Καμία αλλαγή στις Πανελλήνιες μέχρι το 2016 - 2017

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

Η spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,376 μηνύματα.
Το οτι το οικογενειακο περιβαλλον παιζει καποιο ρολο ειναι σιγουρο.Το θεμα ειναι σε τι βαθμο;:hmm:
Εξαρτάται από το πού βρίσκεσαι. Στην Αθήνα για παράδειγμα υπάρχουν άπειρα θέματα με τα οποία ένας μαθητής μπορεί να ασχοληθεί για να μορφωθεί (πχ μουσική, θέατρο...) Στην επαρχία όμως, τι μπορεί να κάνει; Ελάχιστα πράγματα...
Οκ, μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, αρκεί να μάθει ότι δεν υπάρχει μόνο για facebook και παιχνίδια.

Αφήστε που για να μπορείς να συμμετέχεις σε μια συζήτηση, πρέπει να έχεις μια ιδέα από κάθε κουλή καθημερινή σειρά ή κάθε άθλια εκπομπή :sick: . Διαφορετικά, δύσκολα μπορείς να επικοινωνήσεις.
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.
Εξαρτάται από το πού βρίσκεσαι. Στην Αθήνα για παράδειγμα υπάρχουν άπειρα θέματα με τα οποία ένας μαθητής μπορεί να ασχοληθεί για να μορφωθεί (πχ μουσική, θέατρο...) Στην επαρχία όμως, τι μπορεί να κάνει; Ελάχιστα πράγματα...
Οκ, μπορεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, αρκεί να μάθει ότι δεν υπάρχει μόνο για facebook και παιχνίδια.

Αφήστε που για να μπορείς να συμμετέχεις σε μια συζήτηση, πρέπει να έχεις μια ιδέα από κάθε κουλή καθημερινή σειρά ή κάθε άθλια εκπομπή :sick: . Διαφορετικά, δύσκολα μπορείς να επικοινωνήσεις.
Μη νομίζεις. Εδώ τα ενδιαφέροντα ξεκινούν από τα Prada και τελειώνουν στα iPhone. Αλλού έγκειται η διαφορά.
 

spy-ak

Τιμώμενο Μέλος

Η spy-ak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 4,376 μηνύματα.
Μη νομίζεις. Εδώ τα ενδιαφέροντα ξεκινούν από τα Prada και τελειώνουν στα iPhone. Αλλού έγκειται η διαφορά.
μία κακία-ερώτηση
αυτοί είναι που πάνε στο εξωτερικό για σπουδές να φανταστώ; :redface: σε αυτούς αναφερόσουν πριν;

Έχουν όμως ένα σωρό ευκαιρίες να κάνουν κάτι διαφορετικό.Περισσότερες από τους υπόλοιπους. :hmm:
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.

Λιβία Αυγούστα

New member

Η Λιβία Αυγούστα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 408 μηνύματα.
μία κακία-ερώτηση
αυτοί είναι που πάνε στο εξωτερικό για σπουδές να φανταστώ; :redface: σε αυτούς αναφερόσουν πριν;
Και αυτο ομως δεν ειναι απολυτο.Στη σχολη μου υπαρχει ενα παιδι απο την Εκαλη.Το οτι μπορει καποιος να εχει λυμενο το βιοποριστικο θεμα μεχρι και τα τρισεγγονα του,δεν υποδηλωνει οτι απαραιτητα ειναι υλιστης,ρηχος,ή επιφανειακος.:hmm:
 

Χριστιάννα ^^

New member

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,027 μηνύματα.
Οι μη έχοντες ουσιαστική μόρφωση, αγράμματοι κλπ θα στηρίξουν μέχρι το βασικό πτυχίο, άντε μεταπτυχιακό συνήθως σε υψηλόβαθμη- μουράτη σχολή. Μετά θα αρχίσουν οι πιέσεις για παντρειές και επαγγελματική αποκατάσταση. Οι ουσιαστικά μορφωμένοι θα στηρίξουν οποιοεσδήποτε σπουδές, ακόμη και σε τριτοκλασσάτη σχολή, θα προτείνουν έξυπνους συνδυασμούς και φυσικά τις ενθαρρύνουν σε βάθος και πλάτος.

