Δυσκολία σχολών

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Σε άλλες σχολές έχουν Κβαντομηχανική ΙΙ και σε άλλες Κουκλοθέατρο ΙΙ. Ποια είναι η διαφορά;

Δεν θεωρώ ότι η νηπιαγωγική θεωρείται δευτερεύουσα σχολή, επειδή, λ.χ. διδαχτήκαμε κουκλοθέατρο και όχι κβαντομηχανική.:eek: Πολύ πιο εύκολη από άλλες σχολές, ναι, αυτό το δέχομαι. :eek:
Κι εκεί βέβαια όσοι/ες θέλαμε μεγάλο βαθμό, χρειαζόμασταν αρκετο διάβασμα. Είναι γεγονός βέβαια πώς στη νηπιαγωγική μια καλή βαθμολογία βγαίνει εύκολα. Θέλω να είμαι αντικειμενική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Το μόνο που κάνουν σε αυτό το φόρουμ είναι να συγκρίνουν σχολές με οποιονδήποτε τρόπο ("προοπτικές", έρευνα, φοιτητική ζωή, βάση εισαγωγής, νάρες φοιτήτριες κτλ.) Δεν πάτε να διαβάσετε καλύτερα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν θεωρώ ότι η νηπιαγωγική θεωρείται δευτερεύουσα σχολή, επειδή, λ.χ. διδαχτήκαμε κουκλοθέατρο και όχι κβαντομηχανική. Πολύ πιο εύκολη από άλλες σχολές, ναι, αυτό το δέχομαι.
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα. Αν και όλα σχετικά είναι, καθώς την κβαντομηχανική τη βολεύω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα κατάφερνα στο κουκλοθέατρο.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κάτι που πραγματικά με πικραίνει και παράλληλα μου δημιουργεί απορία είναι η πεποίθηση των "θετικών" ότι η ευκολία των θεωρητικών σχολών είναι τέτοια ώστε ο οποιοσδήποτε μπορεί να τις τελειώσει και μάλιστα με βαθμό. Να δηλώσω εξ αρχής ότι σε καμία περίπτωση δεν υποτιμώ τις θετικές σχολές. Αντιθέτως τη στιγμή που μετά βίας μπορώ να λύσω μια δευτεροβάθμια εξίσωση, τρέφω μεγάλη εκτίμηση γι αυτούς που ασχολούνται με ανώτερα μαθηματικά, φυσική, χημεία, οικονομικά κτλ. Δεν ξέρω από πού πηγάζει αυτή η αντίληψη. Σκέφτομαι ότι ίσως να έχει σχέση με την εικόνα των θεωρητικών μαθημάτων στο λύκειο (αποστήθιση) ή με την ταύτιση της μελέτης ενός θεωρητικού μαθήματος με την ανάγνωση ενός ιστορικού μυθιστορήματος. Λοιπόν αγαπητοί μου η πραγματικότητα δεν είναι καθόλου έτσι. Για να τελειώσεις μια θεωρητική σχολή έχοντας γίνει κάτοχος του αντικειμένου της (όχι με αντιγραφή να πάρουμε ένα πτυχίο με 5) πρέπει να "φτύσεις αίμα". Αρχικά θα πρέπει να διαβάσεις πάρα πολύ (επ ουδενί δεν επαρκούν τα συγγράμματα του Εύδοξου).΄Οταν καταφέρεις να μπεις στο πνεύμα της σχολής, θα πρέπει να ψάξεις την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία και να αρχίσεις να διαβάζεις χωρίς τελειωμό. ΄Ασε που το ένα φέρνει το άλλο και από εκεί που ασχολείσαι πχ με ιστορία καταλήγεις να διαβάζεις Σεφέρη. Αργότερα πέφτεις στα βαθιά. Εμβάθυνση, ανάλυση και σύνθεση απόψεων, κατανόηση δυσνόητων κειμένων (φιλοσοφικές θεωρίες), προσπάθεια να κάνεις μια εργασία στην οποία να φανεί ότι πιάνεις το θέμα από μια πρωτότυπη πλευρά σε σχέση με τους προηγούμενους μελετητές και το προχωράς παρακάτω (καθόλου εύκολο εγχείρημα). Μπαίνεις βαθιά στα "χωράφια" της φιλοσοφίας, της φιλολογίας, της τέχνης, της κοινωνιολογίας, της ψυχολογίας και αισθάνεσαι ότι κατακτάς κι εσύ ένα κομμάτι της σοφίας του κόσμου. Πράγματι κάποιες φορές νομίζεις ότι ξεφεύγεις από την πραγματικότητα και βρίσκεσαι σε κάποιο άλλο ανώτερο σύμπαν. Θα μπορούσα να αναλύσω το θέμα πολύ περισσότερο αλλά δεν θέλω να σας κουράσω. Απλά καλό θα ήταν πριν κάποιος απαξιώσει τις θεωρητικές σχολές να κάνει τον κόπο να μπει στις ιστοσελίδες των σχολών, να δει τα μαθήματα που διδάσκονται, τις απαιτήσεις που έχουν και αν θέλει ας προσπαθήσει να διαβάσει ένα σχετικό βιβλίο. Είμαι σίγουρη ότι θα αλλάξει γνώμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό.

