Δυσκολία σχολών

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
λοιπον βλεποντας και την αλλη οψη του φεγγαριου τελικα κατεληξα πως οι πιο δυσκολες σχολες ειναι

ιατρικη,ΗΜΜΥ,πληροφορικη,Φυσικομαθηματικό,φαρμακευτική,Νομικη ,γεωπονικό(αυτο το τελευταιο δεν το ψαξα,απ οσα ακουω)
χωρις σειρα προτεραιοτητας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pkat876

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pkat876 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 242 μηνύματα.
1. Μαθηματικό και φυσικό (Απαιτούν εξαιρετικά σύνθετη σκέψη- Φανταστείτε τα παλούκια που κάνουμε στη γ λυκείου σε ακαδημαϊκό επίπεδο με ακόμη πιο δύσκολα πράγματα)
2. Ιατρική
3. Πολυτεχνεία
4.Νομική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Είναι τραγικό να βλέπω άτομα να λένε ότι οι τάδε σχολές είναι εύκολες ενώ κάποιες άλλες δύσκολες από την στιγμή που δεν έχουν προσωπική εμπειρία !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Aντικειμενικά νομίζω ότι όλοι μπορούν να συμφωνήσουν ότι δύσκολες επιστήμες είναι όσες απαιτούν συνθετική σκέψη:

από Θετικές: περιέχουν Φυσική, Μαθηματικά, Προγραμματισμό σε ποσοστό τουλάχιστον 50%

από Θεωρητικές: η Φιλολογία και επιστήμες που ασχολούνται με τα θεμέλια της Γλώσσας μας και με την μελέτη του Πολιτισμού μας σε επίπεδο Αρχαίας Γραμματείας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
είναι συναμα και αυτές που χαρίζουν απόλαυση κατά την επίτευξη υψηλού επιπέδου κατανόησης και εφαρμογής(σε αυτήν την τελευταία στην κορυφή της λίστας θα βρούμε τον προγραμματισμό)

πάντως και η Ιατρική έχει την δυσκολία της,κυρίως μιλώντας για τον παπαγαλισμό πολλών σελίδων και από εκεί και πέρα ο σωστός διαγνώστης είναι αυτός που θα συνδυάζει την πληροφόρηση που αντλεί από την απομνημόνευση για μια σωστή κρίση.

βεβαίως αν θέλουμε να μιλήσουμε για (μία)πραγματική επιστήμη,δεν μπορεί να 'ναι άλλη από την φυσική
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Είναι τραγικό να βλέπω άτομα να λένε ότι οι τάδε σχολές είναι εύκολες ενώ κάποιες άλλες δύσκολες από την στιγμή που δεν έχουν προσωπική εμπειρία !!

Τα ποσοστά αποφοίτησης just στα ν χρόνια δεν είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο ας πούμε?
Ο τρόπος εξέτασης μαθημάτων? Οι απαιτήσεις του κάθε μαθήματος? Το αν συνυπάρχουν και υποχρεωτικές παρουσίες σε μαθήματα?

Δεν χρειάζεται απαραίτητα η προσωπική εμπειρία για να μπορείς να εκφέρεις άποψη...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinab199

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η konstantinab199 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
εξαρτάται βέβαια και απο το πανεπιστήμιο που είσαι και απο άλλους παραγοντες.
ο βαθμος δυσκολίας ειναι σε ενα μεγαλο μερος υποκειμενικος.
εκτος απο τα πολυτεχνεια ,και ειδικα το ΕΜΠ
θα ελεγα οτι απο το πρωτο παιδιο με βαση αυτα που εχω ακουσει και απο προσωπικη εμπειρια οι πιο δυσκολες ειναι φιλολιγικες-ψυχολογιες και νομικη φυσικα
(οκ οποιος διαμαρτυριθει γιατι δεν εβαλα το παιδαγωγικο ..τι να του πω!)
μετα εχω ακουσει οτι τα δικτυα ειναι πολυ δυσκολη σχολη,φυσικομαθητικες,χημειας ,ιατρικη....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η φυσικομαθηματικη δεν γινεται να μπαινει στο μετα!
απο αυτα ξεκιναει το εργο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
o καθένας λέει ότι η πιο δύσκολη σχολή είναι η δική του, απ'όσα διαβάζω εδώ... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
πανω κατω καπως ετσι παει για αρκετους

