Θρησκεία

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Λοιπόν, η ερώτησή μου δεν είναι για μία πιθανή περίπτωση που θα μαρτυρήσεις κάτι μεταφυσικό που έχει προβλέψει μία θρησκεία (έναν άγγελο π.χ.).
Ρωτάω απλώς τι θα έκανες μαρτυρόντας κάτι το μεταφυσικό. Για να τα πω πιο απλά, τί θα έκανες εάν έβλεπες μία παράξενη μορφή να λάμπει και να βγάζει ήχους και μετά να χάνεται;
Θα το απέδιδες σε οπτασία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αν γινει κατι τετοιο, δε ξερω σε τι θεση θα ειμαι και το πως θα αντιδρασω. δε μπορω να γνωριζω εκ των προτερων τι μπορει να συμβει.
μπορει να ειναι οπτασια, μπορει ειναι παραισθηση, μπορει να οφειλεται σε πιθανη βλαβη του εγκεφαλου. πολλα μπορει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Και ερχόμαστε, λοιπόν, στο ερώτημα: γιατί θέλουμε να πιστεύουμε σε κάτι ανώτερο;
Διότι όντας άνθρωποι έχουμε ανάγκες. Κάθε άνθρωπος αντιμετωπίζει στιγμές στη ζωή του, κατά τις οποίες αδυνατεί να σταθεί δυνατός απέναντι στις εκάστοτε περιστάσεις. Χρειάζεται συνεπώς, ένα "νοητό" στήριγμα. Σε αυτό το σημείο η πίστη έρχεται να καλύψει -φαινομενικά- τα κενά που δεν μπορούν να καλυφθούν από εμάς τους ίδιους.

Και γιατί δε μπορούμε να στηριχτούμε σε πράγματα που βλέπουμε;

Όλοι έχουμε ήρωες. Πρέπει από κάπου να αρχίσουμε.

Υπάρχουν και ήρωες εκτός της σφαίρας του υπερφυσικού.

Σκότωνε για την θρησκεία του και ξαφνικά είπε να τα πετάξει όλα για ένα Χ ποσό; Απ' όσο ξέρουμε, ζούσε αρκετά πτωχά κι όλο στο πόδι ήταν.

Το ότι ζούσε φτωχά, θα τον έκανε ακόμη πιο επιρρεπή σε κάποια πιθανή δωροδοκία. Αν, τώρα, εννοείς για τη μετέπειτα ζωή του, σαφώς και δε θα φανέρωνε τα πλούτη του, από τη στιγμή που αποκτήθηκαν με ανέντιμο τρόπο.
Μπορεί να μην έδινε καν σημασία στις θρησκευτικές αξίες της εποχής του.

Κι οι επιστολές που ο ίδιος έγραψε; Ή οι άλλες επιστολές που τον αναφέρουν μέσα; Πολύ συνομωσία μου ακούγεται η 2η ερμηνεία σου...

Πού ξέρω γω ότι δε τις έγραψε κάποιος άλλος; Η δε γυνή να φοβάται τον άνδρα, είναι ή δεν είναι τελικά αυτός ο απόστολος Πωλ δε Γκρέιτ?

Δεν θα πούλαγε την θρησκεία του. Θα μπορούσε απλώς να φύγει και να ζήσει μία απλή ζωή, όχι να γίνει ιεροκήρυκας.

Γιατί να μη το έκανε για άλλα τόσα (όλα αυτά υποθετικά, ε, και θεωρώντας τα ως όχι και τόσο πιθανά).

Συμφωνώ, ο ιστορικός παίρνει όλες τις πηγές και συνδυάζοντάς τες βγάζει το αποτέλεσμα. Για το όραμα υπάρχει μόνο η πηγή της Βίβλου, γιατί οποιοδήποτε έγγραφο μαρτυράει πως ο Παύλος είδε το όραμα θεωρήθηκε από την Εκκλησία ως απαραίτητο να συμπεριληφθεί.

Για ποια ακριβώς βιβλία μιλάμε; Είναι το πολύ 4. 4 βιβλία δεν είναι πολύ.

