Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 110)
  • Συμφωνώ

    Ψήφοι: 42 38.2%
  • Διαφωνώ

    Ψήφοι: 68 61.8%

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν το μάθημα διδάσκεται σωστά, τότε δεν θα οδηγούσε ούτε σε Κιάμο ούτε στο facebook. Γιατί λοιπόν να μην κάνουμε το μάθημα καλύτερο, αντί να το καταργήσουμε;


Γιατί να καταργηθεί το μάθημα της μουσικής; επειδή γίνεται λάθος; γιατί να μην το κάνουμε καλύτερο τότε; δηλαδή αν στα νοσοκομεία στις εγχειρήσεις θυρεοειδή υπήρχαν λάθη, θα τις καταργούσες ή θα πρότεινες να γίνονται οι εγχειρήσεις σωστά;

Το μάθημα της μουσικής είναι το μόνο πράγμα που κατά την άποψη μου μπορεί να αποτρέψει ένα παιδί από το να αγαπήσει τη κλασική μουσική. Να γίνει σωστά πως; δε μπορει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 836 μηνύματα.
Το μάθημα της μουσικής είναι το μόνο πράγμα που κατά την άποψη μου μπορεί να αποτρέψει ένα παιδί από το να αγαπήσει τη κλασική μουσική. Να γίνει σωστά πως; δε μπορει..

Μπορεί να παρουσιάσει διάφορα είδη μουσικής και να σε μαθαίνει κάποιο ή κάποια μουσικά όργανα, αρχίζοντας από το δημοτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Είμαι υπέρ του να γίνονται καλλιτεχνικά στο δημοτικό και αργότερα να υπάρχουν ως μάθημα επιλογής. Η επαφή του παιδιού με τη τέχνη είναι πολλή σημαντική για πολλά θέματα. Για το μάθημα της μουσικής πιστεύω πως δε θα πρεπε να γίνεται καν. Μα επιβάλουν στο παιδί ότι αυτό είναι το ωραίο; και του μαθαινουν τα βιογραφικά των μεγάλων συνθετών; γουαταφάκ.

Για μένα ένα πρότυπο μοντέλο σπουδών θα ήταν το εξής:

Α. Φιλοσοφικές Επιστήμες:
Μάθημα 1: Αρχαία Ελληνικά και Ευκλείδεια Γεωμετρία
Μάθημα 2: Λογοτεχνία, Θρησκειολογία και Ιστορία
Μάθημα 3: Ξένες γλώσσες μεταξύ των οποίων επιλεγόμενη τα Λατινικά
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Μουσική, Καλές Τέχνες και Ιστορία της Τέχνης

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο και Πολιτισμός, Ιστορία των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Ευκλείδεια Γεωμετρία και Λογική), Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Β. Φυσικές Επιστήμες:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Φυσική
Μάθημα 2: Μαθηματικά και Πληροφορική
Μάθημα 3: Φυσική και Ηλεκτρολογία
Μάθημα 4: Αστρονομία και Ιστορία της Τεχνολογίας
Μάθημα 5: Γραπτός και Προφορικός Λόγος

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Ιστορία των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Ευκλείδεια Γεωμετρία και Λογική) και Φυσικών Επιστημών, Σύγχρονες Εφαρμογές στις άλλες Επιστήμες, Γρίφοι και Πειράματα, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Γ. Επιστήμες Ειδικών Εφαρμογών στην Τεχνολογία & Διοίκηση Υπηρεσιών:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Στατιστική
Μάθημα 2: Μαθηματικά, Αλγοριθμική Λογική και Πληροφορική
Μάθημα 3: Εισαγωγικά Θέματα Οικονομίας και Διοίκησης
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Ιστορία της Οικονομίας και της Τεχνολογίας

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Νέες Τεχνολογίες, Θέματα Οικονομίας και Διοίκησης, Απλά Θέματα Στατιστικής στον Η/Υ, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Δ. Επιστήμες Υγείας:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Φυσική
Μάθημα 2: Βιολογία και Χημεία
Μάθημα 3: Βιοχημεία και Βιοπληροφορική
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Ιστορία των Επιστημών Υγείας

