Εξεταστική και κορωνοϊός

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται να αναπτύξουν σύστημα που να αποτρέπει τις αντιγραφές. Υπάρχουν πολλά. Για παράδειγμα, το Proctorio.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Οι φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες θα μπορούσαν να ζητήσουν να εξεταστούν προφορικά. Επίσης στην εξεταστική κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει μάθημα, εάν δεν θέλει/φοβάται. Από τη στιγμή που σχεδιάζεται να ανοίξουν δημοτικά και νηπιαγωγεία, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην γίνει εξεταστική δια ζώσης για όσους το επιθυμούν. Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται ασφαλέστερο να ανοίξουν τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά; Οι φοιτητές έχουν την ωριμότητα να κρατήσουν αποστάσεις μεταξύ τους, πόσω μάλλον σε μια εξέταση. Τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου θα αγκαλιαστούν από την πρώτη μέρα επαναλειτουργείας.
Αυτό ισχύει και ανάποδα. Όποιος δεν θέλει/διαφωνεί με τις ηλεκτρονικές εξετάσεις μπορεί να μην δώσει. Μην καταφεύγουμε σε επιχειρήματα τύπου να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...
Στο ποστ που παρέθεσας ανέπτυξα 3 σημεία, γιατί είναι πιο επικίνδυνο να γίνουν δια ζώσης εξετάσεις, σε σχέση με το ανοίξουν τα σχολεία. 1 είναι η διάρκεια της διαδικασίας, 2 είναι ο παράγοντας των μετακινήσεων, 3 η καθημερινότητα του φοιτητή.
Το να γίνουν εξετάσεις δια ζώσης, για όσους το επιθυμούν, είναι το ίδιο, με το να κάναμε προαιρετικό lock down. Επιχειρήσεις έκλεισαν για 2 μήνες και δεν διαμαρτηρήθηκαν καθόλου, εμάς μας είπαν για εναλλακτικές εξ αποστάσεως εξετάσεις και κάνουμε λες και μας σούβλισαν.
Και η εξεταστική προαιρετική είναι. Καλώς η κακώς η ζωή συνεχίζεται, η καραντίνα έγινε για να ετοιμαστούν τα νοσοκομεία, όχι για να εγκλωβιστούμε σπίτι μέχρι να βρεθεί εμβόλιο. Όποιος φοβάται τόσο πολύ, δεν μπορεί να έχει την απαίτηση και να κάτσει σπίτι και να γίνουν πρόχειρες και αμφίβολες εξετάσεις. Δε θα ευτελιστεί ο θεσμός για λίγους υπερβολικούς. Απλώς όποιος ανήκει στις ευπαθείς ομάδες θα πρέπει να μπορεί να εξετασθεί προφορικά ηλεκτρονικά.
Μην πάμε σε επιχειρήματα του τύπου, εγώ έχω εξασφαλίσει την προσωπική μου ασφάλεια, οι υπόλοιποι κόψτε το λαιμό σας. Εάν η εξεταστική είναι προαιρετική και όποιος ανησυχεί για τα δια ζώσης μπορεί να μην δώσει, το ίδιο ισχύει και για τη διαδικτυακή, όποιον δεν τον αρέσει η αλλαγή, ας περιμένει την επαναληπτική του Σεπτεμβρίου ;)
Και το πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης πρόχειρο ήταν στην αρχή. Στην πορεία βελτιστοποιήθηκε. Και επιδέχεται περαιτέρω βελτίωσης.

Εδώ να κάνω μια ερώτηση, εάν το Σεπτέμβριο ή, πιο εύκολα, τον Ιανουάριο, εμφανιστεί ένα μεγάλο κύμα κορονοϊου, θα επιμένετε για δια ζώσεις εξετάσεις; Ή εκεί οι διαδικτυακές θα γίνουν καλές;


Όπως είπα, η ζωή συνεχίζεται, με τις διάφορες προφυλάξεις που είναι αναγκαίες. Θα πάρουν καμιά δεκαριά φορές συνολικά το λεωφορείο οι φοιτητές για να πάνε να δώσουν 4-5 μαθήματα. So what, σε μια βδομάδα ανοίγουν τα μαγαζιά και θα είναι σα τις σαρδέλες όλοι πάλι.
Εάν εσύ πάρεις καμιά δεκαριά φορές το λεωφορείο, έρχεσαι σε επαφή με καμιά 500αριά άτομα. Εάν από δίπλα κάνει το ίδιο, μιλάμε για άλλα 500.
Εάν εγώ φοβάμαι του θανατά, πηγαινοέρχομαι με το αυτοκίνητο και δεν βγαίνω. Όταν κάθομαι για εξέταση, πίσω μου είσαι εσύ και δίπλα ο άλλος. Με πόσα άτομα έρχομαι σε επαφή; 2 ή 1000;

Εδώ είναι ακριβώς η ουσία του θέματος: Οι εξετάσεις είναι ένας θεσμός υποχρεωτικός. Έχεις το δικαίωμα να τον αρνηθείς, αλλά με μεγάλο κόστος. Όσο προσεκτικός και εάν είναι κάποιος, δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τη συμπεριφορά του άλλου.

Και να το πάμε και λίγο παρακάτω, πώς θα εξεταστούμε από απόσταση; Σε εμάς, σε όλες τις εξεταστικές, τα αμφιθέατρα γέμιζαν ΟΛΑ ασφυκτικά. Το σύστημα σειρά παρά σειρά, που εφαρμοζόταν κατά της αντιγραφής, και σήμαινε απόσταση 0.50-0.75 μέτρα, ΔΕΝ πρόσφερε αρκετό χώρο για όλους. Η απόσταση 1.5 μέτρου συνεπάγεται ένας φοιτητής ανά 5 σειρές. Έχετε εσείς στη σχολή σου τόσο χώρο;
Για να το κάνω πιο απλό, τα εστιατόρια, με τα νέα μέτρα, θα πρέπει να λειτουργούν περίπου στο 1/3 της χωρητικότητάς τους. Έχουν χώρο τα πανεπιστήμια να διεξάγουν εξετάσεις στο 1/3 της μέχρι σήμερας χωριτηκότητας κάθε αίθουσας;
Εγώ ξέρω πως όχι. Ξέρεις γιατί; Γιατί μέσα στο Πάσχα υπήρχανε σκέψεις να χρησιμοποιήσουν τα Πανεπιστήμια για χώρους Πανελληνίων εξετάσεων. Μέχρι πέρσι οι Πανελλήνιες έπαιρνας τις αίθουσες των 3 τάξεων του Λυκείου, για να γράψει η Γ' και μόνο. Φέτος, με τα πρόσθετα μέτρα αποστάσεων αυτό ενδέχεται να μη φτάνει.