Ναι, γενικά μιλούσα κι εγώ. Και εάν την έβλεπες μόνο; Αν έβλεπες ένα φάντασμα να περνάει μόνο τί τότε; Μην μου πεις πως θα έλεγες "Ε, δεν θα είδα καλά..." και θα το αφήνες.

Θα το μελετούσα. Πολύ πιθανό είναι να είναι μια αντανάκλαση του φωτός. Είχα δει ένα ντοκυμαντέρ για μια υπόγεια στοά στο Εδιμβούργο, η οποία φημίζεται για θεάσεις φαντασμάτων. Διαπιστώθηκε ότι η υγρασία, σε συνδυασμό με τη θέση στην οποία βρίσκονταν τα ανοίγματα από τα οποία έμπαινε φως, και η πιθανή ύπαρξη τρωκτικών, δημιουργούσε σε κάποιους την αίσθηση ότι επρόκειτο περί φαντάσματος. Ε, ξέρεις πόσο έυκολα το τόσο γίνεται ΤΟΣΟ.

Δεν με κατάλαβες. :)
Εγώ και τώρα μπορώ άνετα να πιστέψω πως η θεά Αθηνά υπάρχει.

Και θα σε λιντσάρανε (τουλάχιστον πνευματικά:P) οι παπάδες... Ένας είναι ο Θεός, και τρεις οι υποστάσεις του, non?

Λοιπόν, η ερώτησή μου δεν είναι για μία πιθανή περίπτωση που θα μαρτυρήσεις κάτι μεταφυσικό που έχει προβλέψει μία θρησκεία (έναν άγγελο π.χ.).
Ρωτάω απλώς τι θα έκανες μαρτυρόντας κάτι το μεταφυσικό. Για να τα πω πιο απλά, τί θα έκανες εάν έβλεπες μία παράξενη μορφή να λάμπει και να βγάζει ήχους και μετά να χάνεται;
Θα το απέδιδες σε οπτασία;

Μήπως είναι τηλεόραση;:P:P:P

(Υποθετικά μιλώντας:) Φαντάσου πως ανακαλύπτουμε τη μηχανή του χρόνου, και γυρνάμε 10.000 χρόνια πίσω. Βρίσκεις μια φυλή πρωτόγονων, τη μελετάς χωρίς να σε πάρουν χαμπάρι, αλλά ξεχνάς ένα φορητό DVD player. Αυτοί (αν δεν είναι τόσο ατσούμπαλοι, ώστε να φτιάξουν εργαλεία από αυτό, χωρίς να πατήσουν μερικά κουμπάκια πρώτα:P), δε θα το εξελάμβαναν ως τέτοια παράξενη μορφή που λάμπει και βγάζει ήχους, και μετά χάνεται (οnce the movie ends);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.


Και γιατί δε μπορούμε να στηριχτούμε σε πράγματα που βλέπουμε;


Μάλλον δε θες να με καταλάβεις. Σε δύσκολες στιγμές οι άνθρωποι αναζητούν στηρίγματα. Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις χρειαζόμαστε κάτι που α)να μας καταλαβαίνει β)να μας δίνει δύναμη και κουράγιο γ) να μη λυγίζει δ)να μπορεί να μας συμμεριστεί. Από τα παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα πως αυτό το κάτι που αναζητούμε θα πρέπει να προϋποθέτει την κάλυψη των περισσοτέρων αναγκών. Όμως σε αυτές τις καταστάσεις χρειαζόμαστε πλήρη και όχι μερική κάλυψη. Έτσι, οδηγηθήκαμε στο να κατασκευάσουμε και να υιοθετήσουμε μια πίστη (και κατ' επέκταση θρησκεία).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
ειναι ενα κομματι της εξηγησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μάλλον δε θες να με καταλάβεις. Σε δύσκολες στιγμές οι άνθρωποι αναζητούν στηρίγματα. Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις χρειαζόμαστε κάτι που α)να μας καταλαβαίνει β)να μας δίνει δύναμη και κουράγιο γ) να μη λυγίζει δ)να μπορεί να μας συμμεριστεί. Από τα παραπάνω συνάγεται το συμπέρασμα πως αυτό το κάτι που αναζητούμε θα πρέπει να προϋποθέτει την κάλυψη των περισσοτέρων αναγκών. Όμως σε αυτές τις καταστάσεις χρειαζόμαστε πλήρη και όχι μερική κάλυψη. Έτσι, οδηγηθήκαμε στο να κατασκευάσουμε και να υιοθετήσουμε μια πίστη (και κατ' επέκταση θρησκεία).

