Καμία αλλαγή στις Πανελλήνιες μέχρι το 2016 - 2017

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Kaι πριν 10-15 χρόνια πήγαιναν φροντιστήριο, και πιο παλιά ακόμα.
Είπα ότι "δεν ήταν απαραίτητο"
Φάουλ. Ερεύνησέ το καλύτερα.
Κι όμως. Πες μου εσύ γιατί καθίστατο απαραίτητο το φροντιστήριο:)
 

Νηρηίς

New member

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,053 μηνύματα.
Δηλαδή όσοι έκαναν φροντιστήριο παλιά, το έκαναν για να περάσει η ώρα τους;
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.
Κι όμως. Πες μου εσύ γιατί καθίστατο απαραίτητο το φροντιστήριο:)
Πρώτον. Το φροντιστήριο είναι παλιά μόδα.
Δεύτερον. Αυξάνονται οι πιθανότητες. Πρόσθετο υλικό, εξάσκηση, επεξήγηση, μέθοδος κλπ. Υπ' όψιν το διαδίκτυο είναι φαινόμενο των ημερών μας, άρα στο παρελθόν;
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Δηλαδή όσοι έκαναν φροντιστήριο παλιά, το έκαναν για να περάσει η ώρα τους;
Όχι. Όμως δεν υπήρχε η άποψη "αν δεν πας φροντιστήριο, θα γράψεις χάλια στις πανελλήνιες".
Πρώτον. Το φροντιστήριο είναι παλιά μόδα.
Δεύτερον. Αυξάνονται οι πιθανότητες. Πρόσθετο υλικό, εξάσκηση, επεξήγηση, μέθοδος κλπ. Υπ' όψιν το διαδίκτυο είναι φαινόμενο των ημερών μας, άρα στο παρελθόν;
Αυτό λέω. Ενώ δεν υπήρχε διαδίκτυο για extra ασκήσεις, η πλειοψηφία των μαθητών δεν πήγαινε φροντιστήριο. Κι όμως, πολλοί έπαιρναν πολύ αξιόλογους βαθμους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα. Πλέον, με το διαδίκτυο, το φροντιστήριο είναι η μόδα που δεν ξεπεράστηκε.
 

Νηρηίς

New member

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,053 μηνύματα.
Όχι. Όμως δεν υπήρχε η άποψη "αν δεν πας φροντιστήριο, θα γράψεις χάλια στις πανελλήνιες".
Είσαι σίγουρος; Δεν υπήρχε σε μεγάλο βαθμό αυτή η άποψη, αφού δεν επιθυμούσαν όλοι την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια. Τόσο απλό. Άλλες εποχές.
 

Θάλεια

New member

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 2,788 μηνύματα.
Πριν 15+ χρόνια υπήρχε περισσότερη νεολαία στην επαρχεία, απ'ότι σήμερα. Όλα αυτά τα παιδιά ήθελαν να φύγουν από τα χωριά τους και να πάνε σε μία μεγαλύτερη πόλη (γιατί έβλεπαν τους γονείς τους ότι -ίσως- περνούσαν δύσκολα και δούλευαν σκληρά για να τα βγάλουν πέρα) και γι'αυτό διάβαζαν με πολύ περισσότερο πείσμα απ'ότι άλλα παιδιά που ζούσαν σε μεγαλουπόλεις. Όχι όλα τα παιδιά αλλά μία σημαντική μερίδα. Μάλιστα αυτό κρατιέται ακόμη σε μερικές περιοχές. Για παράδειγμα ο Νομός Καρδίτσας αλλά και η Πτολεμαϊδα κάθε χρόνο (αναλογικά πάντα) βγάζουν τους καλύτερους μαθητές. Ούτε τα τρελά φροντιστήρια κάνουν, ούτε τα τρελά ονόματα καθηγητών υπάρχουν εκεί, ούτε το νερό τους είναι πλούσιο σε συστατικά που οξύνουν την νοημοσύνη, ούτε τίποτα που να τους καθιστά πιο ικανούς από τα παιδιά της πόλης. Το πείσμα κάνει τη διαφορά, και τότε τα παιδιά είχαν πολύ πείσμα.

Btw, είναι χαρακτηριστικό ότι οι τότε βάσεις εισαγωγής είναι αρκετά χαμηλότερες σε σύγκριση με τώρα.
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.

