Μεταπανελλαδικά: πώς νιώθετε;

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.303 μηνύματα.
ναι αλλα αυτο το ξαναδινω δεν ειναι απλο για ολους. μπορει να μπουν πιο δυσκολα και να μη γραψεις τιποτα, να μην εχεις την ψυχολογια κτλ.δεν ειναι οπως ενα μαθημα που λες σιγα χ*στηκα το δινω την επομενη ή τη μεθεπομενη ή το αφηνω τελευταιο
Αν νιώθεις ότι δε μπορείς να ξαναδώσεις (ψυχολογικούς ή άλλους λόγους) δε ξαναδίνεις.

Δε σου χρωστάει κανένας θέση ΑΕΙ. Μέρος της δοκιμασίας για να τη κερδίσεις είναι να κυριεύσεις το άγχος σου και να περάσεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ισως τα συστηματα που ακολουθονται σχεδον σε ολες τις πολιτισμενες ευρωπαικες χωρες; μπειτε ολοι, αλλα μονο οσοι μπορουν θα τη βγουν...
Βλέπεις το τυρί, δε βλέπεις τη φάκα.

Δε σου είπε κανένας ότι και στα πανεπιστήμια αυτά διενεργούνται εξετάσεις οιονεί πανελλαδικές ώστε να ξεχωρίσει ο μέτριος από το καλό;

Δηλαδή μπαίνεις σε ένα ΑΕΙ, αφιερώνεις δύο - τρία χρόνια και μετά σου λένε "τσάμπα όλα, κόβεσαι". Επαναλαμβάνω πως έτσι γίνεται στη Γερμανία. Όπου πολλοί πηγαίνουν στο τρίτο έτος σε ειδικά φροντιστήρια ώστε να πετύχουν στις αντίστοιχες "πανγερμανικές εξετάσεις αποφοίτησης".

Αυτό είναι ακόμη πιο απάνθρωπο από τις πανελλήνιες! Αν δεν έχει χαλάσει, μη το φτιάχνεις!

Δε θα χαμηλώσουμε το επίπεδο εξετάσεων για να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο τα γιωτόμπαλα. Πλέον και με 8 μαθηματικά περνάς οικονομικό! Πόσο δηλαδή να το ξεφτιλίσουμε;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.398 μηνύματα.
Αυτο που κατάλαβα από αυτά τα 4 χρόνια σπουδών + 1 χρονος-βασικά 2 για προετοιμασία των πανελληνιών είναι πως το πραγματικό άγχος δεν είναι ούτε οι πανελλήνιες,ούτε η εξεταστική αλλά η αγορά εργασίας. Έχει δημιουργηθεί ενας εκπαιδευτικός πληθωρισμός πτυχίων,μεταπτυχιακών κλπ το οποίο πάνω κάτω δεν έχει κανένα νόημα αφού όλα καταλήγουν στους "ποιους ξέρεις & στο ποιοι σε ξέρουν" . Βγαίνουν οι σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού και μιλάνε για επαγγέλματα του μέλλοντος,για τμηματα χαμηλόβαθμα διαμαντάκια για την αγορά εργασίας κλπ αλλά αποκρύπτουν τον πιο σημαντικό παράγοντα : "Νetworking" ! Και αυτό στην Ελλάδα ή το έχεις από τα γενοφάσκια σου και η καρίερα σου μπορεί να ξεκινήσει πολυ πιο εύκολα από έναν άλλο τυχαίο υποψήφιο ή με πολύ κόπο και θυσίες προσπαθείς βήμα βήμα να το φτιάξεις μόνος σου.