Και ο μαθητής βγαίνει φυσικά, και είναι και λιγότερο ώριμος από το φοιτητή και άρα πιο επικίνδυνος. Εξάλλου ο φοιτητής θα βγει είτε είναι στην φοιτητούπολη είτε στο hometown, πίστεψέ με :hehe: Και στη φοιτητική πόλη μένει μόνος, άρα εξαλείφεται η πιθανότητα να κολλήσει την οικογένειά του στο πατρικό.
Και εγώ σπουδάζω εκτός πατρικού. Και μου είναι εύκολο να καθήσω 2 εβδομάδες καραντίνα, μετά την εξεταστική. Μου είναι εύκολο να διασφαλίσω την οικογένεια μου. Ο φοιτητής που μένει και σπουδάζει θεσσαλονίκη τι θα κάνει; Ή, επειδή εγώ και εσύ νοικιάζουμε και το έχουμε λύσει, ας πάνε οι άλλοι να κόψουν τον λαιμό τους;


Δε νομίζω πως έχουμε τις υποδομές ούτε έστω πειραματική εμπειρία από εξ αποστάσεως εξεταστική. Θα παίξουμε κορώνα(χε)-γράμματα το αδιάβλητο και το υψηλό επίπεδο των εξετάσεων(multiple choice σε θεωρητικές σχολές δεν νοείται, τα σκονάκια θα είναι πανευκολα, τα τεχνικά προβλήματα μεγάλα), για να αποφύγουμε και καλά διασπορά, ενώ ταυτόχρονα ανοίγουμε χωρίς λόγο τα σχολεία, τις εκκλησίες και τα ξενοδοχεία για τουρισμό; Υποκρισία.
Έπειτα, έχουμε σύμμαχο μας τον πολύ ζεστό καιρό μια καλή προηγηθείσα καραντίνα που έριξε κατά πολύ τα κρούσματα. Αν παρόλαυτα κάνουμε εξ αποστάσεως εξετάσεις, θα δημιουργηθεί προηγούμενο, ώστε και του σεπτεμβρίου και του φλεβάρη να γίνουν ηλεκτρονικά. Γίνεται ανώτατη εκπαίδευση έτσι;
Επίσης, έστω και ένας φοιτητής να μην έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό μέσο ή στο διαδίκτυο(που είναι πολλοί), η όλη διαδικασία είναι ανήθικη.
Και τέλος, λες πως και μια εξεταστική να χαθεί, δε χάλασε ο κόσμος. Ρώτα και τους επι πτυχίω που έχουν κάνει αίτηση για μεταπτυχιακό από σεπτέμβρη, αυτούς που θέλουν να δώσουν εξετάσεις στο σύλλογο επαγγελματικού κλάδου και τους γονείς τους που πληρώνουν νοίκια.
Οι υποδομές φτιάχονται. Δεν ξέρω εάν έχεις κάποιο παράδειγμα που εφαρμόστηκε οποιαδήποτε μεταρρύθμιση και ήμασταν 100% έτοιμη για αυτή. Καινούργιες καταστάσεις επιβάλλουν οι αλλαγές, αυτές αναδεικνύουν αστοχίες και αυτές πρέπει να διορθώνονται.
Ο Πιερακάκης ανακοίνωσε πανηγυρικά χθες ότι καταργείται το φαξ στο Δημόσιο. Το να είμαστε κάθετοι στην αλλαγή, απλά γιατί, οδηγεί σε τέτοια ευτράπελα. Ξαναλέω, δεν δοκιμάζουμε διαδικτυακές εξετάσεις υπό φυσιολογικές συνθήκες, αλλά υπό συνθήκες πανδημίας. Είναι μία δοκιμή, που εξασφαλίζει ΚΑΙ τη διασφάλιση της υγείας ΚΑΙ τη διεξαγωγή της εξεταστικής.

Αυτά περί υψηλού επιπέδου εξετάσεις, συγγνώμη, αλλά είναι μπούρδες. Η αντιγραφή πάει σύννεφο, σε όλες τις σχολές, σε όλες τις βαθμίδες και με όλες τις μορφές. Έχω δει φοιτητή να έρχεται με 2 κινητά τηλέφωνα, να πηγαίνει να αφήσει επιδεικτικά το ένα στην έδρα, ενημερώνοντας το διδάσκοντα ότι είναι ανοιχτό επειδή περιμένει σημαντικό τηλεφώνημα και να αντιγράφει από το δεύτερο που είχε στα πόδια του. Εάν συναναστρέφεσαι μόνο με το τοπ 15-20% της σχολής σου, συγγνώμη, σου φαίνεται ότι είναι από άλλο κόσμο, αλλά έτσι γίνεται. Ο Έλληνας κλέβει το Δημόσιο και το Δημόσιο τον Έλληνα, οι εξετάσεις δεν είναι το Ιερό Δισκοπότηρο.

Όσο για τη θέσπιση τετελεσμένου. Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τα διαδικτυακά μαθήματα; Αφού κάναμε σε αυτό το εξάμηνο διαδικτυακά, δεν θα γίνουν έτσι και το χειμώνα; Και την επόμενη άνοιξη; Γίνεται Πανεπιστήμιο, μόνο μέσω υπολογιστή; Προσωπικά θεωρώ πώς όχι. Για εφάρμοσε τη λογική σου, όμως, στα διαδικτυακά μαθήματα, γύρνα 2 μήνες πίσω και δες τι θα γινόταν. Εάν δεν κάναμε διαδικτυακά, για να μην θέσουμε προηγούμενο, θα χανόταν το εξάμηνο... Δεν ξέρω τι έγινε στη δική σας σχολή, σε εμάς αρκετοί καθηγητές σημαντικών μαθημάτων περίμεναν να ξανανοίξουμε για να κάνουν αυστηρά δια ζώσης μαθήματα. Μόλις η γραμματεία είπε ότι αυτά ενδέχεται να χαθούν και ξεκίνησαν οι φοιτητές να φωνάζουν, μαγικά ξεκίνησαν όλα διαδικτυακά. Θεωρείς ότι κακώς έγιναν διαδικτυακά μαθήματα και δεν χάθηκε το εξάμηνο; Πώς προεξοφλείς ότι εάν δεν γίνει δια διαδικτυακά η εξεταστική θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης και δεν θα αναβληθεί;
Λέτε να πάει διπλή εξεταστική το Σεπτέμβρη, το έχω ρωτήσει 3 φορές και κανένας δεν απαντάει: Εάν πούμε ότι το Σεπτέμβρη γίνεται διπλή εξεταστική, υπάρχει κάποια εξασφάλιση ότι δεν θα υπάρξει έξαρση και δεν θα αναβληθούν τελικά και οι δύο εξεταστικές; Κάποιοι κάνουν προβλέψεις για 5 μήνες, με 2 μήνες εμπειρίας με τον ιό.

