Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 110)
  • Συμφωνώ

    Ψήφοι: 42 38.2%
  • Διαφωνώ

    Ψήφοι: 68 61.8%

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Μπορει τα μαθηματα αυτα μερικοι να τα θεωρουσαν αχρηστα αλλα πραγματικα για εμενα ηταν ευκαιρια να ξεφυγω . Και τουλαχιστον εγω ετυχε να εχω πολυ καλη μουσικο ...
Ισσοπεδωση της τεχνης και στην παιδεια .... Αυτο ειναι μερος του success story...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,102 μηνύματα.
εδω το μαθημα πληροφορικης ρε σεις καταργουν

Έτσι και αλλιώς άχρηστο μάθημα ήτανε η ψευδογλωσσα είναι απλά μια fake γλώσσα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,980 μηνύματα.
Ισσοπεδωση της τεχνης και στην παιδεια .... Αυτο ειναι μερος του success story...

Ντάξει και μένα μ' άρεσε να ξεφεύγω: έχω τις καλύτερες εφηβικές αναμνήσεις. Πλάκα ..από το μπουγέλο όταν πηγαίναμε να πλύνουμε τα μαραφέτια π.χ. πινέλα στις βρύσες. Φλάκια σε μαγλάκια, αθώα!! Καφριλίκια..:P Αλλά πέρα από αυτό: το μάθημα δεν μου προσέφερε ποτέ την φιλολογική σημασία της τέχνης όπως αναπαράγεται κλισέ σε εκθέσεις πανελληνίων. Ήταν ένα μάθημα-θέση εργασίας για τον κλάδο πτυχιούχων εκπαίδευσης ΠΕ08. Κάποια πράγματα πρέπει να ξαναθεμελιωθούν από το προνήπιο. Βέβαια αυτό μπορεί να σημαίνει και μείωση θέσεων. Οι αλλαγές αν γίνονται σωστά δεν ευνοούν τους πάντες όσο και αντικοινωνικό ακούγεται..χωρίς να υπονοώ ότι οι τωρινές αλλαγές είναι σωστές ή στοχεύουν σε θετικά αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fisher96

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Σε αυτά τα μαθήματα, απ'όσο θυμάμαι, ποτέ δεν γινόταν ουσιαστικό μάθημα με όλη την έννοια της λέξης.
Αλλά διαφωνώ στο να καταργηθούν.
Πρέπει να παραμείνουν ως υποχρεωτικά μαθήματα, αλλά γίνεται δουλειά .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giokspy

Νεοφερμένος

Ο giokspy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Kαι δεν ειναι μονο το τι μαθαινουν αλλα το κυριοτερο το πως το μαθαινουν. Εγω παντως δεν εμαθα ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα στο γυμνασιο. Μαλιστα στη Γ Γυμνασιου στο Γ Τριμηνο ειχα Φυσικη 06 (και παρολα αυτα εγινα Φυσικος!!). Αναγκαιο ειναι να μειωθουν οι ωρες και η εκταση της υλης. Ποσοτητα δε σημαινει ποιοτητα.Πρεπει επιτελους να εκσυγχρονιστει το εκπαιδευτικο συστημα και να γινει περισσοτερο προσιτο για τα νεα παιδια. Εχει αποδειχει οτι πλεον τα παιδια εχουν χασει εντελως την επαφη τους με το παραδοσιακο βιβλιο(παρα τις εμπλουτησεις με εικονες). Πλεον ο μαθητης απαιτει κατι πιο διαδραστικο. Παρολα αυτα οι διαδραστικοι πινακες εμειναν μονο για power point και ταινιες. Καμμια διαδραστικοτητα.
Τα χρονια εχουν αλλαξει και η εποχη του δασκαλου με τη βεργα αλλαξε ανεπιστρεπτί!! Ειτε το θελουν καποιοι ειτε οχι ειμαστε στην εποχη της τεχνολογιας. Τι περιμενεις ομως οταν αυτοι που ρυθμιζουν τα εκαπιδευτικα προγραμματα ειναι αρχαιολογιες με αντιληψεις του τυπου ο υπολογιστης ειναι το κουτι του διαβολου!!!
Οσο για την αντιληψη οτι τα καλλιτεχνικα ειναι η ωρα του παιδιου και ειναι περιττα στην εποχη της κρισης αυτο ειναι δυστυχως αντιληψη του μεγαλου μερους της κοινωνιας και πολλων εκαπιδευτικων παραδοσιακών ειδικοτητων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Ξεφτίλα! Πόσο πιο πάτο πια!
Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!

Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.

Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris001

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,608 μηνύματα.
Ξεφτίλα! Πόσο πιο πάτο πια!
Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!

Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.

Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
Αυτό ακριβώς που λέει η aegloswen...
Το σχολείο δεν είναι μόνο για τα μαθηματικά, φυσική, αρχαία, λατινικά κοκ γιατί δεν μπορούμε να είμαστε όλοι καλοί στα μαθήματα. Το σχολείο 'θεωρητικα' θα πρέπει να είναι ο χώρος οπου ο κάθε μαθητης θα βρίσκει την κλίση του και αυτό που του αρέσει να κάνει είτε είναι να λύνει εξισώσεις/ολοκληρώματα είτε να ζωγραφίζει/παίζει μουσικό οργανο και δεν γίνεται να περιορίζεται μόνο στην χημεια και την ιστορία. Θα πρέπει να ΄δινει τη δυνατότητα στα παιδιά να καλλιεργήσουν και την αίσθηση του ωραίου αλλά τις μουσικές τους ικανότητες. Ένας μαθητής που έχει ιδια'ιτερη κλίση στη ζωγραφική πλέον χάνει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με αυτο που του αρέσει και αναγκάζεται να μαθαινει τυπους και ρήματα με τα οποία δεν τα καταφέρνει. Είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτο το μέτρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Το ίδιο ισχύει για τα αρχαία ή τα Λατινικά.
Προσωπικά έκανα πόσα χρόνια αρχαία και δεν ξέρω τίποτα. Ενδεικτικά επίσης θυμάμαι όταν είχα φάει μουσικό σκάλωμα με την συλλογή ποιημάτων Carmina Burana και ζήτησα από μαθητές της θεωρητικής αλλά και από φιλόλογο να μου κάνουν μια γρήγορη μετάφραση, σε όλες της περιπτώσεις άκουσα ... "καντήλια" (:P).

Αυτό σημαίνει να καταργηθούν και αυτά τα μαθήματα και αντικατασταθούν με κουπόνια; :)
αυτό είναι εντελώς διαφορετικό.αυτό συμβαίνει επειδή το επάγγελμα που εξασκείς δεν έχει σχέση με αυτά και έδωσες βάση στα μαθήματα που αφορούν το επάγγελμά σου.π.χ. ούτε εγώ θα θυμάμαι σε 10 χρόνια να λύνω συστήματα επειδή το επάγγελμά μου δεν θα έχει καμία σχέση,και δεν ασχολήθηκα περισσότερο από όσο χρειαζόταν για να έχω ένα αξιοπρεπή βαθμό στο σχολείο
[...]
Ξεφτίλα! Πόσο πιο πάτο πια!
Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!

Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.

Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
aegloswen με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται.όταν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την τέχνη και να μάθει θα βρεί τον τρόπο να το κάνει δωρεάν.όταν η ώρα της μουσικής γίνεται η ώρα του παιδιού,δεν γίνεται για 2 παιδιά ανά αξιόλογο καθηγητή που θα θελήσουν να μάθουν να στερούμε μία ώρα χαλάρωσης ξεκούρασης ή μελέτης από τα υπόλοιπα παιδιά,και ταυτόχρονα οι ανίκανοι και βαριεστημένοι καθηγητές να παίρνουν τα ευρουδάκια τους κανονικά.\
εγώ θα πρότεινα να γίνει αξιολόγηση όσων αξίζουν και να μπουν σε προγράμματα του δήμου.έτσι τα παιδιά που ενδιαφέρονται θα μπορούν να μάθουν κάποια πράγματα για την κάθε τέχνη δωρεάν και εκτός σχολικού ωραρίου.
το παραδέχομαι,και εγώ ήμουν από τα παιδιά που για το μόνο που ασχολιόντουσαν λίγο με το μάθημα ήταν για να εξασφαλίσουν ένα καλό βαθμό,αλλά αυτό επειδή δε μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε κάτι αξιόλογο
στο δημοτικό είχαμε τη μουσική με την φλογέρα(εντάξει δεν λέω κάτι μάθαμε) και στο γυμνάσιο το αιώνιο ντικτέ ,και φυσικά τις νότες απέξω και ανακατωτά.τις ελάχιστες φορές ου κάναμε κάτι αξιόλογο εγώ συμμετείχα με χαρά αλλά αυτές οι φορές ήταν σπάνιες,στα καλλιτεχνικά το ίδιο,ένας άχρηστος που η μόνη του έννοια ήταν να φέρνουμε τους μαρκαδόρους.
αν γινόταν αυτό που είπα παραπάνω πιστεύω πως όλοι θα ήμασταν ευχαριστημένοι.

τέλος,για αυτά που έλεγε ο φώκος έχω να πω ότι η ιδέα ενός σχολείου που μοιράζει κουπόνια δεν με ενθουσιάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nQQb

Νεοφερμένος

Ο nQQb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
και πολυ καλα κανουν !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaptainBilly

Νεοφερμένος

Ο CaptainBilly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα.

Ας γινουν τα καλλιτεχνικα και η μουσικη μαθηματα προαιρετικα.Οποιος εχει μεσα του την καλλιτεχνικη φλεβα και θεωρει οτι μεσα απο το σχολειο μπορει να την αναδειξει να μπορει να επιλεγει το μαθημα.Με αυτον τον τροπο η ταξη θα ειναι πιο μικρη και ευελικτη με παιδια που γουσταρουν και οχι με ατομα που το θεωρουν αγγαρεια(ειμαι ενας απο αυτους)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
Δεν πρέπει να καταργηθούν άλλα να γίνονται πιο σώστα και υπεύθυνα, να μη βαθμολογούνται και να γίνουν πιο γένικα γιατί οι μαθητές δεν έχουν παιδεία.Για παράδειγμα αν ρωτήσεις έναν μαθητή δεν ξέρει 5 Έλληνες ζωγράφους και 5 μουσικους ή κάποιους πίνακες ή ρεύματα .Το να γίνουν επιλογής θα ήταν επίσης μία λύση και οι μαθήτες θα μπορούσαν να ζωγραφίσουν είτε ένα θέμα που τους αρέσει είτε κάποιο αντικείμενο μαθαίνοντας παράλληλα και τεχνικές, αφού το μάθημα επιλογής δεν είναι αγγαρεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mariaal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mariaal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Έχοντας περάσει από διάφορους κομπλεξικούς "καλλιτέχνες,μουσικούς" που επειδή είχαν αισθήματα κατωτερότητας έβαζαν αβέρτα εργασίες θεωρώ πως το σύστημα έχρηζε αλλαγής για να μπουν κάποιοι στη θέση τους. Η κατάργηση όμως αυτών των μαθημάτων στερεί την ευκαιρία από τον μαθητή να έρθει σε επαφή με την τέχνη. Κατά την άποψη μου τα μαθήματα αυτά θα έπρεπε να μην βαθμολογούνται αφού κανένας δεν μπορεί να κριθεί για το αν είναι καλός στις τέχνες (εκτός αν είναι επαγγελματίας) και φυσικά θα έπρεπε να αλλάξει όλη η κοσμοθεωρία του μαθήματος. Π.χ. Να μην σπαταλείται 1 ώρα τη βδομάδα για να μάθουν οι μαθητές φλογέρα ή να τραγουδήσουν το "Τους μαθητές του τρώει το στρες..." αλλά να μαθαίνουν 5 πράγματα για συνθέτες, οργανοπαίχτες , τραγουδιστές , συγκροτήματα που άφησαν το λιθαράκι τους στην ιστορία της μουσικής. Το ίδιο ισχύει και για τα εικαστικά. Μάθε στο μαθητή ποιος ήταν και τι προσέφερε ο ΝταΒίντσι, ο Ματίς , ο Νταλί στην τέχνη και άσε τους κύβους και τις οπτικές. Τέτοιες γνώσεις θα μείνουν και όχι οι σολ μίζονες και οι σκιάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Αν θελουν να μην καταργηθουν να τα διδασκουν ΣΩΣΤΑ σαν τα υπολοιπα μαθηματα και να μην ειναι η ωρα του παιδιου! Και επισης να τα παρακολουθουν μονο οσοι θελουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
δεν έχουμε που δεν έχουμε μουσική παιδεία στην Ελλάδα, τώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
είμαι υπέρ των κουπονιών σε όλα τα μαθήματα. (γενικά πσιτεύω πως δε γίνεται σωστή δουλεια στο σχολείο).
Η λογική μου είναι να δίνουν σε όλους τους μαθητές (προπληρωμένα από το δημόσιο) κουπόνια και οι μαθητές να διαλέγουν εξαργυρώνοντας τα κουπόνια του κράτους το σχολείο , τους καθηγητές την ενισχυτική.
Π.Χ. μαθαίνει κανένας από το δημόσιο σχολείο ξένες γλώσσες; Ποια η λογική να ξοδεύει λεφτά το κράτοος για καθηγητηές Αγγλικών αν το 99% των παιδιων πανε φροντιστηρια. Ας κάνουν οι καθηγητές Αγγλικών στα παιιδά μόνο που δε πάνε φροντιστηριο.