βεβαια εγω δεν σπουδαζω ουτε σπουδασα στο φυσικομαθηματικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
1. Μαθηματικό και φυσικό (Απαιτούν εξαιρετικά σύνθετη σκέψη- Φανταστείτε τα παλούκια που κάνουμε στη γ λυκείου σε ακαδημαϊκό επίπεδο με ακόμη πιο δύσκολα πράγματα)
2. Ιατρική
3. Πολυτεχνεία
4.Νομική

για την κορυφη που δινεις στην ιεραρχηση συμφωνω ,τα υπολοιπα αναλογως,ισως το πολυτεχνειο θα επρεπε να προηγηθει της ιατρικης
σε επιπεδο διδακτορικου (ιδιως θεωρητικης φυσικης)μαλιστα το χασμα διευρυνεται και η φυσικη γινεται ακομα πιο ζορικη υποθεση,με τους φορμαλισμους που απαιτουν θεωρητικες εννοιες και την σκεψη,οχι τυχαια μολις 800 διδακτορικα βγαζει τον χρονο ολοκληρη η αμερικη με τοσες σχολες και φοιτητες,αμα δε περιοριστουμε και στα διδακτορικα θεωρητικης φυσικης και γω δεν ξερω ποσα απομενουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
o καθένας λέει ότι η πιο δύσκολη σχολή είναι η δική του, απ'όσα διαβάζω εδώ... :P

Aντικειμενικά όμως υπάρχουν 2-3 επιστήμες που τις αποφεύγει η πλειοψηφία των μαθητών (και για άλλους λόγους αλλά κυρίως λόγω της υπέρμετρης δυσκολίας). Δεν είναι υποτιμητικό ως προς τις άλλες επιστήμες. Αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Χιλιάδες φοιτητές κάθε χρόνο τελειώνουν Φυσικομαθηματικά Τμήματα στη χώρα μας. Σχεδόν το 1/3 αυτών κάνει μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στις Φυσικομαθηματικές Επιστήμες και ένα ελάχιστο ποσοστό (από το 1/3) καταφέρνει να τις τελειώσει (χωρίς να διαγραφεί ή να τις παρατήσει τελείως). Αναλογικά του πληθυσμού που φαίνεται ότι «λιμνάζει» από την δυσκολία, ελάχιστοι είναι διατεθειμένοι να υπομείνουν την δυσκολία (ψυχοσωματικά) και να προχωρήσουν μεταπτυχιακά πάνω στις Φυσικομαθηματικές επιστήμες. Συνήθως με λεγόμενα ίδιων, επιλέγουν άλλες επιστήμες είτε με κατατακτήριες είτε με κάποιο μεταπτυχιακό για να ξεκουραστούν κάπως και να αλλάξουν λίγο πεδίο ενδιαφερόντων επειδή τα Φυσικομαθηματικά δεν ήταν έτσι όπως τα ήθελαν να είναι (και να μην απαιτούν τόσο επίπονο διάβασμα και να μην καταλαβαίνουν πολλές φορές τι διαβάζουν). Τα λένε οι ίδιοι, ορισμένοι τελειόφοιτοι και πτυχιούχοι.

Γιατί καλώς ή κακώς, το do mathematics δεν είναι το ίδιο με το do political science ή το do engineering. :) Δεν εκφράζω προσωπική θέση αλλά μια διεθνή άποψη της επιστημονικής κοινότητας. Όπως λέει και ο Κομνηνός μετά από ένα σημείο κάποιες επιστήμες που εκ φύσεως δεν μελετούν τον κόσμο του υπαρκτού, ξεφεύγουν αρκετά από την ανθρώπινη λογική, το ορατό και το προφανές.