Αν κάποιος νομίζει πως σπουδάζοντας συνεχώς και μαζευοντας πιστοποιησεις γίνεται ανταγωνιστικός μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

TIP Για τους νεοεισαχθεντες! Αυτο πηγαίνει για οποιαδ'ηποτε σχολή

Το θέμα είναι όταν βγεις από εκεί μέσα σε 4 χρόνια να είσαι ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας. Προσπάθηστε να τελειώσεις σε λογικό χρόνο, μην σκατε πολύ για τους βαθμούς (εκτός αν θέλεις να πας για ακαδημαϊκή καριέρα)! Το πιο σημαντικό όμως είναι να χτίσει κάποιος το βιογραφικό. Κοίξτε να εμπλακείτε σε ομάδες που σας ενδιαφέρουν (θέατρο, περιβάλλον, κτλ.), κάντε λίγο εθελοντισμό (από φεστιβάλ ως AIESEC), βρειτε κάνα χόμπι, κάντε απαραίτητα πρακτική και (αν υπαρχει οικονομική δυνατότητα) Erasmus. Ακόμα και άσχετη εργασιακή εμπειρία, λόγου χάρη σε καφέ, μετράει θετικά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

TheNorth

Νεοφερμένο μέλος

Ο TheNorth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Δεν ξέρω πως να νιώσω για τις πανελλήνιες αλήθεια. Θα πω κάτι αρκετά προσωπικό π Μ έγινε κι πιστεύω έχω το δικαίωμα να κράζω το σύστημα. Τόσο καιρό π διάβαζα για να περάσω ειδικά τους τελευταίους 2 μήνες έχανα χρόνο με τη οικογένεια μου άσκοπα με αποτέλεσμα να φεύγει ο πατέρας μου ακριβώς μόλις τελείωσαν οι πανελλαδικές. Δεν μπορούσα εγώ να το δω επειδή με το κωλο συστημα έτρεχα σε φροντιστήρια από δω κι από κει. Τουλάχιστον έγραψα καλά κι εκπλήρωσα το όνειρο του να περάσω Πολυτεχνείο πολύ πιθανόν. Το ακουσε ο καημένος κι απλά δακρυζε δεν μπορούσε να κουνήσει κι έφυγε από τη ζωή μετά από 3 ώρες. Γάμω το σκατοσυστημα π μας κυβερνά
 

itsari

Νεοφερμένο μέλος

Ο itsari αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Μιλάς για ένα πεδίο όπου αν γράψεις πάνω από βάση στα μαθηματικά κατεύθυνσης (δηλ. θεωρία και πραξούλες του Β θέματος) έχεις ήδη μπει στο 98% των τμημάτων. Δε φταίνε οι πανελλήνιες.

Νομίζω είσαι οκ.
Σε ποιο παραλληλο συμπαν συμβαινει αυτο; Εγω δηλαδη γιατι να φτυνω τοσο καιρο αιμα να γραψω ενα πολυ καλο βαθμο μαθηματικα και τη μερα να μη τα γραψω επειδη ενιωθα αδιαθετος (και δεν λεμε το πολυ καλο για βαση, δεν καταλαβες, 17-18 εγραφα στο φροντιστηριο και μια χαρα απαιτητικα ηταν τα θεματα, και θεωρω οτι θα μπορουσα και καλυτερα); Και τωρα που τα ξαναβλεπω πιστευω οτι θα τα ελυνα. Ναι, ακομα και το περιβοητο το Δ4. Ναι, πιστευω πως ειναι της στιγμης. Γιατι ας πουμε να μη μετρανε και οι υπολοιπες χρονιες που επιπλεον θεωρω οτι εφτυνα αιμα; Γιατι ολα τα ονειρα σου εξαρτωνται απο μια μερα; Δεν το καταλαβαινω. Εγω για παραδειγμα θελω να περασω πληροφορικη. Μαθαινω κωδικα απ το γυμνασιο, τοτε αρχισα να χακαρω τις πρωτες μου κονσολες και ξερω να στηνω arch linux απ το λυκειο. Λατρευω το αντικειμενο ξεκαθαρα και ειναι η ζωη μου, γιατι να μου κλεισουν οι πορτες μου επειδη ειμαι αγχωδης και δεν μου εκατσε εκεινη την ημερα;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.293 μηνύματα.