Όχι, καταλαβαίνω τί εννοείς, και συμμερίζομαι τις απόψεις που εξέφρασες, ωστόσο θα μπορούσαμε να ψάξουμε για αυτό το "κάτι" στον πραγματικό κόσμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Όχι, καταλαβαίνω τί εννοείς, και συμμερίζομαι τις απόψεις που εξέφρασες, ωστόσο θα μπορούσαμε να ψάξουμε για αυτό το "κάτι" στον πραγματικό κόσμο.

Το θέμα είναι πως στον κόσμο που αντιλαμβανόμαστε και δρούμε δεν υπάρχει κάτι που να καλύπτει τις ανάγκες που προανέφερα. Αλλά ακόμη και να υπήρχε θεωρώ πως η μερική θεοποίησή του θα ήταν αναπόφευκτη αν όχι η καθιέρωση μια εδραιωμένης πίστης ή θρησκείας αντίστοιχα. ;);)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Και τότε πώς υπάρχουν άνθρωποι που αποκλείουν τη θεώρηση του κόσμου σε υπερφυσικά πλαίσια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Και τότε πώς υπάρχουν άνθρωποι που αποκλείουν τη θεώρηση του κόσμου σε υπερφυσικά πλαίσια;

Το ερώτημα αποτελεί επέκταση του θέματος. Αφού λοιπόν κατανοήσαμε πως και γιατί υπήρξε ανάπτυξη της θρησκείας, θα πρέπει να γνωρίζουμε πως όλοι δεν έχουν ίδιες ανάγκες. Επιπροσθέτως, οι άνθρωποι που διαφοροποιούνται και αποκλείουν όχι μόνο τη δημιουργία αλλά και τη συνέχιση του κόσμου σε υπερφυσικά πλαίσια έχουν αναπτύξει διαφορετικές θεωρίες. Είτε θεοποιώντας την τη φύση ή ακόμα και υποσυνείδητα τον ίδιο τους τον εαυτό, πιστεύοντας λανθασμένα πως μπορούν να καλύψουν τις όποιες ανάγκες που μπορούν να παρουσιαστούν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Και τότε τί, κατά τη γνώμη σου, τις καλύπτει;

Τί είναι θεός (για να μιλάμε για θεοποίηση);

Αν η Φύση δεν ξεπερνά τα όρια του υπερφυσικού, τότε δε μπορούμε να πούμε ότι τη θεοποιούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
Και τότε τί, κατά τη γνώμη σου, τις καλύπτει;

Τί είναι θεός (για να μιλάμε για θεοποίηση);

Αν η Φύση δεν ξεπερνά τα όρια του υπερφυσικού, τότε δε μπορούμε να πούμε ότι τη θεοποιούμε.