Όχι, ψυχούλα μου, δεν υπάρχει παρεξήγηση και για απόδειξη θα σου βάλω και μια μονάδα. Όλοι/ες είμαστε σημαντικοί/ες οτιδήποτε κι αν κάνουμε.

Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Το αγόρι μου, που είναι φυσικός, έχει κάνει ένα μεταπτυχιακό στο ΕΑΠ "Προχωρημένες σπουδές στη φυσική" και είμαστε μαζί και στο τμήμα "Σπουδές στην Εκπαίδευση". Ε, θέλω να είμαι ειλικρινής, ούτε η μέρα με τη νύχτα. Μου έδειξε τα βιβλία του και τρόμαξα.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Δεν ήταν στις προθέσεις μου να υποβιβάσω κάποια σχολή. Ασφαλώς και το έργο των νηπιαγωγών είναι πολύ σημαντικό. Σίγουρα κάποιες σχολές είναι πιο δύσκολες από άλλες και κάποια μαθήματα περνιούνται πιο εύκολα από άλλα. Αν και όλα σχετικά είναι, καθώς την κβαντομηχανική τη βολεύω, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα τα κατάφερνα στο κουκλοθέατρο.

Δε χρειάζεται να απολογηθείς για κάτι φίλε Δία. Ειδικά εσένα δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει κανένας, καθώς όσοι παρακολουθούν το forum, έστω και περιστασιακά, ξέρουν το χιούμορ σου και το στυλ γραφής σου. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Στην τελική ο καθένας από μας ασχολείται με ό,τι τον ενδιαφέρει και τον εκφράζει περισσότερο. Έκαστος στο είδος του;)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για κάτι φίλε Δία. Ειδικά εσένα δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσει κανένας, καθώς όσοι παρακολουθούν το forum, έστω και περιστασιακά, ξέρουν το χιούμορ σου και το στυλ γραφής σου. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. Στην τελική ο καθένας από μας ασχολείται με ό,τι τον ενδιαφέρει και τον εκφράζει περισσότερο. Έκαστος στο είδος του;)...

@BLUE SEA: Δεν είχα ιδέα πως είσαι νηπιαγωγός και ενθουσιάστηκα μόλις το είδα:P!!