" Οι αδιάβλητες Πανελλαδικές, δεν σημαίνει αυτόματα δίκαιες και αποτελεσματικές "​

Ωχ δυστυχώς δεν εγραψα καλα στις πανελληνιες ... μηπως ειμαι ενας ανικανος βλακας?
Μπα καθολου ..οι πανελληνιες ΔΕΝ ειναι τροπος διερευνησης εξυπναδας και ικανοτητας...
Ενδιαφερουσες αποψεις απο ενα εμπειρο εκπαιδευτικο φροντιστη και μαλιστα φυσικο. Και επειδη ειναι φυσικος πρεπει να τις προσεξουμε.


Το 2019 εγινε η πρωτη αποπειρα για μερικη καταργηση τους ( κοκκινες και πρασινες σχολες)... αλλα ειρθε με μενος η mrs μπιλεμπερκ και το καταργησε....και με οργη.... οπου πισω απο αυτη κεκαλυμενα κρυβοταν το κλεισιμο σχολων ....και το κερασακι... ειρθαν οι ιδιοι μετα να πουν οτι ...ναι πρεπει να καταργηθουν οι πανελληνιες.
Σημερα δεν υπαρχει κανεις εκ των αρμοδιων να τις υποστηριζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kougami

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kougami αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 211 μηνύματα.
Γιατι ας πουμε να μη μετρανε και οι υπολοιπες χρονιες που επιπλεον θεωρω οτι εφτυνα αιμα; Γιατι ολα τα ονειρα σου εξαρτωνται απο μια μερα; Δεν το καταλαβαινω. Εγω για παραδειγμα θελω να περασω πληροφορικη. Μαθαινω κωδικα απ το γυμνασιο, τοτε αρχισα να χακαρω τις πρωτες μου κονσολες και ξερω να στηνω arch linux απ το λυκειο. Λατρευω το αντικειμενο ξεκαθαρα και ειναι η ζωη μου, γιατι να μου κλεισουν οι πορτες μου επειδη ειμαι αγχωδης και δεν μου εκατσε εκεινη την ημερα;
Εξαρτάται πως ορίζεις το "να μετράνε οι προηγούμενες" χρονιές. Εννοείς να δίνεις και στις προηγούμενες τάξεις αντίστοιχες πανελλήνιες ; Aυτό οκ, μπορούμε να το συζητήσουμε, νομίζω στο παρελθόν έδιναν πανελλήνιες στην β και στην γ λυκείου και περισσότερα μαθήματα αλλά έπεφτε πολύ γκρίνια για τον υπερβολικό φόρτο εργασίας των μαθητών.

Αν εννοείς να μετράνε οι σχολικοί βαθμοί, θεωρώ πως είναι λάθος για λόγους διαβλητότητας. Από όπου και να το πιάσεις θα γίνονται του κόσμου οι αδικίες (ιδιωτικά, παιδιά με γονείς εκπαιδευτικούς κτλ).

Οι πανελλήνιες, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, είναι από τις πιο αδιάβλητες και δίκαιες εξετάσεις που υπάρχουν. Πράγματι έχεις δίκιο ότι μπορούν άξιοι μαθητές να μην περάσουν στην προτίμηση τους λόγω άγχους ή κάποιας ατυχίας την μέρα της εξέτασης, αλλά δεν βλέπω κάποια άλλη λύση που να μην περιλαμβάνει τέτοιου είδους εξετάσεις.