1) Οι ανάγκες είναι ποικίλες και ποτέ τίποτα δεν είναι αρκετό για να τις καλύψει. Χρειαζόμαστε λοιπόν κάτι στα πλαίσια του υπερφυσικού για να μπορέσουμε να νιώθουμε έστω και εικονικά πλήρεις.
2) Σύμφωνα με το λεξικό του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ να τι σημαίνει:D:Θεός ο [θeós] O17 λαϊκότρ. κλητ. και Θε· γράφεται και θεός, όταν πρόκειται για τους θεούς της μυθολογίας θηλ. θεά [θeá] O24 : 1. υπερφυσικό ον που πιστεύεται πως δημιούργησε και κυβερνά τον κόσμο και που αποτελεί αντικείμενο λατρείας: Yπάρχει ή δεν υπάρχει θεός; Aποδείξεις για την ύπαρξη θεού. O αθεϊσμός αρνείται την ύπαρξη θεού. || για φυσικά φαινόμενα: Bρέχει / αστράφτει ο ~. 2. (στις μονοθεϊστικές θρησκείες) ο ένας και μοναδικός Θεός, που δημιούργησε τον κόσμο: O ~ της Bίβλου. O ~ των Eβραίων, ο Iεχωβά. O ~ του Aβραάμ, του Iσαάκ και του Iακώβ. O ~ των μουσουλμάνων, ο Aλλάχ. Ένας είναι ο ~ και προφήτης του ο Mωάμεθ. || (στη χριστιανική θρησκεία) το υπέρτατο ον, το άναρχο και αιώνιο πνεύμα που δημιούργησε τον κόσμο: O ~ των Xριστιανών. Oι τρεις υποστάσεις του Θεού: Πατέρας, Yιός και Άγιο Πνεύμα. Aυτό δεν το θέλει ούτε κι ο ~, για κτ. ανάρμοστο, αντίθετο με το θέλημα του Θεού. (επιφ. έκφρ.) Θεέ μου ή Θε μου, για επίκληση του Θεού: Θεέ μου, βόηθα. Θεέ μου, κάνε το θαύμα σου. Θεέ και Kύριε!, για έκπληξη, θαυμασμό. προς Θεού ή για (τ΄) όνομα του Θεού ή στο Θεό σου, για παράκληση ή αποτροπή. εκ Θεού, για κτ. που είναι δοσμένο από το Θεό. (όρκος) μα το Θεό. || (εκκλ.): O δούλος* / η δούλη του Θεού. O οίκος* του Θεού. (ευχές) ο ~ βοηθός!, για κτ. που η έκβασή του επαφίεται εν μέρει στη βοήθεια του Θεού: Eμείς θα ξεκινήσουμε κι ο ~ βοηθός! ο ~ μαζί σου, για θεϊκή συμπαράσταση. ο ~ να φυλάει* ή ~ φυλάξει* ή Θεέ μου, φύλαγε*. ο ~ να κάνει το θαύμα του. ο ~ ν΄ αναπαύσει την ψυχή του. (έκφρ.) εκ / από Θεού, για θεϊκή προέλευση. ο ~ είναι μεγάλος, για ενθάρρυνση ή έκφραση ελπίδας. δόξα σοι ο ~ / δόξα τω Θεώ / δόξα να ΄χει ο ~, για έκφραση ικανοποίησης, ευχαρίστησης, ευγνωμοσύνης: Eίμαστε καλά, δόξα σοι ο ~. (είναι) μάρτυς* μου ο ~. ενώπιον* Θεού και ανθρώπων. ~ σχωρέσ΄ τον / την: α. ως ευχή για νεκρό: O πατέρας του, ~ σχωρέσ΄ τον, ήταν καλός άνθρωπος. β. ως δήλωση για κπ. που οπωσδήποτε θα πεθάνει ή για κτ. που καταστράφηκε, χάθηκε ή θα καταστραφεί, θα χαθεί: Aυτός πια, ~ σχωρέσ΄ τον. Tα δανεικά που του ΄δωσα, ~ σχωρέσ΄ τα. Θεέ μου συχώρα* με ή ο ~ να / ας με συχωρέσει*. Θεό τον / την έκανα να…, τον / την παρακάλεσα πολύ: Θεό τον έκανα να έρθει, αλλά αυτός τίποτα! να έχεις την ευχή του Θεού, να έχεις την ευλογία του. στην ευχή* του Θεού. ο ~ να τα φέρει δεξιά*. πρώτα ο ~, αν όλα πάνε καλά, με τη βοήθεια του Θεού: Tο καλοκαίρι σχεδιάζουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό, πρώτα ο ~. ο ~ να δώσει*. έδωσε* ο ~ / να μην το δώσει ο ~. χαρά* Θεού. (λόγ. έκφρ.) Θεού θέλοντος* (και καιρού επιτρέποντος). (απαρχ. έκφρ.) ελέω* Θεού. ΦP ο ~ να με βγάλει ψεύτη*. ο ~ να βάλει το χέρι* του. απ΄ το Θεό να τό βρεις*. δεν έχει το Θεό του, για αλλοπρόσαλλο, αναξιόπιστο άτομο. ο ~ ξέρει* / ένας ~ ξέρει*. έχει* ο ~. …κι άγιος* ο ~. τέρμα* Θεού. ερημιά* του Θεού. ποιος είδε το Θεό και δε φοβήθηκε, για το φόβο, το δέος που προξενεί το ξέσπασμα της οργής, του θυμού κάποιου. (δε) βλέπω Θεού πρόσωπο*. οργή* Θεού. φωνή* λαού οργή Θεού. ο ~ και η ψυχή* του. μετά φόβου* Θεού. το Θεό μπάρμπα* να ΄χεις. ΠAP O ~ αργεί, μα δε λησμονεί, η θεϊκή δικαιοσύνη επέρχεται αργά ίσως, αλλά σίγουρα. Aρνί που βλέπει ο ~, ο λύκος δεν το τρώει, οι κακοί δεν μπορούν να βλάψουν αυτούς που προστατεύει ο Θεός. H κότα πίνει νερό, κοιτάει* και το Θεό / τον ουρανό. Tο πολύ το Kύριε ελέησον το βαριέται* κι ο ~. || η γενική του Θεού, για να δηλωθεί κτ. το φυσικό, το αγνό, το αθώο: Nεράκι / βροχούλα / πλάσμα του Θεού. Άνθρωπος του Θεού, για κληρικό ή θεοσεβή. 3. (στις πολυθεϊστικές θρησκείες) ο καθένας από τους θεούς ως προσωποποίηση φυσικών όντων και αντικειμένων ή αφηρημένων ιδεών και αισθημάτων: Oι θεοί των Aιγυπτίων / των Eλλήνων / των Pωμαίων. Oι δώδεκα θεοί του Oλύμπου. O θεός του Άδη, ο Πλούτωνας. O θεός του πολέμου, ο Άρης. H θεά της σοφίας, η Aθηνά. H θεά του κυνηγιού, η Άρτεμη. O θεός του έρωτα, ο Έρωτας. H θεά της ομορφιάς, η Aφροδίτη. O θεός της φωτιάς, ο Ήφαιστος. Για τους πρωτόγονους λαούς οι βράχοι, τα ζώα, τα δέντρα ήταν θεοί. || Tους προστατεύει ο θεός των ερωτευμένων / των φτωχών / των κατατρεγμένων. O θεός της Eλλάδας / των Eλλήνων είναι μεγάλος. (απαρχ. έκφρ.) ανάγκα και θεοί πείθονται*. ΦP θεοί και δαίμονες, όλοι γενικά, οι πάντες: Tους κυνηγούσαν θεοί και δαίμονες. Aπειλεί θεούς και δαίμονες. σε τι θεό πιστεύει; ή τι θεό λατρεύει;, ποιες είναι οι γενικές του πεποιθήσεις, αντιλήψεις; από μηχανής* θεός. 4. (μτφ.) α. για κπ. ή κτ. που αγαπάμε, εκτιμάμε μέχρι υπερβολής: Tον είχαν Θεό τους. Tο χρήμα είναι ο ~ του. β. για πρόσωπο εξαιρετικής ωραιότητας: Aυτή η γυναίκα είναι θεά. Θεούλης ο YΠOKOP. (επιφ. έκφρ.) Θεούλη μου, για επίκληση του Θεού. [αρχ. θεός, θεά· Θε(ός) -ούλης] Μιλώντας όμως περί θεοποίησης δεν εννοούμε τη μετατροπή κάποιου σε Θεό ή κάτι παρεμφερές αλλά την απόλυτη τελειοποίηση καθώς και πληρότητα που μας προσφέρει. (με ό,τι αυτό συνεπάγεται)
3) Η θεοποίηση της φύσης έχει ως αποτέλεσμα όχι την αποδοχή και την παρατήρηση αλλά την κάλυψη των παραπάνω. (η φύση και ο άνθρωπος είναι αλληλένδετα αν το καλοσκεφτείς;))Τότε ναι μπορούμε να την εντάξουμε στα πλαίσια του υπερφυσικού από αυτή την οπτική γωνία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
1) Τότε πώς μπορούμε να καλυφθούμε από το υπερφυσικό, αν ξέρουμε ότι δεν είναι αληθινό;
2, 3) Είμαι λίγο γκαγκά και δεν κατάλαβα το συλλογισμό σου:P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
1) Τότε πώς μπορούμε να καλυφθούμε από το υπερφυσικό, αν ξέρουμε ότι δεν είναι αληθινό;
2, 3) Είμαι λίγο γκαγκά και δεν κατάλαβα το συλλογισμό σου:P.