Και τέλος, λες πως και μια εξεταστική να χαθεί, δε χάλασε ο κόσμος. Ρώτα και τους επι πτυχίω που έχουν κάνει αίτηση για μεταπτυχιακό από σεπτέμβρη, αυτούς που θέλουν να δώσουν εξετάσεις στο σύλλογο επαγγελματικού κλάδου και τους γονείς τους που πληρώνουν νοίκια.
Φίλτατε, το ίδιο επιχείρημα χρησιμοποίησες στην αρχή, όταν είπες ότι η εξεταστική είναι προαιρετική και όποιος θέλει να μη δώσει. Και, πρόσεξε, η μέθοδος που προτείνω είναι διεξαγωγή ηλεκτρονικής εξεταστικής. Αυτό που προτείνεις εσύ ΔΕΝ εξασφαλίζει ότι θα γίνει εξεταστική. Να σου πω γιατί;
Πάμε να δώσουμε μαθήματα. Την πρώτη εβδομάδα όλα καλά. Δεύτερη εβδομάδα διαπιστώνεται ότι το οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν έξαρση του ιού. 2 μαλάκες ήρθαν από εξωτερικό, δεν μπήκαν καραντίνα, κ.ο.κ.
1) Πόσο απίθανό είναι να γίνει;
2) Θα πρέπει να κλείσει όλη τη σχολή, ίσως όλο το Πανεπιστήμιο;
3) Τι θα γίνει στην εξεταστική τότε;

Χτίζεις μια ολόκληρη επιχειρηματολογία για το ότι δεν είναι επικίνδυνο να κάνουμε δια ζώσης εξετάσεις. Δεν έχεις σκεφτεί ούτε μία παράμετρο από την οποία μπορεί αυτές να αναβληθούν, ακόμα και να επιχειρηθεί κάτι τέτοιο. Αλλά, κάπως, σου φταίω εγώ, εάν μιλάω για απώλεια εξεταστικής...


Επίσης, έστω και ένας φοιτητής να μην έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό μέσο ή στο διαδίκτυο(που είναι πολλοί), η όλη διαδικασία είναι ανήθικη.
Και φτάνουμε στο ζουμί του επιχειρήματος της δια ζώσης εξεταστικής. Τον φοιτητή που δεν έχει τα μέσα.
Καταρχήν, εάν γίνεται αποκλεισμός κάποιου φοιτητή, με οποιοδήποτε κριτήριο, από τις εξετάσεις, αυτό είναι ανήθικο. Σε αυτό συμφωνούμε. Σε αυτό που διαφωνούμε είναι οτι πρόκειται για ανήθικη πράξη να αποκλειστεί λόγω έλλειψης υπολογιστή, αλλά ηθική πράξη να αποκλειστεί λόγω ευπαθούς ομάδας. Γιατί, όταν παραπάνω λες ότι όποιος φοβάται για την υγεία, μπορεί απλά να μην δώσει, παίρνεις αυτό το ανήθικο και το ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ σε μία ομάδα.

Συμφωνώ ότι θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για αυτούς τους φοιτητές ΚΑΙ ΜΟΝΟ για αυτούς με δια ζώσης εξέταση. Να σου πω από εμπειρία τι έγινε αυτούς τους 2 μήνες, σχετικά με την τεχνολογική ανισότητα;

α) Ξεκίνησαν τα διαδικτυακά μαθήματα. Κάποιοι, όλοι ξέρουμε ποιοι, ξεσηκώθηκαν ότι αυτό είναι πράξη ταξική, καθώς δεν έχουν όλοι οι φοιτητές πρόσβαση σε υπολογιστή και ιντερνετ. Ταυτόχρονα, οι καθηγητές των περισσότερων μαθημάτων δήλωσαν αυξήσεις στην προσέλευση 100-200-300%. Το πρώτο διαδικτυακό μάθημα που έγινε στο προπτυχιακό στους Πολιτικούς είχε 130 άτομα, όταν στην τάξη είχε 30-40.

β) Ξεκίνησαν τα μαθήματα στη Β'/Βάθμια. Πληρότητα στις τάξεις περίπου 80%. Εγώ σου δίνω ότι το 20% δεν είχε μέσα (που κάποιοι απλά ήθελαν να λουφάρουν, αλλά έστω). Σε ένα σχολείο 200 ατόμων μεταφράζεται σε 40 άτομα με αδυναμία παρακολούθησης. Όταν το Υπουργείο μίλησε για διανομή υπολογιστών, ξέρεις πόσοι γονείς δήλωσαν ότι δεν διαθέτουν τα μέσα τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν μαθήματα; 150. Η αντικειμενική αδυναμία είναι κάτι το οποίο προβλέπεται σχεδόν σε όλες τις δημοκρατικές κοινωνίες. Στην Ελλάδα το έχουμε κάνει τρόπο ζωής.

γ) Εφαρμόστηκε η καθολική καραντίνα και υπήρχαν εξαιρέσεις για ατομική άθληση και έξοδο κατοικιδιού. Ας μην δούμε την Ελλάδα, που έδειχνε καλύτερη αντιμετώπιση του ιού και ας πάμε στην Ιταλία. Κάποια στιγμή μέσα στο Πάσχα κυκλοφόρησε βίντεο από δημάρχους στην Ιταλία. Το χαρακτηριστικότερο κλιπ ήταν ένας δήμαρχος που έλεγε "Τρέχω στην πόλη 20 χρόνια. Αυτά τα 20 χρόνια είμαστε 20 άτομα που τρέχουμε. Τώρα με τον ιό και την καραντίνα, πώς γίνεται η πόλη να έχει γεμίσει αθλητές;".

δ) Όταν ξεκίνησε το όλο εγχείρημα με τη διαδικτυακή εκπαίδευση ξεσηκώθηκε θύελλα αντιδράσεων για το ότι δεν έχουν επιμορφωθεί οι καθηγητές και δεν έχουν υπολογιστές οι μαθητές. Τώρα που λένε να ανοίξουν τα σχολεία, λένε ότι είναι επικίνδυνο και καθιστά έγκλημα για την υγεία όλων. Η ΟΛΜΕ, που τον Μάρτιο τάσσοταν κατά της τηλεκπαίδευσης, τώρα ζητά τηλεκπαίδευση και να μην γίνει δια ζώσης διδασκαλία. Και η λίστα μπορεί να συνεχίζεται και να συνεχίζεται.