Πάντως υπάρχουν πάρα πολλές αξιόλογες σχολές πληροφορικής σε πολλές πόλεις, οπότε και την "τέλεια" επίδοση να μην πιάσεις μπορείς άνετα να περάσεις σε κάποια. Σκέψου σε άλλες σχόλες τα περιθώρια είναι πολύ πιο στενά για τους υποψηφίους και δεν υπάρχουν εναλλάκτικες επιλογές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 245 μηνύματα.
Σε ποιο παραλληλο συμπαν συμβαινει αυτο; Εγω δηλαδη γιατι να φτυνω τοσο καιρο αιμα να γραψω ενα πολυ καλο βαθμο μαθηματικα και τη μερα να μη τα γραψω επειδη ενιωθα αδιαθετος (και δεν λεμε το πολυ καλο για βαση, δεν καταλαβες, 17-18 εγραφα στο φροντιστηριο και μια χαρα απαιτητικα ηταν τα θεματα, και θεωρω οτι θα μπορουσα και καλυτερα); Και τωρα που τα ξαναβλεπω πιστευω οτι θα τα ελυνα. Ναι, ακομα και το περιβοητο το Δ4. Ναι, πιστευω πως ειναι της στιγμης. Γιατι ας πουμε να μη μετρανε και οι υπολοιπες χρονιες που επιπλεον θεωρω οτι εφτυνα αιμα; Γιατι ολα τα ονειρα σου εξαρτωνται απο μια μερα; Δεν το καταλαβαινω. Εγω για παραδειγμα θελω να περασω πληροφορικη. Μαθαινω κωδικα απ το γυμνασιο, τοτε αρχισα να χακαρω τις πρωτες μου κονσολες και ξερω να στηνω arch linux απ το λυκειο. Λατρευω το αντικειμενο ξεκαθαρα και ειναι η ζωη μου, γιατι να μου κλεισουν οι πορτες μου επειδη ειμαι αγχωδης και δεν μου εκατσε εκεινη την ημερα;
Εντωμεταξυ, η πληροφορικη που γραψαμε ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ουσιαστικα. Δεν εχει καμια σχεση με αλλες γλωσσες προγραμματισμου. Αντε νταξει το Αν με το If αλλα τα αλλα δεν ξερω... δεν εχουν σημασια γιατι και το <> ειναι !=
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.642 μηνύματα.
Εντωμεταξυ, η πληροφορικη που γραψαμε ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΗ ουσιαστικα. Δεν εχει καμια σχεση με αλλες γλωσσες προγραμματισμου. Αντε νταξει το Αν με το If αλλα τα αλλα δεν ξερω... δεν εχουν σημασια γιατι και το <> ειναι !=
Μην διαμαρτύρεσαι, το 4ο πεδίο είναι το καλύτερο απο όλα αυτή την στιγμή εαν λάβουμε υπόψιν όλους τους παράγοντες !
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 245 μηνύματα.
Μην διαμαρτύρεσαι, το 4ο πεδίο είναι το καλύτερο απο όλα αυτή την στιγμή εαν λάβουμε υπόψιν όλους τους παράγοντες !
Σιγουρα ειναι, αλλα θα προτιμουσα κατι που θα ηταν πιο ρεαλιστικο :adventure:, οχι απλως μια γλωσσα που δεν θα την χρησιμοποιησουμε ποτε.
 

