Εχέμυθη
Περιβόητο μέλος


Ισσοπεδωση της τεχνης και στην παιδεια .... Αυτο ειναι μερος του success story...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


εδω το μαθημα πληροφορικης ρε σεις καταργουν
Έτσι και αλλιώς άχρηστο μάθημα ήτανε η ψευδογλωσσα είναι απλά μια fake γλώσσα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ισσοπεδωση της τεχνης και στην παιδεια .... Αυτο ειναι μερος του success story...
Ντάξει και μένα μ' άρεσε να ξεφεύγω: έχω τις καλύτερες εφηβικές αναμνήσεις. Πλάκα ..από το μπουγέλο όταν πηγαίναμε να πλύνουμε τα μαραφέτια π.χ. πινέλα στις βρύσες. Φλάκια σε μαγλάκια, αθώα!! Καφριλίκια..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fisher96
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αλλά διαφωνώ στο να καταργηθούν.
Πρέπει να παραμείνουν ως υποχρεωτικά μαθήματα, αλλά γίνεται δουλειά .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giokspy
Νεοφερμένο μέλος


Τα χρονια εχουν αλλαξει και η εποχη του δασκαλου με τη βεργα αλλαξε ανεπιστρεπτί!! Ειτε το θελουν καποιοι ειτε οχι ειμαστε στην εποχη της τεχνολογιας. Τι περιμενεις ομως οταν αυτοι που ρυθμιζουν τα εκαπιδευτικα προγραμματα ειναι αρχαιολογιες με αντιληψεις του τυπου ο υπολογιστης ειναι το κουτι του διαβολου!!!
Οσο για την αντιληψη οτι τα καλλιτεχνικα ειναι η ωρα του παιδιου και ειναι περιττα στην εποχη της κρισης αυτο ειναι δυστυχως αντιληψη του μεγαλου μερους της κοινωνιας και πολλων εκαπιδευτικων παραδοσιακών ειδικοτητων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος


Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!
Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.
Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος


Αυτό ακριβώς που λέει η aegloswen...Ξεφτίλα! Πόσο πιο πάτο πια!
Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!
Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.
Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
Το σχολείο δεν είναι μόνο για τα μαθηματικά, φυσική, αρχαία, λατινικά κοκ γιατί δεν μπορούμε να είμαστε όλοι καλοί στα μαθήματα. Το σχολείο 'θεωρητικα' θα πρέπει να είναι ο χώρος οπου ο κάθε μαθητης θα βρίσκει την κλίση του και αυτό που του αρέσει να κάνει είτε είναι να λύνει εξισώσεις/ολοκληρώματα είτε να ζωγραφίζει/παίζει μουσικό οργανο και δεν γίνεται να περιορίζεται μόνο στην χημεια και την ιστορία. Θα πρέπει να ΄δινει τη δυνατότητα στα παιδιά να καλλιεργήσουν και την αίσθηση του ωραίου αλλά τις μουσικές τους ικανότητες. Ένας μαθητής που έχει ιδια'ιτερη κλίση στη ζωγραφική πλέον χάνει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με αυτο που του αρέσει και αναγκάζεται να μαθαινει τυπους και ρήματα με τα οποία δεν τα καταφέρνει. Είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτο το μέτρο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος


αυτό είναι εντελώς διαφορετικό.αυτό συμβαίνει επειδή το επάγγελμα που εξασκείς δεν έχει σχέση με αυτά και έδωσες βάση στα μαθήματα που αφορούν το επάγγελμά σου.π.χ. ούτε εγώ θα θυμάμαι σε 10 χρόνια να λύνω συστήματα επειδή το επάγγελμά μου δεν θα έχει καμία σχέση,και δεν ασχολήθηκα περισσότερο από όσο χρειαζόταν για να έχω ένα αξιοπρεπή βαθμό στο σχολείοΤο ίδιο ισχύει για τα αρχαία ή τα Λατινικά.
Προσωπικά έκανα πόσα χρόνια αρχαία και δεν ξέρω τίποτα. Ενδεικτικά επίσης θυμάμαι όταν είχα φάει μουσικό σκάλωμα με την συλλογή ποιημάτων Carmina Burana και ζήτησα από μαθητές της θεωρητικής αλλά και από φιλόλογο να μου κάνουν μια γρήγορη μετάφραση, σε όλες της περιπτώσεις άκουσα ... "καντήλια" ().
Αυτό σημαίνει να καταργηθούν και αυτά τα μαθήματα και αντικατασταθούν με κουπόνια;![]()
[...]
aegloswen με το ζόρι παντρειά δεν γίνεται.όταν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την τέχνη και να μάθει θα βρεί τον τρόπο να το κάνει δωρεάν.όταν η ώρα της μουσικής γίνεται η ώρα του παιδιού,δεν γίνεται για 2 παιδιά ανά αξιόλογο καθηγητή που θα θελήσουν να μάθουν να στερούμε μία ώρα χαλάρωσης ξεκούρασης ή μελέτης από τα υπόλοιπα παιδιά,και ταυτόχρονα οι ανίκανοι και βαριεστημένοι καθηγητές να παίρνουν τα ευρουδάκια τους κανονικά.\Ξεφτίλα! Πόσο πιο πάτο πια!
Αντί να μπαίνουν και επιπλέον μαθήματα σχετικά με τις τέχνες με σκοπό να καλλιεργηθεί ο νούς και η ψυχή μας,βγάζουν και τα ελάχιστα που υπήρχαν κιόλας!
Εμένα τα καλλιτεχνικά μου άρεζαν,είχα τύχει σε καλούς δασκάλους,όπως και στη μουσική.
Πιο πολύ απ'όλα το καλύτερο ήταν η Ιστορία τέχνης που είχα πάρει ως επιλογή στη Γ'λυκείου,
έμαθα πάρα πολλά πράγματα.
Τι να πώ,κάθε χρόνο και χειρότερα.
εγώ θα πρότεινα να γίνει αξιολόγηση όσων αξίζουν και να μπουν σε προγράμματα του δήμου.έτσι τα παιδιά που ενδιαφέρονται θα μπορούν να μάθουν κάποια πράγματα για την κάθε τέχνη δωρεάν και εκτός σχολικού ωραρίου.
το παραδέχομαι,και εγώ ήμουν από τα παιδιά που για το μόνο που ασχολιόντουσαν λίγο με το μάθημα ήταν για να εξασφαλίσουν ένα καλό βαθμό,αλλά αυτό επειδή δε μας δόθηκε η ευκαιρία να κάνουμε κάτι αξιόλογο
στο δημοτικό είχαμε τη μουσική με την φλογέρα(εντάξει δεν λέω κάτι μάθαμε) και στο γυμνάσιο το αιώνιο ντικτέ ,και φυσικά τις νότες απέξω και ανακατωτά.τις ελάχιστες φορές ου κάναμε κάτι αξιόλογο εγώ συμμετείχα με χαρά αλλά αυτές οι φορές ήταν σπάνιες,στα καλλιτεχνικά το ίδιο,ένας άχρηστος που η μόνη του έννοια ήταν να φέρνουμε τους μαρκαδόρους.
αν γινόταν αυτό που είπα παραπάνω πιστεύω πως όλοι θα ήμασταν ευχαριστημένοι.
τέλος,για αυτά που έλεγε ο φώκος έχω να πω ότι η ιδέα ενός σχολείου που μοιράζει κουπόνια δεν με ενθουσιάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaptainBilly
Νεοφερμένο μέλος


