ΗΜΜΥ ή Μαθηματικό;

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Δε θέλω να φανώ κακός αλλά το ότι ήταν 2η επιλογή σου δε λέει τπτ και γω κάλλιστα θα μπορούσα να βάλω 2η επιλογή ζαμπονοκοπτικη Φλώρινας
Δε στο λέω για να γίνω κακός ούτε επειδή σκοπός μου είναι να υποβάθμισω το τμήμα της Πάτρας αλλά για να δείξω ότι το επιχείρημα ήταν 2η επιλογή μου απλά δε στέκει
2h epilogh ennoontas oti phgaina suneidhta se afth thn sxolh , oti hksera ti tha kanw kai oti me endieferan ta mathimata . alla nai . den exei shmasia
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Τι να πω δεν έχω ιδέα από το τμήμα για να διαμορφώσω άποψη(βασικα από κανένα τμήμα). Απλά στο 90% των περιπτώσεων που κάποιος παραπονιέται για τη δυσκολία της σχολής συνήθως πρόκειται για δική του ελλιπή ενασχόληση με το αντικείμενο της σχολής.
Επιπλέον αν υφίσταται καποια αδικία στην αξιολογιση συνήθως είναι σε συγκεκριμένα μαθήματα και όχι σε όλα
Αν όντως έχουν τα πράγματα όπως λες τι να πω είσαι στο άτυχο 10%, καλό κουράγιο
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Τι να πω δεν έχω ιδέα από το τμήμα για να διαμορφώσω άποψη(βασικα από κανένα τμήμα). Απλά στο 90% των περιπτώσεων που κάποιος παραπονιέται για τη δυσκολία της σχολής συνήθως πρόκειται για δική του ελλιπή ενασχόληση με το αντικείμενο της σχολής.
Επιπλέον αν υφίσταται καποια αδικία στην αξιολογιση συνήθως είναι σε συγκεκριμένα μαθήματα και όχι σε όλα
Αν όντως έχουν τα πράγματα όπως λες τι να πω είσαι στο άτυχο 10%, καλό κουράγιο
gia na mhn me lete trelh , parathetw hmeromhnies eksetashs twn mathimatwn mou (programma pou anakoinwthike molis 3 evdomades prin thn eksetash , xwria apo to gegonos oti h ulh anevhke 1 evdomada prin thn eksetash tou ekastote mathimatos)
20.06 - pragmatikh analush
22.06 grammikh algebra (xrwstoumeno apo to prwto etos ok provlhma mou isws) to prwi kai apogeuma arithmhtikh analush II (eksetash pou teleiwne 6 to apogeuma)
23.06 prwi prwi c++

ara egw san swsth foithtria pou hthele na perasei , an oxi ola ta mathimata , estw ta perissotera .. eprepe na diabazw 4 mathimata kathe mera wste na sigoureftw oti
1.kalupsa eparkws oooo,ti den eixa kalupsei mesa sto eksamhno (eite afto einai diavasma mathimatos , eite kalupsh kenwn)
2. ekana swsth epanalhpsh , eluna palaia themata ,askhseis , diavaza sos thewrias apodeikseis klp klp

defteron , otan paw egw kai diavazw 8 KEFALAIA ulhs se ena mathima , kai peftei mono to teleftaio kai oxi o,ti htan sos ,o,ti eixe tonisei sto mathima
h
otan kanw ergasthrio , kathighths kai metaptuxiakos mou lene "diavase afta gt afta ta mpoun sto telos" kai en telei den mpainei tipota apo ola afta kai malista peftoun pragmata POU DEN UPHRXAN STA PDF KAI STIS DIALEKSEIS

poios ftaiei ? egw pou asxolhthika uperarketes wres mesa sto eksamhno diavazontas kai parakolouthonas h o kathighths pou exei kompleks kai vazei o,ti thelei epeidh etsi tou hrthe ?
nai akougetai akraio alla exoun ginei polles fores fasaries sugkekrimena sto diko mas tmhma gia thn katastash pou epikratei. ama eixate gnwstous ekei , pali ta idia tha akougate. kai an rwthseis kapoion kathighth apo aftous "giati eimaste etsi san tmhma ?" tha sou poun apla "prepei na eimaste full antagwnistikoi giati eimaste oi kaluteroi sthn xwra" .


den eimai adiaforh , exw 8 kai 9 sta mathimata mou giati maresei h episthmh pou spoudazw , endiaferomai kai diavazw diarkws , htan h 2h mou epilogh (meta to ceid to opoio to epiana se allh perioxh kai en telei apofasisa na mhn paw , bgazontas to apo to mhxanografiko mou entelws) , apla afto to eksamhno phge aklafto dustyxws.



