ΗΜΜΥ ή Μαθηματικό;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
πολυ σωστα ολα αυτα , αλλα ποιος την πληρωνει την νυφη εν τελει ? :whistle::whistle::whistle:

Κανείς. Σώσε το τομάρι σου και φύγε. :) Εννοείται ότι στο θέμα της χρονικής διάρκειας απλά μην σκάς και τόσο πολύ. Δεν παίζει ρόλο στην εργασία ή σε μεταπτυχιακά εκτός και αν μιλάμε για τουλάχιστον 6 χρόνια μέσο όρο σπουδών. Ξέρω γνωστό μου που τελείωσε στα 11 χρόνια και εργάζεται σε αμερικάνικη πολυεθνική σε χρηματοπιστωτικά προϊόντα στο εξωτερικό αλλά εννοείται ότι το Μαθηματικό το τερμάτησε εκεί και δεν ξανασχολήθηκε.

Σκέψου πόσα παιδιά έχουν βασανιστεί με τον ένα ή άλλο τρόπο, από το 1964 που το Τμήμα λειτούργησε για πρώτη φορά.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σοβαρά έχω τρομάξει με αυτά που λέτε.

Ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ;

Ή υπάρχει μεγαλύτερη σοβαρότητα και ενδιαφέρον για τον φοιτητή εκεί;
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Κανείς. Σώσε το τομάρι σου και φύγε. :) Εννοείται ότι στο θέμα της χρονικής διάρκειας απλά μην σκάς και τόσο πολύ. Δεν παίζει ρόλο στην εργασία ή σε μεταπτυχιακά εκτός και αν μιλάμε για τουλάχιστον 6 χρόνια μέσο όρο σπουδών. Ξέρω γνωστό μου που τελείωσε στα 11 χρόνια και εργάζεται σε αμερικάνικη πολυεθνική σε χρηματοπιστωτικά προϊόντα στο εξωτερικό αλλά εννοείται ότι το Μαθηματικό το τερμάτησε εκεί και δεν ξανασχολήθηκε.

Σκέψου πόσα παιδιά έχουν βασανιστεί με τον ένα ή άλλο τρόπο, από το 1964 που το Τμήμα λειτούργησε για πρώτη φορά.
Δεν εχω ιδεα τι να κανω , ευχαριστω για το ελπιδοφορο μηνυμα :group:
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Σοβαρά έχω τρομάξει με αυτά που λέτε.

Ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ;

Ή υπάρχει μεγαλύτερη σοβαρότητα και ενδιαφέρον για τον φοιτητή εκεί;
ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΖΩ ΑΥΤΑ !
σταδιαλα παω να γινω influencer
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Σοβαρά έχω τρομάξει με αυτά που λέτε.

Ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ;

Ή υπάρχει μεγαλύτερη σοβαρότητα και ενδιαφέρον για τον φοιτητή εκεί;

Γενικά όχι. Στο Ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο επικρατεί μια νοοτροπία σοβαροφάνειας! την οποία αν τη δεις με την ωριμότητα των χρόνων, βλέπεις ότι έκανες ένα μηδενικό. Στη ζωή υπάρχουν πολλοί τρόποι να πετύχεις πράγματα, να μάθεις, να εξελιχθείς απλά το δημόσιο Πανεπιστήμιο σε μια πολλή καλή κατάσταση που μπορεί να έχει, διαθέτει και την σαπίλα μαζί. Με αποτέλεσμα να μην μαθαίνεις το πιο βασικό πράγμα για την αγορά εργασίας που είναι η επαγγελματική (απρόσωπη) συνείδηση. Αυτό που λένε ως pocker face στην γλώσσα των managers του εξωτερικού. Δηλαδή, να κάνεις τη δουλειά σου με κανόνες, και συνέπεια. Γιατί αυτός που διδάσκει στον πίνακα την τάδε θεωρία, δεν έχει συνέπεια ως ακαδημαϊκός λειτουργός απέναντι στο φοιτητή...

