Μεταπανελλαδικά: πώς νιώθετε;

itsari

Νεοφερμένο μέλος

Ο itsari αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Καλημέρα, και συγχαρητήρια, το πως έγραψες δεν το ξέρεις, μόνο να υποθέσεις μπορείς, και αυτό με αρκετό εύρος θα έλεγα. Ειδικά για ένα μάθημα όπως η έκθεση.
Θα σου πω κάτι που το ξέρεις ήδη αλλά δεν το πιστεύεις.

ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!
Τίποτα δε μετράει πια! Ούτε το άγχος ούτε τι θα γινόταν αν ούτε να βλέπεις ξανά και ξανά τις λύσεις, ουτε πως έγραψαν οι άλλοι.
Τα γραπτά όλον σας έχουν σφραγίσει και είναι αυτά που είναι.
Κοίταξε να ηρεμήσεις, έκανες το καλύτερο που μπορούσες.

Καλό καλοκαίρι!
Τι να πω, ευχαριστώ. Θα πρσπαθήσω, αν και η ψυχολογία μου είναι πολύ χάλια ακόμα και το βλέπω να συνεχίζεται για τις υπόλοιπες μέρες μέχρι να έρθουν οι βαθμοί. Γενικά αν μείνω εκτός θα είναι για ελάχιστα μόρια, και αυτό με κάνει να νιώθω περισσότερο άρρωστος...
 

TheNorth

Νεοφερμένο μέλος

Ο TheNorth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Εγώ θα πω ότι πιο πολύ άγχος μου δημιουργούσαν γενικά η γυρω μου,τα φροντιστήρια κι τα σχολεία.Πιο πόλυ με κουράζε το άγχος η σκέψη κι τα δρομολόγια παρα το οντως διάβασμα. Το μεγάλοποιουν αρκετά πολύ. Ήμουν μαθητής π απλά του κοβε κι κοιτούσα κι μάθαινα με λίγα κενά κι έγραψα παρά πολύ καλά στα 3/4 μαθήματα. Μαθηματικά δυστυχώς αν δεν διαβάσεις είναι σχεδόν αδύνατο να μη πιάσεις πάτο.
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Εγώ θα πω ότι πιο πολύ άγχος μου δημιουργούσαν γενικά η γυρω μου,τα φροντιστήρια κι τα σχολεία.Πιο πόλυ με κουράζε το άγχος η σκέψη κι τα δρομολόγια παρα το οντως διάβασμα. Το μεγάλοποιουν αρκετά πολύ. Ήμουν μαθητής π απλά του κοβε κι κοιτούσα κι μάθαινα με λίγα κενά κι έγραψα παρά πολύ καλά στα 3/4 μαθήματα. Μαθηματικά δυστυχώς αν δεν διαβάσεις είναι σχεδόν αδύνατο να μη πιάσεις πάτο.
Ακριβως, αν δεν υπηρχε το αγχος θα ηταν ολα καλυτερα

Πχ μαθηματικα, πιστευω θα μπορουσα να ειχα γραψει ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο οσο εχω γραψει τωρα αν δεν σκεφτομουν αρνητικα ολο αυτο το θεμα. Το ιδιο και στην πληροφορικη, εκανα λαθη που δεν επρεπε να γινουν, απλως επειδη ειχα αγχος και ετσι εχω χασει εκει το 18.5+ (τουλαχιστον ειναι 17.5-18.5 καπου εκει, που δεν με χαλα εφοσον ΑΟΘ εχω γραψει ισως και 20, τωρα μπορει να μου κοψουν 1% απο το ΑΟΘ για αυτο δεν ξερω αν θα ειναι καθαρο ή οχι).

Πανω κατω ομως, πιστευω πως εχω γραψει αρκετα καλα, και επειδη σκεφτηκα τι θελω λιγο, πιστευω θα περασω
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.160 μηνύματα.
Παιδια μην τα βαζεται με τον ευτο σας ..αυτες οι εξετασεις ειναι δομημενες για να μην γράφετε και για να καταστρεφουν τα θελω των παιδων και την επαγγελματικη δομη της χωρας... μονο το 10-15% παει σε σχολες που θελει..
Θα τις καταργησουν λενε ..αντε να δουμε τι αλλο εκτρωμα θα φερουν.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Παιδια μην τα βαζεται με τον ευτο σας ..αυτες οι εξετασεις ειναι δομημενες για να μην γράφετε και για να καταστρεφουν τα θελω των παιδων και την επαγγελματικη δομη της χωρας... μονο το 10-15% παει σε σχολες που θελει..
Θα το καταργησουν λενε ..αντε να δουμε τι αλλο εκτρωμα θα φερουν.

