userguest
Νεοφερμένο μέλος
Ο userguest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.

08-06-25

14:56
λογικα ξελογικα το αγχος και η πιεση των πανελληνιων δε συγκρινεται με αλλων εξετασεωνΝαι λογικά έτσι είναι.
Όσο πιο πολύ μεγαλώνω καταλαβαίνω ότι οι πανελλήνιες δεν είναι τίποτα. Μη κοιτάς που τα φροντιστήρια το κάνουν να φαίνεται λες και δίνεις μάχη για τη ζωή σου.
Υπάρχουν χιλιάδες εξετάσεις που όντως κρίνουν το μέλλον σου, άλλες σε μικρότερο και άλλες σε μεγαλύτερο βαθμό.
Και το χειρότερο είναι πως σε όλες αυτές τις εξετάσεις δεν υπάρχει "ύλη" όπως υπάρχει στις πανελλήνιες που περιγράφει μέχρι και τη τελευταία σελίδα.
- Δικηγορικοί Σύλλογοι.
- Ιατρικής ειδικότητας.
- Δικαστικό/Νομικό/Εισαγγελικό Σώμα.
- ΑΣΕΠ.
- Υποτροφιών.
- Κατατακτήριες.
Έχεις ένα βουνό μπροστά σου που αποτελείται από τρία/τέσσερα βιβλία 1000 σελίδων έκαστο και σου λένε "μάθε και έλα πες τα μας".
Οι πανελλήνιες είναι πολύ πιο προβλέψιμες και ο καλά προετοιμασμένος μαθητής πάντα γράφει.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.303 μηνύματα.

08-06-25

14:57
Αυτό είναι άλλο θέμα.λογικα ξελογικα το αγχος και η πιεση των πανελληνιων δε συγκρινεται με αλλων εξετασεων
Από άποψη συνεπειών αποτυχίας, οι πανελλήνιες είναι εύκολες. Ξαναδίνεις του χρόνου και περνάς. Ή δε περνάς. Δε πειράζει. Δε χρειάζεται όλοι να μπαίνουν ΑΕΙ.
Πες όμως το ίδιο σε έναν υποψήφιο ειδικευμένο γιατρό που έφαγε 6 χρόνια σπουδές + 2 χρόνια αγροτικό + 4 χρόνια ειδικότητα + 2 χρόνια αναμονή που μπαίνει να δώσει εξετάσεις ειδικότητας!
userguest
Νεοφερμένο μέλος
Ο userguest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.

08-06-25

15:08
μπορει καποιος να θελει μονο ιατρικη δεν ειναι το ιδιο το αγχος και η πιεση του να γραψει τουλαχιστον 19000 και να μπει με το να βγει που σιγα το πραγμα ο,τι υλη και να εχει μετα ενα μαθημαΑυτό είναι άλλο θέμα.
Από άποψη συνεπειών αποτυχίας, οι πανελλήνιες είναι εύκολες. Ξαναδίνεις του χρόνου και περνάς. Ή δε περνάς. Δε πειράζει. Δε χρειάζεται όλοι να μπαίνουν ΑΕΙ.
Πες όμως το ίδιο σε έναν υποψήφιο ειδικευμένο γιατρό που έφαγε 6 χρόνια σπουδές + 2 χρόνια αγροτικό + 4 χρόνια ειδικότητα + 2 χρόνια αναμονή που μπαίνει να δώσει εξετάσεις ειδικότητας!
burningfire
Νεοφερμένο μέλος
Ο burningfire αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.

08-06-25

15:47
Ρε παιδια τι συγκρίνετε γενικά. Όλα σταδια για να αποκτήσεις ένα επάγγελμα είναι. Δεν υπάρχει πιο σημαντικό ή λιγότερο σημαντικό. Δλδ αν δεν περάσεις πανελλήνιες θα έχεις ευκαιρία για τις άλλες εξετάσεις;
amarelia
Περιβόητο μέλος
Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.372 μηνύματα.

08-06-25

17:30
είναι μόνο η αρχή για απανωτά συνεχόμενα άγχη δια βίουλογικα ξελογικα το αγχος και η πιεση των πανελληνιων δε συγκρινεται με αλλων εξετασεων
κι αυτό δε μας το λέει κανείς
paskmak
Διάσημο μέλος
Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.083 μηνύματα.

08-06-25

17:31
Οχι οτι η Γερμανια πλεον ειναι καποια σπουδαια χωρα... Αυτη η ταση της συγκρισης που γινεται με το εξωτερικο συνεχεια, ειναι γιατι μας κανει να μενουμε πισω. Αντι να βελτιωσουμε απο μονοι μας το συστημα, κοιταμε τι κανουν οι Γερμανοι, οι Γαλλοι και οι Αμερικανοι.
Ποιος θα ασκουσε κριτικη αν απλως αλλαζαμε το εκπαιδευτικο συστημα..
Το πρώτο βήμα για την βελτίωση της κατάστασης σου είναι η αυτοκριτική. Σ αυτή την πορεία, δεν είναι καθόλου κακό να βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι καλύτερα ( ή και χειρότερα, μαθαίνοντας από τα λάθη τους).
Έτσι κ αλλιώς πολλά από τα συστήματα που εφαρμόζονται στην Ελλάδα είναι κακές αντιγραφές από το εξωτερικό.
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 533 μηνύματα.