Αν ένας μαθητής δε θέλει να πάει στο σχολείο και θέλει να κάνει φροντιστήρια θα μπορεί να κάνει μόνο φροντιστήρια.
(Ποια η λογική να ξοδεύει το κράτος λεφτά για μαθητές που πάνε σχολείο τουρίστες έχοντας κάνει την ύλη στο φροντιστηριο).

Με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσει η φοροδιαφυγή από τους καθηγητές που κάνουν φροντιστήρια (αφού για να εισπράτουν κουπόνια θα πρέπει να δηλώσουν εναρξη επαγγέλματος). . Και στα σχολεία θα πηγαίνει οποιος θέλει να μάθει και οχι αυτοί που τα εχουν κάνει από το φροντιστηριο και πανε στο σχολείο γιατί έτσι πρέπει. Επίσης τα φτωχά παιδιά θα έχουν επιλογή σε ποιον δάσκαλο επιθυμουν να κάνουν μάθημα και όχι να πηγαίνουν στο δημόσιο γιατί μονο αυτό είναι τζάμπα.
Καταρχάς αυτό που προτείνεις είναι πρόταση των περισσότερων ευρωπαϊκών φιλελευθέρων κομμάτων. Το κλειδί σε αυτό δεν είναι η μείωση του κρατικού προϋπολογισμού, αφού το κράτος θα πληρώνει τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Το κλειδί αυτής της φιλοσοφίας είναι ότι μείωση της εξάρτησης της παιδείας από το κράτος, σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο να πληρώνεις τα ιδιωτικά δίδακτρα αν έχεις και κάτι σαν υποτροφία.

