Εξεταστική

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Εγώ αύριο δίνω εργαστήριο και έχω να διαβάσω από προχθές.

Στρώσου Σόφη είναι αλυσίδα. :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εγω παλι δεν εχω κανει τιποτα εκτός απο τα 1/2 μιας εργασίας στο autocad. Και ο χρονος τρέχει αλλα εγω στον κόσμο μου :look:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Γνωριζει κανεις εαν το καλοκαιρι η εξεταστικη θα ειναι διπλη? Ή έστω αν έχει ακουστει κατι ,γιατι ο καθενας που εχω ρωτησει λεει τα δικα του -.-

Tον δεκεμβρη ειχε ψηφιστει τροπολογια που ελεγε για διπλη εξεταστικη και τον Φεβρουαριο και Ιουνιο ,οποτε λογικα αν δεν ψηφιστει νεα τροπολογια (με την νεα κυβερνηση ) το πραμα μενει ως εχει ,σωστα?

Τελικά (αν και ψηφίστηκε τροπολογία), για ακόμα μία φορά το κάθε τμήμα έκανε τα δικά του. Άλλοι διπλή κι άλλοι μονή, λογικά με απόφαση ΓΣΤ. Τι έγινε σε εσάς;

Έλα δεν θέλω ειρωνείες, μπορώ να θυμηθώ τουλάχιστον 4 εξεταστικές που ξεκινούσαμε Δευτέρα και το πρόγραμμα βγήκε Παρασκευή. 8)

Και ναι βγήκε το πρόγραμμα δέκα μέρες πριν αρχίσουμε. Δίνω εξετάσεις 18, 19 και 23 Ιουνίου (+5 εργασίες) και είμαι υπερχαρούμενη για την προτελευταία εξεταστική μου. :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 516 μηνύματα.
κι εγω σε τραγικη κατασταση ειμαι.. δινω αυριο προφορικα και πρεπει να παω τωρα για 7ωρο στην δουλεια.. μαλλον θα γυρισω να κοιμηθω λιγο και θα διαβασω μεχρι το πρωι μπας και πω τιποτα. μετα εχω αδεια 5 μερες να διαβασω για 2 μαθηματα, θα παω σιγουρα σε καποιο αναγνωστηριο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jucticeee

Νεοφερμένος

Η jucticeee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
για μενα η εξεταστικες ειναι πιο αγχωτικες και απ τις πανελληνιες!=(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
"H εξέταση δεν θα είναι όπως με τον προηγούμενο. Θα στηριχθεί στις ασκήσεις που κάναμε και τις (περιεκτικότατες) διαφάνειες. Κυρίως αυτα να δείτε και όχι το βιβλίο. " Και ερχεται και σου βάζει μισή άσκηση και ότι πιο συνδιαστικό υπάρχει στο βιβλίο σε θεωρία. :clapping: στα διάλα πάλι σήμερα :mad:
Αυτές οι διαφάνειες εν τέλει, τολμώ να πω ότι είναι κουραστικές και σε αποπροσανατολίζουν ! :worry: Ιδίως όταν πρόκειται για διαφάνειες 118 ή 122 σελίδων, σαν και αυτή που μόλις ολοκλήρωσα από τον ιστότοπο του e-class !!... :confused: Τα συγγράμματα τότε για ποιο λόγο μας διανέμονται ; Δεν είναι προτιμητέο να διαβάζει κανείς από βιβλίο και να κάνει έπειτα ο ίδιος τη σύνοψη αυτού που διάβασε, τα σχεδιαγράμματά του, να γράψει τις λέξεις-φράσεις κλειδιά του αν χρειαστεί ; :hmm: :rolleyes: Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε περισσότερο να διαβάζετε ; Από διαφάνειες ή από βιβλίο; :book: :hmm: Αλήθεια, Serena για ποιο μάθημα ήταν οι "περιεκτικότατες" διαφάνειες ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Αυτές οι διαφάνειες εν τέλει, τολμώ να πω ότι είναι κουραστικές και σε αποπροσανατολίζουν ! :worry: Ιδίως όταν πρόκειται για διαφάνειες 118 ή 122 σελίδων, σαν και αυτή που μόλις ολοκλήρωσα από τον ιστότοπο του e-class !!... :confused: Τα συγγράμματα τότε για ποιο λόγο μας διανέμονται ; Δεν είναι προτιμητέο να διαβάζει κανείς από βιβλίο και να κάνει έπειτα ο ίδιος τη σύνοψη αυτού που διάβασε, τα σχεδιαγράμματά του, να γράψει τις λέξεις-φράσεις κλειδιά του αν χρειαστεί ; :hmm: :rolleyes: Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε περισσότερο να διαβάζετε ; Από διαφάνειες ή από βιβλίο; :book: :hmm: Αλήθεια, Serena για ποιο μάθημα ήταν οι "περιεκτικότατες" διαφάνειες ?

