Θρησκεία

Guest 392017

Δραστήριο μέλος

Ο Guest 392017 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Και μένα η γιαγιά μου είχε δει όνειρο ότι θα της φέρνανε λάθος έπιπλα (παραγγελία), και όντως έτσι έγινε. Ε και; Τα όνειρά μας (αλλά, αν έχουμε εξασκήσει και το ασυνείδητό μας, και οι σκέψεις που αυθόρμητα μας έρχονται) εκφράζουν τους φόβους μας, τις ελπίδες μας, κ.ού.κ.. Επομένως, οι πράξεις και οι αντιδράσεις μας μπορεί να βασίζονται σε αυτό, και ορισμένες φορές, οι "διορατικές" σκέψεις να βγαίνουν όντως αληθείς.

Εντελως ατυχης η συγκριση διοτι το ονειρο δεν εχει καμμια σχεση με την διορατικοτητα. Που κολλαει το υποσυνειδητο με το οτι αντιληφθηκε ο μοναχος ακριβως οτι σκεφτοταν η μητερα μου?
Ακυρο τελειως... Συγκρινεις δυο πραματα τα οποια δεν συγκρινονται


Ναι, βέβαια, Βίβλος=πραγματικότητα.


Η Βιβλος περιεχοντας και αρκετα συμβολικα στοιχεια ναι ειναι μια πραγματικοτητα. Οι προφητειες για τον ερχομο του Μεσσια εγινε πραγματικοτητα και αλλες παραλληλα εγιναν και γινονται πραγματικοτητα.


α) Κάποια σπίτια έχουν δορυφορικά πιάτα,
β) Από πότε τα κέρατα ταυτίζονται με τις κεραίες;

Σου ειπα απλα ενα παραδειγμα. κολλησες στην τσουκνιδα και εχασες ολοκληρο καμπο.
Αυτο με τα δορυφορικα το εκλαμβανω ως αστειο ετσι ??:p




Δε μίλησα αποκλειστικά για αλκοολούχα ποτά.
Άμα αρχίσουμε να παίζουμε με τις λέξεις, δε θα βγάλουμε άκρη. Θα μπορούσα κι εγώ κάλλιστα να πω ότι τα συσκευασμένα ροφήματα βρίσκονται σε μπουκάλια, αλουμινένια κουτάκια, συσκευασίες από χαρτί, ασκούς κ.λπ., δε σημαίνει ότι μόνο στους ασκούς υπάρχει "καθαρό ρόφημα". Το βασικό νόημα είναι που πρέπει να πιάσουμε.
Δεν απάντησες σε ορισμένα άλλα σημεία που έθιξα.

Ενας που δεν δεχεται να ειναι χριστιανος σημαινει πως δεν του αρεσει αυτος ο τροπος ζωης.


Το ό,τι αποδέχεσαι τη χριστιανική κοινωνική και ανθρωπιστική φιλοσοφία, δε σημαίνει ότι αποδέχεσαι και την ύπαρξη του Θεού και τα θαύματα.

Για να την αποδεχτεις ομως βασικη προυποθεση ειναι να αποδεχτεις την υπαρξη Θεου και να αφησεις τα ματια σου να δουν τα καθημερινα θαυματα που γινονται και δεν τα παιρνουμε χαμπαρι. Μονο αν μας ταρακουνηθει η ζωη απο κατι παιρνουμε μπρος.




Δε μιλάμε για μοναστήρια, μιλάμε για ολόκληρη χερσόνησο. Και εν πάση περιπτώσει, γιατί να γίνονται τέτοιες διακρίσεις;

Η απαντηση ειναι παρακατω...




Μου βγάζει αυτό:
πηγαινε μια στο Google και κανε search την λεξη "Αβατο" και πατα το πρωτο link που θα σου βγαλει.



Και τί σχέση έχει αυτό με το άβατο (ακόμη κι αν δεχτούμε δηλαδή ότι -σε μια εποχή όπου η εξωσωματική γονιμοποίηση δεν υπήρχε ως σκέψη καν- η Παναγία γέννησε χωρίς να σχηματιστεί το ζυγωτό από τους γαμέτες των δύο σεξουαλικά συνευρισκομένων, πράγμα που είναι βιολογικώς αδύνατον).

