ΗΜΜΥ ή Μαθηματικό;

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
Ναι φίλε δεν εννοούσα ότι όλοι οι ηλεκτρολόγοι ξέρουν τα πάντα, συγγνώμη αν παρεξηγήθηκα. Εννοούσα απλά ότι ο τομέας είναι τόσο ευρύς που ο φοιτητής έχει μεγάλη ποικιλία να διαλέξει. Ήθελα να πω ότι αν θέλει ηλεκτρονική, ασχολείται με ηλεκτρονική, αν θέλει ενέργεια, ασχολείται με ενέργεια κ.ο.κ., έχει απ' όλα. Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι όλοι ασχολούμαστε με όλα. Και να το ήθελε κάποιος δεν γίνεται. Και από μαθηματικό και από 100 άλλες σχολές, με κατάλληλα μεταπτυχιακά μπορείς να ασχοληθείς με όλα αυτά, απλά θεωρώ ότι ένας ηλεκτρολόγος έχει advantage σε αυτόν τον τομέα απότι θα είχε ένας μαθηματικός
Βασικά αυτό που ήθελες να πεις νομίζω είναι οτι ο ημμυ έχει ποικιλλία ως προς αυτά που μπορεί να κάνει και να ασχοληθεί αλλά κυρίως και ως προς το γνωστικό του υπόβαθρο, διότι ως προς τους τομείς γενικά και ο μαθηματικός έχει την ίδια ευελιξία να δουλέψει παντού.

Η διαφορά είναι οτι ο μαθηματικός θα ασχολείται κυρίως με τα μαθηματικά όπου και εαν μπλεχτεί. Δεν πρόκειται δηλαδή μια μέρα να ξυπνήσει και θα πει α εγώ θα πάω στο εργαστήριο ή στο fab line ή στο σχεδιαστήριο να πει αρχίσω να παίζω. Which is fine,διαφορετικό επάγγελμα, άλλοι στόχοι, άλλος τρόπος προσέγγισης της δουλειάς.

Το τι θα κάνει ο ημμυ απο την άλλη παίζεται ανάλογα σε τι έχει εξειδικευτεί. Λόγου χάρη εαν εξειδικευτείς στο DSP θα κάνεις πιο βαριά μαθηματικά απο τις άλλες εξειδικεύσεις,αλγόριθμους και προγραμματισμό κυρίως. Εαν κάνεις VLSI δεν χρειάζεται να έχεις το ίδιο επίπεδο με τον ντιεσπα σε μαθηματικά, αλλά πρέπει να έχεις πολύ πρακτική εμπειρία σε σχεδίαση και υλοποίηση,σε ηλεκτρικές μετρήσεις κτλπ. Ομοίως ο ενεργειακός δεν χρειάζεται να ξέρει κβάντο όπως ο βιελεσας, αλλά θα ξέρει υψηλές τάσεις που δεν θα ξέρει ούτε ο ντιεσπας με τα καλά math skills ούτε ο βιελεσας.