Ναι, μα δεν είπε τίποτα κακό ο Δίας κι έχω να πω τα καλύτερα γι' αυτόν. Το χιούμορ του είναι ασυναγώνιστο και σαφώς το εκθειάζω. Εγώ προσωπικά είμαι ανοιχτή και στο χιούμορ και στη διαφορετική άποψη. Πράγματι ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές κλίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Πες τα κοπελια! Οταν περνανε μαθημα με 5 σημαινει οτι εχουμε γραψει για αριστα.:hypno: Αν δεν εμβαθυνεις υπερβολικα στα μαθηματα, η εξεταστικη παει απλα περιπατο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πες τα κοπελια! Οταν περνανε μαθημα με 5 σημαινει οτι εχουμε γραψει για αριστα.:hypno: Αν δεν εμβαθυνεις υπερβολικα στα μαθηματα, η εξεταστικη παει απλα περιπατο!

Το ότι στις θεωρητικές σχολές μπαίνει εύκολα το άριστα είναι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ. ΄Οσο και να έχει διαβάσει κάποιος, στις ερωτήσεις κρίσεως πηγαίνει ψάχνοντας. Σαν στις πανελλαδικές στη "Νεοελληνική Λογοτεχνία" που βγαίνουν όλοι χοροπηδώντας ότι έγραψαν καλά και κάθε χρόνο περίπου το 30% πέφτει κάτω από τη βάση και το υπόλοιπο 50% είναι μεταξύ 10 και 12. Πάρα πολλή ύλη και δύσκολη παιδιά. Πιστέψτε με.΄Οταν η εξέταση είναι προφορική, τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο. Ας πω ένα ευτράπελο που συνέβη πριν λίγα χρόνια σε προφορική εξέταση μαθήματος σχετικού με την κλασσική θεωρία.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ο αθεόφοβος από όλες τις ιστορικοφιλοσοφικοκοινωνικοπολιτικοοικονομικές ερωτήσεις, αυτό βρήκε να ρωτήσει. Πιθανότατα θα σκέφτηκε ότι αν ο έρμος ο φοιτητής είχε διαβάσει όλα τα βιβλία που υπήρχαν στη δισέλιδη βιβλιογραφία που είχε μοιράσει, κάπου θα το είχε πετύχει και θα το ήξερε. Παρεμπιπτόντως η αγελάδα ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Το ότι στις θεωρητικές σχολές μπαίνει εύκολα το άριστα είναι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ. ΄Οσο και να έχει διαβάσει κάποιος, στις ερωτήσεις κρίσεως πηγαίνει ψάχνοντας. Σαν στις πανελλαδικές στην "Νεοελληνική Λογοτεχνία" που βγαίνουν όλοι χοροπηδώντας ότι έγραψαν καλά και κάθε χρόνο περίπου το 30% πέφτει κάτω από τη βάση και το υπόλοιπο 50% είναι μεταξύ 10 και 12. Πάρα πολύ ύλη και δύσκολη παιδιά. Πιστέψτε με.΄Οταν η εξέταση είναι προφορική, τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο. Ας πω ένα ευτράπελο που συνέβη πριν λίγα χρόνια σε προφορική εξέταση μαθήματος σχετικού με την κλασσική θεωρία.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ο αθεόφοβος από όλες τις ιστορικοκοινωνικοπολιτικοοικονομικές ερωτήσεις, αυτό βρήκε να ρωτήσει. Πιθανότατα θα σκέφτηκε ότι αν ο έρμος ο φοιτητής είχε διαβάσει όλα τα βιβλία που υπήρχαν στην δισέλιδη βιβλιογραφία που είχε μοιράσει, κάπου θα το είχε πετύχει και θα το ήξερε. Παρεμπιπτόντως η αγελάδα ήταν.

