Λαθρομετανάστες: Τι πρέπει να γίνει;

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.




  1. Το «πρέπει να βρούμε λύση με την Τουρκία» δεν είναι κάτι στο οποίο διαφώνησα (και νομίζω κανείς), αλλά κρύβεσαι πίσω από αυτό, χωρίς να απαντάς στην ερώτηση «Πού θα πάνε οι πρόσφυγες, όσο η Τουρκία δε συνεργάζεται». Θα επαναλάβω ότι τα πράγματα, ειδικά όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές δεν είναι τόσο τακτοποιημένα όσο μπορεί να τα παρουσιάζει μία «λογιστική» ανάλυση όπως αυτή που παραθέτεις συνεχώς («θα βάλουμε όριο και όλα μέλι-γάλα»). Επίσης, να επισημάνω ότι το όριο των 200.000 είναι υπόθεση εργασίας και όχι πραγματικό όριο (προς αποφυγή παρανοήσεων). Για να μπεις στο κλίμα του πόσο συνεργάσιμος είναι ο Ερντογάν, δες π.χ. τη χθεσινή ομιλία του στο Εσκίσεχιρ (έχουν κυκλοφορήσει αποσπάσματα και σε ελληνικά ειδησεογραφικά site).

  2. Έχω ξαναπεί ότι, το ελάχιστο που μπορούμε να διεκδικήσουμε είναι η συγχρηματοδότηση της Ε.Ε., ειδικά σε αυτήν την πολιτική συγκυρία με Μέρκελ-Μακρόν ακόμα σε κομβικές θέσεις. Επίσης, θέλω να μου εξηγήσεις πώς βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα ότι «οι περισσότεροι που κάνουν αυτό δεν κάνουν το άλλο». Δηλαδή, πιστεύεις ότι όσοι αναφέρονται στη στήριξη των προσφύγων είναι αδιάφοροι μπροστά στο πρόβλημα των γηγενών αστέγων; Επίσης, είναι κριτήριο η εθνική καταγωγή για το αν θα βοηθήσεις κάποιον, θεωρώντας ως δεδομένο ότι έχουμε (; ) ξεπεράσει τα τύπου «πας μη Έλλην βάρβαρος» σύνδρομα; Αποκλείεις κάποιος να δικαιούται αξιοπρεπή διαβίωση χωρίς να «έχει δώσει ούτε 1€ στο κράτος»; Δηλαδή, η αξία της ανθρώπινης ζωής μετριέται με το κιλό; Άλλωστε, οργανισμοί όπως η Σχεδία στηρίζουν άστεγους και ανθρώπους σε ανάγκη χωρίς να διακρίνουν το αν είναι Έλληνες ή «ξένοι» και χωρίς να τους απασχολεί αν έχουν «προσφέρει 1€ στον κρατικό μηχανισμό» ή όχι.

  3. Ο στόχος, όπως ανέφερα παραπάνω, δεν είναι να κάνουμε τους Αφγανούς Έλληνες. Όχι, αυτό το μοντέλο «ενσωμάτωσης» με όρους απορρόφησης του πολιτισμού έχει πεθάνει (πέρα από το ότι δε σέβεται τον πολιτισμό του άλλου ανθρώπου, του μη γηγενούς). Η ένταξη οφείλει πλέον να γίνεται με όρους διαπολιτισμικής ένταξης (αυτή είναι η «ουσιαστική ένταξη» που αναφέρεις). Εξυπηρετεί ο εισερχόμενος στη χώρα να εκπαιδευτεί στα Ελληνικά και να έρθει σε επαφή με τα ήθη και έθιμα του τόπου, αλλά όχι με στόχο να ξεχάσει τα δικά του, γιατί δεν είναι αποδεικτά (και αναφέρομαι, σαφώς, σε όσα κινούνται στα όρια της νομιμότητας, δεν επιδιώκω να υιοθετήσουμε την κλειτοριδεκτομή ως μέθοδο διαφύλαξης της παρθενίας όπως σε κάποιες φυλές της κεντροανατολικής Αφρικής). Ο στόχος είναι να «παντρευτούν» και όχι να απορριφθούν τα ήθη και τα έθιμα των εισερχόμενων με τα δικά μας. Για την κατάσταση στην Ευρώπη σε επίπεδα ένταξης μέχρι το 2013, πριν δηλαδή ξεσπάσει η μεγάλη προσφυγική κρίση της Συρίας, μπορείς να δεις την έκθεση της αρμόδιας γραμματείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ε.Ε.-27 στην οποία γίνεται και ειδική αναφορά για την κατάσταση στη Σουηδία (η οποία μάλλον δεν είναι τόσο άσχημη όσο νομίζεις). Επίσης, έχε πάντα κατά νου ότι ή όποια ενσωμάτωση πληθυσμών είναι μια αργή διαδικασία για αντικειμενικούς (κόστος, οργάνωση, εύρος μετανάστευσης) και υποκειμενικούς λόγους (ρατσισμός, ξενοφοβία).

  4. Θέλω να μου εξηγήσεις από πού προκύπτει ότι οι Έλληνες είναι «άγιοι» όταν βγαίνουν στο εξωτερικό (έρευνες, στατιστικά δεδομένα και όχι «πεποιθήσεις»). Να διευκρινίσω ότι μου φαίνεται απόλυτα αναμενόμενο να έχουν οι Έλληνες καλύτερη κατάρτιση (π.χ. γνωρίζουν τη γλώσσα της χώρας προορισμού) και, γενικά, καλύτερα εφόδια, δεδομένου ότι εξέρχονται από μία χώρα που δεν είναι σε εμπόλεμη κατάσταση. Επομένως, το να μου συγκρίνεις δύο ομάδες με διαφορετικό υπόβαθρο μου φαίνεται λίγο άκαιρο και, για να ευλογήσω και τα γένια μου, συνιστά και στοιχείο υπέρ της ανάλυσης περί υποδοχής των εισερχόμενων και σχέση με τη συμπεριφορά/ένταξή τους στη χώρα υποδοχής. Επίσης, το μόνο που ανέφερα συγκρίνοντας Έλληνες με «ξένους» είχε να κάνει με την μεροληψία μας υπέρ του δικού μας υπερ-πολιτισμού έναντι των άλλων. Γιατί, δηλαδή, εμείς έχουμε δικαίωμα να διατηρούμε την πολιτισμική μας ταυτότητα ενώ οι άλλοι όχι;

  5. Για τα άβατα, μήπως η σχέση μας με αυτούς είναι αμφίδρομη; Μήπως, όταν δε σε δέχονται, οχυρώνεσαι αμυντικά απέναντι σε αυτούς που δε σε δέχονται; Μήπως τους κάνουμε λίγο τη ζωή δύσκολη, μην αφήνοντάς τους να ζήσουν αξιοπρεπώς; Γιατί, το να κοιμίζεις στην ίδια σκηνή ανθρώπους με ποινικό μητρώο και ορφανά παιδιά δεν το λες και ανθρωπιστική μέριμνα...