Θέλω να πω, οτι το γνωστικό υπόβαθρο μεταξύ των τριών διαφέρει τρομερά σε σημείο που ο ένας μπορεί να μην καταλαβαίνει καν τι του λέει ο άλλος. Το οποίο είναι εντυπωσιακό εαν σκεφτείς οτι και οι τρεις την ίδια σχολη θα τελειώσουν. Το ημμυ έχει ευελιξία, αλλά λέμε οτι είναι ευρύ πεδίο λόγω της τεράστιας ποικιλομορφίας σε βασικές αρχές και γνωστικό υπόβαθρο που μπορεί να αποκτήσει ο φοιτητής ανάλογα τις επιλογές του και την εξειδίκευση του.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Nαι απλά στην Ελλάδα της γενικότητας, ο κόσμος νομίζει ότι ο Ηλεκτρολόγος μηχανικός είναι κάτι σαν υπερ-επιστήμη που τα καλύπτει όλα μέχρι και Ιατρική ξερωγω ενώ κανείς δεν βάζει το μυαλό του να σκεφτεί ότι είναι απλά ένα Τμήμα με κάποιες κατευθύνσεις και ο κάθε φοιτητής αποκτά μια μικρή άποψη ενώ χρειάζεται περαιτέρω εκπαίδευση με μεταπτυχιακά και χρόνια δουλειάς. Ξαναλέω, χρόνια δουλειάς.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
Nαι απλά στην Ελλάδα της γενικότητας, ο κόσμος νομίζει ότι ο Ηλεκτρολόγος μηχανικός είναι κάτι σαν υπερ-επιστήμη που τα καλύπτει όλα μέχρι και Ιατρική ξερωγω ενώ κανείς δεν βάζει το μυαλό του να σκεφτεί ότι είναι απλά ένα Τμήμα με κάποιες κατευθύνσεις και ο κάθε φοιτητής αποκτά μια μικρή άποψη ενώ χρειάζεται περαιτέρω εκπαίδευση με μεταπτυχιακά και χρόνια δουλειάς. Ξαναλέω, χρόνια δουλειάς.
Μπαα,πάνε αυτές οι εποχές.
Πλέον τα παιδιά νομίζουν οτι είναι προγραμματιστές στην καλύτερη ή οτι φτιάχνουν πρίζες στην χειρότερη.
Και για αυτή την κατάσταση φταίνε αμφότερα πανεπιστήμια & ακαδημαικοί αλλά και υπουργείο παιδείας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Tι να προγραμματίσουν; Αφού στα αγγλικά ονομάζεται Electrical Engineering...πού ακριβώς φαίνεται το προγραμματίζω και άρα πληροφορική; :cool2: Στα γερμανικά ονομάζεται Elektrotechnik και μου βγάζει τέτοιες εικόνες:

1656287196455.png
 

Nala

Δραστήριο μέλος

Η Nala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 759 μηνύματα.
Τα μαθηματικά και η φυσική,το έχω ξαναπεί, είναι οι βασικές επιστήμες , τέλος
Το Πολυτεχνείο είναι η εφαρμογή στους διάφορους τομείς του
Δείτε την ταινία*Αφανείς ηρωίδες* που αναφέρεται σε πραγματική ιστορία και δείτε ποιος έλυσε το πρόβλημα στην ΝΑΣΑ για την εκτόξευση δορυφόρου,μα φυσικά ένας Μαθηματικός
Άλλο πού εδώ στο Ελλαδιστάν αυτές τις δύο σχολές τις έχουμε για καθηγητηλικι
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η τάση πλέον είναι να χώνεις έναν μικροελεγκτή στα πάντα. Τα αμάξια έχουν ήδη δεκάδες εαν όχι και εκατοντάδες, και ολοένα και αυξάνονται. Ήδη βλέπουμε συσκευές όπως έξυπνα ρολόγια/βραχιόλια, ενώ σε λίγο θα βλέπουμε μέχρι και έξυπνα παπούτσια, και θα επεκταθεί και σε όλα τα υπόλοιπα πράγματα αυτό. Γενικά το "όνειρο" είναι όλα να συνδέονται στο internet, τα πάντα να συλλέγουν δεδομένα,να τα αποθηκεύουν, και κυρίως να τα επικοινωνούν(είτε άνθρωπος προς άνθρωπο,είτε μηχανή προς άνθρωπο και άνθρωπος προς μηχανή είτε μηχανή προς μηχανή) και φυσικά να τα επεξεργάζονται με απώτερο σκοπό οι μηχανές να παίρνουν αποφάσεις και να επιδρούν με κάποιο τρόπο στον κόσμο.

Σε αυτό το πλαίσιο οι δουλειές που δημιουργούνται ως προς το προγραμματιστικό κομμάτι αυξάνονται εκθετικά, διότι και οι συσκευές που έχουν υπολογιστική ικανότητα αυξάνονται εκθετικά.