Συμφωνώ, γενικως, το συστημα δεν ειναι καλο, καθως απο το γυμνασιο κιολας, αρχιζουμε να κανουμε προετοιμασια για τις πανελληνιες. Επομενως, δεν μπορουμε να βρουμε τι οντως μας αρεσει και τι θα θελαμε να κανουμε, και ολες οι δουλειες μας φαινονται αδιαφορες και ετσι, στο μελλον μπορει να κανουμε καποια δουλεια που μπορει να μην μας αρεσει και να μην θελουμε να την κανουμε.

Μας βαλανε και το θεμα της δημιουργικοτητας στην εκθεση.. Με ποια δημιοργικοτητα... ;
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.275 μηνύματα.
Μη πιστεύετε σε παραμύθια της Χαλιμάς.

Άλλο πανεπιστήμιο, άλλο σχολείο.

Οι εξετάσεις εισαγωγής δε μπορούν να εξετάζουν ποτέ τη "δημιουργικότητα" γιατί δε στηρίζεται σε κριτήρια αντικειμενικώς επαληθεύσιμα τα οποία θα είναι ίσα για όλους. Υπάρχει πάντα η επιλογή να μη πάει κάποιος σε πανεπιστήμιο και να αναπτύξει αλλιώς τα ταλέντα του.

Μια χαρά είναι οι πανελλήνιες.
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Μη πιστεύετε σε παραμύθια της Χαλιμάς.

Άλλο πανεπιστήμιο, άλλο σχολείο.

Οι εξετάσεις εισαγωγής δε μπορούν να εξετάζουν ποτέ τη "δημιουργικότητα" γιατί δε στηρίζεται σε κριτήρια αντικειμενικώς επαληθεύσιμα τα οποία θα είναι ίσα για όλους. Υπάρχει πάντα η επιλογή να μη πάει κάποιος σε πανεπιστήμιο και να αναπτύξει αλλιώς τα ταλέντα του.

Μια χαρά είναι οι πανελλήνιες.

Δηλαδη ολα να εξεταστουν με βαση για το πως ειμαι μια μερα ; :playboy:

Αν ο αλλος δεν ενιωθε καλα ; Και δεν θελει να δωσει επαναληπτικες ;

Και θα μου πεις "Αν ειναι διαβασμενος γραφει", οχι, αν εισαι χαλια, οσο και διαβασμενος και αν εισαι δεν γραφεις καλα. Μονο στα λογια γινεται αυτο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.275 μηνύματα.
Δηλαδη ολα να εξεταστουν με βαση για το πως ειμαι μια μερα ; :playboy:

Αν ο αλλος δεν ενιωθε καλα ; Και δεν θελει να δωσει επαναληπτικες ;

Και θα μου πεις "Αν ειναι διαβασμενος γραφει", οχι, αν εισαι χαλια, οσο και διαβασμενος και αν εισαι δεν γραφεις καλα. Μονο στα λογια γινεται αυτο.
Ναι.

Δε σε παρεξηγώ που βγάζεις ένα μίσος.

Ίσως κάποια ημέρα το καταλάβεις.
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ναι.

Δε σε παρεξηγώ που βγάζεις ένα μίσος.

Ίσως κάποια ημέρα το καταλάβεις.

Μίσος... Βεσελο...


Δεν το λεω με μισος, αλλα ειναι η πραγματικοτητα, αν καποιος δεν ειναι καλα μια μερα, τοτε που ειναι το καλο το συστημα ; Κι αν πεσει κατι που καποιος μπορει να μην το εχει διαβασει, ενω εχει διαβασει ολο το βιβλιο ; Και ο τυχερος, διαβασε καποια και εγραψε...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.275 μηνύματα.
Μίσος... Βεσελο...