Poseidon

New member

Ο Poseidon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αταλάντη (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Πριν 15+ χρόνια υπήρχε περισσότερη νεολαία στην επαρχεία, απ'ότι σήμερα. Όλα αυτά τα παιδιά ήθελαν να φύγουν από τα χωριά τους και να πάνε σε μία μεγαλύτερη πόλη (γιατί έβλεπαν τους γονείς τους ότι -ίσως- περνούσαν δύσκολα και δούλευαν σκληρά για να τα βγάλουν πέρα) και γι'αυτό διάβαζαν με πολύ περισσότερο πείσμα απ'ότι άλλα παιδιά που ζούσαν σε μεγαλουπόλεις. Όχι όλα τα παιδιά αλλά μία σημαντική μερίδα. Μάλιστα αυτό κρατιέται ακόμη σε μερικές περιοχές. Για παράδειγμα ο Νομός Καρδίτσας αλλά και η Πτολεμαϊδα κάθε χρόνο (αναλογικά πάντα) βγάζουν τους καλύτερους μαθητές. Ούτε τα τρελά φροντιστήρια κάνουν, ούτε τα τρελά ονόματα καθηγητών υπάρχουν εκεί, ούτε το νερό τους είναι πλούσιο σε συστατικά που οξύνουν την νοημοσύνη, ούτε τίποτα που να τους καθιστά πιο ικανούς από τα παιδιά της πόλης. Το πείσμα κάνει τη διαφορά, και τότε τα παιδιά είχαν πολύ πείσμα.

Btw, είναι χαρακτηριστικό ότι οι τότε βάσεις εισαγωγής είναι αρκετά χαμηλότερες σε σύγκριση με τώρα.
Για την Καρδίτσα ,αν θεωρούμε τις 23 ώρες τη βδομάδα λογικές τι να πω;


Η ύλη στη συγκεκριμένη περιοχή δε βγαίνει αν δεν την αρχίσεις απο δεκέμβριο της Β.Μπορεί και να κάνουν καλά εν τέλει οι άνθρωποι...:redface:
 

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Πριν 15+ χρόνια υπήρχε περισσότερη νεολαία στην επαρχεία, απ'ότι σήμερα. Όλα αυτά τα παιδιά ήθελαν να φύγουν από τα χωριά τους και να πάνε σε μία μεγαλύτερη πόλη (γιατί έβλεπαν τους γονείς τους ότι -ίσως- περνούσαν δύσκολα και δούλευαν σκληρά για να τα βγάλουν πέρα) και γι'αυτό διάβαζαν με πολύ περισσότερο πείσμα απ'ότι άλλα παιδιά που ζούσαν σε μεγαλουπόλεις. Όχι όλα τα παιδιά αλλά μία σημαντική μερίδα. Μάλιστα αυτό κρατιέται ακόμη σε μερικές περιοχές. Για παράδειγμα ο Νομός Καρδίτσας αλλά και η Πτολεμαϊδα κάθε χρόνο (αναλογικά πάντα) βγάζουν τους καλύτερους μαθητές. Ούτε τα τρελά φροντιστήρια κάνουν, ούτε τα τρελά ονόματα καθηγητών υπάρχουν εκεί, ούτε το νερό τους είναι πλούσιο σε συστατικά που οξύνουν την νοημοσύνη, ούτε τίποτα που να τους καθιστά πιο ικανούς από τα παιδιά της πόλης. Το πείσμα κάνει τη διαφορά, και τότε τα παιδιά είχαν πολύ πείσμα.

Btw, είναι χαρακτηριστικό ότι οι τότε βάσεις εισαγωγής είναι αρκετά χαμηλότερες σε σύγκριση με τώρα.
Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά εδώ να προσθέσω ότι δεν είναι μόνο η Καρδίτσα.. Στην Ξάνθη , από που είμαι εγώ, έχουμε συνεχώς επιτυχίες σε Ιατρικές, Πολυτεχνεία κτλ.. Και μιλάμε για μεγάλα νούμερα(15+ Ιατρικές κάθε χρόνο κτλ:clapup:) .. Άρα αυτό που λες για την επαρχία ισχύει( με βάση και την δική μου εμπειρία), αλλά φυσικά υπάρχουν και πολλά άτομα από μεγαλουπόλεις τα οποία διαβάζουν πολύ και σοβαρά:)
 

