 19 και 20, έχεις τα λεφτά της μαμάς και του μπαμπά που σε στέλνουν στα φροντιστήρια. Π@π@ρια θα έγραφες στις πανελλαδικές αν δε πήγαινες. (Ισχύει για το 90% των μαθητών, γιατί πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις.
Το παιδί που βγάζει 12 αν είχε χρήματα θα μπορούσε ενα 17 να το έγραφε στο τέλος. Γιατί πανελλαδικές χωρίς φροντιστήριο δε γίνεται (τις περισσότερες φορές) Ενας που βγάζει 12, μπορεί τα απογεύματα να δουλεύει, γιατί οι γονείς του αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Το σκεφτήκατε αυτό ή μόνο να κατακρίνετε και να σχολιάζετε ξέρετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
ξαναδιάβασε το μηνυμα μου ειδιαιτερα το τελος του και δες τη λεξη ΕΥΘΥΝΗ! δεν νομιζω πως η ευθυνη για τα μαλλια καποιου (αν μιλαμε για κωμμωτρια) η για την πριζα ενος σπιτιου (αν μιλαμε για ηλεκτρολογου) συγκρινεται με τη νευθυνη μιας ΖΩΗΣ (οταν μιλαμε για γιατρο)...το θεμα δεν λεει αν μπορει να γινει καλος επαγγελματιας σε καποιον τομεα γενικα (σαφως και μπορει υπαρχε ιχωρος για ολους) αλλα για γιατρος...και γιατρος σημαινει υπευθυνος...σημαινει υπομονετικος γιατι θα καθεται ωρες ατελειωτες σε εφημεριες και χειρουργεια...σημαινει οργανωση στον τροπο διαβασματος γιατι θα χρειαστει να διαβασει ωρες και ωρες (αν δεν εχει συνηθισει τοτε πως??)...σημαινει καποιος που δεν παραιτειτε ευκολα στις δυσκολιες (ενας μαθητης του 12 εχει ηδη παραιτηθει απο τη δυσκολια του διαβασματος) και δεν πιστευω οτι αυτα τα χαρακτηριστικα τα εχει ενας "κακος" μαθητης :/:

Και ο χτίστης θα πρέπει να είναι υπεύθυνος,διότι αν δεν είναι θα σου έρθει το ταβάνι του σπιτιού σου στο κεφάλι.Πολλά επαγγέλματα-τα περισσότερα θα έλεγα-τα οποία εξασκείς αποφοιτώντας από χαμηλόβαθμες σχολές,χρειάζονται επίσης υπομονή,ευθύνη και οργάνωση.Still,κάνεις γαργάρα όλο το υπόλοιπο point μου,where you are accused of professional racism.
Btw,has it ever occured to you,ότι ένας μαθητής αρνείται να πειθαρχηθεί στους κανόνες του σχολείου και να διαβάσει,όχι γιατί είναι ανεύθυνος ή τεμπέλης,αλλά γιατί το υγιές,rebellious ένστικτο μέσα του can't be tamed,και απέναντι στην χυδαία κοινωνική προπαγάνδα για την "αξία" του συστήματος διδασκαλίας (aka της διδασκαλίας του συστήματος),αρνείται πεισματικά να δεχτεί την αλλοτρίωση που βίαια του επιβάλλουν,και σκέφτεται αρκετά ελεύθερα,not to fall for that shit?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Και ο χτίστης θα πρέπει να είναι υπεύθυνος,διότι αν δεν είναι θα σου έρθει το ταβάνι του σπιτιού σου στο κεφάλι.Πολλά επαγγέλματα-τα περισσότερα θα έλεγα-τα οποία εξασκείς αποφοιτώντας από χαμηλόβαθμες σχολές,χρειάζονται επίσης υπομονή,ευθύνη και οργάνωση.Still,κάνεις γαργάρα όλο το υπόλοιπο point μου,where you are accused of professional racism.
Btw,has it ever occured to you,ότι ένας μαθητής αρνείται να πειθαρχηθεί στους κανόνες του σχολείου και να διαβάσει,όχι γιατί είναι ανεύθυνος ή τεμπέλης,αλλά γιατί το υγιές,rebellious ένστικτο μέσα του can't be tamed,και απέναντι στην χυδαία κοινωνική προπαγάνδα για την "αξία" του συστήματος διδασκαλίας (aka της διδασκαλίας του συστήματος),αρνείται πεισματικά να δεχτεί την αλλοτρίωση που βίαια του επιβάλλουν,και σκέφτεται αρκετά ελεύθερα,not to fall for that shit?
ο χτιστης κανει οτι πει ο αρχιτεκτονας η ο πολιτικος μηχανικος...οι οποιοι εχουν ευθυνη και ναι μεγαλη αλλα δες ειναι απο υψηλοβαθμες σχολες...ο ηλεκτρολογος που συμμετεχει στις ηλεκτρικες εγκαταστασεις ενος δημοσιου εργου κανει οτι του πει ο ηλεκτρολογος μηχανολογος (δες παλι υψολοβαθμη σχολη) ο νοσηλευτης κανει οτι του πει ο γιατρος (παλι υψηλοβαθμη σχολη)....δεν ειναι τυχαιο που μια σχολη εχει 19.000 μορια...δινει πολλα αλλα απαιτει περισσοτερα!! και ειναι κουλο να πιστευει κανεις οτι οποιοσδηποτε μπορει να πληρει αυτες τις προυποθεσεις! δεν εχω δει κανεναν κακο μαθητη που να ειναι κακος μαθητης απο συνειδητη επιλογη επειδη αντιτιθεται με το συστημα...κανενας 16χρονος δεν ειναι τοσο συνειδητοποιημενος...δειξε μου εναν και θα σου πω οτι εκανα λαθος...αλλα μεχρι τοτε πιστεψε με γιατι ακομα στο σχολειο ειμαι και βιωνω καθημερινα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
:hmm: σε ιδιωτικό πήγαινες;
Αναρωτιέσαι αν ο μπαμπάκας μου πλήρωνε για ιδιωτικό σχολείο;
Μέχρι την Α' Λυκείου ήμουν σε Δημόσιο σχολείο. Στη Β' Λυκείου και μετά από διακρίσεις που είχα στη Μαθηματική Εταιρεία, έγινα δεκτός σε ιδιωτικό, με πλήρη υποτροφία, αφού έδωσα εξετάσεις. Κυρίως γιατί ήθελα, μέσα από το ιδιωτικό, που βοηθάει οργανωτικά, να κάνω προσπάθεια για κορυφαία Αμερικάνικα πανεπιστήμια.
Παράλληλα λοιπόν με την προετοιμασία για τις πανελλήνιες, διάβασα και έδωσα και SAT για τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια, αλλά παρόλο που έγραψα 3 άριστα 800 στα subjects και πολύ καλά στη γλώσσα, δεν ήταν αρκετά για τα κορυφαία που δήλωσα, με πλήρη υποτροφία (αλλιώς βεβαίως δε θα μπορούσα να πάω). Χρειάζεται πολύ μεγάλο βιογραφικό, από πολύ νωρίς, γι αυτό το εγχείρημα. Όμως ήταν αρκετά, μαζί με τους βαθμούς των πανελληνίων, για κορυφαία Αγγλικά πανεπιστήμια.
Με λίγα λόγια, όλα έγιναν με προσωπικό διάβασμα, χωρίς χρήματα και έτσι συνέχισα μέχρι τις πανελλήνιες, εκτός από τις 5 ώρες τη βδομάδα φροντιστήριο.
Αυτά που ανέφερα για το σχολείο ισχύουν και για τα ιδιωτικά και για τα δημόσια. Αυτοί που πληρώνουν για να πάνε σε ιδιωτικά, τις περισσότερες φορές για το πρεστίς, τα απαξιώνουν πλήρως στην πράξη. Θεοποιούν τα φροντιστήρια, ακόμα και αν στο σχολείο υπάρχουν καλύτεροι καθηγητές. Ή κάνουν ιδιαίτερα με αυτούς τους καθηγητές, και αδιαφορούν για τα μαθήματα που κάνουν στο σχολείο. Και στα ιδιωτικά και στα δημόσια σχολεία υπάρχουν καθηγητές, που αν δεν τους απαξιώσουν οι ίδιοι οι μαθητές, μπορούν να βοηθήσουν.
Προσωπικό διάβασμα λοιπόν. Αυτό είναι το πιστεύω μου και αυτό εφαρμόζω και τώρα. Καμιά αυθεντία δε θα σου μάθει τίποτα, αν δε θες εσύ να μάθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
καταρχας ο μαθητης του 12 δεν μπορει να περασει σε μια σχολη των 15.000 μοριων...δεν ειναι λιγα τα 15.000 μορια και δεν πιανονται ευκολα...για να παιρνει 12 στο σχολειο φαντασου τι θα παρει στις πανελλαδικες... αλλα μια σχολη των ΤΕΙ πχ δινει νομιζω λιγοτερα..δεν προσφερει το ιδιο επιπεδο εκπαιδευσης και για αυτο και δεν εχει το ιδιο αντικτυπο στην αγορα εργασιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Φυσικά και ένας μαθητής του 12 μπορεί να γίνει καλός γιατρός όπως και ένας μαθητής του 12 μπορεί να γίνει καλός μαθηματικός ;) βλ βασεις 2011
https://www.dyadiko.gr/photos/arxeia_pdf/baseis/AEI-H-90.pdf (Νο 252) Μαθηματικών Αιγαίου Σάμος - 12777... χμμ :hmm:(Και μην ξεχνάμε ότι το Μαθηματικό ή γενικά οι σχολές που έχουν δύσκολα Μαθηματικά θεωρούνται οι πιο δύσκολες)
Συμπέρασμα: Οι βάσεις καθορίζονται ΜΟΝΟ από την προσφορά και τη ζήτηση και όχι από τις ικανότητες που απαιτούνται για κάθε σχολή και από τη δυσκολία των μαθημάτων της!Αν ήταν έτσι οι βάσεις των σχολών θα ήταν σταθερές και δε θα ανεβοκατέβαιναν κάθε χρόνο(πχ ιατρική μπαίνουν οσοι έχουν 19000 μόρια και πάνω ,μαθηματικοι 19500 μόρια και πάνω κτλ κτλ)...Ή ακομη μπορουμε να σκεφτούμε ότι η ιατρική ας πουμε- που πέρυσι είχε περισσοτερα μόρια από φετος -αυτό σημαινει με τη λογικη πολλων οτι ξαφνικα φετος οι καθηγητες εχουν λιγοτερες απαιτησεις και πηραν χειροτερους μαθητές..! Come on!!! Όλα είναι στο μυαλό μας και δημιουργούμε θέματα εκει που δεν υπάρχουν!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SilverLining