Και δεν έκανε άλλη ερώτηση;:confused: Τον παράγοντα του άγχους του εξεταζομένου δεν τον συνυπολόγιζε καθώς εξέταζε προφορικά;

Υπάρχουν πάντως διαβαθμίσεις ως προς τη δυσκολία στα θεωρητικά μαθήματα. Τώρα πάλι τί εννοούμε δυσκολία; Το να μπορείς να περάσεις το μάθημα, να πάρεις μεγάλο βαθμό, να είναι εύληπτη η ύλη; Προσωπικά, σε γενικές γραμμές ορίζω "δύσκολο" ένα μάθημα όταν ο κόπος και το πάθος που καταβάλλεις σε αυτό δεν είναι το ίδιο ανάλογος με το βαθμολογικό αποτέλεσμα, όπως συμβαίνει με άλλα "ευκολότερα" μαθήματα. Ισχύει όμως ότι με παρακολούθηση και "λιώσιμο" συνήθως (όχι πάντα) περνάς. Αν όμως ο καθηγητής έχει περισσότερες απαιτήσεις σε σχέση με άλλους συναδέλφους του, που στους φοιτητές μπορεί να φαίνονται υπερβολικές ή και παράλογες; Σίγουρα θα γνωρίζετε από έναν τέτοιο καθηγητή στη σχολή σας.
Ας δώσω ένα παράδειγμα: δίνεις μάθημα, τα θέματα σου φαίνονται βατά, γράφεις και φεύγεις ικανοποιημένος. Βγαίνει ο βαθμός. 3. Απογοητεύεσαι και πηγαίνεις να δεις το γραπτό σου, όχι απαραίτητα για να κάνεις παράπονο, αλλά για να καταλάβεις τι έφταιξε και δεν πέρασες και για να προσέχεις σε αυτό την επόμενη φορά που θα δώσεις. Μαθαίνεις από τον καθηγητή ότι ο λόγος που κόπηκες ήταν επειδή από όλο το εξεταστικό δοκίμιο έβαλες λάθος έναν τόνο σε κείμενο με υπαγόρευση.
Κατά τ'άλλα, όλα (sic) τα θεωρητικά μαθήματα είναι για βαθμό. Και για τον τόνο; Ε σιγά, δεν είναι και μαθηματικός τύπος. Όντως, δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Τότε γιατί γίνεται η σύγκριση σε πράγματα εξ ορισμού ανόμοια; Σε ποια κοινή βάση μπορούν να τεθούν για σύγκριση; Το καθένα έχει τις ιδιαιτερότητές του. Και γιατί να γίνει σύγκριση; Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς το αντικειμένο σου θα νιώσεις καλύτερα αν δημιουργήσεις τη δική σου πλασματική ιστορία ότι κάθε άλλο πέρα από το δικό σου είναι πιο εύκολο; Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης πώς έβγαλε βαθμό πτυχίου 9,98 στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ; Η μετάθεση ευθυνών ("δεν φταίω εγώ, φταίει ο άλλος ή εκείνο") είναι ένα είδος ψυχολογικής άμυνας που προκαλείται σχεδόν αυτόματα από τον εγκέφαλό μας για να μην επιδεινωθούμε ψυχικά, για να ελαφρύνουμε τον πόνο μας. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσουμε, να ασχοληθούμε με αυτό που αγαπάμε ή κάνουμε (γιατί δεν έρχονται όλα όπως τα θέλουμε) και η αναγνώριση που θα αποκτήσουμε ας είναι από τα επιτεύγματά μας ως απόφοιτοι, από το τι κάνουμε αργότερα. Τότε δε θα θυμάται κανείς με πόσο τελειώσες π.χ. το μαθηματικό ή το παιδαγωγικό. Δεν έχει σημασία κιόλας. Αυτή τουλάχιστον είναι η άποψή μου. Μπορεί να κάνω και λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ποιος είπε ότι αυτά με τις προφορικές εξετάσεις συμβαίνουν μόνο στις θεωρητικές σχολές; Στο Φυσικό Αθήνας διηγούνται ακόμα ιστορίες για τον καθηγητή Καίσαρα Αλεξόπουλο που εξέταζε προφορικά και έκανε "περίεργες" ερωτήσεις.
Θα γράψω μία διαδεδομένη, που προφανώς δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν είναι αληθινή ή αν (το πιο πιθανό) αποτελεί ανέκδοτο.