(na tonisw oti ennoeitai DEN einai ola ta mathimata etsi , einai ta perissotera omws . einai thema kathighth kai oxi ulhs , h ulh ama asxolhtheis bgainei)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
gia na mhn me lete trelh , parathetw hmeromhnies eksetashs twn mathimatwn mou (programma pou anakoinwthike molis 3 evdomades prin thn eksetash , xwria apo to gegonos oti h ulh anevhke 1 evdomada prin thn eksetash tou ekastote mathimatos)
20.06 - pragmatikh analush
22.06 grammikh algebra (xrwstoumeno apo to prwto etos ok provlhma mou isws) to prwi kai apogeuma arithmhtikh analush II (eksetash pou teleiwne 6 to apogeuma)
23.06 prwi prwi c++

ara egw san swsth foithtria pou hthele na perasei , an oxi ola ta mathimata , estw ta perissotera .. eprepe na diabazw 4 mathimata kathe mera wste na sigoureftw oti
1.kalupsa eparkws oooo,ti den eixa kalupsei mesa sto eksamhno (eite afto einai diavasma mathimatos , eite kalupsh kenwn)
2. ekana swsth epanalhpsh , eluna palaia themata ,askhseis , diavaza sos thewrias apodeikseis klp klp

defteron , otan paw egw kai diavazw 8 KEFALAIA ulhs se ena mathima , kai peftei mono to teleftaio kai oxi o,ti htan sos ,o,ti eixe tonisei sto mathima
h
otan kanw ergasthrio , kathighths kai metaptuxiakos mou lene "diavase afta gt afta ta mpoun sto telos" kai en telei den mpainei tipota apo ola afta kai malista peftoun pragmata POU DEN UPHRXAN STA PDF KAI STIS DIALEKSEIS

poios ftaiei ? egw pou asxolhthika uperarketes wres mesa sto eksamhno diavazontas kai parakolouthonas h o kathighths pou exei kompleks kai vazei o,ti thelei epeidh etsi tou hrthe ?
nai akougetai akraio alla exoun ginei polles fores fasaries sugkekrimena sto diko mas tmhma gia thn katastash pou epikratei. ama eixate gnwstous ekei , pali ta idia tha akougate. kai an rwthseis kapoion kathighth apo aftous "giati eimaste etsi san tmhma ?" tha sou poun apla "prepei na eimaste full antagwnistikoi giati eimaste oi kaluteroi sthn xwra" .


den eimai adiaforh , exw 8 kai 9 sta mathimata mou giati maresei h episthmh pou spoudazw , endiaferomai kai diavazw diarkws , htan h 2h mou epilogh (meta to ceid to opoio to epiana se allh perioxh kai en telei apofasisa na mhn paw , bgazontas to apo to mhxanografiko mou entelws) , apla afto to eksamhno phge aklafto dustyxws.



(na tonisw oti ennoeitai DEN einai ola ta mathimata etsi , einai ta perissotera omws . einai thema kathighth kai oxi ulhs , h ulh ama asxolhtheis bgainei)
μαλιστα τωρα τα γραψες πιο υποφερτα.φαινεσαι δηλαδη ατομο που σπουδαζει και ειναι σε υποφερτο επιπεδο μαθηματικων και δεν ειναι εκει απλα για να γκομενιζει και να πινει καφε με τις φιλες της.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
μαλιστα τωρα τα γραψες πιο υποφερτα.φαινεσαι δηλαδη ατομο που σπουδαζει και ειναι σε υποφερτο επιπεδο μαθηματικων και δεν ειναι εκει απλα για να γκομενιζει και να πινει καφε με τις φιλες της.
den kserw an prokeitai gia sarkastiko sxoliaki , alla oxi , dustuxws den ta kanw afta. den exw paei oute mia fora se club , oso periergo kai an akougetai. : )
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
den kserw an prokeitai gia sarkastiko sxoliaki , alla oxi , dustuxws den ta kanw afta. den exw paei oute mia fora se club , oso periergo kai an akougetai. : )
αρα σε παρεξηγησα,φαινεσαι κανονικη φοιτητρια που θα παρει κανονικο πτυχιο.το τμημα μαθηματικων εχει παρεξηγηθει και οι καθηγητες θεωρω οτι ειναι αυστηροι οπως λες λογω του πολυ χαμηλου επιπεδου φοιτητων.αυτο φταιει κατα τη γνωμη μου.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
αρα σε παρεξηγησα,φαινεσαι κανονικη φοιτητρια που θα παρει κανονικο πτυχιο.το τμημα μαθηματικων εχει παρεξηγηθει και οι καθηγητες θεωρω οτι ειναι αυστηροι οπως λες λογω του πολυ χαμηλου επιπεδου φοιτητων.αυτο φταιει κατα τη γνωμη μου.
den kserw an einai logw tou epipedou foithtwn , den gnwrizw kan tous logous alla einai para poly stenaxwro afto pou ginetai. NAI na uparxoun themata pou tha kathorisoun ton aristo apo tous allous , alla to na mhn mpainoun sthn eksetash pragmata ta opoia exoume diavasei h na mpainoun pragmata pou ta blepoume prwth fora , e einai akraio. kai duskoleuei tous pantes / emena proswpika me apotharrunei kai me stenaxwrei .
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
gia na mhn me lete trelh , parathetw hmeromhnies eksetashs twn mathimatwn mou (programma pou anakoinwthike molis 3 evdomades prin thn eksetash , xwria apo to gegonos oti h ulh anevhke 1 evdomada prin thn eksetash tou ekastote mathimatos)
20.06 - pragmatikh analush
22.06 grammikh algebra (xrwstoumeno apo to prwto etos ok provlhma mou isws) to prwi kai apogeuma arithmhtikh analush II (eksetash pou teleiwne 6 to apogeuma)
23.06 prwi prwi c++

ara egw san swsth foithtria pou hthele na perasei , an oxi ola ta mathimata , estw ta perissotera .. eprepe na diabazw 4 mathimata kathe mera wste na sigoureftw oti
1.kalupsa eparkws oooo,ti den eixa kalupsei mesa sto eksamhno (eite afto einai diavasma mathimatos , eite kalupsh kenwn)
2. ekana swsth epanalhpsh , eluna palaia themata ,askhseis , diavaza sos thewrias apodeikseis klp klp