08-06-25

18:12
Αυτό είναι λάθος των γονιών, των φροντιστηρίων, των καθηγητών και της κοινωνίας γενικότερα που παρουσιάζουν τις πανελλήνιες σαν την έβδομη πληγή του Φαραώ. Είναι μια εξέταση που αν "αποτύχεις" , με βάση τις δικές σου επιθυμίες γιατί η αποτυχία είναι υποκειμενική, θα διεξαχθεί και την επόμενη χρονιά και μπορείς να ξαναδώσεις.λογικα ξελογικα το αγχος και η πιεση των πανελληνιων δε συγκρινεται με αλλων εξετασεων
userguest
Νεοφερμένο μέλος
Ο userguest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.

08-06-25

18:21
ναι αλλα αυτο το ξαναδινω δεν ειναι απλο για ολους. μπορει να μπουν πιο δυσκολα και να μη γραψεις τιποτα, να μην εχεις την ψυχολογια κτλ.δεν ειναι οπως ενα μαθημα που λες σιγα χ*στηκα το δινω την επομενη ή τη μεθεπομενη ή το αφηνω τελευταιοΑυτό είναι λάθος των γονιών, των φροντιστηρίων, των καθηγητών και της κοινωνίας γενικότερα που παρουσιάζουν τις πανελλήνιες σαν την έβδομη πληγή του Φαραώ. Είναι μια εξέταση που αν "αποτύχεις" , με βάση τις δικές σου επιθυμίες γιατί η αποτυχία είναι υποκειμενική, θα διεξαχθεί και την επόμενη χρονιά και μπορείς να ξαναδώσεις.
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 533 μηνύματα.

08-06-25

18:35
Σε αυτό συμφωνώ! Αλλά πιστεύω η κόπωση προέρχεται κυρίως από την ψυχολογική πίεση και όχι τόσο από το διάβασμα. Παντως αν κάτι είναι το όνειρο σου, θα παλέψεις γι' αυτό! Αυτό που συνειδητοποίησα αφού μπήκα στο πανεπιστήμιο είναι ότι το να περάσεις σε μια σχολή είναι το λιγότερο γιατί ο σκοπός είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένος στον τομέα που έχεις επιλέξει, οπότε το διάβασμα γίνεται τρόπος ζωής. Για κάποιο λόγο, όλοι όταν δίνεις πανελλήνιες λένε "διάβασε τώρα και μετά δεν ξανανοιγεις βιβλίο" κτλ κάτι που θεωρώ τελείως προβληματικό. Αν δεν σ' αρέσει το διάβασμα, υπάρχουν άπειρα επαγγέλματα που δεν απαιτούν σπουδέςναι αλλα αυτο το ξαναδινω δεν ειναι απλο για ολους. μπορει να μπουν πιο δυσκολα και να μη γραψεις τιποτα, να μην εχεις την ψυχολογια κτλ.δεν ειναι οπως ενα μαθημα που λες σιγα χ*στηκα το δινω την επομενη ή τη μεθεπομενη ή το αφηνω τελευταιο
userguest
Νεοφερμένο μέλος
Ο userguest αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 13 μηνύματα.

08-06-25

19:18
συμφωνω εν μερειΣε αυτό συμφωνώ! Αλλά πιστεύω η κόπωση προέρχεται κυρίως από την ψυχολογική πίεση και όχι τόσο από το διάβασμα. Παντως αν κάτι είναι το όνειρο σου, θα παλέψεις γι' αυτό! Αυτό που συνειδητοποίησα αφού μπήκα στο πανεπιστήμιο είναι ότι το να περάσεις σε μια σχολή είναι το λιγότερο γιατί ο σκοπός είναι να είσαι όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένος στον τομέα που έχεις επιλέξει, οπότε το διάβασμα γίνεται τρόπος ζωής. Για κάποιο λόγο, όλοι όταν δίνεις πανελλήνιες λένε "διάβασε τώρα και μετά δεν ξανανοιγεις βιβλίο" κτλ κάτι που θεωρώ τελείως προβληματικό. Αν δεν σ' αρέσει το διάβασμα, υπάρχουν άπειρα επαγγέλματα που δεν απαιτούν σπουδές
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.291 μηνύματα.

