Δαλιδά
Περιβόητο μέλος



Καμία αλλαγή στη διαδικασία διεξαγωγής των πανελληνίων - τουλάχιστον μέχρι το σχολικό έτος 2016-2017 – ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής την Τρίτη ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος.
«Δεν μπορεί να επικρεμάται ως δαμόκλεια σπάθη κάθε χρονιά η οποιαδήποτε αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων. Γι' αυτό πρώτα θα ολοκληρώσουμε όλες τις αλλαγές στην τριτοβάθμια, να δούμε την αλλαγή στα λύκεια, στα γυμνάσια, στα σχολεία, να δούμε όλο το σύστημα της εκπαίδευσης ενιαία πώς λειτουργεί και να μη συζητήσουμε αυτή τη στιγμή καμιά αλλαγή τουλάχιστον», σημείωσε ο υπουργός.
«Να υπάρξει μια ηρεμία, σταθερότητα να δούμε την αλλαγή στα σχολεία και μετά να δούμε αν χρειάζεται αυτός ο θεσμός αλλαγή».
Ο υπουργός επεσήμανε δε, ότι οι συνεχείς αλλαγές στο σύστημα προξενούν φυσικά και έξοδα στις οικογένειες.
«Όταν λειτουργήσει το σύστημα και το δούμε και το αξιολογήσουμε, αφού κατασταλάξει ο κουρνιαχτός, μετά θα σκεφτούμε και θα συζητήσουμε αν χρειάζεται αλλαγή. Τουλάχιστον, όμως, τα παιδιά να ξέρουν ότι μέχρι το 2016-2017 θα έχουν το ίδιο σύστημα", κατέληξε ο υπουργός.
Πηγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης


Οι πανελληνιες αν και ψυχοφθορες ειναι (κατα βαση) το πλεον αξιοκρατικο συστημα αξιολογησης που μπορει να εφαρμοστει...
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Muxu Su
Διάσημο μέλος


Οι πανελληνιες αν και ψυχοφθορες ειναι (κατα βαση) το πλεον αξιοκρατικο συστημα αξιολογησης που μπορει να εφαρμοστει...
Aξιοκρατικό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christosxanthi
Δραστήριο μέλος


Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης


Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;
Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης


Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;
Εισαι λαθος. Ακομα και να εκαναν δουλεια οι καθηγητες στα σχολεια οπως λες, οι μαθητες δεν θα ειχαν την δυνατοτητα να ανταποκριθουν στην δυσκολια των θεματων των πανελληνιων (ενοειτε μιλω για τον μεσο ορο). Αλλωστε ακομα και μαθητες που πηγαινουν σε ιδιωτικα κανουν φροντιστηρια. Η υλη ειναι αρκετα μεγαλη και απαιτει πολυ μεγαλη εμβανθυνση. Σχετικα με το ερωτημα σου θα προτιμουσα ενα συστημα στο οποιο το σχολειο θα ειχε πρωταγωνιστικο ρολο -οχι ρολο παρωδια- ωστε να διαγωνιζονται ολοι οι μαθητες με ισους ορους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα συστηματα εισαγωγης στην τριτοβαθμια και πιο αποτελεσματικα απο το Ελληνικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greeklover13
Εκκολαπτόμενο μέλος


