Εξεταστική

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Εγώ τέλειωσα χθες :P Ούτε ξέρω πως έγραψα στο τελευταίο.
Βγήκε και ένα μάθημα , το πέρασα με 6. Ξενέρα. Θα την ρωτήσω αν γίνεται να με κόψει.


Άντε, καλή λευτεριά σ' όλους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Εγώ τέλειωσα χθες :P Ούτε ξέρω πως έγραψα στο τελευταίο.
Βγήκε και ένα μάθημα , το πέρασα με 6. Ξενέρα. Θα την ρωτήσω αν γίνεται να με κόψει.


Άντε, καλή λευτεριά σ' όλους!

Είναι κακό το 6; :P Πρόσεχε όμως, αν αξίζει να το κόψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Είναι κακό το 6; :P Πρόσεχε όμως, αν αξίζει να το κόψεις.
Εδώ ένας έκοψε την πραγματική ανάλυση 1 (!) με...7.5! τι λες τώρα :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Είναι κακό το 6; :P Πρόσεχε όμως, αν αξίζει να το κόψεις.

Νομίζω ότι στο συγκεκριμένο μάθημα μπορούσε εύκολα να γράψω 8 . :p
Αν ήταν κάποιο άλλο θα το κρατούσα αλλά δεν έχει και ιδιαίτερη δυσκολία.απλώς είναι κρίσεως και έκανα βλακεία που δεν κάθισα να αναπτύξω όπως έπρεπε τα ζητούμενα. Εξάλλου για Σεπτέμβριο δεν έχω άλλο μάθημα.
Anyway, της έστειλα Mail μου απάντησε , δεν γίνεται :P . Θα προσέχω την επόμενη φορά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Εδώ ένας έκοψε την πραγματική ανάλυση 1 (!) με...7.5! τι λες τώρα :laugh:

Aνέκαθεν υπάρχουν φευγάτοι και αεράτοι ...τύποι! :P Ειδικά με τους συγκεκριμένους ΔΕΠ. Θυμάμαι περίπτωση κοπέλας με 9 στην Άλγεβρα 4ου εξαμήνου, να το κόβει για να γράψει 10. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Equilibria

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Equilibria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
3ο μάθημα σήμερα,Μακροοικονομική Θεωρία ΙΙ.
Δύσκολα μάθημα και ήταν πολύ δύσκολη η εξέταση.
Τελειώνοντας ένιωθα οτι είχα γράψει πολύ καλά γύρω στο 8-9,αλλά συνέβη το περιστατικό που φτάνει το ξενέρωμα στο ζενίθ του,υπήρχε ένα ερώτημα στην πίσω σελίδα που δεν είχα δει ενώ ήξερα.
Υπολογίζω γύρω στο 7-8 πλέον και συνεχίζουμε για 30/6 και τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Ειναι ευκολο μαθημα αλα θελει προσοχη.Ευκολο ειναι αμα διαβασεις αλα κανενας δεν το κανει και περνανε 20/200 καθε φορα.

Πράγματι, δεν είναι κάποιας ιδιαίτερης δυσκολίας το μάθημα, αν και η αλήθεια είναι πως τα σχόλια για το μάθημα και τον καθηγητή πήγαιναν κι ερχόντουσαν. Το μόνο που έχει το μάθημα είναι να μεταφέρεις τις γνώσεις από τον ΑΠ1 - 1D στο 2D ή 3D επίπεδο. Οι ασκήσεις του είναι κλασσικές, με λίγο διάβασμα βγαίνουν εύκολα οι περισσότερες.

Απο το 7.5 που ειπες νομιζω εχω καταλαβει ποιος εισαι. :D
Τότε μάλλον δεν πέρασες το μάθημα :P Όταν πήγα να τσεκάρω το γραπτό μου, απ' όσους μιλούσαν, δεν άκουσα κανέναν να λέει πως το πέρασε.

έχω ακούσει ότι στο τμήμα μου έχουν κόψει και με 4.9..
Η βάση όμως είναι το 5.