  6. Την ανωτερότητα της δύσης και της φιλοσοφίας της απέναντι στην ανατολή δεν τη σχολιάζω, αν και θα ήθελα να μιλήσεις με επιχειρήματα για αυτήν την «ανωτερότητα» (προφανώς, δε θέλω να συγκρίνεις τον Περικλή με τον Σαντάμ Χουσεΐν, αλλά όμοια με όμοια).

  7. Οι χριστιανοί έχουν δικαίωμα να χαλάνε τον κόσμο με ρουκετοπολέμους και βεγγαλικά στην ανάσταση και να μαζεύονται σε εκκλησίες και να λένε ό,τι θέλουν, ή να συνωστίζονται σε πλατείες και να ακούν το κήρυγμα του ορθόδοξου ιερωμένου, αλλά οι μουσουλμάνοι κάτοικοι μιας χώρα δεν το έχουν; Αν θέλουμε να απαγορεύσουμε τις δημόσιες εκδηλώσεις πίστης, ας το κάνουμε για όλους. Οι ορθόδοξοι στις εκκλησίες τους και οι μουσουλμάνοι στα τζαμιά τους. Αλλά, δε μου ακούγεται και τόσο δημοκρατικό αυτό, σε τελική ανάλυση. Απλώς πιστεύουν σε άλλον θεό, σε τελική ανάλυση.

  8. Τα δύο μέσα που μου παρέθεσες δεν τα σχολιάζω (express και «Πρώτο Θέμα»). Ας έβλεπα και άρθρο από τη Sun ή την Daily Mirror.

  9. Όντως, τώρα, Σομαλική πειρατεία; Όλος ο λαός της Σομαλίας είναι πειρατές ή θα ήθελα να γίνουν; Η πρώτη πρόταση του άρθρου που παραπέμπεις αναφέρεται στη συσχέτιση του φαινομένου της Σομαλικής πειρατείας με τον Σομαλικό Εμφύλιο. Δηλαδή, πότε έγινε «πολιτισμικό DNA» αυτού του τύπου η πειρατεία στους Σομαλούς; Επίσης, από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι αυτή είναι η «μόνη τους παράδοση»;

  10. Οι Ευρωπαίοι δεν είναι, εν γένει, ρατσιστές, αλλά υπάρχουν αρκετοί ρατσιστές στην Ευρώπη. Διότι, ο πολιτισμικός συγκριτισμός είναι δείγμα ρατσιστικής διάθεσης (είμαστε καλύτεροι, είμαστε ανώτεροι, είμαστε ο,τιδήποτε καλύτερο από τους «άλλους»). Αν τώρα η καλλιέργεια μίσους, έχθρας και η υποτίμηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας είναι δείγμα κάποιας «λογικής» αντιμετώπισης του μεταναστευτικού/προσφυγικού, τι να πω, δεν κάνει δουλειά, μάλλον, αυτή η λογική.


Μπράβο σου σε ό,τι έχει να κάνει με τις δωρεές αλλά, όπως ξαναείπα, δε θεωρώ ότι αυτή η δράση πρέπει να διαφημίζεται, μιας και δεν είναι αυτός ο σκοπός. Αλλά, καλά κάνεις. Επίσης, δεν σε κατηγόρησα ως «κακό» άνθρωπο, απλά θεωρώ ότι πολλές απόψεις σου είναι απόλυτες και χωρίς ουσιαστική βάση (ενδεικτικά, δείγμα επιστημονικής γραφής - όχι εφημερίδα).

Για όλα τα παραπάνω, την ένταξη των προσφύγων/μεταναστών και τη σημασία της ανοικτότητας της κοινωνίας υποδοχής καθώς και της απασχόλησης των εισερχόμενων:

  1. Bloch, A., Galvin, T. & Harrel-Bond, B. (2000), Refugee women in Europe: Some aspects of the legal and policy dimensions, International MIgration, Vol. 38 (2),169-188.

  2. Feeney, A., (2001), Refugee Employment, pp. 343-349.

  3. Mestheneos, E. & Ioannidi E. (2002), Obstacles to Refugee Integration in the European Union Members, Journal of Refugee Studies, DOI: 10.1093/jrs/15.3.304.

  4. Morrice. L (2007). Lifelong learning and the social integration of refugees in the UK: the significance of social capital, International Journal of Lifelong Education, 26 (2), 155-172.



Πραγματικά είναι το τελευταίο σχόλιο που γράφω καθώς είναι φανερό ότι δεν γνωρίζεις καθόλου πως δουλεύει το μεταναστευτικό σύστημα.

1)Είναι ντροπή να λες ότι οι Έλληνες δεν έντασονται στην κοινωνία μόνο και μόνο για να υποστηρίξεις τους πρόσφυγες.Σε προκαλώ βρες στοιχεία που να λένε ότι οι Έλληνες έχουν παραβατική συμπεριφορά.Εγω σου έβαλα τόσα άρθρα για τους Σομαλούς κτλ όμως τα αγνοήσε εσκεμμένα.Και μην μου βρεις για 1-2 άτομα,θα μου βρεις για μεγάλες ελληνικές ομάδες όπως γίνεται με τους πρόσφυγες.Αλλα στο λέω από τώρα.Δεν θα βρεις καθώς δεν υπάρχουν.