ενω οταν εχεις γενηθει μουσουλμανος η πολυετεκνος εισαι αξιοκρατικο? να μπαινεις με 3-4 σε ΑΕΙ..Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Όλοι δίκιο έχετε,είναι μεγάλη συζήτηση και δε βγάζει πουθενά...το σίγουρο είναι ότι στο Ουγκαντιστάν ζεις και μ'αυτούς τους στούρνους που ασχολούνται με τα της Παιδείας εκεί στο υπουργείο και μαθαίνουν στου Κασίδη το κεφάλι μόνο χειρότερο μπορεί να γίνει το όποιο νέο σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν;![]()
Δηλαδή ένα στυλ κατατακτηριων εξετάσεων όπου δίνεις 3-4 μαθήματα του α εξαμήνου κι αν τα περάσεις μπαίνεις στη σχολη σκέψου τι θα γινόταν σε νομικές και ιατρικές θα διαλεγαν καμια30,000 για να μπουν έτσι και έτσι θα πληρωναμε αλλα φροντιστήρια γιατί ο ανταγωνισμός θα φτάνε στον Θεό και άλλες σχολές θα μεναν άδειες στις οποίες μπαίνουν μαθητές σήμερα επειδή λόγω βαθμού δεν έχουν που αλλού να παν ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Αντιθέτως, το επικροτώ αυτό το σύστημα.Δηλαδή ένα στυλ κατατακτηριων εξετάσεων όπου δίνεις 3-4 μαθήματα του α εξαμήνου κι αν τα περάσεις μπαίνεις στη σχολη σκέψου τι θα γινόταν σε νομικές και ιατρικές θα διαλεγαν καμια30,000 για να μπουν έτσι και έτσι θα πληρωναμε αλλα φροντιστήρια γιατί ο ανταγωνισμός θα φτάνε στον Θεό και άλλες σχολές θα μεναν άδειες στις οποίες μπαίνουν μαθητές σήμερα επειδή λόγω βαθμού δεν έχουν που αλλού να παν ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης


α) Εκείνοι με εισόδημα πολύ υψηλότερο από το μέσο όρο (μένουν βόρεια προάστια στην Αθήνα κλπ)
β) Παιδιά καθηγητών (και λοιπών σπουδαγμένων)
γ) Μερικές (λίγες όμως) εξαιρέσεις
Από τη στιγμή που υπάρχει ανισότητα στον οικονομικό τομέα, θα υπάρχει παντού. Όποιο σύστημα εξετάσεων κι αν είχαμε, θα ίσχυε ότι οι (α) θα σπουδάσουν, γιατί θα έδιναν ένα σκασμό λεφτά για προετοιμασία, οι (β) και (γ) θα σκίζονταν στο διάβασμα για να περάσουν εκεί που θέλουν. So, what's the difference?
Εκτός πάλι αν έβαζαν τόσο πρωτότυπα θέματα που ένας μαθητής, όση προετοιμασία και να είχε κάνει, αν δεν είχε κι άλλες ικανότητες πέρα από το να απομνημονεύει και να ακολουθεί μεθοδολογίες, δε θα τα πήγαινε τόσο καλά, όσο ένας άλλος μαθητής με φαντασία, ευρηματικότητα και ικανότητα να επεξεργάζεται καινούριες πληροφορίες. Ποιος θα τολμούσε όμως να εφαρμόσει ένα τέτοιο σύστημα;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν;![]()
μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Όχι ακριβώς. Υπάρχουν σφάλματα στην ανάλυσή σου.Στις Πανελλήνιες υψηλούς βαθμούς (19.000+) πιάνουν:
α) Εκείνοι με εισόδημα πολύ υψηλότερο από το μέσο όρο (μένουν βόρεια προάστια στην Αθήνα κλπ)
β) Παιδιά καθηγητών (και λοιπών σπουδαγμένων)
γ) Μερικές (λίγες όμως) εξαιρέσεις
Από τη στιγμή που υπάρχει ανισότητα στον οικονομικό τομέα, θα υπάρχει παντού. Όποιο σύστημα εξετάσεων κι αν είχαμε, θα ίσχυε ότι οι (α) θα σπουδάσουν, γιατί θα έδιναν ένα σκασμό λεφτά για προετοιμασία, οι (β) και (γ) θα σκίζονταν στο διάβασμα για να περάσουν εκεί που θέλουν. So, what's the difference?
Υγ. Σου διόρθωσα μερικά ορθογραφικά.
Η δική μου άποψη. Μέχρι το Λύκειο γενική παιδεία με εμβάθυνση και απόκτηση Απολυτηρίου. Από κει και πέρα όποιος θέλει τριτοβάθμια, ξεχωριστές εξετάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης


Όχι ακριβώς. Υπάρχουν σφάλματα στην ανάλυσή σου.
Υγ. Σου διόρθωσα μερικά ορθογραφικά.
Η δική μου άποψη. Μέχρι το Λύκειο γενική παιδεία με εμβάθυνση και απόκτηση Απολυτηρίου. Από κει και πέρα όποιος θέλει τριτοβάθμια, ξεχωριστές εξετάσεις.
Κρίνω από τη δική μου σχολή που δεν έχω βρει ΚΑΝΕΝΑ από τους (γ). ΚΑΝΕΝΑΝ όμως.
ΥΓ: πάω να τα διορθώσω κι εγώ

Δε διαφωνώ σε αυτό. Λέω για τις εξετάσεις ως ξεχωριστό θέμα, ως μέσο εισαγωγής στο πανεπιστήμιο. Το ότι είναι καιρός να καταλάβουμε πως το πανεπιστήμιο είναι ανεξάρτητο από το λύκειο, είναι ένα άλλο, εξίσου σημαντικό, θέμα.
μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
Και αν δώσει ιστορία πανελλήνιες και γράψει άριστα, πάει να πει πώς ξέρει ιστορία;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος


μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
Φυσικα και θα πρεπει να τη γνωριζει. Αυτο ομως αφορα τη γενικη παιδεια, που θελει απαραιτητα βελτιωση. Δεν μπορει ομως να ειναι πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα και να θελει να γραψεις 20 για να περασεις σε σχολες οπως μαθηματικο,ιατρικη,ηλεκτρολογια κτλ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Λοιπόν.Κρίνω από τη δική μου σχολή που δεν έχω βρει ΚΑΝΕΝΑ από τους (γ). ΚΑΝΕΝΑΝ όμως.
Οι καλές περιοχές στην Αθήνα είναι στάνταρ, όχι μόνο αυτή που αναφέρεις. Η πλειονότητα των νέων της (α) κατηγορίας πάει έξω.
Το (β) ισχύει.
Το (γ) είναι από τις πιο κοινές κατηγορίες. Συνήθως συνειδητοποιημένοι, σκίζονται για ένα καλύτερο μέλλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος



Και ο Βένι έχει δίκιο εν μέρει. Και στη σχολή μου μια κοπέλα παραπονιόταν γιατί δεν πήρε κάρτα σίτισης με εισόδημα 100χιλ./χρόνο. Ε ντάξει.
Τουλάχιστον ας δούμε κάτι θετικό μέσα στη μαυρίλα. Τα κοινωνικά φροντιστήρια, με εθελοντές καθηγητές, γεμάτα.
Και ξέρω πολλά παιδιά με ανύπαρκτους γονείς, φουλ αδιάφοροι, χωρίς καμία παροχή, να βγάζουν 18.000+ . Ξεκολλάτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νάγια Τ.
Διάσημο μέλος


Αντοπροσωπευτικος των ικανοτήτων των μαθητών όμως?
Μάλλον,οχι! Προωθεί καθαρά την παπαγαλια,αδρανοποιει την κριτική σκέψη και περιορίζει στο ελάχιστο τις τάσεις για πρωτοβουλία! Συν του ότι εθιζει το μαθητή στην έτοιμη γνώση ,με αποτέλεσμα εκ των πραγμάτων να παθαίνει κοκομπλοκο οταν αντιλαμβάνεται τον τελείως διαφορετικό τροπο με τον οποίο πρέπει να δουλέψει ως φοιτητής πια!
Ωστόσο,δεν ξέρω κατα πόσο ειναι εφικτο,στην Ελλάδα ,να δημιουργηθεί εκ νέου ενα σύστημα εκπαίδευσης που θα ελέγχει τις ικανότητες κριτικής σκέψης και πρωτοτυπιας των μαθητών!
Θα ειναι μάλλον μια κατάσταση "άλλαξε ο Μανωλιος κι έβαλε τα ρουχα του αλλιώς!"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.