«Η φιλοσοφία της φύσης είναι γραμμένη σ' εκείνο το μεγάλο βιβλίο που βρίσκεται συνεχώς μπροστά στα μάτια μας, εννοώ το Σύμπαν. Δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε χωρίς να μάθουμε τη γλώσσα του και να αντιληφθούμε το νόημα των συμβόλων της. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο στη γλώσσα των Μαθηματικών»...έλεγε ο Γαλιλαίος και όχι σε σημειώσεις Μπάρλα Μαθηματικών ή της ΠΑΣΠ, θα πρόσθετα εγώ. Θα καταλάβεις παρακάτω τι εννοώ.

Τα mathematics δεν έχουν καμία καμία σχέση με υπολογισμούς και πραγματικά μοντέλα. Αγγίζουν τα όρια της Φιλοσοφίας μέσω Λογικών Θεωρημάτων (χωρίς το Λογικό να έχει σχέση με την Ανθρώπινη Λογική) προσπαθώντας να εξηγήσουν χώρους πολλών διαστάσεων με πολλές μεταβλητές χωρίς κάποιο φυσικό αποτέλεσμα ή άμεση χρησιμότητα όπως π.χ. του περιεχομένου της Θεωρίας Εσωτερικής Καύσης. Η physics από την άλλη σε προχωρημένο επίπεδο δανείζεται advanced εφαρμοσμένα μαθηματικά για συγκεκριμένα προβλήματά της. Αν όχι σε μεγάλη κλίμακα τουλάχιστον ένα σεβαστό μέρος. Και μάλιστα όσο μιλάμε για Θεωρητική και Μαθηματική Φυσική με πεδία ενδιαφέροντος όπως Κβαντομηχανική, Γενική Σχετικότητα και Βαρύτητα, Στατιστική Μηχανική. Συγκεκριμένα η Μαθηματική Φυσική είναι πλέον η Σύγχρονη Διαφορική Γεωμετρία που χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο στην μελέτη της Θεωρητικής Φυσικής (π.χ. Βαρύτητα). Σ' αυτό να συνυπολογίσουμε και την εκτενή χρήση κώδικα που να εκτελεί αριθμητικούς υπολογισμούς εξισώσεων μεγάλης κλίμακας. Ο επιστήμονας σε μεταπτυχιακό / διδακτορικό επίπεδο πρέπει να έχει απίστευτη αντίληψη της θεωρίας προσέγγισης των αριθμητικών αποτελεσμάτων που θα του δίνει ο κώδικας στον ΗΥ για το Φυσικό μοντέλο που αναλύει. :) Όπως βλέπετε κάποια πράγματα δεν είναι απλά παίρνω ένα βιβλίο και διαβάζω ή κάνω κάποιες μελέτες, σχέδια στο εργαστήριο. Αλλά η περισσότερη δουλειά γίνεται στον ανθρώπινο εγκέφαλο και σε ατελείωτα πρόχειρα χαρτιά. Γι' αυτό και επιμένω ότι οι Φυσικομαθηματικές επιστήμες θα έπρεπε να έχουν ξεχωριστό επιστημονικό πεδίο και ιδιαίτερο τρόπο επιλογής πρωτοετών φοιτητών. Στη χώρα μας, επικρατεί η λογική της «καβάτζας»: αφού δεν πιάνουμε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Αρχιτεκτονική, ας δηλώσουμε Φυσική επειδή στο Λύκειο λύναμε με τυφλοσούρτη παπαγαλία 10 μεθόδους ασκήσεων. :P Το οποίο είναι πέρα για πέρα λάθος.