Νεοφερμένος

Η SilverLining αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Κατ'αρχάς, μαθητής που δεν έχει διαβάσει σοβαρά ποτέ στη ζωή του δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να αποστηθίσει 200 σελίδες ιστορίας. Όσο για αυτά που ειπώθηκαν για τα αρχαία, αν τα πράγματα ήταν όπως τα λέτε θα χτύπαγαν όλοι 20ρια στις πανελλήνιες.
Από τη δικιά μου εμπειρία, ένας μαθητής του 12 στο γυμνάσιο -τουλάχιστον στην θεωρητική κατεύθυνση- θα πατώσει ακόμα και αν σκιστεί στο διάβασμα. Δεν γίνεσαι άριστος από τη μια στιγμή στην άλλη. Α, και μη μου πείτε πως πιστεύετε πως είναι συνειδητή επιλογή να βγάζει κανείς 12 γιατί θα τρελαθώ εντελώς! :Ρ όχι πως δεν υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις μαθητών αλλά αυτές αποτελούν εξαίρεση- όχι τον κανόνα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πιστεύω ότι ένα μαθητής του 12 μπορεί να γίνει καλός ιατρός όπως και ένας μαθητής του 20 μπορεί να γίνει πολύ κακός ιατρός.
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει γιατρός, αρκεί να βγάλει αρκετά μόρια για να μπει.
Το θέμα είναι ποιος μπορεί να γίνει ΚΑΛΟΣ γιατρός. Σίγουρα όχι κάποιος που μπαίνει Ιατρική απλώς γιατί είναι μουράτη, ανεξάρτητα του πόσο καλός μαθητής ήταν. Αυτοί είναι επικίνδυνοι και πρέπει να λιθοβολούνται στο Σύνταγμα. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Σημείωση συντονιστή:
Το θέμα κλειδώνεται προσωρινά για ένα καθαρισματάκι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Σημείωση συντονιστή:
Το θέμα καθαρίστηκε από τα εκτός θέματος μηνύματα. Παρακαλώ μείνετε on topic!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata_Morgana