defteron , otan paw egw kai diavazw 8 KEFALAIA ulhs se ena mathima , kai peftei mono to teleftaio kai oxi o,ti htan sos ,o,ti eixe tonisei sto mathima
h
otan kanw ergasthrio , kathighths kai metaptuxiakos mou lene "diavase afta gt afta ta mpoun sto telos" kai en telei den mpainei tipota apo ola afta kai malista peftoun pragmata POU DEN UPHRXAN STA PDF KAI STIS DIALEKSEIS

poios ftaiei ? egw pou asxolhthika uperarketes wres mesa sto eksamhno diavazontas kai parakolouthonas h o kathighths pou exei kompleks kai vazei o,ti thelei epeidh etsi tou hrthe ?
nai akougetai akraio alla exoun ginei polles fores fasaries sugkekrimena sto diko mas tmhma gia thn katastash pou epikratei. ama eixate gnwstous ekei , pali ta idia tha akougate. kai an rwthseis kapoion kathighth apo aftous "giati eimaste etsi san tmhma ?" tha sou poun apla "prepei na eimaste full antagwnistikoi giati eimaste oi kaluteroi sthn xwra" .


den eimai adiaforh , exw 8 kai 9 sta mathimata mou giati maresei h episthmh pou spoudazw , endiaferomai kai diavazw diarkws , htan h 2h mou epilogh (meta to ceid to opoio to epiana se allh perioxh kai en telei apofasisa na mhn paw , bgazontas to apo to mhxanografiko mou entelws) , apla afto to eksamhno phge aklafto dustyxws.



(na tonisw oti ennoeitai DEN einai ola ta mathimata etsi , einai ta perissotera omws . einai thema kathighth kai oxi ulhs , h ulh ama asxolhtheis bgainei)
Γράφε στα Ελληνικά σε παρακαλώ γιατί ένας συντονιστής θα αναγκαστεί να ξαναπεράσει ότι έχεις γράψει στα Ελληνικά μετά και ειλικρινά θα είναι ότι πιο βασανιστικό. Είναι κανόνας του forum.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Γράφε στα Ελληνικά σε παρακαλώ γιατί ένας συντονιστής θα αναγκαστεί να ξαναπεράσει ότι έχεις γράψει στα Ελληνικά μετά και ειλικρινά θα είναι ότι πιο βασανιστικό. Είναι κανόνας του forum.
ουυυφφφ , απλα τρεχω κατι προγραμματα και βαριεμαι να κανω εναλλαγη στην γλωσσα +++ δεν το ηξερα καν . θενξ : )
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Και σε εμάς η κατάσταση είναι κάπως έτσι στον ενεργειακό τομέα επειδή νιώθουν την ανάγκη να φανούν "αντάξιοι" μπροστά στα άλλα πολυτεχνεία, και επιπλέον βγάζουν τα κόμπλεξ τους. Είναι κρίμα, διότι συνήθως αυτή η λογική δεν ανεβάζει το επίπεδο όπως πολλοί καθηγητές πιστεύουν. Το ρίχνουν κατακόρυφα και κάνουν ταυτόχρονα την ζωή των φοιτητών μίζερη. Αλλά κυρίως αναγκάζουν τους φοιτητές να φτάσουν στο σημείο να μην αντέχουν να ασχοληθούν με την επιστήμη τους, ακόμα και εαν τους αρέσει πολύ. Το οποίο είναι πολύ άσχημο.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Και σε εμάς η κατάσταση είναι κάπως έτσι στον ενεργειακό τομέα επειδή νιώθουν την ανάγκη να φανούν "αντάξιοι" μπροστά στα άλλα πολυτεχνεία, και επιπλέον βγάζουν τα κόμπλεξ τους. Είναι κρίμα, διότι συνήθως αυτή η λογική δεν ανεβάζει το επίπεδο όπως πολλοί καθηγητές πιστεύουν. Το ρίχνουν κατακόρυφα και κάνουν ταυτόχρονα την ζωή των φοιτητών μίζερη. Αλλά κυρίως αναγκάζουν τους φοιτητές να φτάσουν στο σημείο να μην αντέχουν να ασχοληθούν με την επιστήμη τους, ακόμα και εαν τους αρέσει πολύ. Το οποίο είναι πολύ άσχημο.
ακριβως αυτο, ετσι ειναι και σε 'μας. Που να δειτε τι κατασταση επικρατει στην κατευθυνση των εφαρμοσμενων μαθηματικων....
που οι μισοι αλλαζουν κατευθυνση λογω καθηγητων , διοτι δεν μπορουν να αντεξουν αλλο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
ακριβως αυτο, ετσι ειναι και σε 'μας. Που να δειτε τι κατασταση επικρατει στην κατευθυνση των εφαρμοσμενων μαθηματικων....
που οι μισοι αλλαζουν κατευθυνση λογω καθηγητων , διοτι δεν μπορουν να αντεξουν αλλο.
Δυστυχώς κάποιοι τομείς έχουν ένα είδος ευαισθησίας στο να μαζεύουν καθηγητές που έχουν τα θεματάκια τους. Και είναι κριμά ειδικά σε τομείς όπως τα εφαρμοσμένα στην περίπτωση σας. Να πεις οτι ήταν πιο θεωρητική κατεύθυνση θα καταλάβαινες κάπως γιατί υπάρχει αυτή η συμπεριφορά(λόγω των γνωστών ακαδημαικών ιδιοτροπιών).