Η Φυσική και τα Μαθηματικά όσο και αν κάποιοι δεν το αποδέχεστε λόγω εγωϊσμού σας γι' αυτό που σπουδάζετε, είναι ενεργό κομμάτι του ανθρώπινου πολιτισμού και δίνει πνοή στην εξέλιξη όλου του κόσμου σε κάθε επιστήμη και επίπεδο. Δεν μελετάμε 5-6 θεωρίες μεγάλων Μηχανικών ή Γεωλόγων ή Βιολόγων ή Αρχιτεκτόνων που παρουσίασαν παραγωγικό έργο τα τελευταία 50-100 χρόνια. Πρόκειται για επιστήμη της ανθρώπινης σκέψης εδώ και 5.000 χρόνια τουλάχιστον χωρίς φυλετικές διαφοροποιήσεις. Υπάρχει κατάθεση ψυχής σε όλο τον κόσμο. Απίστευτη δουλειά και προσφορά. Καταλαβαίνετε το εύρος που έχει μαζευτεί και οι επόμενες γενιές θα συνεχίσουν επ' άπειρο να προσθέτουν νέα γνώση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,046 μηνύματα.
Η Φυσική και τα Μαθηματικά .....είναι ενεργό κομμάτι του ανθρώπινου πολιτισμού και δίνει πνοή στην εξέλιξη όλου του κόσμου σε κάθε επιστήμη και επίπεδο. Δεν μελετάμε 5-6 θεωρίες μεγάλων Μηχανικών ή Γεωλόγων ή Βιολόγων ή Αρχιτεκτόνων που παρουσίασαν παραγωγικό έργο τα τελευταία 50-100 χρόνια. Πρόκειται για επιστήμη της ανθρώπινης σκέψης εδώ και 5.000 χρόνια τουλάχιστον χωρίς φυλετικές διαφοροποιήσεις. Υπάρχει κατάθεση ψυχής σε όλο τον κόσμο. Απίστευτη δουλειά και προσφορά. Καταλαβαίνετε το εύρος που έχει μαζευτεί και οι επόμενες γενιές θα συνεχίσουν επ' άπειρο να προσθέτουν νέα γνώση.
Όταν (1874) ο Max Planck αποφάσισε να σπουδάσει Φυσική, Ο καθηγητής της Φυσικής στο πανεπιστήμιο του Μονάχου (Philipp von Jolly), τον συμβούλευσε να ακολουθήσει κάποια άλλη επιστήμη, αφού, κατά τη γνώμη του, στη Φυσική όλα σχεδόν είχαν ανακαλυφθεί. Ο Planck του απάντησε ότι δεν επιθυμούσε να ανακαλύψει νέα πράγματα, απλώς να κατανοήσει τα ήδη γνωστά. Τελικά είχαν και οι δύο άδικο. Οι ανακαλύψεις της Φυσικής από τότε και μετά ήταν υπερπολλαπλάσιες αυτών που είχαν προηγηθεί και αυτές που έκανε ο ίδιος ο Planck μόνο ασήμαντες δεν ήταν.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
η ιστορια με τον kelvin και ενα συνεδριο φυσικης που γινοταν στα τελη του 19 αιωνα ειναι ακομα πιο διασημη και ενδεικτικη της αλαζονειας που διακατεχει τον επιστημονα ωρες ωρες
την εχεις υποψιν σου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,046 μηνύματα.
η ιστορια με τον kelvin και ενα συνεδριο φυσικης που γινοταν στα τελη του 19 αιωνα ειναι ακομα πιο διασημη και ενδεικτικη της αλαζονειας που διακατεχει τον επιστημονα ωρες ωρες
την εχεις υποψιν σου;
Φαντάζομαι ότι εννοείς τη δήλωση του Kelvin (W. Thomson) το 1900 στο συνέδριο Φυσικής της Αγγλίας, ότι «Δεν υπάρχει τίποτα καινούριο να ανακαλυφθεί πια στη φυσική. Ό,τι απομένει είναι μόνο ακριβέστερες μετρήσεις».
Να σημειωθεί ότι ο Kelvin ήταν κορυφαίος επιστήμονας και έκανε πολλές εξαιρετικές ανακαλύψεις, αλλά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν καθόλου καλός στην εκτίμηση των εφευρέσεων που δεν έφεραν τη σφραγίδα του. Μερικές από τις ατάκες του ήταν «Βαρύτερες από τον αέρα πτητικές μηχανές είναι αδύνατες», «Το ραδιόφωνο δεν έχει κανένα μέλλον», «Οι ακτίνες Χ είναι φάρσα». Όμως δεν συμφωνώ με το χαρακτηρισμό σου "αλαζονεία". Απλά, ο Kelvin υπέπεσε σε αυτό το οποίο ο (κορυφαίος συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας) Arthur Clarke ονόμασε "επιστημονική αποτυχία θάρρους", δηλαδή με όλα τα δεδομένα διαθέσιμα δεν έβλεπε να οδηγούν σε κάποιο αναπόφευκτο συμπέρασμα. Μάλιστα, ο Arthur Clarke το διατύπωσε και σα νόμο: <<Όταν ένας διακεκριμένος αλλά ηλικιωμένος επιστήμονας δηλώνει ότι κάτι είναι δυνατό, είναι σχεδόν σίγουρο πως έχει δίκιο. Όταν δηλώνει ότι κάτι είναι αδύνατο, το πιο πιθανό είναι ότι κάνει λάθος>>.
Ο Kelvin δεν ήταν ο μόνος επιστήμονας που έκανε λάθος προβλέψεις, πολλοί την πάτησαν λέγοντας "αυτό είναι αδύνατον" και μετά διαψεύστηκαν παταγωδώς. Άλλοι είχαν "αποτυχία θάρρους" και άλλοι "αποτυχία φαντασίας". Θα μπορούσαμε να βάλουμε έναν αρκετά μακρύ σχετικό κατάλογο, αλλά μάλλον έχουμε ξεφύγει από το θέμα. Ίσως (αν οι διαχειριστές συμφωνούν) ένα νέο θέμα (split) με τίτλο "Αποτυχημένες προβλέψεις επιστημόνων" θα ήταν ενδιαφέρον.