Για αυτο και θεωρειται θαυμα η Γεννηση του Χριστου.



Όπως είπε κι ο fasdag, το σκοτάδι είναι η απουσία φωτός. Το σκοτάδι από μόνο του δεν είναι τίποτα.

Απευθυνομαι και στους δυο, δεν μπορεις να αποδειξεις κατι τετοιο, οπως και αντιστοιχα δεν μπορεις να αποδειξεις την Παρθενογεννεση. Ειναι θεμα προσωπικο αν θα το πιστεψει καποιος ή οχι. Δικαιωμα του καθενος να νομιζει οτι θελει αλλα για τον εαυτο του.:)

Βέβαια, αν ρωτήσεις τις γυναίκες που μένουν στην Κων/πολη, θα σου πουν (πλειοψηφικά) ότι το θεωρούν φυσικό να τις χτυπάει ο άντρας τους όταν δε του αρέσει το φαγητό.

Παλι ατυχης συγκριση. Θες να πεις πως ιδιο ειναι μια κοπελα να την δερνουν στα καλα καθουμενα και αλλο να μην επιτρεπεται να παει καπου για ευνοητους λογους που τους εξηγει το site παραπανω?? Ασε που οι χριστιανες δεν εχουν κανενα προβλημα με αυτο. Εγω θα ελεγα πριν σκεφτουμε τα περι αβατου, ας κοιταξουμε να περιορισουμε ρατσιστικες συμπεριφορες που δεχονται αρκετες γυναικες με κινδυνο την σωματικη τους ακεραιοτητα και μετα ας παμε σε θεματα που ουτε καν τους ενοχλει.

Τί έχουν οι δικηγόροι των γυναικών; Η DESPOINA έχει μια υπογραφή που ταιριάζει απόλυτα στην περίσταση.


Δεν χρειαζονται οι γυναικες των Fasdag ως εκπροσωπο για να αποκτησουν περισσοτερα δικαιωματα. Τα καταφερνουν μονες τους ;).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Απευθυνομαι και στους δυο, δεν μπορεις να αποδειξεις κατι τετοιο, οπως και αντιστοιχα δεν μπορεις να αποδειξεις την Παρθενογεννεση. Ειναι θεμα προσωπικο αν θα το πιστεψει καποιος ή οχι. Δικαιωμα του καθενος να νομιζει οτι θελει αλλα για τον εαυτο του.:)


Μα...τι λες...;;;; Μπες στο δωματιο σου κλεισε πατζουρια και φως, ανοιξε λιγο την πορτα. Απλη φυσικη ειναι ελεος. Τι δε μπορεις να αποδειξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 392017

Δραστήριο μέλος

Ο Guest 392017 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Μα...τι λες...;;;; Μπες στο δωματιο σου κλεισε πατζουρια και φως, ανοιξε λιγο την πορτα. Απλη φυσικη ειναι ελεος. Τι δε μπορεις να αποδειξεις.

Ορισμος σκοταδιου: Μπες στο δωματιο σου κλεισε πατζουρια και φως, ανοιξε λιγο την πορτα..
By Beloved Krou​
:P:P

Περα απο την πλακα, δεν μπορεις να ορισεις οπως και δεν μπορεις να αποδειξεις τα αντιστοιχα. ;) Δεν σημαινει πως δεν ισχυουν ομως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ορισμος σκοταδιου: Μπες στο δωματιο σου κλεισε πατζουρια και φως, ανοιξε λιγο την πορτα..
By Beloved Krou​
:P:P