Κατανοώ ωστόσο πλήρως την κατάσταση. Μάλιστα ανέκαθεν έκραζα άσχημα όλους τους καθηγητές και τα ιδρύματα που έδιναν βάρος στην εικόνα τους παρά στην ουσία. Ο φοιτητής μπαίνει σε δεύτερη μοίρα στα μάτια τους. Το κύριο μέλημα τους είναι να βγει πολύ και δύσκολη ύλη και όσοι επιβιώσουν. Και ως ένα βαθμό κατανοώ οτι πρέπει το επίπεδο να διατηρείται σε μια συγκεκριμένη στάθμη. Αλλά το σωστό πράγματι θα ήταν να δινόταν το 5 σε οποιοδήποτε φοιτητή είχε ασχοληθεί σε ένα ικανοποιητικό σημείο με το μάθημα. Μετά απο το 5 κυριολεκτικά κάνε οτι θες, βάλε όσο δύσκολα θες,αλλά σεβάσου ένα κατώτατο όριο προσπάθειας, γιατί στην τελική, κάποιος απλούστατα μπορεί να μην γουστάρει το μάθημα. Είναι κρίμα να τον κρατήσεις πίσω για αυτό τον λόγο.

Ελπίζω, εαν και ουτοπικό, οτι κάποια στιγμή θα αντιληφθούν οτι η εικόνα του τμήματος είναι οι ίδιοι οι απόφοιτοι του. Και η πραγματική σου δουλειά ως καθηγητής είναι να βοηθάς τον φοιτητή να εξελιχθεί στις διαλέξεις. Το να σταθείς εμπόδιο στο μέλλον του στις εξετάσεις, ειδικά όταν δεν σε υποχρεώνει κανένας, είναι απλά κομπλεξ. Να προσπαθήσετε να διαμαρτύρεστε όσο πιο πολύ μπορείτε ειδάλλως δεν αλλάζει τίποτα.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Δυστυχώς κάποιοι τομείς έχουν ένα είδος ευαισθησίας στο να μαζεύουν καθηγητές που έχουν τα θεματάκια τους. Και είναι κριμά ειδικά σε τομείς όπως τα εφαρμοσμένα στην περίπτωση σας. Να πεις οτι ήταν πιο θεωρητική κατεύθυνση θα καταλάβαινες κάπως γιατί υπάρχει αυτή η συμπεριφορά(λόγω των γνωστών ακαδημαικών ιδιοτροπιών).

Κατανοώ ωστόσο πλήρως την κατάσταση. Μάλιστα ανέκαθεν έκραζα άσχημα όλους τους καθηγητές και τα ιδρύματα που έδιναν βάρος στην εικόνα τους παρά στην ουσία. Ο φοιτητής μπαίνει σε δεύτερη μοίρα στα μάτια τους. Το κύριο μέλημα τους είναι να βγει πολύ και δύσκολη ύλη και όσοι επιβιώσουν. Και ως ένα βαθμό κατανοώ οτι πρέπει το επίπεδο να διατηρείται σε μια συγκεκριμένη στάθμη. Αλλά το σωστό πράγματι θα ήταν να δινόταν το 5 σε οποιοδήποτε φοιτητή είχε ασχοληθεί σε ένα ικανοποιητικό σημείο με το μάθημα. Μετά απο το 5 κυριολεκτικά κάνε οτι θες, βάλε όσο δύσκολα θες,αλλά σεβάσου ένα κατώτατο όριο προσπάθειας, γιατί στην τελική, κάποιος απλούστατα μπορεί να μην γουστάρει το μάθημα. Είναι κρίμα να τον κρατήσεις πίσω για αυτό τον λόγο.
Mε βρισκεις 100% συμφωνη , αυτο προσπαθω να πω. Απλα στο δικο μας τμημα για καποιο λογο τους νοιαζει ιδιαιτερα πώς να κρατησουμε την εικονα και την φημη ως , κατα τα λεγομενα τους, το καλυτερο τμημα μαθηματικων στην χωρα . Ειναι στεναχωρο ,γιατι ναι μεν να σ'αρεσει η επιστημη που σπουδαζεις , αλλα αμα βλεπεις οτι τις περισσοτερες φορες οι κοποι σου δεν ανταμειβονται, ε δεν σε αποθαρρυνει καπως και δεν σε ξενερωνει ? Οσο κολλημα κι αν εχεις ,σκεφτεσαι και λες "ααα ολα αυτα τα εμποδια θα με πανε ολοενα και πιο πισω και αντε να τελειωσω..." (οταν το τμημα μας κιολας εχει μ.ο αποφοιτησης τα 7.5 χρονια (!!!) φαντασου ποσο αγχος σου δημιουργει αυτη η κατασταση)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Mε βρισκεις 100% συμφωνη , αυτο προσπαθω να πω. Απλα στο δικο μας τμημα για καποιο λογο τους νοιαζει ιδιαιτερα πώς να κρατησουμε την εικονα και την φημη ως , κατα τα λεγομενα τους, το καλυτερο τμημα μαθηματικων στην χωρα . Ειναι στεναχωρο ,γιατι ναι μεν να σ'αρεσει η επιστημη που σπουδαζεις , αλλα αμα βλεπεις οτι τις περισσοτερες φορες οι κοποι σου δεν ανταμειβονται, ε δεν σε αποθαρρυνει καπως και δεν σε ξενερωνει ? Οσο κολλημα κι αν εχεις ,σκεφτεσαι και λες "ααα ολα αυτα τα εμποδια θα με πανε ολοενα και πιο πισω και αντε να τελειωσω..." (οταν το τμημα μας κιολας εχει μ.ο αποφοιτησης τα 7.5 χρονια (!!!) φαντασου ποσο αγχος σου δημιουργει αυτη η κατασταση)
Σε ξενερώνει και μάλιστα σε ακραίο βαθμό για πολλούς και διάφορους λόγους.
Καταρχάς ανεξάρτητα σε ποιο τμήμα σπουδάζει κάποιος δεν παύει να είναι άνθρωπος. Οπότε δεν μπορεί να είναι συνέχεια στην τσίτα. Πρέπει να μπορεί να πιεί και τα καφεδάκια του, να κάνει τις βόλτες του και απο όλα. Δεν είμαστε μηχανές,όλοι μπορούμε να κλατάρουμε και να χαθούμε ακόμα και εαν έχουμε αγάπη για ένα αντικείμενο. Σαφώς σε κάποια τμήματα δεν μπορείς να το κάνεις σε καθημερινό επίπεδο αυτό, που και που πρέπει να πέφτουν οι ρυθμοί για ξεκούραση.