.........................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Η ποιο δυσκολη σχολη στην Ελλαδα ειναι ημμυ στο βολο αφου εχει δυσκολια ημμυ ειναι γεματη σε προαπαιτουμενα(https://www.inf.uth.gr/cced/?page_id=7186), το πολυ καθε χρονο δινεις 14 μαθηματα ασχετα απο οσα χρωστας , δεν περνας το ετος αμα σεν περασεις εναν αριθμο μαθηματων και πολλα περισσοτερα.Η ειρωνια ειναι οτι παλαιοτερα που ηταν δικτυα ηταν ακομη πιο δυσκολη και με την μετονομασια καναν το προγραμμα πιο ανθρωπινο!

Seriously speakin'?!!!
Τελικά με κάποιον ανεξήγητο τρόπο όλοι σπουδάζουν στη πιο δύσκολη σχολή. Φοβερό είναι.
Κάποτε θεωρούσαμε τις Ιατρικές και τους Πολιτικούς μηχανικούς τις πιο δύσκολες σχολές, τότε που κατά σύμπτωση είχαν υψηλότερες βάσεις. Τώρα γίναν της μοδός οι ΗΜΜΥ, γίναν η πρωτοκλασάτη σχολή και ξαφνικά γίναν και η πιο δύσκολη.
Κι ακόμη κι έτσι να ταν δε καταλαβαινω που ακριβώς θέλετε να καταλήξετε. Και στη πιο δυσκολη σχολή να στε, σας κάνει αυτό πιο έξυπνους από τους άλλους που διάλεξαν μια "ευκολότερη" σχολή που τους άρεσε; Μαγκιά είναι να σαι στη σχολή που θες, όχι στην πιο υψηλόβαθμη, ούτε την πιο "δύσκολη".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