Το κακό της όλης υπόθεσης είναι οτι εν τέλει διαφημίζονται μόνο όροι σε στυλ 5G,Big Data, cloud/edge computing, software defined networks κτλπ. αλλά δεν γίνεται ποτέ καμιά αναφορά σε πράγματα όπως η επεξεργασία σήματος ή οι μαθηματικοί κώδικες που εφαρμόζονται στον δέκτη, ή στον σχεδιασμό των κατάλληλων κεραιών και του κατάλληλου hardware του δέκτη/πομπού.

Σίγουρα είναι και αυτά πράγματα που μπορεί να ασχοληθεί κανείς, αλλά είναι απλά ένα μέρος της σχολής. Για παράδειγμα η φωτονική και η οπτική είναι μια τεράστια, κυριολεκτικά τεράστια επιστήμη απο μόνη της. Θα ήταν αδύνατο να υπερεκτιμήσει κανείς την σημασία της για όλες τις άλλες επιστήμες τον 21ο αιώνα(βιομηχανία ημιαγωγών, ιατρική,κατασκευαστική και μικρο/νανο κατασκευαστική, αισθητήρες υψηλής ακρίβειας, τηλεπικοινωνιακά συστήματα, οπτικοί επεξεργαστές, διασκέδαση, οπλικά συστήματα όπως laser υψηλής ισχύος κτλπ. κτλπ.). Και ένας ημμυ μπορεί να εξειδικευτεί σε αυτή. Πόσα παιδιά στο λύκειο όμως θα έχουν ακούσει κάτι για αυτή και θα ξέρουν οτι μέσα απο το ημμυ μπορούν να εξειδικευτούν σε αυτό τον τομέα ; Ελάχιστα, διότι απλά δεν διαφημίζεται σε αντίθεση με τον προγραμματισμό και το κομμάτι των υπολογιστών. Που ναι, μπορείς να ασχοληθείς πολύ με αυτούς εαν το θες, αλλά είναι μόνο ένας ακόμα τομέας μεταξύ πολλών άλλων. Σίγουρα θα χρειαστείς ένα καλό background και θα το αποκτήσεις, αλλά δεν χρειάζεται να ασχοληθείς σε βάθος με αυτό το πράγμα εαν δεν σε ενδιαφέρει.
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.
Tι να προγραμματίσουν; Αφού στα αγγλικά ονομάζεται Electrical Engineering...πού ακριβώς φαίνεται το προγραμματίζω και άρα πληροφορική; :cool2: Στα γερμανικά ονομάζεται Elektrotechnik και μου βγάζει τέτοιες εικόνες:

View attachment 104334

Στα αγγλικα λεγεται ECE, δηλαδη Electrical and Computer Engineering, αρα δεν αφορα μονο ηλεκτρολογικα, αλλα και ηλεκτρονικα και υπολογιστες, οπως συμβαινει και στην Ελλαδα. Οποτε δεν ειναι μονο Ηλεκτρολογων Μηχανικων οι σχολες ΗΜΜΥ, αλλα και Μηχανικων Υπολογιστων μαζι και το ιδιο συμβαινει και στο εξωτερικο.

Κ εδω ενα τυχαιο παραδειγμα που βρηκα googlaροντας

 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 835 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,840 μηνύματα.
Νομίζω ότι το ηλεκτρολογικό κομμάτι δεν είναι ελκυστικό για πολλούς. Λόγω άγνοιας πολλοί επιλέγουν να ασχοληθούν έμμεσα με προγραμματισμό και όλα αυτά

στυλ 5G,Big Data, cloud/edge computing, software defined networks κτλπ.

χωρίς να σημαίνει ότι τελικά πετυχαίνουν το στόχο τους. :)

Στα αγγλικα λεγεται ECE, δηλαδη Electrical and Computer Engineering, αρα δεν αφορα μονο ηλεκτρολογικα, αλλα και ηλεκτρονικα και υπολογιστες, οπως συμβαινει και στην Ελλαδα. Οποτε δεν ειναι μονο Ηλεκτρολογων Μηχανικων οι σχολες ΗΜΜΥ, αλλα και Μηχανικων Υπολογιστων μαζι και το ιδιο συμβαινει και στο εξωτερικο.