Έπειτα σαφώς όταν έχεις καταβάλλει τρομερή προσπάθεια και βλέπεις χαμηλούς βαθμούς επειδή ο καθηγητής δεν εξηγήθηκε σωστά σε ρίχνει. Κανείς δεν έχει θέμα με έναν χαμηλό βαθμό σε ένα μάθημα που δεν προσπάθησε. Σίγουρα δεν θα πετάει απο την χαρά του αλλά δεν έχει και λόγο να στενοχωρηθεί. Όταν όμως έχεις προσπαθήσει αρκετά, τα πράγματα αλλάζουν. Και εννοείται όταν κόβεσαι ή καταλήγεις να κάνεις περισσότερα χρόνια, ακόμα και όταν δεν φταις,αναπόφευκτα θα σε ρίξει και βεβαίως θα επηρεάσει την αυτοπεποίθηση σου στο πόσο ικανός είσαι. Πέρα απο το οτι σε αγχώνει για το μέλλον όλο αυτό.

Δυστυχώς έχεις πέσει σε πολύ ειδική περίπτωση. Μην σε παίρνει απο κάτω όμως,συνέχισε να προσπαθείς όπως έκανες πάντα και να θυμάσαι για ποιους λόγους σου άρεσε εξαρχής το αντικείμενο. Εαν μπορέσεις να βρεις έστω και έναν καθηγητή που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί μαζί σου και να σε καθοδηγήσει,ακόμα καλύτερα. Τουλάχιστον και σε 6 χρόνια να τελειώσεις εαν έχεις καταβάλλει μια πολύ τίμια προσπάθεια, θα είσαι ικανοποιημένη και θα έχεις διαμορφώσει ένα καλό επίπεδο. Τα άλλα μένουν στα χαρτιά κυρίως. Άσχημο και χτυπάει στο μάτι, αλλά είναι προτιμότερο να μην ασχολείται κανείς με αυτά, γιατί εν τέλει καταλήγει σαν τους εν λόγω καθηγητές που κολλάνε στην εικόνα και όχι την ουσία.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Πρέπει να μπορεί να πιεί και τα καφεδάκια του, να κάνει τις βόλτες του και απο όλα.
εγω που δεν τα κανω αυτα συνηθως επειδη δεν προλαβαινω ή νιωθω φουλ κουρασμενη για να τα κανω: :knife:


Δυστυχώς έχεις πέσει σε πολύ ειδική περίπτωση. Μην σε παίρνει απο κάτω όμως,συνέχισε να προσπαθείς όπως έκανες πάντα και να θυμάσαι για ποιους λόγους σου άρεσε εξαρχής το αντικείμενο. Εαν μπορέσεις να βρεις έστω και έναν καθηγητή που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί μαζί σου και να σε καθοδηγήσει,ακόμα καλύτερα.
ΕΥΤΥΧΩΣ εστειλα ενα μειλ σε εναν πολυ συνεννοήσιμο ανθρωπο που ειχα το προηγουμενο ετος για να συναντηθουμε και να κουβεντιασουμε στο γραφειο του καθε μου φοβο , αγχος κλπ επανω στην σχολη . Αλλα κριμα , γιατι ηθελα πχ στα 4 χρονια να βγει η σχολη , οπως ολοι θελουν .. αλλα το βλεπουμε παρα πολλα ατομα αυτο να απομακρυνεται. Εμεις ποτε θα κανουμε μεταπτυχιακα , ποτε θα βγουμε στην αγορα εργασιας ? πότε πότε πότε ...
και ολα αυτα για να παιρνουν την ικανοποιηση οι καθηγητες "ΑΑΑΑ εγω τον εκοψα αυτον , ειμαι μαγκας" .
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
εγω που δεν τα κανω αυτα συνηθως επειδη δεν προλαβαινω ή νιωθω φουλ κουρασμενη για να τα κανω: :knife:
Δυστυχώς υπάρχουν και αυτά. Στο συγκεκριμένο εξάμηνο κιόλας ούτε εγώ είχα ευελιξία και βγήκα ελάχιστα για βόλτες. Λίγο η κατεύθυνση μου που είναι παλούκι, λίγο οτι επέλεξα και εγώ όλα τα δύσκολα επιλογής(απο ενδιαφέρον στα αντικείμενα όχι μαζοχισμό :bleh: ), δεν σου μένει και πολύς χρόνος.