novemberrain

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Ε θα πω κι εγώ την άποψή μου κι ας θεωρηθεί και σαχλή. :D
(Προσοχή! Ακολουθεί μεγάλο post!)
Παρακολουθώ πάρα πολύ καιρό διάφορα threads, και σχεδόν σε όλα υπάρχει και απο μία διαμάχη, (κυρίως μεταξύ φοιτητών πολυτεχνικών και φοιτητών απο διάφορες σθε) λες και έχετε κάτι να χωρίσετε, ή να αποδείξετε στην κοινωνία ότι οι μεν είναι καλύτεροι/πιο χρήσιμοι/πιο αδικημένοι/πιο ταλαιπωρημένοι απο τους δε. Στο δημοτικό εσάς δε σας έλεγαν ότι δε μπορούμε να συγκρίνουμε τα αχλάδια με τις πατάτες; :hmm:

Εγώ θα μιλήσω ως φοιτήτρια ΗΜΜΥ γιατί σε αυτή τη σχολή πάω και δεν έχω περάσει ποτέ από άλλη για να δω τα πράγματα απο άλλη οπτική γωνία. Όπως και οι περισσότεροι απο μας. Και ζητώ συγνώμη άπο όποιον κομπλεξικό ήδη θίχτηκε που δεν σπουδάζω φυσική ή μαθηματικά. #sarcasm
Αν αύριο-μεθαύριο, για τον x y λόγο αποκτήσει π.χ. το χημικό απίστευτη ζήτηση και εκτοξευτεί η βάση στα +-19.000, αυτό θα την κάνει την πιο δύσκολη σχολή ή τη σχολή της οποίας ο φοιτητής θα δεχτεί μεγαλύτερη κοινωνική καταξίωση; Πολύ αμφιβάλλω. Όπως αμφιβάλλω ότι υπάρχει "η δυσκολότερη" σχολή, ή η πιο "κυριλέ" σχολή γενικά. (Αλήθεια, αυτό με το κύρος των σχολών συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, ή και αλλού; Γι' αυτό δε θα πάμε μπροστά ποτέ σαν χώρα;; )
Εδώ πέρα ρε παιδιά, όχι μόνο έχουν διαφορά οι σχολές μεταξύ τους, αλλά και τα ίδια τμήματα των διαφόρων πόλεων. Εμείς, στο πρώτο έτος δηλαδή, έχουμε ένα εξαιρετικά απαιτητικό μάθημα, το οποίο χρωστάνε 850 άτομα, και κάθε χρόνο περνάει ένας μικρός διψήφιος αριθμός ατόμων (οι Ξανθιώτες ξέρουν :P:P:P). Είμαι σίγουρη ότι σχεδόν κάθε σχολή έχει ένα τέτοιο μάθημα-θρύλο, ή έναν καθηγητή που είναι απαιτητικός, κλπ. Επίσης, κάθε σχολή έχει μαθήματα που θέλουν αντικειμενικά πολύ διάβασμα (λόγω μεγέθους της ύλης πχ) κι άλλα που δε θέλουν. Υπάρχουν άπειροι παράγοντες και ήδη έχω αρχίσει να φλυαρώ κι όλας. Τέλος, κι αν υπάρχουν τα 20-30 άτομα που διάλεξαν την όποια "επίμαχη" σχολή για λόγους κοινωνικής καταξίωσης, τι φταίμε εμείς οι υπόλοιποι; Παντού υπάρχουν οι ψωνισμένοι και οι wanna-be. Αλλά please μη μας βάζετε όλους στο ίδιο σακί, ετσι;

Ουφ... Τέλος πάντων, το θέμα ονομάζεται "Δυσκολία σχολών", και όχι "Οι δυσκολότερες σχολές". Τώρα, πως κάποιοι καταφέρατε πάλι να το πάρετε όλο προσωπικά, να θιχτείτε μαζί με τις σχολές σας, και να κάνετε "επίθεση" στους άλλους, ειλικρινά δε το καταλαβαίνω. :Ρ