Σκοπός δεν είναι να τρομάξεις φίλε @oxipalitaidia. Aπλά να δείτε ως νέοι φοιτητές, ότι οι σπουδές είναι καθαρά δική σας υπόθεση. Δεν θα νοιαστεί κανείς για την ζωή σας. :) Οι περισσότεροι καθηγητές Πανεπιστημίου λειτουργούν ως δημόσιοι υπάλληλοι κακής ποιότητας και φυσικά έρχονται αδιάβαστοι στις διαλέξεις. Λόγω εμπειρίας, ξέρουν δυο-τρια πράγματα και καμουφλάρονται στους φοιτητές και έτσι τα χρόνια περνούν. Όλοι είναι ησυχοκεφαλάκηδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Σοβαρά έχω τρομάξει με αυτά που λέτε.
Ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ;
Ή υπάρχει μεγαλύτερη σοβαρότητα και ενδιαφέρον για τον φοιτητή εκεί;
Nah δεν νομίζω. Το μαθηματικό της Πάτρας ήταν μια ζωή εξαίρεση σε αυτό το θέμα. Όλες οι καθηγήτριες μαθηματικών που είχα στο λύκειο είχαν σπουδάσει Πάτρα και είχαν...θέματα.Στης Αθήνας είναι much better η κατάσταση απο όσο ξέρω. Τουλάχιστον οι απόφοιτοι που έχω μιλήσει δεν έχουν ptsd, το οποίο είναι ένα καλό σημάδι :hehe: .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
Nah δεν νομίζω. Το μαθηματικό της Πάτρας ήταν μια ζωή εξαίρεση σε αυτό το θέμα. Όλες οι καθηγήτριες μαθηματικών που είχα στο λύκειο είχαν σπουδάσει Πάτρα και είχαν...θέματα.Στης Αθήνας είναι much better η κατάσταση απο όσο ξέρω. Τουλάχιστον οι απόφοιτοι που έχω μιλήσει δεν έχουν ptsd, το οποίο είναι ένα καλό σημάδι :hehe: .
ωπα της και το ιατρικο ptsd.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Παραθέτω ένα άρθρο κάπως επίκαιρο σχετικά με την εξεταστική αποτυχία στα Μαθηματικά και την κοινωνική δαιμονοποίησή τους ότι πρόκειται για μια δύσκολη και άχρηστη επιστήμη, κάτι για το οποίο τόσο οι κυβερνήσεις όσο και όσο και εκπαιδευτικοί φορείς αρνούνται να δουν την ανάγκη για μια ριζική διδακτική διαφοροποίηση της διδασκαλίας τους. Οι μαθητές είναι απλά ο σάκος του μπόξ καθώς δεν έχουν καμία ιδέα για την επιστήμη όπως αυτή είναι πέρα από ένα σχολικό μάθημα όσο και το άσχημο ψηφοθηρικό δίλλημα ότι για τους υποψηφίους φοιτητές του πεδίου επιστημών υγείας, είναι άχρηστα τα μαθηματικά!


