

Έχει βγει κανείς διορθωτής να πει: "θέλω παπαγαλία, αλλιώς άμα δε δω και το κόμμα και το "και" θα σας κόψω μόρια;"
Έλεος δηλαδή! Δηλαδή εγώ που τα έγραψα με δικά μου λόγια στην ιστορία, άξιζα για 19 και μου έβαλαν 18; ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων;
Σημασία έχει να ξέρεις τι γίνεται και ΝΑΙ εκατομμύρια φορές και μακάρι να πέσουν συνδυαστικές που να θέλει να βάλεις κομμάτια κι από 'δω κι από 'κει και να θέλει να σκεφτείς, έτσι για να ψάχνονται τα παπαγαλάκια -που δεν έχουν καταλάβει τίποτα από το τι παίζεται!- και να μην ξέρουν από που τους ήρθε μετά!!!
Αυτά!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


@Ἔρις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Έτσι!! Είναι η εύκολη λύση για φιλολόγους της πλάκας, γιατί πραγματικά αυτοί που διορθώνουν κοιτώντας μέσα στο βιβλίο μία μία λέξη, στην ουσία δεν ξέρουν ιστορία.Η παπαγαλια ειναι το safe mode των -περισσοτερων- φροντιστηριων και τιποτα παραπανω...ουτε καν αληθεια ειναι.
@Ἔρις
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Και επειδή είναι η εύκολη λύση ,και για να μην κάνουν λάθος αλλαγές σε λέξεις τα παιδιά και για να μην χρειάζεται να σκεφτούν τίποτα εκείνη την ώρα τα παιδιά απλά να γράφουν και για να μην τύχεις στον και μοναδικο ανώμαλο και φαντασμένο διορθωτή που γουστάρει παπαγαλία και μόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Απο τις πανελλαδικες να στρωσουν...ας μας λενε οτι θελουν.Κριτικη σκεψη ζητουσε ο ανθρωπος...και καλα εκανε.
Ετσι και αλλιως οι παπαγαλοι θα θαφτουν στην υπολοιπη ζωη τους...μια ωρα νωριτερα δεν νομιζω να πειραζει.
Νομίζω ότι έχεις άδικο! Κι εγώ παπαγαλίζω την ιστορία, αλλά δε με εντάσσω στο σύνολο αυτών που λες εσύ.
Επιπλέον, τα γραπτά μας τα βαθμολογούν και ωρομίσθιοι, οι οποίοι πιθανότατα δε θα έχουν διδάξει ιστορία, και, προφανώς, αν τα γράψεις με δικά σου λόγια, θα σ'τα πάρει για λάθος, επειδή θα θεωρεί ότι δεν τα ξέρεις, ή δε θα καταλάβει ότι γράφεις τα ίδια.
Σε αυτό το σύστημα η παπαγαλία επιβραβεύεται, είτε το θέλουμε, είτε όχι -και αυτό φαίνεται κάθε χρόνο στις εξετάσεις-.
Y.Γ. Πάω για ιστορία/με περιμένει ο Τρικούπης_
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Κάποιοι είναι παπαγάλοι γενικά,κάποιοι μόνο τότε.
Οπότε μην γενικεύετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Όχι, οι ωρομίσθιοι δεν διορθώνουν γραπτά. Και για να διορθώσει κάποιος καθηγητής πρέπει οπωσδήποτε να έχει διδάξει το μάθημα τα τελευταία 2 ή 3 χρόνια......τα γραπτά μας τα βαθμολογούν και ωρομίσθιοι, οι οποίοι πιθανότατα δε θα έχουν διδάξει ιστορία, και, προφανώς, αν τα γράψεις με δικά σου λόγια, θα σ'τα πάρει για λάθος, επειδή θα θεωρεί ότι δεν τα ξέρεις, ή δε θα καταλάβει ότι γράφεις τα ίδια...._
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Νομίζω ότι έχεις άδικο! Κι εγώ παπαγαλίζω την ιστορία, αλλά δε με εντάσσω στο σύνολο αυτών που λες εσύ.
Μιλαω για ολοκληρωτικο και συστηματικο παπαγαλισμο.Οχι για μια ιστορια.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ampalea4
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όχι, οι ωρομίσθιοι δεν διορθώνουν γραπτά. Και για να διορθώσει κάποιος καθηγητής πρέπει οπωσδήποτε να έχει διδάξει το μάθημα τα τελευταία 2 ή 3 χρόνια.
νομίζω πώς πρέπει να το έχουν διδάξει τα 3 τελευταία χρόνια
(εννοώ συνεχόμενα, όχι πριν από 3 χρόνια)
________________________________
και ας κάνουμε την προσευχή μας, το βράδυ πριν διορθώσουν να περάσουν όλοι καλά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Όχι, οι ωρομίσθιοι δεν διορθώνουν γραπτά. Και για να διορθώσει κάποιος καθηγητής πρέπει οπωσδήποτε να έχει διδάξει το μάθημα τα τελευταία 2 ή 3 χρόνια.
Εδώ θα διαφωνήσω, γιατί είμαι 100% σίγουρος. Στο σχολείο έχω καθηγήτρια ωρομίσθια που διόρθωνε
γραπτά το 2011, και μου το επιβεβαίωσαν 2 ακόμη καθηγήτριες της κατεύθυνσης, μία εκ των οποίων είναι εξετάστρια στα προφορικά. Αυτό που λες ίσχυε μέχρι πριν 2-3 χρόνια, άλλαξε όμως-δυστυχώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asteraki29
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος


Γράψ' τα σωστά, μη κάνεις λάθη και έχε πλήρεις επεξηγήσεις.Αλήθεια ξέρει κανείς καμιά συμβουλή για να ''κερδίσεις'' τον βαθμολογητή...δηλαδή το γραπτό σου να του κάνει καλή εντύπωση και να πάρεις και κανένα βαθμούλη παραπάνωω;;εκτός από τη συμβουλή ''κάνε καλά γράμματα''..
![]()

Δε συμμετέχουμε σε διαγωνισμό καλλιγραφίας ή δεν ξέρω και εγώ σε ποιον άλλον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Blonde
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanelliniesSuck
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οι καθηγητές μου μου 'χουν πει πως έχω πολύ "πονηρό" γραπτό επειδή τα παρουσιάζω τόσο όμορφα και λογικά που δεν προσέχουν μικρά λαθάκια μου.Αλήθεια ξέρει κανείς καμιά συμβουλή για να ''κερδίσεις'' τον βαθμολογητή...δηλαδή το γραπτό σου να του κάνει καλή εντύπωση και να πάρεις και κανένα βαθμούλη παραπάνωω;;εκτός από τη συμβουλή ''κάνε καλά γράμματα''..
![]()

Το γραπτό σου πρέπει να είναι τακτοποιημένο και ευανάγνωστο. Όχι πολλές μουντζούρες! Αν κάνεις μουντζούρα, διέγραψέ την με ένα απλό Χ και μην την ζωγραφίσεις με το στυλό. Φαίνεται έντονο, άσχημο και αγχώνει τον εξεταστή.
Γράφε κατά μήκος της σειράς, είτε στα μαθηματικά είτε στη φυσική κτλ. Διευκολύνεις πολύ την ανάγνωση με το να τα έχεις "απλωμένα".
Γενικά, το γραπτό σου να δείχνει πως ξέρεις τι γράφεις, ακόμη κι αν γράφεις λάθος πράγματα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος


Προσωπικά δεν νομίζω πως υπάρχει κανένα τέτοι μυστικό..είναι στον εξεταστή που θα ''πετύχεις''Αλήθεια ξέρει κανείς καμιά συμβουλή για να ''κερδίσεις'' τον βαθμολογητή...δηλαδή το γραπτό σου να του κάνει καλή εντύπωση και να πάρεις και κανένα βαθμούλη παραπάνωω;;εκτός από τη συμβουλή ''κάνε καλά γράμματα''..
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
geokam
Δραστήριο μέλος