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Διατροφή, Οικολογία, Βιολογία Ανθρώπινου Σώματος, Χημεία-Περιβάλλον και Φάρμακα, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Σχόλιο: Στις 6 τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με συμβουλευτική καθοδήγηση, ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει ενότητες από τα Μέρη Α-Δ (και συγκεκριμένες επιλογές μαθημάτων) ανάλογα τα ενδιαφέροντά του. Το μάθημα "Γραπτός και Προφορικός Λόγος" θα πρέπει να αποτελεί υποχρεωτική επιλογή. Οι επιστήμες στην σημερινή εποχή αποτυπώνονται στο πιο πάνω πρόγραμμα. Μπορείτε να δείτε την σχέση αλληλεπίδρασης που έχουν! Η πληροφορική παίζει σημαντικό ρόλο παντού όπως επίσης και η Ιστορία της Επιστήμης / Τέχνης ώστε να δει ο μαθητής τι είναι αυτό μαθαίνει και γιατί. Με τα επιμορφωτικά σεμινάρια..ουσιαστικά θα ήταν μια καλή "λαβή" για την κατάργηση των φροντιστηρίων. Εν ώρα των σεμιναρίων οι μαθητές θα αυτενεργούσαν μέσω της νέας τεχνολογίας και της γνώσης με αποτέλεσμα να σπάσει το "σπυρί" της παπαγαλίας. Σε κάθε περίπτωση ασχέτως αν ο τίτλος φαίνεται "βαρύγδουπος", το μάθημα θα εστιάζεται σε πολύ εισαγωγικό επίπεδο κατανόησης και γενικής παιδείας όχι με γνώμονα το καθεαυτό Πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για μένα ένα πρότυπο μοντέλο σπουδών θα ήταν το εξής:

Α. Φιλοσοφικές Επιστήμες:
Μάθημα 1: Αρχαία Ελληνικά και Ευκλείδεια Γεωμετρία
Μάθημα 2: Λογοτεχνία, Θρησκειολογία και Ιστορία
Μάθημα 3: Ξένες γλώσσες μεταξύ των οποίων επιλεγόμενη τα Λατινικά
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Μουσική, Καλές Τέχνες και Ιστορία της Τέχνης

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο και Πολιτισμός, Ιστορία των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Ευκλείδεια Γεωμετρία και Λογική), Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Β. Φυσικές Επιστήμες:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Φυσική
Μάθημα 2: Μαθηματικά και Πληροφορική
Μάθημα 3: Φυσική και Ηλεκτρολογία
Μάθημα 4: Αστρονομία και Ιστορία της Τεχνολογίας
Μάθημα 5: Γραπτός και Προφορικός Λόγος

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Ιστορία των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Ευκλείδεια Γεωμετρία και Λογική) και Φυσικών Επιστημών, Σύγχρονες Εφαρμογές στις άλλες Επιστήμες, Γρίφοι και Πειράματα, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Γ. Επιστήμες Ειδικών Εφαρμογών στην Τεχνολογία & Διοίκηση Υπηρεσιών:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Στατιστική
Μάθημα 2: Μαθηματικά, Αλγοριθμική Λογική και Πληροφορική
Μάθημα 3: Εισαγωγικά Θέματα Οικονομίας και Διοίκησης
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Ιστορία της Οικονομίας και της Τεχνολογίας

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Νέες Τεχνολογίες, Θέματα Οικονομίας και Διοίκησης, Απλά Θέματα Στατιστικής στον Η/Υ, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Δ. Επιστήμες Υγείας:
Μάθημα 1: Μαθηματικά και Φυσική
Μάθημα 2: Βιολογία και Χημεία
Μάθημα 3: Βιοχημεία και Βιοπληροφορική
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Ιστορία των Επιστημών Υγείας

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Διατροφή, Οικολογία, Βιολογία Ανθρώπινου Σώματος, Χημεία-Περιβάλλον και Φάρμακα, Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ

Σχόλιο: Στις 6 τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με συμβουλευτική καθοδήγηση, ο μαθητής θα μπορεί να επιλέξει ενότητες από τα Μέρη Α-Δ (και συγκεκριμένες επιλογές μαθημάτων) ανάλογα τα ενδιαφέροντά του. Το μάθημα "Γραπτός και Προφορικός Λόγος" θα πρέπει να αποτελεί υποχρεωτική επιλογή. Οι επιστήμες στην σημερινή εποχή αποτυπώνονται στο πιο πάνω πρόγραμμα. Μπορείτε να δείτε την σχέση αλληλεπίδρασης που έχουν! Η πληροφορική παίζει σημαντικό ρόλο παντού όπως επίσης και η Ιστορία της Επιστήμης / Τέχνης ώστε να δει ο μαθητής τι είναι αυτό μαθαίνει και γιατί. Με τα επιμορφωτικά σεμινάρια..ουσιαστικά θα ήταν μια καλή "λαβή" για την κατάργηση των φροντιστηρίων. Εν ώρα των σεμιναρίων οι μαθητές θα αυτενεργούσαν μέσω της νέας τεχνολογίας και της γνώσης με αποτέλεσμα να σπάσει το "σπυρί" της παπαγαλίας. Σε κάθε περίπτωση ασχέτως αν ο τίτλος φαίνεται "βαρύγδουπος", το μάθημα θα εστιάζεται σε πολύ εισαγωγικό επίπεδο κατανόησης και γενικής παιδείας όχι με γνώμονα το καθεαυτό Πανεπιστήμιο.


Μ'αρέσει πολύ όπως τα χεις σκεφτεί αλλά:
i)Γιατί στο Γ έχεις βάλει ιστορία της οικονομίας και της τεχνολογίας; Θα πρεπε να είναι σε σεμινάριο.
ii)Στο Δ γιατί έχουν μαθηματικά; Μόνο λίγη στατιστική θα χρειαζόταν .
iii)Στα Β γιατί να κάνουν μόνο μαθηματικά και πληροφορική χωρίς αλγοριθμική λογική;
iv)Στο Δ στο μάθημα:Μάθημα 3: Βιοχημεία και Βιοπληροφορική έχω κάμποσες ενστάσεις. Δε πολυξέρω τι είναι βιοχημεία αλλά βιοπληροφορική είναι κλάδος της πληροφορικής με πολλά στοιχεία από τη μοριακή βιολογία. Συνδέονται αυτά τα δύο;:hmm: Και ακόμα πιο σημαντικό πως περιμένεις από κάποιον να φτιάξει αλγορίθμους υψηλού επιπέδου(γιατί αυτό είναι η βιοπληροφορική) χωρίς να χει καλλιεργήσει την αλγοριθμική λογική και σκέψη; Να συμπληρώσω ότι με βιοπληροφορική δεν μπορεί να ασχοληθεί κάποιος σε προπτυχιακό επίπεδο επομένως θα δικαιολογούσα μόνο μια μικρή εισαγωγή σε αυτή ως μάθημα στην τελευταία τάξη του λυκείου.
v)Στο Α μέρος θα έπρεπε να εντάξεις μαθήματα κοινωνιολογίας, ανθρωπολογίας(μη κοιτάς που δε τα δίνουνε πανελλήνιες για αυτόν που θέλει να γίνει δικηγόρος, κοινωνιολόγος κτλ. πρέπει σίγουρα να έχει μια γερή σχολική επαφή). Ίσως θα ταν καλό και να έφτιαχνες καινούργιο μέρος.
vi)Στο Β έπρεπε να είχες βάλει σίγουρα και Χημεία..