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
Το πρόβλημα με τις πανελλήνιες,δεν είναι τόσο οι εξετάσεις,όπου και αυτές δεν είναι τέλειες,αλλά θα αναφερθώ αργότερα σε αυτές.
Το πρόβλημα είναι η ανεπαρκής προετοιμασία απο το σχολείο και μόνο.
Καταρχάς,έχετε δεί τα σχολικά βιβλία;;Δεν εμβαθύνουν καθόλου στα θέματα,τα αγγίζουν απίστευτα επιφανειακά.Κανένα πολύπλοκο ερώτημα κανένα σύνθετο πρόβλημα.Με ελάχιστες ασκήσεις,και ακόμα λιγότερα προβλήματα.
Και πάρτε στον αντίποδα τα βοηθήματα της παραπαιδείας.Άπειρες ασκήσεις,που καλύπτουν όλο το φάσμα της ύλης,με ολόκληρα ξεχωριστά βιβλία μόνο για το 4ο θέμα που σε όρισμένες περιπτώσεις αγγίζει επίπεδο πρωτοετή.
Ακόμα και χωρίς φροντιστήριο,άν καθήσεις και λύσεις κάθε άσκηση που έχουνε λύνοντας τις όποιες απορίες σου ,έχεις τεράστιες πιθανότητες να περάσεις στην σχολή που θέλεις.
Οπότε αν ξεκινούσα να αλλάξω την παιδεία στην Ελλάδα,θα ξεκινούσα απο τα βιβλία.
Πάμε στο σχολείο τώρα.Ώς γνωστόν όλοι πλέον οι μαθητές το έχουνε το σχολείο για φτύσιμο.Ώρες χαμένες όπου οι περισσότεροι απλά κάθονται ήσυχα στο μάθημα και διαβάζουν για το φροντιστήριο.Εδώ θέλει τεράστιες αλλαγές,και όχι μόνο στην τρίτη αλλά σε ολόκληρο το Γυμνάσιο-Λύκειο.Καταρχάς θα πρέπει η ώρα έναρξης μαθημάτων να πάει αργότερα.Το 8 το πρωί είναι ότι πιό βάρβαρο.Άσε που δεν έχεις προλάβει κάν να ξυπνήσεις.9,9:15 είναι μία χαρά.Τώρα το τί θα μαθαίνει στο σχολείο.Εδώ χωράει πολύ συζήτηση.
Καταρχάς πρέπει ο μαθητής να μάθει ένα ευρή φάσμα γνώσεων,όχι για να μπορέσει να δώσει εξετάσεις,αλλά για να τα μάθει όντως πραγματικά.Μαθήματα γενικής παιδείας,για όλους,χωρίς εξετάσεις στο τέλος.Μέχρι και την Β Λυκείου.Η κατεύθυνση δεν έχει καμία απολύτως θέση στην τάξη αυτή.
Θα πρέπει να αλλάξει εντελώς το σύστημα διδασκαλίας.Μιλάμε για τάξεις που αγγίζουν σε ορισμένα σχολεία ακόμα και τα 30 άτομα.
Είναι αδύνατον να καταφέρεις να διδάξεις σε τέτοιο αριθμό μαθητών.Εδώ θα υιοθετούσα ενα σύστημα παρόμοιο με την Khan Academy.Διδασκαλία του μαθήματος μέσω βίντεο(όχι σαν τις παπαριές τους study4exams) με λυμένες ασκήσεις βήμα βήμα,όπου μπορείς να σταματήσεις,να κάνεις rewind,άν δεν κατάλαβες κάτι με την πρώτη,χωρίς να κλέβεις χρόνο απο την υπόλοιπη τάξη σου.Σπίτι σου στον δικό σου χώρο και στον δικό σου χρόνο.Και στο σχολείο θα λύνονται τυχόν απορίες και ασκήσεις.Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ένα φόρουμ για κάθε τάξη(με διαχειριστή τον εκάστοτε δάσκαλο) ώστε να μήν χρειάζεται να περιμένει μέχρι την επόμενη φορά για να ρωτήσει κάτι απλό ή άν έχει κολλήσει σε μία άσκηση.
Έτσι κερδίζεται χρόνος,και πραγματική γνώση για τους μαθητές αφήνοντας χώρο για πραγματικές δραστηριότητες στο σχολείο όπως γυμναστική,εικαστικές τέχνες,μουσική,γιατί όχι μαθήματα οδήγησης,και άλλα πολλά.Θα μπορούσε να προσφέρεται ένα μεγάλο διάλειμμα στο σχολείο το μεσημέρι μαζί με γεύμα,και μετά να συνεχίζει το μάθημα μέχρι της 4-5 η ώρα.
Με αυτόν τον τρόπο το φροντιστήριο is rendered obsolete,και καταφέρνεται ένα τεράστιο πλήγμα στην παραπαιδεία,και επιτυγχάνεται πραγματική δωρέαν εκπαίδευση για όλους!
Στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια τώρα.
Εδώ πρέπει να απαγκιστρωθεί απο την δευτεροβάθμια,με την έννοια πως δεν πρέπει να ταυτίζεται η επιτυχία στις εξετάσεις με την επιτυχία στα μαθήματα.Θα πρέπει να είναι ανεξάρτητες απο τον κύριο κορμό διδασκαλίας.
Φαντάζομαι μέχρι την ηλικία των 17(που οι περισσότεροι αρχίζουν την Γ Λυκείου),και δεδομένου πως όλα αυτά τα χρόνια και έχοντας άπειρα ερεθίσματα έχουν αποφασίσει τι θα ήθελαν να σπουδάσουν,δηλώνουν απο την αρχή του χρονου την προτίμησή τους,και αναλόγως,θα διδαχθούνε ορισμένα μαθήματα(3-4) σχετικά με την σχολή που θέλουν.
Οι εξετάσεις δεν θα γίνονται μία φορά τον χρόνο,αλλα τουλάχιστον 2(ανά εξάμηνο) ή 3(ανά τετράμηνο) κυρίως για να διευκολυνθούν όσοι κόπηκαν την πρώτη φορά και να μήν χρειάζεται να χάσουν άλλη μία χρονιά.Τα θέματα θα είναι κάτι που σίγουρα το έχουνε διδαχθεί,τα οποία θέματα θα πρέπει να τα έχουνε δεί και οι καθηγητές του εκάστοτε τμήματος πρώτα.δηλαδή θα είναι κάτι που θα γράφεται στο βιβλίο,και οι ασκήσεις θα πρέπει να είναι ακρίβώς κάτι που υπάρχει εκεί μέσα,ούτε κάν παραλλαγή(μόνο τα νούμερα να αλλάζουν) ώστε κάποιος που πραγματικά διάβασε,πραγματικά μελέτησε να περάσει.
Βέβαια τα παραπάνω αποτελούνε όνειρο θερινής νυκτός γιατί που να βρεθεί κάποιος πολιτικός με πραγματικά @@ να τα κάνει όλα αυτά...
 