Οχι αυτο ηταν παραδειγμα για να σου δειξω οτι ετσι μπορεις να καταλαβεις τι ειναι το σκοταδι. Ε και εχουμε ορισει οτι το σκοταδι ειναι η απουσια του φωτος. Απλο. Οπως ειπε ο fasdag, απο μονο του δεν ειναι τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ας το πάρουμε απ'την αρχή γιατί πραγματικά δεν υπάρχει καν λόγος να συζητιέται το άβατο.
Πρώτον, η χερσόνησος του Άθω ανήκει στην κυριαρχία της Ελληνικής Δημοκρατίας, όπως και η τελευταία ίντσα που ορίζεται από το διεθνές δίκαιο. Δεν τίθεται θέμα, σε όλη, ανεξαιρέτως, την επικράτεια, τυπικά ισχύει το Σύνταγμα και όλοι οι νόμοι. Συνταγματικά, όμως, κάθε μία από τις 20 μονές έχει ιδιοκτησιακό καθεστώς πάνω σε συγκεκριμένη γη της χερσονήσου. Αθροιστικά, όλη η έκταση της χερσονήσου είναι ιδιοκτησία των μοναστηριών σύμφωνα με το Σύνταγμα κι αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας. Δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ άλλος ιδιοκτήτης της χερσονήσου εκτός των μοναστηρίων της. Το ποιον θα βάλεις μέσα στην ιδιοκτησία σου, ως γνωστόν, το καθορίζεις εσύ και δεν σημαίνει ότι αυτό παραβαίνει τους νόμους. Το άσυλο της ιδιοκτησίας είναι κι αυτό θεμελιώδες δικαίωμα και προφανέστατα όπως εγώ στο σπίτι μου βάζω όποιον γουστάρω, έτσι και οι μονές. Κάθε περιοχή που ορίζεται από ιδιοκτησιακό καθεστώς ορίζεται κι επίσης από την επιθυμία του ιδιοκτήτη και τίποτα άλλο. Αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Αλλιώς θα έπρεπε όποιος ήθελε να μπει στο σπίτι σου, να μην είχες δικαίωμα να τον εμποδίσεις. Αυτά για να λυθεί το θέμα περί ελεύθερης μετακίνησης ανθρώπων.
Από κει και πέρα, το αν θα χειροτονούνται γυναίκες, σε ποια εκκλησιαστικά ιδρύματα θα επιτρέπεται να μπαίνουν ομάδες του πληθυσμού κλπ., είναι θέμα που δεν αφορά κανέναν άλλον, εκτός από την εκκλησιαστική οργάνωση. Δεν εξασφαλίζεται σε κανέναν το δικαίωμα να αλλάξει, εκ των έξω, τη δομή λειτουργίας ενός οργανισμού, στην περίπτωσή μας, της Εκκλησίας. Αν δεν θέλει η εκκλησία να χειροτονεί γυναίκες, να παντρεύει gay, να επιτρέπει την είσοδο ανδρών σε γυναικωνίτες και την είσοδο γυναικών σε ανδρικά δωμάτια, λυπάμαι, αλλά αυτό περνάει ΜΟΝΟ από το χέρι της κι από κανενός άλλου. Αν κάποιος διαφωνεί, μπορεί να ιδρύσει έναν δικό του θρησκευτικό οργανισμό που να το διέπουν όποιες αρχές νομίζει αυτός.
Δεν τίθεται κανένα θέμα, λοιπόν, παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, από τη στιγμή που ολόκληρη η έκταση της χερσονήσου διέπεται από νομοθετημένο ιδιοκτησιακό καθεστώς με ιδιοκτήτες τα μοναστήρια. Από κει και πέρα, το γεγονός ότι δεν χειροτονεί η εκκλησία μου γυναίκες, δεν αφορά όσους δεν ανήκουν σε αυτήν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Ας το πάρουμε απ'την αρχή γιατί πραγματικά δεν υπάρχει καν λόγος να συζητιέται το άβατο.
Πρώτον, η χερσόνησος του Άθω ανήκει στην κυριαρχία της Ελληνικής Δημοκρατίας, όπως και η τελευταία ίντσα που ορίζεται από το διεθνές δίκαιο. Δεν τίθεται θέμα, σε όλη, ανεξαιρέτως, την επικράτεια, τυπικά ισχύει το Σύνταγμα και όλοι οι νόμοι. Συνταγματικά, όμως, κάθε μία από τις 20 μονές έχει ιδιοκτησιακό καθεστώς πάνω σε συγκεκριμένη γη της χερσονήσου. Αθροιστικά, όλη η έκταση της χερσονήσου είναι ιδιοκτησία των μοναστηριών σύμφωνα με το Σύνταγμα κι αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας. Δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ άλλος ιδιοκτήτης της χερσονήσου εκτός των μοναστηρίων της. Το ποιον θα βάλεις μέσα στην ιδιοκτησία σου, ως γνωστόν, το καθορίζεις εσύ και δεν σημαίνει ότι αυτό παραβαίνει τους νόμους. Το άσυλο της ιδιοκτησίας είναι κι αυτό θεμελιώδες δικαίωμα και προφανέστατα όπως εγώ στο σπίτι μου βάζω όποιον γουστάρω, έτσι και οι μονές. Κάθε περιοχή που ορίζεται από ιδιοκτησιακό καθεστώς ορίζεται κι επίσης από την επιθυμία του ιδιοκτήτη και τίποτα άλλο. Αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Αλλιώς θα έπρεπε όποιος ήθελε να μπει στο σπίτι σου, να μην είχες δικαίωμα να τον εμποδίσεις. Αυτά για να λυθεί το θέμα περί ελεύθερης μετακίνησης ανθρώπων.
Από κει και πέρα, το αν θα χειροτονούνται γυναίκες, σε ποια εκκλησιαστικά ιδρύματα θα επιτρέπεται να μπαίνουν ομάδες του πληθυσμού κλπ., είναι θέμα που δεν αφορά κανέναν άλλον, εκτός από την εκκλησιαστική οργάνωση. Δεν εξασφαλίζεται σε κανέναν το δικαίωμα να αλλάξει, εκ των έξω, τη δομή λειτουργίας ενός οργανισμού, στην περίπτωσή μας, της Εκκλησίας. Αν δεν θέλει η εκκλησία να χειροτονεί γυναίκες, να παντρεύει gay, να επιτρέπει την είσοδο ανδρών σε γυναικωνίτες και την είσοδο γυναικών σε ανδρικά δωμάτια, λυπάμαι, αλλά αυτό περνάει ΜΟΝΟ από το χέρι της κι από κανενός άλλου. Αν κάποιος διαφωνεί, μπορεί να ιδρύσει έναν δικό του θρησκευτικό οργανισμό που να το διέπουν όποιες αρχές νομίζει αυτός.
Δεν τίθεται κανένα θέμα, λοιπόν, παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, από τη στιγμή που ολόκληρη η έκταση της χερσονήσου διέπεται από νομοθετημένο ιδιοκτησιακό καθεστώς με ιδιοκτήτες τα μοναστήρια. Από κει και πέρα, το γεγονός ότι δεν χειροτονεί η εκκλησία μου γυναίκες, δεν αφορά όσους δεν ανήκουν σε αυτήν.