Συμφωνώ ότι έτσι όπως διδάσκονται τα Μαθηματικά στην Ελλάδα, δεν είναι Μαθηματικά. Είναι ασκήσεις Μαθηματικών και οι μαθητές μαθαίνουν ασκήσεις Μαθηματικών απέξω και όχι Μαθηματικά. Θα ήθελα να μου πει την γνώμη του κάποιος που εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην δημόσια ή/και ιδιωτική εκπαίδευση πώς δικαιολογείται αυτή η αντιπαιδαγωγική και αντι-επιστημονική προσέγγιση της επιστήμης αυτής. Γιατί σε μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση οι μιγαδικοί αριθμοί να είναι στην ύλη και σε μια άλλη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να είναι εκτός ύλης. Ποια είναι η επιστημονική τεκμηρίωση σε μια τέτοια απόφαση και γιατί θα πρέπει τα Μαθηματικά να είναι έτσι. Έχω πολύ άσχημα παιδικά βιώματα για την συγκεκριμένη επιστήμη που την ανακάλυψα σιγά σιγά μόνος μου με τελείως διαφορετικό τρόπο σκέψης συνεχίζοντας...:give_rose:
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 804 μηνύματα.
Ισχύουν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα για ΕΜΠ ή ΕΚΠΑ;
Καλησπέρα θα απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ. Μαλ*κες υπάρχουν παντού. Ανοργανωσία υπάρχει σε όλα τα ιδρύματα είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο , κάθε ΑΕΙ έχει επίσης τα δικά του προβλήματα και ούτω καθεξής. Εσύ θα κοιτάς να σπουδάσεις ένα αντικείμενο που σου αρέσει και να βελτιώνεσαι συνεχώς στον τομέα ειδίκευσής σου. Τα υπόλοιπα μη σε νοιάζουν , όλοι βρίσκουμε την άκρη , μην φοβάσαι. :)
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ πως όλο αυτό γεννιέται από τις δασκάλες στο δημοτικό...πραγματικά έχουν άγνοια μαθηματικής παιδείας και δημιουργούν φοβία προς την επιστήμη αυτή!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως γίνεται επειδή οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται κυρίως έχοντας πολιτικές σκοπιμότητες υπόψιν παρά επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα. Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό. Ωστόσο δεν παύει να είναι διαχρονικά λυπηρό...Δυστυχώς οι επιστήμες εξελίσσονται αποκλειστικά βάσει πολιτικών κριτηρίων.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,758 μηνύματα.
πολυ ενδιαφερουσα η ανακοινωση της μαθηματικης εταιρειας αλλα χωρις καποια ουσιαστικη προταση παρα μονο κραυγες.αυτο που για μενα πρεπει να συζητηθει ειναι τι θελουμε να ξερει ενας που τελειωνει το λυκειο?ποσοτητα ή λεπτομερεια?ετσι οπως εχουν πετσοκοψει την υλη ουσιαστικα εξεταζεται η λεπτομερεια.ο npb εχει δικιο σε αυτο.παρτε παραδειγμα το δ4.οποιος ηταν τυχερος και ειχε δουλεψει παραμοια το λυνε,οποιος οχι δεν το λυνε.δεν ειναι ομως μαθηματικα αυτο!γενικοτερα θελει πολυ συζητηση το ολο θεμα αλλα τιποτα δε θα αλλαξει οποτε τσαμπα ασχολουμαστε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ θεωρώ πως όλο αυτό γεννιέται από τις δασκάλες στο δημοτικό...πραγματικά έχουν άγνοια μαθηματικής παιδείας και δημιουργούν φοβία προς την επιστήμη αυτή!
το κλασσικο κομπλεξ με τα προβληματα με 25 πραξεις που οποιος το λυνει ειναι εξυπνος και οποιος δεν το λυνει ειναι χαζος.πιστευω τετοιες δασκαλες ηταν μεχρι δεκαετια 90.τωρα τα τελευταια 10 χρονια θεωρω θα εχει αλλαξει
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως γίνεται επειδή οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται κυρίως έχοντας πολιτικές σκοπιμότητες υπόψιν παρά επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα. Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό. Ωστόσο δεν παύει να είναι διαχρονικά λυπηρό...Δυστυχώς οι επιστήμες εξελίσσονται αποκλειστικά βάσει πολιτικών κριτηρίων.

Όπως πάντα κατόπιν εορτής. Δεν άκουσα κανέναν ταγό ή επιστημονικό σύμβουλο να θέσει το θέμα ύλης αρχές Σεπτεμβρίου ή μέσα στον Αύγουστο. Όπως σωστά αναφέρεις, οι επιστήμες κατάντησαν ψηφοθηρικές επιλογές ειδικά σε μια χώρα που δεν έχει καμία οικονομική σχέση με την επιστήμη. Θα μου πεις ότι μα αφού ο κόσμος σπουδάζει Ιατρική, Νομική κτλ, ναι εννοείται. Κανείς δεν αντιλέγει. Η πολιτεία ιδρύει νοσοκομεία με επιχορηγήσεις φαρμακευτικών, λεφτά από το ΕΣΠΑ, λεφτά του κοσμάκη, μόνο που η Ιατρική για παράδειγμα δεν είναι επιστήμη σαν τη Φυσική. Είναι άλλου τύπου επιστήμη, όπως και τα Μαθηματικά. Η Ελλάδα στηρίζεται καθαρά σε υπηρεσίες αγαθών και όχι στην βιομηχανία που απαιτεί σχεδιασμό υλικού, και άρα Μαθηματικά. Οπότε τα Μαθηματικά είναι απλά ο εφιάλτης των μαθητών με τα γνωστά κοινωνικά σχόλια, τις βαρύγδουπες δηλώσεις και οι ησυχοκεφαλάκηδες τρέχουν να κλείσουν την τρύπα της δυσφορίας: η κυβέρνηση επενδύει στο μεθαύριο αλλά χωρίς Μαθηματικά. Επενδύει σε χειριστές νέες τεχνολογίας αλλά καταναλωτές. Μια ολόκληρη επιστήμη να κρίνεται ως ένα σχολικό μάθημα. Απίστευτο.
 