08-06-25

19:45
smarw με αγαπη στο λεω .. οι πανελληνιες ειναι η καταστροφη της νεολαίας και κατ επεκταση της κοινωνιας.Αυτό είναι λάθος των γονιών, των φροντιστηρίων, των καθηγητών και της κοινωνίας γενικότερα που παρουσιάζουν τις πανελλήνιες σαν την έβδομη πληγή του Φαραώ. Είναι μια εξέταση που αν "αποτύχεις" , με βάση τις δικές σου επιθυμίες γιατί η αποτυχία είναι υποκειμενική, θα διεξαχθεί και την επόμενη χρονιά και μπορείς να ξαναδώσεις.
Ακομα και αυτοι που εχουν τον τροπο τους να γραψουν αριστα και να πανε στις μουρατες σχολες λογω των μοριων ταβανι ( πχ ιατρικες νομικες ημμυ) μετα ασφυκτιουν, συμβιβαζονται και αποσυρονται στην ασφαλεια των λιγων χρηματων. Δες το παραδειγμα τις ελειψης γιατρων και ειδικοτήτων στα νοσοκομεια...περα απο τις απατες του αδωνη.
Επιασα μορια παω εκει ....γιατι λενε ειναι καλα και μετα οταν δω την αληθεια ειναι αργα πλεον και χωρις γυρισμο.... και το ασχημο ειναι οτι αυτοι που πραγματικα μπορουν και θελουν ειναι στην απεξω.
Κανεις να μην ζησει το αγχος των 2η χρονια πανελλελε και το ''γκρεμο'' ...ή γραφω αυτα που ζητανε και τον πηδάω ή παω ιεκ κομπιουτερας.
Το οξυμορο ειναι οτι αυτος που θα επιχειρησει να τις καταργησει θα εχει την κοινωνια απεναντι του γιατι αυτη εχει εθιστει στο συνδρομο της στοκχολμης.
Και στα λεω εγω που την 2η χρονια καταφερα να πηδηξω την ''γκρεμο'' και να παω εκει που νομιζα οτι θελω. Καταφερα ομως να μην μου κολλησουν την ρετσινια του χαζου και τωρα (χωρις πτυχιο) να κανω την δουλεια ηλεκτρονικου και κομπιουτερα ιεκ..αλλα με καποια ελπιδα.
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 533 μηνύματα.

08-06-25

20:07
Ναι κι εγώ μπήκα στον πειρασμό να δηλώσω νομική και ευτυχώς που δεν το έκανα. Μακάρι να υπήρχε κάποια εναλλακτική στις πανελλαδικές , με την έννοια ότι καλείσαι να δείξεις όλη την προσπάθεια σου μέσα σε τέσσερις μέρες, αλλά έλα τώρα στην Ελλάδα ζούμε. Άμα ας πουμε το αλλαξουν και βάλουν εισαγωγή στα πανεπιστημία με βαθμούς λυκείου οι καθηγητές θα κάνουν πάρτυsmarw με αγαπη στο λεω .. οι πανελληνιες ειναι η καταστροφη της νεολαίας και κατ επεκταση της κοινωνιας.
Ακομα και αυτοι που εχουν τον τροπο τους να γραψουν αριστα και να πανε στις μουρατες σχολες λογω των μοριων ταβανι ( πχ ιατρικες νομικες ημμυ) μετα ασφυκτιουν, συμβιβαζονται και αποσυρονται στην ασφαλεια των λιγων χρηματων. Δες το παραδειγμα τις ελειψης γιατρων και ειδικοτήτων στα νοσοκομεια...περα απο τις απατες του αδωνη.
Επιασα μορια παω εκει ....γιατι λενε ειναι καλα και μετα οταν δω την αληθεια ειναι αργα πλεον και χωρις γυρισμο.... και το ασχημο ειναι οτι αυτοι που πραγματικα μπορουν και θελουν ειναι στην απεξω.
Κανεις να μην ζησει το αγχος των 2η χρονια πανελλελε και το ''γκρεμο'' ...ή γραφω αυτα που ζητανε και τον πηδάω ή παω ιεκ κομπιουτερας.
Το οξυμορο ειναι οτι αυτος που θα επιχειρησει να τις καταργησει θα εχει την κοινωνια απεναντι του γιατι αυτη εχει εθιστει στο συνδρομο της στοκχολμης.
Και στα λεω εγω που την 2η χρονια καταφερα να πηδηξω την ''γκρεμο'' και να παω εκει που νομιζα οτι θελω. Καταφερα ομως να μην μου κολλησουν την ρετσινια του χαζου και τωρα (χωρις πτυχιο) να κανω την δουλεια ηλεκτρονικου και κομπιουτερα ιεκ..αλλα με καποια ελπιδα.
hihat1
Νεοφερμένο μέλος
Ο Ζαχαρίας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 107 μηνύματα.