1) Η εικονική πληρότητα είναι προτιμότερη από την έλλειψή της.;) Εξάλλου, αυτή είναι δική μου άποψη. Άλλοι μπορούν να έχουν άλλες πεποιθήσεις και να ορίζουν υπαρκτό αυτό που εγώ οριοθετώ και το χαρακτηρίζω υπερφυσικό.
2) Εν ολίγοις, εννοώ, πως αυτοί που δε θέλουν να πιστεύουν στον οποιοδήποτε Θεό, θεοποιούν (δηλαδή προσδίδουν τα χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν στον εκάστοτε Θεό) τη φύση και άμεσα εντάσσεται στα πλαίσια του μη πραγματικού- ρεαλιστικού.
3) Σκέψου πως κάποιος έχει κατά κάποιον τρόπο εξιδανικεύσει και θεοποιήσει τη φύση για την κάλυψη των ενδεχόμενων αναγκών του. Σε μια δύσκολη στιγμή ο άνθρωπος δε θα επικαλεστεί τη φύση αλλά τις ίδιες του τις δυνάμεις (ως το τελειότερο δημιούργημα της φύσης) Συνεπώς είναι αλληλένδετα και η θεοποίηση της φύσης συνεπάγεται την ενδόμυχη θεοποίηση του ίδιου μας του εαυτού)
Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
1) Μα δε μπορείς να μιλάς για "εικονική πληρότητα", είναι οξύμωρο.
2) Ποιο ακριβώς είναι το μη πραγματικό-ρεαλιστικό χαρακτηριστικό της φύσης;
3) Και πού είναι το κακό στο να στηρίζεσαι στον εαυτό σου; Πού είναι το υπερφυσικό, και εδώ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
1) Για ποιο λόγο; Εικονική φαίνεται στα μάτια τα δικά μου; Άλλα άτομα νιώθουν πληρέστατα χωρίς να υιοθετούν την άποψή μου.
2) Δεν έχεις καταλάβει το συλλογισμό μου. Ο Χ θεωρεί πως όλα προέρχονται από τη φύση και όλα καταλήγουν σε αυτή.Ειδικότερα πως είναι η υπέρτατη δύναμη. Είναι προφανές πως η φύση δεν μπορεί να τον στηρίξει, να τον συμμεριστεί κ.ο.κ. Συνεπώς αντλώντας δύναμη από τον ίδιο του τον εαυτό (δημιούργημα της φύσης) θεωρεί πως εκείνη ευρύτερα τον καλύπτει. (=θεοποίηση)
3) Πότε είπα πως είναι κακό; Πότε είπα πως είναι υπερφυσικό; Είπα πως συσχετίζεται με τη θεοποίηση της φύσης η οποία δεν μπορεί ρεαλιστικά να υφίσταται (ένταξη στο εξωπραγματικό) Επιπροσθέτως, αναφέρθηκα στην ενδόμυχη θεοποίηση όπως αυτή προκύπτει από εκείνη της φύσης. (άνθρωπος και φύση = αλληλένδετες έννοιες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
1) Για τα δικά μου και τα δικά σου μάτια μιλάμε (και όποιου θεωρεί πως οι εξηγήσεις αυτές δεν είναι πραγματικές). Στο ίδιο άτομο δε μπορεί να συνδυάζεται και η επίγνωση της εικονικότητας της πληρότητας μιας Χ εξήγησης, και η ίδια η εξήγηση αυτή.
2) Μα η Φύση δεν είναι μια "δύναμη". Είναι όλες οι διεργασίες που συμβαίνουν στον κόσμο μας, οπότε εξ' ορισμού όλα είναι μέσα στη Φύση.
3) Δεν είπες ότι είναι κακό, όντως, απλώς παρασύρθηκα λίγο:P.
Εφόσον πριν συμφωνήσαμε πως η έννοια του θεού συμπεριλαμβάνει την έννοια του υπερφυσικού, δε το έκανες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cogito ergo sum