hihat1

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Δεν ξέρω πως να νιώσω για τις πανελλήνιες αλήθεια. Θα πω κάτι αρκετά προσωπικό π Μ έγινε κι πιστεύω έχω το δικαίωμα να κράζω το σύστημα. Τόσο καιρό π διάβαζα για να περάσω ειδικά τους τελευταίους 2 μήνες έχανα χρόνο με τη οικογένεια μου άσκοπα με αποτέλεσμα να φεύγει ο πατέρας μου ακριβώς μόλις τελείωσαν οι πανελλαδικές. Δεν μπορούσα εγώ να το δω επειδή με το κωλο συστημα έτρεχα σε φροντιστήρια από δω κι από κει. Τουλάχιστον έγραψα καλά κι εκπλήρωσα το όνειρο του να περάσω Πολυτεχνείο πολύ πιθανόν. Το ακουσε ο καημένος κι απλά δακρυζε δεν μπορούσε να κουνήσει κι έφυγε από τη ζωή μετά από 3 ώρες. Γάμω το σκατοσυστημα π μας κυβερνά
Ζωή σε σένα αδερφέ. Συλλυπητήρια, ο πατέρας σου σε καμαρώνει. Είσαι από τους δυνατούς. Και συγχαρητήρια για τον αγώνα που έδωσες και συνεχίζεις να δίνεις. ❤️
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.642 μηνύματα.
Σιγουρα ειναι, αλλα θα προτιμουσα κατι που θα ηταν πιο ρεαλιστικο :adventure:, οχι απλως μια γλωσσα που δεν θα την χρησιμοποιησουμε ποτε.
Ναι δεν έχεις άδικο σε αυτό. Είναι σπατάλη χρόνου χωρίς λόγο και δεδομένου πως κάνετε ήδη λογισμό, το να μάθετε έστω μια απλή αλλά πραγματική γλώσσα δεν είναι κάτι που δεν μπορείτε να χειριστείτε. Ευτυχώς η μετάβαση δεν είναι δύσκολη αργότερα. Πάρα αυτά συμφωνώ απόλυτα πως δεν υπάρχει λόγος για κάτι φανταστικό και απλοποιημένο.

Ενδεχομένως να θεωρούν πως ο εκπαιδευτικός στόχος είναι να μπείτε στην λογική περισσότερο, παρά να αναλωθείτε σε θέματα συντακτικού της κάθε γλώσσας.
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 245 μηνύματα.
Ενδεχομένως να θεωρούν πως ο εκπαιδευτικός στόχος είναι να μπείτε στην λογική περισσότερο, παρά να αναλωθείτε σε θέματα συντακτικού της κάθε γλώσσας.
Σωστά. Ενα αλλο αρνητικο, ειναι οτι πρεπει να τα γραφουμε πανω σε χαρτι. Ειναι οτι χειροτερο. Εγω εξαιτιας αυτου, εχω χασει την ταξινομηση (ισως οχι ολοκληρη γιατι ηταν μαζι με ενα αλλο ερωτημα που το ειχα σωστα, αλλα επειδη ειχα γραψει πολλες φορες τα Προγραμματα επειδη εκανα κατι λαθακια, μουτζουρες και ξεχναγα να βαζω ορισμενες εντολες, στο τελος, καταλαθος εκανα φθινουσα τους Βαθμους και αυξουσα τα ονοματα και δεν το ειχα παρατηρησει :( ).

Απλως ευχομαι στο μελλον, καπως να το κανουν, τετοιο ωστε τα παιδια να δινουν το συγκεκριμενο μαθημα μεσω του υπολογιστη, ωστε να μαθουν την διαδικασια για το πως μπορουν να γραψουν τον Κωδικα. Το μονο θεμα θα ηταν πως θα μπορουσαν να υπαρχουν κλεψιες.
 

hihat1

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Ρε σεις, στην Κύπρο, στις Παγκύπριες εξετάσεις δίνουν C++. Εμείς είμαστε οι μαϊμούδες που μπαίνουν στην εποχή του λίθου...
Παγκύπριες - Πληροφορική 2024
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 245 μηνύματα.
Ρε σεις, στην Κύπρο, στις Παγκύπριες εξετάσεις δίνουν C++. Εμείς είμαστε οι μαϊμούδες που μπαίνουν στην εποχή του λίθου...
Παγκύπριες - Πληροφορική 2024