Κ εδω ενα τυχαιο παραδειγμα που βρηκα googlaροντας


Ναι απλά η αφετηρία της επιστήμης αυτής είναι ο ηλεκτρολογικός τομέας που θέλει πολλή καλή γνώση θεωρητικών μαθηματικών και φυσικής ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Αυτό δεν είναι και τόσο ελκυστικό σε σχέση με σπουδές ηλεκτρολόγου που ειδικεύεται σε cloud computing. :cool2:


Υπάρχει όμως και σκέτη επιστήμη Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Η επιστήμη τεχνολογίας των υπολογιστών είναι μια υποεξειδίκευση ηλεκτρονικής. Η βασική πλατφόρμα είναι η Ηλεκτρολογία (Ηλεκτροτεχνία, Elektrotechnik).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
Νομίζω ότι το ηλεκτρολογικό κομμάτι δεν είναι ελκυστικό για πολλούς. Λόγω άγνοιας πολλοί επιλέγουν να ασχοληθούν έμμεσα με προγραμματισμό και όλα αυτά χωρίς να σημαίνει ότι τελικά πετυχαίνουν το στόχο τους. :)
Θα σου πω. Η εμπειρία δείχνει οτι εαν ο άλλος έχει κοιλιά,κοτσίδα και μιλάει σαν να θες να κοιμηθείς, πιθανότατα γεννήθηκε προγραμματιστής και ασχολείται με αυτό επειδή δεν μπορεί να ασχοληθεί με κάτι άλλο, όχι άγνοιας. Η εξαίρεση στον κανόνα αυτό είναι αρκετοί ημμυ που γίνονται εξαιρετικοί προγραμματιστές σε σοβαρά projects, που όντως απαιτούν υπόβαθρο και όχι βλακείες του τύπου ανέβασε-κατέβασε την τέντα ή το έξυπνο καζανάκι.

Οι φοιτητές που ξετρελένονται με βλακείες αυτού του τύπου που κάνει κάποιος απο ένα ΙΕΚ ή ακόμα και ένα παιδί στο σχολείο, είναι παντελώς άσχετοι με το ευρύτερο αντικείμενο. Για να καταλάβεις σε τι βαθμό...σε βαθμό που θεωρούν π.χ. οτι η κβαντική φυσική κακώς διδάσκεται σε ένα τμήμα ημμυ σε αντίθεση με ένα μάθημα cloud computing(απο πραγματική συζήτηση αυτό). Για αυτούς τους ανθρώπους όλα είναι ένα black box. Γράφεις μια εντολή και έχεις αυτό που θες με εντελώς μαγικό τρόπο. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν καμία απολύτως επαφή με το φυσικό επίπεδο,ούτε τον κόσμο που είναι πίσω απο αυτό.
Ναι απλά η αφετηρία της επιστήμης αυτής είναι ο ηλεκτρολογικός τομέας που θέλει πολλή καλή γνώση θεωρητικών μαθηματικών και φυσικής ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Αυτό δεν είναι και τόσο ελκυστικό σε σχέση με σπουδές ηλεκτρολόγου που ειδικεύεται σε cloud computing. :cool2:
Ξέρεις ποιο είναι το πιο αστείο ; Έχουμε φτάσει στο σημείο που έχουμε καθηγητές να πιέζουν να μάθεις τέτοια πράγματα την στιγμή που στα φυσικομαθηματικά δείχνεται επιείκεια.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Δεν έχεις λόγο να βγάλεις τις σχολές σε τόσα πολλά χρόνια. Ναι είναι δύσκολες αλλά οι περισσότεροι καθηγητές δείχνουν κατανόηση και δεν προσπαθούν να σε κρατήσουν πίσω(πλην ορισμένων εξαιρέσεων).
ελα μπρο μαθηματικο πατρων να δεις την κατασταση που επικρατει λμαο. δεν ξερετε , γιαυτο μιλατε.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
ελα μπρο μαθηματικο πατρων να δεις την κατασταση που επικρατει λμαο. δεν ξερετε , γιαυτο μιλατε.
Έχω ακούσει και δει δεν χρειάζεται, αλλά μιλάω για νορμάλ καταστάσεις. Νομίζω οτι είναι αυτονόητο,όχι τις εξαιρέσεις. Τα παιδιά ανησυχούν ως προς το αντικείμενο όχι προς τις ιδιοτροπίες του καθενός. Έτσι όπως το θέτετε όμως, οποιοσδήποτε νοήμον άνθρωπος δεν έχει κανέναν λόγο να επιλέξει ένα μαθηματικό τμήμα στην Ελλάδα,τουλάχιστον σίγουρα όχι αυτό της Πάτρας.