Ας γινουν τα καλλιτεχνικα και η μουσικη μαθηματα προαιρετικα.Οποιος εχει μεσα του την καλλιτεχνικη φλεβα και θεωρει οτι μεσα απο το σχολειο μπορει να την αναδειξει να μπορει να επιλεγει το μαθημα.Με αυτον τον τροπο η ταξη θα ειναι πιο μικρη και ευελικτη με παιδια που γουσταρουν και οχι με ατομα που το θεωρουν αγγαρεια(ειμαι ενας απο αυτους)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
niek
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mariaal
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Καταρχάς αυτό που προτείνεις είναι πρόταση των περισσότερων ευρωπαϊκών φιλελευθέρων κομμάτων. Το κλειδί σε αυτό δεν είναι η μείωση του κρατικού προϋπολογισμού, αφού το κράτος θα πληρώνει τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Το κλειδί αυτής της φιλοσοφίας είναι ότι μείωση της εξάρτησης της παιδείας από το κράτος, σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο να πληρώνεις τα ιδιωτικά δίδακτρα αν έχεις και κάτι σαν υποτροφία.είμαι υπέρ των κουπονιών σε όλα τα μαθήματα. (γενικά πσιτεύω πως δε γίνεται σωστή δουλεια στο σχολείο).
Η λογική μου είναι να δίνουν σε όλους τους μαθητές (προπληρωμένα από το δημόσιο) κουπόνια και οι μαθητές να διαλέγουν εξαργυρώνοντας τα κουπόνια του κράτους το σχολείο , τους καθηγητές την ενισχυτική.
Π.Χ. μαθαίνει κανένας από το δημόσιο σχολείο ξένες γλώσσες; Ποια η λογική να ξοδεύει λεφτά το κράτοος για καθηγητηές Αγγλικών αν το 99% των παιδιων πανε φροντιστηρια. Ας κάνουν οι καθηγητές Αγγλικών στα παιιδά μόνο που δε πάνε φροντιστηριο.
Αν ένας μαθητής δε θέλει να πάει στο σχολείο και θέλει να κάνει φροντιστήρια θα μπορεί να κάνει μόνο φροντιστήρια.
(Ποια η λογική να ξοδεύει το κράτος λεφτά για μαθητές που πάνε σχολείο τουρίστες έχοντας κάνει την ύλη στο φροντιστηριο).
Με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσει η φοροδιαφυγή από τους καθηγητές που κάνουν φροντιστήρια (αφού για να εισπράτουν κουπόνια θα πρέπει να δηλώσουν εναρξη επαγγέλματος). . Και στα σχολεία θα πηγαίνει οποιος θέλει να μάθει και οχι αυτοί που τα εχουν κάνει από το φροντιστηριο και πανε στο σχολείο γιατί έτσι πρέπει. Επίσης τα φτωχά παιδιά θα έχουν επιλογή σε ποιον δάσκαλο επιθυμουν να κάνουν μάθημα και όχι να πηγαίνουν στο δημόσιο γιατί μονο αυτό είναι τζάμπα.
Και τέλος πάντων όσο οπαδός του φιλελευθερισμού και αν είμαι, αντικειμενικά ένα κράτος με λίγο από σοσιαλισμό, καπιταλισμό, φιλελευθερισμό, κομμουνισμό και φασισμό δεν είναι παρά μια εμετική σύνθεση. Οι "πασάδες" απλά έκοψαν και έραψαν την πολιτεία στα μέτρα τους.
Είναι αλήθεια ότι η γνώσης του σχολείου είναι πολύ περιορισμένες. Ωστόσο αυτό που βλέπω εγώ είναι μια φθηνή πολιτική και τίποτα περισσότερο. Μηδέν σχεδιασμός, μηδέν όραμα. Ακόμη και τα καλύτερα σχολεία του κόσμου να είχαμε, αφού θα βρισκόμασταν σε αυτή την κατάσταση θα κόβανε κάτι. Λίγο η έλλειψη τέχνης από την καθημερινότητα, λίγο η απλοϊκή αντίληψη μεγάλης μερίδας μαθητών και γονιών, λίγο τα συμφέροντα των συνδικαλιστικών φορέων, τα μαθήματα αυτά ήταν η εύκολη επιλογή. Το πρόβλημα είναι ότι όταν θα σφίξουν και άλλο πράγματα, δεν θα διστάσουν να ξανά κάνουν αυτό.Υπήρχαν (και ακόμα υπάρχουν) παιδιά που ζωγραφίζουν καταπληκτικά και που ασχολούνται σοβαρά με τη μουσική όμως το σχολείο μου δεν συνέβαλε σε αυτό, δεν τους πρόσφερε κάτι. Απλά οι μουσικοί αναλάμβαναν τις σχολικές γιορτές και οι καλές ζωγραφιές τοποθετούνταν στον πίνακα ανακοινώσεων. Αν πχ είχα μάθει από το σχολείο να ζωγραφίζω καλά ναι θα με πείραζε που καταργούνται γιατί θα είχα βιώσει ότι έχουν κάτι να προσφέρουν σαν μαθήματα, τώρα αδιαφορώ. Σαφώς δεν ηταν σε όλα τα σχολεία έτσι η κατάσταση, όμως εφόσον οι εμπειρίες μας διαμορφώνουν τις απόψεις μας εγώ έτσι πιστεύω...![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici
Τιμώμενο Μέλος