Νταξ όσο κάνεις αυτό που θες κάτι κερδίζεις. Προφανώς πρέπει να θυσιάσεις κάποια πράγματα, αλλά μακροπρόθεσμα θα έχεις όφελος σίγουρα. Προσπάθησε όσο μπορείς όμως να βρίσκεις ισορροπία. Τώρα είμαστε "μικροί" αλλά αργότερα θα έχουμε ακόμα περισσότερες υποχρεώσεις και εαν δεν μάθουμε να τραβάμε γραμμή για σχολή/δουλειά/σχέση/φίλους/οικογένεια/προσωπικό χρόνο κτλπ. δεν θα είμαστε happy.
ΕΥΤΥΧΩΣ εστειλα ενα μειλ σε εναν πολυ συνεννοήσιμο ανθρωπο που ειχα το προηγουμενο ετος για να συναντηθουμε και να κουβεντιασουμε στο γραφειο του καθε μου φοβο , αγχος κλπ επανω στην σχολη . Αλλα κριμα , γιατι ηθελα πχ στα 4 χρονια να βγει η σχολη , οπως ολοι θελουν .. αλλα το βλεπουμε παρα πολλα ατομα αυτο να απομακρυνεται. Εμεις ποτε θα κανουμε μεταπτυχιακα , ποτε θα βγουμε στην αγορα εργασιας ? πότε πότε πότε ...
και ολα αυτα για να παιρνουν την ικανοποιηση οι καθηγητες "ΑΑΑΑ εγω τον εκοψα αυτον , ειμαι μαγκας" .
Είναι καλό που υπάρχει έστω και ένας που ενδιαφέρεται. Μακάρι να ήταν περισσότεροι, αλλά ναι. Έστω ένας αρκεί. Όσον αφορά στο άλλο κομμάτι...δυστυχώς ποτέ τα πράγματα δεν γίνονται ακριβώς όπως τα θέλουμε. Αλλά προτείνω ψυχραιμία and make it worth it. Βρες τι σε ενδιαφέρει και εστίασε στενά σε αυτό. Εκεί και να καθυστερήσεις δεν έχει σημασία, όσο το να γίνεις πολύ καλή.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
bro mphka sou lew sthn 2h mou epilogh , DEFTERH olografws. grafontas kalutera apo to 80% twn upopshfiwn.
apla den exete idea ti ginetai se afthn thn sxolh dustuxws kai oute mas noiazei idiaitera after all . exete mia xazh apopsh , dikaiwma sas , megeia sas kai xara sas. kante o,ti kanete , kanoume o,ti kanoume

Eντάξει, τα είδαμε, τα ζήσαμε, πάμε παρακάτω. Σκέψου ότι παλιότερα υπήρχαν και καθηγητές που δεν τους έχεις ζήσει εκτός και αν είσαι υπεραιωνόβια μπριζόλα. :shifty: :give_rose:


Το Τμήμα δεν θεωρείται δύσκολο αλλά ανοργάνωτο με βασική αιτία τον νεποτισμό, της κομματική διαφθορά και τις κλίκες μεταξύ μεταπτυχιακών φοιτητών, φοιτητών, καθηγητών. Η ανοργανωσιά έχει ως αποτέλεσμα να κουράζει τον μέσο φοιτητή και να αποτυγχάνει. Είχε γίνει μια εξωτερική αξιολόγηση το 2013 για πρώτη φορά στα χρονικά, και αντί να αποδωθούν ποινικές ευθύνες από την κοσμητεία και την πρυτανική αρχή, έπαιζαν κρυφτούλι με τους καθηγητές-κατεστημένο δίνοντας μια εικόνα ότι τελικά το Μαθηματικό είναι υπεράνω Πρυτανικής Αρχής για όλο το Πανεπιστήμιο! αφού οι καθηγητές του έχουν ισχυρές γνωριμίες με πολλούς καθηγητές άλλων Τμημάτων, επηρεάζουν, χρησιμοποιούν πολιτικούς, ιεράρχες κτλ για την επίτευξη προσωπικών τους στόχων.

Δεν είναι τυχαίο ότι συγκριτικά με άλλα Τμήματα και άλλα Μαθηματικά Τμήματα πανελλαδικά, είχε περισσότερους διορισμένους μόνιμους-θεούς καθηγητές(!) για επαρχία και από το Μαθηματικό του ΑΠΘ (το δεύτερο πανελλαδικά Τμήμα), συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό ταχαριστερών καθηγητών σε υπογραφές για διάφορα θέματα π.χ. αποφυλάκιση του τάδε αναρχικού, ενώ πολλοί το παίζουν επαναστάτες της φακής υποκινώντας πορείες, με τις ανάλογες παρατάξεις. Υπάρχει ένα κλίμα ότι ο κάθε καθηγητής είναι η δική του θεωρία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνοχή και κανένα ακαδημαϊκό αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει η αίσθηση της ευθύνης και της συνέπειας. Δεν υπήρχε επιστημονική σοβαρότητα για όσο διάστημα έτυχε να περάσω από εκεί μέσα. Υπήρχε χαμηλό επίπεδο τόσο σε Μαθηματικά (ήταν όλοι ησυχοκεφαλάκηδες) αλλά και σε επίπεδο κοινωνικής σκέψης, αισθητικής και απουσία ρεαλισμού.