Και τέλος πάντων όσο οπαδός του φιλελευθερισμού και αν είμαι, αντικειμενικά ένα κράτος με λίγο από σοσιαλισμό, καπιταλισμό, φιλελευθερισμό, κομμουνισμό και φασισμό δεν είναι παρά μια εμετική σύνθεση. Οι "πασάδες" απλά έκοψαν και έραψαν την πολιτεία στα μέτρα τους.

Υπήρχαν (και ακόμα υπάρχουν) παιδιά που ζωγραφίζουν καταπληκτικά και που ασχολούνται σοβαρά με τη μουσική όμως το σχολείο μου δεν συνέβαλε σε αυτό, δεν τους πρόσφερε κάτι. Απλά οι μουσικοί αναλάμβαναν τις σχολικές γιορτές και οι καλές ζωγραφιές τοποθετούνταν στον πίνακα ανακοινώσεων. Αν πχ είχα μάθει από το σχολείο να ζωγραφίζω καλά ναι θα με πείραζε που καταργούνται γιατί θα είχα βιώσει ότι έχουν κάτι να προσφέρουν σαν μαθήματα, τώρα αδιαφορώ. Σαφώς δεν ηταν σε όλα τα σχολεία έτσι η κατάσταση, όμως εφόσον οι εμπειρίες μας διαμορφώνουν τις απόψεις μας εγώ έτσι πιστεύω... :/:
Είναι αλήθεια ότι η γνώσης του σχολείου είναι πολύ περιορισμένες. Ωστόσο αυτό που βλέπω εγώ είναι μια φθηνή πολιτική και τίποτα περισσότερο. Μηδέν σχεδιασμός, μηδέν όραμα. Ακόμη και τα καλύτερα σχολεία του κόσμου να είχαμε, αφού θα βρισκόμασταν σε αυτή την κατάσταση θα κόβανε κάτι. Λίγο η έλλειψη τέχνης από την καθημερινότητα, λίγο η απλοϊκή αντίληψη μεγάλης μερίδας μαθητών και γονιών, λίγο τα συμφέροντα των συνδικαλιστικών φορέων, τα μαθήματα αυτά ήταν η εύκολη επιλογή. Το πρόβλημα είναι ότι όταν θα σφίξουν και άλλο πράγματα, δεν θα διστάσουν να ξανά κάνουν αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

Η venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 23,236 μηνύματα.
Ας παμε μερικά χρόνια πίσω όταν ήμουν εγω μαθήτρια....
Το να έχει κάποιο σχολειο μαθήματα μουσικής και καλλιτεχνικα θεωρείτο πρότυπο σχολειο...
Δεν ειχαν ολα τα γυμνάσια και λύκεια τη δυνατότητα να παρέχουν αυτη τη γνωση...
Και ναι ήταν γνωση ουσίας ...
Μπορεί πλέον να εχεις ξεχάσει μαθηματικούς ή όρους της φυσικής και της χημειας αλλά δεν θα ξεχάσω ποτε τα υπέροχα μαθηματα καλλιτεχνικών που κάναμε…. τις εκθέσεις των έργων μας στο τελος της χρονιάς…. τις απλες βραβεύσεις με ενα κουτί ή με νερομπογιές αλλά που νόμιζες οτι σου είχαν δώσει χρυσό...
Επισης δεν θα ξεχασω το μουσικό και την προσπάθεια του να έρθουμε σε επαφή με τους μεγαλους κλασικους....
Μας έβαζε να ακούμε κομματια και να γράφουμε εκθεσεις...σε σχεση με τι μας συγκίνησε στη μουσικη...αλλά είχε φτιάξει και χορωδία όπου σε γιορτές εδιναν πάντα ρεσιτάλ:)
Ειναι απο τα μαθήματα που σιγουρα μένουν χαραγμένα στη μνήμη ενος μετέπειτα ενήλικα οταν θυμάται τι εκανε στο σχολείο...
Σχολείο χωρις μουσική και καλλιτεχνική παιδεια για μένα δεν ειναι σχολείο ειναι απλά μέσο διεκπεραίωσης μαθημάτων...ψυχρά και ανούσια...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orient.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Όρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Θα μιλήσω απο προσωπική εμπειρία. Πραγματικά λυπάμαι διότι αν κάτι μου έχει μείνει απο το γυμνάσιο αυτό είναι η ώρα των καλλιτεχνικών. Ξυλογραφία, αγγειοπλαστική, σχέδιο, εκθέσεις με τα έργα μας. Και όλα αυτά με τη βοήθεια ενός υπέροχου καλλιτέχνη-εκπαιδευτικού. Μέσα απο την ώρα των καλλιτεχνικών άνοιξαν τα μυαλά μας και είδαμε ότι υπάρχουν πράγματα πέρα απο την παπαγαλία... Γενικότερα, αν διδάσκεται σωστά αυτό το μάθημα είναι μεγάλο κέρδος για τον μαθητή διότι τον κάνει να αισθάνεται άνθρωπος και όχι άλλη μια μηχανή αποστήθισης.
Αλλά απ' ότι φαίνεται πάει και αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lucas D.Hagg