το τι κανει η εκκλησια μας αφορα ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, επειδη δρα σε αυτη την κοινωνια στην οποια ζουμε. δεν ειναι λογικη αυτη που μας αναφερεις τοσο συχνα "δεν σας αφορα αυτο αρα μη μιλατε". ελεος δλδ

το αβατο ειναι συνταγματικα κατοχυρωμενο απο το 1926...
το γεγονος οτι εσυ δε θελεις να αλλαξει η τωρινη κατασταση, δε σημαινει οτι οι υπολοιποι συμμεριζομαστε την αποψη σου.

τους νομους τους σεβομαστε αλλα εχουμε καθε δικαιωμα να τους αμφισβητουμε :)
-----------------------------------------
Ετσι οι γυναικες στις Ισλαμικες δημοκρατιες εγιναν το προτυπο της υποδουλωμενης γυναικας ενω οι εκπορνευμενες(οπως σωστα χρησιμοποιησε αυτο τον ορο ο μιβ) γυναικες στη δυση το προτυπο της συγχρονης γυναικας,η θρησκεια κατ επεκταση εγινε "ντεμοντε"(επειδη κατα τη γνωμη μου βαζει ενα φραγμο στη υπερκαταναλωση που προβαλλεται ως προτυπο του ευτυχισμενου ανθρωπου απο τις διαφημισεις) οτι το αβατο του Αγιου Ορους ειναι απαναθρωπο και ο καταλογος γενικα συνεχιζεται

και εν τελει εχει δοθει το δικαιωμα στους ανδρες οποιασδιποτε κοινωνιας να θεωρουν δειγμα ανδρισμου να εχουν πολλες ερωτικους συντροφους. παρ'ολα αυτα οταν αντιστοιχα μια γυναικα εχει πολλους ερωτικους συντροφους θεωρειται "πορνη".