Όσοι απόφοιτοι διαπρέπουν στην επαγγελματική ζωή, το πέτυχαν με σκληρή προσωπική δουλειά και όχι λόγω του Τμήματος. Όπως διαπιστώθηκε από συζητήσεις για πολλά χρόνια μεταξύ τίμιων καθηγητών, ευσυνείδητων φοιτητών, εξωτερικών αξιολογητών με την αγγλική έκθεση που έγραψαν, το Τμήμα δεν προετοιμάζει για τίποτα έναν φοιτητή. Απλά και καθαρά αλλά δυστυχώς πλασάρεται μια άλλη εικόνα. Δεν υπάρχει επαγγελματική σταδιοδρομία επειδή όλοι παίζουν κουκλοθέατρο για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Όπως αυτό συμβαίνει σε μεγάλο ποσοστό στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Eντάξει, τα είδαμε, τα ζήσαμε, πάμε παρακάτω. Σκέψου ότι παλιότερα υπήρχαν και καθηγητές που δεν τους έχεις ζήσει εκτός και αν είσαι υπεραιωνόβια μπριζόλα. :shifty: :give_rose:


Το Τμήμα δεν θεωρείται δύσκολο αλλά ανοργάνωτο με βασική αιτία τον νεποτισμό, της κομματική διαφθορά και τις κλίκες μεταξύ μεταπτυχιακών φοιτητών, φοιτητών, καθηγητών. Η ανοργανωσιά έχει ως αποτέλεσμα να κουράζει τον μέσο φοιτητή και να αποτυγχάνει. Είχε γίνει μια εξωτερική αξιολόγηση το 2013 για πρώτη φορά στα χρονικά, και αντί να αποδωθούν ποινικές ευθύνες από την κοσμητεία και την πρυτανική αρχή, έπαιζαν κρυφτούλι με τους καθηγητές-κατεστημένο δίνοντας μια εικόνα ότι τελικά το Μαθηματικό είναι υπεράνω Πρυτανικής Αρχής για όλο το Πανεπιστήμιο! αφού οι καθηγητές του έχουν ισχυρές γνωριμίες με πολλούς καθηγητές άλλων Τμημάτων, επηρεάζουν, χρησιμοποιούν πολιτικούς, ιεράρχες κτλ για την επίτευξη προσωπικών τους στόχων.

Δεν είναι τυχαίο ότι συγκριτικά με άλλα Τμήματα και άλλα Μαθηματικά Τμήματα πανελλαδικά, είχε περισσότερους διορισμένους μόνιμους-θεούς καθηγητές(!) για επαρχία και από το Μαθηματικό του ΑΠΘ (το δεύτερο πανελλαδικά Τμήμα), συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό ταχαριστερών καθηγητών σε υπογραφές για διάφορα θέματα π.χ. αποφυλάκιση του τάδε αναρχικού, ενώ πολλοί το παίζουν επαναστάτες της φακής υποκινώντας πορείες, με τις ανάλογες παρατάξεις. Υπάρχει ένα κλίμα ότι ο κάθε καθηγητής είναι η δική του θεωρία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συνοχή και κανένα ακαδημαϊκό αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει η αίσθηση της ευθύνης και της συνέπειας. Δεν υπήρχε επιστημονική σοβαρότητα για όσο διάστημα έτυχε να περάσω από εκεί μέσα. Υπήρχε χαμηλό επίπεδο τόσο σε Μαθηματικά (ήταν όλοι ησυχοκεφαλάκηδες) αλλά και σε επίπεδο κοινωνικής σκέψης, αισθητικής και απουσία ρεαλισμού.

