Εντυπώσεις & γνώμες για τα μαθήματα κατεύθυνσης της Γ'

ApUtIf

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Η σχολική αυτή χρονιά τελειώνει σιγά σιγά, και μπαίνουμε στο κλίμα της Γ' Λυκείου και φυσικά στο ρυθμό των Πανελληνίων!:(

Θα ήθελα να πουν απόφοιτοι αλλά και νυν μαθητές της Γ' Λυκείου μια γενική εντύπωση από τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης(και οι τεχνολογικοί για μαθηματικά και φυσική).

Απ'ό,τι ξέρω λοιπόν:
Βιολογία κατεύθυνσης : δύσκολο, θεωρητικό μάθημα, θέλει πολύ διάβασμα.
Χημεία κατεύθυνσης : πιο εύκολη από της Β'.
Φυσική κατεύθυνσης : το πιο δύσκολο και πολύπλοκο(αυτό το κατάλαβα από φέτος!)
Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά μεθοδολογία.

Εσείς τί λέτε;Ποιες οι εμπειρίες σας;
Οι της Β΄ τί περιμένετε να δείτε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω οτι τα Μαθηματικα είναι αρκετά δύσκολα αλλα από ότι έχω μάθει με καλή σειρά βγαίνουν. Τη φυσική την φοβάμαι αρκετά όπως και τον Προγραμματισμό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ApUtIf

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Λες για την Ανάπτυξη Εφαρμογών, έτσι;
Παιδιά της Γ' μου έχουν πει ότι είναι μάθημα καθαρά λογικής, δεν χρειάζεται ουσιαστικά θεωρία, πέρα από λίγα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Ναι για την ανάπτυξη εφαρμογών λέω ναι κι εγώ το έχω ακούσει αυτό αλλά δεν είναι καθόλου ελπιδοφόρο να βλέπεις μαθητές του 20 να έχουν τον χαμηλότερο βαθμό σε αυτό το μάθημα! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kate 2in1

Νεοφερμένος

Η kate 2in1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
μ8ματικα κατευ8υνσησ οντωσ ειναι τεραστια η υλη....κ με πολλα 8εωρηματα...δν εχει ομωσ ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτα τησ 2ασ...αυτο ειναι το κακο... η φυσικη βασιζεται κ αυτη παρα πλ στησ α λυκειου......

διοικηση εχω να πω οτι ειναι το πιο απαισιο μ8μ που υπαρχει... ειναι ολο γ παπαγαλουσ...χωρισ ουσια...:S
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Astraxan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Ωχ μόνο που σκέφτομαι ότι σε ένα καλοκαίρι πρέπει να μεταμορφωθώ από έναν κοπρίτη που βαριέται το διάβασμα σε ένα πολύ μελετηρό παιδί δεν μπορώ...Πρέπει να καλύψω αρκετά κενά αλλά θα βάλω τα δυνατά μου...
Λοιπόν...όσο γι' αυτό που είπε η kate 2in1 θα διαφωνήσω...Δεν έχω δεί πιο άθλια μαθηματικά από τα φετινά..δεν μπόρεσα να τα καταλάβω και ούτε πρόκειται να γράψω στις εξετάσεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kate 2in1

Νεοφερμένος

Η kate 2in1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ωχ μόνο που σκέφτομαι ότι σε ένα καλοκαίρι πρέπει να μεταμορφωθώ από έναν κοπρίτη που βαριέται το διάβασμα σε ένα πολύ μελετηρό παιδί δεν μπορώ...Πρέπει να καλύψω αρκετά κενά αλλά θα βάλω τα δυνατά μου...
Λοιπόν...όσο γι' αυτό που είπε η kate 2in1 θα διαφωνήσω...Δεν έχω δεί πιο άθλια μαθηματικά από τα φετινά..δεν μπόρεσα να τα καταλάβω και ούτε πρόκειται να γράψω στις εξετάσεις..


μα δν ειπα οτι ειναι ωραια...εχεισ δικιο..χαλια ειναι...αλλα τσαμπα τ μα8αινεισ κατα καποιο τροπο....εφοσον στη 3η δν 8 σ χρειαστουνε κ8λ!!! ενω τα μα8ηματικακια τησ 3η ειναι πλ πιο ωραια κ ενδοαφεροντα...ειναι πικρα λογψ ποσοτητασ!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Το οχτώ δεν είναι θήτα, μη τρώς φωνηέντα και βάζε τελικό σίγμα για να μη μας βγαίνουν τα μάτια όταν διαβάζουμε αυτά που γράφεις.
Μερσί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
μ8ματικα κατευ8υνσησ οντωσ ειναι τεραστια η υλη....κ με πολλα 8εωρηματα...δν εχει ομωσ ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτα τησ 2ασ...αυτο ειναι το κακο... η φυσικη βασιζεται κ αυτη παρα πλ στησ α λυκειου......