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Cogito ergo sum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 1,242 μηνύματα.
1)ΟΚ. Αναφέρθηκα ευρύτερα στο κοινωνικό σύνολο το οποίο δεν απαρτίζεται απαραίτητα από ομοϊδεάτες.
2) Δεν εννοώ δύναμη (με την έννοια F) αλλά δύναμη όπως μπορεί να εκφραστεί η θεϊκή υπόσταση.
3)Η έννοια της θεοποίησης εντάσσεται στα πλαίσια του υπερφυσικού. Φέραμε ως παράδειγμα τη φύση και την ενδόμυχη θεοποίηση των δυνάμεων μας. (του ανθρώπου ως προς αυτό τον τομέα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
2) Τότε θεωρείς δεδομένο το ζητούμενο, άρα δε στέκει ο συλλογισμός.
3) (Η τελεία μπαίνει μετά την παρένθεση, εφόσον δεν έχουμε ολόκληρη πρόταση εντός τη:P.)
Α, θα σε ξαναρωτήσω πιο αναλυτικά:P: αν η θεοποίηση εντάσσεται στα πλαίσια του υπερφυσικού, και αν θεοποιούμε τους εαυτούς μας, θα πρέπει να έχουμε προσδώσει κάποιο υπερφυσικό χαρακτηριστικό σε αυτούς. Ποιο είναι αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δεν φταίει πάντα ο εκάστοτε παπάς που προσπαθεί να σουλουπώση την εκκλησία του χωρίου του. Υπέυθυνοι είναι οι μητροπολίτες και λοιποί ηγούμενοι που σαν νονοί της νύχτας παίρνουν μηνιαίο χαράτσι από τις εκκλησίες.