2)Έχεις πάει Σομαλια η σε τέτοιες χώρες ποτέ η λες λόγια του αέρα;Επειδή για κακή τύχη μερικών ο πατέρας μου είναι ναυπηγός και έχει πάει σε όλον τον κόσμο.Ε ναι κριμα σε κάποιες χώρες απλά δεν κυκλοφορείς.Οταν στην Ινδία είναι παράδοση ο βιασμός η θυσιάζουν άτομα στον βούδα πως νομιζεις ότι θα ενταχθούν;Όταν οι Σομαλοί θεωρούνται ο πιο βίαιος λαος του κόσμου τι θέλεις να πω;Όταν Στην Σομαλια παιδιά κάνουν πειρατιες είναι οκ;

3)Δεν σχολιάζεις το πρώτο θέμα γιατί απλός δεν έχεις κανένα επιχείρημα.Πάρε λοιπόν πηγή από το CBS https://m.youtube.com/watch?v=-UN9prW1q58

https://www.bbc.com/news/amp/world-europe-43667367

https://m.youtube.com/watch?v=NNEZQTSJv4Y

Αλλά και πάλι δεν θα πιστέψεις γιατί πολύ απλά δεν θέλεις να δεις την αλήθεια.

4)Το ότι συγκρίνεις το ρουξετοπολεμο με το βίντεο που οι άλλοι προσεύχονται στον δρόμο δεν το σχολιάζω,δείχνει πως η αριστερή προπαγάνδα κάνει κακό στον άνθρωπο.

5)Αφού λοιπόν πιστεύεις ότι η Δύση=Ανατολή γιατί δεν πας να ζήσεις σε Ανατολική χώρα (και δεν εννοώ Κίνα η Ιαπωνία);

6)Για το άβατο που λες είναι το λιγότερο ντροπή καθώς δέχτηκαμε αυτούς τις ανθρώπους και αυτοί τι κάνουν;Βιάζουν κτλ Θα ήθελα Βέβαια να δω αν έλεγες τα ίδια αν βίαζαν εσένα η την οικογενια σου.

7)Τέλος αυτό που σου ειπα με το σπίτι (που δεν έχεις κανένα επιχείρημα).Τοσα χρόνια Έλληνες πολίτες πεθαίνουν στον δρόμο επειδή είναι άστεγοι ενώ στο παρελθόν πρόσφεραν στο κράτος,κανένας δεν τους έδωσε σπίτι.Ομως μας λες να δώσουμε στους πρόσφυγες και όχι σε άλλους παρά που οι πρώτοι δεν έχουν προσφέρει τίποτα.Πρωτα δίνεις σπίτι σε αυτούς που έχουν προσφέρει στον τόπο και μένουν 20 χρόνια και μετά στους αλλους.

Και επειδή είπες ότι οι πρόσφυγες βιάζουν σαν ανταπάντηση σου παραθέτω αυτο.


Επίσης δες τι λέει η κοπέλα αυτή που είναι και η ίδια μετανάστης.Αλλα ξέρω δεν θα το πιστέψεις.

https://m.youtube.com/watch?v=5Zt4b1ciqd4

Και επίσης δες στο Μαλμε της Σουηδία (το 50% μετανάστες από την Ανατολή) τι ωραία που περνάνε
https://m.youtube.com/watch?v=AReNfqqGsb8

Τέλος επειδή είπες ότι αυτό που ειπα για τους Έλληνες είναι πεποίθηση μάθε ότι οι Έλληνες στο εξωτερικό εργάζονται σαν οικονομικοί,σε πανεπιστήμιο κτλ.Ουτε βγήκαν ποτέ να κάνουν γκέτο,ούτε βίασμους κτλ.

Πραγματικά η τελευταία φορά που απαντάω καθώς όπως ειπα και πάνω δεν έχεις γνώση των συνεπειών της μαζικής μετανάστευσης και πετάς πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και χωρίς στοιχεία (αντίθετα εγώ έβαλα παρά πολλά).

Και να θυμάσαι γελάει καλύτερα οποίος γελάει τελευταίος αν συνεχιστεί έτσι η μετανάστευση θα έχουμε άσχημα αποτελέσματα (που είδη φαίνονται) αλλά θα είναι αργά.Ειναι ωραίο να υπερασπίζομαστε τους πρόσφυγες επειδή πληρωνόμαστε από ΜΚΟ (δεν μιλαω για εσένα)αλλά να έχουμε και λίγο μυαλό.

Αυτά είχα να πω,δεν ξαναγράφω γιατί απλά δεν θέλεις να καταλάβεις όταν ακούω επιχειρήματα του τύπου:Οι πρόσφυγες βιάζουν λόγω των σύνθηκων,συγνώμη αυτό το επιχείρημα δεν το λέει ούτε ο αδελφός μου που είναι 14 χρόνων.Καθηστε να πιστεύεται οτι θα σώζεται τους πρόσφυγες εσείς και ταυτόχρονα ότι θα τους αλλάξετε σαν ανθρώπους,άλλο που το μοντέλο αυτό έχει αποτύχει τελείως.Εκτος αν θέλετε να δίνουμε μόνο επειδοματα στους πρόσφυγες.

Το πρόβλημα με την Τούρκια άνετα λύνεται αν η ΕΕ δώσει περισσότερα χρήματα στον Ερντογαν για το μεταναστευτικό,ο Ερντογαν για αυτό τα κάνει αυτά γιατί θέλει περισσότερη οικονομική βοήθεια.

Θέλω να βοηθήσω τους πρόσφυγες αλλά πως να τους βοηθήσουμε όταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό έχει μια απαράδεκτη συμπεριφορά;Οι Σύριοι γιατί προσαρμόστηκαν εύκολα δηλαδή;Μετανστες δεν είναι και αυτοί;Απλά οι άνθρωποι αυτοί έχουν ένα ήθος και μια παιδεία που άλλοι λαοί δεν έχουν.

Το μήνυμα δεν αναφέρεται αποκλειστικά σε εσένα αλλά το γράφω για γενικότερο προβληματισμό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Άρα που καταλήγουμε; Ποιος ο λόγος να δεχόμαστε πρόσφυγες που δεν μπορούμε να απορροφήσουμε ενώ δεν μπορούμε καν να απορροφήσουμε τους γηγενείς; Αν είχαμε 2 χιτώνες ας δίναμε τον ένα αλλά τώρα που έχουμε μισό αν τον σκίσουμε και αυτόν στην μέση θα κρυωσουμε όλοι, και εμείς και αυτοί


Να τους ρίχνουμε στην θαλασσα τοτε;
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Ναι αλλά η Τουρκία θέλει να μπει στην ΕΕ και πήρε και τόσα δις για να τους φιλοξενήσει. Αν δεν τα καταφέρνει να σταματάει τις ροές και δήθεν της ξεφεύγουν αυτοί που τους μεταφέρουν κάτι πάει λάθος. Ας απειλήσει λίγο και η ΕΕ. Δεν γίνεται η Ελλάδα να είναι πάντα η πόρνη που της υπόθεσης.
 

paskmak

Διάσημο μέλος

Ο paskmak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,493 μηνύματα.
Ναι αλλά η Τουρκία θέλει να μπει στην ΕΕ και πήρε και τόσα δις για να τους φιλοξενήσει. Αν δεν τα καταφέρνει να σταματάει τις ροές και δήθεν της ξεφεύγουν αυτοί που τους μεταφέρουν κάτι πάει λάθος. Ας απειλήσει λίγο και η ΕΕ. Δεν γίνεται η Ελλάδα να είναι πάντα η πόρνη που της υπόθεσης.