Ως προς τη γενική εικόνα του γραπτού : σαφώς ένα ευανάγνωστο και χωρίς μουτζούρες γραπτό συνιστά πλεονέκτημα, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι κάνοντας μουτζούρες, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, θα χάσεις οπωσδήποτε βαθμούς, τουλάχιστον στα μη φιλολογικά μαθήματα. Βέβαια σε περιπτώσεις που ο βαθμολογητής αμφιταλαντεύεται σε μία ελλιπή απάντηση να βάλει κάποιες μονάδες, μπορεί αυτό να λειτουργήσει ανασταλτικά.
Ως προς την παπαγαλία : έχω την ευκαιρία να διδάσκω και να διορθώνω ΑΟΔΕ, ένα κλασικό μάθημα παπαγαλίας. Ηπροτροπή από τους καθηγητές σας να μαθαίνετε πιστά τα γραφόμενα στο σχολικό βιβλίο είναι ορθή. Όχι γιατί άμα γράψετε με δικά σας λόγια την απάντηση θα χάσετε σίγουρα μονάδες, αλλά γιατί σε μία τέτοια περίπτωση μπαίνει η υποκειμενική κρίση του βαθμολογητή ο οποίος μπορεί να καλυφθεί από την απάντηση ή μπορεί και όχι. Είναι ένα ρίσκο που (αν είναι εφικτό) δεν πρέπει να πάρετε. Έπειτα είναι και αυτό που ανέφερε νωρίτερα κάποιος φίλος, ότι δηλαδή πρέπει να ξεχωρίσει ο άριστος από τον πολύ καλό μαθητή. Από τη στιγμή που στο ΑΟΔΕ δεν υπάρχουν ασκήσεις ή ερωτήσεις κρίσεως, πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να ξεχωρίσουν τα γραπτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος



Να φανταστειτε παραμονες της Εκθεσης,μου ειπαν στο φροντιστηριο να γραψω το ονομα μου και την αλφα-βητα με ωραια γραμματα για εξασκηση(μεταξυ σοβαρου και αστειου)

Μαλιστα το 13.7 στην Εκθεση ο καθηγητης μου το απεδωσε στα χαλια γραμματα που εκανα

Για αυτο:ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Φίλοι/φίλες θα σας μεταφέρω και τη δική μου ταπεινή άποψη (νομίζω ότι δικαιούμαι μετά από πολυετή εμπειρία στη βαθμολόγηση γραπτών πανελληνίων):
Ως προς τη γενική εικόνα του γραπτού : σαφώς ένα ευανάγνωστο και χωρίς μουτζούρες γραπτό συνιστά πλεονέκτημα, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι κάνοντας μουτζούρες, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, θα χάσεις οπωσδήποτε βαθμούς, τουλάχιστον στα μη φιλολογικά μαθήματα. Βέβαια σε περιπτώσεις που ο βαθμολογητής αμφιταλαντεύεται σε μία ελλιπή απάντηση να βάλει κάποιες μονάδες, μπορεί αυτό να λειτουργήσει ανασταλτικά.
Ως προς την παπαγαλία : έχω την ευκαιρία να διδάσκω και να διορθώνω ΑΟΔΕ, ένα κλασικό μάθημα παπαγαλίας. Ηπροτροπή από τους καθηγητές σας να μαθαίνετε πιστά τα γραφόμενα στο σχολικό βιβλίο είναι ορθή. Όχι γιατί άμα γράψετε με δικά σας λόγια την απάντηση θα χάσετε σίγουρα μονάδες, αλλά γιατί σε μία τέτοια περίπτωση μπαίνει η υποκειμενική κρίση του βαθμολογητή ο οποίος μπορεί να καλυφθεί από την απάντηση ή μπορεί και όχι. Είναι ένα ρίσκο που (αν είναι εφικτό) δεν πρέπει να πάρετε. Έπειτα είναι και αυτό που ανέφερε νωρίτερα κάποιος φίλος, ότι δηλαδή πρέπει να ξεχωρίσει ο άριστος από τον πολύ καλό μαθητή. Από τη στιγμή που στο ΑΟΔΕ δεν υπάρχουν ασκήσεις ή ερωτήσεις κρίσεως, πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να ξεχωρίσουν τα γραπτά.
Ευχαριστούμε!

Μήπως θα μπορούσες να μας μεταφέρεις την εμπειρία σου σχετικά με το θέμα των αστερίσκων; Θεωρείται διακριτικό σημάδι, που μπορεί να αποτελέσει αιτία για μηδενισμό του γραπτού, ή για αφαίρεση μονάδων;
Όντας στη θεωρητική κατεύθυνση (μέσα στον όγκο της παπαγαλίας και της θεωρίας), συμβαίνει κάποιες φορές να χρησιμοποιώ αστερίσκους, έχω όμως ευανάγνωστο γραπτό, και κάνω αρκετά καλά/καθαρά γράμματα -με ελάχιστες μουτζούρες. Υπάρχει πρόβλημα σε αυτό;

Υ.Γ. Γνωρίζω ότι πρέπει να τους αποφεύγω-να μην τους χρησιμοποιώ καθόλου, αλλά είναι ανθρώπινο και συμβαίνει κάποιες φορές, και δε γίνεται να τραβήξω Χ σε ολόκληρη παράγραφο/σελίδα, και να τα ξαναγράψω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 19 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.