Καμία αλλαγή στις Πανελλήνιες μέχρι το 2016 - 2017

Δαλιδά

New member

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.

Καμία αλλαγή στη διαδικασία διεξαγωγής των πανελληνίων - τουλάχιστον μέχρι το σχολικό έτος 2016-2017 – ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής την Τρίτη ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος.

«Δεν μπορεί να επικρεμάται ως δαμόκλεια σπάθη κάθε χρονιά η οποιαδήποτε αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων. Γι' αυτό πρώτα θα ολοκληρώσουμε όλες τις αλλαγές στην τριτοβάθμια, να δούμε την αλλαγή στα λύκεια, στα γυμνάσια, στα σχολεία, να δούμε όλο το σύστημα της εκπαίδευσης ενιαία πώς λειτουργεί και να μη συζητήσουμε αυτή τη στιγμή καμιά αλλαγή τουλάχιστον», σημείωσε ο υπουργός.

«Να υπάρξει μια ηρεμία, σταθερότητα να δούμε την αλλαγή στα σχολεία και μετά να δούμε αν χρειάζεται αυτός ο θεσμός αλλαγή».

Ο υπουργός επεσήμανε δε, ότι οι συνεχείς αλλαγές στο σύστημα προξενούν φυσικά και έξοδα στις οικογένειες.

«Όταν λειτουργήσει το σύστημα και το δούμε και το αξιολογήσουμε, αφού κατασταλάξει ο κουρνιαχτός, μετά θα σκεφτούμε και θα συζητήσουμε αν χρειάζεται αλλαγή. Τουλάχιστον, όμως, τα παιδιά να ξέρουν ότι μέχρι το 2016-2017 θα έχουν το ίδιο σύστημα", κατέληξε ο υπουργός.

Πηγή
 

Angelique.

New member

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,588 μηνύματα.
Μάλιστα. Ως και τα εγγόνια μας Πανελλήνιες θα δίνουν. Good.
 

StratosRIP

New member

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Οι πανελληνιες αν και ψυχοφθορες ειναι (κατα βαση) το πλεον αξιοκρατικο συστημα αξιολογησης που μπορει να εφαρμοστει...
 

Guest 845212

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι πανελληνιες αν και ψυχοφθορες ειναι (κατα βαση) το πλεον αξιοκρατικο συστημα αξιολογησης που μπορει να εφαρμοστει...
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
 

Muxu Su

Well-known member

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,208 μηνύματα.

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;

Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν; :whistle:
 

Guest 845212

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αυτό αγαπητέ δεν είναι πρόβλημα που απορρέει από τον θεσμό των πανελλαδικών, αλλά από την κατάσταση στα Λύκεια τς χώρας μας.. Τι θα θεωρούσες δικαιότερο από τις Πανελήνιες;
Εισαι λαθος. Ακομα και να εκαναν δουλεια οι καθηγητες στα σχολεια οπως λες, οι μαθητες δεν θα ειχαν την δυνατοτητα να ανταποκριθουν στην δυσκολια των θεματων των πανελληνιων (ενοειτε μιλω για τον μεσο ορο). Αλλωστε ακομα και μαθητες που πηγαινουν σε ιδιωτικα κανουν φροντιστηρια. Η υλη ειναι αρκετα μεγαλη και απαιτει πολυ μεγαλη εμβανθυνση. Σχετικα με το ερωτημα σου θα προτιμουσα ενα συστημα στο οποιο το σχολειο θα ειχε πρωταγωνιστικο ρολο -οχι ρολο παρωδια- ωστε να διαγωνιζονται ολοι οι μαθητες με ισους ορους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα συστηματα εισαγωγης στην τριτοβαθμια και πιο αποτελεσματικα απο το Ελληνικο.
 

greeklover13

New member

Ο greeklover13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 213 μηνύματα.
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
ενω οταν εχεις γενηθει μουσουλμανος η πολυετεκνος εισαι αξιοκρατικο? να μπαινεις με 3-4 σε ΑΕΙ..
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,672 μηνύματα.
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Όλοι δίκιο έχετε,είναι μεγάλη συζήτηση και δε βγάζει πουθενά...το σίγουρο είναι ότι στο Ουγκαντιστάν ζεις και μ'αυτούς τους στούρνους που ασχολούνται με τα της Παιδείας εκεί στο υπουργείο και μαθαίνουν στου Κασίδη το κεφάλι μόνο χειρότερο μπορεί να γίνει το όποιο νέο σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι.
 