Ναι αλλο αυτο αλλο να στέλνονται πισω με μαφιόζικες μεθόδους. Μιλαμε για εμπόριο ανθρώπων, που αντιβαίνει προφανως στο διεθνές δικαιο.
 

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Με τους παράνομους μετανάστες (σχεδόν όλοι αιτούντες ασύλου) πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη διαδικασία με αυτή των 8 Τούρκων αξιωματικών. Η επαναπροώθηση στις χώρες προέλευσης είναι νόμιμη διαδικασία ρε ανθρωπιστές συμφορουμίτες, η προώθηση που κάνει η Τουρκία αντίθετα δεν είναι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Πειραιάς: Σοκαριστικές εικόνες με μουσουλμάνους να αυτομαστιγώνονται
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΙΚΟΝΕΣ ΒΙΑΣ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ


Δεκάδες σιίτες μουσουλμάνοι γιόρτασαν και φέτος την Ασούρα, ένα έθιμο με εικόνες που εκπέμπουν βία, καθώς οι πιστοί αυτομαστιγώνονται - Δείτε βίντεο

Σοκαριστικές εικόνες βλέπουν το φως λόγω της ημέρας του μεγάλου πένθους για τους σιίτες. Η αναπαράσταση του μαρτυρίου του Χουσεΐν, με αυτομαστιγώματα, έγινε στον Πειραιά.

Δεκάδες σιίτες μουσουλμάνοι γιόρτασαν και φέτος την Ασούρα, ένα έθιμο με εικόνες που εκπέμπουν βία, καθώς οι πιστοί αυτομαστιγώνονται.

Η Ασούρα είναι η επέτειος θανάτου του ιμάμη Χουσεΐν. Ο εγγονός του προφήτη Μωάμεθ έχασε τη ζωή του στη μάχη της Καρμπάλα, τον 7ο αιώνα, στο σημερινό Ιράκ.




Πρόκειται για σημαντικότερη θρησκευτική γιορτή των σιιτών, η οποία εορτάζεται σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, πιστοί συγκεντρώθηκαν σε αυτοσχέδιο χώρο λατρείας, όπου τηρήθηκε το έθιμο της αναπαράστασης του μαρτυρίου του Χουσεΐν.

Δεκάδες πιστοί από το Ιράν, το Αφγανιστάν και το Πακιστάν αυτομαστιγώθηκαν, χρησιμοποιώντας μαστίγια με ιμάντες, όπως προβλέπει το έθιμο της Ασούρα.




Στις άκρες τους συνήθως είναι δεμένα βαριά ή αιχμηρά αντικείμενα, που προκαλούν αιμορραγία. Η Ασούρα εορτάζεται σε όλο τον κόσμο τη 10η ημέρα του μήνα Μουχαράμ, του πρώτου μήνα του ισλαμικού ημερολογίου.

Πηγή: Θέμα
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
Ουδέν σχόλιο,δείχνει ποσό επικίνδυνα είναι κάποια άτομα.Δεν μπορώ να φανταστώ ένα σοβαρό άτομο που θα έκανε κακό στο εαυτό του για έναν τόσο χαζό λόγο.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Εδώ νομίζω τίθενται τα όρια της θρησκευτικής ελευθερίας, σεβασμού και ανοχής σε μια χώρα που τους φιλοξενεί. Άλλο να σεβόμαστε τους οικοδεσπότες και άλλο να μην σεβόμαστε την αισθητική τους. Για ποιο λόγο είμαι υποχρεωμένος να τους αποδέχομαι αισθητικά σε αυτή την υπερβολή; Η ζωή και για τους μουσουλμάνους έχει άλλες ομορφιές. Αυτές θα ήθελα να δω. Υπάρχουν;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Απολογούμαι δια την ολιγοήμερην απουσία.

Φαντάζομαι όπως εξανίσταται η πλειοψηφία των «δυτικών» Ελλήνων (και καλά κάνουμε) για το αυτομαστίγωμα σε δημόσιο χώρο (και σε ιδιωτικό εμένα το ίδιο μου κάνει) και απαιτεί τη μη άσκηση του εν λόγω εθίμου, τουλάχιστον όχι σε δημόσιο χώρο (και πολύ καλά κάνουμε), θα ήθελε να κοπούν και όλες οι φανφάρες το Πάσχα (μια μεγάλη χριστιανική γιορτή) που έχουν στοιχίσει ζωές σε αρκετούς (πρόσφατο θύμα ο εικονολήπτης στην Καλαμάτα). Εγώ θα το ήθελα, πάντως, να γίνουμε και λίγο δύση, εδώ πέρα.

Πίσω στον διάλογο. Συγγνώμη, @Volkswagen Fan, αλλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ με μέσο που έχει σαφή πολιτική κατεύθυνση (π.χ. Θέμα). Προφανώς, αυτό σου δίνει κάθε δικαίωμα να λες ότι δεν έχω τι να πω και, πράγματι, δεν έχω τρόπο να αντικρούσω ένα τέτοιο επιχείρημα μιας και δεν μπαίνω στον κόπο να το διαβάσω το άρθρο (βλέπεις, το μποϋκοτάζ σε ένα μέσο έχει και το τίμημά του). Ωστόσο, αν μπορεί να σε πείσει, ούτε παράθεση από την «Αυγή» θα έπαιρνα στα σοβαρά (άλλωστε, δεν έχω φέρει στοιχεία από κάποιο τέτοιο μέσο). Αλλά να σχολιάσω λίγο το άρθρο του BBC (μιας και την ανοίγουμε συχνά τη σελίδα του). Αρχικά θεωρώ σχετικά πιθανό το εξής σενάριο: άνοιξες τον browser, έβαλες κάποια keywords για Σουηδία, εγκληματικότητα και βιασμούς και έψαξες τις πιο κυριλέ και τις ανέβασες. Συγγνώμη που αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα, αλλά στο άρθρο του BBC που ανέβασες λέει τα εξής:
Hashim and Amin, both of Somali origin, helped set up a local anti-violence group. They accept that some types of violent crime are increasing but accuse the government of failing to invest in these areas.
Σε άλλο σημείο:
"The people who are causing problems for us today, the vast majority of them are born in Sweden, and that's not a notion of migration. That's an issue of integration and an issue of social inclusion," said Justice Minister Morgan Johansson, a centre-left Social Democrat.