Τι έχω μάθει 5 χρόνια στο πανεπιστήμιο; Όταν κάποιος κόπτεται για τη θεωρητική αδυναμία κάποιου άλλου, 99% των περιπτώσεων ενδιαφέρεται, απλά, να μην ξεβολευτεί ο ίδιος. "Μπορεί να υπάρχει κάποιος φοιτητής που..."=Μαν, δεν ψήνομαι
Οι φοιτητές των οποίων οι γονείς δεν δούλευαν όλο αυτό το διάστημα και δεν μπορούν να μετακινηθούν για εξετάσεις, τι θα κάνουν σε περίπτωση δια ζώσης εξέτασης; Δεν είναι ανήθικο να αποκλείσουμε άτομα από τη διαδικασία, λόγω οικονομικών αδυναμιών;
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τα διαδικτυακά μαθήματα; Αφού κάναμε σε αυτό το εξάμηνο διαδικτυακά, δεν θα γίνουν έτσι και το χειμώνα; Και την επόμενη άνοιξη; Γίνεται Πανεπιστήμιο, μόνο μέσω υπολογιστή; Προσωπικά θεωρώ πώς όχι.
Πάντως στο τμήμα μου (φαντάζομαι όχι μόνο) είναι εργαστήρια που δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνουν εξ αποστάσεως. Χρειάζεται φυσική παρουσία στη σχολή. Τώρα αν ανοίξουν τα πανεπιστήμια δεν ξέρω πόσες ώρες και πως θα τους βάζουν στα εργαστήρια για να κρατάνε αποστάσεις ή πως θα γίνει σε μερικά μαθήματα να εξεταστεί κόσμος ηλεκτρονικά. Επίσης άπλετος χώρος δεν υπάρχει, καμιά φορά αναγκάζονται να βάζουν σε κάθε σειρά άτομα.
Και εντάξει πες εγώ δεν φοβάμαι να πάω αυτό δεν ισχύει για όλους είτε γιατί οι ίδιοι είναι σε κάποια ευπαθή ομάδα είτε γιατί μπορεί να έχουν κάποιον στο σπίτι που να είναι. Βάλε και τη μετακίνηση με τα μέσα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
εγω παντως καμερα στο σπιτι μου δεν γουσταρω να ανοιξω σε κανεναν και για κανεναν λογο.μονο με εργασια πρεπει να εξεταστουν ολοι και αυτο πρεπει να ναι απαιτηση
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Εάν η εξεταστική είναι προαιρετική και όποιος ανησυχεί για τα δια ζώσης μπορεί να μην δώσει, το ίδιο ισχύει και για τη διαδικτυακή, όποιον δεν τον αρέσει η αλλαγή, ας περιμένει την επαναληπτική του Σεπτεμβρίου ;)

Είναι σφάλμα από άποψη καντιανής λογικής το να συγκρίνεις με τους ίδιους όρους μια κανονικότητα με την αντικανονικότητα :P


Εάν εσύ πάρεις καμιά δεκαριά φορές το λεωφορείο, έρχεσαι σε επαφή με καμιά 500αριά άτομα. Εάν από δίπλα κάνει το ίδιο, μιλάμε για άλλα 500.
Εάν εγώ φοβάμαι του θανατά, πηγαινοέρχομαι με το αυτοκίνητο και δεν βγαίνω. Όταν κάθομαι για εξέταση, πίσω μου είσαι εσύ και δίπλα ο άλλος. Με πόσα άτομα έρχομαι σε επαφή; 2 ή 1000;

Γίνεσαι φουλ υπερβολικός και χάνεις το δίκιο σου. Άντε με άλλους 15 να σαι κοντά στο λεωφορείο, και στη σχολή σε απόσταση δυο μέτρων άντε να ‘ναι 5. Αλλά θα φοράς μάσκα που ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Ναι είναι πρόβλημα οι μετακινήσεις, όπως πρόβλημα είναι τα σχολεία που ανοίγουν χωρίς λόγο και χωρίς μάσκα, οι εκκλησίες που τις κυριακές θα γεμίζουν με 70άρηδες, τα μαγαζιά που ανοίγουν και ο κόσμος θα κινείται καθημερινά με τα μέσα. Τα δύο πρώτα είναι πιο σημαντικά από αντικειμενικές και ποιοτικές εξετάσεις στην κορωνίδα της εκπαίδευσης;


Εδώ είναι ακριβώς η ουσία του θέματος: Οι εξετάσεις είναι ένας θεσμός υποχρεωτικός. Έχεις το δικαίωμα να τον αρνηθείς, αλλά με μεγάλο κόστος. Όσο προσεκτικός και εάν είναι κάποιος, δεν μπορεί να κάνει τίποτα για τη συμπεριφορά του άλλου.

Και οι πανελλήνιες υποχρεωτικές είναι, αλλά θα γίνουν δια ζώσης. Άλλες αποστάσεις ναι, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει για τα αει, τουλάχιστον για τους επί πτυχίω.


Όσο για τη θέσπιση τετελεσμένου. Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τα διαδικτυακά μαθήματα; Αφού κάναμε σε αυτό το εξάμηνο διαδικτυακά, δεν θα γίνουν έτσι και το χειμώνα; Και την επόμενη άνοιξη; Γίνεται Πανεπιστήμιο, μόνο μέσω υπολογιστή; Προσωπικά θεωρώ πώς όχι. Για εφάρμοσε τη λογική σου, όμως, στα διαδικτυακά μαθήματα, γύρνα 2 μήνες πίσω και δες τι θα γινόταν. Εάν δεν κάναμε διαδικτυακά, για να μην θέσουμε προηγούμενο, θα χανόταν το εξάμηνο... Δεν ξέρω τι έγινε στη δική σας σχολή, σε εμάς αρκετοί καθηγητές σημαντικών μαθημάτων περίμεναν να ξανανοίξουμε για να κάνουν αυστηρά δια ζώσης μαθήματα. Μόλις η γραμματεία είπε ότι αυτά ενδέχεται να χαθούν και ξεκίνησαν οι φοιτητές να φωνάζουν, μαγικά ξεκίνησαν όλα διαδικτυακά. Θεωρείς ότι κακώς έγιναν διαδικτυακά μαθήματα και δεν χάθηκε το εξάμηνο; Πώς προεξοφλείς ότι εάν δεν γίνει δια διαδικτυακά η εξεταστική θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης και δεν θα αναβληθεί;

Μου συγκρίνεις τις διαλέξεις που έτσι κι αλλιώς δια ζώσης ήταν μονόλογος καθηγητή, με τις εξετάσεις;
Ακόμα και οι διαλέξεις έχουν προβλήματα τώρα, σε μας έμπαιναν ακυροι και έβριζαν τους καθηγητές, με αποτέλεσμα να απενεργοποιήσουν εντελώς τα σχόλια.


Λέτε να πάει διπλή εξεταστική το Σεπτέμβρη, το έχω ρωτήσει 3 φορές και κανένας δεν απαντάει: Εάν πούμε ότι το Σεπτέμβρη γίνεται διπλή εξεταστική, υπάρχει κάποια εξασφάλιση ότι δεν θα υπάρξει έξαρση και δεν θα αναβληθούν τελικά και οι δύο εξεταστικές; Κάποιοι κάνουν προβλέψεις για 5 μήνες, με 2 μήνες εμπειρίας με τον ιό.

Ανοίγουν τα πάντα σιγά σιγά, ακόμα και τα γυμναστήρια τον ιούνη, γιατί μας πειράζουν τόσο τα αει;
Ναι, άσχημος ιός, μεταδίδεται πανεύκολα και αυτοί που έχουν υποκείμενα νοσήματα θα τον περάσουν βαριά, αλλα μήπως υπερβάλλουμε λίγο; Υπολογίζουμε πως έχουν κολλήσει 100.000-200.000 στην Ελλάδα, άρα η θνησιμότητα στο γενικό πληθυσμό είναι γύρω στο 0,1%, για τους νέους πολύ μικρότερη.
Όπως και να ‘χει, δεν καταλαβαίνω γιατι ανοίγουν τα πάντα, εκτός από τα αει. Άμα ήταν τόσο τραγικός ο ιός θα έπρεπε να τα κλείσουμε όλα.