Solmyr

New member

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 538 μηνύματα.
Το πρόβλημα με τις πανελλήνιες,δεν είναι τόσο οι εξετάσεις,όπου και αυτές δεν είναι τέλειες,αλλά θα αναφερθώ αργότερα σε αυτές.
Το πρόβλημα είναι η ανεπαρκής προετοιμασία απο το σχολείο και μόνο.
Καταρχάς,έχετε δεί τα σχολικά βιβλία;;Δεν εμβαθύνουν καθόλου στα θέματα,τα αγγίζουν απίστευτα επιφανειακά.Κανένα πολύπλοκο ερώτημα κανένα σύνθετο πρόβλημα.Με ελάχιστες ασκήσεις,και ακόμα λιγότερα προβλήματα.
Και πάρτε στον αντίποδα τα βοηθήματα της παραπαιδείας.Άπειρες ασκήσεις,που καλύπτουν όλο το φάσμα της ύλης,με ολόκληρα ξεχωριστά βιβλία μόνο για το 4ο θέμα που σε όρισμένες περιπτώσεις αγγίζει επίπεδο πρωτοετή.
Ακόμα και χωρίς φροντιστήριο,άν καθήσεις και λύσεις κάθε άσκηση που έχουνε λύνοντας τις όποιες απορίες σου ,έχεις τεράστιες πιθανότητες να περάσεις στην σχολή που θέλεις.
Οπότε αν ξεκινούσα να αλλάξω την παιδεία στην Ελλάδα,θα ξεκινούσα απο τα βιβλία.
Πάμε στο σχολείο τώρα.Ώς γνωστόν όλοι πλέον οι μαθητές το έχουνε το σχολείο για φτύσιμο.Ώρες χαμένες όπου οι περισσότεροι απλά κάθονται ήσυχα στο μάθημα και διαβάζουν για το φροντιστήριο.Εδώ θέλει τεράστιες αλλαγές,και όχι μόνο στην τρίτη αλλά σε ολόκληρο το Γυμνάσιο-Λύκειο.Καταρχάς θα πρέπει η ώρα έναρξης μαθημάτων να πάει αργότερα.Το 8 το πρωί είναι ότι πιό βάρβαρο.Άσε που δεν έχεις προλάβει κάν να ξυπνήσεις.9,9:15 είναι μία χαρά.Τώρα το τί θα μαθαίνει στο σχολείο.Εδώ χωράει πολύ συζήτηση.
Καταρχάς πρέπει ο μαθητής να μάθει ένα ευρή φάσμα γνώσεων,όχι για να μπορέσει να δώσει εξετάσεις,αλλά για να τα μάθει όντως πραγματικά.Μαθήματα γενικής παιδείας,για όλους,χωρίς εξετάσεις στο τέλος.Μέχρι και την Β Λυκείου.Η κατεύθυνση δεν έχει καμία απολύτως θέση στην τάξη αυτή.
Θα πρέπει να αλλάξει εντελώς το σύστημα διδασκαλίας.Μιλάμε για τάξεις που αγγίζουν σε ορισμένα σχολεία ακόμα και τα 30 άτομα.
Είναι αδύνατον να καταφέρεις να διδάξεις σε τέτοιο αριθμό μαθητών.Εδώ θα υιοθετούσα ενα σύστημα παρόμοιο με την Khan Academy.Διδασκαλία του μαθήματος μέσω βίντεο(όχι σαν τις παπαριές τους study4exams) με λυμένες ασκήσεις βήμα βήμα,όπου μπορείς να σταματήσεις,να κάνεις rewind,άν δεν κατάλαβες κάτι με την πρώτη,χωρίς να κλέβεις χρόνο απο την υπόλοιπη τάξη σου.Σπίτι σου στον δικό σου χώρο και στον δικό σου χρόνο.Και στο σχολείο θα λύνονται τυχόν απορίες και ασκήσεις.Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ένα φόρουμ για κάθε τάξη(με διαχειριστή τον εκάστοτε δάσκαλο) ώστε να μήν χρειάζεται να περιμένει μέχρι την επόμενη φορά για να ρωτήσει κάτι απλό ή άν έχει κολλήσει σε μία άσκηση.