Πηγαίνει ο φοιτητής (που είχε "κοπεί" νι φορές) να εξεταστεί προφορικά. Ο καθηγητής τον υποδέχεται στηρίζοντας την καρέκλα που καθόταν στα δυο της πόδια και κινούμενος μπρος-πίσω.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Τι είμαι;
ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Είσαστε ο κύριος καθηγητής.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: (Συνεχίζει να κουνιέται) Έχεις ακόμα μια ευκαιρία να απαντήσεις αλλιώς πας στην επόμενη εξεταστική.
ΦΟΙΤΗΤΗΣ: (Τα παίρνει στο κρανίο) Είσαι μουρλός!
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: (Ήταν λιγάκι βαρήκοος) Μπράβο! Το βρήκες! Είμαι μοχλός!


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Τι καθόμαστε και αναλύουμε τώρα άν είναι εύκολα τα αρχαία,τα λατινικά η η ιστορία και η αρχαιολογία ας πούμε;Δεν ξέρω στα άλλα θεωρητικά και σε άλλες σχολές αλλά τα συγκεκριμένα θέλουν κόπο για να πάρεις ένα 5.Κλασική αρχαιολογία θυμάμαι προφορική εξέταση να σου δείχνει κατόψεις απο ναούς και να πρέπει να αναλύσεις τα κέρατα σου,που είναι η ζωφόρος που είναι το ένα το άλλο χωρίς να τα βλέπεις,να δείχνει επιγραφές και να πρέπει να τις μεταφράσεις κτλ.Δεν μιλάω για αρχαία πχ όλη σχεδόν η Ιλιάδα στην ύλη,η για τα άγνωστα κείμενα λατινικών.Υπάρχουν βέβαια πάντα και μαθήματα που είναι πιο βατά αλλά δεν ξεπερνάνε τα 5-10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
οτι θελουν διαβασμα θελουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr. No

Δραστήριο μέλος

Ο Dr. No αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Στο Φυσικό Αθήνας διηγούνται ακόμα ιστορίες για τον καθηγητή Καίσαρα Αλεξόπουλο που εξέταζε προφορικά και έκανε "περίεργες" ερωτήσεις.



Πάντως πολύ πετυχημένο το γλυπτό του Καίσαρος εκεί στο ισόγειο, αν θυμάμαι καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Κοβομαι με 4 σε ενα μαθημα και παω να ζητησω να δω το γραπτο μου...
Αφου η καθηγητρια διαβασε το κειμενο που ειχα γραψει, η απαντηση της ηταν οτι ειναι σωστα οσα γραφω,απλα επρεπε να ειμαι λιγο πιο συγκεκριμενη. Και μαλιστα μου ειπε οτι δε θα χρειαστει πολυ διαβασμα για Σεπτεμβρη!:/: Η φαση ηταν οτι το Σεπτεμβρη κοπηκα ξανα αυτη τη φορα με 2 και τα νευρα μου ειχαν φτασει στο απροχωρητο:ropalo:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
Κοβομαι με 4 σε ενα μαθημα και παω να ζητησω να δω το γραπτο μου...
Αφου η καθηγητρια διαβασε το κειμενο που ειχα γραψει, η απαντηση της ηταν οτι ειναι σωστα οσα γραφω,απλα επρεπε να ειμαι λιγο πιο συγκεκριμενη. Και μαλιστα μου ειπε οτι δε θα χρειαστει πολυ διαβασμα για Σεπτεμβρη!:/: Η φαση ηταν οτι το Σεπτεμβρη κοπηκα ξανα αυτη τη φορα με 2 και τα νευρα μου ειχαν φτασει στο απροχωρητο:ropalo:

ζεταχα για το ιβυ 101 μιλας;; στο ιστορικο απθ δεν εισαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Για το ΙΝΕ 602 λεω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Για το ΙΝΕ 602 λεω!

ζεταχα για το ιβυ 101 μιλας;; στο ιστορικο απθ δεν εισαι;

Α;:worry: Εξηγειστε στο λαοοοοο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

art1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 233 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top