08-06-25

20:13
Όσο περνάει ο καιρός μου λείπουν οι εποχές όπου ήμουν μικρός και έλεγα πως θέλω να γίνω αρχιτέκτονας, πυροσβέστης...
Πώς κατέληξα να θέλω να περάσω πληροφορική; Πριν από αυτό, ΓΙΑΤΙ επέλεξα τα οικονομικά ως κατεύθυνση; τόσο πολύ δε χωνευα φυσικοχημειες;
Πολλές είναι οι αμφιβολίες... Υποτίθεται πως αυτές τις μέρες πρέπει να ξεκουράζομαι αλλά αυτές οι σκέψεις με κουράζουν.
Σκέφτομαι ακόμα και το σενάριο να ξαναδωσω από ΘΕΤΙΚΉ. Δηλαδή, να ξαναδώ φυσικοχημεια σε εξετάσεις μετά από 2 χρόνια. Δύσκολο να τα βγάλω...
Ας δοκιμάσουμε την πληροφορική. Ποιος ξέρει, ίσως και μου αρέσει τόσο πολύ που να ξεχάσω αυτά που λέω εξ ολοκλήρου. Μπορεί και να μη μου αρέσει καθόλου και να ξαναδώσω.
Σαφώς δε μπορώ να απαντήσω σε όλες μου τις αμφιβολίες. Το ξέρω αυτό, αλλά ταυτόχρονα με κουράζει...
Ας σκεφτούμε θετικά όμως, σημασία έχει να βρω κάτι που να με γεμίζει, κι ας το βρω σε 1,2,10 χρονια
Πώς κατέληξα να θέλω να περάσω πληροφορική; Πριν από αυτό, ΓΙΑΤΙ επέλεξα τα οικονομικά ως κατεύθυνση; τόσο πολύ δε χωνευα φυσικοχημειες;
Πολλές είναι οι αμφιβολίες... Υποτίθεται πως αυτές τις μέρες πρέπει να ξεκουράζομαι αλλά αυτές οι σκέψεις με κουράζουν.
Σκέφτομαι ακόμα και το σενάριο να ξαναδωσω από ΘΕΤΙΚΉ. Δηλαδή, να ξαναδώ φυσικοχημεια σε εξετάσεις μετά από 2 χρόνια. Δύσκολο να τα βγάλω...
Ας δοκιμάσουμε την πληροφορική. Ποιος ξέρει, ίσως και μου αρέσει τόσο πολύ που να ξεχάσω αυτά που λέω εξ ολοκλήρου. Μπορεί και να μη μου αρέσει καθόλου και να ξαναδώσω.
Σαφώς δε μπορώ να απαντήσω σε όλες μου τις αμφιβολίες. Το ξέρω αυτό, αλλά ταυτόχρονα με κουράζει...
Ας σκεφτούμε θετικά όμως, σημασία έχει να βρω κάτι που να με γεμίζει, κι ας το βρω σε 1,2,10 χρονια
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.291 μηνύματα.

08-06-25

20:18
Ναι και στο λυκειο παλι παρτυ θα γινει.Ναι κι εγώ μπήκα στον πειρασμό να δηλώσω νομική και ευτυχώς που δεν το έκανα. Μακάρι να υπήρχε κάποια εναλλακτική στις πανελλαδικές , με την έννοια ότι καλείσαι να δείξεις όλη την προσπάθεια σου μέσα σε τέσσερις μέρες, αλλά έλα τώρα στην Ελλάδα ζούμε. Άμα ας πουμε το αλλαξουν και βάλουν εισαγωγή στα πανεπιστημία με βαθμούς λυκείου οι καθηγητές θα κάνουν πάρτυ
Καποια στιγμη πρεπει και η χωρα να ανεβει ..να μην ειμαστε μονο τροφοδοτες των ξενων.
Πρεπει να φυγουμε απο αυτα σιγουρα και να γινουν καποιες προσπαθειες.
Ισως να μπορει να βοηθησει και η ΑΙ στην επιλογη.
Το πιο σιγουρο ειναι και σχετικο επισης οτι πρεπει να αλλαξει το παραγωγικο και ερευνητικο μοντελο στης χωρας...και αυτο δεν θα αλλαξει με τα κορακια funds.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
ε καλά εισαι και απο το 4ο... εχεις επιλογες για θετικα απο εδωΌσο περνάει ο καιρός μου λείπουν οι εποχές όπου ήμουν μικρός και έλεγα πως θέλω να γίνω αρχιτέκτονας, πυροσβέστης...
Πώς κατέληξα να θέλω να περάσω πληροφορική; Πριν από αυτό, ΓΙΑΤΙ επέλεξα τα οικονομικά ως κατεύθυνση; τόσο πολύ δε χωνευα φυσικοχημειες;
Πολλές είναι οι αμφιβολίες... Υποτίθεται πως αυτές τις μέρες πρέπει να ξεκουράζομαι αλλά αυτές οι σκέψεις με κουράζουν.
Σκέφτομαι ακόμα και το σενάριο να ξαναδωσω από ΘΕΤΙΚΉ. Δηλαδή, να ξαναδώ φυσικοχημεια σε εξετάσεις μετά από 2 χρόνια. Δύσκολο να τα βγάλω...
Ας δοκιμάσουμε την πληροφορική. Ποιος ξέρει, ίσως και μου αρέσει τόσο πολύ που να ξεχάσω αυτά που λέω εξ ολοκλήρου. Μπορεί και να μη μου αρέσει καθόλου και να ξαναδώσω.
Σαφώς δε μπορώ να απαντήσω σε όλες μου τις αμφιβολίες. Το ξέρω αυτό, αλλά ταυτόχρονα με κουράζει...
Ας σκεφτούμε θετικά όμως, σημασία έχει να βρω κάτι που να με γεμίζει, κι ας το βρω σε 1,2,10 χρονια
-Μηχανικους παραγωγης και διοικησης ( μηχανολογια γραφειου)
-Μηχανικων υπολογιστων και τηλεπικοινωνιων ( ημμυ χωρις ενεργια ειναι)
-Ηλεκτρονικους μηχανικους.
Και μετα πτυχιο ριχνεις και μηχανοτρονικη ΠΜΣ και γινεσαι περιζητητος παντου
Και απο 2ο να δωσεις παλι καπου εκει κοντα θα πας.
Αμα θες να χτιζεις σπιτια δεν μπορεις ...να ανατιναζεις νταμαρια μπορεις.
Τωρα παμε να δουμε αγωνα
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.141 μηνύματα.