Έτσι κερδίζεται χρόνος,και πραγματική γνώση για τους μαθητές αφήνοντας χώρο για πραγματικές δραστηριότητες στο σχολείο όπως γυμναστική,εικαστικές τέχνες,μουσική,γιατί όχι μαθήματα οδήγησης,και άλλα πολλά.Θα μπορούσε να προσφέρεται ένα μεγάλο διάλειμμα στο σχολείο το μεσημέρι μαζί με γεύμα,και μετά να συνεχίζει το μάθημα μέχρι της 4-5 η ώρα.
Με αυτόν τον τρόπο το φροντιστήριο is rendered obsolete,και καταφέρνεται ένα τεράστιο πλήγμα στην παραπαιδεία,και επιτυγχάνεται πραγματική δωρέαν εκπαίδευση για όλους!
Στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια τώρα.
Εδώ πρέπει να απαγκιστρωθεί απο την δευτεροβάθμια,με την έννοια πως δεν πρέπει να ταυτίζεται η επιτυχία στις εξετάσεις με την επιτυχία στα μαθήματα.Θα πρέπει να είναι ανεξάρτητες απο τον κύριο κορμό διδασκαλίας.
Φαντάζομαι μέχρι την ηλικία των 17(που οι περισσότεροι αρχίζουν την Γ Λυκείου),και δεδομένου πως όλα αυτά τα χρόνια και έχοντας άπειρα ερεθίσματα έχουν αποφασίσει τι θα ήθελαν να σπουδάσουν,δηλώνουν απο την αρχή του χρονου την προτίμησή τους,και αναλόγως,θα διδαχθούνε ορισμένα μαθήματα(3-4) σχετικά με την σχολή που θέλουν.
Οι εξετάσεις δεν θα γίνονται μία φορά τον χρόνο,αλλα τουλάχιστον 2(ανά εξάμηνο) ή 3(ανά τετράμηνο) κυρίως για να διευκολυνθούν όσοι κόπηκαν την πρώτη φορά και να μήν χρειάζεται να χάσουν άλλη μία χρονιά.Τα θέματα θα είναι κάτι που σίγουρα το έχουνε διδαχθεί,τα οποία θέματα θα πρέπει να τα έχουνε δεί και οι καθηγητές του εκάστοτε τμήματος πρώτα.δηλαδή θα είναι κάτι που θα γράφεται στο βιβλίο,και οι ασκήσεις θα πρέπει να είναι ακρίβώς κάτι που υπάρχει εκεί μέσα,ούτε κάν παραλλαγή(μόνο τα νούμερα να αλλάζουν) ώστε κάποιος που πραγματικά διάβασε,πραγματικά μελέτησε να περάσει.
Βέβαια τα παραπάνω αποτελούνε όνειρο θερινής νυκτός γιατί που να βρεθεί κάποιος πολιτικός με πραγματικά @@ να τα κάνει όλα αυτά...
ωραια ολα αυτα αλλα διαφωνω στο σημειο που ειπες να βαζουν τα παντα απο το σχολικο με αλλαγμενα νουμερα.αυτο δεν ειναι σωστο επειδη δε ξεχωριζει κανενας.το σωστο ειναι να εχει πολλες και συνθετες ασκησεις οπως ειπες αλλα να μην ειναι του ιδιου βαθμου με αυτα των εξετασεων.να υπαρχει καποια αποκλιση στη δυσκολια,χωρις να εννοω αυτο το χάλι που υπαρχει σημερα οπου τα θεματα των πανελληνιων ειναι 100 φορες πιο δυσκολα απο του σχολικου.