"One per cent of the population in our Swedish prisons are Syrians. One percent are from Afghanistan."
Και, σε άλλο σημείο:
There is very little evidence that the migrants are to blame for a rise in violent crime. But Sweden - so often the place that countries have looked to follow on social policy - has not been so successful at integrating migrants over the past 20 years.
Το τελευταίο μάλιστα κάνει σαφές το ποιο είναι το πρόβλημα. Η ελλιπής πολιτική ένταξης (άλλωστε, και στη Σουηδία ο διαπολιτισμός σαν πολιτική δεν είναι τόσο παλιός) και όχι οι ίδιοι οι μετανάστες (δεν στοιχειοθετείται «κατηγορητήριο»).

Επίσης, παραπέμπει και σε αυτό το άρθρο, το οποίο εξηγεί πολύ κομψά αν και κατά πόσο και γιατί έχουν ανέβει τα ποσοστά βιασμών (και στη χώρα και στο Μάλμε). Παραπέμπει και σε άλλα άρθρα, αρκετά ενδιαφέροντα, αλλά μπορεί να τα βρει αυτά ο καθένας αν το διαβάσει το αρχικό άρθρο.

Σε ό,τι αφορά επιχειρήματα και τεκμήρια, πόσα από τα papers στα οποία αναφέρθηκα διάβασες; (επειδή ξεχάστηκα και, προφανώς, δεν έχουμε όλη πρόσβαση σε επιστημονική βιβλιογραφία άμεσα και δωρεάν, αν δεν μπορείς να τα βρεις ή δε στα ανοίγει στείλε μου μήνυμα). Αν τα διαβάσεις θα δεις ότι ούτε αριστερή προπαγάνδα περιέχουν ούτε τίποτα. Είναι αρκετά κατατοπιστικά, όμως, ως προς το φαινόμενο που συζητάμε. Δυστυχώς, όλα δείχνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση: πρέπει η δύση να κάνει τη δύσκολη απόφαση να σχεδιάσει σοβαρή πολιτική ένταξης και όχι την «εύκολη» και να πετάει κόσμο στη θάλασσα ή πίσω στον πόλεμο (αν και εμένα η πρώτη μου φαίνεται εύκολη, αν ζυγίσεις τα κόστη των δύο αποφάσεων).

Σε ό,τι αφορά τη στέγαση, προφανώς και θα βοηθήσουμε του γηγενείς αστέγους, αλλά αυτό μας εμποδίζει από το να βοηθάμε τους «ξένους»; Δηλαδή, στη Σχεδία που εργάζονται αμφότεροι υπάρχει θέμα; Άλλωστε, άνθρωποι είναι και οι δύο.

Επίσης, αυτό που λέω και ξαναλέω είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Έλληνες οικονομικούς μετανάστες με αιτούντες ασύλου λόγω πολέμου. Δεν είμαστε σε τόσο άσχημη κατάσταση, δεν έχουμε πόλεμο, υπάρχουν και χειρότερα στον κόσμο και μπορούμε να βοηθήσουμε τον γείτονα που πεθαίνει. Και, σε ό,τι έχει να κάνει με τις συνθήκες και το πώς αυτές επηρεάζουν περισσότερο από κάποια φαντασιακή εγγενή ροπή στη βία ή τη διαφθορά (η οποία, όπως τα επιστημονικά δεδομένα έως τώρα υποδεικνύουν, μάλλον δεν υπάρχει), πήρε ένα ωραίο άρθρο το μάτι μου στο Scientific American (το βρήκα εδώ, απλά του λείπουν οι πίνακες με τα πειράματα αναλυτικά, αν τους θες, πες μου). Έχει και ωραίες σχετικές παραπομπές και πλούσια βιβλιογραφία, αν σε ενδιαφέρει.

Τέλος, θεωρώ αγενές από μέρους σου να αναφέρεσαι τόσο συχνά προσωπικά σε κάποιον με εκφράσεις «Πρέπει να σε βιάσουν για να καταλάβεις» κ.λπ., απλά είπα να μην το σχολιάσω, αρχικά.

Υ.Γ.: Επίσης, εκείνη την απάντηση στη διαχείριση του προσφυγικού δεν την πολυείδα να έρχεται από κανέναν. Πράγματι, θα τους πετάμε στη θάλασσα; Δηλαδή, κενολογείτε όσοι λέτε ότι θα βάλουμε όριο και λύσαμε τα προβλήματά μας;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
Απολογούμαι δια την ολιγοήμερην απουσία.

Φαντάζομαι όπως εξανίσταται η πλειοψηφία των «δυτικών» Ελλήνων (και καλά κάνουμε) για το αυτομαστίγωμα σε δημόσιο χώρο (και σε ιδιωτικό εμένα το ίδιο μου κάνει) και απαιτεί τη μη άσκηση του εν λόγω εθίμου, τουλάχιστον όχι σε δημόσιο χώρο (και πολύ καλά κάνουμε), θα ήθελε να κοπούν και όλες οι φανφάρες το Πάσχα (μια μεγάλη χριστιανική γιορτή) που έχουν στοιχίσει ζωές σε αρκετούς (πρόσφατο θύμα ο εικονολήπτης στην Καλαμάτα). Εγώ θα το ήθελα, πάντως, να γίνουμε και λίγο δύση, εδώ πέρα.