Σας αφήνω αυτό (https://www.youtube.com/watch?v=zJqNsUVrzJ8) το τραγούδι που θεωρώ ότι ταιριάζει, και συγνώμη για το τεράστιο post, peace out~~ :giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Eντάξει ρε Μαρία αλλά κάθε χρόνο εδώ και κάποιες δεκαετίες οι μαθητές και η Ελληνική κοινωνία κάθε παραμονή μηχανογραφικού ταξινομούν τις σχολές με κριτήρια κοινωνικού στάτους. Μάλιστα αρκετοί απαξιώνουν τις ΣΘΕ έναντι του πιο «πλήρους» Πολυτεχνείου με φθηνά επιχειρήματα. Πρόσεχε. Δεν μειώνω αυτό που σπουδάζεις (για να μην αρχίσεις) απλά κάνω μια διαπίστωση. Σαφώς και έχεις δίκιο σε αυτά που αναφέρεις, όντως υπάρχουν διαφορές, μαθήματα δύσκολα κλπ όμως με ποια λογική σε ένα μηχανογραφικό δηλώνεται ΗΜΜΥ και κάπου στο τέλος ως "καβάτζα" το Φυσικομαθηματικό ως η αποτυχημένη επιλογή; Νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι κάποιες σχολές που ασχολούνται αποκλειστικά με τον πυρήνα της επιστήμης έχουν μια ιδιαίτερη δυσκολία χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ανώτερες ή κατώτερες σε σύγκριση με άλλες. Όπως και να το πάρουμε, είναι διαφορετικό να κάνει τα θεμέλια και διαφορετικό να κάνεις εφαρμογή. Όσο απομακρύνεται κάποιος από τη βάση δεν υπάρχει και ο λόγος να εκτεθεί σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Αυτό θέλουμε να πούμε για να μην παρεξηγείται ο λόγος μας (όπως συμβαίνει στο φόρουμ αυτό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

novemberrain

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Eντάξει ρε Μαρία αλλά κάθε χρόνο εδώ και κάποιες δεκαετίες οι μαθητές και η Ελληνική κοινωνία κάθε παραμονή μηχανογραφικού ταξινομούν τις σχολές με κριτήρια κοινωνικού στάτους. Μάλιστα αρκετοί απαξιώνουν τις ΣΘΕ έναντι του πιο «πλήρους» Πολυτεχνείου με φθηνά επιχειρήματα. Πρόσεχε. Δεν μειώνω αυτό που σπουδάζεις (για να μην αρχίσεις) απλά κάνω μια διαπίστωση. Σαφώς και έχεις δίκιο σε αυτά που αναφέρεις, όντως υπάρχουν διαφορές, μαθήματα δύσκολα κλπ όμως με ποια λογική σε ένα μηχανογραφικό δηλώνεται ΗΜΜΥ και κάπου στο τέλος ως "καβάτζα" το Φυσικομαθηματικό ως η αποτυχημένη επιλογή; Νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι κάποιες σχολές που ασχολούνται αποκλειστικά με τον πυρήνα της επιστήμης έχουν μια ιδιαίτερη δυσκολία χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ανώτερες ή κατώτερες σε σύγκριση με άλλες. Όπως και να το πάρουμε, είναι διαφορετικό να κάνει τα θεμέλια και διαφορετικό να κάνεις εφαρμογή. Όσο απομακρύνεται κάποιος από τη βάση δεν υπάρχει και ο λόγος να εκτεθεί σε ιδιαίτερες λεπτομέρειες. Αυτό θέλουμε να πούμε για να μην παρεξηγείται ο λόγος μας (όπως συμβαίνει στο φόρουμ αυτό).