Εμείς δεν είχαμε ποτέ διαφάνειες και ούτε...e-class. :P Όμως η κύρια πηγή μελέτης ήταν το σύγγραμμα και οι χειρόγραφες σημειώσεις, τα παλιά θέματα, η βιβλιοθήκη για όποιον γούσταρε φάση. :P Ο εγκέφαλος αποτυπώνει καλύτερα, αν μελετάς κάτι χειρόγραφο ή σε βιβλίο, γράφοντας παράλληλα σε σχέση με μια οπτική ανάγνωση στην οθόνη του ΗΥ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Εμείς δεν είχαμε ποτέ διαφάνειες και ούτε...e-class. :P Όμως η κύρια πηγή μελέτης ήταν το σύγγραμμα και οι χειρόγραφες σημειώσεις, τα παλιά θέματα, η βιβλιοθήκη για όποιον γούσταρε φάση. :P Ο εγκέφαλος αποτυπώνει καλύτερα, αν μελετάς κάτι χειρόγραφο ή σε βιβλίο, γράφοντας παράλληλα σε σχέση με μια οπτική ανάγνωση στην οθόνη του ΗΥ.
Ακριβώς έτσι ! Και βέβαια αποτυπώνονται καλύτερα οι πληροφορίες όταν το υλικό είναι σε έντυπη μορφή ! :book: Συμφωνούμε ! Μήπως εν τέλει θα ήταν ιδανικότερο να επιστρέφαμε στον παραδοσιακό τρόπο μελέτης; μόνο συγγράμματα, χειρόγραφες σημειώσεις ?... :hmm: Δεν τάσσομαι κατά της μελέτης απ' τον υπολογιστή, αλλά είναι κουραστικό να διαβάζεις υποχρεωτικά απ' τον ιστότοπο, καθηλωμένος/-μένη μπροστά από μια οθόνη επειδή εκεί είναι αναρτημένες οι διαφάνειες, το περιεχόμενο των οποίων είναι συμπυκνωμένο, με ορθογραφικά λάθη του τύπου "σύγχιση, η συνέπειες..." . :whistle: Τουλάχιστον, μόλις πριν από λίγο ολοκλήρωσα τη μελέτη της ύλης του "Δικαίου των ΜΜΕ" :clapup:, οπότε δύναμαι να προχωρήσω στην επανάληψη των διαφανειών !... Αν και έχουμε ύλη και απ' το σύγγραμμα το διανεμόμενο εκτός από τις διαφάνειες ! Σημειωτέον, η ανάρτηση των διαφανειών στον ιστότοπο πραγματοποιήθηκε από τις 23/05 ως τις 02/06 και η εξέταση του μαθήματος αυτού είναι στις 08/06 !... :worry: Τι χρονική συνέπεια !... :rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εμένα με βοηθάει να διαβάζω από τις σημειώσεις μου και ταυτόχρονα να βλέπω και τις διαφάνειες. Βέβαια είναι και ανάλογα το μάθημα,αλλά στην ιστορία βυζαντινής αρχιτεκτονικής για παράδειγμα που διάβαζα το απόγευμα, οι διαφάνειες έχουν εικόνες και με βοηθάνε στο να καταλάβω όρους,διαδικασίες κτλ. Πρώτα διαβάζω σημειώσεις του μαθήματος και αυτά που έχει ανεβάσει ο καθηγητής και μετά από το σύγγραμα. Έτσι επιμένω στα σημεία που έχουμε διδαχθεί στο μάθημα,γιατί μας λένε ότι πρέπει να έχουμε κριτική σκέψη και να καταλαβαίνουμε τι πρέπει να διαβάσουμε και τι όχι. Δεν μπορώ στην ιστορία για παραδειγμα να διαβάσω και τις 600 σελίδες λεπτομερώς :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Όντως, εξαρτάται από το μάθημα και το σύστημα που ακολουθεί ο εκάστοτε καθηγητής