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Lucas D.Hagg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 174 μηνύματα.
Ετσι οπως γινονται στα σχολεια τα συσκεκριμενα μαθηματα ειτε υπαρχουν ειτε οχι δεν υπαρχει καμια διαφορα
Αν υπηρχε λιιιγη περισσοτερη οργανωση και μαθαιναν στους μαθητες και κατι αλλο περαν του να ζωγραφιζουν σπιτακια και καρτες χριστουγεννων,τοτε θα ταν ολεθριο το λαθος να καταργηθουν αυτα τα μαθηματα.
Οσο θυμαμαι τον ευατο μου μαθητη,στο μαθημα της μουσικης παντα ταινιες βλεπαμε και καλλιτεχνικα ουτε που θυμαμαι
δεν εχω καταπιαστε με τιποτα απο τα 2 ποτε,τυχαια...δεν νομιζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.

________________________________________
Ποτέ δε μας έμαθαν κάτι περισσότερο από αυτό^

Θυμάμαι, κατασκευές κάναμε μέχρι τη Γ' δημοτικού. Μετά μόνο ζωγραφιές-ζωγραφιές-ζωγραφιές. Εμείς που δε ζωγραφίζαμε καλά παίρναμε πούλο:hehe:
Στη μουσική από την άλλη, στο δημοτικό, μαθαίναμε φλογέρα και ξυλόφωνο (δίναμε και "ρεσιτάλ" τα Χριστούγεννα και τον Ιούνιο, εκτός σχολείου). Στο γυμνάσιο μαθαίναμε πολλά πράγματα για τα είδη της μουσικής και την εξέλιξή της. Πολύ όμορφα:happy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 849 μηνύματα.
Θεωρώ ότι το καλύτερο θα ήταν να μην καταργήσουν αυτά τα 2 μαθήματα, αντίθετα να τα βάλουν από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, ως επιλογής, έτσι ώστε κάθε παιδί που θέλει να μάθει κάποιο μουσικό όργανο ή να ζωγραφίζει να μπορεί να το κάνει δωρεάν. Φυσικά τα μουσικά όργανα και τα απαραίτητα εφόδια για την ζωγραφική θα παρέχονται δωρεάν. Όπως επίσης πιστεύω ότι όλες οι τέχνες θα έπρεπε να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα. Αν κάποιο παιδί όμως δεν θέλει να ασχοληθεί με κάποια τέχνη, δικαίωμά του. Αλλά όλα τα παιδιά θα πρέπει υποχρεωτικά να ασχοληθούν με όλες τις τέχνες για τουλάχιστον μια χρονιά, έτσι ώστε να δουν ποια τέχνη τους αρέσει. Φυσικά όλα αυτά θέλουν χρήματα και γι ' αυτό δεν πρόκειται να γίνουν, τουλάχιστον τώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top