Μ'άρεσε πολύ η ευκλείδια γεωμετρία στο Α. Πάρα πολύ σωστό:). Όπως και η εξάσκηση στον η/υ αλλά έπρεπε και ως σεμινάριο να έχεις μαθήματα απλών πρακτικών δεξιοτήτων ηλεκτρολογικών κτλ. Αυτά και σεμινάρια πρώτων βοηθειών..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Σίγουρα Θοδωρή. Ντάξει ένα πρώτο σχέδιο είναι με κάποιες ατέλειες..σκέψου ότι και το Υπουργείο Παιδείας νομοθετεί πρόχειρα νομοθετικά σχέδια. χαχαχ ..και τα παρουσιάζει ως μεταρρυθμίσεις της ανυλοποίητης μεταρρύθμισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Η βιοπληροφορική δεν είναι κλάδος της βιολογίας ή της πληροφορικής, αλλά προέκυψε από την συνεργασία τους, στο βιολογικό της Αθήνας υπάρχει τομέας βιοπληροφορικής με αντίστοιχο ΜΔΕ, ενώ τέτοιας κατεύθυνσης ΜΔΕ υπάρχει και στην πληροφορική του ΕΚΠΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Θα μπορούσε να τεθεί μια ενότητα

Ε. Κοινωνικές - Νομικές Επιστήμες:
Μάθημα 1: Αρχαία Ελληνικά και Ελληνικός Πολιτισμός
Μάθημα 2: Ιστορία του Δικαίου και Κοινωνική Αγωγή
Μάθημα 3: Κοινωνιολογία και Στοιχεία Στατιστικής
Μάθημα 4: Γραπτός και Προφορικός Λόγος
Μάθημα 5: Λατινικά και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία

Σεμινάρια επιμορφωτικών θεμάτων: Εργαστηριακή Εξάσκηση στον Η/Υ, Αρχές Ψυχολογίας, Λογική και Φιλοσοφία, Σύγχρονα Κοινωνικά Θέματα (π.χ. Ναρκωτικά), Ιστορία της Τέχνης

Η Βιοπληροφορική συνδέεται άμεσα και με τους παράλληλους κλάδους της Υπολογιστικής / Μαθηματικής Βιολογίας και Βιοστατιστικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Εγώ δεν έχω "πάρει" τίποτα από αυτά τα δύο μαθήματα, όπως και η περισσότερη Ελλάδα. Βέβαια ως συνήθως είναι αδικία για την μειοψηφία των καθηγητών που κάνουν γαμάτα το μάθημά τους και βγαίνουν κερδισμένα τα παιδιά, αλλά έτσι είναι σε όλα τα μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Επίσης συνδέεται με την φυσική ( η δομή των βιομορίων καθορίστηκε με πειραματα φυσικής), την χημεία ( τα βιομόρια αποτελούν αντικείμενο μελέτης και της οργανικής χημείας), την ιατρική (μοριακή ιατρική ειδικότερα), την φαρμακολογία( βλέπε φαρμακογονιδιωματική) κλπ. Απλά αναφέρω αυτούς πού ασχολούνται με την βιοπληροφορική στην Ελλάδα σήμερα και είναι κυρίως βιολόγοι και πληροφορικάριοι, αλλά και ΗΜΜΥτες, τουλάχιστον τετοιους καθηγητές είχαμε και ανάλογων σπουδών είναι και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές. Κυρίως χρησιμοποιήθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο, για διάφορα προγράμματα αποκωδικοποίησης γονιδιωμάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η παντειος ειχε αλλη γνωμη..την εκοψε την πληροφορικη...21 αιωνας και χαζα :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φώκια

Νεοφερμένος

Ο φώκια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
είμαι υπέρ των κουπονιών σε όλα τα μαθήματα. (γενικά πσιτεύω πως δε γίνεται σωστή δουλεια στο σχολείο).
Η λογική μου είναι να δίνουν σε όλους τους μαθητές (προπληρωμένα από το δημόσιο) κουπόνια και οι μαθητές να διαλέγουν εξαργυρώνοντας τα κουπόνια του κράτους το σχολείο , τους καθηγητές την ενισχυτική.
Π.Χ. μαθαίνει κανένας από το δημόσιο σχολείο ξένες γλώσσες; Ποια η λογική να ξοδεύει λεφτά το κράτοος για καθηγητηές Αγγλικών αν το 99% των παιδιων πανε φροντιστηρια. Ας κάνουν οι καθηγητές Αγγλικών στα παιιδά μόνο που δε πάνε φροντιστηριο.