Σίγουρα ένας καλός βαθμός πτυχίου, ανεξαρτήτου επιστήμης, σου ανοίγει αρκετές πόρτες, όπως υποτροφίες, μεταπτυχιακό σε κορυφαία πανεπιστήμια και λογικά ένας με 10 δεν έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν με 5. Ο πρώτος μάλλον θα έχει κατανοήσει περισσότερα πράγματα και θα έχει δουλέψει extra για τον εαυτό του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Όταν σε μία σχολή ο Μ.Ο. είναι 6, δεν πάει να πει ότι ο μέσος φοιτητής δεν ασχολήθηκε με την σχολή του και γενικότερα ο βαθμός δεν αντικατροπτρίζει τη δουλεία σου στο έπακρο. Και έλεος, άλλο να περνάς Πλαστελίνη Ι με 5, και άλλο Κβαντική/Ηλεκτροδυναμική/καιμηνσυνεχίσωναλέωάλλα.
Επίσης, εγώ μπορώ να βγάλω 5,00001 και να με δεχτούν στο μεταπτυχιακό που θέλω (εσωτερικό/εξωτερικό) και χέιτερς γκόνα χέιτ. :)
Όπως έχουν απομυθοποιηθεί τα μόρια των πανελληνίων, έτσι θα απομυθοποιηθεί και ο βαθμός πτυχίου κάποια στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Δεν νομίζω πως είναι το ίδιο. Σίγουρα ένας καλός βαθμός πτυχίου, ανεξαρτήτου επιστήμης, σου ανοίγει αρκετές πόρτες, όπως υποτροφίες, μεταπτυχιακό σε κορυφαία πανεπιστήμια και λογικά ένας με 10 δεν έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν με 5. Ο πρώτος μάλλον θα έχει κατανοήσει περισσότερα πράγματα και θα έχει δουλέψει extra για τον εαυτό του.

Για τα επιλεκτικά άριστα πτυχία, ναι όντως ο κάτοχος γνωρίζει καλά την επιστήμη του. Έχει δουλέψει πολύ ή απλά, το έχει με τη συγκεκριμένη επιστήμη. Τώρα η πλειονότητα των Λίαν Καλώς στο εύρος δηλαδή, 6.51-8.50 δεν είναι απαραίτητα καλοί επιστήμονες διότι ξέρουμε πολλές περιπτώσεις για το πως κάποιος μπορεί να γράψει σε πολλά μαθήματα πάνω από 7 με κάποια υποβοήθηση πάντα: παλιά μας τέχνη κόσκινο με Κρητικούς, λιποθυμίες, πλαστά πτυχία, πλαστά απολυτήρια, ...κ.α. Από τη μια επικροτούμε την αριστεία, αλλά από την άλλη μούγκα για την προκλητική βαθμολογική αδικία πολλών συμφοιτητών και μελλοντικών επαγγελματικά συναδέλφων έναντι κάποιων "ευνοημένων" του 7 και του 8 σε μέσο όρο. :hmm: Ο βαθμός κύριοι, είναι ένας αριθμός και συνήθως δεν λέει πολλά διότι βγαίνει ως αριθμητικός μέσος...και με μαθήματα-φαντάσματα (κορμού και επιλογής) στο πρόγραμμα σπουδών.

Όταν σε μία σχολή ο Μ.Ο. είναι 6, δεν πάει να πει ότι ο μέσος φοιτητής δεν ασχολήθηκε με την σχολή του και γενικότερα ο βαθμός δεν αντικατροπτρίζει τη δουλεία σου στο έπακρο. Και έλεος, άλλο να περνάς Πλαστελίνη Ι με 5, και άλλο Κβαντική/Ηλεκτροδυναμική/καιμηνσυνεχίσωναλέωάλλα.
Επίσης, εγώ μπορώ να βγάλω 5,00001 και να με δεχτούν στο μεταπτυχιακό που θέλω (εσωτερικό/εξωτερικό) και χέιτερς γκόνα χέιτ. :)
Όπως έχουν απομυθοποιηθεί τα μόρια των πανελληνίων, έτσι θα απομυθοποιηθεί και ο βαθμός πτυχίου κάποια στιγμή.