08-06-25

21:04
Αρχικά θα συνταχθώ με την άποψη ότι τις Πανελλήνιες η κοινωνία τις έχει κάνει να φαίνονται τόσο δραματικές. Έχει στηθεί μία ολόκληρη βιομηχανία γύρω από αυτές (φροντιστήρια, ιδιαίτερα, εξωσχολικά βοηθήματα κ.λπ.) και το να παρουσιάζονται ως "μπαμπούλας" είναι ο κορυφαίος τρόπος για να κρατάς ακμαίους όλους αυτούς τους τομείς. Από εκεί και πέρα ως εξέταση καθαυτή ναι, εν τέλει κι εγώ βλέποντάς το τώρα από την αυλαία του 3ου έτους των σπουδών μου, μου φαίνεται πολύ πιο διαχειρίσιμη. Θυμάμαι που γκρινιάζαμε για την ύλη της ιστορίας και τώρα βλέπω ότι σε ένα μάθημα έχουμε ύλη 400 σελίδες και λέω εντάξει, λίγες είναι. Αλλάζει η αντίληψη. Βέβαια δεν πρέπει να λησμονούμε ότι οι Πανελλήνιες είναι η μεγαλύτερη εξέταση που έχουν αντιμετωπίσει οι 18χρονοι υποψήφιοι ως το χρονικό σημείο που τις δίνουν. Επομένως, το τι ακολουθεί μετά δεν μπορούν να το εκλάβουν ως μέτρο σύγκρισης για να αντιληφθούν πως πράγματι η ύλη των Πανελλαδικών δεν είναι τόσο μεγάλη. Ούτε εγώ μπορούσα να το αντιληφθώ όσο πήγαινα Γ' Λυκείου.
Συμφωνώ ότι το σύστημα είναι ψυχοφθόρο και πολύ αγχωτικό για τους υποψηφίους (επαναλαμβάνω ότι κατ' εμέ αυτό αποδίδεται κυρίως στο πως το αντιλαμβανόμαστε εμείς· λες και είναι καταστροφή το να ξαναδώσεις, όπως πίστευα κι εγώ όταν έδινα). Πώς θα μπορούσαμε όμως να το αντικαταστήσουμε αποτελεσματικά, χωρίς να δημιουργήσουμε νέα προβλήματα; Ένα σύστημα εξετάσεων πρέπει να υπάρχει και πρέπει να διασφαλίζει όπως είπε και ο @Panzerkampfwagen το αντικειμενικό και το επαληθεύσιμο. Αν και είναι κατ' αρχήν θεμιτός ο σκοπός να βασίζεται η είσοδος στα Πανεπιστήμια σε μία συνολική αξιολόγηση της σχολικής πορείας του μαθητή και όχι στις δώδεκα ώρες των εξετάσεων στο πλαίσιο των Πανελλαδικών, πώς μπορεί αυτός να επιτευχθεί χωρίς να ευτελιστεί πλήρως το σύστημα; Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι ένα σύστημα βασισμένο στις επιδόσεις των μαθητών βάσει της σχολικής βαθμολογίας είναι διαβλητό σε μέγιστο βαθμό. Ένας "επιεικής" εκπαιδευτικός (σε εισαγωγικά, γιατί όντας επιεικής με τους δικούς του μέτριους ακαδημαϊκά μαθητές είναι τελικά αυστηρός και άδικος με τους πραγματικά άριστους μαθητές) θα μοιράσει σε όλους 20άρια, ενώ ένας άλλος αντικειμενικός ενδεχομένως θα ρίξει τον άριστο (τον οποίο θα βαθμολογήσει με 18-19) και θα ευνοήσει τον μέτριο (που ο επιεικής τον βαθμολόγησε επίσης με 18-19). Η Τράπεζα Θεμάτων δεν αρκεί για να εξισορροπήσει τις αδικίες που θα έχουν συντελεσθεί από τα διαφορετικά κριτήρια βαθμολόγησης. Ας μη μιλήσουμε και για την εξαγορά βαθμών που θα γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία. Ήδη προκύπτουν σοβαρότατες ανισότητες.
Οπότε ερωτώ σε όσους - ευλόγως - επιθυμούν την αντικατάσταση των Πανελλαδικών: αν όχι οι Πανελλαδικές, τότε τι; Γιατί έχω προσπαθήσει κι εγώ να σκεφτώ κάτι, αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου σοβαρά.
Συμφωνώ ότι το σύστημα είναι ψυχοφθόρο και πολύ αγχωτικό για τους υποψηφίους (επαναλαμβάνω ότι κατ' εμέ αυτό αποδίδεται κυρίως στο πως το αντιλαμβανόμαστε εμείς· λες και είναι καταστροφή το να ξαναδώσεις, όπως πίστευα κι εγώ όταν έδινα). Πώς θα μπορούσαμε όμως να το αντικαταστήσουμε αποτελεσματικά, χωρίς να δημιουργήσουμε νέα προβλήματα; Ένα σύστημα εξετάσεων πρέπει να υπάρχει και πρέπει να διασφαλίζει όπως είπε και ο @Panzerkampfwagen το αντικειμενικό και το επαληθεύσιμο. Αν και είναι κατ' αρχήν θεμιτός ο σκοπός να βασίζεται η είσοδος στα Πανεπιστήμια σε μία συνολική αξιολόγηση της σχολικής πορείας του μαθητή και όχι στις δώδεκα ώρες των εξετάσεων στο πλαίσιο των Πανελλαδικών, πώς μπορεί αυτός να επιτευχθεί χωρίς να ευτελιστεί πλήρως το σύστημα; Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι ένα σύστημα βασισμένο στις επιδόσεις των μαθητών βάσει της σχολικής βαθμολογίας είναι διαβλητό σε μέγιστο βαθμό. Ένας "επιεικής" εκπαιδευτικός (σε εισαγωγικά, γιατί όντας επιεικής με τους δικούς του μέτριους ακαδημαϊκά μαθητές είναι τελικά αυστηρός και άδικος με τους πραγματικά άριστους μαθητές) θα μοιράσει σε όλους 20άρια, ενώ ένας άλλος αντικειμενικός ενδεχομένως θα ρίξει τον άριστο (τον οποίο θα βαθμολογήσει με 18-19) και θα ευνοήσει τον μέτριο (που ο επιεικής τον βαθμολόγησε επίσης με 18-19). Η Τράπεζα Θεμάτων δεν αρκεί για να εξισορροπήσει τις αδικίες που θα έχουν συντελεσθεί από τα διαφορετικά κριτήρια βαθμολόγησης. Ας μη μιλήσουμε και για την εξαγορά βαθμών που θα γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία. Ήδη προκύπτουν σοβαρότατες ανισότητες.
Οπότε ερωτώ σε όσους - ευλόγως - επιθυμούν την αντικατάσταση των Πανελλαδικών: αν όχι οι Πανελλαδικές, τότε τι; Γιατί έχω προσπαθήσει κι εγώ να σκεφτώ κάτι, αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου σοβαρά.
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 533 μηνύματα.