Δεν το λεω με μισος, αλλα ειναι η πραγματικοτητα, αν καποιος δεν ειναι καλα μια μερα, τοτε που ειναι το καλο το συστημα ; Κι αν πεσει κατι που καποιος μπορει να μην το εχει διαβασει, ενω εχει διαβασει ολο το βιβλιο ; Και ο τυχερος, διαβασε καποια και εγραψε...
Αυτοί οι παράμετροι υπάρχουν σε κάθε εξέταση, με κάθε μορφή. Η τυχαιότητα ποτέ δε μπορεί να εκμηδενιστεί.

Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου υπάρχουν εξετάσεις ακόμη πιο σκληρές (όσον αφορά τις συνέπειες) από τις πανελλήνιες.

Έχω συναδέλφισσα στη Γερμανία όπου οι αντίστοιχες "πανελλήνιες" για να γίνεις δικηγόρος έχουν όριο στο πόσες φορές μπορείς να δώσεις. Αν δώσεις δύο φορές και κοπείς, δε πρόκειται ποτέ να λάβεις άδεια ασκήσεως δικηγόρου και ας έκανες 4 χρόνια προετοιμασία σε prelaw πανεπιστήμιο.

Φαντάσου εκεί να "αρρωστήσεις" πριν δώσεις και να ξέρεις πως για μια ημέρα δε πρόκειται ποτέ να κάνεις τη καριέρα που θες.
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Αυτοί οι παράμετροι υπάρχουν σε κάθε εξέταση, με κάθε μορφή. Η τυχαιότητα ποτέ δε μπορεί να εκμηδενιστεί.

Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου υπάρχουν εξετάσεις ακόμη πιο σκληρές (όσον αφορά τις συνέπειες) από τις πανελλήνιες.

Έχω συναδέλφισσα στη Γερμανία όπου οι αντίστοιχες "πανελλήνιες" για να γίνεις δικηγόρος έχουν όριο στο πόσες φορές μπορείς να δώσεις. Αν δώσεις δύο φορές και κοπείς, δε πρόκειται ποτέ να λάβεις άδεια ασκήσεως δικηγόρου και ας έκανες 4 χρόνια προετοιμασία σε prelaw πανεπιστήμιο.

Φαντάσου εκεί να "αρρωστήσεις" πριν δώσεις και να ξέρεις πως για μια ημέρα δε πρόκειται ποτέ να κάνεις τη καριέρα που θες.

Οχι οτι η Γερμανια πλεον ειναι καποια σπουδαια χωρα... Αυτη η ταση της συγκρισης που γινεται με το εξωτερικο συνεχεια, ειναι γιατι μας κανει να μενουμε πισω. Αντι να βελτιωσουμε απο μονοι μας το συστημα, κοιταμε τι κανουν οι Γερμανοι, οι Γαλλοι και οι Αμερικανοι.

Ποιος θα ασκουσε κριτικη αν απλως αλλαζαμε το εκπαιδευτικο συστημα..
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.275 μηνύματα.
Οχι οτι η Γερμανια πλεον ειναι καποια σπουδαια χωρα... Αυτη η ταση της συγκρισης που γινεται με το εξωτερικο συνεχεια, ειναι γιατι μας κανει να μενουμε πισω. Αντι να βελτιωσουμε απο μονοι μας το συστημα, κοιταμε τι κανουν οι Γερμανοι, οι Γαλλοι και οι Αμερικανοι.

Ποιος θα ασκουσε κριτικη αν απλως αλλαζαμε το εκπαιδευτικο συστημα..
Εσένα ο νταλκάς σου είναι να καταργηθεί η γραπτή εξέταση.

Δε γίνεται αυτό, διότι δεν υπάρχει ενιαίο, ποσοτικοποιήσιμο και σταθμίσιμο μέτρο σύγκρισης ώστε να ξεχωρίσει ο καλός, ο μέτριος και ο κακός. Απλά πράματα.

Τώρα αυτό που λες ότι μια ημέρα κρίνει μέλλοντα κλπ νομίζω τα υπερτονίζεις στο μυαλό σου. Άπειρα παιδιά δεν έδωσαν πανελλήνιες και πέτυχαν κάπου. Άπειρα παιδιά έδωσαν δεύτερη, τρίτη, τέταρτη φορά και επίσης πέτυχαν.
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Εσένα ο νταλκάς σου είναι να καταργηθεί η γραπτή εξέταση.