ευγε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το τι κάνει στο εσωτερικό της η εκκλησία αφορά άμεσα μόνο τους πιστούς της. Για παράδειγμα, το γεγονός ότι δεν θέλει να παντρεύει gay δεν έχετε δικαίωμα να το κρίνετε. Δεν θέλει, δεν παντρεύει, τέλος. Δική της υπόθεση. Από τη στιγμή που στην εκκλησία παντρεύονται (υποτίθεται) μόνο Χριστιανοί, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Δηλαδή αν μία εταιρεία-κολοσσός που δρα στην κοινωνία επιλέξει ότι τη θέση του Γενικού Διευθυντή θα την καταλαμβάνουν μόνο άντρες, νομίζεις ότι σε αφορά εσένα αυτό; Αν δεν θέλεις, μη στηρίξεις αυτή την εταιρεία, πως το λένε. Η λογική του ενεργού πολίτη, δηλαδή ενός πολίτη με δυνατότητα τεκμηριωμένης άποψης επί παντός επιστητού δεν έχει καμία σχέση με τη γελοιότητα του ότι απορρίπτω εξ'ορισμού εναν οργανισμό και μάλιστα με δογματικό τρόπο, όπως κάνουν πολλοί, αλλά όχι εσύ απαραίτητα και ταυτόχρονα έχω την απαίτηση ν'ανακατεύομαι στις υποθέσεις του.
Το άβατο προφανώς και δε μπορεί να είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο πριν το 1913, δεδομένου ότι η επικράτεια δεν ήταν μέρος της Ελλάδας. Η ιστορία του αβάτου, όμως, ως παράδοση, ξεκινάει από πολύ παλιότερα και διατηρήθηκε και στα δύο προηγούμενα κράτη που ήλεγχαν την περιοχή, την Οθωμανική και τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία.
Το ιδιοκτησιακό καθεστώς που έχουν οι μονές πάνω στο Όρος τους δίνει το νομιμότατο δικαίωμα, αν θέλουν, ν'απαγορεύσουν να μπαίνει και γάτα. Δεν υπάρχει τίποτα παράνομο, ούτε καν ανήθικο σε αυτό. Η μόνη περίπτωση να ανατραπεί αυτή η ισορροπία είναι στην επόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος να βάλεις κάποιον βουλευτή να φέρει το θέμα στην επιτροπή αναθεώρησης.
Η "τωρινή κατάσταση" δεν έχει τίποτα μεμπτό πάνω της, οπότε προσωπικά θεωρώ ότι και όλο αυτό το παραμύθι εντάσσεται στο Σύνδρομο των Αλλαγών, όπως το λέω, σύμφωνα με το οποίο, ορισμένοι θέλουν συνεχώς να "αλλάζουν" τα πάντα, για να βρισκόμαστε σε δουλειά. Δεν είναι πανάκεια, όμως, η αλλαγή. Και σαφώς δεν είναι παράγοντας οπισθοδρόμησης εξ'ορισμού η συντήρηση, ειδικά όταν εκφράζεται από την περίπτωση του αβάτου στο Άγιο Όρος. Όσο υπάρχει η Μέκκα θα υπάρχει και το Άγιο Όρος και πραγματικά, τόσο η Μέκκα, όσο και το Άγιο Όρος, έχουν δικαίωμα να υπάρχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Και οι γκέι μπορει να ειναι πιστοι.
Δε μπορεις να συγκρινεις μια εταιρια με την Εκκλησια, ελεος. Αλλο το ευρος της μιας κ αλλο της αλλης. Και ο ρολος βεβαιως. Το σημαντικοτερο ειναι ο ρολος. Το ποιος εχει δικαιωμα να κρινει δε νομιζω οτι εισαι σε θεση να το οριζεις εσυ.
imo αυτο που συμβαινει στο αγιο ορος και ολα τα αλλα μοναστηρια που επιτρεπεται μονο το ενα φυλο ειναι τελειως αντιθετο με το πνευμα του Χριστιανισμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Ναι, κι οι gay μπορούν να είναι πιστοί, όπως κι ο κάθε αμαρτωλός. ;)
Δεν το κατακρίνω, γιατί αρκετοί -σήμερα τουλάχιστον- γίνονται gay λόγω προβλημάτων τεστοστερόνης, δεν το ελέγχουν.