Πάμε να δώσουμε μαθήματα. Την πρώτη εβδομάδα όλα καλά. Δεύτερη εβδομάδα διαπιστώνεται ότι το οι Πολιτικοί Μηχανικοί έχουν έξαρση του ιού. 2 μαλάκες ήρθαν από εξωτερικό, δεν μπήκαν καραντίνα, κ.ο.κ.
1) Πόσο απίθανό είναι να γίνει;
2) Θα πρέπει να κλείσει όλη τη σχολή, ίσως όλο το Πανεπιστήμιο;
3) Τι θα γίνει στην εξεταστική τότε;

Αυτό ισχύει για οτιδήποτε ανοίγει, και για τις πανελλήνιες. Η λογική σου «ας έχω κλειστά τα πάντα για 2 χρόνια, μην τυχόν βρεθεί κάνα κρούσμα» είναι ξεκάθαρα προβληματική σε μια ζωντανή κοινωνία και δεν ακολουθείται καν, ούτε για τα γυμνάσια λολ. Γιατί να ακολουθηθεί επιλεκτικά για τα αει; Επειδή τάχα έχουμε ξαφνικά τα μέσα;
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ, μπορεί να μπουν και δύσκολα. Ποιος μ’ εμποδίζει όμως καθώς τα λύνω να μιλάω με τον κολλητο στο μέσσεντζερ και να τα λύνουμε μαζί. Ή σε ομαδικές. Μου φαίνεται τεχνικά υπερβολικά φιλόδοξο να αναπτύξουν σύστημα που να διασφαλίζει το αδιάβλητο.
Αλλά και ως προς την ουσία, σε πολλές περιπτώσεις δεν καλύπτει το multiple choice, πχ νομική σημασία έχει ο δικανικός συλλογισμός για να στηρίξεις την απάντησή σου, όχι η απάντηση καθ’ αυτή.
Όπως και να ‘χει, είναι μεγάλη αστοχία της κυβέρνησης που έχει προγραμματίσει αναλυτικά τι θα γίνει με τους βοτανικούς κήπους και τις εκκλησίες και ούτε λέξη για τα αει.
Νομίζω ότι υπάρχουν λύσεις και για αυτά... δεν είναι κάτι καινούργιο η εξ' αποστάσεως εξέταση. Σε όλα μπορούν να βρουν τρόπο να τα εξετάσουν με πολλαπλής, αν και προσωπικά θεωρώ ότι θα μπορούσαν εξ' αποστάσεως να υπάρξουν και ανάπτυξης αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Για το ότι δεν έχει πει τίποτα ακόμα για την τριτοβάθμια είναι όντως ενοχλητικό αλλά λογικά περιμένουν να δουν πως θα πάει γιατί η τριτοβάθμια είναι η πιο δύσκολη υπόθεση.
β) Ξεκίνησαν τα μαθήματα στη Β'/Βάθμια. Πληρότητα στις τάξεις περίπου 80%.
Βέβαια αυτό το νούμερο δεν ξέρουμε κατά πόσο όντως ισχύει
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
εγω παντως καμερα στο σπιτι μου δεν γουσταρω να ανοιξω σε κανεναν και για κανεναν λογο.μονο με εργασια πρεπει να εξεταστουν ολοι και αυτο πρεπει να ναι απαιτηση
Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε μαθήματα θετικών σπουδών όπως καταλαβαίνεις πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις. Τι θα προσφέρει μια εργασία σε τέτοια μαθήματα;
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Πριν 2 μέρες είχα γράψει

Η Πολιτεία οφείλει να σεβαστεί και να νοιαστεί τους φοιτητές
"Τώρα που φαίνεται ότι οδεύουμε επιτυχώς προς την έξοδο της υγειονομικής κρίσης, ακούμε καθημερινά κουβέντες για τον τρόπο της εξόδου. Δημοσιογράφοι, ειδικοί, κυβερνητικά στελέχη, πολιτικοί επιδίδονται κάθε μέρα σε ατέλειωτες συζητήσεις, για τις διαδικασίες, τα μέτρα, το χρονοδιάγραμμα, την μέθοδο που η οικονομία και η κοινωνία θα αρχίσει σιγά – σιγά να ζωντανεύει. Όσον αφορά την εκπαίδευση, γινόμαστε θεατές και δέκτες των ατέλειωτων προβληματισμών για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, για τη δευτεροβάθμια ακόμα και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Καλώς γίνονται όλες αυτές οι συζητήσεις μιας και η πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε απαιτεί διεξοδική ανάλυση και μελετημένες κινήσεις. Είναι όμως αδιανόητο να μη συζητάει κανένας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη διεξαγωγή των μαθημάτων και τις εξετάσεις του Ιούνη. Είναι ασύλληπτη η αδυναμία ανταπόκρισης που επιδεικνύει η ανώτατη βαθμίδα εκπαίδευσης της χώρας μας στις προκλήσεις των καιρών και των απαιτήσεων που επέβαλε η υγειονομική κρίση. Σε μια εποχή που η τεχνολογία μπορεί να υποστηρίξει τα πάντα, ακόμα και την τηλεκπαίδευση εξάχρονων μαθητών, δεν συζητάει κανένας για το τι θα γίνει με τα πανεπιστήμια. Λες και ξαφνικά δεν υπάρχει τριτοβάθμια εκπαίδευση! Λες και είναι απλή υπόθεση μια χαμένη εξεταστική! Άραγε, το ίδιο δρομολογούν και τα άλλα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια; Κανένας δεν νοιάζεται για όλους εμάς, τους χιλιάδες φοιτητές που περιμένουμε; Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να χωνεύουμε την ιδέα ότι για να μειωθεί το πολιτικό κόστος της «χαμένης εξεταστικής» θα πρέπει τον Σεπτέμβριο να γίνουν δυο εξεταστικές μαζί; Αλήθεια, ποιος πιστεύει ότι είναι λογική και αποτελεσματική η λύση της σωρηδόν εξέτασης μαθημάτων μόνο και μόνο για να λέμε ότι δεν χάθηκε η εξεταστική; Κοροϊδευόμαστε; Κι επιπλέον, αν μέσα στα αμφιθέατρα των εκατοντάδων φοιτητών δεν μπορούν, για λόγους υγειονομικής ασφάλειας, να γίνουν εξετάσεις τον Ιούνιο ποιος εγγυάται ότι αυτές μπορούν να γίνουν τον Σεπτέμβριο για τους ίδιους λόγους; Δημιουργείται έντονη η εντύπωση στη φοιτητική κοινότητα, ότι οδεύουμε ολοταχώς στη συντέλεση ενός εγκλήματος στην περίπτωση αυτή. Γιατί τόσο η οριστική ακύρωση όσο και η μετακίνηση της εξεταστικής τον Σεπτέμβριο, θίγουν ανεπανόρθωτα όλους τους φοιτητές, και διπλά τους δεκάδες χιλιάδες φοιτητές που σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους. Ο οικογενειακός προϋπολογισμός αυτών των φοιτητών που έχει συρρικνωθεί σημαντικά κατά την δεκαετή οικονομική κρίση, δεν αντέχει πλέον, μια επιπλέον εξάμηνη επιβάρυνση φοιτητικών σπουδών. Επιτέλους, οφείλουν η Πολιτεία και τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα να καταλάβουν το πρόβλημα που βιώνουν οι φοιτητές και οι οικογένειές τους και να δώσουν άμεσα λύση. Κι αυτή η λύση δεν μπορεί να περιλαμβάνει ούτε «μετάθεση» της εξεταστικής στο απώτερο μέλλον, αφού ούτε και για τότε γνωρίζει κανένας αν θα πληρούνται οι υγειονομικές συνθήκες, αλλά ούτε ασφαλώς και την ακύρωση της εξεταστικής περιόδου. Υπάρχουν αξιόπιστα εργαλεία για την αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών είτε μέσω της τεχνολογία (όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή και με τις διαδικτυακές παραδόσεις των μαθημάτων) είτε με άλλες μεθόδους (π.χ. εκπόνηση εργασιών)., με εξαίρεση (ενδεχομένως) των μαθημάτων που απαιτούν την χρήση εργαστηρίου ή άλλων υποδομών. Οι πολιτειακοί και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς οφείλουν και για την περίπτωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να δείξουν το ίδιο ενδιαφέρον και σεβασμό δρομολογώντας ένα θετικό τέλος στην αγωνία των φοιτητών και των οικογενειών τους."