Ακριβώς. Μα εδώ βλέπεις τους "αρίστους" φοιτητές σε Τμήματα Παιδαγωγικής, Προσχολικής Αγωγής,... να μην μπορούν να περάσουν με διάβασμα μαθήματα όπως Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και αναζητούν καταφύγιο σε φοιτητικά φροντιστήρια ή είχα δει σε group στο facebook, φοιτήτριες να ρωτάνε αν η Φυσική διαβάζεται απέξω! διότι το σύγγραμμα του Young τους φαινόταν γραμμένο στα...κινέζικα. Μάλιστα μια ρώτησε, αν τα σύμβολα στη Φυσική μπορούν να τα αλλάξουν για περισσότερη απλούστευση της γραφής. Πλέον πραγματικά δεν ξέρω τι να πω...Να τα βράσω και τα πτυχία και τους βαθμούς. Βλέπεις Λένω; Μιλάτε αρκετά εξιδανικευμένα και χάνετε την ουσία. Μιλάτε για βαθμούς, βαθμούς,... λες και οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν αλλά χάνετε το δάσος. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Θετική κρίση κι από τους δύο αξιολογητές!!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paul95

Δραστήριο μέλος

Ο paul95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Ναι και εγώ έτσι έλεγα :P
Καμιά φορά ανάμεσα σε ΩΡΛ, Νευρολογία, Ψυχιατρική, κάνω κάτι flashbacks ότι μακάρι τώρα να έδινα Ανατομίες και Φυσιολογίες. :P

Πω έχω ακούσει τα χειρότερα για τα κλινικά και ειδικά για 6ο εξάμηνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Καταλαβαίνω την λογική του να θέλετε να απομυθοποιήσετε τον βαθμό πτυχίου (δεν την συμμερίζομαι ακριβώς). Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη του να την λέτε σε κάποιον που προσπαθεί για έναν καλό βαθμό πτυχίου (βλ.προηγούμενη κόντρα με τον Chris). Ο ένας του συγκρίνει τους βαθμούς του με τους βαθμούς στην Φυσικομαθηματική. Ο άλλος υπονοεί ότι αυτοπροβάλλεται στο θέμα με το να λέει πόσο καλά έχει γράψει. What is wrong with you people? Υπάρχει κανένα απολύτως νόημα να συγκρίνετε τις επιδόσεις σε ασυναφή πεδία και αντικείμενα, σε διαφορετικές σχολές? Να πάρω και εγώ έναν φοιτητή σχολής Κινηματογράφου (είπα να πιάσω αυτήν την σχολή γιατί δεν βλέπω πολλούς φοιτητές εδώ μέσα για να φάω φούσκο), να πω ότι γράφει συνέχεια 10άρια και εμένα το άριστα είναι το 7-8. SO WHAT? Μπροστά μου θα τον βρω να μου κορνιζάρει τον μέσο όρο του? Αντί να χαιρόμαστε που υπάρχουν άνθρωποι μέσα στις σχολές που έχουν πάρει σοβαρά τον ρόλο του φοιτητή, και δεν κοιτάνε να την βγάλουν κλέβοντας αποδώ, παρακαλώντας αποκεί, τον έχουμε δακτυλοδεικτούμενο με την κακή έννοια.