Κι ο Hitler ήταν Χριστιανός. Heavens, ακόμα κι ο διάβολος είναι! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αν εισαι σατανιστης εισαι εβραιος, χριστιανος, ή μουσουλμανος??:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Οι σατανιστές δεν αποδέχονται τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης ως Δημιουργό. Τρέφουν μίσος και για τις τρεις Αραμαϊκές θρησκείες.
Εντάξει, έχουν κι άλαλ γνωρίσματα, άλλο θέμα αυτό... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Γιατι αμαρτωλοι οι γκει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Κατά την Βίβλο. Και την Παλαιά Διαθήκη, αλλά και την Καινή.
Ξέρω, ξέρω! Θα πεις "Πώρε, τι κλειστόμυαλοι αυτοί οι Χριστιανοί!!11ένα!!ένα". Αλλά να ξέρεις πως αυτή η αμαρτία είναι όπως κι όλες οι άλλες. Βέβαια, ο Θεός κρίνει διαφορετικά σε κάθε περίσταση, γιατί οφείλει να είναι δίκαιος.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Κατά την Βίβλο. Και την Παλαιά Διαθήκη, αλλά και την Καινή.
Ξέρω, ξέρω! Θα πεις "Πώρε, τι κλειστόμυαλοι αυτοί οι Χριστιανοί!!11ένα!!ένα". Αλλά να ξέρεις πως αυτή η αμαρτία είναι όπως κι όλες οι άλλες. Βέβαια, ο Θεός κρίνει διαφορετικά σε κάθε περίσταση, γιατί οφείλει να είναι δίκαιος.:)

Δεν την εχω προχειρη, care to share?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν σου λέω εγώ ότι είναι αμαρτωλοί οι γκέι (το "αμαρτωλοί" τελείως υποκειμενικά, δεν εκπροσωπώ την άποψη της Εκκλησίας), αλλά η Εκκλησία δεν θέλει να παντρεύει γκέι. Και δε μπορεί κανένας να της το επιβάλλει, ούτε να την κατακρίνει. Κατακρίνω κι εγώ την έλλειψη νομικού πλαισίου για τη συγκεκριμένη ομάδα από το Κράτος, αλλά δεν απαιτώ τίποτα από την εκκλησία γιατί εκεί είναι θέμα των δικών της, εσωτερικών αρχών. Δεν σου λέω ότι οι γκέι δεν είναι άνθρωποι. Απλά ο Χριστιανισμός δεν έχει ως αξία το γάμο του ίδιου φύλου, πως να το κάνουμε. Και σου ξαναλέω, ότι δεν το ψάχνω καν έτσι. Μου αρκεί η βούληση της Εκκλησίας να μη θέλει να παντρεύει γκέι. Ο λόγος είναι μια άλλη ιστορία. Από τη στιγμή που η βούληση αυτή δε μ'ενοχλεί, θα παραμείνω στην Εκκλησία.
-----------------------------------------
Σε κάποια σκόρπια...