Το υπουργείο ακόμη για την εξεταστική δε ξέρει κάτι, για αυτό δεν είπε και πολλά
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Πάντως στο τμήμα μου (φαντάζομαι όχι μόνο) είναι εργαστήρια που δεν υπάρχει δυνατότητα να γίνουν εξ αποστάσεως. Χρειάζεται φυσική παρουσία στη σχολή. Τώρα αν ανοίξουν τα πανεπιστήμια δεν ξέρω πόσες ώρες και πως θα τους βάζουν στα εργαστήρια για να κρατάνε αποστάσεις ή πως θα γίνει σε μερικά μαθήματα να εξεταστεί κόσμος ηλεκτρονικά. Επίσης άπλετος χώρος δεν υπάρχει, καμιά φορά αναγκάζονται να βάζουν σε κάθε σειρά άτομα.
Και εντάξει πες εγώ δεν φοβάμαι να πάω αυτό δεν ισχύει για όλους είτε γιατί οι ίδιοι είναι σε κάποια ευπαθή ομάδα είτε γιατί μπορεί να έχουν κάποιον στο σπίτι που να είναι. Βάλε και τη μετακίνηση με τα μέσα.
Στην πλειονότητα των σχολών υπάρχουν τέτοια μαθήματα. Προσωπική μου άποψη, θα βρεθεί τρόπος από τους καθηγητές να μειωθούν τα μαθήματα με δια ζώσης εξέταση στο ελάχιστο δυνατό. Γιατί είναι και οι ίδιοι οι καθηγητές που κινδυνεύουν. Αλλά και εδώ, λειτουργεί η λογική της αγέλης: Εάν το 70-80% των μαθημάτων γίνεται εξ αποστάσεως, το υπόλοιπο 20-30% έχει μειωμένο κίνδυνο. Και εάν γίνει κάτι, η έκθεση είναι περιορισμένη.

Το bold είναι ο λόγος που μου φαίνεται τόσο παράλογο να επιμένει κάποιος για δια ζώσης. Σε φυσιολογικές συνθήκες στα αμφιθέατρα γίνεται χαμός και δεν τηρούνται οι αποστάσεις για πρόληψη της αντιγραφής, τώρα που θα καθήσουμε για να τηρούμε τις υγειονομικές; Στο ύπαιθρο;

Είναι σφάλμα από άποψη καντιανής λογικής το να συγκρίνεις με τους ίδιους όρους μια κανονικότητα με την αντικανονικότητα :P
Δεν βιώνουμε κανονικότητα. Κατά συνέπεια, είναι λάθος να προσπαθείς να εφαρμόσεις όρους κανονικότητας σε μη κανονικότητα. Τα κλειστά σύνορα στη ζώνη Σένγκεν, το υποχρεωτικό λουκέτο σε επιχειρήσεις, η απαγόρευση κυκλοφορίας ΔΕΝ είναι κανονικά πράγματα, είναι μέτρα εκτάκτου ανάγκης. Για αυτό επιμένω ότι οι δια ζώσης εξετάσεις είναι σύγκριση μήλων με πορτοκάλια.

Γίνεσαι φουλ υπερβολικός και χάνεις το δίκιο σου. Άντε με άλλους 15 να σαι κοντά στο λεωφορείο, και στη σχολή σε απόσταση δυο μέτρων άντε να ‘ναι 5. Αλλά θα φοράς μάσκα που ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Ναι είναι πρόβλημα οι μετακινήσεις, όπως πρόβλημα είναι τα σχολεία που ανοίγουν χωρίς λόγο και χωρίς μάσκα, οι εκκλησίες που τις κυριακές θα γεμίζουν με 70άρηδες, τα μαγαζιά που ανοίγουν και ο κόσμος θα κινείται καθημερινά με τα μέσα. Τα δύο πρώτα είναι πιο σημαντικά από αντικειμενικές και ποιοτικές εξετάσεις στην κορωνίδα της εκπαίδευσης;
Υπερβολικός, όχι. Από τη φύση της σχολής, εξετάζω το χειρότερο δυνατό, ναι. Δεν σου λέω ότι θα γίνει. Να σου φέρω ένα παράδειγμα, πρόσφατο;
Καρναβάλια 2020: Η Κυβέρνηση τα ακύρωσε και ο κόσμος γκρίνιαζε μέχρι αηδίας. Κάποιοι έκαναν πάρτυ υποδοχής κορονοϊού και προσπαθούσαν μόνοι τους να αναβιώσουν τα καρναβάλια. 2 εβδομάδες μετά, όταν κλείσαμε τα σχολεία, αποδείχτηκε ότι ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης δεν ήταν υπερβολικός, αλλά αναγκαίος. Όταν τα νοσοκομεία στην Ιταλία κατέρρεαν. Οι συνέπειες τέτοιων αποφάσεων ΔΕΝ είναι ορατές άμεσα και εάν δεν σκέφτεσαι με βάση το χειρότερο δυνατό σενάριο, τότε κάπου θα βρεθείς προ δυσμενών εκπλήξεων.
Τι εννοώ:
Υπάρχουν 2 σενάρια. Εάν γίνει το καλό σενάριο και τρέξουμε δια ζώσης εξετάσεις, κανείς δεν πάθει τίποτα. Εάν γίνει το κακό σενάριο, θα έχουμε έξαρση κορονοϊού, θα ακυρωθεί το υπόλοιπο της εξεταστικής (εκτός εάν κάποιος νομίζει ότι θα βρεθεί εστία κορονοϊού σε κάποιο Πανεπιστήμιο και θα συμπεριφερόμαστε σαν να μη συμβαίνει τίποτα) και θα συχτιρίζουμε την ώρα και τη στιγμή που δεν πήρε κάποιος της απόφαση να μας προστατέψει. Εάν γίνει το καλό σενάριο και τρέξουμε διαδικτυακές εξετάσεις, θα είμαστε όντως υπερβολικοί. Εάν γίνει το κακό σενάριο, αλλά τρέξουμε διαδικτυακές εξετάσεις (και αυτό θα φανεί, ας πούμε, με μια ενδεχόμενη εστία σε κάποιο εργαστηριακό μάθημα), θα γίνουν κανονικά οι εξετάσεις.
Ποιο από τα δύο σενάρια σου εξασφαλίζει την εξεταστική, βρέξει-χιονίσει; Ποιο από τα δύο σενάρια ΔΕΝ εξαρτάται από τη διάδοση του ιού;
Ξαναλέω, το σενάριο της δια ζώσης εξέτασης ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ και ΕΞΕΡΤΑΤΑΙ από προϋποθέσεις που μπορεί πολύ εύκολα να αλλάξουν και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για αυτές. Λέτε για δια ζώσης εξέτασεις, αλλά δεν λέει κάποιος ότι εγγυάται ότι δεν θα προκύψει εστία ιού. Ακριβώς, γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να εγγυηθεί κάτι τέτοιο.