Το να έχει κάποιο σχολειο μαθήματα μουσικής και καλλιτεχνικα θεωρείτο πρότυπο σχολειο...
Δεν ειχαν ολα τα γυμνάσια και λύκεια τη δυνατότητα να παρέχουν αυτη τη γνωση...
Και ναι ήταν γνωση ουσίας ...
Μπορεί πλέον να εχεις ξεχάσει μαθηματικούς ή όρους της φυσικής και της χημειας αλλά δεν θα ξεχάσω ποτε τα υπέροχα μαθηματα καλλιτεχνικών που κάναμε…. τις εκθέσεις των έργων μας στο τελος της χρονιάς…. τις απλες βραβεύσεις με ενα κουτί ή με νερομπογιές αλλά που νόμιζες οτι σου είχαν δώσει χρυσό...
Επισης δεν θα ξεχασω το μουσικό και την προσπάθεια του να έρθουμε σε επαφή με τους μεγαλους κλασικους....
Μας έβαζε να ακούμε κομματια και να γράφουμε εκθεσεις...σε σχεση με τι μας συγκίνησε στη μουσικη...αλλά είχε φτιάξει και χορωδία όπου σε γιορτές εδιναν πάντα ρεσιτάλ

Ειναι απο τα μαθήματα που σιγουρα μένουν χαραγμένα στη μνήμη ενος μετέπειτα ενήλικα οταν θυμάται τι εκανε στο σχολείο...
Σχολείο χωρις μουσική και καλλιτεχνική παιδεια για μένα δεν ειναι σχολείο ειναι απλά μέσο διεκπεραίωσης μαθημάτων...ψυχρά και ανούσια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orient.
Πολύ δραστήριο μέλος


Αλλά απ' ότι φαίνεται πάει και αυτό...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lucas D.Hagg
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αν υπηρχε λιιιγη περισσοτερη οργανωση και μαθαιναν στους μαθητες και κατι αλλο περαν του να ζωγραφιζουν σπιτακια και καρτες χριστουγεννων,τοτε θα ταν ολεθριο το λαθος να καταργηθουν αυτα τα μαθηματα.
Οσο θυμαμαι τον ευατο μου μαθητη,στο μαθημα της μουσικης παντα ταινιες βλεπαμε και καλλιτεχνικα ουτε που θυμαμαι
δεν εχω καταπιαστε με τιποτα απο τα 2 ποτε,τυχαια...δεν νομιζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος



________________________________________
Ποτέ δε μας έμαθαν κάτι περισσότερο από αυτό^
Θυμάμαι, κατασκευές κάναμε μέχρι τη Γ' δημοτικού. Μετά μόνο ζωγραφιές-ζωγραφιές-ζωγραφιές. Εμείς που δε ζωγραφίζαμε καλά παίρναμε πούλο

Στη μουσική από την άλλη, στο δημοτικό, μαθαίναμε φλογέρα και ξυλόφωνο (δίναμε και "ρεσιτάλ" τα Χριστούγεννα και τον Ιούνιο, εκτός σχολείου). Στο γυμνάσιο μαθαίναμε πολλά πράγματα για τα είδη της μουσικής και την εξέλιξή της. Πολύ όμορφα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.