Προσωπικά προτιμώ να διαβάζω τις χειρόγραφες σημειώσεις μου παράλληλα με τα συγγράμματα καθ΄ ολο το εξάμηνο και ύστερα, στις προόδους ή στην εξεταστική, να σημειώνω αλλου τα πιο σημαντικά σημεία ώστε να εστιασω σε αυτά εν τέλη.
Υπάρχουν όμως μαθήματα στα οποία ο καθηγητής σου προσφέρει την υλη απλόχερα, σε ψηφιακή μορφή. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι σημειώσεις είναι ελάχιστες, αν όχι καθόλου, οποτε το διάβασμα εστιάζεται κυρίως από τον υπολογιστή. Δεν είναι βολικό, σε γενικές γραμμές, αλλά το να εκτυπωσεις τόσες πολλές διαφάνειες δεν είναι εξίσου καλό. Ίσως με τα tablet να βολεύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ροβερτα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Όντως, εξαρτάται από το μάθημα και το σύστημα που ακολουθεί ο εκάστοτε καθηγητής
Προσωπικά προτιμώ να διαβάζω τις χειρόγραφες σημειώσεις μου παράλληλα με τα συγγράμματα καθ΄ ολο το εξάμηνο και ύστερα, στις προόδους ή στην εξεταστική, να σημειώνω αλλου τα πιο σημαντικά σημεία ώστε να εστιασω σε αυτά εν τέλη.
Υπάρχουν όμως μαθήματα στα οποία ο καθηγητής σου προσφέρει την υλη απλόχερα, σε ψηφιακή μορφή. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι σημειώσεις είναι ελάχιστες, αν όχι καθόλου, οποτε το διάβασμα εστιάζεται κυρίως από τον υπολογιστή. Δεν είναι βολικό, σε γενικές γραμμές, αλλά το να εκτυπωσεις τόσες πολλές διαφάνειες δεν είναι εξίσου καλό. Ίσως με τα tablet να βολεύει.
"Υπάρχουν όμως μαθήματα στα οποία ο καθηγητής σου προσφέρει την υλη απλόχερα, σε ψηφιακή μορφή. Σε τέτοιες περιπτώσεις οι σημειώσεις είναι ελάχιστες, αν όχι καθόλου, οποτε το διάβασμα εστιάζεται κυρίως από τον υπολογιστή" . Ενδέχεται να είναι η περίπτωσή μου !!... :angelnot: :whistle: :worry: Ή μάλλον είναι σίγουρα αυτή, αν και στην εξεταστέα ύλη περιλαμβάνεται και ολόκληρο το σύγγραμμα εκτός από τις διαφάνειες !... :worry: "Μάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι" !... Αλλά με το έμπειρο μάτι μου μπορώ να αντιληφθώ ποιες σελίδες αξίζει να μελετηθούν και ποιες όχι !... :angelnot: :shifty:

Εμένα με βοηθάει να διαβάζω από τις σημειώσεις μου και ταυτόχρονα να βλέπω και τις διαφάνειες. Βέβαια είναι και ανάλογα το μάθημα,αλλά στην ιστορία βυζαντινής αρχιτεκτονικής για παράδειγμα που διάβαζα το απόγευμα, οι διαφάνειες έχουν εικόνες και με βοηθάνε στο να καταλάβω όρους,διαδικασίες κτλ. Πρώτα διαβάζω σημειώσεις του μαθήματος και αυτά που έχει ανεβάσει ο καθηγητής και μετά από το σύγγραμα. Έτσι επιμένω στα σημεία που έχουμε διδαχθεί στο μάθημα,γιατί μας λένε ότι πρέπει να έχουμε κριτική σκέψη και να καταλαβαίνουμε τι πρέπει να διαβάσουμε και τι όχι. Δεν μπορώ στην ιστορία για παραδειγμα να διαβάσω και τις 600 σελίδες λεπτομερώς :P
Και εγώ εκτιμώ ότι, εξαρτάται και από το μάθημα ! Στο μάθημα που αναφέρεις προφανώς και είναι εποικοδομητικές οι διαφάνειες ! Και η Ιστορία Τέχνης αποτελεί ένα άλλο συναφές εν μέρει παράδειγμα προς το μάθημα που ανέφερες ! Αν πρόκειται για ορισμούς και αποσαφήνιση όρων είναι χρήσιμες οι διαφάνειες ! Αλλά αν το αντικείμενο του μαθήματος δεν είναι ξεκάθαρο, όπως στη δική μου περίπτωση, με το μάθημα "Σύγχρονη Τεχνολογία και ΜΜΕ", που εστιάζει στα ψηφιακά παιχνίδια, την ευχρηστία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δυνητική πραγματικότητα αλλά οι διαφάνειες εμπεριέχουν λέξεις-φράσεις κλειδιά και δεν μπορείς να τις διασταυρώσεις με το βιβλίο, αρχίζεις να προβληματίζεσαι !... :worry: Αν δε η διατύπωση δεν είναι και τόσο επιστημονική, προκειμένου να είναι βέβαιο ότι θα γίνει κατανοητό το νόημα των φράσεων, προβληματίζεσαι περισσότερο... :hmm: Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα από διαφάνειά μας για την επικοινωνιακή υπερφόρτωση στο Facebook: "Υπάρχει μια ποσότητα πληροφορίας η οποία είναι ΟΝΤΩΣ ενδιαφέρουσα, είναι όντως διαχειρίσιμη και είναι ΟΝΤΩΣ αυτή που θέλουμε αλλά και μπορούμε να ξέρουμε για κάτι ή για κάποιον. Όταν αρχίζουμε και «βομβαρδιζόμαστε» από άσχετη, αδιάφορη και μη διαχειρίσιμη πληροφορία για τις «ζωές των άλλων» («φίλων» μας), τότε οι σχέσεις «υπερφορτώνονται», «μπουκώνουν», «μπουχτίζουν» και τελικά χάνουν τα πραγματικά νοήματα, τις βαρύτητες και τις ουσίες τους και γίνονται και αυτές πιο «χαλαρές» και με λιγότερη σημασία (δεν μπορώ και δεν θέλω να ξέρω διαρκώς πού είναι και τι κάνει ο άλλος, ή για το σκύλο, τη γάτα, την ανά πάσα στιγμή διάθεσή του,τις σκέψεις του, τη δουλειά του, το σύντροφό του, κλπ, κλπ –αρχίζει και δεν με ενδιαφέρει πια να μάθω…)" :whistle: Ή "Facebook: • Διατήρηση εξωδιαδικτυακών σχέσεων , • Επανασύνδεση με παλιές σχέσεις, • Ενεργοποίηση «κοιμώμενων» σχέσεων , • Μετατροπή εφήμερων σχέσεων σε σταθερές σχέσεις, • Δημιουργία νέων γνωριμιών (λόγω friending) , • Aναζήτηση πληροφοριών για άλλους ". Ας έχουμε λοιπόν την απλή διατύπωση, αλλά ας είναι στη διάθεσή μας και μια σύνθετη... :rolleyes:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Αυτές οι διαφάνειες εν τέλει, τολμώ να πω ότι είναι κουραστικές και σε αποπροσανατολίζουν ! :worry: Ιδίως όταν πρόκειται για διαφάνειες 118 ή 122 σελίδων, σαν και αυτή που μόλις ολοκλήρωσα από τον ιστότοπο του e-class !!... :confused: Τα συγγράμματα τότε για ποιο λόγο μας διανέμονται ; Δεν είναι προτιμητέο να διαβάζει κανείς από βιβλίο και να κάνει έπειτα ο ίδιος τη σύνοψη αυτού που διάβασε, τα σχεδιαγράμματά του, να γράψει τις λέξεις-φράσεις κλειδιά του αν χρειαστεί ; :hmm: :rolleyes: Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε περισσότερο να διαβάζετε ; Από διαφάνειες ή από βιβλίο; :book: :hmm: Αλήθεια, Serena για ποιο μάθημα ήταν οι "περιεκτικότατες" διαφάνειες ?