08-06-25

21:18
Συμφωνώ απόλυτα με ό,τι έγραψες!Αρχικά θα συνταχθώ με την άποψη ότι τις Πανελλήνιες η κοινωνία τις έχει κάνει να φαίνονται τόσο δραματικές. Έχει στηθεί μία ολόκληρη βιομηχανία γύρω από αυτές (φροντιστήρια, ιδιαίτερα, εξωσχολικά βοηθήματα κ.λπ.) και το να παρουσιάζονται ως "μπαμπούλας" είναι ο κορυφαίος τρόπος για να κρατάς ακμαίους όλους αυτούς τους τομείς. Από εκεί και πέρα ως εξέταση καθαυτή ναι, εν τέλει κι εγώ βλέποντάς το τώρα από την αυλαία του 3ου έτους των σπουδών μου, μου φαίνεται πολύ πιο διαχειρίσιμη. Θυμάμαι που γκρινιάζαμε για την ύλη της ιστορίας και τώρα βλέπω ότι σε ένα μάθημα έχουμε ύλη 400 σελίδες και λέω εντάξει, λίγες είναι. Αλλάζει η αντίληψη. Βέβαια δεν πρέπει να λησμονούμε ότι οι Πανελλήνιες είναι η μεγαλύτερη εξέταση που έχουν αντιμετωπίσει οι 18χρονοι υποψήφιοι ως το χρονικό σημείο που τις δίνουν. Επομένως, το τι ακολουθεί μετά δεν μπορούν να το εκλάβουν ως μέτρο σύγκρισης για να αντιληφθούν πως πράγματι η ύλη των Πανελλαδικών δεν είναι τόσο μεγάλη. Ούτε εγώ μπορούσα να το αντιληφθώ όσο πήγαινα Γ' Λυκείου.
Συμφωνώ ότι το σύστημα είναι ψυχοφθόρο και πολύ αγχωτικό για τους υποψηφίους (επαναλαμβάνω ότι κατ' εμέ αυτό αποδίδεται κυρίως στο πως το αντιλαμβανόμαστε εμείς· λες και είναι καταστροφή το να ξαναδώσεις, όπως πίστευα κι εγώ όταν έδινα). Πώς θα μπορούσαμε όμως να το αντικαταστήσουμε αποτελεσματικά, χωρίς να δημιουργήσουμε νέα προβλήματα; Ένα σύστημα εξετάσεων πρέπει να υπάρχει και πρέπει να διασφαλίζει όπως είπε και ο @Panzerkampfwagen το αντικειμενικό και το επαληθεύσιμο. Αν και είναι κατ' αρχήν θεμιτός ο σκοπός να βασίζεται η είσοδος στα Πανεπιστήμια σε μία συνολική αξιολόγηση της σχολικής πορείας του μαθητή και όχι στις δώδεκα ώρες των εξετάσεων στο πλαίσιο των Πανελλαδικών, πώς μπορεί αυτός να επιτευχθεί χωρίς να ευτελιστεί πλήρως το σύστημα; Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι ένα σύστημα βασισμένο στις επιδόσεις των μαθητών βάσει της σχολικής βαθμολογίας είναι διαβλητό σε μέγιστο βαθμό. Ένας "επιεικής" εκπαιδευτικός (σε εισαγωγικά, γιατί όντας επιεικής με τους δικούς του μέτριους ακαδημαϊκά μαθητές είναι τελικά αυστηρός και άδικος με τους πραγματικά άριστους μαθητές) θα μοιράσει σε όλους 20άρια, ενώ ένας άλλος αντικειμενικός ενδεχομένως θα ρίξει τον άριστο (τον οποίο θα βαθμολογήσει με 18-19) και θα ευνοήσει τον μέτριο (που ο επιεικής τον βαθμολόγησε επίσης με 18-19). Η Τράπεζα Θεμάτων δεν αρκεί για να εξισορροπήσει τις αδικίες που θα έχουν συντελεσθεί από τα διαφορετικά κριτήρια βαθμολόγησης. Ας μη μιλήσουμε και για την εξαγορά βαθμών που θα γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία. Ήδη προκύπτουν σοβαρότατες ανισότητες.
Οπότε ερωτώ σε όσους - ευλόγως - επιθυμούν την αντικατάσταση των Πανελλαδικών: αν όχι οι Πανελλαδικές, τότε τι; Γιατί έχω προσπαθήσει κι εγώ να σκεφτώ κάτι, αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου σοβαρά.
Huener
Νεοφερμένο μέλος
Η Huener αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 54 μηνύματα.