Άσε που εγώ απάντησα το ερώτημα ευρύτερα για να τονίσω οτι 7 και 8 χρόνια πολυτεχνείο , δεν έχει λόγο κάποιος να κάνει στην γενική των περιπτώσεων. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν, αλλά δεν εξετάζουμε αυτές.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Έχω ακούσει και δει δεν χρειάζεται, αλλά μιλάω για νορμάλ καταστάσεις. Νομίζω οτι είναι αυτονόητο,όχι τις εξαιρέσεις. Τα παιδιά ανησυχούν ως προς το αντικείμενο όχι προς τις ιδιοτροπίες του καθενός. Έτσι όπως το θέτετε όμως, οποιοσδήποτε νοήμον άνθρωπος δεν έχει κανέναν λόγο να επιλέξει ένα μαθηματικό τμήμα στην Ελλάδα,τουλάχιστον σίγουρα όχι αυτό της Πάτρας.

Άσε που εγώ απάντησα το ερώτημα ευρύτερα για να τονίσω οτι 7 και 8 χρόνια πολυτεχνείο , δεν έχει λόγο κάποιος να κάνει στην γενική των περιπτώσεων. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν, αλλά δεν εξετάζουμε αυτές.
ειμαστε απο τα πιο δυσκολα τμηματα της χωρας επανω στα μαθηματικα , ειναι γεγονος αυτο και ακουγεται παρα πολυ συχνα. Ναι , αμα θες να τρελαθεις ψυχολογικα , δηλωσε το . Αν δεν θες , πηγαινε καλυτερα σε μια αλλη πολη που τα θεματα τουλαχιστον ειναι διαβαθμισμενης δυσκολιας και καλυπτουν την υλη και δεν προσπαθουν να σε χαντακωσουν απο το πρωτο κιολας θεμα. Εκει τουλαχιστον αποδιδουν τις περισσοτερες φορες οι κοποι σου. Που παμε εμεις και γινομαστε 'ζητιανοι' και μετραμε τους βαθμους μηπως καταφερουμε να γραψουμε εστω ενα 5 να περασουμε το μαθημα, διοτι δεν υπαρχει σωστη καθοδηγηση . Ναι λαθος μας , αλλα δυστυχως εκει εχουμε καταντησει (και να αναφερω μαλιστα οτι ηταν η 2η μου επιλογη το μαθηματικο της πατρας , δεν ειμαι ενα ατομο αδιαφορο. Ασχολουμαι φουλ με τα μαθηματα)