Δε γίνεται αυτό, διότι δεν υπάρχει ενιαίο, ποσοτικοποιήσιμο και σταθμίσιμο μέτρο σύγκρισης ώστε να ξεχωρίσει ο καλός, ο μέτριος και ο κακός. Απλά πράματα.

Τώρα αυτό που λες ότι μια ημέρα κρίνει μέλλοντα κλπ νομίζω τα υπερτονίζεις στο μυαλό σου. Άπειρα παιδιά δεν έδωσαν πανελλήνιες και πέτυχαν κάπου. Άπειρα παιδιά έδωσαν δεύτερη, τρίτη, τέταρτη φορά και επίσης πέτυχαν.

Συμφωνω, αλλα αν θελαν να ειναι με βαση το συστημα των πανελληνιων, θα επρεπε να μην ηταν τοση μεγαλη η υλη.

ΑΕΠΠ, υπαρχει πολυ μεγαλη θεωρια, που μαλιστα, αρκετοι πιστευω δεν ηξεραν καν οτι υπηρχε μεσα στο βιβλιο. Οι καλοι, θα διαβασουν και αυτην την θεωρια γιατι δεν θα ξερουν ποτε τι μπορει να ρθει στην επιτροπη να βαλει στην θεωρια.

Και εν τελη, πεφτει κατι ευκολο που το ξερουν ολοι οπως φετος, και παει τοσο κοπος. Ειδικα με αυτα τα ΣΛ που πεσαν φετος, ουτε καν που υπηρχε θεωρια

ΑΟΘ, οκευ, νταξει, αν δεν ξερεις κατι χανεις ΣΛ ή πολλαπλης, γιατι για να το πετυχεις χωρις να το ξερεις, πρεπει να εισαι πολυ τυχερος. Εκει ξεχωριζει αυτος που διαβαζε και αυτος που απλως διαβαζε ετσι λιγο
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3.275 μηνύματα.
Συμφωνω, αλλα αν θελαν να ειναι με βαση το συστημα των πανελληνιων, θα επρεπε να μην ηταν τοση μεγαλη η υλη.

ΑΕΠΠ, υπαρχει πολυ μεγαλη θεωρια, που μαλιστα, αρκετοι πιστευω δεν ηξεραν καν οτι υπηρχε μεσα στο βιβλιο. Οι καλοι, θα διαβασουν και αυτην την θεωρια γιατι δεν θα ξερουν ποτε τι μπορει να ρθει στην επιτροπη να βαλει στην θεωρια.

Και εν τελη, πεφτει κατι ευκολο που το ξερουν ολοι οπως φετος, και παει τοσο κοπος. Ειδικα με αυτα τα ΣΛ που πεσαν φετος, ουτε καν που υπηρχε θεωρια

ΑΟΘ, οκευ, νταξει, αν δεν ξερεις κατι χανεις ΣΛ ή πολλαπλης, γιατι για να το πετυχεις χωρις να το ξερεις, πρεπει να εισαι πολυ τυχερος. Εκει ξεχωριζει αυτος που διαβαζε και αυτος που απλως διαβαζε ετσι λιγο
Μιλάς για ένα πεδίο όπου αν γράψεις πάνω από βάση στα μαθηματικά κατεύθυνσης (δηλ. θεωρία και πραξούλες του Β θέματος) έχεις ήδη μπει στο 98% των τμημάτων. Δε φταίνε οι πανελλήνιες.

Νομίζω είσαι οκ.
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Συμφωνω, αλλα αν θελαν να ειναι με βαση το συστημα των πανελληνιων, θα επρεπε να μην ηταν τοση μεγαλη η υλη.

ΑΕΠΠ, υπαρχει πολυ μεγαλη θεωρια, που μαλιστα, αρκετοι πιστευω δεν ηξεραν καν οτι υπηρχε μεσα στο βιβλιο. Οι καλοι, θα διαβασουν και αυτην την θεωρια γιατι δεν θα ξερουν ποτε τι μπορει να ρθει στην επιτροπη να βαλει στην θεωρια.