Υγ. Ακόμη και ο γιατρός με το μηχανικό μπορούν να προσφέρουν στήριξη.
Γενικεύεις επικίνδυνα. Επίσης τι πάει να πει ''ουσιαστική μόρφωση''; Πολλές φορές αυτοί οι αμόρφωτοι γονείς είναι οι ίδιοι που, επειδή πέρασαν δύσκολα, θέλουν τα παιδιά τους να μορφωθούν, για να έχουν μια καλύτερη ζωή. Αν δεν μπορούν επίσης να στηρίξουν κάτι πέραν του βασικού πτυχίου, το παιδί θα φροντίσει να τα βγάλει πέρα μόνο του. Μορφωμένος δεν είναι αυτός που έχει πτυχίο.
 

vassilis498

Well-known member

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6,103 μηνύματα.
Σωστό το βρίσκω προσωπικά. Το να γίνεται ένα τζέρτζελο κάθε χρόνο για την "αλλαγή στη δευτεροβάθμια" το βρίσκω και ανούσιο και ψυχοφθόρο. Το ζήτημα είναι πως ό,τι κι αν λέει το ξέρει πως υπουργός ζήτημα να ναι για 2 χρόνια ακόμα άρα εκ των πραγμάτων δεν ισχύει.
 

StratosRIP

New member

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
Μαλιστα... Αρα τα παιδια που οι γονεις τους δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε τα παιδια τους σε φροντιστηρια και ιδαιτερα μαθημα μενουν ''αξιοκρατικα'' απ'εξω απο την τριτοβαθμια;
Σε οποιοδηποτε ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ οπως ειπα συστημα τα παιδια που δεν θα μπορουσαν να εχουν επιπλεον στηριξη απο καθηγητες σε φροντιστηρια θα ειχαν μειονεκτημα εναντι των υπολοιπων. Ωστοσο το προβλημα αυτο δεν αναγεται στο συστημα των πανελληνιων -που επιμενω πως ειναι αξιοκρατικο ως γραπτη εξεταση οπου διαγωνιζεσαι με ομοιους σου- αλλα στην ελλειπη δουλεια που γινεται πλεον στα σχολεια. Ειναι πολυ ευκολο να απορριπτεις ενα συστημα που σε εχει φθειρει ψυχολογικα (ως μαθητης και "φρεσκος" στη διαδικασια των πανελληνιων) ωστοσο πρακτικα εγω δεν βλεπω να προτεινονται εφαρμοσιμες (ξαναλεω) προτασεις... Οσο γι αυτο που ακουσα του να δινονται μαθηματα σχετικα με αυτο που θελει να σπουδασει καθενας σε γενικες γραμμες τα μαθηματα ειναι αρκετα σχετικα ανα πεδιο αν και υπαρχουν εξαιρεσεις που πολλοι θα βιαστουν να μου επισημανουν με παραδειγματα. Παρ ολα αυτα πολλα απ τα μαθηματα (θα δωσω το παραδειγμα των μαθηματικων για την Ιατρικη) οξυνουν την κριση του μαθητη, πραγμα που πρεπει να ειναι πρωταρχικος σκοπος στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση οπου δεν προαγεται η απολυτη εξειδικευση οπως στο Πανεπιστημιο αλλα η γενικοτερη γνωση σε συγκεκριμενους τομεις της επιστημης
 