διοικηση εχω να πω οτι ειναι το πιο απαισιο μ8μ που υπαρχει... ειναι ολο γ παπαγαλουσ...χωρισ ουσια...:S

Ναι όντως πολύ βλακεία.

Χωρίς πλάκα αυτό φοβάμαι περισσότερο από όλα τα άλλα επειδή δεν μπορώ με ΤΙΠΟΤΑ την παπαγαλλία.

Και βέβαια δεν προσφέρει τίποτα πραγματικά η παπαγαλλία, αλλά πρέπει να τα μάθεις επειδή έτσι είναι το κ*λ*σύστημα......:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η Διοίκηση, όπως και η Οικονομία στην Α' ή το Δίκαιο στη Β' δεν είναι καθόλου παπαγαλία, με την προυπόθεση να ασχολείσαι λίγο με την καθημερινότητα και να μπορείς να αντιληφθείς μερικές απλές έννοιες που στην τελική θα είναι μάλλον και οι μόνες που θα χρησιμοποιήσεις κατά κόρον στην επαγγελματική σου ζώη και στην καθημερινότητα. Εγώ προσωπικά τα δύο μαθήματα αυτά δεν χρειάστηκε καν να τα διαβάσω ποτέ και πάντα είχα 19-20. Αν δεν μπορει κάποιος να καταλάβει 18 χρονών κάποιες απλές έννοιες, ε προφανώς ας τα γράψει παπαγαλία. Πάντως δε νοείται άνθρωπος απόφοιτος Λυκείου να μην ξέρει τα βασικά για την Οικονομία, το Δίκαιο και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αυτά είναι οι βασικές γνώσεις, όχι οι μιγαδικοί αριθμοί και η ταλάντωση...
Χωρίς ουσία πάντως δεν είναι το μόνο μάθημα που ανταποκρίνεται στη σύγχρονη πραγματικότητα και όχι σε πράγματα άκρως...επιστημονικά και πεπαλαιωμένα.
Δεν κατηγορώ βέβαια τα παιδιά που δεν μπορούν να αντιληφθούν κάποιες έννοιες βασικότατες για έναν μέλλοντα πολίτη που θα ψηφίζει κιόλας. Φταίει το σύστημα που μετατρέπει όσους δεν ψάχνονται σε χαιβάνια που ξέρουν να λύνουν μαθηματικά και χημεία σαν κομπιουτεράκια, αλλά χρειάζονται μέρες σκέψης για να σου απαντήσουν στην ερώτηση "Τι είναι το Σύνταγμα;". Αν δεν ενημερώνεσαι μόνος σου καταλήγεις εκεί. Το σύστημα δεν έχει άλλες διεξόδους. Εγώ προσωπικά ενημερώνομαι εδώ και πολλά χρόνια με ειδήσεις, άρθρα, εφημερίδες και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα σε τέτοιου είδους μάθημα. Αυτό νομίζω πρέπει να κάνουν όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά [highlight]μεθοδολογία[/highlight].
Φάουλ.


Στα μαθηματικά γενικής έπεσε φέτος κάτι από την καθημερινή ζωή* και όσοι ακολουθούσαν τις στενές λογικές των φροντιστηρίων τα 'παιξαν.

*το πρόβλημα ήταν σαν να λέμε: έχω δύο σκληρούς δίσκους, ο ένας 80? και 250GB αποθηκευτικό χώρο κι ο δεύτερος 100? και ο δεύτερος 300GB με 100?. Ποιος με συμφέρει; Μα φυσικά ο πρώτος, γιατί με 1? αγοράζω 3,125 GB, ενώ με τον δεύτερο το 1? μου δίνει 3 GB,


Οκ, κάποια πράγματα είναι "τεχνικές" (πχ το να βγάζεις ολοκληρώματα πολυωνύμου επί λογάριθμου), αλλά σε γενικές γραμμές η μεθοδολογία "αν δω πολυώνυμο κάνω Horner, αν δω απόλυτο υψώνω στο τετράγωνο" σε πάει το πολύ μέχρι το 13 (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).




Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κι εγώ απόλυτα σύμφωνος είμαι με την άποψη αυτη, της οποίας οπαδός είναι και ο μαθηματικός της κατεύθυνσης στο σχολείο μου, ευτυχώς. Το θέμα είναι να μάθεις σωστά Μαθηματικά, όχι τρικάκια για να λύνεις ασκήσεις. Προυπόθεση, όμως, αυτού είναι να μην το θυμηθείς στη Γ' Λυκείου, αλλά να έχεις αρχίσει ήδη από την Α' γιατί διαφορετικά, λόγω πίεσης χρόνου, καταφεύγεις στη μεθοδολογία κι όπου φτάσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.