Και οι πανελλήνιες υποχρεωτικές είναι, αλλά θα γίνουν δια ζώσης. Άλλες αποστάσεις ναι, αλλά το ίδιο μπορεί να γίνει για τα αει, τουλάχιστον για τους επί πτυχίω.
Νομίζω ότι αρχίζουμε τώρα να διυλίζουμε τον κώνωπα, απλά για λέμε κάτι.
Οι Πανελλήνιες είναι διαγωνισμός ανταγωνιστικού χαρακτήρα. Δεν με ενδιαφέρει να γράψω Χ, αλλά να γράψω Χ παραπάνω από εσένα. Οι σχολές δεν έχουν βάση εισαγωγής fixed, έχουν συγκεκριμένες θέσεις. Εάν μεταβάλλεις τον τρόπο εξέτασεις, αλλάζεις τους κανόνες του διαγωνισμού.
Επίσης, τα εξεταστικά κέντρα των πανελληνίων είναι ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ περισσότερα. Εάν σχολείο έχει 100-200-300-400-500 άτομα στην Γ' Λυκείου; Ένα τμήμα στην Πολυτεχνική έχει 150-250 άτομα ΑΝΑ ΕΤΟΣ. Στις πανελλήνιες έρχεσαι σε άμεση επαφή με τα 15+15 άτομα στα δύο γκρουπ, έκθεση και κατεύθυνση. Στο Πανεπσιτήμιο έρχεσαι σε επαφή με διαφορετικά άτομα σε κάθε μάθημα. Τα σχολεία είναι διάσπαρτα στην πόλη (πχ θεσσαλονίκη), ενώ το πανεπιστήμιο είναι συγκεντρωμένο. Είναι σαν τα τρυπάς τη μπλούζα με καρφίτσα και να λες ότι "τρύπησε", ενώ ο δίπλα φοράει κουρέλια. Τα νούμερα Πανελλήνιες vs εξετάσεις Πανεπιστήμιου έχουν ΤΑΞΕΙΣ μεγέθου διαφορά.

Μου συγκρίνεις τις διαλέξεις που έτσι κι αλλιώς δια ζώσης ήταν μονόλογος καθηγητή, με τις εξετάσεις;
Ακόμα και οι διαλέξεις έχουν προβλήματα τώρα, σε μας έμπαιναν ακυροι και έβριζαν τους καθηγητές, με αποτέλεσμα να απενεργοποιήσουν εντελώς τα σχόλια.
Κατεβαίνεις να δώσεις μάθημα και ο καθηγητής, επειδή είναι over 60 χρονών, αποφασίζει να βγάλει θέματα και βάζει τους διδακτορικούς για επιτήρηση, με εντολή καμία επεξήγηση, και δεν κατεβαίνει στις εξετάσεις. Δημιουργεί λειτουργικά προβλήματα αυτό;
Θα ξαναπώ το σενάριο να κατέβουμε για εξεταστική δια ζώσης και να προκύψει εκτεταμένη διάδοση του ιού. Ίσως στο δικό μου τμήμα, ίσως στο δικό σου, ίσως στης Gate, του Libertus. Σε κάποιου ρε παιδί μου. Και ακυρώνεται η εξεταστική του τμήματος. Είναι μεγάλο λειτουργικό πρόβλημα αυτό;

Μου συγκρίνεις καταστάσεις του τύπου "αυτό με ενοχλεί" με προβλήματα που μπορούν να ακυρώσουν την εξεταστική. Και με εμένα με κουράζουν αφόρητα οι διαλέξεις μέσω διαδικτύου, αλλά έσπασα μπάλες με τους καθηγητές να ξεκινήσουμε μαθήματα όταν μπήκαμε σε καραντίνα. Τα δια ζώσης είναι καλύτερα από τα εξ αποστάσεως, τα εξ αποστάσεως είναι καλύτερα από τα καθόλου.

Ανοίγουν τα πάντα σιγά σιγά, ακόμα και τα γυμναστήρια τον ιούνη, γιατί μας πειράζουν τόσο τα αει;
Ναι, άσχημος ιός, μεταδίδεται πανεύκολα και αυτοί που έχουν υποκείμενα νοσήματα θα τον περάσουν βαριά, αλλα μήπως υπερβάλλουμε λίγο; Υπολογίζουμε πως έχουν κολλήσει 100.000-200.000 στην Ελλάδα, άρα η θνησιμότητα στο γενικό πληθυσμό είναι γύρω στο 0,1%, για τους νέους πολύ μικρότερη.
Όπως και να ‘χει, δεν καταλαβαίνω γιατι ανοίγουν τα πάντα, εκτός από τα αει. Άμα ήταν τόσο τραγικός ο ιός θα έπρεπε να τα κλείσουμε όλα.
Είναι το ίδιο που λέγαμε όταν ακυρώθηκε το καρναβάλι και έκλεισαν τα γήπεδα και όχι οι εκκλησίες. Διότι, φαντάζομαι, εάν μένεις στη θεσσαλονίκη, στην τούμπα πχ, πας για γυμναστική στην τούμπα. Δεν πας στην Αλεξανδρούπολη. Με τις σπουδές, όπως με το καρναβάλι και το ποδόσφαιρο, έχεις ΜΕΓΑΛΕΣ μετακίνησεις πληθυσμού, μεγάλο συγχρωτισμό, και κινδυνεύεις διάδοση όχι μεταξύ ενός συγκεκριμένου κύκλου, αλλά ευρύτατα.

Πέραν αυτού, οι επιχειρήσεις πρέπει να ανοίξουν. Ο κόσμος κάθησε σπίτι, αναχαιτίστηκε το πρώτο μεγάλο κύμα, αλλά δεν υπάρχουν λεφτά να παραλύσουμε την οικονομία μέχρι να βρεθεί εμβόλιο. Δεν ανοίγουμε τα κομμωτήρια, επειδή θέλει να βάχει το μαλλί της η κύρα-Σούλα, αλλά γιατί η κομμώτρια από αυτό ζει.