Πίσω στον διάλογο. Συγγνώμη, @Volkswagen Fan, αλλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ με μέσο που έχει σαφή πολιτική κατεύθυνση (π.χ. Θέμα). Προφανώς, αυτό σου δίνει κάθε δικαίωμα να λες ότι δεν έχω τι να πω και, πράγματι, δεν έχω τρόπο να αντικρούσω ένα τέτοιο επιχείρημα μιας και δεν μπαίνω στον κόπο να το διαβάσω το άρθρο (βλέπεις, το μποϋκοτάζ σε ένα μέσο έχει και το τίμημά του). Ωστόσο, αν μπορεί να σε πείσει, ούτε παράθεση από την «Αυγή» θα έπαιρνα στα σοβαρά (άλλωστε, δεν έχω φέρει στοιχεία από κάποιο τέτοιο μέσο). Αλλά να σχολιάσω λίγο το άρθρο του BBC (μιας και την ανοίγουμε συχνά τη σελίδα του). Αρχικά θεωρώ σχετικά πιθανό το εξής σενάριο: άνοιξες τον browser, έβαλες κάποια keywords για Σουηδία, εγκληματικότητα και βιασμούς και έψαξες τις πιο κυριλέ και τις ανέβασες. Συγγνώμη που αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα, αλλά στο άρθρο του BBC που ανέβασες λέει τα εξής:

Σε άλλο σημείο:

Και, σε άλλο σημείο:

Το τελευταίο μάλιστα κάνει σαφές το ποιο είναι το πρόβλημα. Η ελλιπής πολιτική ένταξης (άλλωστε, και στη Σουηδία ο διαπολιτισμός σαν πολιτική δεν είναι τόσο παλιός) και όχι οι ίδιοι οι μετανάστες (δεν στοιχειοθετείται «κατηγορητήριο»).

Επίσης, παραπέμπει και σε αυτό το άρθρο, το οποίο εξηγεί πολύ κομψά αν και κατά πόσο και γιατί έχουν ανέβει τα ποσοστά βιασμών (και στη χώρα και στο Μάλμε). Παραπέμπει και σε άλλα άρθρα, αρκετά ενδιαφέροντα, αλλά μπορεί να τα βρει αυτά ο καθένας αν το διαβάσει το αρχικό άρθρο.

Σε ό,τι αφορά επιχειρήματα και τεκμήρια, πόσα από τα papers στα οποία αναφέρθηκα διάβασες; (επειδή ξεχάστηκα και, προφανώς, δεν έχουμε όλη πρόσβαση σε επιστημονική βιβλιογραφία άμεσα και δωρεάν, αν δεν μπορείς να τα βρεις ή δε στα ανοίγει στείλε μου μήνυμα). Αν τα διαβάσεις θα δεις ότι ούτε αριστερή προπαγάνδα περιέχουν ούτε τίποτα. Είναι αρκετά κατατοπιστικά, όμως, ως προς το φαινόμενο που συζητάμε. Δυστυχώς, όλα δείχνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση: πρέπει η δύση να κάνει τη δύσκολη απόφαση να σχεδιάσει σοβαρή πολιτική ένταξης και όχι την «εύκολη» και να πετάει κόσμο στη θάλασσα ή πίσω στον πόλεμο (αν και εμένα η πρώτη μου φαίνεται εύκολη, αν ζυγίσεις τα κόστη των δύο αποφάσεων).

Σε ό,τι αφορά τη στέγαση, προφανώς και θα βοηθήσουμε του γηγενείς αστέγους, αλλά αυτό μας εμποδίζει από το να βοηθάμε τους «ξένους»; Δηλαδή, στη Σχεδία που εργάζονται αμφότεροι υπάρχει θέμα; Άλλωστε, άνθρωποι είναι και οι δύο.

Επίσης, αυτό που λέω και ξαναλέω είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε Έλληνες οικονομικούς μετανάστες με αιτούντες ασύλου λόγω πολέμου. Δεν είμαστε σε τόσο άσχημη κατάσταση, δεν έχουμε πόλεμο, υπάρχουν και χειρότερα στον κόσμο και μπορούμε να βοηθήσουμε τον γείτονα που πεθαίνει. Και, σε ό,τι έχει να κάνει με τις συνθήκες και το πώς αυτές επηρεάζουν περισσότερο από κάποια φαντασιακή εγγενή ροπή στη βία ή τη διαφθορά (η οποία, όπως τα επιστημονικά δεδομένα έως τώρα υποδεικνύουν, μάλλον δεν υπάρχει), πήρε ένα ωραίο άρθρο το μάτι μου στο Scientific American (το βρήκα εδώ, απλά του λείπουν οι πίνακες με τα πειράματα αναλυτικά, αν τους θες, πες μου). Έχει και ωραίες σχετικές παραπομπές και πλούσια βιβλιογραφία, αν σε ενδιαφέρει.

Τέλος, θεωρώ αγενές από μέρους σου να αναφέρεσαι τόσο συχνά προσωπικά σε κάποιον με εκφράσεις «Πρέπει να σε βιάσουν για να καταλάβεις» κ.λπ., απλά είπα να μην το σχολιάσω, αρχικά.

Υ.Γ.: Επίσης, εκείνη την απάντηση στη διαχείριση του προσφυγικού δεν την πολυείδα να έρχεται από κανέναν. Πράγματι, θα τους πετάμε στη θάλασσα; Δηλαδή, κενολογείτε όσοι λέτε ότι θα βάλουμε όριο και λύσαμε τα προβλήματά μας;


Επειδή ειπα ότι δεν θα απαντήσω ξανά σε εκφράσεις που εκτός από λανθασμένες είναι και επικίνδυνες λόγω άγνοιας,παραθέτω μόνο αυτο και βγάλε συμπέρασμα εσυ αν πρέπει να θεωρούμε η όχι επικονδυνα κάποια άτομα.

https://www.protothema.gr/greece/ar...gothikan-ston-peiraia-giortazodas-tin-asoura/

https://www.protothema.gr/greece/ar...eikones-me-mousoulmanous-na-automastigonodai/

Και επειδή είναι από το πρώτο θέμα που είπες ότι δεν το πιστεύεις,τα γεγονότα αυτά είναι πραγματικά.Τελος δεν ειπα πρέπει να σε βιάσουν(κανεις δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο)ειπα θα σου άρεσε αν συνέβαινε αυτό σε εσένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Επειδή ειπα ότι δεν θα απαντήσω ξανά σε εκφράσεις που εκτός από λανθασμένες είναι και επικίνδυνες λόγω άγνοιας,παραθέτω μόνο αυτο και βγάλε συμπέρασμα εσυ αν πρέπει να θεωρούμε η όχι επικονδυνα κάποια άτομα.

https://www.protothema.gr/greece/article/822743/siites-mousoulmanoi-automastigothikan-ston-peiraia-giortazodas-tin-asoura/

https://www.protothema.gr/greece/article/923747/peiraias-sokaristikes-eikones-me-mousoulmanous-na-automastigonodai/

Και επειδή είναι από το πρώτο θέμα που είπες ότι δεν το πιστεύεις,τα γεγονότα αυτά είναι πραγματικά.Τελος δεν ειπα πρέπει να σε βιάσουν(κανεις δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο)ειπα θα σου άρεσε αν συνέβαινε αυτό σε εσένα.