Βασικά εμένα δεν με βολεύει α διαβάζω στον υπολογιστή γενικότερα. Αν δεν έχω το βιβλίο να το κάνω παπαγαλί στην υπογράμιση δεν μπορώ άσε που με αποσπά ο υπολογιστής. :P

Προσωπικά εξαρτάται απο το μάθημα. Τώρα πχ δίνω εργαστήριο οπότε θα διαβάσω από τον οδηγό και το τετράδιο μονο και ότι παραπομπές έχει στο βιβλίο. Εξαρτάται από το πόσο ευανάγνωστο είναι το βιβλίο και πόσο πλήρεις είναι οι διαφάνειες.

Το μάθημα που έλεγα ηταν η Θερμοδυναμική και ήταν το μισό κομμάτι ενός μαθήματος. Τα άλλα μισά θέματα μια χαρά ήτανε. Συνδιαστικά, δυσκολα αρκετά και επαρκώς συζητημένα στο αμφιθέατρο. Και καλύπτονταν και από τις σημειώσεις του καθηγητή. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.
Τι να πω κι εγώ που τα μισά μαθήματα της σχολής ( μην πω και παραπάνω), χρειάζονται υπολογιστή:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Εγώ παιδιά από τον υπολογιστή δε μπορώ να διαβάζω. Ό,τι ανεβάζουν οι καθηγητές τα εκτυπώνω για να μπορώ να τα διαβάζω πιο άνετα, να σημειώνω με στυλό, με μαρκαδόρο... αυτά με τον υπολογιστή δε μπορώ να τα κάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Εγώ παιδιά από τον υπολογιστή δε μπορώ να διαβάζω. Ό,τι ανεβάζουν οι καθηγητές τα εκτυπώνω για να μπορώ να τα διαβάζω πιο άνετα, να σημειώνω με στυλό, με μαρκαδόρο... αυτά με τον υπολογιστή δε μπορώ να τα κάνω.

Έτσιιι! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Αυτές οι διαφάνειες εν τέλει, τολμώ να πω ότι είναι κουραστικές και σε αποπροσανατολίζουν ! :worry: Ιδίως όταν πρόκειται για διαφάνειες 118 ή 122 σελίδων, σαν και αυτή που μόλις ολοκλήρωσα από τον ιστότοπο του e-class !!... :confused: Τα συγγράμματα τότε για ποιο λόγο μας διανέμονται ; Δεν είναι προτιμητέο να διαβάζει κανείς από βιβλίο και να κάνει έπειτα ο ίδιος τη σύνοψη αυτού που διάβασε, τα σχεδιαγράμματά του, να γράψει τις λέξεις-φράσεις κλειδιά του αν χρειαστεί ; :hmm: :rolleyes: Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε περισσότερο να διαβάζετε ; Από διαφάνειες ή από βιβλίο; :book: :hmm: Αλήθεια, Serena για ποιο μάθημα ήταν οι "περιεκτικότατες" διαφάνειες ?

Είναι 1000 φορές καλύτερο το βιβλίο.Το πρόβλημα είναι ότι λίγοι καθηγητές ακολουθούν πιστά ένα βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Εσείς από ποια πηγή προτιμάτε περισσότερο να διαβάζετε ; Από διαφάνειες ή από βιβλίο; :book: :hmm:
Εξαρτάται το μάθημα. Στο πρώτο εξάμηνο είχαμε 3 μαθήματα (φυσική, ορυκτολογία, κρυσταλλογραφία) που πραγματικά δεν έβγαζες άκρη με τίποτα από τα βιβλία. Οπότε υποχρεωτικά διαφάνειες. Σε αυτό το εξάμηνο πάλι δύο μεθήματα μας έβγαλαν ουσοαστικά αυτά που θέλουν να διαβάσουμε σε σκαναρισμένες σημειώσεις αλλά έτσι από τον υπολογιστή δεν μπορώ να διαβάσω κατεβατά οπότε τα εκτύπωσα. :P Γενικά σαν τα βιβλία που έχεις να κάνεις σημειώσεις πάνω τους να βάλεις σελιδοδείκτες να σειμειώνεις κτλ δεν έχει.