Θα ηταν οτι καλυτερο... Αλλα μετα πιστευω οι περισσοτεροι θα το ειχαν βρει "δυσκολο" :rofl:
 

hihat1

Νεοφερμένο μέλος

Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Θα ηταν οτι καλυτερο... Αλλα μετα πιστευω οι περισσοτεροι θα το ειχαν βρει "δυσκολο" :rofl:
Το πιο δύσκολο κομμάτι του ΑΕΠΠ είναι να απεικονίσεις την μνήμη του υπολογιστή με τους κόμβους μιας λίστας :giveup:
Είναι γενικότερα ένα πολύ κακογραμμένο μάθημα. Μπαίνουμε μετά στις σχολές πληροφορικής, 1ο εξάμηνο python και C και γίνεται ο κακός χαμός.
Βέβαια δεν είναι μόνο η πληροφορική. Δες εδώ την ύλη της αντίστοιχης οικονομίας:
1000001533.jpg

Τωρα γιατί έχουν ως 1ο κεφάλαιο τις ελαστικότητες;
Γιατί το μάθημα ξεκινάει από την Α' λυκείου.
Δες εδώ μαθήματα που έχουν! Απίστευτο. Αν και η επιλογή κατεύθυνσης τόσο νωρίς είναι ένα πρόβλημα για το γυμνασιοπαιδο.
Ας μη ξεχνάμε τα μαθηματικα:
1000001536.jpg
1000001538.jpg
1000001540.jpg
1000001542.jpg

Και μετα έχουμε και παράπονα (:pleasantry:)
 

Pyotr_Krasnov

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 245 μηνύματα.
Το πιο δύσκολο κομμάτι του ΑΕΠΠ είναι να απεικονίσεις την μνήμη του υπολογιστή με τους κόμβους μιας λίστας :giveup:
Είναι γενικότερα ένα πολύ κακογραμμένο μάθημα. Μπαίνουμε μετά στις σχολές πληροφορικής, 1ο εξάμηνο python και C και γίνεται ο κακός χαμός.
Βέβαια δεν είναι μόνο η πληροφορική. Δες εδώ την ύλη της αντίστοιχης οικονομίας:
View attachment 148795
Τωρα γιατί έχουν ως 1ο κεφάλαιο τις ελαστικότητες;
Γιατί το μάθημα ξεκινάει από την Α' λυκείου.
Δες εδώ μαθήματα που έχουν! Απίστευτο. Αν και η επιλογή κατεύθυνσης τόσο νωρίς είναι ένα πρόβλημα για το γυμνασιοπαιδο.
Ας μη ξεχνάμε τα μαθηματικα:
View attachment 148796View attachment 148797View attachment 148798View attachment 148799
Και μετα έχουμε και παράπονα (:pleasantry:)
Αυτη ειναι η υλη της Κυπρου ; Αν ναι, τοτε ειναι ωραιο αυτο που γινεται με το ΑΟΘ που ξεκιναει απο την Α λυκειου. Ετσι θα επρεπε και εδω! Ολα τα μαθηματα, Χημεια, Φυσικη, τα κανουμε απο Α' λυκειου ενω ΑΟΘ ουσιαστικα δεν κανουμε περα απο κατι βλακειες. Μακαρι να αλλαξει..
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.303 μηνύματα.
Σε ποιο παραλληλο συμπαν συμβαινει αυτο; Εγω δηλαδη γιατι να φτυνω τοσο καιρο αιμα να γραψω ενα πολυ καλο βαθμο μαθηματικα και τη μερα να μη τα γραψω επειδη ενιωθα αδιαθετος (και δεν λεμε το πολυ καλο για βαση, δεν καταλαβες, 17-18 εγραφα στο φροντιστηριο και μια χαρα απαιτητικα ηταν τα θεματα, και θεωρω οτι θα μπορουσα και καλυτερα); Και τωρα που τα ξαναβλεπω πιστευω οτι θα τα ελυνα. Ναι, ακομα και το περιβοητο το Δ4. Ναι, πιστευω πως ειναι της στιγμης. Γιατι ας πουμε να μη μετρανε και οι υπολοιπες χρονιες που επιπλεον θεωρω οτι εφτυνα αιμα; Γιατι ολα τα ονειρα σου εξαρτωνται απο μια μερα; Δεν το καταλαβαινω. Εγω για παραδειγμα θελω να περασω πληροφορικη. Μαθαινω κωδικα απ το γυμνασιο, τοτε αρχισα να χακαρω τις πρωτες μου κονσολες και ξερω να στηνω arch linux απ το λυκειο. Λατρευω το αντικειμενο ξεκαθαρα και ειναι η ζωη μου, γιατι να μου κλεισουν οι πορτες μου επειδη ειμαι αγχωδης και δεν μου εκατσε εκεινη την ημερα;
Γιατί κάποιοι άλλοι δεν ήταν αγχώδεις. Ανταγωνιστικές εξετάσεις είναι. Απλά πράγματα.