Στα χώρια αλλά και σε ορισμένες πόλεις μπορείς να αγοράσεις το σημείο που θα εγκατασταθεί το μνήμα, στα περισσότερα χωρία είναι δωρεάν. Το έθιμο λέει ότι στα 3 χρόνια πρέπει να ξεθαυτεί ο νεκρός και να πλυθούν τα κόκαλα και μετέπειτα να ξανατοποθετηθούν στον τάφο. Έτσι εγκυκλοπεδικά..

Δε φταίει πάντα ο εκάστοτε παπάς, αλλά με το να παίρνει τα λεφτά, είναι σαν να εγκρίνει την τακτική αυτή.

Πληροφοριακά, πάντως, το μπαξίσι στον παπά δεν επιβάλλεται από κανέναν. Ο κόσμος το δίνει επειδή έτσι νιώθει. Ο παπάς στο γάμο, για παράδειγμα, τελεί το γάμο και κατόπιν ο κουμπάρος του δίνει το μπαξίσι. Αν δεν θέλει ο κουμπάρος, ας μην το δώσει, δεν πρόκειται να ακυρώσει το γάμο ο παπάς...

Ναι, και αν δε το δώσεις, η μισή σου (και λίγο λέω) οικογένεια (με την ευρεία έννοια) θα σε θεωρεί ανάγωγο, διότι δεν τήρησες την παράδοση...

Οι παπάδες, αν ήταν πραγματικοί άγιοι, θα έλεγαν σε όσους "το νιώθουν" να δώσουν τα λεφτά σε ιδρύματα κοινής ωφελείας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μην αποδίδεις, τότε, το πρόβλημα που εσύ έχεις στην οικογένειά σου στην Εκκλησία. Μην του δώσεις, αν δεν θες και μετά βρες τα με τους δικούς σου. Δικό σου πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top