Και εν τελη, πεφτει κατι ευκολο που το ξερουν ολοι οπως φετος, και παει τοσο κοπος. Ειδικα με αυτα τα ΣΛ που πεσαν φετος, ουτε καν που υπηρχε θεωρια

ΑΟΘ, οκευ, νταξει, αν δεν ξερεις κατι χανεις ΣΛ ή πολλαπλης, γιατι για να το πετυχεις χωρις να το ξερεις, πρεπει να εισαι πολυ τυχερος. Εκει ξεχωριζει αυτος που διαβαζε και αυτος που απλως διαβαζε ετσι λιγο
η ύλη των πανελληνίων δεν είναι τίποτα και αυτό το καταλαβαίνεις όταν πας πανεπιστήμιο και πρέπει να βγάλεις σύγγραμμα σε μια εβδομάδα
 

Pyotr_Krasnov

Νεοφερμένο μέλος

Ο Pyotr_Krasnov αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Μιλάς για ένα πεδίο όπου αν γράψεις πάνω από βάση στα μαθηματικά κατεύθυνσης (δηλ. θεωρία και πραξούλες του Β θέματος) έχεις ήδη μπει στο 98% των τμημάτων. Δε φταίνε οι πανελλήνιες.

Νομίζω είσαι οκ.

Δυστυχως, οι περισσοτεροι στο 4ο πεδιο θεωρουν τα μαθηματικα "δυσκολα", με αποτελεσμα να μην τα διαβαζουν τοσο. Δεν ξερω γιατι συμβαινει αυτο, απλως ειναι κατι σαν μια παραδοση επειδη το λενε ολοι μεταξυ τους. Ναι φετος ηταν λιγο πιο δυσκολα τα θεματα, ειδικα το Β θεμα, αλλα αν διαβαζε καποιος κατα την διαρκεια της χρονιας, το εγραφε γιατι και η f(x) δεν ήταν δύσκολη. Τώρα το Θέμα Δ, οκευ πολλοι δεν ηξεραν τι κανουν στην x^x, οποτε δεν ηξεραν ουτε για την x^lnx.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

η ύλη των πανελληνίων δεν είναι τίποτα και αυτό το καταλαβαίνεις όταν πας πανεπιστήμιο και πρέπει να βγάλεις σύγγραμμα σε μια εβδομάδα
Κοιταξε, σε αυτο συμφωνω οτι στο πανεπιστημιο ειναι μεγαλη η υλη, και δεν μπορω να εχω αποψη πανω σε αυτο επειδη δεν εχω βρεθει στην θεση αυτη. Γιατι γνωριζω πως και στο πανεπιστημιο, μπορει να κανω καποιο μαθημα που δεν θα μου αρεσει και θα ειμαι αναγκασμενος να το διαβαζω.

Απλως τωρα στην περιπτωση των Πανελληνιων, η θεωρια ειναι και θεμα τυχης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.160 μηνύματα.
η ύλη των πανελληνίων δεν είναι τίποτα και αυτό το καταλαβαίνεις όταν πας πανεπιστήμιο και πρέπει να βγάλεις σύγγραμμα σε μια εβδομάδα
Δηλαδη ποσες σελιδες εχετε? στο πολυτεχνειο δεν παμε πανω απο 250-300 σελιδες ( σημειωσεις). τα βιβλια ειναι ειναι 1200 σελιδες μεεν αλλα ειναι για να τα βλεπουμε και για ντεκορ οχι να τα διαβαζουμε.
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Δηλαδη ποσες σελιδες εχετε? στο πολυτεχνειο δεν παμε πανω απο 250-300 σελιδες ( σημειωσεις). τα βιβλια ειναι ειναι 1200 σελιδες μεεν αλλα ειναι για να τα βλεπουμε και για ντεκορ οχι να τα διαβαζουμε.
Αναλόγως με το μάθημα και με το βαθμό που θες να πάρεις, κάποια μαθήματα είναι πολύ εύκολα και κάποια είναι απαιτητικά. Στο μάθημα που διαβάζω τωρα η ύλη είναι γύρω στις 100-150 από το βιβλίο και οι διαφάνειες θα είναι σίγουρα 50 σελίδες α4 αν συγκεντρωθούν. Αλλά ναι αν σκεφτείς ότι για πανελληνιες διαβάζαμε ένα βιβλίο ιστορίας δύο χρόνια τώρα αυτα είναι αρκετά. Το πολυτεχνείο είναι σίγουρα πιο απαιτητικό
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top