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Μήπως οι μαθητές να εξετάζονταν σε μαθήματα που να έχουν (ουσιαστική) σχέση με την σχολή στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν; :whistle:
Τότε το κάθε τούβλο που με αυτό το καθεστώς έγραψε 5-15 θα δήλωνε Ιατρικές-Νομικές κτλ και θα δίνανε 100000 άτομα γ αυτές τς σχολές.. Αποτέλεσμα : τα ίδια , φροντιστήρια, δύσκολα θέματα κτλ, ίσως και σε μεγαλύτερο βαθμό... (απότι είδα κάποιος το χει αναφέρει ήδη αυτό:))
Εισαι λαθος. Ακομα και να εκαναν δουλεια οι καθηγητες στα σχολεια οπως λες, οι μαθητες δεν θα ειχαν την δυνατοτητα να ανταποκριθουν στην δυσκολια των θεματων των πανελληνιων (ενοειτε μιλω για τον μεσο ορο). Αλλωστε ακομα και μαθητες που πηγαινουν σε ιδιωτικα κανουν φροντιστηρια. Η υλη ειναι αρκετα μεγαλη και απαιτει πολυ μεγαλη εμβανθυνση. Σχετικα με το ερωτημα σου θα προτιμουσα ενα συστημα στο οποιο το σχολειο θα ειχε πρωταγωνιστικο ρολο -οχι ρολο παρωδια- ωστε να διαγωνιζονται ολοι οι μαθητες με ισους ορους. Υπαρχουν πολυ καλυτερα συστηματα εισαγωγης στην τριτοβαθμια και πιο αποτελεσματικα απο το Ελληνικο.
Μην υποτιμάς τους μαθητές. Με περισσότερες ωρες, ολιγομελή τμήματα και στοχευμένη δουλειά, αλήθεια ποια θα ήταν η διαφορά του σχολείου από το φροοντιστήριο; Θα χρειαζόταν τότε παραπαιδεία;:hmm: Ακόμα, πριν σου ζήτησα να προτείνεις μια εναλλακτική. Σε παρακαλώ να απαντάς σε αυτό που ρωτά και να μν καταφεύγεις σε γενικόλογες υπεκφυγές( βλ. τις τελευταίες 2,5 σειρες σου)
Οι Πανελλήνιες σαν θεσμός ΝΑΙ ειναι αδιαβλητος!
Αντοπροσωπευτικος των ικανοτήτων των μαθητών όμως?
Μάλλον,οχι! Προωθεί καθαρά την παπαγαλια,αδρανοποιει την κριτική σκέψη και περιορίζει στο ελάχιστο τις τάσεις για πρωτοβουλία! Συν του ότι εθιζει το μαθητή στην έτοιμη γνώση ,με αποτέλεσμα εκ των πραγμάτων να παθαίνει κοκομπλοκο οταν αντιλαμβάνεται τον τελείως διαφορετικό τροπο με τον οποίο πρέπει να δουλέψει ως φοιτητής πια!
Ωστόσο,δεν ξέρω κατα πόσο ειναι εφικτο,στην Ελλάδα ,να δημιουργηθεί εκ νέου ενα σύστημα εκπαίδευσης που θα ελέγχει τις ικανότητες κριτικής σκέψης και πρωτοτυπιας των μαθητών!
Θα ειναι μάλλον μια κατάσταση "άλλαξε ο Μανωλιος κι έβαλε τα ρουχα του αλλιώς!"
Ήσουν θετικη (λογικά:P) και θεωρείς ότι εθίστηκες στην παπαγαλία και έχασες την συνθετική-κριτική σκέψη και τάση για πρωτοβουλία;:hmm: Ασκήσεις Μαθηματικών δεν έκανες;; Φυσική;; Χημεία;; Παπαγαλία και αυτά;; Και πέρασες Ιατρική όμως.. Μάλλον εδώ υπάρχει ένα θέμα.. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ είναι οι πανελλήνιες(τλχστν όσον αφορά την θετική-τεχνολογική)... Και φυσικά εξετάζουν την ικανότητα διαχείρισης χρόνου -άγχους , χωρίς την οποία η επιτυχία σε οποιονδήποτε κλάδο είναι ανέφικτη...
 