Τωρα το αν κανουν πολλα χρονια οι φοιτητες να τελειωσουν μια σχολη , δε νομιζω οτι θα επρεπε να μας νοιαζει τοσο γιατι παντα υπαρχουν εμποδια , παντα κατι γινεται.(δεν αναφερομαι καν στους καλοπερασακηδες , παμεστομπιτσομπαρο τυπαδες) Θα επρεπε να επιβραβευουμε οσους ασχολουνται και προσπαθουν , παρα τα προβληματα που αντιμετωπιζουνν στην προπτυχιακη τους καριερα , γιατι εν τελει θα τα καταφερουν . Ας ειναι στα ν χρονια , ας ειναι στα ν+1 , ας ειναι στα 2ν . Και παλι μπραβο τους. Αποψη μου.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
Έχω ακούσει και δει δεν χρειάζεται, αλλά μιλάω για νορμάλ καταστάσεις. Νομίζω οτι είναι αυτονόητο,όχι τις εξαιρέσεις. Τα παιδιά ανησυχούν ως προς το αντικείμενο όχι προς τις ιδιοτροπίες του καθενός. Έτσι όπως το θέτετε όμως, οποιοσδήποτε νοήμον άνθρωπος δεν έχει κανέναν λόγο να επιλέξει ένα μαθηματικό τμήμα στην Ελλάδα,τουλάχιστον σίγουρα όχι αυτό της Πάτρας.

Άσε που εγώ απάντησα το ερώτημα ευρύτερα για να τονίσω οτι 7 και 8 χρόνια πολυτεχνείο , δεν έχει λόγο κάποιος να κάνει στην γενική των περιπτώσεων. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν, αλλά δεν εξετάζουμε αυτές.
αμα δει ο npb οτι προσβαλλεις το τμημα του θα σε κανει ignore να ξερεις.....
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
nai eukleidh kane haha , its always ta atoma pou exoun teleiwsei iatrikh. :dizzy2:
παντως καπου αντιφασκεις αποψη μου.λες εισαι ατομο που ασχολεισαι με τα μαθηματικα και παρολα αυτα τα βρισκεις μπαστουνια και ζητιανευεις για ενα πεντε.απο περιεργεια μαθηματικα πανελληνιες ποσο ειχες γραψει?δηλαδη καποιος που χει γραψει 5 με 6 μαθηματικα επιτρεψε μου να σου πω οτι ουτε απεξω θα επρεπε να περναει απο ενα μαθηματικο τμημα και δε δεχομαι να μου πεις ατυχια κτλπ.ατυχια ειναι να κολωσεις να παρεις 13-15,αλλα βαθμος 5 σημαινει αμπαλος!!αυτα λοιπον τα παιδια μπαινουν σε μαθηματικο τμημα.εσυ τι περιμενεις να περνανε τα μαθηματα και να ναι καλοι?φταινε οι καθηγητες σε αυτο ή οι ιδιοι που απλα δηλωνουν μαθηματικο για να κοροιδευουν την μανα τους και τον πατερα τους......
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,341 μηνύματα.
ειμαστε απο τα πιο δυσκολα τμηματα της χωρας επανω στα μαθηματικα , ειναι γεγονος αυτο και ακουγεται παρα πολυ συχνα. Ναι , αμα θες να τρελαθεις ψυχολογικα , δηλωσε το . Αν δεν θες , πηγαινε καλυτερα σε μια αλλη πολη που τα θεματα τουλαχιστον ειναι διαβαθμισμενης δυσκολιας και καλυπτουν την υλη και δεν προσπαθουν να σε χαντακωσουν απο το πρωτο κιολας θεμα. Εκει τουλαχιστον αποδιδουν τις περισσοτερες φορες οι κοποι σου. Που παμε εμεις και γινομαστε 'ζητιανοι' και μετραμε τους βαθμους μηπως καταφερουμε να γραψουμε εστω ενα 5 να περασουμε το μαθημα, διοτι δεν υπαρχει σωστη καθοδηγηση . Ναι λαθος μας , αλλα δυστυχως εκει εχουμε καταντησει (και να αναφερω μαλιστα οτι ηταν η 2η μου επιλογη το μαθηματικο της πατρας , δεν ειμαι ενα ατομο αδιαφορο. Ασχολουμαι φουλ με τα μαθηματα)