επισης αν οπως λες η παραπαιδεια δεχοταν ενα ισχυρο χτυπημα τοτε τι θα καναν ολοι οι καθηγητες οι οποιοι δε βρισκουν δουλεια στο δημοσιο?λιγοτερες θεσεις εργασιας,αυξηση ανεργιας ,μεγαλυτερο κοινωνικο προβλημα.



<<Τα θέματα θα είναι κάτι που σίγουρα το έχουνε διδαχθεί,τα οποία θέματα θα πρέπει να τα έχουνε δεί και οι καθηγητές του εκάστοτε τμήματος πρωτα>>

τωρα σοβαρα πιστευεις οτι θα ηταν εφικτη μια συνεργασια σε εθνικα πλαισια ολων των καθηγητων για τα θεματα?
επισης πιστευεις πως αυτο ΔΕ θα οδηγουσε στην <<πωληση>> των θεματων απο ανεντιμους καθηγητες?(βεβαια και τωρα υπαρχουν τετοιοι αλλα ειναι λιγοι σε σχεση με τους καθηγητες που υπαρχουν σε ολοκληρη τη χωρα).

αυτο το σχεδιο δρασης μονο σωτήριο δεν ειναι κατα τη γνωμη μου.πρεπει να μελετηθουν πολλα πραγματα!
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
ωραια ολα αυτα αλλα διαφωνω στο σημειο που ειπες να βαζουν τα παντα απο το σχολικο με αλλαγμενα νουμερα.αυτο δεν ειναι σωστο επειδη δε ξεχωριζει κανενας.το σωστο ειναι να εχει πολλες και συνθετες ασκησεις οπως ειπες αλλα να μην ειναι του ιδιου βαθμου με αυτα των εξετασεων.να υπαρχει καποια αποκλιση στη δυσκολια,χωρις να εννοω αυτο το χάλι που υπαρχει σημερα οπου τα θεματα των πανελληνιων ειναι 100 φορες πιο δυσκολα απο του σχολικου.
Οι εξετάσεις δεν πρέπει να είναι για να δείξουν ότι μπορείς να σκεφτεσαι.Αυτό το έχεις ήδη αποδείξει όλη την χρονιά.Αλλά πώς όλα όσα έμαθες τα θυμάσαι.Οπότε απο ένα βιβλίο που έχει εκατοντάδες ασκήσεις,σίγουρα δεν θα θυμούνται όλοι απ'εξω κάθε άσκηση.Όσοι όμως το έχουνε μελετήσει μεθοδικά και σταθερά στην διάρκεια της χρονιάς,άν δούνε μία άσκηση που την έχουνε ξαναδεί,θα μπορέσουν να την λύσουν.
επισης αν οπως λες η παραπαιδεια δεχοταν ενα ισχυρο χτυπημα τοτε τι θα καναν ολοι οι καθηγητες οι οποιοι δε βρισκουν δουλεια στο δημοσιο?λιγοτερες θεσεις εργασιας,αυξηση ανεργιας ,μεγαλυτερο κοινωνικο προβλημα.
Ενώ τώρα ας πούμε όλοι έχουνε δουλειά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην χώρα.
Η παραπαιδεία είναι παράσιτο,μίασμα.Ένα κακό που παρασέρνει όλη την κοινωνία.Και πρέπει να σταματήσει.Δεν γίνεται αυτή η ΄χωρα να έχει μόνο καθηγητές που διδάσκουν μαθητές οι οποίοι μαθητές όταν μεγαλώσουν θα γίνουν και αυτοί καθηγητές για να διδάξουν άλλους.Πρέπει να τελειώσει κάποτε αυτός ο κύκλος πιά.
<<Τα θέματα θα είναι κάτι που σίγουρα το έχουνε διδαχθεί,τα οποία θέματα θα πρέπει να τα έχουνε δεί και οι καθηγητές του εκάστοτε τμήματος πρωτα>>

τωρα σοβαρα πιστευεις οτι θα ηταν εφικτη μια συνεργασια σε εθνικα πλαισια ολων των καθηγητων για τα θεματα?
επισης πιστευεις πως αυτο ΔΕ θα οδηγουσε στην <<πωληση>> των θεματων απο ανεντιμους καθηγητες?(βεβαια και τωρα υπαρχουν τετοιοι αλλα ειναι λιγοι σε σχεση με τους καθηγητες που υπαρχουν σε ολοκληρη τη χωρα).
Όλα είναι δυνατά.Και άν υπάρχει ανέντιμος καθηγητής,τότε θέλει ξίλωμα χωρίς πολλά πολλά.Ένας χρόνος είναι υπέραρκετός για να βγάλει κάθε τμήμα προτινόμενα θέματα για 3-4 μαθήματα.Σιγά το δύσκολο πιά.Εδώ τα βγάζουνε σε μία νύχτα!
αυτο το σχεδιο δρασης μονο σωτήριο δεν ειναι κατα τη γνωμη μου.πρεπει να μελετηθουν πολλα πραγματα!
Εγώ έγραψα αυτά που σκέφτηκα σε 30 λεπτά.Δεν ισχυρίστηκα πως είναι το σχέδιο εθνικής σωτηρίας,αλλά είναι μία αρχή.;)
 

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να λύνεις ασκήσεις που ίδια έχεις δει... Αυτό όλοι θα μπορούσαν να το κάνουν=> άνοδος βάσεων τρομακτικά.. Η ''μαγκιά'' είναι να μπορείς ,με βάση αυτά που ξέρεις και έχεις διδαχθεί, να σκεφτείς συνθετικά σε άνα νεο πρόβλημα που θα προκύψει.. Αυτή η ικανότητα φυσικα ζρειαζεται και στην μετεπειτα πορεια κάποιου σε μια υψηλου επιπεδου σχολή
 

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να λύνεις ασκήσεις που ίδια έχεις δει... Αυτό όλοι θα μπορούσαν να το κάνουν=> άνοδος βάσεων τρομακτικά.. Η ''μαγκιά'' είναι να μπορείς ,με βάση αυτά που ξέρεις και έχεις διδαχθεί, να σκεφτείς συνθετικά σε άνα νεο πρόβλημα που θα προκύψει.. Αυτή η ικανότητα φυσικα ζρειαζεται και στην μετεπειτα πορεια κάποιου σε μια υψηλου επιπεδου σχολή
Μα το έχεις ήδη αποδείξει πως μπορεις να το κάνεις αυτό στην διάρκεια της χρονιάς.Γιατί να πρέπει μέσα σε 3 ώρες να αποδείξεις πως είσαι ο νέος Einstein;Θα σου πώ πολύ απλά γιατί...Γιατί δεν γίνεται!!
Πώς νομίζεις δηλαδή πως γράφουνε πάνω απο 19 και άνω όσοι γράφουνε;;Έχουνε εμβαθύνει αρκετά πάνω στο θέμα και έχουνε λύσει ανάλογες ασκήσεις στην προετοιμασία τους.
Και πόσο ποιό πάνω να πάνε οι βάσεις δηλαδή;;Σε λίγο όπως πάει θα χρειάζεται το απόλυτο 20άρι για να περάσεις Ιατρική.
Για να γίνει γιατρός,χρειάζονται πολλά περισσότερα απο το να μπορείς να λύνεις ολοκληρώματα και ασκήσεις φυσικής.
Μιλάμε να δίνεις 3-4 μαθήματα συναφή με αυτό που θα διδαχθείς στο πρώτο εξάμηνο της σχολής σου.Όχι 6 μαθήματα για όλους.
 