Λιβία Αυγούστα

New member

Η Λιβία Αυγούστα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 408 μηνύματα.
Ήσουν θετικη (λογικά:P) και θεωρείς ότι εθίστηκες στην παπαγαλία και έχασες την συνθετική-κριτική σκέψη και τάση για πρωτοβουλία;:hmm: Ασκήσεις Μαθηματικών δεν έκανες;; Φυσική;; Χημεία;; Παπαγαλία και αυτά;; Και πέρασες Ιατρική όμως.. Μάλλον εδώ υπάρχει ένα θέμα.. ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ είναι οι πανελλήνιες(τλχστν όσον αφορά την θετική-τεχνολογική)... Και φυσικά εξετάζουν την ικανότητα διαχείρισης χρόνου -άγχους , χωρίς την οποία η επιτυχία σε οποιονδήποτε κλάδο είναι ανέφικτη...
Ησουν θεωρητικη και ξερεις οτι η συγκεκριμενη κατευθυνση δεν προαγει τη συνθετικη σκεψη και οτι καλλιεργει μονο την παπαγαλια;Και αν ηταν τοσο ευκολα οσο τα παρουσιαζεις τα πραγματα,τοτε γιατι ολοι οι θεωρητικοι δεν γραφουν πανω απο 19.000 μορια;Η παπαγαλια μπορει να σε βοηθησει μονο στην Ιστορια,τα Λατινικα και το Γνωστο.Η εκθεση ειναι κοινη και για τις τρεις κατευθυνσεις,οποτε δεν χρειαζεται να πω τιποτα,ξερεις οτι μονο παπαγαλια δε θελει.Η λογοτεχνια παλι χρειαζεται να ξερεις ορισμενα πραγματα πχ τα χαρακτηριστικα της επτανησιακης σχολης,αλλα πρεπει να μπορεις και να τα εφαρμοσεις στο κειμενο,πραγμα που δεν ειναι και τοσο ευκολο για τους παπαγαλους.Το αγνωστο παλι ειναι σαν τα μαθηματικα,χρειαζεται τετραγωνη λογικη για να μπορεις να το μεταφρασεις.Και φυσικα,απαιτειται πολυ καλα οργανωμενος και δομημενος λογος για να μη χαθεις στις πολυσελιδες απαντησεις.Τωρα αν ολα αυτα εσυ τα θεωρεις τοσο ευκολα,τοτε πασο.
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Τότε το κάθε τούβλο που με αυτό το καθεστώς έγραψε 5-15 θα δήλωνε Ιατρικές-Νομικές κτλ και θα δίνανε 100000 άτομα γ αυτές τς σχολές.. Αποτέλεσμα : τα ίδια , φροντιστήρια, δύσκολα θέματα κτλ, ίσως και σε μεγαλύτερο βαθμό... (απότι είδα κάποιος το χει αναφέρει ήδη αυτό:))
Έχω παραθέσει την άποψή μου στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά σε περίπτωση που διέφυγε της προσοχής σου:
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3439799&postcount=23
 

gregory nub

Well-known member

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,492 μηνύματα.
Ας μην κοροϊδευόμαστε, τα μαθηματικά πρέπει να διδάσκονται ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Μπορεί κάποτε να θελήσει κάποιος ν ασχοληθεί με ο,τιδήποτε που να έχει σχέση με μαθηματικά αργότερα (πχ αστρονομία), θα ταν βλακεία να χρειαζόταν να μαθαίνει μαθηματικά από το 0 :P

Το σχολείο είναι χειρότερο από το φροντιστήριο γιατί στο σχολείο πας πρωί που έχεις ακόμα υπνηλία, δηλαδή και την καλή θέληση να χεις να παρακολουθήσεις δεν μπορείς! :(
 

φρι

New member

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,288 μηνύματα.
Μαθηματικό; Ιστορία της Ελλάδας; :confused:

Για να φοιτήσει κάποιος στην συγκεκριμένη σχολή, λογικά θα έχει επιλέξει είτε την θετική είτε την τεχνολογική κατεύθυνση. Οπότε δεν εξετάζεται πανελλαδικώς στην ιστορία.
Τώρα, αν αναφέρεσαι στην περίπτωση όπου κάποιος έχει επιλέξει την θεωρητική κατεύθυνση, τότε οκ θα εξεταστεί... αν και αυτό θα ήταν κάπως αλλόκοτο, αφού το μαθηματικό συνδέεται άμεσα με τα μαθηματικά... το αυτονόητο δηλαδή... :PΕπομένως θα τα έβρισκε σκούρα τα πράγματα...
κατσε.
γιατι εχετε ταυτισει τη λεξη μορφωμενος=πανελληνιες? δηλαδη αμα δεν δωσω εγω πανελληνιες ιστορια σημαινει οτι ειμαι αχρηστος? ΟΧΙ. θα πρεπει να διδασκεται η ιστορια(πραδειγμα εχω παρει) για να μαθεις.δε σε ενδιαφερει πως φτασαμε μεχρι εδω; μονο οι 300 ευθυνονται?αλλα βεβαια,ναι. αυτο εχουμε μαθει να επιρριπτουμε ευθυνες μονο στς αλλους και οχι σοτν εαυτο μας.
Και αν δώσει ιστορία πανελλήνιες και γράψει άριστα, πάει να πει πώς ξέρει ιστορία; :confused:
αν εγραψα τιποτα τετοιο στο ποστ μου τοτε να μου το πεις να κοιταξω τη μυωπια μου.διαβασε τα παραπανω.βρμ να λεω τα ιδια