Αν νιώθεις ότι σού αξίζει αυτή η θέση, θα ξαναδώσεις του χρόνου και θα τη κατακτήσεις.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το πιο δύσκολο κομμάτι του ΑΕΠΠ είναι να απεικονίσεις την μνήμη του υπολογιστή με τους κόμβους μιας λίστας :giveup:
Είναι γενικότερα ένα πολύ κακογραμμένο μάθημα. Μπαίνουμε μετά στις σχολές πληροφορικής, 1ο εξάμηνο python και C και γίνεται ο κακός χαμός.
Βέβαια δεν είναι μόνο η πληροφορική. Δες εδώ την ύλη της αντίστοιχης οικονομίας:
View attachment 148795
Τωρα γιατί έχουν ως 1ο κεφάλαιο τις ελαστικότητες;
Γιατί το μάθημα ξεκινάει από την Α' λυκείου.
Δες εδώ μαθήματα που έχουν! Απίστευτο. Αν και η επιλογή κατεύθυνσης τόσο νωρίς είναι ένα πρόβλημα για το γυμνασιοπαιδο.
Ας μη ξεχνάμε τα μαθηματικα:
View attachment 148796View attachment 148797View attachment 148798View attachment 148799
Και μετα έχουμε και παράπονα (:pleasantry:)
Εγώ θα γούσταρα πάρα πολύ να είναι τέτοια η ύλη των μαθηματικών στις πανελλήνιες, γιατί προσεγγίζει αυτά που διδάσκονται στο 99% των σχολών.

Το θέμα είναι ότι όλοι θα γράφαν 02, 03 με τέτοιο πλάτος ύλης.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτη ειναι η υλη της Κυπρου ; Αν ναι, τοτε ειναι ωραιο αυτο που γινεται με το ΑΟΘ που ξεκιναει απο την Α λυκειου. Ετσι θα επρεπε και εδω! Ολα τα μαθηματα, Χημεια, Φυσικη, τα κανουμε απο Α' λυκειου ενω ΑΟΘ ουσιαστικα δεν κανουμε περα απο κατι βλακειες. Μακαρι να αλλαξει..
Ρε φίλε σοβαρά τώρα διαμαρτύρεσαι για ένα μάθημα με 150 σελίδες ύλη θεωρία και ασκήσεις εξισώσεων α βαθμού;

Κάπου έλεος.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.293 μηνύματα.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.375 μηνύματα.
το λάδωμα που έχει να πέσει σε καθηγητές για βαθμούς, δεν περιγράφεται
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.293 μηνύματα.
το λάδωμα που έχει να πέσει σε καθηγητές για βαθμούς, δεν περιγράφεται
ε μα να μην βγαλουν και αυτοι κατι ...?φτωχοι ανθρωποι ειναι..
να παρουν και αυτοι.
Οχι ο κινδυνος ειναι μικρος ..οτι παιξει στα προφορικα και με κοφτη.
Τα προχειρα διαγωνισματα θα ειναι απο την βαση θεματων ή κεντρικα και τα τελικα παλι αναλογα ... και τα δυο θα διορθώνονται απο ασχετους οπως τωρα γινεται στις πανελλελε... κατι αναλογo του IB
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top