Theoritikos

New member

Ο Theoritikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν; :whistle:
Δηλαδή ένα στυλ κατατακτηριων εξετάσεων όπου δίνεις 3-4 μαθήματα του α εξαμήνου κι αν τα περάσεις μπαίνεις στη σχολη σκέψου τι θα γινόταν σε νομικές και ιατρικές θα διαλεγαν καμια30,000 για να μπουν έτσι και έτσι θα πληρωναμε αλλα φροντιστήρια γιατί ο ανταγωνισμός θα φτάνε στον Θεό και άλλες σχολές θα μεναν άδειες στις οποίες μπαίνουν μαθητές σήμερα επειδή λόγω βαθμού δεν έχουν που αλλού να παν ...
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.
Δηλαδή ένα στυλ κατατακτηριων εξετάσεων όπου δίνεις 3-4 μαθήματα του α εξαμήνου κι αν τα περάσεις μπαίνεις στη σχολη σκέψου τι θα γινόταν σε νομικές και ιατρικές θα διαλεγαν καμια30,000 για να μπουν έτσι και έτσι θα πληρωναμε αλλα φροντιστήρια γιατί ο ανταγωνισμός θα φτάνε στον Θεό και άλλες σχολές θα μεναν άδειες στις οποίες μπαίνουν μαθητές σήμερα επειδή λόγω βαθμού δεν έχουν που αλλού να παν ...
Αντιθέτως, το επικροτώ αυτό το σύστημα.
 

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

Η spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,376 μηνύματα.
Στις Πανελλήνιες υψηλούς βαθμούς (19.000+) πιάνουν:
α) Εκείνοι με εισόδημα πολύ υψηλότερο από το μέσο όρο (μένουν βόρεια προάστια στην Αθήνα κλπ)
β) Παιδιά καθηγητών (και λοιπών σπουδαγμένων)
γ) Μερικές (λίγες όμως) εξαιρέσεις

Από τη στιγμή που υπάρχει ανισότητα στον οικονομικό τομέα, θα υπάρχει παντού. Όποιο σύστημα εξετάσεων κι αν είχαμε, θα ίσχυε ότι οι (α) θα σπουδάσουν, γιατί θα έδιναν ένα σκασμό λεφτά για προετοιμασία, οι (β) και (γ) θα σκίζονταν στο διάβασμα για να περάσουν εκεί που θέλουν. So, what's the difference?

Εκτός πάλι αν έβαζαν τόσο πρωτότυπα θέματα που ένας μαθητής, όση προετοιμασία και να είχε κάνει, αν δεν είχε κι άλλες ικανότητες πέρα από το να απομνημονεύει και να ακολουθεί μεθοδολογίες, δε θα τα πήγαινε τόσο καλά, όσο ένας άλλος μαθητής με φαντασία, ευρηματικότητα και ικανότητα να επεξεργάζεται καινούριες πληροφορίες. Ποιος θα τολμούσε όμως να εφαρμόσει ένα τέτοιο σύστημα; :hmm:
 
Τελευταία επεξεργασία:

φρι

New member

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,288 μηνύματα.
Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν; :whistle:
μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.
Στις Πανελλήνιες υψηλούς βαθμούς (19.000+) πιάνουν:
α) Εκείνοι με εισόδημα πολύ υψηλότερο από το μέσο όρο (μένουν βόρεια προάστια στην Αθήνα κλπ)
β) Παιδιά καθηγητών (και λοιπών σπουδαγμένων)
γ) Μερικές (λίγες όμως) εξαιρέσεις

Από τη στιγμή που υπάρχει ανισότητα στον οικονομικό τομέα, θα υπάρχει παντού. Όποιο σύστημα εξετάσεων κι αν είχαμε, θα ίσχυε ότι οι (α) θα σπουδάσουν, γιατί θα έδιναν ένα σκασμό λεφτά για προετοιμασία, οι (β) και (γ) θα σκίζονταν στο διάβασμα για να περάσουν εκεί που θέλουν. So, what's the difference?
Όχι ακριβώς. Υπάρχουν σφάλματα στην ανάλυσή σου.

Υγ. Σου διόρθωσα μερικά ορθογραφικά.

Η δική μου άποψη. Μέχρι το Λύκειο γενική παιδεία με εμβάθυνση και απόκτηση Απολυτηρίου. Από κει και πέρα όποιος θέλει τριτοβάθμια, ξεχωριστές εξετάσεις.
 

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

Η spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,376 μηνύματα.
Όχι ακριβώς. Υπάρχουν σφάλματα στην ανάλυσή σου.

Υγ. Σου διόρθωσα μερικά ορθογραφικά.