Νεοφερμένος

Η Fata_Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως είναι θέμα ταλέντου αν θα γίνεις καλός γιατρός (όπως και καλός μαθηματικός/δάσκαλος/χρηματιστής κτλ) οπότε ΝΑΙ και ένας μαθητής του 12 θα μπορούσε να γίνει καλός γιατρός. Άλλωστε στο σχολείο δεν κάνουμε ούτε Ανατομία ούτε Βιοϊατρική αλλά Φυσικά, Μαθηματικά, Βιολογία και Χημεία οπότε δεν είναι τόσο παράλογο να πούμε πως κάποιον που δεν του κέρδιζαν το ενδιαφέρων αυτά τα μαθήματα μπορεί τα μαθήματα της σχολής να τον συνεπάρουν και να αποδώσει τα μέγιστα. Στο κάτω κάτω είναι άκρως ρατσιστικό ακόμα και το σύστημα των πανελληνίων, προβάλει την στείρα αποστήθιση με τον πιο αισχρό τρόπο. Τι δηλαδή ένας μαθητής που αδυνατεί ή δεν θέλει να διαβάζει με τον τρόπο "κονσέρβα" των περισσοτέρων σημαίνει πως δεν είναι ταλαντούχος ή έξυπνος; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niki00200

Νεοφερμένος

Η niki00200 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα Νίκο.Πολύ σωστά.

Απλά μου κάνει εντύπωση αυτή η...πως να το πω...διάθεση(!) να πιστέψουμε πως ο κακός μαθητής μπορεί να λάβει ένα τόσο σημαντικό και με ευθύνες, πόστο στην κοινωνία.Να καταφέρει καν να βγάλει αξιοπρεπώς τη σχολή αυτή και κάθε άλλη παρόμοιας δυσκολίας.;)

Καλα ρε παιδιά, πως πήγαμε απο τον μαθητή στον γιατρό και της ευθύνες του στην κοινωνία; Τι έκανε δηλαδή ένας γιατρός στην παιδική του ηλικία; Τι ευθύνες είχε πέρα απο το διάβασμα! Έλεος πια, είναι πολυ λίγα τα παιδιά που πραγματικά είναι " χαζα" , όλα τα αλλα διαμορφώνονται, γεννήθηκε κάποιος καλός μαθητής; Δηλαδή αν απο φέτος, λέμε τώρα, πέσει η ιατρικη στα 16800 μόρια παύει να είναι δύσκολη; η αν μια σχετικά πιο εύκολη σχολη ανεβεί στα ύψη, λέμε τώρα, θα την κάνει πιο δύσκολη; Είναι θέμα ζήτησης... Βέβαια ένα παιδί που δεν έχει μάθει ποτε του να διαβάζει θα δυσκολευτεί να βγάλει όχι μόνο την ιατρική, αλλα οποιαδήποτε σχολη. Ενα παιδί που έγραψε 19+ το κατάφερε με ατομική προσπάθεια; Το κακός μαθητής είναι πολυ, τραγικά πολυ γενικό!! Κακός σε τι; Η μάλλον κακός γιατι;;; Μήπως παίζουν πολλα ρόλο; Μήπως παίζει ρόλο το σχολείο; Μήπως η οικογένεια; Ποιο παιδί θα κάτσει να διαβάσει όταν δε δέχεται καμία πίεση απο τους γονείς; Η μήπως δεν έχετε γνωρίσει παιδιά του "15" που δε διαβάζουν παρα μόνο όταν το θυμηθούν; Αυτο που θέλω να πω είναι πως δεν υπάρχει κακός η καλός, υπάρχει το γιατι να είναι κακός! Ξανα λέω, παίζουν πολλα ρόλο, και κυρίως το πως μεγαλώνει ένα παιδί, αν μου δείξετε ένα παιδι του 12 που αποφάσισε μετα απο κάποια χρόνια να δώσει για ιατρικη, κάνοντας 2 χρόνια ιδιαίτερα, και τελικά δεν πέρασε, τότε θα πω και συγνώμη, πράγμα απίθανο, γιατι απίθανο είναι και το να βρεθεί ένα παιδι που θα το κάνει! Αρα για εμένα πιο πολυ παίζει ρόλο το τι θέλει κάποιος, και αν αυτο το αποφασίσει στα 23 του, τότε το πρόβλημα δεν είναι αν θα είναι ικανός, αλλα αν θα έχει την ψυχολογική δύναμη, το χρόνο και κυρίως την οικονομική δυνατότητα να το κάνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
To πρόβλημα στη χώρα μας niki σχετικά με αυτό που λες, είναι ότι υπάρχουν Τμήματα με πολύ βαρύ πρόγραμμα σπουδών που θέλουν ειδικές ικανότητες από πλευράς φοιτητή (δεν είναι μαζικές σπουδές άσχετα τι δείχνει η Ελληνική πραγματικότητα), έχουν χαμηλά μόρια εισαγωγής. Αυτή η αντίφαση οδηγεί σε μέτρια έως απογοητευτικά αποτελέσματα πτυχιούχων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