[/QUOTE]
Νομίζω ότι υπάρχουν λύσεις και για αυτά... δεν είναι κάτι καινούργιο η εξ' αποστάσεως εξέταση. Σε όλα μπορούν να βρουν τρόπο να τα εξετάσουν με πολλαπλής, αν και προσωπικά θεωρώ ότι θα μπορούσαν εξ' αποστάσεως να υπάρξουν και ανάπτυξης αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Για το ότι δεν έχει πει τίποτα ακόμα για την τριτοβάθμια είναι όντως ενοχλητικό αλλά λογικά περιμένουν να δουν πως θα πάει γιατί η τριτοβάθμια είναι η πιο δύσκολη υπόθεση.

Βέβαια αυτό το νούμερο δεν ξέρουμε κατά πόσο όντως ισχύει
Θα υπάρξουν προβλήματα και θα βρεθούν λύσεις. Η πιθανή ζημιά από τις επιπλοκές της διαδικτυακής εξεταστικής είναι πολλαπλώς μικρότερη από την πιθανή ζημιά λόγω μια έξαρσης της γρίπης σε κάποιο πανεπιστήμιο.

Τα νούμερα είναι χονδρικά, αλλά είναι ακριβή. Υπάρχουν σχολεία που αποκλίνουν από αυτά, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Αλλά, ο ΜΟ, κυμαίνεται εκεί.
 

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Στην πλειονότητα των σχολών υπάρχουν τέτοια μαθήματα. Προσωπική μου άποψη, θα βρεθεί τρόπος από τους καθηγητές να μειωθούν τα μαθήματα με δια ζώσης εξέταση στο ελάχιστο δυνατό. Γιατί είναι και οι ίδιοι οι καθηγητές που κινδυνεύουν. Αλλά και εδώ, λειτουργεί η λογική της αγέλης: Εάν το 70-80% των μαθημάτων γίνεται εξ αποστάσεως, το υπόλοιπο 20-30% έχει μειωμένο κίνδυνο. Και εάν γίνει κάτι, η έκθεση είναι περιορισμένη.

Το bold είναι ο λόγος που μου φαίνεται τόσο παράλογο να επιμένει κάποιος για δια ζώσης. Σε φυσιολογικές συνθήκες στα αμφιθέατρα γίνεται χαμός και δεν τηρούνται οι αποστάσεις για πρόληψη της αντιγραφής, τώρα που θα καθήσουμε για να τηρούμε τις υγειονομικές; Στο ύπαιθρο;
Εμένα δεν με πειράζει καθόλου και εκεί κάνουμε μαθήματα. :look:
Το θέμα είναι αν έχουν προετοιμαστεί να κάνουν εξ αποστάσεως εξετάσεις τόσο καιρό για να μη τους σκάνε προβλήματα τελευταία στιγμή. Γιατί τόσο καιρό ήταν στο δεν ξέρουμε.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στις 19:30 στο ΑΝΤ1 η Κεραμέως για διευκρινίσεις.
 

butter_fly

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η butter_fly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 203 μηνύματα.

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
θα μιλησει και για τους φοιτητες ή θα τους ξεπεταξει οπως χθες; :)
Νομίζω το δεύτερο.

Edit: Χωρίς να συντάσσομαι με αυτή τη στάση. Τα πανεπιστήμια είναι αυτοδιοικούμενα, δεν καταλαβαίνω γιατί περιμένουν συνέχεια τον/την Υπουργό να πει/κάνει κάτι και μένουν αδρανή...
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Τα νούμερα είναι χονδρικά, αλλά είναι ακριβή. Υπάρχουν σχολεία που αποκλίνουν από αυτά, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Αλλά, ο ΜΟ, κυμαίνεται εκεί.
Δεν είναι ακριβή από την στιγμή που βγήκαν με βάση την πληρότητα που δήλωσαν τα σχολεία. Υπήρχαν καθηγητές που δήλωσαν μεγαλύτερο αριθμό φοβούμενοι μην βρουν κανένα μπελά κτλ. Υπήρχαν μαθήματα που έμπαιναν 5 στους 25. Το ξέρω από οικογενειακά μου πρόσωπα. Μπορεί να είναι όντως γύρω στο 80 αλλά μπορεί να είναι και αρκετά λιγότερο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Χωρίς να συντάσσομαι με αυτή τη στάση. Τα πανεπιστήμια είναι αυτοδιοικούμενα, δεν καταλαβαίνω γιατί περιμένουν συνέχεια τον/την Υπουργό να πει/κάνει κάτι και μένουν αδρανή...
Δεν θέλουν να πάρουν την ευθηνή λογικά. Όποτε τους συμφέρει είναι αυτοδιοικούμενα και κάνουν ότι θέλουν και όποτε όχι, ξαφνικά περιμένουν αποφάσεις από άλλους
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
τελικα τι ειπε η κεραμεως?
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Φαντάζομαι κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα και σχολή θα πάρει αυτόνομα κάποιες αποφάσεις. Εμένα τη δεδομένη στιγμή δε μ ενδιαφέρει τόσο η εξεταστική που θα γίνει με τον α ή β τρόπο όσο η πρακτική.
Φαντάζομαι το καλύτερο για όλους θα ήταν η εξαποστασεως εξέταση ωστόσο αυτό σε κάποια μαθήματα (εργαστηριακά πχ) αυτό δεν είναι πάντα εφικτό
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,203 μηνύματα.
Είναι γελοίο να μιλάμε για εξ αποστάσεως εξεταστική από την στιγμή που τέλη Ιουνίου θα έχουν ανοίξει τα πάντα.Καλυτερα να γράφουμε ανα ομαδες δια ζωσης και ας κρατήσει περισσότερο η εξεταστική αν είναι.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Είναι γελοίο να μιλάμε για εξ αποστάσεως εξεταστική από την στιγμή που τέλη Ιουνίου θα έχουν ανοίξει τα πάντα.Καλυτερα να γράφουμε ανα ομαδες δια ζωσης και ας κρατήσει περισσότερο η εξεταστική αν είναι.
Κοίταξε, δεν είμαι ειδικός για να απαντήσω σε αυτό ωστόσο στη δική μου σχολή όσες φορές έχουν επιχειρήσει να εισάγουν " νέες τεχνολογίες" όπως ηλεκτρονική δήλωση εργαστηρίων, συνήθως το σύστημα καταρρέει και καταλήγουμε στις πατροπαράδοτες συνήθειες που όλοι αγαπούν να μισούν :P Φαντάζομαι οι εξετάσεις εξ αποστάσεως δεν είναι κάτι καινούργιο οπότε αν γίνουν έτσι ας ελπίσουμε ότι θα γίνουν σωστά . Προσωπικά δε θα είχα θέμα με οποιαδήποτε μέθοδο ωστόσο είναι συνετό να μειωθεί ο κίνδυνος έκθεσης γιατί υπάρχουν ατομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες κοκ
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top