Στο "Δεν μειώνω αυτό που σπουδάζεις (για να μην αρχίσεις)" γέλασα, και με την καλή έννοια, συγνώμη για τη γκρίνια πριν, δεν είχα σκοπό να προσβάλω κάποιον (ή εσένα for that matter), άλλα έχω μπουχτίσει. :lol:
Σε αυτό που λες για το μηχανογραφικό, δε δίνω κάποια άλλη εξήγηση πέραν του ότι, πολύ απλά, τελειώνουν οι επιλογές. Κι εγώ αν δεν περνούσα στην πρώτη μου επιλογη, σαφώς θα προτιμούσα να σπουδάσω πληροφορική, μαθηματικά, φυσική. Εσύ στο μηχανογραφικό σου δεν κράτησες "πισινές";
Ούτε εγώ στηρίζω τη νοοτροπία αυτή του Έλληνα, άλλα τι να κάνουμε; Λίγο οι εποχές, λίγο η ανασφάλεια των 18, οι πιο πολλοί κοιτάνε τι τους συμφέρει πιο πολύ να επιλέξουν. Απλά υπάρχει σύγχυση με εκείνους, και εκείνους που ονειρεύονται να γίνουν γιατροί ή μηχανικοί. Το ίδιο με αυτούς που βρέθηκαν σε κάποια ΣΘΕ "από σπόντα", και αυτούς που ονειρεύονται να γίνουν μαθηματικοί, χημικοί, κλπ. Και ειλικρινά με ενοχλεί.
Εγώ πιστεύω ότι θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ να βγάλω φυσικό ή μαθηματικό, με τόση εμβάθυνση και λεπτομέρεια στην ύλη, ειδικά αφού δεν έχω πάθος για τις επιστήμες αυτές καθαυτές. Όπως κάποιος άλλος δε θα μπορούσε να γίνει ηλεκτρολόγος, επειδή δεν αντέχει την ποσότητα και την ποικιλία των απαιτούμενων μαθημάτων. Κάθε σχολή και δύσκολη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Σε αυτό που λες για το μηχανογραφικό, δε δίνω κάποια άλλη εξήγηση πέραν του ότι, πολύ απλά, τελειώνουν οι επιλογές.
Στεκομαι εδώ και ξεκαθαριζω ότι συμφωνώ με τα υπόλοιπα.
Πρωτα απ όλα, αναρωτιέται κατά πόσο αυτοί που δηλώνουν αυτές τις καβάτζες, πηγαίνουν όντως στις σχολές και τις τελειώνουν ή απλά το κάνουν για να φανεί στη λίστα με τα αποτελέσματα το όνομά τους... ή απλά για να πάρουν το πάσο. Δε θεωρώ απίθανο - αντιθέτως είναι λογικό - πράγματικα κάποιος που δηλώνει κάποια υψηλοβαθμη σχολή πχ Ιατρική να θελει να βάλει μετα Βιολογία. Ότι πιο λογικό. Όμως παράλογο ειναι μετά την ιατρική να μπαίνει το ΗΜΜΥ και μέτα τα αλλά πολυτεχνικα, να ακολουθεί η φαρμακευτικη και τα φυσικομαθηματικά. Αυτή είναι η νοοτροπία του δηλώνω ανάλογα με τη βάση.
Και δε θεωρώ ότι υποτιμα κανένας σε καμία περίπτωση το ΗΜΜΥ, ουτε πως εχουν κομπλεξ οι φοιτητες του φυσικου ή του μαθηματικου. Και προσωπικα πρωτη μου επιλογη θα ειναι πολυτεχνικη σχολη, αλλά ΜΙΑ πολυτεχνικη -μηχανολογοι-, και μετά κατευθείαν φυσικό, δε θα πιάσω να δηλώσω όλα τα πολυτεχνικα με τη σειρά για να μπω στη σχολή με την υψηλότερη δυνατή βάση. Και φυσικα κανενα τμημα δε θα βαλω στο οποιο δεν εχω σκοπο να παω, παίρνοντας τη θέση ενός παιδιού που θα πήγαινε, ακόμη και αν έβγαλε λιγότερα μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top