Career_coach

Νεοφερμένος

Η Career_coach αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
καλησπέρα, έδωσα φέτος πανελλήνιες και δηλώνω εμφανώς προβληματισμένη σχετικά με τις σχολές που θα δηλώσω στο μηχανογραφικό. νομίζω πως είμαι ανάμεσα σε τμήματα ημμυ και μαθηματικών (με προτεραιότητα στο ημτυ και μαθηματικό Πάτρας λόγω τόπου κατοικίας). σίγουρα υπάρχουν κι άλλα θέματα στο φόρουμ όσον αφορά σ'αυτά τα τμήματα, αλλά δεν βρήκα απαντήσεις ακριβώς στις απορίες μου, οπότε προτίμησα να ξεκινήσω ένα νέο θέμα.

για να μην τα πολυλογώ, αγαπώ πολύ τα μαθηματικά και δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να φοιτεί σε ένα τμήμα που δεν τα περιλαμβάνει, αλλά σχετικά με τα τμήματα μαθηματικών έχω τις εξής απορίες: ένας μαθητής που του αρέσουν τα μαθηματικά του λυκείου, είναι εύκολο να φρικάρει με αυτά του πανεπιστημίου; ποιος είναι ο μέσος χρόνος αποφοίτησης των μαθηματικών τμημάτων; και είναι πιθανό με κάποιο μεταπτυχιακό ένας απόφοιτος μαθηματικού να βρει δουλειά σε κλάδο που ασχολείται μόνο με μαθηματικά (εκτός από καθηγητής); ή έστω με πληροφορική;

επιπλέον, μήπως είναι προτιμότερο, εφόσον δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με πληροφορική και φυσική (και σχετικά μου αρέσουν αυτά τα μαθήματα), να μπω ημμυ (αν την πιάνω); στα τμήματα των ημμυ είναι απαραίτητο να έχεις γνώσεις πέρα από αυτές που αποκτώνται στο λύκειο, όπως πχ προγραμματισμό ή εμπειρία σε hands-on projects; και τέλος, αξίζει κάποιος να τελειώσει μαθηματικό και στη συνέχεια να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό με πληροφορική και να ασχοληθεί με κάποιον συναφή κλάδο ή είναι προτιμώτερο να μπει εξαρχής ημμυ;

ελπίζω να μην σας ζάλισα με τόσες απορίες:)
Καλησπέρα, θα σου πρότεινα 1) συζητά με έναν μαθηματικό 2) συζητά με έναν μηχανικό ήμμυ 3) ψάξε τι μπορείς να κάνεις μέσα από το ένα επάγγελμα και τι από το άλλο και πως φαίνεται το day-to-day job των 2 επαγγελμάτων και νομίζω θα μπορείς να αποφασίσεις πιο εύκολα.
Εγώ ημμυ τελείωσα πάντως, δεν το μετανιώνω
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Απλά οι περισσότεροι που αντιπαραβάλουν το Μαθηματικό με κάτι...που καταλήγει να είναι ΗΜΜΥ συνήθως, συγκρίνουν δυο άσχετα πράγματα γιατί απλά με την "σανίδα" του ΗΜΜΥ θέλουν να έχουν άποψη και για το Μαθηματικό. Ή μάλλον θεωρούν ότι το ΗΜΜΥ τους έσωσε αλλά και το Μαθηματικό καλό είναι αλλά όχι γι' αυτούς. Για κάποιους άλλους που κάνουν το λάθος να το επιλέξουν (αφού αυτοί έκαναν το σωστό και το απέφυγαν). Έτσι δεν λένε μόνιμα; Οι άλλοι λένε το ίδιο και το αφήνουν σε κάποιους άλλους. Έτσι το Μαθηματικό φαίνεται καλό αλλά για τους μόνιμα κάποιους άλλους. :) Κάτι ανάλογο ισχύει με την μερίδα κόσμου που μπερδεύει το ΗΜΜΥ με την Πληροφορική ή τη Φυσική με το ΗΜΜΥ.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
το κλασσικο κομπλεξ με τα προβληματα με 25 πραξεις που οποιος το λυνει ειναι εξυπνος και οποιος δεν το λυνει ειναι χαζος.πιστευω τετοιες δασκαλες ηταν μεχρι δεκαετια 90.τωρα τα τελευταια 10 χρονια θεωρω θα εχει αλλαξει
Ουτε καν ο αδερφός ενός φίλου μου πάει 6η δημοτικου και το συζητούσαμε τις προ άλλες δεν έλυσε ένα πρόβλημα με ποσοστά και τον κορόιδευε η δασκάλα...και αυτό δεν έχει γίνει μια...αλλά πολλές φορές...
Το παιδί ακούει μαθηματικά και βγάζει σπυριά!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης να κάνω μια ερώτηση? Γιατί της θεωρητικής δηλώνουν σχολές από το 4ο πεδίο(κάποιες) χωρίς ειδικό μάθημα του τύπου στατιστική ή μαθηματικά γενικής? το έχω απορία πραγματικά δηλαδή?
Αν μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος αυτό θα χαρώ πολύ!
Γιατί τώρα μεταξύ σοβαρού και αστείου αυτό ειναι αρκετά άδικο! Για παράδειγμα η σχολή δημόσιας διοίκησης στο Πάντειο έχει μέσα μαθηματικά(ολοκληρώματα-όρια-συνέχεια-διαφορικό λογισμό κλπ),στατιστική κλπ και αν πας από 3ο πεδίο...ωωω δεν δίνεις μαθηματικά...μπαίνεις έτσι!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Επίσης να κάνω μια ερώτηση? Γιατί της θεωρητικής δηλώνουν σχολές από το 4ο πεδίο(κάποιες) χωρίς ειδικό μάθημα του τύπου στατιστική ή μαθηματικά γενικής? το έχω απορία πραγματικά δηλαδή?
Αν μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος αυτό θα χαρώ πολύ!
Γιατί τώρα μεταξύ σοβαρού και αστείου αυτό ειναι αρκετά άδικο! Για παράδειγμα η σχολή δημόσιας διοίκησης στο Πάντειο έχει μέσα μαθηματικά(ολοκληρώματα-όρια-συνέχεια-διαφορικό λογισμό κλπ),στατιστική κλπ και αν πας από 3ο πεδίο...ωωω δεν δίνεις μαθηματικά...μπαίνεις έτσι!