Το «Πρώτο Θέμα» είπα ότι δεν το διαβάζω, όχι ότι αρνούμαι τα γεγονότα που παρουσιάζει (άλλωστε, κυκλοφόρησε και σε άλλα μέσα η είδηση). Προφανώς και η δημόσια εκδήλωση βίας είναι κατακριτέα (αναφέρθηκα σε αυτό και προηγουμένως).

Πάντως, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, απάντηση στην ουσιωδέστερη ερώτηση που ετέθη δεν πήραμε. Αλλά, ίσως, η σιωπή αυτή να είναι η καλύτερη απάντηση που θα μπορούσε να δοθεί.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
Το «Πρώτο Θέμα» είπα ότι δεν το διαβάζω, όχι ότι αρνούμαι τα γεγονότα που παρουσιάζει (άλλωστε, κυκλοφόρησε και σε άλλα μέσα η είδηση). Προφανώς και η δημόσια εκδήλωση βίας είναι κατακριτέα (αναφέρθηκα σε αυτό και προηγουμένως).

Πάντως, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, απάντηση στην ουσιωδέστερη ερώτηση που ετέθη δεν πήραμε. Αλλά, ίσως, η σιωπή αυτή να είναι η καλύτερη απάντηση που θα μπορούσε να δοθεί.


Εγώ φίλε σου εξήγησα όχι 1 ούτε 2 αλλά 3 φορές γιατί μια μεγάλη μερίδα των μεταναστών δεν μπορεί να ενταχθεί και μάλιστα στου έδειξα και πηγές που δείχνουν τα πρόβληματα που δημιουργούν.Τωρα αν μερικοί έχουν το σύνδρομο της Στοκχολμης δεν μπορώ να κάνω κάτι ούτε και φυσικά να τους αλλάξω τις απόψεις και τα πιστεύω τους.Το θέμα για εμένα κλείνει εδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
O ανθρωπισμός κατά τη γνώμη μου είναι μια παρεξηγημένη έννοια τη σύγχρονη εποχή. Θέλει θυσίες και από τις δυο πλευρές. Αντιθέτως, προτάσσουμε τον one-sided ανθρωπισμό με αποτέλεσμα η άλλη πλευρά συνήθως να αντιδρά με "πισώπλατο μαχαίρωμα" σε μια τόσο καλή πράξη. Όποιος πει το αντίθετο, αμέσως χαρακτηρίζεται φασίστας. Μια και έξω. Όπως και οι μουσουλμάνεν σε κάτι συνοικίες της Αθήνας χαράσσουν λαιμούς με μπουκάλια και σουγιάδες. Δεν είναι γενίκευση. Είναι μια πραγματικότητα. Δεν μιλάει κανείς για τους σωστούς και έντιμους. Μιλάει για τα καθίκια αυτών που οι συμπεριφορές τους είναι αρκετά μεσαιωνικές και επικίνδυνες για μια τόσο "cool" Ελληνική κοινωνία χωρίς τους απαραίτητους κρατικούς μηχανισμούς καταστολής τέτοιας ωμής βίας. Ο επιτάφιος δεν έχει κάποιο βιασμό αισθητικής σε σχέση με το αυτομαστίγωμα με γάντζους. Μήπως θα προτείναμε μια ξεχασμένη Ελληνική παράδοση με hardcore αίμα, την γκιλοτίνα στο Μπούρτζι (νυν Πολεμικό Μουσείο) ως εκτελεστικό όργανο των ισοβιτών; Ή τις κονσέρβες-σουγιάδες από τον Εμφύλιο; Θέλω να πω με αυτά τα παραδείγματα, ότι ο πολιτισμός πρέπει να εξελίσσεται και να αναμορφώνεται ανάλογα με την παιδεία και τον περισσότερο εξευγενισμό του ανθρώπου.
 

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
.

Ο Σκάι έχει λυσσαξει με το προσφυγικό για να ξεχναει ο κόσμος ότι έχουν ΕΝΦΙΑ, φόρους εισοδήματος κλπ. Σας μάθαμε ρε.


Σίγουρα η υπερφορολόγιση είανι πάρα πολύ σημαντικό ζήτημα, αλλά οι μετανάστες την αυξάνουν. Ας πούμε η κρίση με τα ενοίκια στην Αθήνα οφείλεται στο ότι 100κ διαμερίσματα νοικιάζονται στους μετανάστες. Μάντεψε με τι λεφτά.

Αυτός είναι ο πρώτος τρόπος που φορολογείται ο ένας πολίτης. Φορολογείται και έμμεσα όταν πληρώνει το μεγαλύτερο νοίκι όμως.

Η κυβέρνηση έχει πει πως θα μειώσει το ΕΝΦΙΑ και πολλούς άλλους φορούς αρκετά, για να δούμε και μακάρι.


Α, επίσης προφανώς τον 'Ελληνα τον νοιάζει η κατάσταση στην χώρα του καθώς η εγκληματικότητα λόγω των λαθραίων έχει εκτοξευτεί.


Δεν μιλάει κανείς για τους σωστούς και έντιμους. Μιλάει για τα καθίκια αυτών που οι συμπεριφορές τους είναι αρκετά μεσαιωνικές και επικίνδυνες για μια τόσο "cool" Ελληνική κοινωνία χωρίς τους απαραίτητους κρατικούς μηχανισμούς καταστολής τέτοιας ωμής βίας.