09-06-25

01:55
ισως τα συστηματα που ακολουθονται σχεδον σε ολες τις πολιτισμενες ευρωπαικες χωρες; μπειτε ολοι, αλλα μονο οσοι μπορουν θα τη βγουν...Αρχικά θα συνταχθώ με την άποψη ότι τις Πανελλήνιες η κοινωνία τις έχει κάνει να φαίνονται τόσο δραματικές. Έχει στηθεί μία ολόκληρη βιομηχανία γύρω από αυτές (φροντιστήρια, ιδιαίτερα, εξωσχολικά βοηθήματα κ.λπ.) και το να παρουσιάζονται ως "μπαμπούλας" είναι ο κορυφαίος τρόπος για να κρατάς ακμαίους όλους αυτούς τους τομείς. Από εκεί και πέρα ως εξέταση καθαυτή ναι, εν τέλει κι εγώ βλέποντάς το τώρα από την αυλαία του 3ου έτους των σπουδών μου, μου φαίνεται πολύ πιο διαχειρίσιμη. Θυμάμαι που γκρινιάζαμε για την ύλη της ιστορίας και τώρα βλέπω ότι σε ένα μάθημα έχουμε ύλη 400 σελίδες και λέω εντάξει, λίγες είναι. Αλλάζει η αντίληψη. Βέβαια δεν πρέπει να λησμονούμε ότι οι Πανελλήνιες είναι η μεγαλύτερη εξέταση που έχουν αντιμετωπίσει οι 18χρονοι υποψήφιοι ως το χρονικό σημείο που τις δίνουν. Επομένως, το τι ακολουθεί μετά δεν μπορούν να το εκλάβουν ως μέτρο σύγκρισης για να αντιληφθούν πως πράγματι η ύλη των Πανελλαδικών δεν είναι τόσο μεγάλη. Ούτε εγώ μπορούσα να το αντιληφθώ όσο πήγαινα Γ' Λυκείου.
Συμφωνώ ότι το σύστημα είναι ψυχοφθόρο και πολύ αγχωτικό για τους υποψηφίους (επαναλαμβάνω ότι κατ' εμέ αυτό αποδίδεται κυρίως στο πως το αντιλαμβανόμαστε εμείς· λες και είναι καταστροφή το να ξαναδώσεις, όπως πίστευα κι εγώ όταν έδινα). Πώς θα μπορούσαμε όμως να το αντικαταστήσουμε αποτελεσματικά, χωρίς να δημιουργήσουμε νέα προβλήματα; Ένα σύστημα εξετάσεων πρέπει να υπάρχει και πρέπει να διασφαλίζει όπως είπε και ο @Panzerkampfwagen το αντικειμενικό και το επαληθεύσιμο. Αν και είναι κατ' αρχήν θεμιτός ο σκοπός να βασίζεται η είσοδος στα Πανεπιστήμια σε μία συνολική αξιολόγηση της σχολικής πορείας του μαθητή και όχι στις δώδεκα ώρες των εξετάσεων στο πλαίσιο των Πανελλαδικών, πώς μπορεί αυτός να επιτευχθεί χωρίς να ευτελιστεί πλήρως το σύστημα; Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι ένα σύστημα βασισμένο στις επιδόσεις των μαθητών βάσει της σχολικής βαθμολογίας είναι διαβλητό σε μέγιστο βαθμό. Ένας "επιεικής" εκπαιδευτικός (σε εισαγωγικά, γιατί όντας επιεικής με τους δικούς του μέτριους ακαδημαϊκά μαθητές είναι τελικά αυστηρός και άδικος με τους πραγματικά άριστους μαθητές) θα μοιράσει σε όλους 20άρια, ενώ ένας άλλος αντικειμενικός ενδεχομένως θα ρίξει τον άριστο (τον οποίο θα βαθμολογήσει με 18-19) και θα ευνοήσει τον μέτριο (που ο επιεικής τον βαθμολόγησε επίσης με 18-19). Η Τράπεζα Θεμάτων δεν αρκεί για να εξισορροπήσει τις αδικίες που θα έχουν συντελεσθεί από τα διαφορετικά κριτήρια βαθμολόγησης. Ας μη μιλήσουμε και για την εξαγορά βαθμών που θα γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία. Ήδη προκύπτουν σοβαρότατες ανισότητες.
Οπότε ερωτώ σε όσους - ευλόγως - επιθυμούν την αντικατάσταση των Πανελλαδικών: αν όχι οι Πανελλαδικές, τότε τι; Γιατί έχω προσπαθήσει κι εγώ να σκεφτώ κάτι, αλλά δεν μπορώ να καταλήξω κάπου σοβαρά.
smarw
Δραστήριο μέλος
Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 533 μηνύματα.