Έτσι πρέπει. Τα φροντιστήρια μας κάνουν ρομπότ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellaki

Νεοφερμένος

Η ellaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
Η σχολική αυτή χρονιά τελειώνει σιγά σιγά, και μπαίνουμε στο κλίμα της Γ' Λυκείου και φυσικά στο ρυθμό των Πανελληνίων!:(

Θα ήθελα να πουν απόφοιτοι αλλά και νυν μαθητές της Γ' Λυκείου μια γενική εντύπωση από τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης(και οι τεχνολογικοί για μαθηματικά και φυσική).

Απ'ό,τι ξέρω λοιπόν:
Βιολογία κατεύθυνσης : δύσκολο, θεωρητικό μάθημα, θέλει πολύ διάβασμα.
Χημεία κατεύθυνσης : πιο εύκολη από της Β'.
Φυσική κατεύθυνσης : το πιο δύσκολο και πολύπλοκο(αυτό το κατάλαβα από φέτος!)
Μαθηματικά κατεύθυνσης : τεράστια ύλη, αν θες να γράψεις πάνω από 15 χιλιάδες μόρια πρέπει να λύσεις αμέτρητες ασκήσεις και να ξέρεις καλά μεθοδολογία.

Εσείς τί λέτε;Ποιες οι εμπειρίες σας;
Οι της Β΄ τί περιμένετε να δείτε;

δε νομίζω ότι η φυσική της δευτέρας ήταν δύσκολη, σιγά τη φιλοσοφία , λίγο στο τέλος η επαγωγή τσιμπάει αλλά έτσι κι αλλιώς πουθενά δε διδάσκεται σοβαρα και είναι στα τελευταία, εγώ για τη δευτέρα τουλάχιστον νομίζω ότι τα 2 κατεύθυνσης (τεχνολογική) ήταν ευχάριστα και εύκολα σε αντίθεση με την άλγεβρα που χρειάζεται και του χρόνου στη φυσική και άμα την κάνεις σοβαρά και όχι τα γελοία του σχολικού τα ψιλοπαίζεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ApUtIf

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
δε νομίζω ότι η φυσική της δευτέρας ήταν δύσκολη, σιγά τη φιλοσοφία , λίγο στο τέλος η επαγωγή τσιμπάει αλλά έτσι κι αλλιώς πουθενά δε διδάσκεται σοβαρα και είναι στα τελευταία, εγώ για τη δευτέρα τουλάχιστον νομίζω ότι τα 2 κατεύθυνσης (τεχνολογική) ήταν ευχάριστα και εύκολα σε αντίθεση με την άλγεβρα που χρειάζεται και του χρόνου στη φυσική και άμα την κάνεις σοβαρά και όχι τα γελοία του σχολικού τα ψιλοπαίζεις...

βασικά ο καθηγητής μας μας έκανε πολλές δύσκολες ασκήσεις, και τα είχα ψιλοπαίξει.όπως αναφέρω και σε άλλα θέματα, φέτος δεν διάβασα πολύ, κάθε άλλο, αλλά χάρη σε αυτές τις ασκήσεις ίσως να έγραψα πολύ κοντά στο 100.τα θέματα ήταν απλά, αλλά ξαναλέω, με το διάβασμα που έκανα φέτος...ούτε 70 δεν θα έπιανα χωρίς αυτές τις ασκήσεις.

Φάουλ.


Στα μαθηματικά γενικής έπεσε φέτος κάτι από την καθημερινή ζωή* και όσοι ακολουθούσαν τις στενές λογικές των φροντιστηρίων τα 'παιξαν.

*το πρόβλημα ήταν σαν να λέμε: έχω δύο σκληρούς δίσκους, ο ένας 80? και 250GB αποθηκευτικό χώρο κι ο δεύτερος 100? και ο δεύτερος 300GB με 100?. Ποιος με συμφέρει; Μα φυσικά ο πρώτος, γιατί με 1? αγοράζω 3,125 GB, ενώ με τον δεύτερο το 1? μου δίνει 3 GB,


Οκ, κάποια πράγματα είναι "τεχνικές" (πχ το να βγάζεις ολοκληρώματα πολυωνύμου επί λογάριθμου), αλλά σε γενικές γραμμές η μεθοδολογία "αν δω πολυώνυμο κάνω Horner, αν δω απόλυτο υψώνω στο τετράγωνο" σε πάει το πολύ μέχρι το 13 (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα).