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Μα το έχεις ήδη αποδείξει πως μπορεις να το κάνεις αυτό στην διάρκεια της χρονιάς.Γιατί να πρέπει μέσα σε 3 ώρες να αποδείξεις πως είσαι ο νέος Einstein;Θα σου πώ πολύ απλά γιατί...Γιατί δεν γίνεται!!
Πώς νομίζεις δηλαδή πως γράφουνε πάνω απο 19 και άνω όσοι γράφουνε;;Έχουνε εμβαθύνει αρκετά πάνω στο θέμα και έχουνε λύσει ανάλογες ασκήσεις στην προετοιμασία τους.
Και πόσο ποιό πάνω να πάνε οι βάσεις δηλαδή;;Σε λίγο όπως πάει θα χρειάζεται το απόλυτο 20άρι για να περάσεις Ιατρική..
Για να γίνει γιατρός,χρειάζονται πολλά περισσότερα απο το να μπορείς να λύνεις ολοκληρώματα και ασκήσεις φυσικής.
Μιλάμε να δίνεις 3-4 μαθήματα συναφή με αυτό που θα διδαχθείς στο πρώτο εξάμηνο της σχολής σου.Όχι 6 μαθήματα για όλους.
Και με ποιον τρόπο πιστοποιείται το ότι το έχεις δείξει μέσα στην χρονιά;Με τους προφορικους που ολοι παιρνουν 20;; Δεν καλείσαι να αποδείξεις ότι είσαι ο νέος Αινστάιν.. Απλά αποδεικνύεις μια σχετική ευφυία σε συνδυασμό με σκληρή δουλειά.. Όσον αφορά εμένα και άλλους γνωστούς μου που πετύχανε στις εξετάσεις, ναι χρειάστηκαν ασκήσεις που είχαμε δει ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ , αλλά το κυριότερο ήταν η διαχείριση χρόνου και η ''σπιρτάδα'' που δείξαμε εκείνα τα 3ωρα.
Βάσεις: ΣΣΑΣ ΙΑΤΡΙΚΟ 19.212(η υψηλότερη).. ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΠΘ: 18.450(η χαμηλότερη) απέχει πολύ από το απόλυτο 20άρι;) Εγώ προσωπικά έβγαλα 19.458 μόρια και είχα μόνο ενα απόλυτο 20αρι, ενα 17,7 , ένα 18.6, δυο 19,5 και ένα 19.8.. Φαντάσου λοιπόν ότι για 1000 μόρια λιγότερα χρειάζονται αισθητά χαμηλότεροι βαθμοί.. Βέβαια ακόμα και με αυτά τα θέματα ο κόσμος γράφει, οπότε μάλλον αν εφαρμοζόταν αυτό που λες εσύ, θα ήθελε η Ιατρικη καθαρά 20άρια;)
Στο τελευταίο συμφωνώ.. Π.χ. πας Ιατρική χωρις να χεις ιδεα για την επιστημονική προσέγγιση του ανθρώπινου σώματος(ανατομία κτλ)
 

^natasa666^

New member

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 284 μηνύματα.
οσο παει η κατασταση χειροτερευει..λυπαμαι τους επομενους!!
 

DrHouse

New member

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,368 μηνύματα.
Οι εξετάσεις δεν πρέπει να είναι για να δείξουν ότι μπορείς να σκεφτεσαι.Αυτό το έχεις ήδη αποδείξει όλη την χρονιά.Αλλά πώς όλα όσα έμαθες τα θυμάσαι.Οπότε απο ένα βιβλίο που έχει εκατοντάδες ασκήσεις,σίγουρα δεν θα θυμούνται όλοι απ'εξω κάθε άσκηση.Όσοι όμως το έχουνε μελετήσει μεθοδικά και σταθερά στην διάρκεια της χρονιάς,άν δούνε μία άσκηση που την έχουνε ξαναδεί,θα μπορέσουν να την λύσουν.
Λαθος.Τιποτα δεν εχεις αποδειξει ολη την χρονια.
Ειναι δυνατον,να συναγωνιζεται στην μνημη,και οχι στην ευφια,για να εισαχθεις στο πανεπιστημιο?
Να μην μπαινει δηλαδη αυτος που εχει την ικανοτητα να λυνει συνθετα προβληματα,να κατανοει συνθετες καταστασεις και να μπαινει αυτος που απλως μπορει να παπαγαλισει αριστα?
Φειλ.