09-06-25

02:55
μάντεψε τι θα γίνει στην Ελλαδίτσα : άμα δίνουν 70 χιλιάδες μαθητές τον χρόνο πανελληνίες, οι ιατρικές και οι νομικές απο αύριο θα έχουν τουλάχιστον 30 χιλιάδες φοιτητέςισως τα συστηματα που ακολουθονται σχεδον σε ολες τις πολιτισμενες ευρωπαικες χωρες; μπειτε ολοι, αλλα μονο οσοι μπορουν θα τη βγουν...

Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2.334 μηνύματα.

09-06-25

04:40
Enjoy freedom while it lasts 

Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 5.141 μηνύματα.

09-06-25

08:14
Εχω τον ίδιο προβληματισμό με τη @smarw. Φοβάμαι ότι δεν έχουμε ούτε τις υποδομές ούτε το προσωπικό για να το στηρίξουμε αυτό. Ήδη αυτοί που είμαστε στο πρώτο έτος τουλάχιστον δεν χωρούσαμε στα αμφιθέατρα στη νομική (άσχετο που τώρα έχουν εξαφανιστείισως τα συστηματα που ακολουθονται σχεδον σε ολες τις πολιτισμενες ευρωπαικες χωρες; μπειτε ολοι, αλλα μονο οσοι μπορουν θα τη βγουν...

Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 147 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- woke
- Pyotr_Krasnov
- Hmmytheos
- many of Filip
- LeGoat
- EFAKIT
- Uncle Fester
- Penny1903
- marpa
- hihat1
- Ilma
- Drscientist
- Panagiotis849
- lain
- GeorgePap2003
- woasibe
- Isa
- User2350
- Debugging_Demon
- burningfire
- Scandal
- Corfu kitty
- jellojina
- Wonderkid
- Μήτσος10
- Unboxholics
- userguest
- rseven
- AggelikiGr
- tsiobieman
- Than003
- charmander
- Debby63
- Helen06
- jYanniss
- E.Z
- Anna1974
- st.krf
- Reader
- Hased Babis
- bibliofagos
- itsari
- nearos
- mara.g
- FNC_Sophia
- neuronova
- trifasikodiavasma
- George113838
- blissele
- redpointer
- estrela
- panosT436
- Indecisive2
- Dr. Gl. Luminous
- thepigod762
- johnnybe
- Kzaro
- BatGuin
- Athens2002
- Vera
- antonis97
- Τρελας123
- Panatha mono
- despoina13
- Leo komm
- ck_chrysiis
- Sotiris.Y
- Msp1
- Sotiris 12
- Primary Care
- TheNorth
- ggl
- Paragontas7000
- Obi-Wan Kenobi
- SKG
- Lia 2006
- Jesse_
- Ryuzaki
- shuuu
- giorgos8907
- georgetherrr
- Joji
- mikrosamiamidi
- mvas
- apo370
- pinkheart
- Kate1914
- Vok
- Nala
- Aggel0sss
- giannis06
- Lydiaaaaaaa
- NeosUser2023
- constansn
- nucomer
- globglogabgalab
- ειδήμων
- korydallos
- love_to_learn
- manosz
- EleniPapa!
- Geraldsaga
- giannhs2001
- Entropy24
- Ydroxoos'007
- mariel79
- GIANCHRIS
- suaimhneas
- bboys
- Φινεύς
- madness83828
- anait
- Greg25
- Help :)
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.