καποιος_καπου

Δραστήριο μέλος

Ο καποιος_καπου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 617 μηνύματα.
Σιγα το τμημα ρε παιδια,εμενα δεν μου λεει τιποτα.Βεβαια δεν λεω σαν επαγγελμα ειναι σημαντικο αλλα δεν ειναι πια και το κορυφαιο τμημα.Ενας μαθητης του 12 μπορει να γινει καλος γιατρος.Ειναι θεμα χαρακτηρα.Για μενα το Παιδαγωγικο και η Φιλοσοφικη ειναι τα δυο κορυφαια τμηματα (προσωπικη αποψη) και ας ειμαι της τεχνολογικης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niki00200

Νεοφερμένος

Η niki00200 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
To πρόβλημα στη χώρα μας niki σχετικά με αυτό που λες, είναι ότι υπάρχουν Τμήματα με πολύ βαρύ πρόγραμμα σπουδών που θέλουν ειδικές ικανότητες από πλευράς φοιτητή (δεν είναι μαζικές σπουδές άσχετα τι δείχνει η Ελληνική πραγματικότητα), έχουν χαμηλά μόρια εισαγωγής. Αυτή η αντίφαση οδηγεί σε μέτρια έως απογοητευτικά αποτελέσματα πτυχιούχων.

Δηλαδή εγω που ήμουν στο γυμνάσιο μαθήτρια του 12 , πήγα σε ΤΕΕ τελείωσα και τώρα θα ήθελα να σπουδασω ιατρικη είναι αστείο ε; Δεν είχα περάσει σε κάποια σχολη διότι δεν είχα παει να δώσω στο δεύτερο μάθημα λόγο υγείας ( πάλι καλα γιατι θα το μετανοιωνα) που λες, κατι τέτοιες απόψεις άκουσα και εγω και πήγα και γράφτηκα σε ένα επαλ, δίνω φέτος με το τμήμα των ιατρικών εργαστηρίων, πρώτη φορα ήρθα σε επαφή με μαθήματα όπως αιματολογια ανατομια ανοσολογια και διαπιστώνω πως αν μείνω σε κάποιο ΤΕΙ θα νοιώθω λίγη, πέρα απο αυτο όμως δεν τόλμησα και πάλι να πω τι θα ήθελα να κάνω διότι θα μου έλεγαν όλοι πως δεν μπορείς είναι δύσκολη σχολη και αφού δεν είσαι καλή μαθήτρια δε θα τα καταφέρεις. Οταν όμως σου λέει ένας γιατρός εκπαιδευτικός " δώσε κατατακτιριες και μη χαραμηστεις με την φυσικοθεραπεια" κατι θα ξέρει και αυτη, μπορεί να είχα ξεχάσει να κάνω απλή εξισωση και με κενά απο το γυμνάσιο, μπόρεσα με 2 μήνες ιδιαίτερα ( 2 ώρες την εβδομάδα) να γράψω άνετα ένα 70/100, τι με κάνει λοιπόν να μη μπορω να βγάλω την ιατρικη, ίσως πιεστω πολυ παραπάνω απο κάποιον του 19, σε καμία περίπτωση όμως δε θα μπορούσα να γίνω χειρότερος γιατρός απο κάποιον απλα έγραψε τόσο ψηλά και επέλεξε " έτσι" την ιατρικη χωρίς να ήταν ο αρχικός στόχος του.( γιατι το έχω ακούσει και αυτο) σε καμία περίπτωση δεν είμαι χαζη και επίσης τιποτα στη ζωή δεν είναι ακατόρθωτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top