Τωρα το αν κανουν πολλα χρονια οι φοιτητες να τελειωσουν μια σχολη , δε νομιζω οτι θα επρεπε να μας νοιαζει τοσο γιατι παντα υπαρχουν εμποδια , παντα κατι γινεται.(δεν αναφερομαι καν στους καλοπερασακηδες , παμεστομπιτσομπαρο τυπαδες) Θα επρεπε να επιβραβευουμε οσους ασχολουνται και προσπαθουν , παρα τα προβληματα που αντιμετωπιζουνν στην προπτυχιακη τους καριερα , γιατι εν τελει θα τα καταφερουν . Ας ειναι στα ν χρονια , ας ειναι στα ν+1 , ας ειναι στα 2ν . Και παλι μπραβο τους. Αποψη μου.
Μπορείς πάντα να παρατήσεις την σχολή και να κάνεις την χάρη στον εαυτό σου να βρεις κάτι με περισσότερη ουσία και πιο λογικό. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να φοιτείς 8 χρόνια στην Πάτρα,πιθανών καίγοντας τα λεφτά των γονιών σου, για να ζητιανεύεις σε λίγα χρόνια και δουλειά, πέρα απο 5αρια, εαν μείνεις στην Ελλάδα.

Θέλω να πω,υπάρχει διαχωριστική γραμμή του πότε ο κόπος σου έχει σημασία και πότε είναι ανούσιος :P. Εγώ εαν ήμουν σε ένα τέτοιο τμήμα και σε τέτοια κατάσταση απλά θα έβρισκα να κάνω κάτι άλλο που σε βάθος χρόνου θα είχε νόημα η όλη προσπάθεια. Δεν θα σου δώσει κανένας βραβείο επειδή ξεσκίστηκες. Ούτε θα σε λάβει κανείς περισσότερο σοβαρά στην δουλειά λόγω αυτού. Ίσα ίσα θα σου πουν, πρόβλημα σου,μην το επέλεγες. Σκληρό , αλλά έτσι είναι η ζωή.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
παντως καπου αντιφασκεις αποψη μου.λες εισαι ατομο που ασχολεισαι με τα μαθηματικα και παρολα αυτα τα βρισκεις μπαστουνια και ζητιανευεις για ενα πεντε.απο περιεργεια μαθηματικα πανελληνιες ποσο ειχες γραψει?δηλαδη καποιος που χει γραψει 5 με 6 μαθηματικα επιτρεψε μου να σου πω οτι ουτε απεξω θα επρεπε να περναει απο ενα μαθηματικο τμημα και δε δεχομαι να μου πεις ατυχια κτλπ.ατυχια ειναι να κολωσεις να παρεις 13-15,αλλα βαθμος 5 σημαινει αμπαλος!!αυτα λοιπον τα παιδια μπαινουν σε μαθηματικο τμημα.εσυ τι περιμενεις να περνανε τα μαθηματα και να ναι καλοι?φταινε οι καθηγητες σε αυτο ή οι ιδιοι που απλα δηλωνουν μαθηματικο για να κοροιδευουν την μανα τους και τον πατερα τους......
bro mphka sou lew sthn 2h mou epilogh , DEFTERH olografws. grafontas kalutera apo to 80% twn upopshfiwn.
apla den exete idea ti ginetai se afthn thn sxolh dustuxws kai oute mas noiazei idiaitera after all . exete mia xazh apopsh , dikaiwma sas , megeia sas kai xara sas. kante o,ti kanete , kanoume o,ti kanoume
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Δε θέλω να φανώ κακός αλλά το ότι ήταν 2η επιλογή σου δε λέει τπτ και γω κάλλιστα θα μπορούσα να βάλω 2η επιλογή ζαμπονοκοπτικη Φλώρινας
Δε στο λέω για να γίνω κακός ούτε επειδή σκοπός μου είναι να υποβάθμισω το τμήμα της Πάτρας αλλά για να δείξω ότι το επιχείρημα ήταν 2η επιλογή μου απλά δε στέκει
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,630 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top