Όσον αφορά τώρα τον βαθμό πτυχίου, είναι ανάλογα με τις ανάγκες και τα σχέδια του καθενός. Το LSE απ' όσο θυμάμαι από προηγούμενη συζήτηση παίρνει μόνο αριστούχους (διαψεύστε με αν είναι, πάντως σαν παράδειγμα το έφερα). Με Μ.Ο. 7 και 7,5 του κουνάς το μαντίλι (και μπορεί το 7 και το 7,5 να σε φέρνουν στην πρώτη 10άδα του τμήματος, δεν το είπα υποτιμητικά, δεν ξέρω). Μπορεί να έχεις σχέδια να παραμείνεις στην Ελλάδα μετά το προπτυχιακό επίπεδο σε κύκλους σπουδών που μπαίνεις με εξετάσεις. Πάσο. Μπορεί να μην χρειαστείς ποτέ συστατικές, ή να σου τις δώσουν άνθρωποι που σε ξέρουν προσωπικά και δεν κοιτάνε αν στο μάθημά τους έγραψες 5,7,8 ή -20. Πάσο. Μπορεί να μην έχεις ανάγκη υποτροφίες. Πάσο. Μπορεί να διαπρέψεις τόσο πολύ ερευνητικά και επαγγελματικά που δεν θα τολμάει κανένας να σου θίξει αν το πτυχίο σου λέει Λίαν Καλώς ή Καλώς. Πάλι πάσο. Αλλά όλα αυτά είναι περιπτώσεις. Όπως υπάρχει περίπτωση να θες να κάνεις αίτηση για μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμιο που σου ζητάει αναλυτική βαθμολογία. Ή να τρέχεις να ζητάς συστατικές επιστολές από καθηγητές που (μέσα στο κόμπλεξ τους, το αναγνωρίζω), ενώ έχεις όλα τα (+) ενός καλού φοιτητή, κοιτάνε ότι στο μάθημά τους κόπηκες 3 φορές ή πέρασες με 5. Ή μπορεί να μην είσαι καλός φοιτητής, ή να μην θες. Ή να θέλεις να κάνεις αίτηση για μια υποτροφία και να σου λένε "Μ.Ο. > 7" και εσύ να έχεις 6.9 (που μου συνέβη, προπέρσι, και σκίστηκα και τον ανέβασα, όχι τραγικά, αισθητά όμως).

Επίσης ο Μ.Ο. είναι κάτι που θα σε συνοδεύει σε όλη σου την ζωή και δεν αλλάζει. Ναι, τώρα μπορεί να μην έχει τόση σημασία. Πού ξέρετε πώς θα είναι τα πράγματα σε 15 και 20 χρόνια?


Πω έχω ακούσει τα χειρότερα για τα κλινικά και ειδικά για 6ο εξάμηνο.
Ναι το 6ο εξάμηνο πονάει. Μετά συνηθίζεις. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Επίσης ο Μ.Ο. είναι κάτι που θα σε συνοδεύει σε όλη σου την ζωή και δεν αλλάζει. Ναι, τώρα μπορεί να μην έχει τόση σημασία. Πού ξέρετε πώς θα είναι τα πράγματα σε 15 και 20 χρόνια?

Παλιά η καραμέλα. Όλες οι γενιές τα ίδια λένε. :P Οι αρκετοί που δεν το πετυχαίνουν, τι (θα) κάνουν; Να το σκίσουν το ρημάδι το χαρτί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Παλιά η καραμέλα. Όλες οι γενιές τα ίδια λένε. :P Οι αρκετοί που δεν το πετυχαίνουν, τι (θα) κάνουν; Να το σκίσουν το ρημάδι το χαρτί;

Οπότε επειδή δεν περιμένουμε πλέον την έκπληξη να τα ισοπεδώσουμε όλα?
Ο καθένας κάνει την προσπάθειά του. Αρκεί να την κάνει βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αφού γλύτωσες την απαρτίωση, όλα καλά (αν ενθυμούμαι ορθώς, ήσουν Πάτρα).
Αυτό ισχύει όσο δεν παίρνει... Ακούω τα χειρότερα από τα παιδιά εκεί!
Ναι και εγώ έτσι έλεγα :P
Καμιά φορά ανάμεσα σε ΩΡΛ, Νευρολογία, Ψυχιατρική, κάνω κάτι flashbacks ότι μακάρι τώρα να έδινα Ανατομίες και Φυσιολογίες. :P
Ωχ, τι μας περιμένει :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Η βάση όμως είναι το 5.
Ναι, χαίρω πολύ. :P
Αλλά το να σε κόψουν με 4.9 είναι κάπως απάνθρωπο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Ναι, χαίρω πολύ. :P
Αλλά το να σε κόψουν με 4.9 είναι κάπως απάνθρωπο..