Αν ένας μαθητής δε θέλει να πάει στο σχολείο και θέλει να κάνει φροντιστήρια θα μπορεί να κάνει μόνο φροντιστήρια.
(Ποια η λογική να ξοδεύει το κράτος λεφτά για μαθητές που πάνε σχολείο τουρίστες έχοντας κάνει την ύλη στο φροντιστηριο).

Με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσει η φοροδιαφυγή από τους καθηγητές που κάνουν φροντιστήρια (αφού για να εισπράτουν κουπόνια θα πρέπει να δηλώσουν εναρξη επαγγέλματος). . Και στα σχολεία θα πηγαίνει οποιος θέλει να μάθει και οχι αυτοί που τα εχουν κάνει από το φροντιστηριο και πανε στο σχολείο γιατί έτσι πρέπει. Επίσης τα φτωχά παιδιά θα έχουν επιλογή σε ποιον δάσκαλο επιθυμουν να κάνουν μάθημα και όχι να πηγαίνουν στο δημόσιο γιατί μονο αυτό είναι τζάμπα.
όχι.
το θέμα δεν είναι να ενθαρρύνει το δημόσιο τον ιδιωτικό τομέα, έτσι ακολουθείς την πολιτική της κυβέρνησης και της τρόικας που θέλουν να εξαφανίσουν το δημόσιο.
αν είναι να γίνει σωστή δουλειά, που δεν θα επηρεάσει το δημόσιο, είναι να ξαναμπεί η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Και όχι αξιολόγηση για τα μάτια του κόσμου, αλλά σε αυτήν να στηρίζονται όλα. Να φροντίζεται ώστε να είναι αξιόπιστη και να δίνεται ιδιαίτερο βάρος, καθώς, ποιος άλλος μπορεί να κρίνει καλύτερα τον καθηγητή από τον ίδιο τον μαθητή του; αν εφαρμοστεί αυτό, και εφόσον δοθεί στους μαθητές να καταλάβουν τη δύναμη που θα έχουν στα χέρια τους -αλλά και την ευθύνη ταυτόχρονα- οι καθηγητές θα σταματήσουν τις μ@λακίες και θα κάνουν σοβαρή δουλειά, αφού θα διακυβεύεται η θεσούλα τους... θα έχουν ένα κίνητρο και δεν θα επαναπαύονται.
και πού ξέρεις, ίσως αν πετύχει αυτό, να μειωθούν και τα φροντιστήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
μπερδευτηκα προς στιγμην με το μηνυμα του φοκου οπου κουπονι διαβασα φακελακι

και λεω ωπ τι γινεται ρε!:rolleyes::lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλιάνα Σ.

Νεοφερμένος

Η Ηλιάνα Σ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Και όλοι αυτοί οι καθηγητές τί θ' απογίνουν; Στο ότι δεν έκαναν σωστό μάθημα τόσα χρόνια δεν θεωρώ ότι ευθύνονται μόνο οι ίδιοι! Το σύστημα, οι υποδομές, ακόμα και εμείς οι μαθητές δεν είχαμε τη σωστή συμπέριφορά έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους ίδιους στο μάθημα τους! Δε λέω βέβαια ότι δεν τους προσάπτω ευθύνες αλλά όπως αναφέρεται και πιο πάνω το ίδιο κάνουν και καθηγητές άλλων μαθημάτων... Να τα διαλύσουμε όλα??? Εξάλλου μαθήματα όπως η μουσική και η γυμναστική ήταν κάποτε απαραίτητα για έναν νέο! Ας σκεφτούμε και τους ανθρώπους που θα μείνουν άνεργοι!! Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτή η τακτική στην εκπαίδευση (κλείσιμο σχολείων, μείωση μαθημάτων... κ.τ.λ.) το σίγουρο είναι ότι η χώρα μας αργά ή γρήγορα θα φαλιρίσει!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Και όλοι αυτοί οι καθηγητές τί θ' απογίνουν; Στο ότι δεν έκαναν σωστό μάθημα τόσα χρόνια δεν θεωρώ ότι ευθύνονται μόνο οι ίδιοι! Το σύστημα, οι υποδομές, ακόμα και εμείς οι μαθητές δεν είχαμε τη σωστή συμπέριφορά έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους ίδιους στο μάθημα τους! Δε λέω βέβαια ότι δεν τους προσάπτω ευθύνες αλλά όπως αναφέρεται και πιο πάνω το ίδιο κάνουν και καθηγητές άλλων μαθημάτων... Να τα διαλύσουμε όλα???