Τώρα τι πας και ψάχνεις; Προσπαθείς να βγάλεις άκρη με την ηλιθιότητα; Υπάρχουν πολλά παράδοξα στην σκέψη εκείνων που προσπαθούν με τεχνάσματα να αποφύγουν τα Μαθηματικά αλλά μετά το βουλώνουν. :) Στην Ελλάδα όπως προείπα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων προσπαθούν να φέρουν την επιστήμη στα μέτρα τους. Η μαθηματικοφοβία απλά κάνει καλό, πουλάει. Όλοι βολεύονται με αυτό και κυρίως οι καθηγητές φροντιστηρίων και ιδιαιτέρων, γιατί έχουν πελατεία.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Όπως πάντα κατόπιν εορτής. Δεν άκουσα κανέναν ταγό ή επιστημονικό σύμβουλο να θέσει το θέμα ύλης αρχές Σεπτεμβρίου ή μέσα στον Αύγουστο. Όπως σωστά αναφέρεις, οι επιστήμες κατάντησαν ψηφοθηρικές επιλογές ειδικά σε μια χώρα που δεν έχει καμία οικονομική σχέση με την επιστήμη. Θα μου πεις ότι μα αφού ο κόσμος σπουδάζει Ιατρική, Νομική κτλ, ναι εννοείται. Κανείς δεν αντιλέγει. Η πολιτεία ιδρύει νοσοκομεία με επιχορηγήσεις φαρμακευτικών, λεφτά από το ΕΣΠΑ, λεφτά του κοσμάκη, μόνο που η Ιατρική για παράδειγμα δεν είναι επιστήμη σαν τη Φυσική. Είναι άλλου τύπου επιστήμη, όπως και τα Μαθηματικά. Η Ελλάδα στηρίζεται καθαρά σε υπηρεσίες αγαθών και όχι στην βιομηχανία που απαιτεί σχεδιασμό υλικού, και άρα Μαθηματικά. Οπότε τα Μαθηματικά είναι απλά ο εφιάλτης των μαθητών με τα γνωστά κοινωνικά σχόλια, τις βαρύγδουπες δηλώσεις και οι ησυχοκεφαλάκηδες τρέχουν να κλείσουν την τρύπα της δυσφορίας: η κυβέρνηση επενδύει στο μεθαύριο αλλά χωρίς Μαθηματικά. Επενδύει σε χειριστές νέες τεχνολογίας αλλά καταναλωτές. Μια ολόκληρη επιστήμη να κρίνεται ως ένα σχολικό μάθημα. Απίστευτο.
Δυστυχώς στην κατάσταση συμβάλλουν πολλοι. Το υπουργείο και οι υπουργοί, οι καθηγητές, οι φροντιστές, οι μαθητές,οι φοιτητές, οι αντίστοιχες ενώσεις κτλπ. Είτε άμεσα μέσω της νοοτροπίας τους, είτε έμμεσα μέσω της αδράνειας και αποδοχής της κατάστασης.