'Εχεις δίκιο, αλλά μην ξεχνάμε πως οι κόσμιοι μουσουλμάνου που δεν εγκληματούν, μπορεί να κάνουν γιορτή που κάηκε η Παναγιά των Παρισίων ή που μαχαιρώθηκε ο 90χρονος καθολικός ιερέας ή να λένε πως άξιζε στα μέλη της Charlie Hebdo η μοίρα τους καθός "προσέβαλλαν" τον Μοάμεθ(ίσως η πλειοψηφία). Και αυτοί οφείλουν να γυρίσουν πίσω αντί να καταστρέφουν το πολιτισμό των χωρών που τους φιλοξενούν, έτσι κ αλλιώς τον εγκληματία μουσουλμάνο σπίτι τους θα τον έκρυβαν χωρίς δεύτερη σκέψη.


Για τους πολιτισμένους μουσουλμάνους που προφανώς υπάρχουνε, props to them.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,881 μηνύματα.
η κρίση με τα ενοίκια στην Αθήνα οφείλεται στο ότι 100κ διαμερίσματα νοικιάζονται στους μετανάστες.
Έλα ρε συ, η κρίση στα ενοίκια οφείλεται στο ότι οι ιδιοκτήτες πετανε έξω ενοικιαστες χρόνων για να σουλουπώσουν το μπουρδέλο τους και να το δώσουν Airbnb σε λιγδωμενους τουρίστες που δε θέλουν να πληρώσουν ξενοδοχείο. Κι έτσι οι φοιτητές δε βρίσκουν σπίτια, και οι τιμές ανέβηκαν ανεξέλεγκτα σε περιοχές άλλοτε υποβαθμισμένες και φτηνιαρικες τύπου Παγκράτι, κυψέλη, γκαζι κλπ που αν έμενες εκεί ήσουν κακομοίρης.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έλα ρε συ, η κρίση στα ενοίκια οφείλεται στο ότι οι ιδιοκτήτες πετανε έξω ενοικιαστες χρόνων για να σουλουπώσουν το μπουρδέλο τους και να το δώσουν Airbnb σε λιγδωμενους τουρίστες που δε θέλουν να πληρώσουν ξενοδοχείο. Κι έτσι οι φοιτητές δε βρίσκουν σπίτια, και οι τιμές ανέβηκαν ανεξέλεγκτα σε περιοχές άλλοτε υποβαθμισμένες και φτηνιαρικες τύπου Παγκράτι, κυψέλη, γκαζι κλπ που αν έμενες εκεί ήσουν κακομοίρης.

Ναι όλοι έτσι νομίζαμε στην αρχή.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30,881 μηνύματα.
Έχω ψάξει σπίτι πρόσφατα σε υποβαθμισμένη περιοχή που παλιά δεν ξεπερνούσε το ενοίκιο τα 150€ και τώρα βλέπεις φωτογραφίες από αποθήκες, εργαστήρια, κλεισμένα για χρόνια μικρά διαμερίσματα τα οποία έχουν αδειάσει άρον άρον (ή είναι ακόμα γεμάτα με σαβουρα) να δίνονται σε εξωφρενικές τιμές. Εσύ τι πιστεύεις ότι συμβαίνει;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Παιδιά, μην τρολλάρουμε τώρα ότι για τα ανεβασμένα ενοίκια ευθύνονται οι μετανάστες. Δηλαδή, έλεος. Στην Καισαριανή, π.χ., λίγο το «εξοικονόμηση κατ' οίκον», λίγο η AirBn, μέσα σε έναν χρόνο ανέβηκαν κατά μέσο όρο τα ενοίκια ενώ δεν είδαμε και πολύ κόσμο να μας έρχεται (το αντίθετο, όσα σπίτια γνωρίζαμε ότι υποστηρίζονταν από ΜΚΟ και φιλοξενούσαν πρόσφυγες/μετανάστες έχουν αδειάσει, πλέον). Μάλιστα, λίγο πριν το Πάσχα στη σελίδα της AirBnB υπήρχαν 300 καταχωρήσεις για σπίτια στην Καισαριανή, ενώ πέρυσι ήταν κάτι λιγότερο από 50, αν θυμάμαι καλά.

Άλλωστε, είμαστε και «οικονομία σε ανάκαμψη», οπότε το επονομαζόμενο real estate αναμένεται να «πάρει τα πάνω του» (ενδέχεται να έχουμε και αύξηση στις αντικειμενικές αξίες του χρόνου). Αλλά, σίγουρα, δε μας φταίνε οι μετανάστες και οι πρόσφυγες για αυτό.

@nPb Δε διαφωνώ στο ότι αμφότερες οι πλευρές έχουν άτομα που δείχνουν «υπερβάλλοντα ζήλο», αλλά, το να ισχυρίζεσαι ότι:

οι μουσουλμάνεν σε κάτι συνοικίες της Αθήνας χαράσσουν λαιμούς με μπουκάλια και σουγιάδες. Δεν είναι γενίκευση. Είναι μια πραγματικότητα. Δεν μιλάει κανείς για τους σωστούς και έντιμους.

είναι φάουλ. Αν θες να μη γενικεύσεις μπορείς να πεις «κάποιοι μουσουλμάνοι» και όχι «οι μουσουλμάνοι». Διότι, το πρώτο είναι «μια πραγματικότητα», το δεύτερο όχι.

Τέλος, το να προσμένει κανείς ότι όσοι έρχονται σε μία χώρα είναι «άγγελοι» είναι τόσο αφελές με το να δέχεται ότι όλοι είναι «κακοί» και θα επιμείνω στο ότι η συμπεριφορά και η πολιτισμική ένταξη είναι συνάρτηση, κυρίως, της υποδοχής που επιφυλάσσει η χώρα υποδοχής στου εισερχόμενους και, δευτερευόντως, των ακραίων συμπεριφορών των δεύτερων. Άλλωστε, για την αναμόρφωση και επανένταξη των παρανομούντων, γηγενών και μη, υπάρχει το σωφρονιστικό σύστημα. Αν λοιπόν θέλουμε να λυθεί το ζήτημα της μετανάστευσης, καλό είναι να κοιτάμε πώς θα λυθεί με εμάς να γινόμαστε καλύτεροι και «ευγενέστεροι» άνθρωποι, όπως λες, και όχι με το να πετάμε κόσμο στη θάλασσα ή να τους στέλνουμε πίσω σε εμπόλεμες ζώνες. Διότι, πράγματι, η πρόοδος του πολιτισμού ταυτίζεται με τον «εξευγενισμό του ανθρώπου», οπότε, γιατί εμείς κοιτάμε αλλού;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top