αυτα:redface::)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

christosxanthi

New member

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Ησουν θεωρητικη και ξερεις οτι η συγκεκριμενη κατευθυνση δεν προαγει τη συνθετικη σκεψη και οτι καλλιεργει μονο την παπαγαλια;Και αν ηταν τοσο ευκολα οσο τα παρουσιαζεις τα πραγματα,τοτε γιατι ολοι οι θεωρητικοι δεν γραφουν πανω απο 19.000 μορια;Η παπαγαλια μπορει να σε βοηθησει μονο στην Ιστορια,τα Λατινικα και το Γνωστο.Η εκθεση ειναι κοινη και για τις τρεις κατευθυνσεις,οποτε δεν χρειαζεται να πω τιποτα,ξερεις οτι μονο παπαγαλια δε θελει.Η λογοτεχνια παλι χρειαζεται να ξερεις ορισμενα πραγματα πχ τα χαρακτηριστικα της επτανησιακης σχολης,αλλα πρεπει να μπορεις και να τα εφαρμοσεις στο κειμενο,πραγμα που δεν ειναι και τοσο ευκολο για τους παπαγαλους.Το αγνωστο παλι ειναι σαν τα μαθηματικα,χρειαζεται τετραγωνη λογικη για να μπορεις να το μεταφρασεις.Και φυσικα,απαιτειται πολυ καλα οργανωμενος και δομημενος λογος για να μη χαθεις στις πολυσελιδες απαντησεις.Τωρα αν ολα αυτα εσυ τα θεωρεις τοσο ευκολα,τοτε πασο.
Είπα τολαχιστον σε θετικη -τεχνολογική.. Όπως πολύ σωστά λες δεν εχω πάει θεωρητική και για αυτόν τον λόγο δεν την ανέφερα καν:P Είπα απλά ότι η παπαγαλία δεν βοηθάει στις κατευθύνσεις για τις οποίες γνωρίζω 5 πράματα..
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
κατσε.
γιατι εχετε ταυτισει τη λεξη μορφωμενος=πανελληνιες? δλδ αμα δεν δωσω εγω πανελλ ιστορια σημαινει οτι ειμαι αχρηστος? ΟΧΙ. θα πρεπει να διδασκεται η ιστορια(πραδειγμα εχω παρει) για να μαθεις.δε σε ενδιαφερει πως φτασαμε μεχρι εδω; μονο οι 300 ευθυνονται?αλλα βεβαια,ναι. αυτο εχουμε μαθει να επιρριπτουμε ευθυνες μονο στς αλλους κ οχι στν εαυτο μας.
Είπα εγώ κάτι τέτοιο; :confused: (https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3439956&postcount=31)

Δηλαδή ότι το να εξεταστεί κάποιος πανελλαδικώς σημαίνει αυτομάτως ότι είναι μορφωμένος; :confused: ή ότι δεν πρέπει να διδάσκεται η ιστορία; :confused:
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Ουσιαστικά, το φροντιστήριο τι κάνει;:P

Σου δίνει το υλικό που θα έβρισκες μόνος σου ρωτώντας και υποδεικνύοντας σου τις απαντήσεις. Μάλιστα.
Πριν 10-15 χρόνια το φροντιστήριο δεν ήταν απαραίτητο. ΕΜΕΙΣ με τη νοοτροπία μας το κάναμε να είναι απαραίτητο.
 

Νηρηίς

New member

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,053 μηνύματα.
Kaι πριν 10-15 χρόνια πήγαιναν φροντιστήριο, και πιο παλιά ακόμα.
 

venividivici43946

New member

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 3,194 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top