Αν όμως κάποιος καθηγητής περνάει κάποιον με 4.9 τότε θα έρθει ο άλλος με το 4.8 και θα παραπονεθεί για 0.1 μονάδα.
Και αν δεχτεί αυτόν θα έρθει ο επόμενος με τον αμέσως μικρότερο κι έτσι οδηγούμαστε σε έναν φαύλος κύκλος.
Κάποιοι καθηγητές περνάνε παιδιά με βαθμολογία < 5 αλλά δεν μπορούμε να το απαιτούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Αν όμως κάποιος καθηγητής περνάει κάποιον με 4.9 τότε θα έρθει ο άλλος με το 4.8 και θα παραπονεθεί για 0.1 μονάδα.
Και αν δεχτεί αυτόν θα έρθει ο επόμενος με τον αμέσως μικρότερο κι έτσι οδηγούμαστε σε έναν φαύλος κύκλος.
Κάποιοι καθηγητές περνάνε παιδιά με βαθμολογία < 5 αλλά δεν μπορούμε να το απαιτούμε.
Ισχύει το τελευταίο που λες. Κάποιοι περνάνε και με βαθμό >3, γι' αυτό και δεν υπάρχουν βαθμολογίες ανάμεσα σε 3-5 στα αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Καταλαβαίνω την λογική του να θέλετε να απομυθοποιήσετε τον βαθμό πτυχίου (δεν την συμμερίζομαι ακριβώς). Δεν καταλαβαίνω την ανάγκη του να την λέτε σε κάποιον που προσπαθεί για έναν καλό βαθμό πτυχίου (βλ.προηγούμενη κόντρα με τον Chris). Ο ένας του συγκρίνει τους βαθμούς του με τους βαθμούς στην Φυσικομαθηματική. Ο άλλος υπονοεί ότι αυτοπροβάλλεται στο θέμα με το να λέει πόσο καλά έχει γράψει. What is wrong with you people? Υπάρχει κανένα απολύτως νόημα να συγκρίνετε τις επιδόσεις σε ασυναφή πεδία και αντικείμενα, σε διαφορετικές σχολές? Να πάρω και εγώ έναν φοιτητή σχολής Κινηματογράφου (είπα να πιάσω αυτήν την σχολή γιατί δεν βλέπω πολλούς φοιτητές εδώ μέσα για να φάω φούσκο), να πω ότι γράφει συνέχεια 10άρια και εμένα το άριστα είναι το 7-8. SO WHAT? Μπροστά μου θα τον βρω να μου κορνιζάρει τον μέσο όρο του? Αντί να χαιρόμαστε που υπάρχουν άνθρωποι μέσα στις σχολές που έχουν πάρει σοβαρά τον ρόλο του φοιτητή, και δεν κοιτάνε να την βγάλουν κλέβοντας αποδώ, παρακαλώντας αποκεί, τον έχουμε δακτυλοδεικτούμενο με την κακή έννοια.