Όσοι απόφοιτοι διαπρέπουν στην επαγγελματική ζωή, το πέτυχαν με σκληρή προσωπική δουλειά και όχι λόγω του Τμήματος. Όπως διαπιστώθηκε από συζητήσεις για πολλά χρόνια μεταξύ τίμιων καθηγητών, ευσυνείδητων φοιτητών, εξωτερικών αξιολογητών με την αγγλική έκθεση που έγραψαν, το Τμήμα δεν προετοιμάζει για τίποτα έναν φοιτητή. Απλά και καθαρά αλλά δυστυχώς πλασάρεται μια άλλη εικόνα. Δεν υπάρχει επαγγελματική σταδιοδρομία επειδή όλοι παίζουν κουκλοθέατρο για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Όπως αυτό συμβαίνει σε μεγάλο ποσοστό στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
αληθεια δεν ξερω τι συμβαινει στα "εσωτερικα" ,δεν ασχολουμαι με κομματικα και παραταξεις ουτε εχω ρωτησει για να μαθω. Παλαιοτερα επισης δεν εχω ιδεα τι καθηγητες υπηρχαν , ξερω με σιγουρια ωστοσο οτι υπαρχουν αρκετοι ακομα που ηταν εκει πριν απο 10 , 20 και 30 χρονια και συνεχιζουν το δικο τους τροπαριο κοβοντας χωρις τελειωμο φοιτητες και το απολαμβανουν μαλιστα! Οσον αφορα την επαγγελματικη αποκατασταση , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ!!! Ειμαι στο 4ο εξαμηνο και εχω ηδη αρκετους προβληματισμους , για τους οποιους επικοινωνησα με διδασκοντα μπας και μπορεσει να με βοηθησει. Γενικα οτι ειναι ανορδιοργανωτο σαν τμημα , ειναι. Φοιτητικος συλλογος αφαντος , δεν τους νοιαζει ιδιαιτερα και οταν και αν ειναι να συνεδριασουν γινεται ο απολυτος χαμος.. Καλα για μαθηματα , ουτε κουβεντα. Εχω φτασει σε σημειο να κανω ΕΓΩ φροντιστηριο ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ, γιατι υλικο δεν υπαρχει. Ουτε προθυμια κιολας για εξτρα βοηθεια απο την πλειονοτητα των καθηγητων.. ειναι θλιβερη η κατασταση : )
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
ΕΥΤΥΧΩΣ εστειλα ενα μειλ σε εναν πολυ συνεννοήσιμο ανθρωπο που ειχα το προηγουμενο ετος για να συναντηθουμε και να κουβεντιασουμε στο γραφειο του καθε μου φοβο , αγχος κλπ επανω στην σχολη . Αλλα κριμα , γιατι ηθελα πχ στα 4 χρονια να βγει η σχολη , οπως ολοι θελουν .. αλλα το βλεπουμε παρα πολλα ατομα αυτο να απομακρυνεται. Εμεις ποτε θα κανουμε μεταπτυχιακα , ποτε θα βγουμε στην αγορα εργασιας ? πότε πότε πότε ...
και ολα αυτα για να παιρνουν την ικανοποιηση οι καθηγητες "ΑΑΑΑ εγω τον εκοψα αυτον , ειμαι μαγκας" .

Δεν τους απασχολεί το πότε θα ...γίνεις μάνα (που λέει ο λόγος). :D Βασικά υπήρχαν καθηγητές που συναγωνίζονταν στο ίδιο μάθημα ποιος θα βγάλει αποτελέσματα με βαθμούς κάτω του 3 και να γεμίσει τοίχους με αριθμούς μητρώων ή ονόματα σε όλο τον όροφο και στη γραμματεία απέξω. Κανονική διαπόμπευση φοιτητών. Η αγορά εργασίας είναι άγνωστη λέξη αφού και οι ίδιοι οι καθηγητές μας έλεγαν πολλές φορές, ότι από σπόντα περάσαμε, άρα σε τι ακριβώς να δουλέψουμε; Η κουλτούρα είχε διαμορφωθεί επειδή τα ίδια πρόσωπα είναι πάνω κάτω από τη δεκαετία του 1970 έως σήμερα, γερασμένα και φυσικά με πολλούς αξιολόγους καθηγητές είτε να πέθαναν από καρκίνο, είτε να παραιτήθηκαν και να έφυγαν στο εξωτερικό είτε να παραμερίστηκαν μέχρι την σύνταξή τους μένοντας επίκουροι ή λέκτορες. Γενικά δεν διοριζόταν εύκολα κάποιος νέος καθηγητής ειδικά αν ήταν νέο φρούτο. Έπρεπε να είναι νέος καθηγητής αλλά φίλος, κάποιας κλίκας που όριζε τους εκλέκτορες και τις ψηφοφορίες στις στημένες γενικές συνελεύσεις των καθηγητών.

Οι φιλίες υπερ πάντων Ελληνικής αξιοκρατίας. :thumbsup:
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Δεν τους απασχολεί το πότε θα ...γίνεις μάνα (που λέει ο λόγος). :D Βασικά υπήρχαν καθηγητές που συναγωνίζονταν στο ίδιο μάθημα ποιος θα βγάλει αποτελέσματα με βαθμούς κάτω του 3 και να γεμίσει τοίχους με αριθμούς μητρώων ή ονόματα σε όλο τον όροφο και στη γραμματεία απέξω. Κανονική διαπόμπευση φοιτητών. Η αγορά εργασίας είναι άγνωστη λέξη αφού και οι ίδιοι οι καθηγητές μας έλεγαν πολλές φορές, ότι από σπόντα περάσαμε, άρα σε τι ακριβώς να δουλέψουμε; Η κουλτούρα είχε διαμορφωθεί επειδή τα ίδια πρόσωπα είναι πάνω κάτω από τη δεκαετία του 1970 έως σήμερα, γερασμένα και φυσικά με πολλούς αξιολόγους καθηγητές είτε να πέθαναν από καρκίνο, είτε να παραιτήθηκαν και να έφυγαν στο εξωτερικό είτε να παραμερίστηκαν μέχρι την σύνταξή τους μένοντας επίκουροι ή λέκτορες. Γενικά δεν διοριζόταν εύκολα κάποιος νέος καθηγητής ειδικά αν ήταν νέο φρούτο. Έπρεπε να είναι νέος καθηγητής αλλά φίλος, κάποιας κλίκας που όριζε τους εκλέκτορες και τις ψηφοφορίες στις στημένες γενικές συνελεύσεις των καθηγητών.

Οι φιλίες υπερ πάντων Ελληνικής αξιοκρατίας. :thumbsup:
πολυ σωστα ολα αυτα , αλλα ποιος την πληρωνει την νυφη εν τελει ? :whistle::whistle::whistle:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top