Το παρον συστημα εφαρμοζει αυτο που εσυ ακριβως παραθετεις.Παπαγαλια και οχι κριτικη σκεψη.Και βλεπεις,προκοψαμε.
 

Mercury

New member

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,691 μηνύματα.
Λαθος.Τιποτα δεν εχεις αποδειξει ολη την χρονια.
Ειναι δυνατον,να συναγωνιζεται στην μνημη,και οχι στην ευφια,για να εισαχθεις στο πανεπιστημιο?
Να μην μπαινει δηλαδη αυτος που εχει την ικανοτητα να λυνει συνθετα προβληματα,να κατανοει συνθετες καταστασεις και να μπαινει αυτος που απλως μπορει να παπαγαλισει αριστα?
Φειλ.

Το παρον συστημα εφαρμοζει αυτο που εσυ ακριβως παραθετεις.Παπαγαλια και οχι κριτικη σκεψη.Και βλεπεις,προκοψαμε.
Οκ τότε εξυπνάκια...
Εσύ τί λύση προτείνεις τότε;;:hmm:

Επέλεξες να δείς μόνο μία παράμετρο απο όλα όσα έγραψα.Τις εξετάσεις.Υπέθεσες πως η διδασκαλία και όλη η χρονιά θα κυλάει όπως έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια.Εγώ μίλησα για ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα.
Και η εξέταση δεν πρέπει να είναι απαραίτητα μόνο σε γραπτό χαρτί,μπορεί να είναι και κάποιο πείραμα για εξαγωγή αποτελέσματος,ακόμα και κάποια εργασία που σου παίρνει κάτι μήνες να προετοιμάσεις.
Δεν χρειάζεται και κριθεί ΟΛΟ το μέλλον σου απο 18 ώρες εξέτασεις!!

Εξάλλου απλά συζητάμε.Δεν μας ανέθεσε κανένας την διαχείριση της παιδείας.
Οπότε ακούω τις δικές σου ιδέες!
 

DrHouse

New member

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,368 μηνύματα.
Οκ τότε εξυπνάκια...
Εσύ τί λύση προτείνεις τότε;;:hmm:

Επέλεξες να δείς μόνο μία παράμετρο απο όλα όσα έγραψα.Τις εξετάσεις.Υπέθεσες πως η διδασκαλία και όλη η χρονιά θα κυλάει όπως έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια.Εγώ μίλησα για ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα.
Και η εξέταση δεν πρέπει να είναι απαραίτητα μόνο σε γραπτό χαρτί,μπορεί να είναι και κάποιο πείραμα για εξαγωγή αποτελέσματος,ακόμα και κάποια εργασία που σου παίρνει κάτι μήνες να προετοιμάσεις.
Δεν χρειάζεται και κριθεί ΟΛΟ το μέλλον σου απο 18 ώρες εξέτασεις!!

Εξάλλου απλά συζητάμε.Δεν μας ανέθεσε κανένας την διαχείριση της παιδείας.
Οπότε ακούω τις δικές σου ιδέες!
Νομιζω μιλουσαμε για 3οβαθμια εκπαιδευση.Εγω ως πρωταρχικο στοχο θα εθετα τον διαχωρισμο 3οβαθμιας και 2οβαθμιας εκπαιδευσης.

Το θεμα μου ειναι,οτι πρεπει γενικοτερα να καταργηθουν οι πανελληνιες.Πλεον,μπαινει ειλικρινα οποιος ναναι στο πανεπιστημιο.Μετα απο ενα σημειο,χανεται και η αξια του.
Με το σημερινο συστημα,εισαγονται ατομα που μονο παπαγαλιζουν,διοτι πολυ απλα η ζητηση περιλαμβανει παπαγαλους και οχι ατομα με κριτικη σκεψη.

Σε γενικες γραμμες,κατα την γνωμη μου,θα πρεπει να λαμβανουν μερος εξετασεις με μαθηματα της σχολης που θελει να μπει ο υποψηφιος.Κατι σαν κατατακτηριες,που δινεις πχ 3 μαθηματα της σχολης που θες και μπαινεις.Δεν γινεται αλλο πλεον,να εισαγονται σε σχολες με ασχετα μαθηματα.
Ασχετα λοιπον απο τις ταξεις στο λυκειο -που υποτιθεται ειναι και ΓΕΝΙΚΗΣ παιδειας,παρολο που η 3η εχει καταντησει προθαλαμος του πανεπιστημιου- θα μπορεις να εισαχθεις σε ΑΕΙ-ΤΕΙ με μαθηματα σχετικα που θα δινεις.
 

Dalian

New member

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 2,609 μηνύματα.
Μας τα πρήζουν που μας τα πρήζουν τα κανάλια επί κάτι μήνες για αλλαγές και αλλαγές και ο Αρβανιτόπουλος σε φάση JK. Priceless.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top