Η δική μου άποψη. Μέχρι το Λύκειο γενική παιδεία με εμβάθυνση και απόκτηση Απολυτηρίου. Από κει και πέρα όποιος θέλει τριτοβάθμια, ξεχωριστές εξετάσεις.
Κρίνω από τη δική μου σχολή που δεν έχω βρει ΚΑΝΕΝΑ από τους (γ). ΚΑΝΕΝΑΝ όμως.

ΥΓ: πάω να τα διορθώσω κι εγώ :redface:

Δε διαφωνώ σε αυτό. Λέω για τις εξετάσεις ως ξεχωριστό θέμα, ως μέσο εισαγωγής στο πανεπιστήμιο. Το ότι είναι καιρός να καταλάβουμε πως το πανεπιστήμιο είναι ανεξάρτητο από το λύκειο, είναι ένα άλλο, εξίσου σημαντικό, θέμα.

μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
Και αν δώσει ιστορία πανελλήνιες και γράψει άριστα, πάει να πει πώς ξέρει ιστορία; :confused:
 

timonierhs

New member

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,243 μηνύματα.
μήπως αυτός για πχ που θα πάει να σπουδάσει μαθηματικό θα πρέπει ΦΥΣΙΚΑ να γνωρίζει την ιστορία της Ελλάδος; Λεω εγω τωρα..όχι για να μην ρίχνουμε τις ευθύνες μόνο στους πολιτικούς για την τωρινή κατάσταση της χώρας μας..
Φυσικα και θα πρεπει να τη γνωριζει. Αυτο ομως αφορα τη γενικη παιδεια, που θελει απαραιτητα βελτιωση. Δεν μπορει ομως να ειναι πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα και να θελει να γραψεις 20 για να περασεις σε σχολες οπως μαθηματικο,ιατρικη,ηλεκτρολογια κτλ.
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.
Κρίνω από τη δική μου σχολή που δεν έχω βρει ΚΑΝΕΝΑ από τους (γ). ΚΑΝΕΝΑΝ όμως.
Λοιπόν.
Οι καλές περιοχές στην Αθήνα είναι στάνταρ, όχι μόνο αυτή που αναφέρεις. Η πλειονότητα των νέων της (α) κατηγορίας πάει έξω.
Το (β) ισχύει.
Το (γ) είναι από τις πιο κοινές κατηγορίες. Συνήθως συνειδητοποιημένοι, σκίζονται για ένα καλύτερο μέλλον.
 

Δαλιδά

New member

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,213 μηνύματα.
Εγώ απορώ γιατί κάθεστε και ασχολείστε με αυτούς που έχουν λεφτά. Αφού τα έχουν και τα δίνουν ας στείλουν τα παιδιά τους όπου θέλουν :P
Και ο Βένι έχει δίκιο εν μέρει. Και στη σχολή μου μια κοπέλα παραπονιόταν γιατί δεν πήρε κάρτα σίτισης με εισόδημα 100χιλ./χρόνο. Ε ντάξει.

Τουλάχιστον ας δούμε κάτι θετικό μέσα στη μαυρίλα. Τα κοινωνικά φροντιστήρια, με εθελοντές καθηγητές, γεμάτα.

Και ξέρω πολλά παιδιά με ανύπαρκτους γονείς, φουλ αδιάφοροι, χωρίς καμία παροχή, να βγάζουν 18.000+ . Ξεκολλάτε.
 

Νάγια Τ.

New member

Η Νάγια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,134 μηνύματα.
Οι Πανελλήνιες σαν θεσμός ΝΑΙ ειναι αδιαβλητος!
Αντοπροσωπευτικος των ικανοτήτων των μαθητών όμως?
Μάλλον,οχι! Προωθεί καθαρά την παπαγαλια,αδρανοποιει την κριτική σκέψη και περιορίζει στο ελάχιστο τις τάσεις για πρωτοβουλία! Συν του ότι εθιζει το μαθητή στην έτοιμη γνώση ,με αποτέλεσμα εκ των πραγμάτων να παθαίνει κοκομπλοκο οταν αντιλαμβάνεται τον τελείως διαφορετικό τροπο με τον οποίο πρέπει να δουλέψει ως φοιτητής πια!
Ωστόσο,δεν ξέρω κατα πόσο ειναι εφικτο,στην Ελλάδα ,να δημιουργηθεί εκ νέου ενα σύστημα εκπαίδευσης που θα ελέγχει τις ικανότητες κριτικής σκέψης και πρωτοτυπιας των μαθητών!
Θα ειναι μάλλον μια κατάσταση "άλλαξε ο Μανωλιος κι έβαλε τα ρουχα του αλλιώς!"
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top