Το πρόβλημα είναι βαθύ, διαχρονικό και υπάρχει και σε άλλες χώρες. Γενικά η γνώμη της επιστημονικής κοινότητας φαίνεται ότι ανέκαθεν είχε λιγότερη αξία μπροστά στην άποψη του εκάστοτε τυχαίου υπουργού, ο οποίος ξυλωνει και ράβει όπως κρίνει εκείνος απαραίτητο. Το οποίο είναι γελοίο. Από πότε υπουργός σημαίνει παντογνώστης ; Συμβούλους δεν έχουν ; Δεν πρέπει να τους ακούνε ;

Για να μην το πολυλογουμε είναι ξεκάθαρο ότι όλες οι πολιτικές ηγεσίες προσπαθούν να υποβαθμίσουν και να αποθαρρύνουν τους μαθητές από το να αποκτήσουν επιστημονική καλλιέργεια. Θέλουν να έχουν ψηφοφόρους που θα είναι χαρούμενοι χωρίς να κάνουν πολλές ερωτησεις, διότι απλούστατα κάποιος που ειναι σε θέση να σκεφτεί κριτικά δεν συμφέρει. Και ποια επιστήμη ασκεί πραγματικά τον νου στο να σκέφτεται κριτικά; Μπίνγκο, τα μαθηματικά.

Τι συμφέρει ; Το να είσαι κατανάλωτης και παθητικός δεκτης. Σου λένε πάρε παιδί μου την εξίσωση της ταλάντωσης έτοιμη. Πάρε το κινητό έτοιμο. Τι δεν ξέρεις πως λειτουργεί ; Τι δεν ξέρεις μαθηματικά ; Δεν χρειάζεται...εγώ είμαι εδώ να στα παρέχω όλα. Θα τα εισαγω από άλλες χώρες. Εσύ δεν θα χρειαστεί να ξέρεις τίποτα, απλά έχε μου εμπιστοσύνη και ψήφισε με.

Προσπαθούν να φτιάξουν μια ουτοπία εις βάρος της νοημοσύνης που θα έχει ο μέσος άνθρωπος. Όσο αυξάνονται οι ανέσεις, πείθουν τον κόσμο ότι είναι ολοένα και πιο άχρηστο να έχει αντίληψη και να προσπαθεί. Κάτι που είναι λάθος. Δημιουργούμε εργαλεία για να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη και προσπαθώντας το ίδιο σκληρά να εξελιχθουμε περισσότερο και πιο γρηγορα. Όχι για να γίνουμε πιο άχρηστοι και τεμπέληδες.

Η εκπαίδευση είναι δωρεάν στην Ελλάδα λέμε, αλλά ισχύει και το άλλο γνωστό :
When the product is free...you are the real product ;) .
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Σήμερα η Google έχει αφιέρωμα στον Stefan Banach που χάρην σε αυτόν, η μαθηματική επιστήμη στηρίζει τον κόσμο των μηχανικών, της στατιστικής και της φυσικής. Στην όλη μανιέρα για καινοτομίες και μηχανικές μαθήσεις από Μητσοτάκηδες, Πιερακάκκηδες, κτλ λοιπούς φιλελεύθερους επιχειρηματίες με startups, pushups, κυβερνητικά τρολλ, ακούσατε ποτέ κάτι γι αυτήν την προσωπικότητα; Οι Καινουργιουτζούδες στα πρωινάδικα έκαναν καμία αναφορά; Ανύπαρκτα τα Μαθηματικά στην Ελλάδα για την επικαιρότητα, ειδικά αν δεν παίζουν ως θέματα πανελλαδικών ή προβληματισμός επικοινωνιακού τρικ, για τη βάση εισαγωγής σε Τμ.Μαθηματικών. :down: Μόνιμα η κακή πλευρά των Μαθηματικών αλλά όχι ως επιστήμη, αλλά σαν μόνο σαν ανεπιθύμητο μάθημα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top