Πρώτον, η Κωνσταντινούπολη δεν είναι Τζέντα. Είναι από τις ωραιότερες πόλεις της Ευρώπης και τουλάχιστον εκεί, απ'ολη την Τουρκία, οι γυναίκες δεν έχουν καμία διαφορά από τις Αθηναίες. Η Δυτική Τουρκία δεν έχει καμία σχέση με το Ισλάμ που προβάλλει η δυτική προπαγάνδα.
Δεύτερον, το ποιος θα κρίνει δεν το ορίζω εγώ. Ορίζω όμως ως αυτονόητο δικαίωμα τη συγκεκριμένη κρίση, που αφορά ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ, η εκκλησιαστική ηγεσία να τη γράφει στα παλιά της τα παπούτσια, όπως και κάνει.
Και τρίτον, αν συγκρίνουμε μια εταιρεία επιπέδου Tesco (βρετανική αλυσίδα εμπορίου ΠΑΝΤΟΣ είδους, που ελέγχει το 25% της καταναλωτικής αγοράς στη Βρετανία) και την Εκκλησία της Αγγλίας (Church of England) που είναι η επίσημη εκκλησία του βασιλείου, θα δεις ότι τα μεγέθη σαφώς και δεν συγκρίνονται. Υπερέχει η Tesco. Απλά δες την Εκκλησία σαν έναν οργανισμό από τους πολλούς, μιας που δε φαίνεσαι ν'ανήκεις σ'αυτήν. Η Εκκλησία δεν γίνεται όποτε μας βολεύει να πρέπει να το βουλώνει κι όποτε μας βολεύει ν'αποτελεί "βασικό παράγοντα της κοινωνίας τον οποίο και μπορούμε με πλήρη αμετροέπεια να κρίνουμε". Αποφασίστε αν είναι τελικά παράγοντας με δικαίωμα λόγου και υποχρέωση να δέχεται κρίση ή κάτι το οποίο πρέπει ν'αγνοείται πλήρως, άρα όποιος κάθεται και το κρίνει σημαίνει ότι είναι αργόσχολος γιατί κρίνει κάτι "ανούσιο". Και τα δύο δεν είναι εφικτά.
Εγώ θεωρώ ότι δικαιούται λόγο στην κοινωνία και πρέπει να δέχεται κρίση για τη στάση της. Αλλά το σε ποιο target group (ετεροφυλόφιλοι) ένας οργανισμός επιλέγει να προσφέρει υπηρεσίες (γάμος) ανήκει στην πλήρη κρίση του οργανισμού και δεν πρέπει να κρίνεται γι'αυτό. Δεν ξέρω πόσο πιο λιανά να το κάνω.
Μπορεί να δέχεται σαφώς (κι επιβάλλεται) κρίση όταν διατυπώνει λόγο για κοινωνικά ζητήματα (οικογένεια, ναρκωτικά, νέοι, σεξουαλικότητα, πολιτική, εξωτερικές υποθέσεις κλπ.) αλλά στον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί εσωτερικά δεν είναι αναγκασμένη να λάβει κανενός εξωτερικού παράγοντα την κρίση υπ'οψιν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fousekis

Δραστήριο μέλος

Ο Φουσέκης λέγομαι! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Δεν την εχω προχειρη, care to share?
Alright.
Προς Ρωμαίους 1:26-27
Προς Κορινθίους 6:9-10
Ιούδα 1:7
Λευϊτικόν 20:13

Μην εκπλαγείς από το τελευταίο εδάφιο. Κατά τον Μωσσαϊκό Νόμο σχεδόν όλες οι αμαρτίες τιμωρούνταν με θάνατο.:P

Αν παίξει κουβέντα είμαι έτοιμος για απολογητικά.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
... :/

O Χριστος εχει πει τετοια πραγματα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο Χριστός δεν έγραψε τίποτα. Είπε πολλά. Τώρα, το αν αυτά που είπε είναι αυτά που γράφουνε σηκώνει κουβέντα. Είναι γνωστό πως κάποιοι ευαγγελιστές, όπως ο Παύλος (Σαούλ) δεν διέγραψαν ποτέ από μέσα τους το σκληροπυρηνικό εβραισμό, οπότε δεν είμαι τόσο σίγουρος αν ο λόγος του είναι ο λόγος του Ιησού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ναι γι'αυτο μου φαινονται περιεργα αυτα. Δε ξερω, γενικα το γεγονος οτι αλλοι εχουν γραψει τη βιβλο με βαζει σε σκεψεις για τη γνησιοτητα αυτων που λεει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Απλά οι αρχές της εκκλησίας κατά παράδοση ορίζονται και από τους αποστόλους και τους αγίους πατέρες (κάποιοι μητροπολίτες) συνήθως. Δεν έπεται πως ό,τι λέει η Εκκλησία είναι και διδαχή του Χριστού. Εκ πίστεως αποδέχεσαι (λέμε τώρα) πως όσα λένε οι αγιοποιημένοι μητροπολίτες (υποτίθεται) είναι λόγια απ'το Άγιο Πνεύμα. Από κει και πέρα, η Εκκλησία έχει το συγκεκριμένο τυπικό, αλλά εντάξει, προσωπικά δε μπορώ να πω ότι με απασχολεί και ΠΑΡΑ πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top