Χθες έδινα ένα εργαστήριο που είναι μάθημα πολύ σημανρικό και αλυσίδα και έσκισαααα! :D :clapup:
Πάω να σκίσω και στη θεωρία τώρα. :pfff:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Ιδιαίτερα και για το Διδακτορικό βεβαίως βεβαίως ! :angelnot:


Ακριβώς έτσι ! Και βέβαια αποτυπώνονται καλύτερα οι πληροφορίες όταν το υλικό είναι σε έντυπη μορφή ! :book: Συμφωνούμε ! Μήπως εν τέλει θα ήταν ιδανικότερο να επιστρέφαμε στον παραδοσιακό τρόπο μελέτης; μόνο συγγράμματα, χειρόγραφες σημειώσεις ?... :hmm: Δεν τάσσομαι κατά της μελέτης απ' τον υπολογιστή, αλλά είναι κουραστικό να διαβάζεις υποχρεωτικά απ' τον ιστότοπο, καθηλωμένος/-μένη μπροστά από μια οθόνη επειδή εκεί είναι αναρτημένες οι διαφάνειες, το περιεχόμενο των οποίων είναι συμπυκνωμένο, με ορθογραφικά λάθη του τύπου "σύγχιση, η συνέπειες..." . :whistle: Τουλάχιστον, μόλις πριν από λίγο ολοκλήρωσα τη μελέτη της ύλης του "Δικαίου των ΜΜΕ" :clapup:, οπότε δύναμαι να προχωρήσω στην επανάληψη των διαφανειών !... Αν και έχουμε ύλη και απ' το σύγγραμμα το διανεμόμενο εκτός από τις διαφάνειες ! Σημειωτέον, η ανάρτηση των διαφανειών στον ιστότοπο πραγματοποιήθηκε από τις 23/05 ως τις 02/06 και η εξέταση του μαθήματος αυτού είναι στις 08/06 !... :worry: Τι χρονική συνέπεια !... :rolleyes:
Κάνεις λες και πήγες χθες πρώτη μέρα Πανεπιστήμιο, όσον αφορά τη χρονική συνέπεια της ανάρτησης των σημειώσεων. :P Η παραδοσιακή μορφή μελέτης ενδείκνυται από κορυφαίους επιστήμονες (παιδαγωγούς και ψυχολόγους) έναντι της παθητικής μελέτης μέσω υπολογιστή. Μάλιστα η ανάγνωση μεγαλοφώνως: σαν να διδάσκεις τον εαυτό σου, είναι ακόμη καλύτερη μέθοδος. Συνίσταται να καταναλώνεις πολλά χαρτιά πρόχειρα γιατί αλλιώς νιώθεις την ψευδαίσθηση ότι τα μαθαίνεις. Ακόμη, η πολύωρη ανάγνωση μπροστά από μια οθόνη προκαλεί κούραση στα μάτια και πιθανόν πονοκέφαλο. Κάποιες διαφάνειες δεν γίνεται να τις εκτυπώσεις; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εμείς δεν είχαμε ποτέ διαφάνειες και ούτε...e-class. :P Όμως η κύρια πηγή μελέτης ήταν το σύγγραμμα και οι χειρόγραφες σημειώσεις, τα παλιά θέματα, η βιβλιοθήκη για όποιον γούσταρε φάση. :P Ο εγκέφαλος αποτυπώνει καλύτερα, αν μελετάς κάτι χειρόγραφο ή σε βιβλίο, γράφοντας παράλληλα σε σχέση με μια οπτική ανάγνωση στην οθόνη του ΗΥ.

Σωστός... εγώ μερικές φορές εύχομαι να μας έβαζαν οι καθηγητές ύλη από τα βιβλία που παίρνουμε. Στο pc δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, δεν γράφω καλά μετά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos kaladas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο nikos kaladas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 253 μηνύματα.
εγω φιλοι μου παντως χρωσταω 35 μαθηματα και δεν αγχωνομαι καθολου.εσεις γτ αγχεστε ακομα απορω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top