Τα καλλιτεχνικα και η μουσικη ηταν η ωρα που ειτε ενας καθηγητης εβγαζε τα κομπλεξ του επειδη τα παιδια δν δινουν σημασια στο μαθημα του ειτε η ωρα του παιδιου. Καλυτερα ομως οι ωρες αυτες να δωθουν στη γυμναστικη που εστω ξεδινεις λιγο, απαραιτητο για το Λυκειο


Ας σκεφτούμε και τους ανθρώπους που θα μείνουν άνεργοι!!
Δυστυχως το κρατος δν ειναι ανθρωπιστικη οργανωση, υπαρχουν ηδη 1,500,000 ανθρωποι στο δρομο απο τον ιδιωτικο τομεα

Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτή η τακτική στην εκπαίδευση (κλείσιμο σχολείων, μείωση μαθημάτων... κ.τ.λ.) το σίγουρο είναι ότι η χώρα μας αργά ή γρήγορα θα φαλιρίσει!!
Εχει φαλιρισει ηδη, εδω και 4 χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Και όλοι αυτοί οι καθηγητές τί θ' απογίνουν; Στο ότι δεν έκαναν σωστό μάθημα τόσα χρόνια δεν θεωρώ ότι ευθύνονται μόνο οι ίδιοι! Το σύστημα, οι υποδομές, ακόμα και εμείς οι μαθητές δεν είχαμε τη σωστή συμπέριφορά έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους ίδιους στο μάθημα τους! Δε λέω βέβαια ότι δεν τους προσάπτω ευθύνες αλλά όπως αναφέρεται και πιο πάνω το ίδιο κάνουν και καθηγητές άλλων μαθημάτων... Να τα διαλύσουμε όλα??? Εξάλλου μαθήματα όπως η μουσική και η γυμναστική ήταν κάποτε απαραίτητα για έναν νέο! Ας σκεφτούμε και τους ανθρώπους που θα μείνουν άνεργοι!! Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτή η τακτική στην εκπαίδευση (κλείσιμο σχολείων, μείωση μαθημάτων... κ.τ.λ.) το σίγουρο είναι ότι η χώρα μας αργά ή γρήγορα θα φαλιρίσει!!
Και αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Τι θα κάνουν τώρα τόσοι καθηγητές;:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,855 μηνύματα.
Και αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Τι θα κάνουν τώρα τόσοι καθηγητές;:/:

Για τον ιδιωτικό τομέα, κανείς δεν..ενδιαφέρεται. Ιδιωτικά σχολεία ή φροντιστήρια κλείνουν, οι ιδιοκτήτες πάνε φυλακή και οι εκπαιδευτικοί εργαζόμενοι στο δρόμο. Αλλά ξέχασα.. η χώρα μας είναι μόνο ένα απέραντο δημόσιο. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Για τον ιδιωτικό τομέα, κανείς δεν..ενδιαφέρεται. Ιδιωτικά σχολεία ή φροντιστήρια κλείνουν, οι ιδιοκτήτες πάνε φυλακή και οι εκπαιδευτικοί εργαζόμενοι στο δρόμο. Αλλά ξέχασα.. η χώρα μας είναι μόνο ένα απέραντο δημόσιο. :/:
Δεν είπα ότι σημασία έχει η ανεργία που περιμένει αυτούς τους ανθρώπους αλλά τεσπά, ότι κατάλαβες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Και όλοι αυτοί οι καθηγητές τί θ' απογίνουν; Στο ότι δεν έκαναν σωστό μάθημα τόσα χρόνια δεν θεωρώ ότι ευθύνονται μόνο οι ίδιοι! Το σύστημα, οι υποδομές, ακόμα και εμείς οι μαθητές δεν είχαμε τη σωστή συμπέριφορά έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους ίδιους στο μάθημα τους! Δε λέω βέβαια ότι δεν τους προσάπτω ευθύνες αλλά όπως αναφέρεται και πιο πάνω το ίδιο κάνουν και καθηγητές άλλων μαθημάτων... Να τα διαλύσουμε όλα??? Εξάλλου μαθήματα όπως η μουσική και η γυμναστική ήταν κάποτε απαραίτητα για έναν νέο! Ας σκεφτούμε και τους ανθρώπους που θα μείνουν άνεργοι!! Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτή η τακτική στην εκπαίδευση (κλείσιμο σχολείων, μείωση μαθημάτων... κ.τ.λ.) το σίγουρο είναι ότι η χώρα μας αργά ή γρήγορα θα φαλιρίσει!!

Φυσικα και δεν φταινε μονο οι καθηγητες και φταιμε και εμεις απο την μερια μας! Αλλα οταν μας φερνουν κατι μουσικους και κατι καθ καλλιτεχνικων που ειναι κυριολεκτικα στον κοσμο τους μας μιλανε για την ζωη τους αντι να κανουμε μαθημα ή φωναζουν χωρις λογο ή πινουν το καφεδακι τους εν ωρα μαθηματος τι να κανουμε κι εμεις; Ξοδευουμε τις ωρες αυτες τζαμπα χωρις να κανουμε τιποτα. Θα μπορουσαν να τις δωσουν σε ενα αλλο σημαντικοτερο μαθημα. Χωρις να θελω να πω οτι ειναι αχρηστα.. Απλα δεν διδασκονται σωστα. Αν ειναι να διδασκονται ετσι καλυτερα να μην υπαρχουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Φυσικα και δεν φταινε μονο οι καθηγητες και φταιμε και εμεις απο την μερια μας! Αλλα οταν μας φερνουν κατι μουσικους και κατι καθ καλλιτεχνικων που ειναι κυριολεκτικα στον κοσμο τους μας μιλανε για την ζωη τους αντι να κανουμε μαθημα ή φωναζουν χωρις λογο ή πινουν το καφεδακι τους εν ωρα μαθηματος τι να κανουμε κι εμεις; Ξοδευουμε τις ωρες αυτες τζαμπα χωρις να κανουμε τιποτα. Θα μπορουσαν να τις δωσουν σε ενα αλλο σημαντικοτερο μαθημα. Χωρις να θελω να πω οτι ειναι αχρηστα.. Απλα δεν διδασκονται σωστα. Αν ειναι να διδασκονται ετσι καλυτερα να μην υπαρχουν
Ναι δεν θέλω να σε ξυπνήσω αλλά και το "σημαντικότερο" μάθημα που λες πχ μαθηματικά αν δεν έχεις καλό καθηγητή - γιατί και άλλων ειδικοτήτων καθηγητές δεν κάνουν καλό μάθημα και όλα αυτά που λες - δεν διδάσκεται σωστά. Μήπως να πούμε καλύτερα να μην υπάρχει; Δεν νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Ναι δεν θέλω να σε ξυπνήσω αλλά και το "σημαντικότερο" μάθημα που λες πχ μαθηματικά αν δεν έχεις καλό καθηγητή - γιατί και άλλων ειδικοτήτων καθηγητές δεν κάνουν καλό μάθημα και όλα αυτά που λες - δεν διδάσκεται σωστά. Μήπως να πούμε καλύτερα να μην υπάρχει; Δεν νομίζω.

Συμφωνω οτι παιζει ρολο ο καθηγητης που θα εχεις αλλα σε αυτα τα μαθηματα γινεται ΤΟ χαος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top