Η Γ' Λυκείου έχει ένα χαρακτηριστικό: η επιτροπή θεμάτων ακολουθεί αντιφροντιστηριακή πολιτική τα τελευταία χρόνια.

σύμφωνοι, και εγώ αυτής της λογικής είμαι.αλλά είμαι περισσότερο της λογικής ότι η μεθοδολογία χρειάζεται για να ξέρει ο μαθητής από πού να ξεκινήσει.δυστυχώς απλά με την κοινή λογική, πολύ λίγα λύνονται(σαν αυτό το θέμα που ανέφερες.)

p.s.: αυτό το θέμα στα Μαθηματικά γενικής, είναι γελοίο...ελπίζω να μην ήταν 4ο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όλα λύνονται αν ξέρεις καλά και όχι μεθοδολογικά (φροντιστηριακά) μια επιστήμη. Η μόνη διαφορά είναι οτι χρειάζεσαι προετοιμασία που ειναι αδύνατον να γίνει στη Γ' Λυκείου. Πρέπει να μάθεις να δουλεύεις σωστα σε όλο το Λύκειο. Αλλιώς αναγκαστικά πιάνεσαι από μεθοδολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Ποτέ δεν μπορούσα τις μεδολογίες

Για μένα τουλάχιστον τις έβρισκα εντελώς άχρηστες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

Νεοφερμένος

Ο ΛΑΓΟΔΗΜΟΣ ΜΑΡΙΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Λοιπόν θα σου μιλήσω από προσωπική πείρα αφου έδωσα πέρυσι πανελλαδικές καταρχήν θα πρέπει να είσαι πιο χαλαρός για την βιολογία κατευθυνσης θα πω ότι έιναι ένα μάθημα που με πολύ διάβασμα και παπαγαλλία γράφεις και είκοσι η χημεία είναι αρκετα εύκολη αφού τα θέματα έχουν μια στάνταρ μεθοδολογία. μην ανησυχείς αν δυσκολευτικές στη φυσική κατευθυνσης στη β λύκειου αφού το μόνο που θα χρειαστείς είναι οι ταλαντώσεις που είναι στην γενική παιδεια!να ξέρεις πολύ καλά την φυσική της α λυκείου!σε σχέση με τα μαθηματικά τώρα σε ότι αφορά προηγούμενες γνώσεις θα χρειαστείς λίγα πράγματα από β λυκείου κατευθυνση!πράγματι είναι αρκετα μεγάλη ύλη αλλά το βασικότερο είναι ότι ξεφευγεί από τα κλάσικα μαθηματικά που έχεισ δεί μέχρι τώρα.απαιτεί καλή γνώση τησ θεωρίασ και ένα σχετικά πιο έλευθερο τρόπο σκέψης(κ φαντασία κάποιεσ φορέσ)όι χρειαστείς είμαι πρόθυμοσ να βοηθήσω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kate 2in1

Νεοφερμένος

Η kate 2in1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
συμφωνώ στα ΠΑΝΤΑ......ειδικα σε μα8ηματικά κ φυσική!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ApUtIf

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Λοιπόν θα σου μιλήσω από προσωπική πείρα αφου έδωσα πέρυσι πανελλαδικές καταρχήν θα πρέπει να είσαι πιο χαλαρός για την βιολογία κατευθυνσης θα πω ότι έιναι ένα μάθημα που με πολύ διάβασμα και παπαγαλλία γράφεις και είκοσι η χημεία είναι αρκετα εύκολη αφού τα θέματα έχουν μια στάνταρ μεθοδολογία. μην ανησυχείς αν δυσκολευτικές στη φυσική κατευθυνσης στη β λύκειου αφού το μόνο που θα χρειαστείς είναι οι ταλαντώσεις που είναι στην γενική παιδεια!να ξέρεις πολύ καλά την φυσική της α λυκείου!σε σχέση με τα μαθηματικά τώρα σε ότι αφορά προηγούμενες γνώσεις θα χρειαστείς λίγα πράγματα από β λυκείου κατευθυνση!πράγματι είναι αρκετα μεγάλη ύλη αλλά το βασικότερο είναι ότι ξεφευγεί από τα κλάσικα μαθηματικά που έχεισ δεί μέχρι τώρα.απαιτεί καλή γνώση τησ θεωρίασ και ένα σχετικά πιο έλευθερο τρόπο σκέψης(κ φαντασία κάποιεσ φορέσ)όι χρειαστείς είμαι πρόθυμοσ να βοηθήσω

μάλιστα!έβγαλα τα συμπεράσματά μου, ήσουν αρκετά σαφής!αν έχω κάποια απορία μέσα στη χρονιά, θα την ποστάρω στο forum!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top