Όσον αφορά τώρα τον βαθμό πτυχίου, είναι ανάλογα με τις ανάγκες και τα σχέδια του καθενός. Το LSE απ' όσο θυμάμαι από προηγούμενη συζήτηση παίρνει μόνο αριστούχους (διαψεύστε με αν είναι, πάντως σαν παράδειγμα το έφερα). Με Μ.Ο. 7 και 7,5 του κουνάς το μαντίλι (και μπορεί το 7 και το 7,5 να σε φέρνουν στην πρώτη 10άδα του τμήματος, δεν το είπα υποτιμητικά, δεν ξέρω). Μπορεί να έχεις σχέδια να παραμείνεις στην Ελλάδα μετά το προπτυχιακό επίπεδο σε κύκλους σπουδών που μπαίνεις με εξετάσεις. Πάσο. Μπορεί να μην χρειαστείς ποτέ συστατικές, ή να σου τις δώσουν άνθρωποι που σε ξέρουν προσωπικά και δεν κοιτάνε αν στο μάθημά τους έγραψες 5,7,8 ή -20. Πάσο. Μπορεί να μην έχεις ανάγκη υποτροφίες. Πάσο. Μπορεί να διαπρέψεις τόσο πολύ ερευνητικά και επαγγελματικά που δεν θα τολμάει κανένας να σου θίξει αν το πτυχίο σου λέει Λίαν Καλώς ή Καλώς. Πάλι πάσο. Αλλά όλα αυτά είναι περιπτώσεις. Όπως υπάρχει περίπτωση να θες να κάνεις αίτηση για μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμιο που σου ζητάει αναλυτική βαθμολογία. Ή να τρέχεις να ζητάς συστατικές επιστολές από καθηγητές που (μέσα στο κόμπλεξ τους, το αναγνωρίζω), ενώ έχεις όλα τα (+) ενός καλού φοιτητή, κοιτάνε ότι στο μάθημά τους κόπηκες 3 φορές ή πέρασες με 5. Ή μπορεί να μην είσαι καλός φοιτητής, ή να μην θες. Ή να θέλεις να κάνεις αίτηση για μια υποτροφία και να σου λένε "Μ.Ο. > 7" και εσύ να έχεις 6.9 (που μου συνέβη, προπέρσι, και σκίστηκα και τον ανέβασα, όχι τραγικά, αισθητά όμως).

Επίσης ο Μ.Ο. είναι κάτι που θα σε συνοδεύει σε όλη σου την ζωή και δεν αλλάζει. Ναι, τώρα μπορεί να μην έχει τόση σημασία. Πού ξέρετε πώς θα είναι τα πράγματα σε 15 και 20 χρόνια?



Ναι το 6ο εξάμηνο πονάει. Μετά συνηθίζεις. :)

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
Δυστυχώς, κάποιοι αρκούνται στο να προβάλλουν πόσο δύσκολο είναι το τμήμα το φοίτησής τους για να αποκτήσουν τι?
Συγκριτικό πλεονέκτημα? Wtf.

Τι σε ενδιαφέρει κορίτσι μου αν είναι η Κβαντομηχανική 1000000 φορές πιο δύσκολη από την Πλαστελίνη Ι????
Και το να μπεις στη Nasa είναι 10000000000000000 φορές πιο δύσκολο από το να μπεις στο Φυσικό.
Τι σημαίνει αυτό? ότι υποβιβάζω το κόπο σου και το accomplishment να μπεις στο Φυσικό?

Και μην το πάρεις προσωπικά. Απλά, για να καταλάβουν όλοι (και εσύ) αυτή την αβάσιμη επιχειρηματολογία.
Και αν είναι όλα τόσο εύκολα μπροστά στην Κβαντομηχανική, ελάτε να τα διαβάσετε τα δικά μας και να τα δώσετε για εμάς τους άχρηστους (μπροστά σε εσάς)

Τέλοσπάντων, δεν θα κάτσω να συνεχίσω όπως είπα αυτή τη συζήτηση δίχως επιχειρηματολογία από τις άλλες πλευρές.
Με έχουν βγάλει υπερόπτη, ότι μου αρέσει η αυτοπροβολή, ότι φοιτώ σε πανεύκολη σχολή (κάτι που με καθιστά χαζό και φοιτητή του φραπέ) ακόμα και ότι έχω κόμπλεξ! Χαχα
Δεν ασχολούμαι.
Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και θα συνεχίσω να μάχομαι για το καλύτερο για εμένα.
Εξάλλου, haters gonna hate ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Πάντως γενικά το κουράσαμε το θέμα... Έχουν καταντήσει βαρετές αυτές οι κοκορομαχίες. Καθένας πορεύεται όπως νομίζει;-).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top